اخبار دیگران

کتاب معجزه سپاسگزاری و تغییرات شگرفی که در زندگی شما ایجاد می کند!

یک کلمه همه چیز را تغییر می دهد… مهم نیست که چه کسی هستید یا کجا هستید، مهم نیست در چه شرایطی قرار دارید، جادو قرار است، کل زندگی شما را تغییر دهد! تنها تعداد کمی از مردم در طول تاریخ متوجه شده‌ اند که کلمات یک معما هستند و به محض اینکه معما را حل کردید (زمانی که راز را کشف کردید) دنیای جدیدی در مقابل چشمان شما ظاهر می ‌شود. کتاب معجزه سپاسگزاری می تواند تاثیر فراوانی در زندگی شما داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با کتاب در ادامه با ما همراه شوید.

درباره کتاب

در کتاب معجزه سپاسگزاری (The magic)، راندا برن دانش تغییر دهنده زندگی را به جهان نشان می دهد. سپس، در یک سفر باورنکردنی 28 روزه، به شما می آموزد که چگونه این دانش را در زندگی روزمره خود به کار ببرید. با دانلود کتاب معجزه سپاسگزاری و مطالعه آن می توانید در مسیری رو به رشد و تغییراتی درست قدم بردارید. کتاب معجزه سپاسگزاری دارای تمرین های ویژه در هر فصل است که به شما کمک می ‌کند قدردانی را تمرین نمایید، این کتاب و تمرین ‌های آن، باعث می شود که فکرتان را تغییر داده و رویاها و خواسته هایتان به حرکت درآیند.

خلاصه ای از کتاب

قسمت اول

آیا به جادو اعتقاد دارید:

نویسنده از شما یک سوال می پرسد “آیا به جادو اعتقاد دارید؟” برن می گوید افرادی که به سحر و جادو اعتقاد ندارند هرگز آن را دریافت نخواهند کرد.

در اینجا نویسنده از شما می خواهد که روزهای کودکی خود را به خاطر بسپارید و همچنین به یاد داشته باشید زمانی که شما کودک بودید و با تعجب و شگفتی به زندگی نگاه می کردید، زندگی را به شدت هیجان انگیز می دیدید و هر چیز کوچکی برای شما کاملاً هیجان انگیز بود. جذوب هر چیز کوچکی می شدید.

قیمت روز انواع ( ورق استیل ، پروفیل استیل ، لوله استیل ، ضایعات استیل ، نبشی ، ناودانی ) در مرکز استیل

خلاصه ای از کتاب

قسمت دوم

یک راز بزرگ فاش می شود

در اینجا نویسنده می گوید ما باید همیشه شکرگزاری را احساس کنیم، کسی که احساس شکر کند بیشتر به دست می آورد و کسی که شکرگزاری نمی کند، هر چه به او اعطا گردد، از او گرفته می شود. نویسنده معتقد است که سپاسگزاری از طریق یک قانون جهانی عمل می کند که بر کل زندگی شما حاکم می باشد.

قسمت سوم کتاب معجزه سپاسگزاری

رشته طلایی قدردانی

همیشه به خاطر چیزهایی که در زندگی داری شکر کن، نویسنده می ‌گوید لحظه‌ ای که صبح از خواب بیدار می ‌شوی، برای چراغ‌ های صبح، برای زندگی و نقاط قوتت، برای شادی و زندگیت شکر کن.

قسمت چهارم

کشف من

در اینجا نویسنده داستان خود را به اشتراک می ‌گذارد، وی می ‌گوید که او نمونه کاملی است از این که وقتی فردی نسبت به قدردانی ناآگاه است، زندگی چگونه می گذرد و وقتی قدردانی را بخشی از زندگی خود قرار دهید، چه اتفاقی برایتان می‌ افتد.

نویسنده می گوید که اگر شش سال پیش کسی از او می پرسید که او یک فرد سپاسگزار است، قطعاً می گفت بله، وقتی کسی در را به روی من باز می کند تشکر می کنم. وقتی کسی چیزی به من هدیه می دهد، تشکر می کنم. اما در واقع من اصلا سپاسگزار نبودم، حتی نمی ‌دانستم قدردانی چیست.

بخش پنجم

جادو را به زندگی خود بیاورید

نویسنده کتاب معجزه سپاسگزاری در این بخش می گوید قدردانی را به زندگی خود بیاورید و سپس جادو را خواهید دید، قدردانی می تواند روابط شما را شاد و معنادار کند.

معرفی چند عمل زیبایی

قسمت ششم

آیا زندگی شما جادویی است؟

جملاتی از کتاب معجزه سپاسگزاری:

همین الان می توانید بگویید که واقعاً چقدر از سپاسگزاری در زندگی تان استفاده کرده اید. فقط به تمام زمینه های اصلی زندگی خود نگاه کنید: پول، سلامتی، شادی، شغل، خانه و روابط.

بخش‌ هایی از زندگی شما که شگفت ‌انگیز هستند، دقیقا وقتی اتفاق افتاده است که شما سپاسگزار بوده اید. این یک واقعیت ساده است: وقتی شکرگزار نیستید نمی توانید به هر آن چه که رویایش را در سر دارید، دست بیابید. شما مانع از ادامه جادو در زندگی خود شده اید. وقتی شکرگزار نباشید، جریان سلامتی بهتر، روابط بهتر، شادی بیشتر، پول بیشتر و پیشرفت شغل یا تجارت خود را متوقف می کنید. این یک قانون مهم است که بدون شکرگزاری از جادو و دریافت هر چیزی که در زندگی می‌خواهید جدا می ‌شوید.

قسمت هفتم

فرمول جادویی

نویسنده این اثر سه نوع فرمول جادویی را در این بخش آورده است که می تواند زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد و حتی تغییراتی بسیار مفید ایجاد کند.

در واقع به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه می توانید از قدردانی در زندگی خود برای متحول کردن سلامت، پول، شغل و روابط خود استفاده کنید و همچنین چگونه می توانید کوچکترین آرزوها و بزرگترین رویاهای خود را محقق کنید.

فرمول جادویی

در مورد نویسنده این اثر فوق العاده

روندا برن خالق کتاب معجزه سپاسگزاری است که توانست زندگی میلیون ها نفر را تغییر داده و جنبشی جهانی به وجود آورد. این نویسنده 5 اثر فوق العاده را منتشر کرده است. کتاب راز روندا در اواخر سال 2006 منتشر کرد. این کتاب به بیش از پنجاه زبان ترجمه شده و یکی از طولانی‌ ترین کتاب‌ های پر فروش است.

باغستان مهرجویی در سالروز تولدش افتتاح شد

برای خرید کتاب معجزه سپاسگزاری باید چه کاری انجام بدهیم؟

جهت دانلود کتاب معجزه سپاسگزاری می توانید به سایت افکار مثبت مراجعه کرده و این اثر بی نظیر را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. شما می توانید با هر خرید از این سایت یک هدیه دریافت کنید. افکار مثبت سعی دارد با رواج کتاب خوانی، شما را در مسیر درستی قرار داده و زندگی درستی را برایتان به وجود آورد. زبان ساده و ترجمه روان در این سایت مفهومی جذاب از هر کتاب ایجاد می کند.

این روزها کتاب هایی که به زبان های مختلف نوشته شده است، در ترجمه های روان موجود می باشد و این یک موضوع مهم و خوشحال کننده برای هر خواننده ای است. افکار مثبت در این کار شما را یاری کرده و توانسته تمام کتاب های رمان، روان شناسی و … را با ترجمه ای شیوا در اختیارتان قرار دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا