اخبار دیگران

مطب دندانپزشکی دکتر الهام وزیری و خدمات حرفه ای

سلامت دندان یکی از مهم ترین ملاک های زیبایی چهره بوده که خراب شدن دندان ها از مشکلات پر هزینه است.
در این مقاله بهترین کلینیک ها و مطب دندانپزشکی با انواع خدمات زیبایی دندان و با بالا ترین کیفیت مواد و همچنین قیمت بسیار به صرفه برای آشنایی مخاطبین محترم معرفی خواهند شد

مطب دندانپزشکی و خدمات زیبایی دندان

واژه ی cosmetic dentistry به معنای دندانپزشکی زیبایی می باشد. امروزه این حرفه بسیار رواج پیدا کرده است  و کار دندانپزشک زیبایی در واقع با ظاهر دندان ها می باشد.
در واقع دندانپزشک زیبایی با هنر و علم خود دندان های هر شخص را با توجه به آناتومی دندان ها و همچنین ایرادات فک و و دهان ترمیم می کند.

مطب دندانپزشکی و خدمات زیبایی دندان

در مطب دندانپزشکی  خدمات زیادی با توجه به نیاز مراجعه کننده صورت می گیرد مانند:

  • ایمپلنت دندان
  • بستن فاصله بین دندان ها
  • تاج گذاشتن روی دندان ها
  • بلیچینگ
  • مینا کاری
  • باندینگ(پیوند دندان)
  • کامپوزیت
  • کراودینگ
  • بریج دندانی
  • لمینت
  • جرم گیری

هر یک از خدمات بالا برای زیبا سازی دندان با توجه به نیاز مراجعه کننده صورت می گیرد و برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به موارد استفاده از هرکدام در مطب دندانپزشکی می پردازیم.

انواع خدمات زیبایی دندان در مطب دندانپزشکی

برای آشنایی با انواع خدمات دندانپزشکی می توان موارد زیر را نام برد:

1-بستن فاصله بین دندان ها

یکی از ایراد های دندان، فاصله بین آنها بوده و نام دیگر آن دیاستما می باشد که دیاستما بسیار متغیر است و در بعضی افراد بسیار کم و در بعضی این فاصله زیاد است. فاصله بین دندان ها هیچ ضرری ندارد ولی روی زیبایی چهره تاثیر زیادی میگذارد و  به همین دلیل بیشتر مراجعه کنندگان ترجیح میدهند این ایراد جزیی را برطرف کنند تا لبخند جذاب تری داشته باشند.

ترفند های اینستاگرام برای افزایش تعامل کاربران ( آپدیت)

راه های زیادی برای برداشتن فاصله وجود دارد که پزشک زیبایی دندان با توجه به دلیل ایجاد فاصله و همچنین مقدار فاصله، بهترین راه را انتخاب کرده و راه هایی مانند پل دندانی،دندان مصنوعی و ایمپلنت(کاشت دندان) را برای فاصله آزاد پیشنهاد می دهد و همچنین اگر فاصله کم باشد راه های دیگری مثل کامپوزیت یا روکش توصیه میشود.

2-تاج گذاشتن روی دندان

از دیگر خدماتی که در کلینیک دندانپزشکی ارائه می شود تاج دندان است که  یک نوع دندان مصنوعی است و برای بهتر شدن شکل دندان از آن استفاده می شود. هنگامی که دندان ضعیف باشد یا بیش از حد خراب شده باشد از تاج دندان استفاده می شود. عمر تاج دندان بین 5 تا 15 سال می باشد و جنس این تاج ها از فلز یا سرامیک است که قبل از این که تاج را روی دندان بگذارند، دندان را می تراشند و سپس  تاج را روی دندان می چسبانند و تاج کاملا دندان را می پوشاند.

3-بلیچینگ

یکی از خدمات زیبایی دندان در مطب دندانپزشکی بلیچینگ است.این کار برای سفید کردن دندان انجام میشود و همچنین یکی از ارزان ترین روش های سفید کردن دندان می باشد.این کار یکی از خدماتی است که تقاضای زیادی دارد و در این روش از یک مواد سفید رنگ برای سفید کردن دندان استفاده می شود. به این صورت که این مواد از راه خلل کوچک و میکروسکوپی روی دندان جذب میشود و طی یک فرآیند شیمیایی رنگ دندانه ی دندان روشن تر می شود که برای اثر بیشتر آن از دستگاه مخصوص که نور و گرما میدهد استفاده می شود.

راهنمای جامع خرید وسایل شهربازی

4-میناکاری دندان

این اصطلاح شامل راه هایی است که با در نظر گرفتن نوع و شدت خرابی دندان بیمار استفاده می شود و در صورتی که خرابی دندان سطحی باشد از ایمپلنت یا پر کردن دندان استفاده می کنند.اما اگر سطح خرابی بالا باشد از راه هایی مثل تاج دندان یا لمینت برای ترمیم خرابی و جلوگیری از خراب شدن سایر دندان ها استفاده می شود.

5-باندینگ (پیوند دندان)

از این روش در مطب دندانپزشکی برای دندان هایی که شکسته اند و یا لب پریدگی دارند و دندان هایی که باید تغییر رنگ بدهند و یا نیاز به تغییر شکل و اندازه دارند و همچنین برای دندان هایی که از هم فاصله دارند استفاده میشود. دندان هایی که خراب شده اند و توسط  متخصص دندانپزشک  پر شده اند و طی زمان دوباره خالی شده اند توسط این روش اصلاح می شوند.

6-کامپوزیت

کامپوزیت همان ماده ای است که برای پر کردن دندان استفاده می شود و این ماده، خمیری شکل بوده و به رنگ دندان هاست و یک لایه خیلی نازک از آن روی دندان کشیده می شود.

7-کراودینگ

یکی از ایراد های دندان نامرتبی و بی نظمی دندان هاست که کراودینگ نامیده می شود. این کار باید توسط متخصص ارتودنسی در مطب دندانپزشکی انجام شود. این نوع دندان ها باید با دستگاه ارتودنسی مناسب حرکت داده شوند تا در محل بهتر خود قرار بگیرند.

8-بریج دندان

در صورتی که یک یا چند دندان خود را از دست داده باشید بریج دندان می تواند جای خالی را با چند دندان مصنوعی پر کند.

سردرد ترک کافئین چرا اتفاق می افتد

9-ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان یک روش دائمی است و به این صورت است که یک ریشه قوی برای دندان درست می کنند و ایمپلنت آن از جنس تیتانیوم است که با آناتومی بدن انسان سازگار می باشد.
شکلش مثل پیچ باریکی است که درون استخوان فک قرار می گیرد و این روش امروزه بهترین و در عین حال گرانترین روش جایگزین برای دندان های از دست رفته می باشد.
قیمت ایمپلنت دندان با توجه به مواد و ابزار هایی که در مطب دندانپزشکی بکار می رود وبا توجه به کار متخصص آن متفاوت است.

ایمپلنت دندان

10-لمینت دندان

لمینت دندان ، روکش بسیار نازکی است که برای رنگ دندان و برای بهتر شدن لبخند و ظاهر فرد استفاده می شود.لمینت یا از جنس چینی بوده  و یا رزین می باشد. لمینت چینی بهتر از رزین بوده و مقابل لکه ها مقاومت می کنند.
هم چنین لمینت چینی به رنگ طبیعی دندان نزدیک ترند و زیبایی بیشتری به چهره می بخشند.

11-جرم گیری

برای از بین بردن جرم دندان یا میکروب های انباشته شده روی دندان از این روش استفاده می شود و برای این کار از دستگاه جرم گیری استفاده می گردد که این کار به دو روش صورت می گیرد:

  1. جرم گیری با دستگاه
  2. جرم گیری دستی

روش اول برای جرم های کهنه و سخت شده و روش دوم برای جرم های سطحی به کار می رود.

قیمت خدمات در مطب دندانپزشکی

قیمت خدمات در مطب دندانپزشکی با توجه به مواد مورد استفاده،شهر و نوع مطب اعم از دولتی یا خصوصی بودن کلینیک دندانپزشکی،با تجربه بودن پزشک،دستگاه هایی که استفاده می کنند و هم چنین شرایط بیمار از نظر وخامت و اورژانسی بودن متغیر است.خدمات دندانپزشکی از پر هزینه ترین خدمات پزشکی است که افراد همواره با آن درگیر هستند.

آوافون مرکز فروش قسطی آیفون

قیمت خدمات در مطب دندانپزشکی

معرفی بهترین مطب دندانپزشکی

در این قسمت به معرفی بهترین مطب دندانپزشکی می پردازیم:

همه مطب های دندانپزشکی معتبر دارای مدرک و مجوز معتبر از دانشگاه های علوم پزشکی می باشند و هم چنین از نظر قیمت هم با توجه به کیفیت دندانپزشک متفاوت هستند.
اگر دنبال کلینیک دندانپزشکی معتبر با پزشکان حرفه ای می گردید می توانید وارد سایت دکتر الهام وزیری ( www.drelhamvaziri.com ) شده و علاوه بر بهره مندی از توضیحات مرتبط با انواع بیماری های دهان و دندان و روش های درمان و غیره یکی از مشاوران متخصص را بصورت آنلاین همواره در کنار خود داشته باشید.

کلینیک تخصصی دکتر الهام وزیری تمامی خدمات مرتبط با دندانپزشکی از جمله پرکردن، عصب کشی، جرم گیری، لمینت، ایمپلنت دندان و سایر خدمات ضروری دندانپزشکی را با بهترین کیفیت و با تجهیزات مدرن و پیشرفته ارائه می کند که شما می توانید با مراجعه به سایت این کلینیک از طریق راه های ارتباطی تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره های رایگان نوبت خود را نیز تنظیم کنید و با گشت و گذار در سایت از مطالب مرتبط بهره کافی را ببرید.

برای اطلاهات بیشتر از خدمات و قیمت ها با شماره 02126400524 تماس حاصل فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا