اخبار دیگران

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو رستورانی، پاستا پستو با مرغ، پاستا با سس سفید و مرغ

پاستا ها یکی از غذا های بسیار خوشمزه می باشد که در تمام دنیا محبوب است. اما تاریخچه پاستا ها به کشور ایتالیا بر می گردد. اما ایتالیا جاذبه های گردشگری زیادی دارد اما هیچ چیز در این کشور به اندازه آشپزی محبوب نیست. اما پاستا که به یک غذای ملی این کشور شهرت پیدا کرده است در کل دنیا به روش های مختلفی تهیه می شود. تاریخچه پاستا به صد ها سال قبل باز می گردد و مارکوپولو در قرن 13 ایده نودل را از چین به ایتالیا آورد و در سیسیل اولین بار این غذا کشف و پخته شود. اما پاستا ها انواع و اقسام مختلفی دارند و به شکل مختلفی در بازار وجود دارد. شما می توانید پاستا ها را با گوشت یا مرغ و انواع سس ها تهیه و سرو کنید. جالب است بدانید در ایتالیا سالانه 60 پوند معادل 28 کیلوگرم پاستا مصرف می شود. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از محبوب ترین پاستا ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از پاستا پنه آلفردو، پاستا پستو، پاستا با سس سفید را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو

پاستا آلفردو یکی از پاستا های بسیار معروف است ایتالیایی می باشد که با سس مخصوص آلفردو تهیه می شود و در بین ما ایرانی ها نیز این پاستا بسیار محبوب می باشد. شما می توانید این پاستا را با مرغ یا قارچ و یا حتی با گوشت نیز تهیه کنید. پاستا آلفردو به دلیل استفاده از سس آلفردو بسیار لذیذ و مجلسی می باشد. اما برای مشاهده دستور تهیه پاستا آلفردو به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

خرید سکه بازی Rocket Royale راکت رویال مای ممبر

طرز تهیه پاستا پستو

 

طرز تهیه پاستا پستو

پاستا پستو یکی از پاستا های بسیار جذاب می باشد که با سس پستو تهیه می شود. یکی از محبوب ترین چاشنی ها می باشد و طعم و مزه پاستا با سس پستو فوق العاده می باشد که بهتر است یک بار تست کنید. شما می توانید از هر نوع پاستا با فرم دلخواه خود استفاده کنید. دستور اصلی سس پستو با دانه کاج می باشد که می توانید از عطاری های این دانه را تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه پاستا پستو به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

طرز تهیه پاستا با سس سفید

طرز تهیه پاستا با سس سفید

پاستا با سس سفید یکی از انواع پاستا ها می باشد که با سس سفید و مرغ تهیه می شود و طعم و مزه بسیار خوبی دارد. سس سفید یکی از سس های بسیار کاربردی می باشد که با شیر و آرد و کره تهیه می شود و به دلخواه می توانید از فلفل سفید استفاده کنید تا رنگ سس سفید باقی بماند. اما برای مشاهده دستور تهیه پاستا با سس سفید به سایت آلامتو مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا