اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

سیر تا پیاز زندگی السا فیروزآذر خواهرزاده تهمینه میلانی و بازیگری او از 7سالگی

در این بخش بیوگرافی السا فیروزآذر بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی السا فیروزآذر از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را در فیلم های تهمینه میلانی میبینیم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی السا فیروزآذر آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

السا فیروزآذر چند سال سن دارد؟

السا فیروزآذر زاده ۲۵ شهریور ۱۳۶۲ ‏است و ۳۸ سال سن دارد.

السا فیروزآذر مجرد است یا متاهل؟

السا فیروزآذر در حال حاضر مجرد است.

تحصیلات السا فیروزآذر چقدر است؟

تحصیلات السا فیروزآذر لیسانس رشته معماری و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است.

السا فیروزآذر فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

السا فیروزآذر از سال 1369 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی السا فیروزآذر

نام اصلیالسا فیروزآذر
تاریخ تولد۲۵ شهریور ۱۳۶۲ ‏(۳۸ سال)
تحصیلاتلیسانس رشته معماری و فوق لیسانس ادبیات نمایشی
پیشهبازیگر و منشی صحنه، نویسنده سینما و تلویزیون کارگردان تئاتر
سالهای فعالیتاز ۱۳۶۹ تا کنون
وضعیت تاهلمجرد

بیوگرافی السا فیروزآذر

بیوگرافی السا فیروزآذر

در بیوگرافی السا فیروزآذر آمده است : وی متولد 25 شهریور 1362 در تهران، بازیگر و منشی صحنه، نویسنده سینما و تلویزیون کارگردان تئاتر است.

کودکی السا فیروز آذر و خواهرش الناز
کودکی السا فیروزآذر و خواهرش الناز

در بیوگرافی السا فیروزآذر لازم به ذکر است: فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری از دانشگاه آزاد و دانشجوی فوق لیسانس ادبیات نمایشی است، وی خواهرزاده کارگردان زن مشهور تهمیه میلانی است.

کودکی السا فیروز آذر
کودکی السا فیروزآذر

علاقه السا فیروزآذر از کودکی به بازیگر

دوران کودکی به سینما علاقه مند بودم.

در دوران تحصیلم از ابتدایی تا دبیرستان نیز معلمان و دوستانم تشویقم می کردند که بازیگر شوم. البته وجود خانم تهمینه میلانی، خاله ام در خانواده و موفقیت ایشان در زندگی شخصی و کاریشان، الگوی خوبی برایم بود

داستان ازدواج هانیه غلامی و تصاویر او و همسرش

بیوگرافی خانواده السا فیروزآذر

در بیوگرافی السا فیروزآذر درباره ی خانواده اش آمده است :
او در یک خانواده ی پنج نفره متولد شده است و یک خواهر و برادر دارد.برادرش الیاد و خواهرش الناز نام دارند.مادرش پریسا میلانی و خواهر تهمینه میلانی است.

سال پیش پدرش رامین فیروزآذر فوت شد.

الناز فیروزآذر خواهر السا فیروزآذر
الناز فیروزآذر خواهر السا فیروزآذر
پدر السا فیروزآذر
پدر السا فیروزآذر

ازدواج و وضعیت تاهل السا فیروزآذر

بیشترین جستجوها در بیوگرافی السا فیروزآذر درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

خانم السا فیروزآذر ازدواج نکرده ولی گویا با امین سرتیپی دو سالیست در ارتباط است .او در دوران جوانی قصد ازدواج داشته اما به دلیل خیانت، از ازدواج با آن فرد منصرف می شود.

این بازیگر جوان اینگونه توضیح می دهد که: در سن 18 سالگی به مادر گفتم که می خواهم ازدواج کنم.

مثلا عاشق و معشوق بودیم، مادرهم به من گفت برو دانشگاه اگر همچنان همین حرف را می زدی ازدواج کن، یکسال خرده ای قبل از دانشگاه رفتن رابطه داشتیم، نامزدم را به یک دلیل موجه کنار گذاشتم. در آن سن و سال او را آزمایش کردم، آنهم سر بلند بیرون نیامد، نامزدم به من خیانت کرد و من خودم بسترش را چیدم، مثلا از طریق آدمی او را امتحان کردم که بعدها فهمیدم این چه کاری است …

تصاویر السا فیروزآذر در کنار امین سرتیپی

السا فیروزآذر در کنار امین سرتیپی السا فیروزآذر و همسرش السا فیروزآذر و دوست پسرش السا فیروزآذر و نامزدش

علایق و حقایقی درباره السا فیروزآذر

در ادامه بیوگرافی السا فیروزآذر مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

السا فیروزآذر ورزشکار حرفه ای

من رشته ورزشي اصلی ام كاراته است و از 14 سالگی سبك كيوكوشين را دنبال کردم و كمربند مشكی دارم، بعد از دو کار آخر بازیگری ام تصميم گرفتم حرفه ای تر اين رشته را دنبال كنم، چون خيلي دوست دارم نقش يك دختر دزد و كسی كه بتواند از كاراته اش استفاده بكند و اكشن باشد را بازی كنم

گریه هواداران محمدرضا گلزار برای نداشتنش

بازی چه کسانی رو قبول داری

شاید بطور کلی نتوانم بگویم ولی آقای ناصر هاشمی در فیلم «برادرم خسرو» فوق العاده بودند. آقای شهاب حسینی هم که همیشه خوب هستند.بازی نگار جواهریان و ترانه علیدوستی را خیلی دوست دارم، همچنین بازی الناز شاكردوست را در فیلم در میان ابرها و باران كوثری در فیلم حیران را بسیار پسندیدم

صادق هدایت و کتاب

من تا قبل از دانشگاه کتاب نمی خواندم و شروع کردم کتاب خواندن، توی آن سن صادق هدایت و مولانا خواندن و تجربه کسب کردم. آدم اصولا نترسی بودم و تجربه کردن را دوست داشتم

بازیگر محبوب السا فیروزآذر

رابرت دنیرو، به نظرم یك اسطوره واقعی است

کتاب دوره دبیرستان + رمان

در دبیرستان کتاب‌ های میلان كوندرا و هرمان هسه‌ را زیاد می‌ خواندم و توانستم ل به‌ لای این نثرها، نثر خودم را پیدا كنم، رمان محبوب من، شوخی، میلان كوند‌را و آهستگی هست

شروع فعالیت هنری السا فیروزآذر

اولین بار در سن 7 سالگی با فیلم افسانه آه و دیگه چه خبر خاله اش بازی کرد

السا فیروزآذر در افسانه آه
السا فیروزآذر در افسانه آه

اما بصورت جدید در اولین نقش اصلی خود را در 9 سالگی، در فیلم کاکادو سال 1373 به کارگردانی خاله اش تهمینه میلانی تجربه کرد و با سمت منشی صحنه و دستیاری در چند فیلم از جمله اخراجی در سال 86 ساخته مهدی کرم پور هنر هفتم را تجربه کرد.

بعد از فیلم «کاکادو» خانم میلانی برایش شرط گذاشت که دیگر بازی نکند و به فکر درس خواندن و تحصیل در زمینه سینما باشد. حتی به او قول داد در صورتی که اینکار را بکند، بعد از تحصیلاتش یک نقش اساسی به او خواهد داد.

رابطه ی حامد کمیلی و تینا آخوندتبار و عکس جنجالی که از آنها پخش شد

خاله خوش قول بود و السای جوان در «زن زیادی» او یک نقش خوب داشت و بعد ازآن در همه ی آثار او حضور داشت. از جمله همین ملی و راه هاي نرفته اش.

السا فیروزآذر در فیلم ملی و راه های نرفته اش
السا فیروزآذر در فیلم ملی و راه های نرفته اش

او در ۱۸ سالگی فعالیت خود را در زمینهٔ بازیگری به‌طور جدی تر ادامه داد و با فیلم «زن زیادی» ساخته تهمینه میلانی بازیگری را جدی تر دنبال کرد. سپس در سینما و پشت صحنه منشی صحنه و دستیار کارگردانی را در چند فیلم تجربه نمود. از بیست و سه سالگی تدریسش در زمینهٔ هنر و مکاتب هنری را آغاز نمود و پس از گرفتن مدرک ارشد در ادبیات نمایشی کارگاه‌های فیلمنامه‌نویسی و بازیگری هم به زمینه‌های تدریسش اضافه گردید.

السا فیروز آذر و امین حیایی در فیلم زن زیادی
السا فیروزآذر و امین حیایی در فیلم زن زیادی

علاقه السا فیروزآذر به کارگردانی

علاقه اصلی من به کارگردانی است. کارگردان شدن نوعی مدیریت است؛ در یک کار گروهی اثری را خلق می کنیم که بر جامعه تأثیر گذار است. امیدوارم روزی کارگردان شوم و فیلم های اثرگذاری را تولید کنم

تجربه ساخت فیلم مستند

تاکنون برای رشد فرهنگ و شناخت جامعه خود ۳ فیلم کوتاه با نام های شوخی سال ۱۳۸۵ و تخت جمشید سال ۱۳۸۶ فیلم های مستند و فیلم داستانی گفتم نه که نه سال ۱۳۸۷ را ساخته ام

گفتگوی خواندنی با السا فیروزآذر

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی السا فیروزآذر می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

خانم السا فیروزآذر از چه زمانی به بازیگری علاقه مند شدید؟

از دوران کودکی به سینما علاقه مند بودم. در دوران تحصیلم از ابتدایی تا دبیرستان نیز معلمان و دوستانم تشویقم می کردند که بازیگر شوم.

نگاهی به سریال نوروزی شهر هرت که در شبکه نمایش خانگی منتشر شد

البته وجود خانم تهمینه میلانی (خاله ام) در خانواده و موفقیت ایشان در زندگی شخصی و کاریشان، الگوی خوبی برایم بود. همیشه دلم می خواهد مانند ایشان موفق باشم. همیشه به مقوله سینما با خوش بینی نگاه کرده ام.

در سن ۱۹ سالگی سال اول دانشگاه خانم میلانی در فیلم (زن زیادی) نقشی را برای من در نظر گرفت. نقشی که خارج از انتظارم بود و آن قدر ذوق زده شده بودم که شب ها خوابم نمی برد.

قهرمان دوران کودکی تان چه کسی بود؟

یکی از دایی هایم که دکتر هستند و از دید من در آن دوران پسری جوان و فیلسوف بود. با من و خواهرم زبان انگلیسی کار می‌کردند و از بحث هاي روانشناسی می‌گفتند. هم از روانشناسی میگفتند هم از فلسفه و من با خودم می‌گفتم که چقدر ایشان چیزهای زیادی میداند.

یادم می‌آید خانواده ام اعتماد به نفس زیادی به من می دادند که باهوش هستم و این باور من شد که هنوز هم فکر می‌کنم که باید دانشمند شوم. بهمین خاطر است که میگویم میخواهم فروید شوم چون ایشان دانشمند مورد علاقه من هستند.

زن زیادی فیلم آموزنده و اجتماعی بود که شما در کنار امین حیایی بازی کردید. از این تجربه برایمان بگویید؟

این فیلم تجربه اولم بود و تمام بازیگران و گروه حرفه ای بودند. آقای امین حیایی در درک نقش کمک زیادی کرد به خصوص در سکانس های آخر فیلم که سخت ترین سکانس هایی بود که بازی کردم.

امین حیایی پلان به پلان برایم وقت می گذاشت و زحمت زیادی کشید. البته کمک های آقای پارسا پیروزفر هم که حکم استادی برای من دارد نیز در موفقیتم بسیار مؤثر بود.

فوتبالیست هایی که در دنیای بازیگری درخشیدند

از هم بازی شدن با باران کوثری در فیلم تقاطع و این پروژه پر بازیگر توضیحاتی دهید.

در فیلم تقاطع با باران کوثری هم بازی بودم. وی بازیگری حرفه ای و با اخلاق است. این فیلم دومین کار سینمایی ام بود و رابطه خوبی با هم داشتیم.

ابتدا تصور می کردم بازی با بازیگری هم سن خودم سخت است و احساس رقابت به وجود می آید اما این اتفاق نیفتاد و از این که خانم کوثری در بازیگری بسیار موفق اند خوشحال هستم، چرا که او انسانی خوش قلب و با معرفت است.

ناگفته نماند که در آن فیلم هم بیشتر بازیگران حرفه ای بودند. در این فیلم از آقای بهرام رادان هم درس های زیادی آموختم. رادان نه تنها بازیگر فوق العاده ای است بلکه اخلاق بسیار خوب و حرفه ای دارد.

السا فیروز آذر و باران کوثری در فیلم تقاطع
السا فیروزآذر و باران کوثری در فیلم تقاطع

 شما در فیلم سینمایی نسکافه داغ داغ علی قوی تن در کنار زنده یاد خسرو شکیبایی کار کردید. از تجربه همکاری در این فیلم برایمان صحبت کنید.

در نسکافه داغ داغ افتخار همکاری با زنده یاد شکیبایی را داشتم البته روزهایی که بازی من تصویر برداری می شد با روزهای بازی ایشان یکی نبود ولی گاهی اوقات در پیش تولید و دور خوانی وی را می دیدم.

زنده یاد شکیبایی بازیگر باهوش با ایده های فوق العاده هوشمندانه ای بود. اخلاق خوب زنده یاد خسرو شکیبایی یکی از صفات نیکش بود.

همان طور که اکنون به شما پاسخ سوالاتتان را می دهم و خاطرات فیلم هایی را که بازی کرده ام مرور می کنم احساسم می گوید که خیلی خوش شانس هستم زیرا بازی در هر فیلم نتیجه ای خوبی برای من داشت که خیلی فراتر از یک کار موفق بوده است.

سختی های نقش فریبا کوثری در سریال مختارنامه چه بود؟
السا فیروزآذر و افسانه چهره آزاد در فیلم نسکافه داغ داغ
السا فیروزآذر و افسانه چهره آزاد در فیلم نسکافه داغ داغ

فیلمنامه نویسی را از کجا شروع کردید؟

در مقطعی نقش هایي که به من پیشنهاد می شد را نمی پسندیدم و این باعث شد برای خودم نقش بسازم و فیلمنامه بنویسم. کم کم متوجه شدم به نویسندگی دلبستگی دارم و بعد هم عاشقش شدم. پس درسش را خواندم و آکادمیک به اینکار ادامه دادم. حالا هم چند سالی است که تدریس فیلمنامه نویسی می‌کنم.

شما در فیلم سوپر استار تهمینه میلانی دستیار دوم کارگردان بودید چگونه تجربه ای بود؟

فیلم سوپر استار چندمین فیلمی است که دستیار کارگردان بودم. در واقع اولین تجربه دستیار کارگردانی ام در فیلم آتش بس بود. بعد از آن غیر از بازیگری در سینما دستیار کارگردان و منشی صحنه هم بوده ام.

السا فیروز آذر و شهاب حسینی در سکانسی از فیلم سوپراستار
السا فیروزآذر و شهاب حسینی در سکانسی از فیلم سوپراستار

• دوست دارید کارگردان شوید؟

بله، علاقه اصلی من به کارگردانی است. کارگردان شدن نوعی مدیریت است؛ در یک کار گروهی اثری را خلق می کنیم که بر جامعه تأثیر گذار است. امیدوارم روزی کارگردان شوم و فیلم های اثرگذاری را تولید کنم.

تاکنون برای رشد فرهنگ و شناخت جامعه خود ۳ فیلم کوتاه با نام های شوخی سال ۱۳۸۵ و تخت جمشید سال ۱۳۸۶ فیلم های مستند و فیلم داستانی گفتم نه که نه سال ۱۳۸۷ را ساخته ام.

خانم السا فیروزآذر شما در چند پروژه سینمایی تهمینه میلانی بازی کردید، از همکاری با ایشان برایمان بگویید؟

زمانی که ۹ ساله بودم در فیلم کاکادو خانم میلانی بازی کردم و سپس به ترتیب در ۱۹ سالگی (فیلم زن زیادی)، ۲۱ سالگی (آتش بس)، ۲۳ سالگی (تسویه حساب) و ۲۴ سالگی (سوپر استار) با ایشان همکاری کردم.

ماجرای تغییر جنسیت شهره لرستانی و تغییر اسم او به مازیار
السا فیروز آذر ، احمد مهران فر و بهاره افشاری در فیلم تسویه حساب
السا فیروزآذر ، احمد مهران فر و بهاره افشاری در فیلم تسویه حساب

البته در آتش بس و سوپر استار علاوه بر بازی، دستیار کارگردان هم بودم. بازی در هر پروژه خانم میلانی برایم تجربه های زیادی به همراه داشت و به مانند دانشگاهی به شمار می آمد و کلی تجربه در زمینه کارگردانی کسب کردم.

کارگردانی حرفه ای سخت و جذاب است و مدیریت، اخلاق، تلاش، زحمت، هوش و نکته سنجی از خصایص مهم یک کارگردان خوب است که کارگردانانی هم چون خانم میلانی یا دیگر کارگردانانی که موفق هستند این ویژگی ها را دارد.

خانم میلانی چگونه کارگردانی است؟

خانم میلانی کارگردانی بسیار صبور، جدی، روان شناس، جامعه شناس، محکم، با معلومات بالا، بااحساس، باهوش و توانمند است.

آیا نقشی از فیلمهای خانم میلانی بوده که دوست داشتید شما بازی کنید ولی به دلایلی شخص دیگری آنرا بازی کردند؟ کمی هم از رابطه تان با خانم میلانی بگویید.

من همه ی نقش هایي که خانم میلانی می‌نویسند را دوست دارم. مثلاً از سوپراستار که نقش اصلی آن دختری 16 ساله بود تا آتش بس 2 که باید کسی نقش اصلی آنرا ایفا میکرد که کودک 5 ساله داشت را دوست داشتم بازی کنم ولی این دوست دارم ها اصلا معقولانه نبود زیرا به سنم نمیخورد. رابطه من با ایشان آن قدر قشنگ است که اصلا دوست ندارم با پیشنهاد غیرمعقولانه لطمه اي به آن بزنم.

السا فیروز آذر و محمدرضا گلزار در فیلم آتش بس
السا فیروزآذر و محمدرضا گلزار در فیلم آتش بس

آیا تا به حال برای تان اتفاق افتاده که در بازیگری احساس ضعف و شکست کرده باشید؟

بله، فکر می‌کنم در چند مرحله در سینما احساس شکست کردم. حتی در آن برهه فکر می‌کردم که همه ی چیز تمام شده است و باید دوباره شروع کنم. گفتم که من وسواس فیلمنامه اي دارم. البته خودم اصلا حس نمی‌کنم ولی نتیجه اش وسواس گونه است که در بازی نکردنم می‌بینید. اما در آن شکست ها فکر میکردم خودخواه هستم که نقش ها را قبول نمی‌کنم. بیوگرافی السا فیروزآذر

همه چیز در مورد حدیث میرامینی و همسرش

فکر می کنید بزرگترین اشتباه شما در زندگی تان چه چیزی بود؟

بزرگترین اشتباهم نترس بودنم است.

نترس بودن را چرا جزو اشتباهات می‌گذارید؟

چون باعث شده گاهی زندگی ام در خطر بیفتد. البته وقتی دچارش هستم نمی‌ترسم ولی وقتی بعد به آن موضوع فکر می کنم می‌بینم بعضی از آن ها خیلی خطرناک بوده اند و این از بی تجربگی است که متاسفانه باز هم پس از کسب تجربه، نمی‌ترسم.

بزرگترین آرزوی شما چیست؟

آرزو دارم فروید بشوم. «با خنده» واقعا آرزوی من این است که وقتی مردم تئاتر و فیلمهای من را دیدند، بگویند چقدر طرز فکرش متفاوت و جالب بود. کلا جالب بودن، متفاوت دیدن را دوست دارم چون وقتی شما زیاد کتاب بخوانید، طرز فکرتان متفاوت می‌شود زیرا میبینید داستان هاي زیادی را می‌دانید و میدانید اکثر داستان ها شبیه به هم است، فقط طرز روایت کردنش فرق میکند و آن قصه را خاص میکند.

لیست آثار هنری السا فیروزآذر

در ادامه بیوگرافی السا فیروزآذر باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی السا فیروزآذر

سالفیلم، نمایشسمتکارگردان
۱۳۶۹افسانه آهبازیگرتهمینه میلانی
۱۳۷۰دیگه چه خبر؟!بازیگرتهمینه میلانی
۱۳۷۳کاکادوبازیگرتهمینه میلانی
۱۳۸۳زن زیادیبازیگرتهمینه میلانی
۱۳۸۴تقاطعبازیگرابوالحسن داودی
۱۳۸۴آتش‌بسبازیگر، دستیار کارگردانتهمینه میلانی
۱۳۸۴می‌ترسم پس دروغ می‌گویممنشی صحنهتهمینه میلانی
۱۳۸۵نسکافه داغ داغبازیگرعلی قوی تن
۱۳۸۶تسویه حساببازیگرتهمینه میلانی
۱۳۸۶مجنون لیلیبازیگرقاسم جعفری
۱۳۸۶ساعت سوختهبازیگرمجتبی اسدی پور
۱۳۸۶اخراجیدستیار کارگردانمهدی کرم پور
۱۳۸۷سوپر استاربازیگر، دستیار کارگردانتهمینه میلانی
۱۳۸۷گروگاندستیار کارگردانمحمدرضا آهنج
۱۳۸۹یکی از ما دو نفربازیگرتهمینه میلانی
۱۳۸۹چگونه میلیاردر شدمبازیگرعلی عبدالعلی زاده
۱۳۹۳آتش‌بس ۲مشاور کارگردانتهمینه میلانی
۱۳۹۵ملی و راه‌های نرفته‌اشبازیگرتهمینه میلانی
۱۳۹۸از تهران متنفرمنویسندهیاسمن نصرتی
۱۳۹۸فصل تغییربازیگرمریم رحیمی
۱۳۹۸تئاتر محرمانهبازیگرمحسن میر هاشمی
۱۳۹۹سینما تئاتر هزار و یک توکارگردان و بازیگرالسا فیروزآذر
زندگی نامه الیزابت امینی و ماجرای توهین او به شهید فخری زاده
السا فیروز آذر در نمایی از فیلم تسویه حساب
السا فیروزآذر در نمایی از فیلم تسویه حساب
السا فیروزآذر و بهرام رادان در یکی از ما دو نفر
السا فیروزآذر و بهرام رادان در یکی از ما دو نفر

السا فیروزآذر در مجموعه نمایش خانگی

عنوانسال ساختسمتکارگردان
هیولا۱۳۹۸بازیگرمهران مدیری
جزیره۱۴۰۰بازیگرسیروس مقدم
السا فیروزآذر در سریال جزیره
السا فیروزآذر در سریال جزیره

فیلم کوتاه السا فیروزآذر

 
عنوانسال ساختسمتکارگردان
همه چیز در معرض فروش۱۴۰۰بازیگر و مشاور کارگردانحمیدرضا سنگیان

تئاترهای السا فیروزآذر

کارگردانی السا فیروزآذر

  • تنهایی پرهیاهو 1396
  • هزار و یک تو 1397

بازیگری السا فیروزآذر

  • محرمانه به کارگردانی سید محسن میرهاشمی (۱۳۹۸)
  • هزار و یک تو به کارگردانی السا فیروزآذر (۱۳۹۷)
  • مأنوس به کارگردانی نازنین سهامی زاده (۱۳۹۵)

نویسندگی (نمایشنامه) السا فیروزآذر

  • هزار و یک تو ۱۳۹۷

جوایز و افتخارات السا فیروزآذر

  • تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم فصل تغییر به کارگردانی مریم رحیمی از جشنوارهٔ Aprilia Film Festival ایتالیا در سال ۱۳۹۸
  • تندیس بهترین کارگردان هنری برای فیلم هزار و یک تو در بخش تله تئاتر جشنواره تئاتر فجر
  • تندیس بهترین تدوین برای فیلم هزار و یک تو در بخش تله تئاتر جشنواره تئاتر فجر

صفحه اینستاگرام السا فیروزآذر

السا فیروزآذر ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 572 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی السا فیروزآذر و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی السا فیروزآذر و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی السا فیروزآذر ، به اینستاگرامش کنید. آدرس اینستاگرام السا فیروزآذر @elsafirouzazar میباشد و بیش از 174 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام السا فیروزآذر
صفحه اینستاگرام السا فیروزآذر
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا