اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ناگفته های زندگی المیرا دهقانی از کسب بورسیه بازیگری تا شهرت

در این بخش بیوگرافی المیرا دهقانی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی المیرا دهقانی از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال لحظه گرگ و میش به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی المیرا دهقانی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

المیرا دهقانی چند سال سن دارد؟

المیرا دهقانی زاده 5 شهریور 1370 است و 30 سال سن دارد.

المیرا دهقانی مجرد است یا متاهل؟

المیرا دهقانی در حال حاضر مجرد است.

تحصیلات المیرا دهقانی چقدر است؟

تحصیلات المیرا دهقانی فوق لیسانس رشته صنایع غذایی است.

المیرا دهقانی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

المیرا دهقانی از سال 1388 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی المیرا دهقانی

نام اصلیالمیرا دهقانی دولت‌آبادی
تاریخ تولد5 شهریور 1370
محل تولدشیراز
محل زندگیتهران
تحصیلاتفوق لیسانس رشته صنایع غذایی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1388 تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد163 سانتیمتر

بیوگرافی المیرا دهقانی

بیوگرافی المیرا دهقانی

در بیوگرافی المیرا دهقانی با نام کامل المیرا دهقانی دولت‌آبادی آمده است : وی متولد 5 شهریور 1370 در شیراز ، بازیگر تئاتر و تلویزیون است.

کودکی المیرا دهقانی و پدرش
کودکی المیرا دهقانی و پدرش

عکس کودکی المیرا دهقانی

در بیوگرافی المیرا دهقانی لازم به ذکر است: فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته صنایع غذایی در تهران می باشد که با اینکه تحصیلات آکادمیک هنری ندارد اما از تئاتر شروع کرد و خیلی زود در تلویزیون چهره شد

مهاجرت المیرا دهقانی به تهران

در شیراز تئاتر بازی می کرد اما لازمه پیشرفت و بازی حرفه ای تر در بازیگری، این است که در دسترس کارگردانان حرفه ای تر که لزوما در پایتخت هستند، باشد و به همین دلیل به تهران مهاجرت می کند.

سیر تا پیاز زندگی حلیمه سعیدی و افشاگری او از رضا عطاران

پس از حضور در تهران می تواند با کارگردانای همچون امیررضا کوهستانی، همایون عنی زاده و… همکاری داشته باشد.

قد المیرا دهقانی

در بیوگرافی المیرا دهقانی بهتر است بدانید قد او 163 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده المیرا دهقانی

در بیوگرافی المیرا دهقانی درباره ی خانواده اش میخوانیم: در یک خانواده 6 نفره بدنیا آمده است ، پدرش دندانپزشک و مادرش خانه دار می باشد و سه خواهر بزرگتر از خود دارد که یکی از خواهرانش در ایتالیا زندگی می کند

خواهران المیرا دهقانی
خواهران المیرا دهقانی

مادرش اصالتا اهل شیراز و پدرش اصفهانی می باشد و نام خانوادگی کامل اش المیرا دهقانی دولت آبادی است

عکس پدر و مادر المیرا دهقانی
عکس پدر و مادر المیرا دهقانی
المیرا دهقانی در کنار مادرش
المیرا دهقانی در کنار مادرش

پدرم مخالف بود

پدرم در ابتدا خیلی مخالف بود و واقعا دوست داشت دندانپزشک شوم ، تا حدی که در مطب‌شان یک اتاق مجهز برای من تدارک دیده بودند. من هم درسم خیلی خوب بود، ولی به دلیل حجم بالای متقاضیان رشته های پزشکی من صنایع غذایی دانشگاه شیراز قبول شدم.

عکس پدر و مادر المیرا دهقانی
عکس پدر و مادر المیرا دهقانی

ازدواج و وضعیت تاهل المیرا دهقانی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی المیرا دهقانی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

المیرا دهقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

المیرا در مصاحبه‌ای گفته‌بود فعلا قصد ازدواج ندارد و تمرکزش روی درس و کار است و پیشرفت در هنرپیشگی و طی کردن پله‌های ترقی در این کار برایش مهمترین اولویت زندگی‌اش است.

علایق و حقایقی درباره المیرا دهقانی

در ادامه بیوگرافی المیرا دهقانی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

نقش تئاتر در مطالعه المیرا دهقانی

یکی از پیامدهای مثبت تئاتر در زندگی من ایجاد انگیزه کتابخوانی و مطالعه کردن بود چرا که این امر را جزو برنامه روزانه من کرد

معرفی سریال فوبار fubar 2023 | آخرین مأموریت آرنولد شوارتزنگر پیش از بازنشستگی

من کتاب های هنری ، روانشناسی ، فلسفی و کتاب های تخصصی سینما را دنبال می کنم و معتقدم هر کدام از اینها می توانند دست کم برای من بازیگر مفید باشند

اوقات فراغت المیرا دهقانی؛ ورزش و کتاب

خانم دهقانی بیشتر اوقات فراقت خود را صرف کتابخوانی می‌کند و می‌گوید کتاب خواندن به او کمک می‌کند تا هنرپیشه بهتری شود و راحت‌تر شخصیت‌ها را درک کند. یکی دیگر از سرگرمی‌های المیرا ورزش کردن و داشتن اندام خوب و روی فرم است. وی همچنین علاوه بر بازیگری به نوازندگی ساز‌های بادی نیز مشغول است.

فیلم های مورد علاقه المیرا دهقانی

فیلم هایی چون آگراندیسمان (Blowup) به کارگردانی آنتونینی و بازی های مسخره (Funny Games) ورژن اولش اثر میشائیل هانکه روی حال من خیلی تاثیر گذاشتند

علاقه المیرا دهقانی به ورزش

چون بابای من خیلی شدید فوتبالی بود علاقه داشت ما ورزش بکنیم ، من یادم هست وقتی کوچیک بودم با بچه ها در کوچه فوتبال هم بازی می کردم

بعدا رفتم به سمت اسکیت ، دو میدانی ، والیبال و همینطور با بزرگ شدنم ورزش کردن با من ماند

شهرت المیرا دهقانی در بین مردم

محبوبیت بین مردم برایم مهم شده است فقط به واسطه این که خوب بازی کنم و مردم مرا به شکل واقعی دوست داشته باشند. معتقدم مردم خیلی باهوش هستند و هنرمندان و بازیگران واقعی را دوست دارند. همه منتظرند ببینند که من بازیگر چه چیزی در چنته دارم و چگونه بازی می کنم.

فعالیت مدلینگ المیرا دهقانی

المیرا دهقانی از سوی برندهای مطرح برای مدلینگ هم پیشنهاداتی داشته است ولی قبول نکرده است. او این کار را برای بازیگری تئاتر مضر می‌داند.

ماجرای تغییر رنگ چشمان مازیار لرستانی چیست ؟

سینما، تئاتر و تلویزیون کدام یک برای المیرا دهقانی در اولویت است؟

المیرا بازیگر موفق سریال هشت و نیم دقیقه، در پاسخ به این سوال گفته: “بازی در سینما، تئاتر و تلویزیون را دوست دارم ولی اکنون اولویتم تئاتر و سینماست. ممکن است زمان طولانی در تلویزیون نباشم، چون نقش متفاوتی را در تلویزیون نمایش دادم و نمی‌خواهم دیگر خودم را تکرار کنم. دوست دارم در نقشی بازی کنم که حرفی برای گفتن داشته و متفاوت باشد.“

شروع فعالیت هنری المیرا دهقانی از شیراز تا تهران

ورود دهقانی به عرصه بازیگری به صورت کاملاً اتفاقی رخ داده‌است. او سال اول دانشگاه با یک آگهی آموزش بازیگری مواجه شده و پس از آن با مشاهده کلاس‌های بازیگری سیامک کمالی سروستانی، شیفته بازیگری شده‌است. پس از آن آموزش بازیگری را از سال ۱۳۸۸ و تحت نظر سیامک کمالی سروستانی در شیراز آغاز کرد. در سال ۱۳۹۰ پس از ۲ سال تمرین بازیگری، برای نخستین بار در تئاتر «زمین آبی‌است مثل پرتقال» به کارگردانی سیامک کمالی سروستانی به ایفای نقش پرداخت.

تا اینکه با شروع فوق لیسانس در 22 سالگی به تهران رفت و در تئاترهای مختلفی در تهران و شیراز با کارگردان‌هایی نظیر: سیامک کمالی سروستانی، محمد یعقوبی، امیررضا کوهستانی، میترا مؤمنی، رضا ثروتی و همایون غنی‌زاده همکاری کرد.

دریافت بورسیه المیرا دهقانی

وی در سال ۱۳۹۲ با اجرای نمایش «پرتره ناتمام از کلاغ سفید» به کارگردانی سپیده کریمی در فستیوال بین‌الملل دانشکده هنر، موفق به اخذ بورسیه بازیگری از دانشکده موسیقی و تئاتر تالین از کشور استونی شد و یک دوره بازیگری «از تمرین تا اجرا» را در تالین گذراند.

اولین جرقه برای بازیگری در سن نوجوانی ام زده شد که با مخالفت شدید خانواده ام رو به رو شدم و ترجیح دادم به این حرفه فکر نکنم تا این که دانشجوی ترم یک دوره کارشناسی صنایع غذایی دانشگاه شیراز بودم که یک آگهی بازیگری دیدم و به آن جا رفتم. تا اجرای اول تئاترم موضوع را از خانواده ام پنهان کردم. روز اول اجرا از پدرم دعوت کردم به تماشای نمایشم بنشیند و از آن به بعد خانواده ام با من همراه شدند. ادامه تحصیل در دانشگاه دستاویزی بود که به تهران بیایم.

شروع جدی المیرا دهقانی با جشنواره

از شیراز تا تهران چندین تجربه بدست آورد که در مهترین آن با حضور در جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاه تهران در سال 92 بود که نظرها رو به سمت خود جلب کرد

ماجرای کشف حجاب ستاره اسکندری در ترکیه چه بود؟

ورود المیرا دهقانی به تلویزیون

از تئاتر دانشگاه تهران توسط یکی از دستیاران شهرام شاه حسینی (کارگردان) انتخاب شد و بعد از تست در سال 93 با سریال همه چیز آنجاست جلوی دوربین رفت

المیرا دهقانی در سریال همه چیز انجاست

اولین سریالی که المیرا دهقانی در ان نقش افرینی کرد سریال ” همه چیز انجاست ” به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1393 بود.

او در این سریال در نقش یاسمن دختر مهندس روحی بازی کرد.

المیرا دهقانی و حدیث میرامینی در سریال همه چیز آنجاست
المیرا دهقانی و حدیث میرامینی در سریال همه چیز آنجاست

بازی درخشان المیرا دهقانی در 8.5 دقیقه

دومین تجربه المیرا دهقانی با سریال پرمخاطب هشت و نیم دقیقه کنار شبنم قلی خانی و آشا محرابی در سال 95 بکارگردانی دوباره شهرام شاه حسینی بود

در این سریال با یک گریم سنگین نقش مریم پیر زن جزامی، مادر شخصیت احسان یعنی سام درخشانی را بازی کرد که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت

المیرا دهقانی در سریال 8.5 دقیقه
المیرا دهقانی در سریال 8.5 دقیقه

المیرا دهقانی در مورد جریان انتشار این تصویر چنین توضیح داد: «آقای شاه‌حسینی چندان تمایلی نداشتند عکسی از من با گریم، پیش از نمایش بخش‌های مربوط به بازی‌ام در سریال منتشر شود و با اینکه هیچ‌گاه دلیل این موضوع را از او نخواستم، اما به نظرم هدف ایشان آن بود که انتشار تصویر من با گریم ذهنیت مخاطب را بهم نریزید.»

او ادامه داد: «من در این سریال در نقش زنی جذامی و مسن‌تر از خودم بازی کرده بودم. تصور می‌کنم آقای شاه‌حسینی نمی‌خواستند با انتشار عکس من قبل از پخش سریال برای مخاطب ذهنیت ساخته شود و اختلاف سنی خود من و نقش روشن شود تا به این ترتیب در تاثیرگذاری و باروپذیری نقش خدشه‌ای وارد نشود.»

ماجرای طلاق کوروش تهامی از مجری شبکه منو تو

المیرا دهقانی گفت: «اما نمی‌دانم به چه ترتیب بود که عکس من با گریم در فضای مجازی انتشار پیدا کرد. نکته در اینجا بود که حتی اسم من به عنوان صاحب عکس هم مطرح نشد و عکس به اسم بازیگر دیگری که اغلب خانم مهناز افشار نامیده شد در فضای مجازی منتشر شد. من این مساله را ناشی از شیطنت‌های فضای مجازی می‌دانم.»

او در پاسخ به این پرسش که به چه دلیل خودش بعد از انتشار این عکس در صفحات مجازی رفع ابهام نکرد و توضیحی نداد، گفت: «لذت بازی در نقشی بسیار مسن‌تر از خودم و همچنین با بیماری جذام آنقدر بود که نمی‌خواستم چیزی به آن خدشه وارد کند. دوست نداشتم از اصل ماجرا که بازی‌ام در سریال بود دور شود و انرژی‌ام را برای توضیح دادن در این مورد بگذارم. نمی‌توانستم به تک‌تک آدم‌هایی که آن عکس را پخش می‌کردند بگویم اشتباه می‌کنید و من صاحب عکس هستم، بنابراین بهتر بود سکوت کنم چون باور داشتم بالاخره روشن می‌شود که اشتباهی در کار بوده است.»

گریم جزامی المیرا دهقانی
گریم جزامی المیرا دهقانی

شما در حال مطالعه بیوگرافی المیرا دهقانی در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

در سال ١٣٩۵ هم تجربه بازی در فیلم کوتاه «قوچ ها» به کارگردانی پیام رضایی را داشت که بازی در این فیلم تقدیرنامه بازیگری از کشور شیلی را برایش به همراه داشت.

المیرا دهقانی همچنین در سریال پرستاران ایفای نقش کرده است.

المیرا دهقانی در سریال پرستاران
المیرا دهقانی در سریال پرستاران

المیرا دهقانی در مجموعه سایه بان

پس از سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی برای بازی در سریال سایه بان برادران محمودی دعوت شد.

رنگ چشم رویا نونهالی چیست؟

المیرا دهقانی در مجموعه سایه بان نیز در نقش همسر سهراب ایفای نقش کرده است.

المیرا دهقانی و مجتبی پیرزاده در سریال سایه بان
المیرا دهقانی و مجتبی پیرزاده در سریال سایه بان

سیر موفقیت المیرا دهقانی با تئاتر

بازی در نمایش اکوئوس به کارگردانی محمد معتمدی که بهمن 93 اجرای آن در تئاتر باران شروع شد و چندین ماه روی صحنه رفت نوید موفقیت این بازیگر جوان را می داد

شهرت المیرا دهقانی

المیرا دهقانی اولین بار در زمستان سال 97 با سریال لحظه گرگ و میش به تلویزیون بازگشت و در نقش یاسمن ایفای به شهرت رسید

المیرا دهقانی در سریال لحظه گرگ و میش
المیرا دهقانی در سریال لحظه گرگ و میش

هم در تئاترهای خوبی در شیراز و تهران به روی صحنه رفته بودم و هم در سریال ها و فیلم های کوتاهی بازی کرده بودم که دیده شده بود اما هیچ کدام به اندازه سریال لحظه گرگ و میش در دیده شدن من کمک نکرد ولی آن ها هم بی تاثیر نبودند و من از دل همان کارها آمده ام که همایون اسعدیان به من اعتماد کرد و نقش یاسمن را به من سپرد.

بازی المیرا دهقان در سریال لحظه گرگ و میش
بازی المیرا دهقان در سریال لحظه گرگ و میش

برای همکاری با اسعدیان تست دادم

این بازیگر در پاسخ به این سوال که چگونه برای ایفای نقش «یاسمن» در سریال «لحظه گرگ و‌میش» انتخاب شدید گفت: فکر می‌کنم این سوال را استاد اسعدیان بهتر بتوانند پاسخ دهند اما آنچه از منظر من قابل توضیح است این است که من سال ۹۶ بعد از این که مطلع شدم همایون اسعدیان برای سریال جدیدشان به دنبال چهره های جدید بوده و به همین منظورفراخوان داده اند، سوابق کاریم را برایشان فرستادم و پس از آن از گروه کارگردانی با من تماس گرفتند و پس از اینکه از من تست گرفتند. پس از چند ماه تست گریم شدم و بعد از اینکه مطمئن شدند گریم سن های مختلف روی صورت من جواب می دهد با من قرارداد بستند.

زندگینامه برد پیت | از ازدواج با آنجلینا جولی تا بیماری عجیب او و مروری بر فیلم هایش

کارکردن با کارگردان باسابقه ای همچون همایون اسعدیان تجربه ی بزرگی بود و او شرایط انسانی و آرامی را در پشت صحنه فراهم کردند تا بازیگر بتواند در کمال آرامش روی کارش تمرکز کند. در طول کار پارتنرهایی داشتم که بعضا اولین تجربه ی بازیگری شان بود ولی با کارگردانی اسعدیان و تیم کارگردانی حرفه ایشان، تعامل با آن ها نگرانی و سختی نداشت.

برای من چالش های اصلی، بازی کردن در یک کار تاریخی بود، چرا که فرهنگ عامه کشورمان و حتی فرهنگ لغات ما طی این سال ها به شدت تغییر کرده است.

از سویی چالش بازی کردن در سنین مختلف یکی از سخت ترین و پیچیده ترین تجربه های بازیگری است؛ از فرم بدن گرفته تا زیر و بمی صدا اما برای فرار از کلیشه های مرسوم باید به جزییاتی دقت و به کاراکتر اضافه شان کرد. چیزهایی نظیر عمق نگاه در سنین بالا که من برای رسیدن به آن خیلی تلاش و چند مسیر مختلف را امتحان کردم.

من جزو آن دسته از بازیگرانی هستم که در طول روز با کاراکتر زندگی می کنم. یعنی در زندگی شخصی ام با «یاسمن» ۱۸ ساله می‌شوم و در دوره ای «یاسمن» ۴۰ ساله را زندگی می‌کنم و اینطور نیست که به خانه بروم و به زندگی معمولی خود ادامه دهم.

از زمانی که فیلمنامه را می خوانم تا زمانی که آن را بازی کنم همه چیز من «یاسمن» می شود حتی چند بار پیش آمد که من ساعت ۱۱ شب با همایون اسعدیان تماس گرفتم و از ایشان پرسیدم در سکانس فردا به نظر شما «یاسمن» باید چگونه عمل می کند؛ مثلا حرفش را با بغض می زند یا با قدرت؟

عکس هایی از لیلا حاتمی با چادر
المیرا دهقانی و همایون اسعدیان
المیرا دهقانی و همایون اسعدیان

المیرا دهقانی از فیلم تا موسیقی

سال 97 با فیلم سینمایی فصل ماهی سفید اولین بار حضور  ژانر سینما را  تجربه کرد و حالا کنار بازیگری در عرصه نوازندگی سازهای بادی نیز فعال است

گفتگوی خواندنی با المیرا دهقانی

شما متولد سال ۶۳ و ۷۰ هستید. طبیعتا آقای رستمی باید خاطراتی از جنگ داشته باشند و خانم دهقانی هیچ تصویری از این سال‌ها نداشته باشند. با این پیش‌زمینه، برخوردتان با این فضا چطور بود؟

دهقانی : اولین چیزی که به بازیگر کمک می‌کند، فیلمنامه است. مجموعه ما فیلمنامه دقیقی داشت و من آن را بار‌ها و بار‌ها خواندم. با این‌که داستان ما در فضای معاصر می‌گذرد، با این حال همه‌چیز در طول این ۳۰ سال تفاوت پیدا کرده و خصوصیات فرهنگی و اخلاقی آدم‌ها عوض شده است.

جلساتی با آقای اسعدیان برگزار کردیم و درخصوص کلیت فضای سریال و شخصیت یاسمن صحبت کردیم. من هم چیز‌هایی در ذهنم نقش بست؛ بعد از طراحی لباس، گریم و صحنه‌ای که در آن قرار می‌گرفتیم کمک گرفتم و واقعا به دل فضای آن سال‌ها رفتم. با این حال بخش اصلی مسیر، اتفاق ذهنی و درونی‌ای است که برای بازیگر رخ می‌دهد. سیر و سلوکی که خودت تنهایی طی می‌کنی و به مرور در طول کار رخ می‌دهد. البته من تحقیقات میدانی هم کردم؛ از فیلم‌ها و سریال‌های ساخته شده در آن سال‌ها کمک گرفتم و با آدم‌هایی که در آن سال‌ها جوان بودند، صحبت کردم.

لیست آثار هنری المیرا دهقانی

در ادامه بیوگرافی المیرا دهقانی باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

معرفی بازیگران زن گیلانی + عکس و بیوگرافی

آثار سینمایی المیرا دهقانی

سالنام فیلمکارگردان
۱۳۹۷فصل ماهی سفیدقربان نجفی
۱۳۹۹سیاه‌بازحمید همتی
۱۴۰۰مسیح پسر مریمعلی جعفرآبادی
مهدی کوشکی و المیرا دهقانی در فیلم سیاه باز
مهدی کوشکی و المیرا دهقانی در فیلم سیاه باز

مجموعه های تلویزیونی المیرا دهقانی

سالنام مجموعهکارگردان
۱۳۹۳همه‌چیز آنجاستشهرام شاه‌حسینی
۱۳۹۵هشت و نیم دقیقهشهرام شاه‌حسینی
۱۳۹۵پرستاران (فصل اول)شهرام شاه‌حسینی
۱۳۹۶پرستاران (فصل دوم)
۱۳۹۶سایه‌باننوید محمودی، جمشید محمودی
۱۳۹۷لحظه گرگ و میشهمایون اسعدیان
۱۳۹۸بعد از آزادیمحمدعلی باشه‌آهنگر
المیرا دهقانی در سریال بعد از آزادی
المیرا دهقانی در سریال بعد از آزادی

المیرا دهقانی در شبکه نمایش خانگی

سالنام فیلمکارگردان
۱۴۰۰خسوفمازیار میری
۱۴۰۰حرفه‌ایمصطفی تقی‌زاده
۱۴۰۱طوطیاشهرام شاه حسینی
المیرا دهقانی در سریال خسوف
المیرا دهقانی در سریال خسوف
المیرا دهقانی در سریال حرفه ای
المیرا دهقانی در سریال حرفه ای

صفحه اینستاگرام المیرا دهقانی

المیرا دهقانی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 509 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی المیرا دهقانی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی المیرا دهقانی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی المیرا دهقانی ، به اینستاگرامش کنید. آدرس اینستاگرام المیرا دهقانی @elmiradehghani میباشد و بیش از 250 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام المیرا دهقانی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا