اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

گفتگوی خواندنی و جنجالی با افسر اسدی

در این بخش بیوگرافی افسر اسدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی افسر اسدی از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال ریحانه به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی افسر اسدی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

افسر اسدی چند سال سن دارد؟

افسر اسدی زاده 26 دی 1336 ‏است و64 سال سن دارد.

افسر اسدی مجرد است یا متاهل؟

افسر اسدی متاهل است و همسر او اصغر همت بازیگر است.

تحصیلات افسر اسدی چقدر است؟

افسر اسدی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی است.

افسر اسدی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

افسر اسدی از سال1358 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی افسر اسدی

نام اصلیافسر اسدی
تاریخ تولد26 دی 1336
محل تولدمیانه
محل زندگیتهران
تحصیلاتفارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی
پیشههنرپیشه، چهره پرداز، شاعر
سالهای فعالیت1358 تاکنون
همسراصغر همت
فرزندانهامون همت و غزل همت
قد162 سانتی متر

بیوگرافی افسر اسدی

بیوگرافی افسر اسدی

در بیوگرافی افسر اسدی آمده است: او متولد 26 دی 1336 در میانه، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، چهره پرداز و شاعر است

عکس کودکی افسر اسدی روی صحنه
عکس کودکی افسر اسدی روی صحنه

در بیوگرافی افسر اسدی لازم به ذکر است وی دیپلم ادبی داشته و فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران در سال 1365 می باشد، با تئاتر شروع کرد و حالا همسرش نیز بازیگر است

قد افسر اسدی

در بیوگرافی افسر اسدی بهتر است بدانید قد او 162 سانتی متر است.

ازدواج و وضعیت تاهل افسر اسدی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی افسر اسدی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ناگفته های ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی

خانم افسر اسدی با اصغر همت بازیگر و کارگردان ازدواج کرده است

اصغر همت بازیگر سینما و تئاتر متولد (27 آذر 1331) شیراز می باشد. او از دوران کودکی به تئاترهای تخت حوضی و تعزیه علاقه داشت و از دوران دبیرستان به فعالیت در تئاتر در این زمینه ها روی آورد. وی در سال 1359 در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.

ماجرای ازدواج افسر اسدی و اصغر همت

اصغر همت درباره ی ماجرای آشنایی او و همسرش گفته: «اواخر سال ۵۸ نمایشنامه ای به نام براند در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفت که در آن من نقش براند را به عهده داشتم و افسر اسدی نقش مقابل مرا بازی می کرد و اتفاقی که روی صحنه افتاد به صحنه زندگی ما هم کشیده شد، یعنی ازدواج کردیم.»

در بیوگرافی افسر اسدی او درباره ی تجربه های بازیگری مشترکش با همسرش گفته: «ما به خاطر شرایط بچه هایمان همیشه سعی کرده ایم در پروژه های مشترک حضور پیدا نکنیم اما در سریال هزاردستان، فیلم های روزهای انتظار و مقلد شیطان و برنامه تلویزیونی زندگی جاری است با هم بازی کردیم.»

افسر اسدی بازیگر و همسرش
افسر اسدی بازیگر و همسرش

فرزندان افسر اسدی

در بیوگرافی افسر اسدی بهتر است بدانید این زوج صاحب دو فرزند هستند، دخترشان غزل تا مقطع فوق لیسانس معماری تحصیل کرده و در آمریکا زندگی می کند و پسرشان هامون نیز دانش آموخته گرافیک است

فرزندانم به بازیگری علاقمندند و گله مند هستند که چرا ما مثل خیلی از همکاران شرایط را برای حضور آنها در عرصه بازیگری فراهم نکرده ایم

معرفی کامل و نقد فیلم پرستاره بابیلون (Babylon )

صحبت های افسر اسدی در خصوص پسرش هامون:

من و هامون با هم دوستیم اما در کنار این رفاقت من مادر هم هستم؛ مادری با همه خصایص و غرایز مادری. من فکر می‌کنم دلهره‌ها و نگرانی‌هایم نسبت به زندگی و آینده  فرزندانم حتی کمی بیشتر از مادرهایی است که می‌شناسم. گاهی حس می‌کنم این نگرانی‌ها برای خودم یا بچه‌هایم آزار‌دهنده می‌شوند ولی باور کنید دست خودم نیست. (می‌خندد)

هامون از بچگی روحیه خاصی داست. همیشه ماجراجو بود و روحیه طنز داشته و دارد. من عاشق این روحیه‌اش هستم؛ حتی وقتی خیلی عصبانی است چیزهایی می‌گوید که می‌تواند مرا تا مدت‌ها بخنداند.

هر اثر هنری که هامون خلق می‌کند مرا ذوق‌زده کرده و هزاران بار بیش از خودش خوشحال می‌کند؛ به همین خاطر فکر می‌کنم تشویق‌های من دیگر مازاد بر احتیاج پسرم است.

پسرم استعدادهای فراوانی دارد اما برخلاف نام فامیلی‌اش همت ندارد. (می‌خندد) پشتکار خیلی مهم است و شما را در جهت رسیدن به خواسته‌های‌تان یاری می‌کند. درواقع پشتکار و تلاش مکمل استعداد و علاقه است.

می‌دانم اگر هامون پشتکار ‌داشت سال‌ها پیش شناخته می‌شد. منظورم از شناخته شدن، شهرت نیست بلکه می‌خواهم بگویم هنرش نزد هنردوستان و هنرمندان شناخته می‌شد. به نظرم هامون در ارائه هنرهایش یا پیگیری علایقش ضعیف عمل می‌کند. شاید به این خاطر که هنوز به جهت جوانی به‌درستی قدر لحظات با ارزش زندگی را نمی‌داند.

هامون همت : من و مامان تفریحات مشترک زیادی نداریم روحیاتمان با هم متفاوت است؛ من بشدت ماجراجویم و عاشق آدرنالین و هیجان هستم و مامان حتی از سفر با من می‌ ترسد؛ حتی تا به حال سوار ماشین من نشده است

افسر اسدی بازیگر و پسرش هامون
افسر اسدی بازیگر و پسرش هامون

صحبت های افسر اسدی در خصوص دخترش غزل:
دخترم مدتی است برای تحصیل در رشته دیزاین داخلی فوق لیسانس به آمریکا رفته و اتفاقا خیلی دوست دارد هامون هم به آنجا برود. مرتب توصیه می‌کند هامون پی یادگیری زبان باشد و گالری برپا کند.

بیوگرافی رویا نونهالی بازیگر پررمز و راز به همراه مصاحبه خواندنی با او

در این مدت که دخترم مهاجرت کرده برایش دلتنگ شده‌ایم اما خوشبختانه با وجود دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی این دلتنگی کمتر می‌شود چون هر زمان دوست داشته باشیم می‌توانیم با هم ارتباط تصویری داشته باشیم.

شروع فعالیت هنری افسر اسدی قبل از انقلاب

در سال 1355 وقتی 19 ساله بود موفق شد دیپلم ادبی بگیرد

او یکسال بعد در سال 1356 با نمایشی بنام نقاشی روی چوب به کارگردانی منوچهر شیبای رو صحنه رفت و تا انقلاب در یکی دو تئاتر دیگر نیز ایفای نقش کرد

فعالیت حرفه ای افسر اسدی

بصورت حرفه ای یکسال بعد از انقلاب اسلامی تئاتر را دوباره شروع کرد و در همین سال به دعوت مرحوم علی حاتمی وارد تیم بازیگران سریال هزار دستان شد

ساخت سریال 8 سال به طول انجامید تا اینکه سال 67 به نمایش درآمد

افسر اسدی در نمایی از سریال هزاردستان
افسر اسدی در نمایی از سریال هزاردستان

افسر اسدی در تلویزیون و سینما

در حالی که سریال هزاردستان در حال ساخت بود نوروز 1363 با مجموعه نورزنامه وارد تلویزیون شد و همین سال با فیلم شب مکافات اولین تجربه سینمایی خود را بدست آورد

شهرت افسر اسدی

بازی زیبای او در نقش یک زن آذری در فیلم عبور از غبار در سال 1368 برایش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن را از جشنواره فیلم فجر به ارمغان آورد

افسر اسدی در فیلم عبور از غبار
افسر اسدی در فیلم عبور از غبار

اما شاید بازی او در فیلم روسری آبی در سال 73 بیشتر در یادها مانده باشد

افسر اسدی طی سال های فعالیت خود در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است، از جمله سریال های دزدان مادربزرگ، ریحانه و باغ سرهنگ و فیلم های سینمایی مقلد شیطان، جامه دران، ملی و راه های نرفته اش و رضا.

تیپ های جنجالی بازیگران زن در خارج از کشور
افسر اسدی و نیما فلاح در سریال باغ سرهنگ
افسر اسدی و نیما فلاح در سریال باغ سرهنگ
بازی افسر اسدی در ملی و راه های نرفته اش
بازی افسر اسدی در ملی و راه های نرفته اش

بانو اسدی به تازگی بعد از فیلم درخشان ملی و رده های نرفته اش در سریال پناه آخر  در نقش فاطمه بازی کرده که مینی سریالی است که مناسبتی ایام اربعین و دهه آخر ماه صفر است و در این ایام به جای سریال ترور خاموش پخش شد

گفتگوی خواندنی با افسر اسدی

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی افسر اسدی می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه و جنجالی با ایشان را بخوانید.

خانم اسدی مشغول چه کاری هستید؟

مدتی بود در حال منظم کردن رمان کلیدر آقای محمود دولت آبادی بودم، اما به رغم اینکه ایشان 20 سال پیش با این کار موافق بودند و با خودشان در این باره صحبت کرده بودم از طریق اطرافیان شان شنیدم که رضایتی به این کار ندارند.

اما شنیده ام شما برای این کار خیلی وقت گذاشته اید.

بله برایش وقت گذاشتم و الان هم از طریق فضای مجازی بین دوستان خودم منتشرش می کنم. نمی دانم آقای دولت آبادی چه واکنشی نشان می دهند و اینکه عصبانی می شوند یا نه. البته مطمئنا خوشحال که نمی شوند. الان کارم این است و به رتق و فتق این کار مشغولم.

خب فکر می کنید آقای دولت آبادی چه برخوردی با این قضیه داشته باشند؟

نمی دانم. واقعا نمی خواهم ایشان عصبانی شوند اما این هم یک جور نشر است و در دنیای مجازی انجام می شود که خطا هم نیست.

این نشر چگونه و به چه صورت انجام می شود؟

به صورت هفتگی؛ هر هفته یک بخشی از آن را منتشر می کنم.

چقدر برای این کار زمان گذاشتید؟

ماجرای حواشی و رسوایی امبر هرد و حقایقی که تا به حال درباره‌ی او نمی دانستید!

نزدیک به دو سال و نیم تا سه سال در سال های اخیر. اگر به شکل مداوم انجام می شد و رضایت استاد را داشتیم هر جلد سه ماه زمان می برد اما به شکل تفننی کار را انجام دادم و در میانه راه یکسری انگیزه هایم را از دست دادم. یکسری تشکیک هم به وجود آمد. با این حال الان چهار جلد تمام شده و به موازات انتشار در فضای مجازی اگر خدا کمک کند بقیه جلدها را هم انجام می دهم.

البته به شکلی که الان انتشار پیدا می کند می تواند برای علاقه مندان خوراک چهار سال باشد و اگر اینطوری خوانده شود عجله ای برای ادامه کار ندارم. با این حال دل نگرانی ام رضایت استاد است و الان سر در نمی آورم چرا مخالفت کرده اند چون خودم بیست سال قبل یک بخش هایی از کار را برای شان خواندم و ایشان استقبال کردند.

شاید صحبت رودررو با ایشان مشکل را حل کند؟

الان دیگر صحبت رودررو با ایشان سخت شده. ما قبلا با خانواده ایشان رفت و آمد مختصری داشتیم اما در طول زمان فاصله ها زیاد شد. با این حال از طریق همسر و پسرشان متوجه شدم رضایتی به این کار ندارند و حتی از شنیدن این اتفاق عصبانی می شوند.

فکر می کنید چرا راضی به این کار نیستند؟

از دو حال خارج نیست. طبیعتا ایشان نخوانده نمی تواند قضاوت کنند و مثلا بگویند کار سخیفی شده. من از زبان اطرافیان شان شنیده ام استاد اصلا دوست ندارند از آثار آفریده شان افراد دیگری بهره برداری کنند و مثلا بگویند از کلیدر فیلم یا سریال بسازند. استاد این حساسیت ها را دارند اما قطعا خودشان هم از فرد یا افراد دیگری الهام گرفته اند. اصلا خاصیت هنر این است که انسان برای خلق یک اثر از هنرهای اسبق الهام می گیرد و یک تلنگری زده می شود تا اثر جدیدی به وجود بیاید. اتفاقا من تصورم این است که اثر منظوم شده کلیدر بسیار روان تر و شیرین شده و می توانم این ادعا را داشته باشم.

معرفی فیلم خانواده فیبلمن؛ داستان زندگی خصوصی آقای کارگردان

فکر نمی کنید این ادعای تان با واکنش آقای دولت آبادی مواجه شود؟

(با خنده) به هر حال اگر واکنشی نشان دهند من هم برای واکنش شان واکنشی خواهم داشت.

دو ماه قبل در مجله فیلم مصاحبه ای از شما خواندیم که گفته بودید دیگر دور سینما و تلویزیون را خط کشیده اید و سر چهارراه ها گل فروش می کنید. این شوخی بود دیگر، درست است؟

خوب شد به این مساله پرداختید. من در آن مصاحبه طوری حرف زدم که یک خواننده باهوش متوجه می شد این یک اعتراضیه است. سردبیر آن نشریه یعنی آقای مهرابی که هم دانشکده ای من بوده با من تماس گرفت و گفت شما به خبرنگار ما چنین حرف هایی زده اید و ما حتی می توانیم تیترش کنیم. من واهمه ای از این مساله و چاپ مصاحبه ام نداشتم. گفت می دانی چقدر سر و صدا می کند؟ من هم تصورم این بود که به طور ویژه ای به این حرف ها پرداخته می شود اما حرف هایم لا به لای حرف های دیگر گم شد و یک عکسی از من چاپ شده که فوق العاده افسرده است.

نمی دانم این عکس را از کجا پیدا کرده اند که هر بار در جاهای مختلف آن را می بینم. واقعا خودم از این عکس حالم به هم می خورد. مردم اگر این عکس را ببینند و یک کاسه دستم باشد حتما پول خرد در کاسه ام می ریزند. به هر حال برای آن مصاحبه ابتکاری به خرج ندادند. آن حرف ها یک فریاد خاموش بود و من از زبان هم صنفان خودم حرف زدم. همان هایی که شرایط من را دارند. البته یک عده هستند که در کنار کار هنری شان بیزینس هم دارند و مشاغل دیگرشان را هم ادامه می دهند، اما من جزو آن گروه هستم که مقوله هنر منبع درآمدم بوده و هست و کار دیگری نمی توانم بکنم.

ناگفته های زندگی مهتاب ثروتی و ماجرای کنار گذاشتن عکاسی و شروع بازیگری

من نمی توانم معلم تاریخ یا جغرافیا باشم. من سر چهارراه گل فروشی نکرده ام اما جسارت این کار را دارم که چادر ببندم و یک عروسک پشت سرم بگذارم و با یک مجمره سر چهارراه ها بروم و جلوی ماشین ها اسپند دود کنم. می خواهم بگویم افسر اسدی از گرسنگی نمرده اما این خیلی بد است که فشارهای اقتصادی باعث شود به فردی که اندک اعتباری در هنر دارد و مردم از او گریزان نیستند، بها داده نشود و در نهایت بالاجبار دست به چنین کاری بزند.

حالا دوستان عزیز مطبوعاتی این یک حرف را آن قدر برجسته کردند تا جایی که این سوال برای خودم هم پیش آمد که واقعا سر چهارراه گل فروخته ام یا نه؟ اتفاقا یکی از اقوام مان هم این مصاحبه را خوانده بود و همه از همدیگر درباره آن سوال می کردند. خواهرزاده اصغر همت پرسیده بود که واقعا زن دایی این کار را کرده، که مادرش هم جواب داده بود نمی دانم والله. خودم هم باورم شده بود چنین کاری کرده ام. البته من در آن مصاحبه یک سری کدها داده بودم؛ مثلا اینکه گفته بودم عینک می زنم تا شناخته نشوم.

اخیرا پوران درخشنده هم تماس گرفته بود و فکر می کرد در شرایط بدی هستم. با این حال همان طور که گفتم این یک اعتراضیه بود. من مسوول چرخاندن زندگی ام نیستم و اصغر همت که خدا به او عمر دهد این مسوولیت را دارد. اما این یک جیغ بنفش بود. تا کی این افرادی که صحنه را اشغال کرده اند می خواهند جلوی دوربین باشند و بقیه از نظر کاری و معیشتی در شرایط سخت قرار بگیرند؟ این افراد زمانی انرژی و توان داشتند و همه حلوا حلوای شان می کردند اما حالا یک گروه چشم سبز وارد میدان شده اند. واقعا اینها صحیح نیست و حرف های من هم درددل بود.

عکس ژاله علو در جوانی

آخرین کارتان در سینما و تلویزیون کدام ها بوده؟

در سینما دو سال قبل در جشنواره «جامه دران» را داشتم که کار آقای قطبی بود. و بعد از آن «تا آمدن احمد» را کار کردم. دور تلویزیون را هم خط بطان کشیده ام و وقتی حرف از تلویزیون می شود مو بر تنم سیخ می شود.

افسر اسدی در فیلم تا آمدن احمد
افسر اسدی در فیلم تا آمدن احمد

چطور؟

من از تلویزیون همه جوره طلب دارم. تلویزیون الان تبدیل به یک نوانخانه شده که پول ندارد اما کار می خواهد. واقعا اگر شرایط اینطوری است چرا اصرار به ادامه حیات دارند؟ وقتی نمی توانند هزینه های یک کار را تامین کنند اصلا چرا شروعش می کنند؟ واقعا از تلویزیون حالم بد می شود. البته نه اینکه مطلقا در تلویزیون کار نکنم.

من از مخاطبان تلویزیون نیستم و بیشتر وقتم را صرف کارهای دیگر از جمله مطالعه می کنم و فقط ده درصد از برنامه‌ ها و مجموعه‌ های تلویزیونی را دنبال می‌ کنم.بسیاری از آثار تلویزیون ما سخیف است

شاید روزی روزگاری قرارداد خوبی ببندم و کار کنم اما الان دل چرکینم و تا جایی که از من برای تلویزیون دعوت شود نمی روم. سینما هم که داستان خاص خودش را دارد و فعلا با کارهای فرهنگی- هنری تغذیه روحی می شوم.

لیست آثار هنری افسر اسدی

در ادامه بیوگرافی افسر اسدی بازیگر روسری آبی باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی افسر اسدی

عنوانسالکارگرداننقش
شب مکافات۱۳۶۳فرامرز باصری
جستجو در شهر۱۳۶۴حجت‌الله سیفی
روزهای انتظار۱۳۶۵اصغر هاشمی
عبور از غبار۱۳۶۸پوران درخشنده
زمان از دست رفته۱۳۶۸پوران درخشنده
راز خنجر۱۳۶۹محمدحسین حقیقی
سربلند۱۳۷۳فتحعلی اویسی
روسری آبی۱۳۷۳رخشان بنی‌اعتماد
تهران روزگار نو۱۳۷۸علی حاتمی
کودکانه۱۳۸۱مسعود کرامتی
اسب۱۳۸۴بابک محمدی
مقلد شیطان۱۳۸۵افشین صادقی
یک وجب از آسمان۱۳۸۷علی وزیریان
دوازده صندلی۱۳۹۰اسماعیل براری
گهواره‌ای برای مادر۱۳۹۱پناه‌برخدا رضایی
جامه‌دران۱۳۹۳حمیدرضا قطبی
تا آمدن احمد۱۳۹۳صادق صادق‌دقیقی
قرارمون پارک شهر۱۳۹۵فلورا سام
ملی و راه‌های نرفته‌اش۱۳۹۵تهمینه میلانی
رضا۱۳۹۶علیرضا معتمدی
معرفی سریال جاسوسی آمریکایی عضو جدید سی آی ای
افسر اسدي در فيلم اسب
افسر اسدي در فيلم اسب
افسر اسدی در فیلم راز خنجر
افسر اسدی در فیلم راز خنجر
افسر اسدی و احمد نجفی در فیلم دوازده صندلی
افسر اسدی و احمد نجفی در فیلم دوازده صندلی
افسر اسدی و بهزاد فراهانی در فیلم یک وجب آسمان
افسر اسدی و بهزاد فراهانی در فیلم یک وجب آسمان

فیلم های تلویزیونی افسر اسدی

نام فیلمسالکارگرداننقش
عمه ماه‌منیر۱۳۸۷شهره لرستانی
بی‌بی خاتون۱۳۸۸شهره لرستانی

مجموعه های تلویزیونی افسر اسدی

سالعنوانکارگردانتوضیحات
۱۳۹۸پناه آخرداریوش یاریشبکه یک
۱۳۹٧تعطیلات رؤیاییعلیرضا امینیشبکه ۲
۱۳۹۲باغ سرهنگفلورا سامشبکه تهران
۱۳۸۹قسمحسین تبریزیشبکه ۳

پخش در شب‌های قدر

۱۳۸۸ماه عسلشاهد احمدلوشبکه ۲
۱۳۸۷از جنس پریشانیمانلی شجاعی‌فرشبکه ۲
۱۳۸۴ریحانهسیروس مقدمشبکه ۳
۱۳۷۸تنها در تاریکیمسعود رشیدیشبکه ۲
۱۳۷۷به سوی افتخارسیروس مقدمشبکه ۳
۱۳۷۴دزدان مادربزرگمهدی صباغ‌زادهشبکه ۱
۱۳۷۱روزگار وصلمسعود رشیدیشبکه ۱
۱۳۶۹وزیرمختارسعید نیکپورشبکه ۱
۱۳۶۶این شرح بی‌نهایتاسماعیل خلجشبکه ۲
۱۳۶۲نوروزنامهمهوش جزایریشبکه ۱

پخش نوروز ۶۳

۱۳۵۸هزاردستانعلی حاتمیشبکه ۱

افسر اسدی به عنوان چهره پرداز

سالعنوان
۱۳۶۸پرواز پنجم ژوئن

کتاب شعر افسر اسدی

  • چوب حراج

جوایز و افتخارات افسر اسدی

  • برنده بهترین بازیگر نقش دوم زن از هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۶۸) بخاطر فیلم عبور از غبار ساخته پوران درخشنده
  • نامزد بهترین بازیگر نقش دوم زن از سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۷۳) بخاطر فیلم روسری آبی ساخته رخشان بنی اعتماد

صفحه اینستاگرام افسر اسدی

افسر اسدی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 42 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی افسر اسدی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی افسر اسدی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی افسر اسدی ، به اینستاگرامش کنید. آدرس اینستاگرام افسر اسدی @afsarassadi میباشد و قریب به 30هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام افسر اسدی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا