اخبار دیگران

چرا مستقیم از تولید کننده کابینت سفارش کابینت بدهیم؟

اگر قصد ندارید کابینت شرکتی تهیه کنید و صرفه جویی در هزینه برای شما اهمیت زیادی دارد. پیشنهاد می‌کنیم مستقیم به سراغ تولید کننده بروید. بیشتر مراکز کابینت سازی در حال حاضر خودشان طراح دارند پس سعی کنید طراحی آشپزخانه را هم به شخص طراحی که با کابینت ساز همکاری می‌کند، بسپارید. هزینه طراحی کابینت آشپزخانه در بیشتر کارگاه‌های کابینت سازی تهران طبق عرف بازار دریافت می‌شود پس این بخش از کار را به هیچ عنوان نادیده نگیرید.

برترین تولید کننده کابینت نوین کابین

معیارهای انتخاب بهترین شرکت‌های کابینت سازی

  • ظرفیت تولید بالا از نظر نیروی انسانی و تجهیزات
  • در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته
  • توانمندی در اجرای مدل‌های مختلف کابینت آشپزخانه
  • کیفیت در ساخت، رنگ آمیزی و نصب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب
  • داشتن طراحان حرفه‌ای و با تجربه
  • ارائه لیست قیمت شفاف و دقیق
  • اتمام پروژه در موعد مقرر و مطابق قرارداد

معیارهای انتخاب بهترین شرکت‌های کابینت سازی

بسیاری از افراد بر این باورند که هزینه خرید وسایل چوبی منزل بالاست اما توجه داشته باشید که شما یک بار این وسایل را می خرید و تا چندین سال از آنها استفاده می کنید پس با انتخابی درست و مناسب و در نظر گرفتن همه جوانب می توانید سالیان سال از زندگی کردن در خانه خود و استفاده از این وسایل لذت ببرید و هیچگاه از ظاهر یا کارایی این تجهیزات احساس ناخوشایندی نداشته باشید. یکی از مهمترین بخش های زیبایی آشپزخانه کابینت آن می باشد. که انتخاب نوع، سبک و برند آن بسیار مهم می باشد. امروزه فعالان صنعت کابینت سازی بسیار زیاد می باشند. با توجه به اینکه هزینه تعویض یا تعمیرات یک هزینه اضافی و ناخوشایند برای همه ما محسوب می شود. بنابراین دقت و بررسی در همان انتخاب اول برای جلوگیری از دوباره کاری و تعویض مجدد بسیار ضروری میباشد. برای شناخت انواع سبک کابینت آشپزخانه با ما همراه باشید:

سایت ثبت نام لاتاری 2024 گرین کارت آمریکا

کابینت کلاسیک چیست؟

در بین انواع سبک کابینت آشپزخانه، کابینت کلاسیک یکی از محبوب‌ترین‌هاست. کابینت کلاسیک ممبران و کابینت کلاسیک چوبی، بیشترین طرفدار را بین سایر مدل‌ها و متریال‌ها دارند. برای خانه‌هایی با دکوراسیون داخلی کلاسیک، این مدل کابینت پیشنهاد می‌شود. ویژگی بارز این سبک کابینت، عدم سادگی و استفاده زیاد از طرح و نقش و اشرافی بودن است. کابینت کلاسیک در واقع قدیمی ترین و زیباترین نوع طراحی است که امروزه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده و به کابینتی گفته می شود که در طراحی آن از حکاکی، طرح و متریال هایی استفاده شده که یاد آور سبکهای قدیمی و کلاسیک چوب می باشد و حس نوستالژی به بیننده القاء می کند. کابینت کلاسیک از نظر متریال به سه دسته تقسیم می شود:

کابینت چوبی
کابینت روکش چوب
کابینت ممبران

هر یک از این سه مدل دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می دهد. اما از نظر استحکام و طرح و رنگ با هم متفاوت هستند. محبوب ترین نوع دکور آشپزخانه کابینت چوبی است که می تواند هر فرد را با هر سلیقه ای شیفته خود کند و همواره توانسته با دوام فوق العاده خود رضایت خانم های خانه دار را جلب نماید.

با کابینت کلاسیک و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

کابینت مدرن چیست؟

مهم‌ترین ویژگی یک کابینت مدرن، سادگی آن است. اگر به طرح‌های شلوغ علاقه نداشته و طرفدار سبک‌های ساده و شیک هستید، کابینت مدرن با خطوط صاف و منظم، همچنین ترکیب رنگ خلوت و ساده، مناسب شما خواهد بود. در این سبک، بیشتر از اشکال هندسی مربع و دایره استفاده می‌شود. برای اجرای این سبک، متریال رایج، هایگلاس و ام دی اف روکشدار است.  از نوین ترین و بروزترین و در عین حال ساده ترین نوع کابینت در طراحی، ساخت و اجرا کابینت مدرن می باشد. استفاده از این نوع کابینت در طراحی فضاهای کوچک بسیار کاربردی تر از کابینتهای کلاسیک می باشد. تنوع بسیار بالا در متریال و رنگهای گوناگون امکان طراحی تلفیقی با چند نوع متریال و رنگ را در نمونه کار کابینت مدرن میسر می کند.

آموزش صفر تا صد خرید و فروش سهام

کابینت مدرن چیست؟

از دیگر ویژگی های بارز این کابینت که باعث شده استقبال بیشتری نسبت به کابینتهای کلاسیک در بازار از آن صورت گیرد، قیمت ارزان و اقتصادی کابینت های سبک مدرن در طراحی و ساخت می باشد. کابینت های مدرن از نظر متریال به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:

کابینت های گلاس
کابینت فوق برجسته
کابینت ملامینه

متریال کابینت های مدرن را می توان با هم ترکیب کرد و در عین سادگی  اثری خارق العاده و چشم نواز خلق کرد.

با کابینت مدرن و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

کابینت نئوکلاسیک تلفیقی بین سبک کلاسیک و مدرن است. اگر به دکوراسیونی با مبل‌های کلاسیک و استفاده از مجسمه، البته با ترکیب برخی عناصر مدرن علاقه دارید، به احتمال زیاد این سبک مناسب شما خواهد بود. این سبک معمولاً از رنگ‌های خاکستری، بژ، سفید، طلایی و کرم استفاده می‌کند. کابینت نئوکلاسیک یکی از شیک ترین انتخاب ها، برای کابینت آشپزخانه شما می باشد. می توان کابینت های طرح انزو که به آن کابینت پولیشی نیز می گویند را در زیر مجموعه کابینت نئو کلاسیک قرار داد. زیرا سبک جدیدی از فضای کلاسیک را برای آشپزخانه ی شما به ارمغان می اورد و این روزها طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. اگر بخواهیم سبک طراحی نئوکلاسیک را در یک جمله تعریف کنیم می‌توان عنوان کرد: نئوکلاسیک، پوسته‌ای کلاسیک بر روی امکانات مدرن است. کابینت نئو کلاسیک از نظر متریال به سه دسته تقسیم می شود:

کابینت پوششی
کابینت پولیشیکابینت طرح انزو

با کابینت نئوکلاسیک و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

محبوب ترین نوع دکور آشپزخانه کابینت پولیشی (طرح انزو) است که می تواند هر فرد را با هر سلیقه ای شیفته خود کند و همواره توانسته با دوام فوق العاده خود رضایت خانمهای خانه دار را جلب نماید.

راهنمای جامع خرید وسایل شهربازی

طراحی و تولید کابینت

شرکت نوین کابین با ۲۰ سال تجربه مستمر در طراحی، ساخت و اجرای انواع کابینت آشپزخانه شامل کابینت های کلاسیک، مدرن و نئو کلاسیک و همچنین دکوراسیون داخلی منزل، دکور های فروشگاهی و نمایشگاهی، درب داخلی ساختمان می باشد. نقطه تمایز نوین کابین با دیگر شرکت ها که در این زمینه فعالیت دارند شامل وجود نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه دارای تمامی مدل های کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک در کنار مشاوران با تجربه فروش که بهترین راهنمای شما هنگام خرید کابینت یا دکوراسیون داخلی می باشند. گارانتی سه الی پنج ساله تمام محصولات و خدمات پس از فروش مسئله ای است که نبود آن در زمینه کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منزل حس می شد که محقق شد تا نقطه تمایز دیگری میان نوین کابین و شرکت های مشابه ایجاد شود.

طراحی و تولید کابینت

نوین کابین از بزرگترین و با سابقه ترین تولیدکنندگان انواع کابینت آشپزخانه می باشد که تمام محصولات آن به صورت صد در صد سفارشی و مطابق با سلیقه و خواسته مشتری طراحی و تولید می شود. کارشناسان این مجموعه علاوه بر ارائه مشاوره تلفنی رایگان، در صورت تمایل مشتری برای بازدید از منزل و ارائه راهنمایی برای انتخاب بهترین طرح و مدل و جنس کابینت، به صورت حضوری به محل مراجعه خواهند نمود. برای ارتباط با تیم نوین کابین می‌توانید از شماره تماس 02177004581 و 02177005467 استفاده نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا