اخبار دیگران

عصر 5شنبه مجله ای برای همه سنین

مجله آنلاین عصر 5شنبه مجله‌ای برای تمام سنین است که روزانه مطالب جدید، متنوع و کاربردی در موضوعات مختلفی همچون: سلامت، سبک زندگی، فرهنگ و هنر، ورزش، تکنولوژی و کسب‌و‌کار و سایر مطالب جذاب در آن منتشر می‌گردد. در این مجله آنلاین سعی شده است به صورت تخصصی دسته‌بندی‌های ذکر شده را پوشش دهد تا همه افراد از جمله: نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و میانسالان بتوانند از خواندن مقالات این مجله آنلاین در هر کجا لذت ببرند. در همین راستا مجله آنلاین عصر 5شنبه علاوه بر انتشار مقالات مفید، بخش‌هایی مانند انجمن و تالار گفتگو و معرفی متخصصین در هر حوزه را در دسترس کاربران خود قرار داده است که کاربران به راحتی بتوانند با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند.

موضوعات مجله آنلاین عصر 5شنبه

سلامت

اگر شما علاقمند به خواندن مقالاتی در زمینه سلامت هستید، میتوانید مطلب مورد نظر خود را در زیردسته‌های تغذیه، پوست ‌و‌ مو، بیماری‌ و درمان، دهان و دندان، اطلاعات دارویی، روانشناسی، اعتیاد، سلامت عمومی، بهداشت کودکان، طب سنتی، گیاهان دارویی، گیاهخواری مطالعه نمایید. برای رفاه حال بیشتر  کاربران، بخشی تحت عنوان معرفی پزشک نیز درنظر گرفته شده است که کاربران با پزشکان متخصص آشنا شوند و بتوانند با آنها ارتباط موثر بگیرند. هدف عصر 5شنبه، ارتقا سطح آگاهی و بهبود سطح سلامت جامعه است.

موضوعات مجله آنلاین عصر 5شنبه

سبک زندگی

دسته بندی پرطرفدار سبک زندگی تمام نکات و ایده‌های دکوراسیون، آشپزی، خانه‌داری، مادر و کودک، رابطه و ازدواج، مد و زیبایی، گردشگری و مهارت‌های زندگی را جمع‌آوری کرده است.

فرهنگ و هنر

از دیگر موضوعاتی که در سایت عصرپنجشنبه قرار گرفته است می‌توان به فرهنگ و هنر اشاره کرد که علاقه‌مندان خاص خود را دارد. این دسته بندی شامل: سینما و تلویزیون، موسیقی، کتاب و ادبیات، نمایش و تئاتر و تاریخ و تمدن است. پرفروش‌ترین کتاب‌ها، جدیدترین انیمیشن‌ها و فیلم‌ها و تاریخ و تمدن هر ملت را در عصرپنجشنبه بخوانید.

ماشین فلزی دست ساز: ترند دکوری در دکوراسیون های مدرن

ورزش

سایت عصر 5شنبه به خوبی توانسته تمام زمینه‌های ورزش را به خوبی پوشش دهد؛ از جمله: تناسب اندام، حرکت درمانی، رشته‌های ورزشی و نکات ورزشی که می‌توانید هر آنچه در مورد ورزش نیاز دارید را به راحتی بخوانید.

تکنولوژی

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که به فناوری و تکنولوژی علاقه‌مندید و از دنبال کردن اخبار و اطلاعات روز دنیا در زمینه اپلیکیشن و بازی، نقد و بررسی تخصصی دستگاه‌های دیجیتال لذت می‌برید، عصر 5 شنبه فرصت خوبی را برای شما فراهم کرده است که اطلاعات جامعی در این خصوص بدست آورید. بسیاری از افراد برای خرید دستگاه‌های هوشمند و دیجیتال به دنبال مرجع هستند، این سایت با بررسی دقیق تلفن‌های همراه، لپ‌تاپ و ارائه بهترین پیشنهاد خرید، راهنمای خوبی در کنار شما خواهد بود. در دسته بندی دیگر، ترفندهای تکنولوژی که بسیار کاربردی است را خواهید خواند.

تکنولوژی

کسب و کار

راه اندازی و رونق کسب و کار دغدغه صاحبان مشاغل است و هر کسب‌و‌کاری نیازمند گسترش و توسعه است. در دسته بندی کسب و کار، شما با راه اندازی استارتاپ و تمام نکاتی که باید در این مسیر در نظر بگیرید، آشنا میشوید. همچنین با معرفی روش‌های بازاریابی اینترنتی و فروش شما به میتوانید مشاغل خود رونق دهید.

سایر مطالب

مقالات مجله آنلاین عصر 5شنبه تنها به موضوعاتی که در بالا ذکر شد، محدود نمی‌شود. در زمان استراحت، با مطالعه دانستی‌ها و مطالب سرگرم کننده، خستگی را از تن خود خارج کنید.

از طرف دیگر در جامعه امروزی، مسائل و مشکلات حقوقی افزایش پیدا کرده است از جمله امور طلاق، انحصار وراثت، امور ملکی، مالیاتی، کیفری و … . در سایت عصر پنجشنبه مطالبی از زبان وکیل پایه یک دادگستری برای شما عزیزان منتشر شده است که هم‌وطنان عزیز، به راحتی به اطلاعات مفید دسترسی داشته باشند و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

آیا می‌دانید سفارش اینترنتی غذا در سایر کشورها چگونه است؟

در بخش چهره‌ها می‌توانید، با بیوگرافی چهره‌های سرشناس و موفق در هر زمینه‌ای آشنا شوید و زندگی‌نامه هریک را به طور کامل مطالعه کنید.

حتی در این مجله آنلاین، دسته بندی گیاهان و حیوانات را برای حمایت از طبیعت در نظر گرفته شده است.

انرژی محیط زیست و علوم نیز از دیگر بخش‌های مجله اینترنتی عصر 5شنبه است.

برای دستیابی به مجله آنلاین عصر 5شنبه کافیست سری به سایت asre5shanbe.com بزنید و کلی اطلاعات خوب را در عصر5شنبه بخوانید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا