اخبار دیگران

بررسی آرایش فانتزی خاص ترانه علیدوستی در جشنواره کن 2022

امروزه آرایش فانتزی جزو ترندهای آرایشی محبوب بین میکاپ آرتیست‌ها و جوانان شده است. از این نوع آرایش می‌توان در تولدها، جشن و مراسمات استفاده کرد. آرایش فانتزی علاوه بر این‌که بین دختران نوجوان و جوان طرفداران بسیاری دارد، بلکه امروزه توجه بسیاری از خانم‌های شیک و به‌روز را به خود جلب کرده است؛ چراکه این مدل آرایش ظاهری مدرن، به‌روز و بانشاط به همراه دارد. از طرفی این سبک آرایش برای فصول بهار و تابستان بسیار مناسب است؛ زیرا در این سبک آرایش از رنگ‌های شاد و نئونی که از طبیعت الهام گرفته‌شده، استفاده می‌شود. از مزیت‌های این آرایش می‌توان به گستردگی محدوده اختیارات اشاره کرد.
در جشنواره سینمایی کن 2022 ترانه علیدوستی با فیلم برادران لیلا ساخته سعید روستایی با آرایش فانتزی خاصی پا به فرش قرمز این جشنواره گذاشته است که توجه همه را به خود جلب کرده است، می خواهیم در ادامه به بررسی این آرایش خاص و چگونگی استفاده از این آرایش بپردازیم.
بررسی آرایش فانتزی خاص ترانه علیدوستی در جشنواره کن 2022

 

در آرایش فانتزی خبری از کلیشه‌ها و قوانین خاص آرایشی نیست. مثلا در آرایش‌های کلاسیک، دست میکاپ آرتیست‌ و یا خود فرد، برای انتخاب مدل و رنگ آرایش مو و چهره چندان باز نبود؛ به‌عبارتی فقط چند مدل خاص خط چشم، مدل مو، ابرو و…وجود داشت و برای هر یک از اجزای صورت یک محدوه‌ خاصی از رنگ‌ها تعریف شده بود. به‌طور مثال برای خط چشم و ریمل فقط از رنگ مشکی استفاده می‌شد. اما در آرایش فانتزی شما می‌توانید از هر رنگی در هر جزئی که بخواهید استفاده کنید. مثلا در آرایش فانتزی هیچ الزامی به مشکی بودن خط چشم و ریمل وجود ندارد و شما می‌توانید از انواع خط چشم ‌و ریمل‌های رنگی، از انواع واکس موها و سایه‌ها و رژهای فانتزی با رنگ‌های نئونی استفاده کنید.

خرید فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان از کارخانه های فرش ایرانیان

 

خط چشم رنگی

آرایش فانتزی فقط مخصوص آرایش صورت نیست؛ بلکه می‌توان آن را روی انواع مدل‌های شنیون مو نیز اعمال کرد. علاوه بر این‌که این سبک آرایشی در زمینه شینیون‌ها نیز کاربرد دارد، شما می‌توانید از این سبک مدرن و امروزی در رنگ موهای‌تان نیز استفاده کنید؛ با اعمال این سبک و رنگ بر روی موهای‌تان، ظاهری متفاوت و جسورانه را برای خود به ارمغان می‌آورید. از آن‌جایی که رنگ‌های مورد استفاده در میکاپ فانتزی با رنگ‌هایی که در سبک‌های دیگر آرایشی متفاوت است، مسلما باید لوازمی غیر از لوازم آرایشی که در سبک کلاسیک استفاده می‌شود، به‌کار ببریم. لوازم آرایشی که در این سبک آرایش به کار می‌رود باید تنوع رنگی بالایی داشته باشد. در ادامه چند قلم از کاربردی‌ترین لوازم آرایش و میکاپ فانتزی را نام می‌بریم:

  • خط چشم رنگی: خط چشم بر فرم، زیبایی و کشیدگی چشم تاثیر فوق‌العاده‌ای می‌گذارد. از گذشته‌های بسیار دور، حتی از زمان مصر باستان تا به امروز، کشیدن خط چشم جزو پایه‌های ثابت آرایش چشم بوده و بین خانم‌ها، فارق از سن و سبک میکاپ طرفداران بسیاری دارد؛ اما تا چند سال قبل، خط چشم فقط در چند مدل و یک رنگ مشکی خلاصه می‌شد. امروزه با استفاده از خط چشم‌های رنگی می‌توان آرایش شیک و جذابی را بر روی چشم‌ها اجرا کرد، همچنین با استفاده از خط چشم‌های رنگی برای بالا بردن سطح میکاپ فانتزی، می‌توانید به‌جای کشیدن خط چشم‌های معمولی، از خط چشم‌های گرافیکی استفاده کنید و ظاهری کاملا مدرن و امروزی را به چشمان خود هدیه دهید.
  • ریمل رنگی: نوع دیگری از لوازم‌آرایش که از گذشته تابه‌حال، کاربرد و طرفداران بسیاری داشته می‌توان به ریمل اشاره کرد. ریمل‌ها به دلیل تأثیر بسزایی که در حجم و بلندی مژه‌ها می‌گذارند، جزو پرکاربردترین‌ لوازم‌‌های آرایشی هستند. حال شما می‌توانید با استفاده از انواع ریمل‌های رنگی، رنگ مژه‌های خود را با آرایش فانتزی، لباس و یا رنگ موی فانتزی خود سِت کنید. اما نکته‌ای که در این زمینه باید به آن توجه شود این است که ریمل‌های رنگی تأثیر چندانی بر حجم و بلندی مژه‌ها ندارند و فقط رنگ خاصی به مژه‌های شما می‌دهند؛ اگر علاوه بر رنگ، حجم مژه نیز در میکاپ شما مهم بود، می‌توانید ابتدا از ریمل مشکی برای حجم دادن به مژه استفاده کنید و پس از خشک شدن آن، از ریمل‌های رنگی برای رنگ دادن به مژه‌های‌تان استفاده کنید.
  • رژلب‌های نئونی و فانتزی: رژ لب‌های فانتزی و نئونی نیز به دلیل تنوع بالای رنگ و قابلیت سِت کردن با انواع میکاپ‌های فانتزی، کاربرد بسیاری در این سبک از آرایش‌ها دارند.
  • سایه‌های چشم نئونی و فانتزی: ازجمله لوازم آرایش مهمی که در انواع سبک‌های میکاپ کاربرد دارد، می‌توان به سایه‌های چشم اشاره کرد. سایه‌های نئونی به دلیل تنوع در رنگ‌های شاد و جذاب، قابلیت بلِند شدن و پیگمنت بالایی که دارند، عناصر جدا نشدنی از آرایش فانتزی شده‌اند. این سایه‌ها را می‌توان به صورت تک‌رنگ یا ترکیب چند رنگ با هم استفاده کرد. حتی در صورتی که خط چشم رنگی در دسترس نداشتید می‌توانید از این سایه‌ها به‌عنوان خط چشم رنگی استفاده کنید.
  • واکس موی رنگی : امروزه واکس موها بین نوجوانان و جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده و دلیل محبوبیت‌ آن‌، این است که استفاده از واکس موهای رنگی علاوه بر طرز استفاده‌ آسان، با کم‌ترین میزان آسیب برای موها همراه است و مثل سایر رنگ موها، حالتی ماندگار و همیشگی ندارد. این امر امکان تنوع بیشتری را برای استفاده از این واکس موها دراختيار می‌گذارد.
راهنمای جامع بروکر لایت فارکس (LightForex)

سایه‌های چشم نئونی و فانتزی

کلام آخر

امروزه آرایش فانتزی حتی به‌طور ملایم، وارد بخش آرایش روزانه شده و هر شخص با توجه به رنگ و سبک موردعلاقه خود‌، می‌تواند برای داشتن ظاهری شاد و مدرن از این آرایش استفاده کند. باتوجه به نکاتی که در متن فوق ارائه شد‌، بدون استفاده از لوازمی که برای این نوع آرایش استفاده می‌شود، نمی‌توان یک آرایش شیک و فانتزی جذاب را اجرا کرد. حال اگر شما نیز به این سبک آرایش علاقه‌مند هستید، اما لوازم آرایش فانتزی ندارید، می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را از قبیل خط چشم و ریمل‌های رنگی، رژلب و سایه‌های نئونی و فانتزی و واکس موهای رنگی و … از گالری پرگاس تهیه کنید. گالری پرگاس عرضه‌کننده انواع لوازم بهداشتی و آرایشی و مراقبت از پوست بوده و شما به‌راحتی می‌توانید انواع لوازم آرایش فانتزی و کلاسیک را از این گالری تهیه کنید. برای مشاهده محصولات گالری پرگاس می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا