اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای حادثه ای که سر صحنه فیلم برداری ساناز سعیدی را به بیمارستان کشاند

در این بخش بیوگرافی ساناز سعیدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی ساناز سعیدی از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال بچه مهندس به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی ساناز سعیدی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

ساناز سعیدی چند سال سن دارد؟

ساناز سعیدی زاده 24 فروردین 1368 است و 33 سال سن دارد.

ساناز سعیدی مجرد است یا متاهل؟

ساناز سعیدی در حال حاضر مجرد است.

تحصیلات ساناز سعیدی چقدر است؟

تحصیلات ساناز سعیدی لیسانس رشته مهندسی معماری است.

ساناز سعیدی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

ساناز سعیدی از سال 1393 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی ساناز سعیدی

نام اصلیساناز سعیدی
تاریخ تولد24 فروردین 1368
تحصیلاتلیسانس رشته مهندسی معماری
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1393 تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد175 سانتیمتر

بیوگرافی ساناز سعیدی

بیوگرافی ساناز سعیدی

در بیوگرافی ساناز سعیدی آمده است:وی متولد 24 فروردین 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

عکس کودکی ساناز سعیدی
عکس کودکی ساناز سعیدی

در بیوگرافی ساناز سعیدی لازم به ذکر است او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که از 25 سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت و با سریال «بچه مهندس» به اوج شهرت رسید

کار کردن ساناز سعیدی در شرکت معماری

قبل شروع حرفه ای من در رشته تحصیلی خودم یعنی معماری در یک شرکت مشغول کار بودم یکی دو هفته از تستم گذشته بود که مرا برای تست گریم و تست لباس خواستند.

من در آموزشگاه به صورت نظری این را آموخته بودم که چطور یک کاراکتر را بسازم و به آن نزدیک شوم.

معرفی سریال رازآلود 1899 ؛ اثری جدید از سازندگان دارک که مخاطبان را مجذوب خود کرد!

قد ساناز سعیدی

در بیوگرافی ساناز سعیدی بهتر است بدانید قد او 175 سانتی متر است.

ازدواج و وضعیت تاهل ساناز سعیدی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی ساناز سعیدی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ساناز سعیدی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

علایق و حقایقی درباره ساناز سعیدی

در ادامه بیوگرافی ساناز سعیدی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

نحوه قبول نقش ساناز سعیدی

در قبول نقش به سلیقه ، حس و فضای عاطفی ام برایم مهم است ، درگیری و چالش کشیدن هم کلید واژه های دیگری هستند که بواسطه آن نقش مرا ترغیب می کند

طرفدار نقش هایی هستم که یک سیر تکاملی را طی می کنند ، نقشی که اصطلاحا فراز و فرود داشته باشد

دوست دارم نقش های که بازی می کنم به سلیقه، حس و فضای عاطفی‌ام نزدیک باشد. تفاوت، درگیری و به چالش‌کشیدن هم کلید واژه‌های دیگری است که به واسطه آن نقش مرا ترغیب می‌کند. طرفدار نقش‌هایی هستم که یک سیر تکاملی را طی می‌کنند؛ نقشی که اصطلاحاً فراز و فرود داشته باشد. معمولا در مورد نقش تحقیق می‌کنم تا آن نقش را بتوانم خوب ایفا کنم.

تحقیق ساناز سعیدی برای نقش

معمولا در مورد نقش تحقیق می کنم تا آن نقش را بتوانم خوب ایفا کنم ، حالا اگر نقش در یک برهه تاریخی خاصی باشد که من نبودم به مطالعه رجوع می کنم

البته بخش اعظیمی از اطلاعات را هم خود فیلمنامه در اختیار بازیگر قرار می دهد

کودکان را خیلی دوست دارم

من عاشق بچه‌ها هستم چون صداقت شان مختص به خودشان و ستودنی است. به اعتقاد من بچه ها سرمایه های ما هستند و واقعا آینده ساز هستند. در سریال بچه مهندس فقط و فقط در کنار بچه‌ها لذت بردم و از آنها آرامش گرفتم. رابطه بسیار خوبی با هم داشتیم و برایم تجربه بسیار جذابی بود. برای یونای عزیز و همه بچه‌های دوست داشتنی هنرمند این سریال آرزوهای بهترین‌ها را دارم.

ماجرای مسلمان شدن ماهایا پطروسیان چه بود؟

مادر بودن اتفاق بزرگی است

مادر بودن اتفاق بسیار بزرگی است. قطعا کسی که مادر هست تجربه عظیمی را پشت سر گذاشته و به خودشناسی عمیقی از خودش می‌رسد. من و کاراکترم (صدیقه) در سریال بچه مهندس پا به پای هم احساسات مادرانه را کشف کردیم.

ساناز سعیدی در دوره های کاربردی برای ایفای نقش

او درباره بازی در سریال نفس می گوید: در چند ماهی که کار در مرحله پیش تولید بود من به کلاس نقاشی رفتم، آموزش رنگ روغن دیدم، دوره های پرستاری می دیدم و در بیمارستان ها حاضر می شدم تا به عواطف و احساسات ناهید نزدیک شوم و او را زندگی کنم. حتی به آژانس های هواپیمایی می رفتم تا با محیط کار در آنجا آشنا شوم و تمام طول پیش تولید مشغول تمرین بودم.

خطوط قرمز در تلویزیون کم شود

باید تلویزیون مقداری برای فیلمنامه نویسان سخت بگیرید که قصه های جدید تر و خوش رنگ و لعاب تری نوشته شود و از طرفی خطوط قرمز را کم کند

به اعتقاد من لازم است نظرات پیشکسوتان به خوبی بازگو شود اما از خلاقیت و انرژِی نیروی جوان هم نباید غافل شویم

تازه اول راه هستم

خانم سعیدی درباره فعالیت های خود در حرفه بازیگری می گوید: تازه اول راه و در حال رشد هستم و در حال تجربه و یادگیری ام .آنقدر باید آزمون و خطا کنم تا بیش‌تر یاد بگیرم و تلاش می‌کنم که درست در مسیرم قرار بگیرم و این برایم خیلی اهمیت دارد.

مثبت و منفی فرقی برایم ندارد

به نقش منفی و مثبت خیلی اعتقاد ندارم چون روی زمین هستیم و بر روی زمین هیچ آدمی مطلق مثبت و منفی نیست و نمی توانم این دو را از هم جدا کرد

مجموعه ای زیبا از صدا زنده یاد خسرو شکیبایی

انرژی از نظرات مردم

اثر برای مخاطب ساخته می شود و نظر او مهم است و این یک واقعیت است که مردم به ما و کارمان معنا می دهند ، من که از نظراتشان خیلی انرژی می گیرم

شروع فعالیت هنری ساناز سعیدی

در بیوگرافی ساناز سعیدی میخوانیم: بعد از گذراندن دوره های بازیگری زیر نظر امین تارخ در سال 1393 بصورت حرفه ای در نمایشی بنام «گمشده» و در نقش عمه ای 40 ساله بروی صحنه رفت

او قبل از اینکه بروی صحنه برود زیر نظر «فرهاد تجویدی» آموزش دید و در اولین کار درخشید و در فهرست برگزیدگان جشن بازیگر با عنوان جوان خوش آتیه قرار گرفت

ساناز سعیدی در جلوی دوربین

در بیوگرافی ساناز سعیدی بهتر است بدانید او اولین بار با سریال پریا در چند سکانس خیلی کوتاه بازی کرد.

من پیش از «نفس» با چهار نمایش، روی صحنه رفته بودم. همچنین سکانس های کوتاهی را در فیلمهای کوتاه و سینمایی بازی کرده بودم و در قسمت اول سریال «پریا» نقش نازی را مقابل عمار تفتی را ایفا کردم که نامه مبنی بر مبتلا بودن او به ایدز را به خانه اش می اندازد. همزمان با بازی در کارهای مختلف، دوره بازیگری را نیز در آموزشگاه بازیگری آقای تارخ سپری و نقشهای مختلفی کار کرده بودم. اما ناهید سریال «نفس» اولین نقش قدرتمند و تاثیرگذاری بود که مرا به چالش کشید.

ساناز سعیدی در نقش ناهید در سریال نفس

ساناز سعیدی در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان که ماه رمضان 96 روی آنتن تلویزیون رفت توانست اولین حضور جدی اش را در نقش ناهید از قاب شبکه سه در تلویزیون رقم بزند و استارت کارش را با بازی در یک نقش اول زده است.

بیوگرافی احمد پورمخبر
ساناز سعیدی و مسعود رایگان در سریال نفس
ساناز سعیدی و مسعود رایگان در سریال نفس

زمانی که سریال برای جذب بازیگر فراخوان داده بود، در اواخر سال ۹۳ من کاراکتر اصلی نمایش «گمشده در یانکرز» از نیل سایمون یعنی نقش عمه ای ۴۰ ساله را که کودک صفت بود بازی می کردم. داورانی که نمایش را دیده بودند، اسم مرا در فهرست برگزیدگان داوری جشن بازیگر با عنوان «جوانان خوش آتیه می آیند» ثبت کرده بودند. وقتی برای تست رفتم، فهمیدم تا آن موقع افراد زیادی برای نقش ناهید آمده بودند. به شکر خدا من به المان های ذهنی آقای سامان درباره این نقش نزدیکتر بودم و اینگونه شد که ایشان هم لطف کردند و این فرصت را در اختیارم گذاشتند.

فیلمنامه را که خواندم به بیش از ۱۰۰ سوال درباره ناهید جواب دادم

همان طور که در ابتدا بیان کردیم، خانم سعیدی جزو معدود بازیگرانی است که در نخستین تجربه جدی خود، در نقش اول یک فیلم ظاهر شده است، او همچنین جزو معدود بازیگرانی است که همانند: امیرعلی دانایی، لیلا زارع و سارا بهرامی، با بازی در یک سریال انقلابی به شهرت بالایی دست پیدا کرده است.

آن زمان من در رشته تحصیلی خودم یعنی معماری در یک شرکت مشغول کار بودم. یکی دو هفته از تستم گذشته بود که مرا برای تست گریم و تست لباس خواستند. من در آموزشگاه به صورت نظری این را آموخته بودم که چطور یک کاراکتر را بسازم و به آن نزدیک شوم، به نحوی که با من فاصله نداشته باشد اما کار جالبی که آقای سامان انجام دادند این بود که بعد از قبولی من در تست گریم و تست لباس از من خواستند فیلمنامه را بخوانم و به بیش از ۱۰۰ سوال درباره کاراکتر پاسخ بدهم؛ سوالاتی کاربردی و جالب که باعث می شد دنیای ذهنی ناهید، رفتارها، شرایط زندگی، خانواده، سلایق، علایق، شغل، اهداف و… او را بشناسم. با جواب دادن به این سوالات و گپ و گفتی که با هم درباره شخصیت ناهید داشتیم، به دریافت درستی از فیلمنامه و شخصیت اصلی آن رسیدم.

حادثه سر صحنه فیلم برداری سریال نفس

ماجرای خواندنی آشنایی و ازدواج نیما فلاح و سحر ولدبیگی

آخرین لوکیشن “سریال نفس” روستایی در رامسر است و در این قسمت ها “قربان نجفی” و “معصومه قاسمی پور” بازیگران جدیدی بودند که در شمال کشور مقابل دوربین رفتند.

روز شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶،ساناز سعیدی که برای اولین بار در همکاری با جلیل سامان ایفای “نقش اول یک سریال” را تجربه می‌کند، حین تصویربرداری، به دلیل فشار مضاعفی که برای اجرای هر چه بهتر نقش به خود آورد دچار حالت غش شده و بیهوش شد و بعد از به هوش آمدن حافظه خود را نداشت. وی سریعا به بیمارستان منتقل شده و مشخص شد به دلیل هیجان و کوشا بودن در راستای ایفای نقش عالی، حافظه کوتاه مدت او برای لحظات کمی دچار مشکل شده است و همین باعث توقف ضبط سریال شد.

ساناز سعیدی پس از بازگشت حافظه و مرتع شدن مشکل، سه شنبه ۲۹ فروردین از بیمارستان مرخص شده و پس از آن ساخت آخرین بخش‌های باقی مانده از سریال «نفس» از سر گرفته شد.

ساناز سعیدی و علیرضا کمالی در سریال نفس
ساناز سعیدی و علیرضا کمالی در سریال نفس

ساناز سعیدی در سریال سارق روح

سارق روح مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی احمد معظمی و به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری است. این سریال در ژانر معمایی ساخته شده و به موضوع امنیت نرم و آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.

این سریال روایتگر داستان مردی بازنشسته و استاد دانشگاه به نام نادر عابدی است که دوباره به محل کار خود بازمی‌گردد و به همراه تیم خود به بررسی موضوع گروه‌ها و حلقه‌های شبه عرفانی جدید و علل گرایش افراد به این گروه‌ها می پردازد. آن‌ها یکی از اعضای گروه به نام وحید(علیرام نورایی) را به شکل نفوذی وارد حلقه می‌کنند و….

ناگفته های زندگی شخصی مهتاب کرامتی از بازیگری تا یونیسف

دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، علیرام نورایی، ویدا جوان، متین ستوده، ایرج نوذری، مجید واشقانی، کمند امیرسلیمانی، علیرضا جلالی‌تبار، ساناز سعیدی و… از جمله بازیگران این سریال هستند. در این سریال ساناز سعیدی نقش رویا، گلنار را ایفا کرده است.

ساناز سعیدی و ایرج نوذری در سارق روح
ساناز سعیدی و ایرج نوذری در سارق روح

شهرت ساناز سعیدی

خانم بازیگر در سومین تجربه حرفه ایش در قاب تلویزیون در ماه رمضان 1397 با سریال «بچه مهندس 1»به قاب تلویزیون بازگشت

این سریال با استقبال بی نظیری مواجه شد و سعیدی به اوج شهرت رسید

ساناز سعیدی و برزو ارجمند در بچه مهندس
ساناز سعیدی و برزو ارجمند در بچه مهندس

او در این سریال در نقش صدیقه اقدسیان یا مامان صدیقه بازی کرد که در نهایت با مرگ این نقش در فیلم حضور او در بچه مهندس پایان یافت.

ساناز سعیدی ، یونا تدین و نیوشا علیپور در بچه مهندس
ساناز سعیدی ، یونا تدین و نیوشا علیپور در بچه مهندس

ساناز سعیدی در سریال بوی باران

بوی باران سریالی به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان در ژانر معمایی و خانوادگی می باشد که از شبکه یک پخش شد. نام قبلی این سریال عروس تاریکی بود که بعد از پخش دو قسمت با نام جدید بوی باران پخش شد.

داستان این سریال درباره ماجرای ازدواج یک دختر از طبقه پایین جامعه با پسری با اوضاع مالی خوب است که در شب عروسی این زوج، فرشته عروس جوان این سریال در آتش‌سوزی به قتل میرسد و…. ساناز سعیدی در سریال بوی باران در نقش فرشته شهسواری است که همسر و کارگر کارخانه شهاب است.

به جز ساناز سعیدی هنرمندانی چون رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال‌زاده، مهدی سلوکی، محمدرضا هاشمی و…. بازیگران سریال را تشکیل میدهند.

ساناز سعیدی در سریال بوی باران
ساناز سعیدی در سریال بوی باران

ساناز سعیدی در سریال از سرنوشت

از سرنوشت یکی از پر بیننده ترین سریال های تلویزیون به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل تهیه و پخش شده‌است و فصل چهارم این سریال با آغاز شدن ماه مبارک رمضان 1401 به روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

بیوگرافی ساموئل ال. جکسون پولسازترین بازیگر تاریخ سینما

در فصل جدید از سرنوشت دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی،مهدیس توکلی، مهران میری، فرهنگ زرگرباشی، متین طاهری‌ نیا، رضا داوودنژاد، نگین صدق گویا، ساناز سعیدی، سولماز غنی، شاهو رستمی مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، سید مهرداد ضیایی، مائده طهماسبی و… ایفای نقش می کنند.

سریال از سرنوشت داستان دو شخصیت با نام های «هاشم» و «سهراب» است که کودکی سختی را پشت سر گذاشته اند. فصل چهارم سریال از سرنوشت به زندگی هاشم بعد از آزادی از زندان و بازگشت او به کار تولید می پردازد.

ساناز سعیدی در سریال از سرنوشت نقش زنی به نام خانم هرسینی، وکیل مهرداد ضیایی را بازی می کند که عاشق هاشم (دارا حیایی) است و سعی میکند مانع رسیدن نغمه و هاشم به هم شود.

ساناز سعیدی در نمایی از سریال از سرنوشت 4
ساناز سعیدی در نمایی از سریال از سرنوشت 4

گفتگوی خواندنی با ساناز سعیدی

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی ساناز سعیدی مصاحبه ای که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

* به عنوان یک بازیگر، وضعیت سریال‌های این روزهای تلویزیون را چطور می‌بینید؟ چرا که بسیاری اعتقاد دارند که نوع سوژه‌ها و موضوعات عمدتاً تکراری هستند؛ دلیل این رکود چیست؟

بله. خب تا حدودی وجود دارد. امیدوارم که بهتر بشود.

شایسته است در کنار تجربه‌های پیشکسوتان عزیزمان از انرژی و خلاقیت نیروی جوان هم استفاده شود که ان شاالله فضای بهتری ایجاد شود و اتفاقات تازه‌تری برای تلویزیون ما بیفتد.

* معمولاً سرکارخانم سعیدی نقش ها را چگونه می‌پذیرند؛ آیا برای شخصیت‌‎‌هایی که می‌پذیرید مصداق بیرونی دارید که از آن الگوبرداری کنید؟

در همین چند سال فعالیت و پیشنهادهایی که به من شده، همواره سعی کرده‌ام که نقش، به سلیقه، حس و فضای عاطفی‌ام نزدیک باشد.

معرفی سریال کره ای فریبکاری لذت بخش Delightfully Deceitful 2023

تفاوت، درگیری و به چالش‌کشیدن هم کلید واژه‌های دیگری است که به واسطه آن نقش مرا ترغیب می‌کند.

طرفدار نقش‌هایی هستم که یک سیر تکاملی را طی می‌کنند؛ نقشی که اصطلاحاً فراز و فرود داشته باشد.

معمولا در مورد نقش تحقیق می‌کنم تا آن نقش را بتوانم خوب ایفا کنم.

حالا اگر نقش در یک برهه تاریخی خاصی باشد که من یا نبودم یا خیلی کم سن و سال بودم راجع به آن مطالعه و یا از خاطره‌های اطرافیانم استفاده می‌کنم.

البته بخش اعظمی از اطلاعات را هم خود فیلمنامه در اختیار بازیگر قرار می‌دهد.

* شما فکر می کنید رسانه ملی با چه رویکردی در عرصه سریال‌سازی پیش برود که مخاطب را درگیر خودش کند؟

نمی‌دانم واقعاً شاید یک مقداری بایستی به فیلنامه‌نویسان سخت بگیرند که قصه‌های جدیدتر و خوش رنگ و لعاب‌تری نوشته شود.

از طرفی، یک مقداری هم از خطوط قرمز کم کنند.

به اعتقاد من لازم است نظرات پیشکسوتان به خوبی بازگو شود اما از خلاقیت و انرژی نیروی جوان نباید غافل شویم؛ چراکه مطمئن باشید این دو در کنار هم فضای تازه و مطلوبی را برای دنیای تصویر خصوصاً تلویزیون خلق می‌کنند.

* چقدر معمولاً در هنگام نقش آفرینی و ایجاد نقش پشنهاد دیالوگ و نقش می‌آفرینی می دهید یا تابع کارگردان هستید؛ چراکه استنباط می شود شما بازیگر مولف باشید؟

من ابتدای راه هستم و در حال آزمون و خطا هستم.

این روزها از هر فرصتی استفاده می‌کنم برای تجربه کردن و آموختن و خدا را شاکرم در “بچه مهندس” با کارگردان بسیار روشنفکری کار می‌کنم.

زندگی خصوصی رامبد شکرابی و حدیث فولادوند

ایشان پیشنهادهای بنده را با ذهن باز پذیرفتند.

چرا که ایشان هم اعتقاد دارند که هنر ما هنر جمعی است.

این کار بدون همکاری و مشارکت تمام عوامل امکان‌پذیر نخواهد بود و جمعاً به یک نقطه نظراتی رسیدیم و کار را پیش بردیم.

من همه این‌ها را نتیجه زحمات یک تیم می‌دانم.

*به خاطر معصومیت چهره و مسائل دیگر نقش مثبت را انتخاب می‌کنید و یا دنبال نقش منفی نیستید؟

چون در ابتدای کار بازیگری هستم، معمولا از نقش‌هایی استقبال می‌کنم مرا به چالش بکشد و چیزی به من اضافه کند.

نقش باید باعث بشود بیشتر یاد بگیرم و خودم را بیشتر و بهتر بشناسم.

معمولاً نقش‌هایی که مسیر رشد را طی می‌کنند برای من خیلی جذاب هستند.

من دوست دارم نقش خیلی سخت باشد و من را درگیر خودش کند.

راستش را بخواهید به نقش منفی و مثبت خیلی اعتقاد ندارم چون روی زمین هستیم و بر روی زمین هیچ آدمی مطلق مثبت و منفی نیست.

به نظرم این دو را نمی‌توان از هم جدا کرد. صرف نظر از این من برایم مهم است که نقش باید ظرفیت یادگیری و افزایش تجربه را به بازیگر، داشته باشد.

لیست آثار هنری ساناز سعیدی

در ادامه بیوگرافی ساناز سعیدی بازیگر از سرنوشت باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار تلویزیونی ساناز سعیدی

سالنام مجموعهنقشکارگردان
1401از سرنوشت4آراممحمدرضا خردمندان
1398بوی بارانفرشته شهسواریمحمود معظمی
1397بچه مهندس(فصل اول)صدیقه اقدسیانعلی غفاری
1396سارق روحرویا ، گلناراحمد معظمی
1395نفسناهیدجلیل سامان
1395پریانازیحسین سهیلی زاده
افسانه بایگان دختر شایسته ی ایران از شهرت در دهه 60 تا آثار ماندگار در دهه 90

آثار سینمایی ساناز سعیدی

سالنام فیلمکارگردان
1397سودابهمحمدعلی سجادی
1400قدغنمجید مافی

صفحه اینستاگرام ساناز سعیدی

ساناز سعیدی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 136 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی ساناز سعیدی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی ساناز سعیدی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی ساناز سعیدی ، به اینستاگرامش کنید. آدرس اینستاگرام ساناز سعیدی @sanazsaeedi_official میباشد و بیش از 110 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام ساناز سعیدی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا