اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ماجرای تهدید یوسف مرادیان به ترور چه بود؟

در این بخش بیوگرافی یوسف مرادیان بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی یوسف مرادیان از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با فیلم دوستان به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی یوسف مرادیان آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

یوسف مرادیان چند سال سن دارد؟

یوسف مرادیان زاده 1 اسفند 1354 است و 47 سال سن دارد.

یوسف مرادیان با کدام فیلم به شهرت رسید؟

یوسف مرادیان با فیلم دوستان به شهرت رسید.

تحصیلات یوسف مرادیان چقدر است؟

یوسف مرادیان فارغ التحصیل مقطع دیپلم است.

یوسف مرادیان فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

یوسف مرادیان از سال 1376 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی یوسف مرادیان

نام اصلییوسف مرادیان
تاریخ تولد1 اسفند 1354 (47 سال)
تحصیلاتدیپلم
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۷۶ تاکنون
همسرسارا خوئینی‌ها (جدا شده)
فرزندانشایان مرادیان

بیوگرافی یوسف مرادیان

بیوگرافی یوسف مرادیان

در بیوگرافی یوسف مرادیان آمده است:وی متولد 1 اسفند 1354 در تهران بدنیا آمد اما در کرمانشاه بزرگ شد. او مدرک دیپلم دارد و قرار است در رشته روانشناسی ادامه تحصیل دهد.

جوانی یوسف مرادیان
جوانی یوسف مرادیان

بیوگرافی خانواده یوسف مرادیان

در بیوگرافی یوسف مرادیان درباره ی خانواده اش آمده است: او در خانواده‌ای پر جمعیت در کرمانشاه بزرگ شد و دو خواهر و پنج برادر دارد که متاسفانه یکی از برادران را در اثر سانحه تصادف، از دست داد.دو تا از برادرانش در خارج کشور هستند و یکی از برادرانش هم در کرمانشاه پیش پدر و مادرش زندگی میکند.خود او هم ساکن تهران محدوده فرشته میباشد.

ماجرای جالب ورود افسانه ناصری به عرصه بازیگری

پدرش اهل شیراز و شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار و کرمانشاهی است.

او میگوید: پدرم شغل آزاد دارد و هم نماینده چندتا از صنف های کرمانشاه بوده مردی که برای مسئولیت هایی که بر عهده داشت تمام عمر زحمت کشید یادم می آید که در کودکی وقتی که برای نماز بیدار میشد کار پدرم نیز آغاز می شد و در محیط کارش تا شب پر از انرژی پر از امید برای راحتی خانواده تلاش میکرد.

مادرم یک زن مهربان و خانه دار مثل همه مادران ایران زمین همه وقتشو همه زندگی شو صرف بچه ها کرده و می کند

یوسف مرادیان و پدر مرحومش
یوسف مرادیان و پدر مرحومش

ازدواج و وضعیت تاهل یوسف مرادیان

بیشترین جستجوها در بیوگرافی یوسف مرادیان درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

یوسف مرادیان در سال ۱۳۸۷، در فیلم دوستان در کنار خانم «سارا خوئینی‌ها» بازی کرد و همین همکاری در نهایت، آغاز زندگی مشترک این زوج هنری شد. اگرچه دیری نپایید که آن‌ها از یکدیگر جدا شدند. (پیش از این سارا خوئینی ها با چنگیز وثوقی ازدواج کرده و از او جدا شده بود.)

پس از آن یوسف مرادیان در سال ۱۳۹۰ بار دیگر ازدواج کرد و حالا به گفته‌ی خودش، از زندگی مشترکش بسیار راضی ‌است.

یوسف مرادیان و سارا خوئینی ها

علایق و حقایقی درباره یوسف مرادیان

در ادامه بیوگرافی یوسف مرادیان مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

علاقه یوسف مرادیان به بازیگری از کودکی

من هم از بچگی به بازیگری علاقه‌مند شدم، یادم هست به سن نوجوانی که رسیدم، در جمع خانواده می‌گفتم که من یا خلبان خواهم شد یا بازیگر

فیلم بدون قرار قبلی اثر جدید بهروز شعیبی؛ سفری از آفاق به انفس

یوسف مرادیان از ورزش تا بازیگری

سنم که بیشتر شد به ورزش بوکس روی آوردم و در رده سنی خودم بوکسور خوبی بودم. همین باعث شد که برای بازی در یک فیلم دعوت شوم و بعد از آن بود که در چند فیلم تولید مرکز کرمانشاه بازی کردم و بعد برای ادامه بازیگری به شکل حرفه‌‌ ای به تهران آمدم

تیپ ورزشکاری یوسف مرادیان
تیپ ورزشکاری یوسف مرادیان

شخصیت یوسف مرادیان

آدم بسیار آرام و درون گرایی ست و هیچ وقت در برابر بدی آدمها به انتقام فکر نمیکند و هر اتفاق ناخوشایندی را میتوان از چهره اش فهمید

علاقه ی یوسف مرادیان به مسعود کیمیایی

آقای مرادیان مسعود کیمیایی را برادر بزرگتر خود می داند و احترام ویژه ای برای این کارگردان و تهیه کننده قائل می شود.

یوسف مرادیان و مسعود کیمیایی
یوسف مرادیان و مسعود کیمیایی

یوسف مرادیان بازیگر پرسپولیسی

رنگ مورد علاقه ی وی رنگ قرمز می باشد، که البته یک پرسپ.لیسی به تمام معنا هم است.

آشپزی یوسف مرادیان

او آشپز خوبی است و مهارت زیادی در این زمینه دارد، شاید بتوان دلیل آن را در زندگی یکنفره و تجرد او جستجو کرده و دانست، البته خود این بازیگر نیز بر همین موضوع اشاره دارد و می گوید:

«به دلیل اینکه سال ها تنها زندگی کردم، و در واقع مجرد بودم خب طبیعتا جزو اون دسته آدمهایی نبودم که ساندویچ یا املت بخورم، به همین خاطر دست به کار شدم و در واقع فکر می کنم آشپز خوبی باشم»

یوسف مرادیان اهل مسافرت

هر موقع که شرایطش فراهم شود. تا این حد بگویم که شب تصمیم می گیریم و فردا صبح حرکت می کنیم

معرفی سریال محرمی علقمه سرخ + تیزر و تصاویر سریال

سایر کارهای یوسف مرادیان علاوه بر بازیگری

یوسف مرادیان نیز وارد دنیای موسیقی شده است و با رفیقان خود ترانه هایی را منتشر نموده اند، آهنگ «عشق می بافم» تازه ترین ترانه ی او می باشد.

او همچنین در خرید و فروش بیزینس، و بازار طلا فعالیت دارد.

گیتار زدن یوسف مرادیان

شروع فعالیت هنری یوسف مرادیان

یوسف مرادیان پیش از روی آوردن به بازیگری به ورزش روی می آورد و در رشته بوکس مشغول به فعالیت می گردد، به طوری که در میان همسن و سالان خودش بوکسور خوبی بوده است، همین موضوع و هم علاقه اش به بازیگری موجب گردید تا برای ایفای نقش در یک فیلم دعوت شده و بازی کند، این نخستین بازی و آغاز بازیگری وی محسوب می شد که توانست از دنیای ورزش به دنیای هنر راه یافته و در تعدادی فیلم تولید مرکز کرمانشاه ایفای نقش کند، اولین بازی او در فیلم «تکیه بر باد» بود که در نقش یک بوکسور ایفای نقش می نمود، اما چون می خواست این راه را به صورت جدی و حرفه ای ادامه دهد، به تهران رفت.

پس از رفتن به تهران در کلاس های بازیگری شرکت کرد و پس از گذراندن دوره های بازیگری از طریق پوران درخشنده به علی شاه حاتمی معرفی گردید تا در فیلم سینمایی«عملیات کبری» مقابل دوربین برود، اما اینچنین نشد و سرانجام موفق شد تا در فیلم سینمایی «لاک پشت» به کارگردانی علی شاه حاتمی به ایفای نقش پرداخت، این نخستین بازی او در یک فیلم سینمایی مهم به صورت حرفه ای محسوب می شود

معرفی فیلم قاتلان ماه گل(Killers of the Flower Moon)؛وسترن شاهکار استاد سینما
یوسف مرادیان در فیلم لاکپشت
یوسف مرادیان در فیلم لاکپشت

اولین سریالش را در سال ۱۳۷۳با فیلم بوی خوش زندگی آغاز کرده است.فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داوودی که در سال ۱۳۷۴ اکران شد. در این فیلم بازیگرانی همچون پیمان قاسم خانی و علیرضا خمسه بازی می کردند.

پس از آن او به سریال مردان انجلس دعوت شد و در نقش مارتینوس درخشید که صدای او را آقای منوچهر والی زاده دوبله می کرد.این سریال که درباره داستان زندگی اصحاب کهف به کارگردانی فرج الله سلحشور بود این سریال از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفت

یوسف مرادیان در سریال مردان انجلس
یوسف مرادیان در سریال مردان انجلس

سریالهای چه کسی به سرهنگ شلیک کرد ، گلریزان ، چهل سرباز و کارآگاه علوی از جمله کارهای دیگر او به شمار می آید

در سال ۱۳۹۸ در سریال از یادها رفته بازی کرده است که آخرین سریالی محسوب می شود

شهرت یوسف مرادیان

وی با بازی در فیلم دوستان در سال 1378 به دلیل فیزیک ظاهر و به دلیل حرف و حدیث هایی مبنی بر صحبت چنگیز جلیلوند به جای او در این فیلم که نقش او یادآور محمدعلی فردین شده که بعدها به دلیل همین شباهت خسرو خسروشاهی به جای او صحبت کرد، مشهور شد

یوسف مرادیان در فیلم دوستان
یوسف مرادیان در فیلم دوستان

سپس یوسف مرادیان در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر، کاندیدای نقش اول مرد فیلم شاهزاده ایرانی شد.

یوسف مرادیان در فیلم شاهزاده ایرانی
یوسف مرادیان در فیلم شاهزاده ایرانی

گفتگوی خواندنی با یوسف مرادیان

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی یوسف مرادیان می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

پخش تلویزیونی فیلم سیاسی آقای رئیس‌جمهور حدود ۲۰ سال بعد از تولید و البته توقیف حرف و حدیث‌های متعددی را در میان مخاطبان ایجاد کرده و اغلب هم از تلویزیون به‌خاطر رفع توقیف از فیلم به نیکی یاد کرده‌اند.

ماجرای جنجالی طلاق محسن افشانی و همسرش

آیا فکر می‌ کردید که آقای رئیس‌جمهور به طور غیررسمی نزدیک ۲۰ سال توقیف شود و در نهایت تلویزیون نسبت به عرضه گسترده آن اقدام کند؟

همان زمان که قرار بود کار کلید بخورد طبیعتا صحبت‌ هایی حول و حوش فیلمنامه و متن داستان وجود داشت ولی بی‌توجه به این حواشی چون متن کار را متفاوت دیدم بازی در فیلم را پذیرفتم.

وقتی فیلمنامه به من پیشنهاد شد یک بار به‌طور کامل آن را خواندم و گفتم من نقش این خبرنگار را بازی خواهم کرد که بسیار ملموس مصور شده و هرچند فراز و نشیب‌هایی را متحمل می‌شود ولی در نهایت سعی می‌کند که به اصل خودش برگردد.

این اتفاقی است که مطمئنا در جامعه، مشابه دارد و جزو حقایق جامعه است ولی بعد از ساخته شدن فیلم دیدیم که همچنان حق‌گویی تبعات دارد و فیلم درهاله‌ای از ابهام سال‌ها مسکوت ماند تا پخش تلویزیونی اخیر.

به خاطر بازی در این فیلم سیاست‌بازها برخورد خاصی با شما نداشتند؟

چرا اتفاقا با تهدیدات برخی تندروها مواجه شدم و حتی گفتند ترورت می‌کنیم! من هم گفتم من فقط بازیگر هستم و یکی از الگوهای من خدابیامرز مهدی فتحی بوده است که حتی در منتهی‌الیه مشکلات هم کمر خم نکرد و بنده کسی نبود.

 دقیقا از سوی چه کسانی تهدید شدید؟

ببینید، دقیقا مشخص نبود کدام طرفی بودند. فقط می‌توانم بگویم تندروهایی بودند که به‌جای دیالوگ به دنبال حذف صدای مخالف بوده و هستند. علی‌رغم این تهدیدات همان موقع هم مثال آقای فتحی را زدم که بازیگر باید بازی کند و در برابر هیچ زورگویی سر خم نکند.

معرفی سریال پسا آخر زمانی سیلو Silo

به نظر خودتان چرا آثار سیاسی صریح کمتر ساخته می‌شود؟

فکر می‌کنم به خاطر همان جناح‌بندی‌های بی‌فایده است. ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که به جای این‌که بیاییم با هم تعامل کنیم و با هم بیندیشیم و با هم همفکری کنیم تا اهداف کشور محقق شود، نسبت به هم گارد داریم و حتی یک توییت انتقادی را برنمی‌تابیم چه برسد نقد در قالب فیلم و سریال.

البته چه خوب که تلویزیون پیشقدم شد در رفع توقیف از یک فیلم سیاسی تمام‌ عیار و یقین بدانید اگر تلویزیون با همین دست‌ فرمان پیش برود یعنی در کنار عرضه فیلم‌ های سیاسی مهجور ثابت‌قدم باشد و کنارش از تهیه‌ کنندگانی که به‌دنبال تولید چنین آثاری هستند حمایت کند، دیری نمی‌ گذرد که گونه سیاسی دوباره در این کشور پا می‌ گیرد. البته اگر افراطیون بگذارند.

همین آقای رئیس‌جمهور از تلویزیون پخش شد و کلی حرف و سخن طرح کرد که یکی هم این بوده که در دو دهه قبل، مفاسد اقتصادی امروز را پیش‌ بینی کرده. طبیعی است که باید اجازه داد که مخالفان چنین فیلمی هم حرف خود را بزنند و حتی فیلم و سریال خود را بسازند و اجازه پخش بگیرند.

افراطیون هم باید قاعده بازی را بشناسند و به‌جای تلاش برای حذف فیلم و سریال مخالف، بکوشند با زبان هنر پاسخ دهند.

حرف آخر؟

گاهی در محیط‌های عمومی از من می‌پرسند چرا کم کار می‌کنم و چرا نیستم؟ من از تریبون شما به این عزیزان می‌گویم که من هر کاری را که خوب باشد و با قلب و روح و تفکراتم ارتباط برقرار کند، حتما انجام خواهم داد و کارهایی را که دوست ندارم و کارهایی را که احساس می‌کنم پیامی نداشته و حرفی برای گفتن ندارند و حتی سرگرم‌کننده هم نیستند، رد خواهم کرد.

تا به حال چهره واقعی گلنسا سریال جیران را دیده اید ؟

این‌که کاری در زمان خود توقیف شود و ۲۰ سال بعد جریان ایجاد کند، ترجیح می‌دهم به کارهای سطحی و فاقد اثرگذاری. آهسته و پیوسته جلو می‌روم و مطمئنم خداوند برای من هم برنامه‌هایی دارد.

لیست آثار هنری یوسف مرادیان

در ادامه بیوگرافی یوسف مرادیان بازیگر مردان آنجلس باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی یوسف مرادیان

  • ترمینال غرب (۱۳۹۶)
  • ماهورا (۱۳۹۵)
  • متروپل (۱۳۹۲)
  • یاسین (۱۳۹۲)
  • رؤیای سینما (۱۳۹۰)
  • سوگند (۱۳۸۷)
  • موج سوم (۱۳۸۷)
  • سینه سرخ (۱۳۸۵)
  • شاهزاده ایرانی (۱۳۸۴)
  • رستگاری در هشت و بیست دقیقه (۱۳۸۳)
  • بوی گل سرخ (۱۳۸۰)
  • غزل (۱۳۸۰)
  • آقای رئیس جمهور (۱۳۷۹)
  • آوازخوان (۱۳۷۹)
  • دعوت به شام (۱۳۷۹)
  • شب‌های تهران (۱۳۷۹)
  • چریکه هورام (۱۳۷۸)
  • دوستان (۱۳۷۸)
  • رنجر فیلم (۱۳۷۸)
  • لاک‌پشت (۱۳۷۵)
یوسف مرادیان در فیلم ترمینال غرب
یوسف مرادیان در فیلم ترمینال غرب
یوسف مرادیان در فیلم ماهورا
یوسف مرادیان در فیلم ماهورا
یوسف مرادیان در فیلم متروپل
یوسف مرادیان در فیلم متروپل
یوسف مرادیان در فیلم سینه سرخ
یوسف مرادیان در فیلم سینه سرخ
یوسف مرادیان و ساموئل کاچکیان در فیلم دعوت به شام
یوسف مرادیان و ساموئل کاچکیان در فیلم دعوت به شام

سریال‌های یوسف مرادیان

  • بوی خوش زندگی (۱۳۷۳)
  • مردان آنجلس (۱۳۷۶–۷۷)
  • مردان کوچک (۱۳۸۳)
  • چه کسی به سرهنگ شلیک کرد؟ (۱۳۸۴)
  • گلریزان (۱۳۸۵)
  • چهل سرباز (۱۳۸۶)
  • کارآگاه علوی ۲ (۱۳۸۷)
  • کلانتر ۳ (۱۳۸۸)
  • رخصت (۱۳۹۳)
  • همسفر خورشید (۱۳۹۴)
  • از یادها رفته (۱۳۹۸)
  • اسپینجر (۱۴۰۰)
یوسف مرادیان در فیلم اسپینجر
یوسف مرادیان در سریال اسپینجر
یوسف مرادیان در کاراگاه علوی
یوسف مرادیان در کاراگاه علوی

صفحه اینستاگرام یوسف مرادیان

یوسف مرادیان ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 113 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی یوسف مرادیان و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی یوسف مرادیان و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی یوسف مرادیان ، به اینستاگرامش کنید. آدرس اینستاگرام یوسف مرادیان @yosefmoradian میباشد و بیش از 11هزار دنبال کننده دارد.

ماجرای گانگستر بازی شبنم قلی خانی چه بود ؟

صفحه اینستاگرام یوسف مرادیان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا