اخبار دیگران

تفاوت اثاث کشی با جابجایی اقلام تجاری

تفاوت اثاث‌کشی با حمل اقلام تجاری

برای جابه‌جایی اقلام تجاری و اثاث‌کشی به ماشین‌های بزرگ مخصوص این کار نیاز دارید. برخی نکات مهم وجود دارند که شما باید در همه جابه‌جایی‌هایی لوازم، آنها را رعایت کنید اما در برخی موارد باهم تفاوت دارند. شما برای اثاث‌کشی می‌توانید از هر خودرویی استفاده کنید اما این امر برای حمل اقلام تجاری امکان‌پذیر نیست. برای اینکه با تفاوت اثاث‌کشی با حمل اقلام تجاری آشنا شوید با ما همراه باشید.

اصول مهم حمل اقلام تجاری

اصول مهم حمل اقلام تجاری

حمل اقلام تجاری به چه معناست؟

معمولا کالاهای تولید شده توسط کارخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ به داخل و خارج از کشور موردنظر ارسال می‌شوند. مهم نیست که مقصد این نوع کالا داخل یا خارج از کشور باشد، باید برخی اصول مهم را برای انتقال آنها رعایت کنید. به دلیل اینکه در حمل اقلام تجاری همه محصولات از یک مدل هستند و به‌راحتی می‌توان آنها را تفکیک و بازرسی کرد، تا حدودی کار راحت‌تر است. اما برخی قوانین وجود دارند که در این مورد کار شما را کمی دشوار می‌کنند.

نکات مهم در جابه‌جایی بار

برای اینکه بار خود را بدون مشکل و آسیب جابه‌جا کنید، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. رعایت این نکات در حمل اقلام تجاری و اثاث منزل واجب هستند به دلیل توصیه می‌کنیم همه آنها را با دقت مطالعه کنید.برای نمونه باربری یک را در نظر بگیرید

یک ماشین باری با اندازه مناسب اجاره کنید

باید ابتدا به حجم لوازم خود توجه داشته باشید و یک کامیون متناسب با اندازه آن اجاره کنید. ازآنجایی‌که اندازه ماشین بر قیمت اجاره آن تاثیرگذار است، باید سعی کنید یک ماشین خیلی بزرگ اجاره نکنید؛ زیرا در این صورت پول خود را هدر داده‌اید. اگر ماشین اجاره‌ای از حد موردنیاز کوچک‌تر باشد، علاوه بر پرداخت هزینه کنسلی ماشین کوچک، باید بار را دوباره از ماشین خالی کرده، ماشینی بزرگ‌تر اجاره کنید و دوباره اسباب را بار بزنید.

نقد و بررسی سه‌گانه‌ی بتمن کریستوفر نولان

مسافت بین مبدا و مقصد

اگر برای رسیدن به مقصد باید مسافت زیادی طی شود، باید ماشینی را انتخاب کنید که همه وسایل در آن جا شوند. از لحاظ اقتصادی بهتر است تنها از یک ماشین برای جابه‌جایی وسیله استفاده کنید. اگر وسیله موردنظر برای جابه‌جایی بسیار بزرگ است، باید کامیون‌های مخصوص این کار را انتخاب کنید. البته اگر وسایل شما کم باشد می‌توانید با یک ماشین کوچک، طی چند بار آنها را جابه‌جا کنید.

مسافت بین مبدا و مقصد

کدام ماشین را برای حمل وسیله انتخاب کنیم؟

برای اینکه بار شما بدون شکستگی و خرابی به مقصد برسد، باید به نوع وسیله نقلیه خود توجه داشته باشید. اگر وسایل فاسدشدنی در لیست اقلام شما وجود دارند، بهتر است یک ماشین دارای یخچال اجاره کنید. دقت داشته باشید که برای ارسال وسایل به یک مقصد دور بهتر است حتما از ماشین‌های دارای اتاق استفاده کنید تا به وسایل شما آسیب نرسد.و این کمترین خاصیت یک باربری حرفه ای است

تفاوت اثاث‌کشی با حمل اقلام تجاری در چیست؟

تا به اینجا با نکات کلی درباره حمل کالا بین‌شهری و بین‌المللی آشنا شدید اما نوع اثاث شما در حمل کالا تفاوت ایجاد می‌کند. معمولا در اثاث‌کشی هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد به همین دلیل می‌توان با سلیقه خود یک ماشین برای این امر اجاره کنید. البته معمولا برای جابه‌جایی بین‌شهری بهتر است از خودروهای بزرگ و دارای اتاق استفاده شود.

برای جابه‌جایی اقلام تجاری وضعیت کمی سخت‌گیرانه است و باید طبق اصول پیش بروید. برای اینکه یک کالای تجاری را جابه‌جا کنید، باید با قوانین مربوط به آن آشنا باشید. به‌عنوان‌مثال برای جابه‌جایی وسایل سنگین، اجازه استفاده از کامیون‌ها معمولی را ندارید. حتی اگر وزن وسیله شما بیش از حد زیاد باشد، باید از وسایل جابه‌جایی استفاده کنید که بسیار سنگین هستند و برای حرکت کردن به دو ماشین محافظ در جلو و عقب نیاز دارند.

هنر پیشه های پر طرفداری که مدل شده اند

تفاوت اثاث‌کشی با حمل اقلام تجاری در چیست؟

مهم‌ترین عامل که باعث تمایز بین حمل کالای تجاری با اثاث‌کشی می‌شود، اجاره ماشین است. شما برای جابه‌جایی وسایل منزل خود با هر قیمتی که بخواهید ماشین اجاره می‌کنید. اما برای جابه‌جایی اقلام تجاری فقط یک قیمت ثابت در تمام کشور تعیین می‌شود. اجاره ماشین با قیمتی پایین‌تر یا بالاتر از نرخ مصوب خلاف قانون بوده و جابه‌جایی انجام نمی‌شود.مانند باربری در چهاردانگه

جمع‌بندی

جابه‌جایی وسایل بین شهرها و کشورهای مختلف امری رایج است به همین دلیل شرکت‌های مختلفی برای انجام این امر تاسیس شده‌اند. اصول کلی درمورد جابه‌جایی همه وسایل یکسان است اما در برخی موارد با یکدیگر اختلاف دارند. ما در این مطلب به بیان نکات مشترک و تفاوت اثاث‌کشی با حمل اقلام تجاری پرداختیم که امیدواریم با مطالعه آن اطلاعات کافی جهت اجاره کامیون را به دست آورده باشید.خصوصا برای حمل و نقل بین شهری بسیار مهم است

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا