اخبار دیگران

تخفیف رزرو هتل های آنتالیا با فلای تودی

آنتالیا از مقاصد محبوب گردشگری در فصل تابستان است، بخصوص برای کسانی که دوست دارند تعطیلات خود را در سواحل زیبا و آفتابی سپری کنند. اما دغدغه بسیاری از مسافران هزینه‌های سفر به آنتالیا است. بخصوص تهیه بلیط هواپیما آنتالیا و یا رزرو هتل های آنتالیا که با امکانات خاص و ویژگی‌هایی که دارند در «های سیزن» بیش از پیش گران می‌شوند. اما نگران نباشید، اگر قصد سفر به این مقصد تابستانی را دارید، ما به شما خواهیم گفت چطور هتل ارزان رزرو کنید.

تخفیف رزرو هتل های آنتالیا با فلای تودی

رزرو هتل خارجی ارزان با فلای تودی

امروزه دیگر نگرانی بابت رزرو هتل خارجی وجود ندارد چرا که می‌توانید از طریق سایت فلای تودی به راحتی هتلی با قیمت مناسب در مقصد مورد نظرتان بیابید. بنابراین شانس بیشتری دارید که خودتان بدون تور به سفر بپردازید. اگر هنوز فکر می‌کنید این کار شدنی نیست یا انجام آن سخت است، مراحل زیر را طی کنید تا ببینید چقدر رزرو هتل از طریق فلای تودی کار آسان، حتی لذتبخش، خواهد بود.

همیشه ارزانترین هتل را بیابید

برای شروع، وارد سایت فلای تودی شوید و در قسمت مربوط به «رزرو هتل»، مقصد مورد نظرتان که در اینجا شهر آنتالیا است، تاریخ سفر و تعداد نفراتی که هستید را وارد کنید. چند ثانیه صبر کنید تا با توجه به اطلاعات وارده، جستجو انجام شده و لیستی از هتل‌ های آنتالیا به شما نمایش داده شود. این لیست به ترتیب از ارزانترین هتل چیده شده است، بنابراین شما همیشه می‌توانید ارزانترین هتل آنتالیا را در بالای لیست بیابید و اطلاعات مربوط به آن را بررسی کنید.

انیمیشن های آماده افتر افکت برای یوتیوب و اینستاگرام

در این لیست قیمت هتل، تعداد ستاره‌های هتل ها و امتیاز کاربران قابل رویت است. علاوه بر اینها، در کنار نام هر هتل مشخص شده که صبحانه در این هتل سرو می‌شود یا خیر. اگر کنار نام هتلی کلمه «با صبحانه» را ندیدید، بدانید که این هتل فقط به شما اتاق می‌دهد و باید بابت صبحانه هزینه جداگانه پرداخت کنید.

با فلای تودی از تخفیفات ویژه مطلع شوید

با فلای تودی از تخفیفات ویژه مطلع شوید

اگر ارزانترین هتل برایتان مناسب نبود یا به دنبال هتل تخفیف دار می‌گردید، گزینه تخفیف ویژه را انتخاب کنید تا فقط هتل هایی که در تاریخ مورد نظر شما شامل تخفیف هستند به شما نمایش داده شود. از این طریق این شانس را خواهید داشت که هتل بهتر و با امکانات‌تری را که تخفیف ویژه دارد بیابید و برای سفرتان انتخاب کنید. بنابراین ممکن است یک هتل چهار ستاره با قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به قبل را هنگام رزرو هتل آنتالیا بیابید.

فیلترها به شما این امکان را می‌دهند که مشخص کنید در هتل چند ستاره می‌خواهید اقامت داشته باشید. از آنجایی که همیشه لیست بر اساس ارزانترین به شما نمایش داده می‌شود، با انتخاب تعداد ستاره، بعنوان مثال پنج ستاره، می‌توانید ارزانترین هتل پنج ستاره آنتالیا در تاریخ مورد نظرتان را در بالای لیست ببینید و اگر گزینه تخفیف ویژه را بزنید فقط هتل های پنج ستاره‌ای که در آن تاریخ تخفیف دارند به شما نشان داده می‌شود.

بازه قیمتی را مشخص کنید

اگر شما برای رزرو هتل، بودجه مشخصی در نظر گرفته‌اید می‌توانید بازه قیمتی که به شما نمایش داده می‌شود را تغییر دهید. بنابراین لیست ارزانترین هتل‌ های آنتالیا با توجه به بودجه شما تغییر می‌کند و در این صورت می‌توانید هتل بهتری را برای رزرو بیابید. اگر بازه قیمت و تخفیف ویژه را در کنار هم انتخاب کنید شاید بتوانید یک هتل چهار ستاره که قیمت مناسب‌تری دارد را با توجه به بودجه‌تان بیابید.

معرفی انواع روش های پاکسازی پوست

امکانات مورد نظرتان را در نظر بگیرید

با جستجوی هتل در سایت فلای تودی، انتخاب همه چیز بعهده خودتان است. می‌توانید امکانات مورد نظرتان را مشخص کنید تا فقط هتل هایی را نمایش دهد که شامل این امکانات می‌شوند. این یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در اختیار خواهید داشت چرا که اگر حین رزرو هتل های آنتالیا امکانات خاصی مد نظرتان باشد، بعنوان مثال آل یا یوآل بودن، با این گزینه‌ها می‌توانید لیست هتل هایی که این امکانات را دارند ببینید. اگر برایتان این امکانات اهمیتی ندارد نیازی نیست کنار هیچیک از گزینه‌ها تیک بزنید.

لوکیشن هتل را روی نقشه ببینید

موقعیت مکانی هتل تاثیر بسیار زیادی به روی هزینه‌های سفر خواهد داشت. اگر هتل در جایی قرار داشته باشد که تردد با وسایل نقلیه عمومی با سهولت انجام شود و شما بتوانید به راحتی به نقاط مختلف شهر بروید، مبلغ زیادی در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌شود. بنابراین، مشاهده لوکیشن هتل پیش از رزرو آن اهمیت بالایی خواهد داشت چرا که هم می‌توانید ببینید در کجای شهر قرار گرفته و آیا به نقاط دیدنی که می‌خواهید به آن‌ها سر بزنید نزدیک است یا خیر.

همچنین این امکان وجود دارد که منطقه‌ای که می‌خواهید در آن به دنبال هتل بگردید را مشخص کنید. بعنوان مثال به دنبال هتل های آنتالیا در منطقه کمر هستید یا می‌خواهید در منطقه بلک اقامت داشته باشید. شما به راحتی می‌توانید فقط لیست هتل هایی که در منطقه مورد نظرتان قرار گرفته‌اند را ببینید.

 

هتلتان در آنتالیا را با کارت های شتاب رزرو کنید

هتلتان در آنتالیا را با کارت های شتاب رزرو کنید

پیش‌تر بیشترین نگرانی مسافران هنگام سفرهای خارجی، پرداخت هزینه هتل به دلار و سایر ارزها بود که فقط از طریق کردیت کارت انجام می‌گرفت. بنابراین باید رزرو هتل به افراد مختلف از جمله آژانس‌های گردشگری سپرده می‌شد. اما حالا شما این شانس را دارید هتل مورد نظرتان را با خیال راحت رزرو کنید و پرداخت رزرو هتل را نیز با کارت‌های شتاب و با قیمت ریالی انجام دهید. این ویژگی، یکی از دغدغه‌های مهم مسافران که پرداخت هزینه‎‌های هتل با کردیت کارت بود را برطرف می‌کند.

جذابیت های گردشگری کرمان آشنا شوید

همانند هر زمان دیگری که با استفاده از کارت‌های شتاب خرید آنلاین انجام می‌دهید، پرداخت بابت رزرو هتل نیز نیازمند داشتن رمز دوم و اطلاعات کارتتان است. پس از اتمام خریدتان، واچر هتل به شما داده می‌شود و پس از ورودتان به هتل دیگر نیاز نیست هزینه‌ای بابت اتاق پرداخت کنید، مگر هزینه‌هایی که روی واچر هتلتان محاسبه نشده‌اند.

رزرو هتل های آنتالیا از این راحت‌تر نمی‌شود

همه چیز با یک جستجوی ساده در سایت فلای تودی آغاز می‌شود. شما دیگر می‌توانید از تمامی امکانات هتل‌ های آنتالیا، هزینه مدت زمان اقامتتان به ریال، محل قرار گرفتن هتل، نظر سایر مسافران درباره آن هتل و هر چیز دیگری که پیش از اقامتتان نیاز است بدانید باخبر شوید. فقط با چند کلیک و صرف چند دقیقه زمان، به راحتی با توجه به بودجه‌تان هتل مناسب را بیابید و رزرو کنید. علاوه بر اینکه می‌توانید از تخفیف ویژه رزرو هتل نیز بهره مند شوید، از همین طریق می‌توانید نسبت به تهیه بلیط هواپیما آنتالیا نیز اقدام نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا