اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

تنفر سیاوش چراغی پور از صدای خود تا حضور در جیران در نقش خواجه

در این بخش بیوگرافی سیاوش چراغی پور بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی سیاوش چراغی پور از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال لیسانسه ها به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی سیاوش چراغی پور آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

سیاوش چراغی پور چند سال سن دارد؟

سیاوش چراغی پور زاده 1 فروردین 1342 است و 59 سال سن دارد.

سیاوش چراغی پور مجرد است یا متاهل؟

سیاوش چراغی پور متاهل است و دو فرزند به نام های خورشید و باران دارد.

تحصیلات سیاوش چراغی پور چقدر است؟

سیاوش چراغی پور فارغ التحصیل رشته بازیگری است.

سیاوش چراغی پور فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

سیاوش چراغی پور از سال 1380 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی سیاوش چراغی پور

نام اصلیسیاوش چراغی پور
تاریخ تولد1 فروردین 1342
محل تولدقصرشیرین استان کرمانشاه
محل زندگیتهران
تحصیلاترشته بازیگری
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۸۰–اکنون
وضعیت تاهلمتاهل
فرزنداندو فرزند دختر به نام های خورشید و باران

بیوگرافی سیاوش چراغی پور

بیوگرافی سیاوش چراغی پور

در بیوگرافی سیاوش چراغی پور آمده است:وی 1 فروردین 1342 در شهر قصرشیرین استان کرمانشاه و در یک خانواده کورد زبان به دنیا آمد

جوانی سیاوش چراغی پور در کنار مادرش
جوانی سیاوش چراغی پور در کنار مادرش
جوانی سیاوش چراغی پور در کنار مادرش
جوانی سیاوش چراغی پور در کنار مادرش

در بیوگرافی سیاوش چراغی پور لازم به ذکر است او تحصیلکرده رشته بازیگری می باشد که از سال 1367 وقتی 25 ساله بود از تئاتر شروع کرد و از سال 1374 جلوی دوربین رفت.

نیوشا ضیغمی از ازدواج با تاجر نقره تا جنجال بر سر عمل زیبایی!

او از شرایط سخت اش برای بازی در تئاتر توضیح داد و گفت: زمان حمله عراق به قصر شیرین ما به کرمانشاه امدیم و من در این شهر دیپلم گرفتم و سپس به سربازی رفتم و بعد از سربازی به همراه خانواده به کرج آمدیم و من در یک چاپخانه کارگری میکردم و بعد از کار خودم را به سالن تئاتر که در تهران بود میرساندم و بعد از تئاتر مجدد با اتوبوس به کرج برمیگشتم که از شدت خستگی در اتوبوس به صورت ایستاده میخوابیدم.

ازدواج و وضعیت تاهل سیاوش چراغی پور

بیشترین جستجوها در بیوگرافی سیاوش چراغی پور درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

سیاوش چراغی پور سالهاست ازدواج کرده و ثمره این زندگی دو فرزند دختر «خورشید و باران» است ، که دختر بزرگش خورشید تجربه بازی در چند فیلم کوتاه هم دارد

خورشید چراغی پور متولد 12 مرداد 1374 در تهران بازیگر و طراح صحنه و لباس ایرانی است.

سیاوش چراغی پور به همراه همسرش در ویژه برنامه مسابقه کودک شو به مجریگری پژمان بازغی نیز حضور یافت.

همسر و دختران سیاوش چراغی پور
همسر و دختران سیاوش چراغی پور
سیاوش چراغی پور و دخترش خورشید
سیاوش چراغی پور و دخترش خورشید
باران چراغی پور دختر سیاوش چراغی پور
باران چراغی پور دختر سیاوش چراغی پور

علایق و حقایقی درباره سیاوش چراغی پور

در ادامه بیوگرافی سیاوش چراغی پور مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

شغل دوم سیاوش چراغی پور

من در کنار کار تئاتر همه جور کار کردم ، از کارگری چاپ خانه و شرکت های تولیدی تا کارمندی حسابداری شرکت ها را انجام دادم

معیار انتخاب سیاوش چراغی پور

من به عنوان یک بازیگر هم متن برایم مهم است هم نقشی که قرار است بازی کنم، ایفای یک نقش به شکل خوب زحمت، تلاش و تمرین مداوم می‌خواهد

معرفی کامل سریال آمریکایی غریبه Outlander

تنفر سیاوش چراغی پور از صدای خود

چراغی پور درخصوص لحن صدای خود بیان کرد: صدای من در بعضی جاها مایه دردسر است. زمانی که جوان تر بودم از صدایم بدم می آمد و احساس می کردم صدایم ضعیف، بی جان و زنانه است که این موضوع مانع کار من بود.

پیشنهاد بالای کاری !

برای من در طول سال فیلمنامه های فراوانی دستم می رسد که واقعا هیچ اختلافی باهم ندارند و فقط شکل آنها فرق دارد ، در حالی که سینمای آینده نیازمند ژانرهای مختلف است و باید از خلاقیت جوانان بهره کامل را ببریم

سیاوش چراغی پور در تیم تئاتری پارسا پیروزفر

من با پارسا دوستی دیرینه ای دارم و خیلی سالهاست باهم رفیقیم و ایشان همواره به من لطف دارند و بله  یکی از اعضای ثابت گروهشون هستم

خیلی از کارهای رزومه خوب تئاتر من ، نمایشی هایی بود که با پارسا داشتم ، او بسیار کارگردان هوشمند و انسان آگاه و خیلی نکته بین است

 سیاوش چراغی پور و پارسا پیروزفر
سیاوش چراغی پور و پارسا پیروزفر

دلیل کم کاری سیاوش چراغی پور در تلویزیون

دقیقا 7 سال بود که من در تلویزیون حضور نداشتم و در این 7 سال هم کار های کمتری به من پیشنهاد می شد و هم آثاری که پیشنهاد می شد جذاب نبود اما سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت نسبت به آثار قبلی او متفاوت تر و جذاب تر می باشد و موضوع آن مشکلات اجتماعی جامعه در زمینه کمدی است.

البته ناگفته نماند در این سال ها تلویزیون هم وضع خوبی نداشت و پرداخت های مالی تهیه کنندگان به خوبی پرداخت نمی شد و اکنون اینگار تلویزیون به ثبات فکری برای برنامه ریزی رسیده و کارهای بهتر و جالب تری اخیرا تولید می شود البته منظورم این نیست که کارهایی که در این چند سال ساخته شده کیفیت لازم را ندارند اما امیدوارم که همه چیز رو به بهبوی و بهتر شدن پیش برود.

آیا باران کوثری ازدواج کرده؟

شروع فعالیت هنری سیاوش چراغی پور

در بیوگرافی سیاوش چراغی پور بهتر است بدانید او در سال 1364 وقتی 22 ساله بود دوره های بازیگری را در تهران و زیر نظر «مصطفی اسکویی» در هنرکنده آناهیتا به مدت دو سال گذراند

شروع سیاوش چراغی پور با تئاتر حرفه ای

اولین بار در سال 1367 با نمایش «مریم و مرداویچ» به کارگردانی بهزاد فراهانی در تئاتر شهر بروی صحنه رفت و یکسال با در نمایش «عروس» حضور داشت

اولین تجربه سیاوش چراغی پور در تلویزیون

سال 1374 وقتی 32 ساله بود در سریال «آشپزباشی و قبله عالم» به کارگردانی رسول نجفیان وارد کنار حسین پناهی و گوهر خیراندیش وارد تلویزیون شد

نقطه عطف کارنامه هنری او به حضور او در سریال باغچه مینو در سال ۱۳۸۲ بود که باعث شد در بین مردم تبدیل به چهره آشنایی شود. پس از آن در هر سه حیطه تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت خود را ادامه داد.

سریال باغچه مینو یکی از سریال های نوستالژی بوده که در سال‌های دور از شبکه سوم سیما پخش شد؛ این سریال طنز میزبان بسیاری از بازیگران کمدی کشورمان از جمله سیاوش چراغی پور، فتحعلی اویسی، بیژن بنفشه خواه و … بود و برای مردم به یک سریال خاطره انگیز تبدیل شده است.

 سیاوش چراغی پور ، فتحعلی اویسی ، جواد رضویان ، بیژن بنفشه خواه و رضا داوودنژاد در پشت صحنه سریال باغچه مینو
سیاوش چراغی پور در پشت صحنه سریال باغچه مینو

بازی سیاوش چراغی پور در سینما

چراغی پور بازی در سینما را سال 1379 با فیلم «من ترانه 15 ساله دارم» با نوشته و کارگردانی رسول صدرعاملی شروع کرد

ایشان در سال 1384 هم در فیلم سینمایی «روایت هایی ناتمام» حضور داشت

سیاوش چراغی پور از لانتوری تا ورود آقایان ممنوع :

همه چیز درباره زندگی شخصی سپیده خداوردی و ماجرای طلاقش + عکس های دیدنی

بعدها سیاوش چراغی پور در فیلمهای سینمائی مختلفی حضور یافت که از جمله آنها می توان به لانتوری، همیشه پای یک زن در میان است، ورود آقایان ممنوع و ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا اشاره کرد.

شهرت سیاوش چراغی پور

بیشتر شهرت این بازیگر از سریال «لیسانسه ها» در سال 1395 شروع شد ، سپس در سریال «بچه مهندس» و «فوق لیسانسه ها» دوباره سر زبان ها افتاد

سیاوش چراغی پور در سریال لیسانسه ها

او در سریال طنز لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت نقش آقای امیری را بازی می کند که همسایه شخصیت های اصلی این سریال می باشد که این شخصیت ها در رفت و آمدهای همسایگی دچار چالش می شوند همچنین همسر آقای امیری در این سریال باردار است که آقای امیری نسبت به مراقب از همسرش حساسیت خاصی دارد.

هوتن شکیبا و امیر کاظمی و کاظم سیاحی و سیاوش چراغی پور در لیسانسه های 2
هوتن شکیبا و امیر کاظمی و کاظم سیاحی و سیاوش چراغی پور در لیسانسه های 2

سیاوش چراغی پور در سریال بچه مهندس

این سریال یک درام اجتماعی است و داستان زندگی پسری را کمی بعد از تولد در نیمه دوم دهه 60 تا امروز به نمایش می گذارد.سیاوش چراغی پور در این مجموعه در نقش کریم ایفای نقش میکند.

سیاوش چراغی پور در سریال بچه مهندس
سیاوش چراغی پور در سریال بچه مهندس

فیلم سیاوش چراغی پور و جواد عزتی

جهان با من برقص فیلمی به کارگردانی سروش صحت و محصول سال ۱۳۹۷ بود که در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت و برنده سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی شد. در این فیلم علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور و… به هنرمندی پرداختند.

سیاوش چراغی پور در صحنه ای از فیلم جهان با من برقص
سیاوش چراغی پور در صحنه ای از فیلم جهان با من برقص

حضور سیاوش چراغی پور در جوکر

او میگوید سریال های طنز و اساسا آثار کمدی می تواند در جامعه نجات بخش باشد، می تواند راهکار بدهد و در حل مشکلات مردم و حل مشکلات جامعه هدفمند باشد. با زبان طنز می شود بسیاری از دردها را دوا کرد که کاش شرایطی فراهم بود تا ما می توانستیم چنین طنزی را به اجرا و نمایش بگذاریم، مردم ببینند و علاوه بر این که کیف می کنند و حال دلشان خوب می شود، این آثار بتوانند گره گشای مشکلات زندگی شان هم باشد.

نگاهی به فیلم عاشقانه زندگی های گذشته

کاری که به اسم «جوکر» پخش می شود، به نظر من یک شوخی بسیار جذاب است که یک حال خوب را برای ساعاتی به مردم ما که با مشکلات اقتصادی و اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند، می دهد. از این بابت وجود چنین آثاری خیلی لازم است، چون مردم نیاز دارند که ساعاتی و دقایقی نفس بکشند، انرژی بگیرند و برای ادامه زندگی امید پیدا کنند.

به نظر من کار کمدی و کار طنز چه در عرصه تئاتر، سینما، تلویزیون و الان در این پلتفرم هایی که مسئولیت این کار را به عهده گرفته اند، اتفاقی خوب و ضروری در جامعه ماست

درخشش سیاوش چراغی پور در سریال جیران

من سعادت داشته ام در سریال جیران بازی کنم. به هر حال اتفاقی افتاد و مشکلاتی پیش آمد که هم فیلیمو به عنوان مجری طرح اثر و هم خود روابط عمومی سریال جیران توضیحات کافی را داده اند و اطلاعات کافی را به گوش مردم رسانده اند، ولی من فکر نمی کنم مشکلی ایجاد شود.

گرچه همه ما از تهیه کننده و کارگردان اثر تا عزیزان پشت صحنه، پشت دوربین همه شرمنده مردم شده ایم که با اشتیاق و انرژی بلیت تهیه کرده اند و آماده بوده اند که طبق وعده ای که داده بودیم، این سریال پخش شود و آنها تماشا کنند، اما حقیقتا این تاخیر در پخش جیران تقصیر هیچ کدام از ما اجراکننده های سریال نبود و اتفاقاتی افتاد که خارج از اراده و توان ما بود، اما باز از این وقفه ای که در پخش به وجود آمد، عذرخواهی می کنیم، اما یقین دارم جیران جزو آثاری خواهد بود که مردم با عشق و انرژی و با شور و شعف به دیدن آن می نشینند و حتما آن را پیگیری می کنند.

پشت پرده رابطه ساره بیات و محمدرضا گلزار چیست؟

لیست آثار هنری سیاوش چراغی پور

در ادامه بیوگرافی سیاوش چراغی پور بازیگر جیران باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی سیاوش چراغی پور

سالنام فیلمکارگردان
۱۴۰۰ملاقات خصوصیامید شمس
۱۴۰۰بیرومرتضی علی عباس میرزایی
۱۳۹۹رویای طبقه پاییناحسان سلطانیان
۱۳۹۹لب خطعلی جبارزاده
۱۳۹۹گیج‌گاهعادل تبریزی
۱۳۹۸جنایت بی‌دقتشهرام مکری
۱۳۹۸گورکنکاظم ملایی
۱۳۹۷جهان با من برقصسروش صحت
۱۳۹۷ما همه با هم هستیمکمال تبریزی
۱۳۹۶ترانهمهدی صاحبی
۱۳۹۶مارموزکمال تبریزی
۱۳۹۶لونه زنبوربرزو نیک‌نژاد
۱۳۹۶موریانهمسعود حاتمی
۱۳۹۶سرو زیر آبمحمدعلی باشه آهنگر
۱۳۹۵ارادتمند؛ نازنین بهاره تیناعبدالرضا کاهانی
۱۳۹۴آبجیمرجان اشرفی‌زاده
۱۳۹۴لانتوریرضا درمیشیان
۱۳۹۳ایران برگرمسعود جعفری جوزانی
۱۳۹۳جامه‌درانحمیدرضا قطبی
۱۳۹۲دلم می‌خوادبهمن فرمان‌آرا
۱۳۹۲ماهی و گربهشهرام مکری
۱۳۹۰استردادعلی غفاری
۱۳۹۰گناهکارانفرامرز قریبیان
۱۳۸۹چشمجمیل رستمی
۱۳۸۹ورود آقایان ممنوعرامبد جوان
۱۳۸۶خاک آشنابهمن فرمان‌آرا
۱۳۸۶همیشه پای یک زن در میان استکمال تبریزی
۱۳۸۵روایت‌های ناتمامپوریا آذربایجانی
۱۳۸۰من، ترانه ۱۵ سال دارمرسول صدرعاملی
سیاوش چراغی پور و فاطمه معتمد آریا در پشت صحنه فیلم «دل دیوانه»
سیاوش چراغی پور و فاطمه معتمد آریا در پشت صحنه فیلم «دل دیوانه»
 سیاوش چراغی پور در فیلم استرداد
سیاوش چراغی پور در فیلم استرداد
 سیاوش چراغی پور و مسعود رایگان در فیلم سرو زیر آب
سیاوش چراغی پور و مسعود رایگان در فیلم سرو زیر آب

فیلم کوتاه های سیاوش چراغی پور

  • تاکیوان
  • جی ماو

آثار تلویزیونی سیاوش چراغی پور

سالنام فیلمکارگردان
١۴٠١خوشنامعلیرضا نجف زاده
۱۴۰۰روزگار جوانی ٣اصغر توسلی
١۴٠٠کلبه ای در مهحسن لفافیان
١۴٠٠بچه مهندس ۴احمد کاوری
۱۳۹۸فوق لیسانسه‌هاسروش صحت
۱۳۹۷بچه مهندس ۲علی غفاری
۱۳۹۷بچه مهندس ١علی غفاری
۱۳۹۵لیسانسه‌هاسروش صحت
۱۳۹۰از یاد رفتهفریدون حسن‌پور
۱۳۸۸نردبام آسمانمحمدحسین لطیفی
۱۳۸۶حلقه سبزابراهیم حاتمی‌کیا
۱۳۸۲باغچه مینورضا صفدری
۱۳۸۱سفر سبزمحمدحسین لطیفی
۱۳۷۵دوقلوهاهرمز هدایت
ماجرای جالب ازدواج برزو ارجمند چه بود؟
 سیاوش چراغی پور در پشت صحنه سریال «سرزمین کهن»
سیاوش چراغی پور در پشت صحنه سریال «سرزمین کهن»

مجموعه نمایش خانگی سیاوش چراغی پور

سالنامکارگردان
۱۴۰۰جوکراحسان علیخانی
۱۴۰۰جیرانحسن فتحی
۱۳۹۸سال‌های دور از خانهمجید صالحی
۱۳۹۷رقص روی شیشهمهدی گلستانه

تئاترهای سیاوش چراغی پور

  • سقراط
  • مریم و مرداویج
  • عروس
  • در پوست شیر
  • متوری
  • سی‌مرغ، سیمرغ
  • هملت
  • مرد فرزانه، ببر دیوانه
  • آنگاه خورشید
  • حسن سیاه
  • مبارک، نگهبان کوچک
  • بینوایان
  • سلطان مار
  • خوب و بد
  • جنایت و مکافات
  • گل و قداره
  • گروگان
  • خروس بلا
  • هنر
  • دیوانه و جبرئیل
  • تانگوی تخم‌مرغ داغ
  • ملاحظات خانوادگی
  • پروانه مفرغی
  • یادگار جم
  • مفتش
  • آنتیک
  • سگی در خرمن‌جا
  • الهه من و خلوت عمو پناه
  • شاهزاده عاشق
  • فیروزه
  • ایکارو
  • در اعماق
  • دشمن مردم
  • قصه تلخ طلا
  • حکومت زمان خان
  • دنیای دیوانه دیوانه دیوانه
  • دفتر یادداشت تریگورین
  • اتاق شماره ۶
  • کلبه عمو تم
  • گلن گری گلن راس (۱۳۹۳)
  • بر پهنه دریا (۱۳۹۳)
  • ملاقات با گودو در کافه پایتخت (۱۳۹۵)
  • مفیستو (۱۳۹۶)
  • ملاقات (۱۳۹۷)

جوایز و افتخارات سیاوش چراغی پور

  • “جایزه سوم بهترین بازیگر مرد، جشنواره تئاتر خیابانی، نمایش حسن سیاه”
  •  “جایزه نمایش برگزیده جشنواره عروسکی، نمایش خروس بلا”
  • “کاندید بازیگری مکمل مرد، بیست‌ و ششمین جشنواره فیلم فجر، فیلم همیشه پای یک زن در میان است”
  • “شرکت در دهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی فرانسه با نمایش مرد فرزانه، ببر دیوانه”
  • “شرکت در ‌ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران با نمایش مبارک، نگهبان کوچک”
  • “شرکت در ‌هشتمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر عروسکی تهران با نمایش خروس بلا”
  • “شرکت در بیست‌ و‌ ششمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر فجر با نمایش کلبه عمو تم”

صفحه اینستاگرام سیاوش چراغی پور

سیاوش چراغی پور ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 281 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی سیاوش چراغی پور و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی سیاوش چراغی پور و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی سیاوش چراغی پور ، به اینستاگرامش کنید. آدرس اینستاگرام سیاوش چراغی پور @siavash.cheraghipour میباشد و بیش از 34 هزار دنبال کننده دارد.

علت طلاق پیمان قاسم‌خانی از همسر اولش

صفحه اینستاگرام سیاوش چراغی پور

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا