اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ناگفته های زندگی شخصی و هنری کاوه خداشناس

در این بخش بیوگرافی کاوه خداشناس بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی کاوه خداشناس از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال رستگاران به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی کاوه خداشناس آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

کاوه خداشناس چند سال سن دارد؟

کاوه خداشناس زاده 5 آبان 1359 است و 41 سال سن دارد.

کاوه خداشناس مجرد است یا متاهل؟

کاوه خداشناس در حال حاضر مجرد است.

تحصیلات کاوه خداشناس چقدر است؟

کاوه خداشناس فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش است.

کاوه خداشناس فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

کاوه خداشناس از سال 1377 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی کاوه خداشناس

نام اصلیکاوه خداشناس
تاریخ تولد5 آبان 1359
تحصیلاتلیسانس رشته نمایش
پیشهبازیگر و کارگردان
سالهای فعالیت۱۳۷۷ تا اکنون
وضعیت تاهلمجرد

بیوگرافی کاوه خداشناس

بیوگرافی کاوه خداشناس

در بیوگرافی کاوه خداشناس آمده است:وی متولد 5 آبان 1359 در تهران ، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است.

کودکی کاوه خداشناس
کودکی کاوه خداشناس

در بیوگرافی کاوه خداشناس لازم به ذکر است فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد که از 18 سالگی بروی صحنه تئاتر رفت و با معراجی ها مشهور شد

خداشناس علاوه بر بازیگری در حرفه و هنر های عکاسی و موسیقی و دستیاری کارگردان نیز سر رشته داشته و فعالیت می کند.

کودکی کاوه خداشناس
کودکی کاوه خداشناس

مستقل شدن کاوه خداشناس در سن 19 سالگی

از ۱۹ سالگی یعنی هم زمان با ورودم به دانشگاه مستقل شدم. بین تهران تا کرج راه زيادي نیست، ولی شغل ما طوری است که تایم زمانی خاصی ندارد و بخاطر همین ترجیح دادم در تهران ساکن شوم. ۱۶سال است که تنها زندگی می کنم و مستقل بودن را خيلي دوست دارم. حتی از زمان نوجوانی هم می دانستم که باید زندگی مستقلی داشته باشم. از اینکه روی پای خودم بایستم و کارهایم را خودم انجام دهم، لذت می برم.

عکس افسانه بایگان قبل از انقلاب

زندگینامه کاوه خداشناس

بیوگرافی خانواده کاوه خداشناس

در بیوگرافی کاوه خداشناس درباره ی خانواده اش آمده است : در یک خانواده هفت نفره در شهر دماوند تهران بعنوان فرزند سوم به دنیا آمد.

میگوید : ما پنج برادر هستیم و همه برادرهایم به شکل مستقیم یا غیرمستقیم با هنر در ارتباطند. منظورم از غیرمستقیم این است که منبع درآمدشان از طریق کارهای هنری نیست. یکی از برادرهایم نوازنده سه‌تار است و در رشته موسیقی درس‌خوانده و کارش مانند من هنر است.

پدر و مادرم هم همواره اهل هنر بوده‌اند. پدرم شاید نزدیک به ۳۰هزار بیت شعر حفظ‌ هستند و ادبیات را دوست دارند. مادرم هم در خانواده‌ای هنردوست بزرگ شده‌اند. به همین خاطر وقتی به خانواده اعلام کردم که دوست دارم در دانشگاه هنر درس بخوانم، کسی تعجب نکرد و مثلا نگفتند باید دکتر یا مهندس شوم.

کاوه خداشناس در کنار پدر و مادرش
کاوه خداشناس در کنار پدر و مادرش

بهترین دوستان کاوه خداشناس از زبان خودش:

بهترین دوستانم مادر، پدر و برادرهایم هستند. در جو خانواده حال خیلی خوبی دارم و دائم به دیدن شان می روم. دو برادرزاده به نام نوشیکا و یکتا دارم که بسیار شیرین هستند و دوست شان دارم.

ازدواج و وضعیت تاهل کاوه خداشناس

بیشترین جستجوها در بیوگرافی کاوه خداشناس درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

کاوه خداشناس هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

علایق و حقایقی درباره کاوه خداشناس

در ادامه بیوگرافی کاوه خداشناس مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

شخصیت شناسی کاوه خداشناس

آدم آرومی هستم،  نگاهم به زندگی ، نگاه هدفمندیه و زندگی رو دوست دارم

سعی می‌ کنم برای رسیدن به چیزهایی که ایده آل منه ، تلاش کنم و از همه چیز مهم تر، برام خانوادمه و سعی می کنم، همیشه بهشون احترام بزارم

ماجرای لال شدن لیندا کیانی در کودکی چه بود ؟

نقش مورد علاقه کاوه خداشناس

دلم می‌ خواهد نقش یک پادشاه ایرانی ، کسی مثل کوروش کبیر و داریوش را یک روز بازی کنم ، کلا بازی کردن نقش این شخصیت ها برایم جذاب اند

دوست صمیمی کاوه خداشناس

یافتن یک دوست صمیمی در حین تصادف از خاطراتی است که در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۸۴ برایم ایجاد شده و هیچ گاه آن را فراموش نخواهم کرد.

وی افزود: روز اول ماه رمضان در سال ۸۴ بود که موتور سواری با سن و سال بالا بدلیل رد کردن چراغ قرمز، با اتومبیل من که در حوالی خیابان آپادانا مشغول رانندگی بودم برخورد کرد و شدت این برخورد چنان بود که منجر به جراحت و شکستگی در ناحیه یکی از پاهای وی شد.

خدا شناس اظهار داشت: این موتور سوار را به بیمارستان امید واقع در خیابان نوفل لوشاتو منتقل کردم و بعد ازجراحی و قرار دادن پلاتین در یکی از پاهای او، وی را که بیهوش بود به بخش عمومی بیمارستان منتقل کردند.

وی ادامه داد: دومین روز ماه رمضان بود که آن موتور سوار آسیب دیده بهوش آمد وهر چه تلاش کردم حداقل آب میوه به او بخورانم نتوانستم چون او درحین عدم مناسب بودن حالش از چنان استقامت و صبری برخوردار بود که تحت هیچ شرایطی حاضر به شکستن روزه اش نشد.

خدا شناس گفت: آن موتور سوار به خانواده اش اطلاعی از تصادفش نداد و برای اینکه آنها را از نگرانی بیرون آورد گفت که همراه یکی از دوستانش برای زیارت حضرت معصومه (س) عازم قم شده و از همان جا بود که دوستی پایداری بین ما بوجود آمد و این دوستی و رفاقت با گذشت سالها هنوز با صمیمی دو چندان برقرار است.

چپ دست های مشهور و موفق سینما چه کسانی هستند؟

این بایگر در ارتباط با خاطره اولین روز از روزه داریش در زمان کودکی می گوید: روزه گرفتن را با روزه کله گنجشکی و با تشویق مادر بزرگم که علاقه بسیاری به او داشتم آغاز کردم و از همان موقع سعی می کردم در ادای تمام فرایض دینی و عبادیم از وی الگو برداری کنم.

کودکی کاوه خداشناس

از آن بچه‌هایی که از دیوار راست بالا می‌روند، نبودم، اما در کودکی خیلی رفیق‌باز بودم و مدام با بچه‌ها در کوچه بازی می‌کردیم.

کمی که بزرگ‌تر شدم به‌خاطر طبیعت‌گرا بودن پدرم به کرج رفتیم. آن زمان کرج هنوز پر از باغ بود و هوای تمیزی داشت. در آن منطقه هم کلی دوست و رفیق پیدا کردم و کلی خاطرات خوب از آن زمان دارم.

کاوه خداشناس اهل ورزش و پیاده روی

اهل ورزش هستم ، شنا و فوتبال بازی می‌ کنم ، پیاده‌ روی هم جزو علایقم است و چون زیاد سفر می‌ روم، زیاد هم پیاده‌ روی می‌ کنم

برای رسیدن به مقصدم اگر خیلی دور نباشد، از تاکسی و اتوبوس استفاده نمی‌ کنم

کاوه خداشناس عشق عکاسی

در دانشکده هنر و معماری درس خواندم که ساختمانش هفت‌طبقه دارد و همه هنرها در آن تدریس می‌شوند. من و رفقایم در دانشکده صرفا تئاتر نخواندیم؛ چون مرتب به کلاس‌های دیگر سرک می‌کشیدیم و دوستانی در رشته‌های دیگر داشتیم. من همیشه عاشق هنرهای تجسمی بوده‌ام و همیشه پای ثابت گالری‌ها و نمایشگاه‌های عکس، نقاشی و… هستم.

بعد از پایان دانشگاه در مرکزی به نام کارگاه هنر مدیر داخلی شدم و بیشتر از قبل با هنرهای تجسمی عجین شدم. آن سال‌ها نقدهای هنری برای مجله تندیس می‌نوشتم. در کنار این‌ها فیلم مستند ساخته‌ام و عکاسی کرده‌ام و عکاسی جزو جدایی‌ناپذیر زندگی‌ام است و عاشق این هنرم.

سریال پر ستاره قطب شمال جایگزین گناه فرشته می شود

توجه کاوه خداشناس به سلامتی

تغذیه سالم خیلی معتقدم ؛ بیشتر از چای ایرانی استفاده می‌ کنم ، در غذاهایم مطلقا از روغن‌ های نباتی استفاده نمی‌ کنم

هرگز غذای بیرون و فست‌ فود نمی‌ خورم و اگر هم مجبور شوم بیرون از خانه غذا بخورم، نان سنگک و پنیر می‌ خورم

بهتر است بدانید غذای مورد علاقه کاوه خداشناس خورشت بادمجان است و چون مجردی زندگی می کند.در پختن این غذا مهارت خاصی پیدا کرده است.

علاقه کاوه خداشناس به موسیقی

بخاطر شغلم و البته علایقی که دارم ، خیلی فیلم و سریال می‌ بینم و به تماشای تئاتر می‌ روم

به موسیقی علاقه دارم و اصلا بدون موسیقی نمی‌ توانم زندگی کنم و مدام در خانه‌ ام نوای موسیقی شنیده می‌ شود

همکاری کاوه خداشناس با جوان ها

در این سال ها ، کارهایی که با دوستان جوان تر انجام دادم را بیشتر دوست دارم و از خروج هایشان راضی تر بودم

بنظرم جوانترها ، بخصوص در حوزه کارگردانی ، دارای نوع آوری و بدعت هایی هستند و همینطور ریتم بهتری هم دارند

حادثه پلاسکو قلبم را فشرد

زندگی در کنار آتش‌نشان‌ها باعث شد به نسبت خیلی از همکاران و مردم، این عزیزان را بیشتر بشناسم. شاید به‌خاطر همین، حادثه پلاسکو بیشتر از دیگران مرا آزار داد و قلبم را فشرد. من حتی نتوانستم فیلم‌هایی را که از این حادثه در تلگرام پخش می‌شد، نگاه کنم و دل تماشای آن ویدئوها را نداشتم و در ظرفیت روحی‌ام نبود.

شروع فعالیت هنری کاوه خداشناس

در زمان دانشجویی من آقای فردوس حاجیان مدیر دانشکده هنرِ و معماری بودند و از آقای مهدی هاشمی دعوت کردند که به دانشگاه ما بیایند و از دانشجویان رشته تئاتر تست بگیرند و با نفرات برگزیده یک تئاتر را روی صحنه ببرند. ایشان از ما تست گرفتند و من جزو ۲۰نفر منتخب از بین بیش از حدود ۵۰۰دانشجو شدم و تئاتری را روی صحنه بردیم. این اولین حضور حرفه‌ای من در تئاتر بود و سینماگران زیادی به دیدن تئاتر آمدند. از من برای بازی در یک سریال دعوت کردند و ماجرا از این‌جا شروع شد. خیلی زود توانستم وارد دنیای بازیگری شوم، اما حدود پنج سال بنابر دلایلی از تئاتر و کلا بازیگری فاصله گرفتم.

بازیگران ایرانی طرفدار پرسپولیس را بشناسید + عکس و فیلم

شروع کاوه خداشناس با تئاتر

در بیوگرافی کاوه خداشناس آمده است: وی فعالیت خود را قبل از تحصیلات آکادمیک در سال 1377 وقتی 18 ساله بود با تئاتر و نمایش «هدهد» شروع کرد سپس با کارهای دانشجویی ادامه داد

کاوه خداشناس در جلوی دوربین

در سال 1382 با فیلم دفاع مقدسی «خداحافظ رفیق» به کارگردانی بهزاد بهزادپور جلوی دوربین رفت و در همین با سریال «پول کثیف» وارد قاب تلویزیون شد

کاوه خداشناس در خداحافظ رفیق
کاوه خداشناس در خداحافظ رفیق

شهرت کاوه خداشناس

در بیوگرافی کاوه خداشناس میخوانیم: بازی اش در سال 1388 با سریال رستگاران مورد توجه قرار گرفت اما در سال ۹۳ با بازی در یکی از فیلم های مسعود ده نمکی به نام معراجی ها به شهرت می رسد.
او در این فیلم نقش یکی از دانشجویان انقلابی دانشگاه هنر تهران را بازی می کند.

کاوه خداشناس در سریال معراجی ها
کاوه خداشناس در سریال معراجی ها

در بین سریال‌هایی که بازی کرده‌ام «رستگاران» را بیشتر دوست دارم. کلا وقتی پای آقای سیروس مقدم در میان باشد، خیالم راحت است. سریال‌های ایشان هم از نظر داستان و فیلم‌نامه و هم از نظر انتخاب بازیگر در حد استاندارد است.

کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز

در بیوگرافی کاوه خداشناس او در تازه ترین کار خود در سریالی به نام “صبح آخرین روز” به ایفای نقش پرداخته که قرار است بعد از ماه رمضان در اردیبهشت ۱۴۰۰ به روی آنتن شبکه دوم سیما برود.

این سریال که به زندگینامه دانشمند هسته ای شهید شهریاری می پردازد، روایتگر ترور این شهید تا دوران کودکی اش می باشد و بسیاری از مراحل آن در زنجان فیلم برداری شده است.

فرهاد اصلانی ؛ از رفاقت با همسر و دخترش تا آقای شرافت در هیولا

در این سریال بازیگران دیگری همچون سپیده خداوردی ،اردشیر رستمی، شهرام عبدلی، مهران رجبی، میرطاهر مظلومی، حسین اسدی و… بازی کرده اند.

میخواستم بازی در نقش شهید شهریاری را رد کنم !

کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید مجید شهریاری به دیباچه گفت: میخواستم با کاراکتری متفاوت درسریال صبح اخرین روز ظاهر شوم اما گویا سرنوشت چیز دیگری برایم خواست وسعادت بازی در نقش شهید مجید شهریاری را نصیبم کرد.

خداشناس بابیان اینکه اولین تجربه بازیگری رادر سال۷۸ همزمان با قبولیش دررشته تئاتر برای خود رقم زده بیان کرد: خدا حافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزاد پور درسال ۸۲فیلم شاخصی بود که باعث شد بیشتر وعمیق تر به مخاطب شناسانده شوم بنابراین بعد از خدا حافظ رفیق جایگاه مشخص تری در عرصه بازیگری برایم ایجاد شد.

با توجه به تجربه ای که درگذشته با آقای « علمی فرد » داشتم و مطالعه فیلمنامه این مجموعه، وارد صبح اخرین روز شدم وایفای نقش این شهید به من سپرده شدولی چون تا کنون نقش های بسیاری را در این جنس شخصیت ها ایفا کرده بودم خواستم این نقش را رد کنم چون دوست داشتم به عنوان یک بازیگرفضای متفاوت تری را به لحاظ شخصیت پردازی داشته باشم

کاوه خداشناس در سریال صبح روز اخر
کاوه خداشناس در سریال صبح روز اخر

نقشی ملموس از یک روحانی در وقت صبح

کاوه خداشناس درباره نقش خود در سریال «وقت صبح»بیان کرده بود: موضوع سریال درباره زندگی یک روحانی است که در نقطه‌ای از زندگی‌ اش مجبور می‌ شود تصمیمی را بگیرد که عواقبی دارد.

این بازیگر اضافه کرد: عواقب این تصمیم‌گیری روحانی را با چالش‌ هایی مواجه می‌ کند به شکلی که با خودش دچار تضاد شخصیت می‌شود اما باید پای عواقب آن بایستد. او دائم نسبت به این تصمیم گیری فکر می‌کند و نوعی عذاب وجدان برایش می‌ آورد.

پخش مهمونی از شبکه نسیم با بازگشت شخصیت های کلاه قرمزی

سریال از قصه خوبی برخوردار بود وگرنه مشارکت نمی‌کردیم، فیلمبرداری، نورپردازی سریال بسیار حرفه‌ای بود و کارگردان آن اگرچه جوان اما خوش ذوق بود. قصه هم اگرچه فراز و نشیب‌های چندانی ندارد اما مخاطب را به خود جذب می‌کند.

کاوه خداشناس در نقش یک روحانی در وقت صبح
کاوه خداشناس در نقش یک روحانی در وقت صبح

کاوه خداشناس در سریال برادر

برادر نام یک سریال سی قسمتی است به کارگردانی جواد افشار، تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و به نویسندگی آرش قادری است.

کاوه خداشناس یکی از بازیگران سریال برادر است که نقش جوانی به نام شهاب را بازی می کند که در حجره حاج کاظم پهلوان مشغول کار است. کاراکتری که به نوعی دچار یک دوگانگی است و گاهی با پسر نا خلف حاج پهلوان در مسیر اشتباهی که در پیش گرفته، همراه می شود.

کاوه خداشناس در سریال برادر
کاوه خداشناس در سریال برادر

کاوه خداشناس در سریال پدر

پدر نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی حامد عنقا است که در سال 1396 و 1397 تولید شده است. این سریال قرار بود در ماه مبارک رمضان 1397 پخش شود.بیوگرافی بازیگران سریال پدر و خلاصه داستان آن + عکسمهدی سلطانی و لعیا زنگنه که در سریال مادرانه با هم همبازی بودند این بار در سریال پدر در کنار هم به ایفای نقش می پردازند.کاوه خداشناس در این سریال در نقش محسن داماد خانواده هنرنمایی کرده است.

کاوه خداشناس و مهدی سلطانی در سریال پدر
کاوه خداشناس و مهدی سلطانی در سریال پدر
بیوگرافی بازیگران سریال پدر و خلاصه داستان آن + عکس

لیست آثار هنری کاوه خداشناس

در ادامه بیوگرافی کاوه خداشناس بازیگر رستگاران باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی کاوه خداشناس

سالنام فیلمنوعسمتکارگردانتاریخ نمایشنقشتوضیحات
۱۳۹۸نیرواناسینماییبازیگرمرتضی آتش زمزمدر نوبت اکرانکاوهتولید مشترک ایران و بنگلادش
۱۳۹۸دخمهسینماییبازیگروحید ضرابی نسب۱۳۹۸قادر
۱۳۹۷بهشت گمشدهسینماییبازیگرحمید سلیمیان۱۳۹۸حمید
۱۳۸۲بابا عزیزسینماییبازیگرمحمد ناصر خمیراکران بین‌المللیابراهیم ادهممحصول مشترک ایران و فرانسه
۱۳۸۲خداحافظ رفیقسینماییبازیگربهزاد بهزاد پور۱۳۸۲حمیددفاع مقدس
نگاهی به بهترین نقش آفرینی های محسن کیایی در سینما و تلویزیون
کاوه خداشناس در فیلم سینمایی باباعزیز
کاوه خداشناس در فیلم سینمایی باباعزیز
کاوه خداشناس در فیلم سینمایی هفت
کاوه خداشناس در فیلم سینمایی هفت

سریال های کاوه خداشناس

  • صبح آخرین روز (١۴٠٠ حسین تبریزی)
  • بوم و بانو (١٣٩٩ سعید سلطانی)
  • آقازاده (١٣٩٩ بهرنگ توفیقی) (مجموعه نمایش خانگی)
  • پناه آخر (١٣٩٨ داریوش یاری)
  • وقت صبح (۱۳۹٨ جواد میرزاآقا زاده)
  • پدر (۱۳۹۷ بهرنگ توفیقی)
  • رنج پنهان (1396 بیژن میرباقری)
  • برادر (۱۳۹۵ جواد افشار)
  • همه خانواده من (۱۳۹۱)
  • دولت مخفی (۱۳۹۱)
  • عملیات ۱۲۵ (فصل ۳)(۱۳۹۰)
  • عملیات ۱۲۵ (فصل ۲) (۱۳۸۸)
  • عملیات ۱۲۵ (فصل ۱) (۱۳۸۶)
  • رستگاران (۱۳۸۸ سیروس مقدم)
  • پول کثیف
  • بانو
  • شب مهتاب
  • آسمان همیشه ابری نیست (۱۳۸۹، سعید عالم‌زاده)
  • شاید برای شما هم اتفاق بیافتد
  • (مجموعه تلویزیونی معراجی‌ها ۱۳۹۳)شبکه ۱
  • بازگشت
کاوه خداشناس در سریآل آقازاده
کاوه خداشناس در سریآل آقازاده
کاوه خداشناس در سریآل رنج پنهان
کاوه خداشناس در سریآل رنج پنهان

تله فیلم های کاوه خداشناس

  • به قید قرعه
  • راکب
  • چشم به راه
  • این هفت نفر
  • کوک نغمه گمشده

تئاتر های کاوه خداشناس

  • هدهد (۱۳۷۷ کارگردان منصور خلج)
  • قمر در عقرب (۱۳۷۸ کارگردان شهره لرستانی)
  • حسرت، آرزو، رؤیا (۱۳۷۸ کارگردان مهدی هاشمی)
  • مقام استادی (۱۳۸۲ کارگردان جلال تهرانی)
  • الاویاتان (۱۳۸۷)
  • گالیله (۱۳۸۸داریوش فرهنگ)
  • آرامش از نوعی دیگر (۱۳۸۱ نویسنده یون فوسه و کارگردان رضا گوران)
  • شب آوازهایش را می‌خواند (۱۳۸۱رضا گوران)
  • تنهایی یک زن در نیاوران (۱۳۹۲ به نویسندگی نوشین تبریزی و کارگردانی سیدعلی هاشمی)
  • پاره‌های ساده (۱۳۹۶ به نویسندگی مهدی میرمحمدی به کارگردانی سیدعلی هاشمی)

مستندهای کاوه خداشناس

  • سکه از ضرب افتاده گویندهٔ نریشن(۱۳۸۳ نویسنده و کارگردان علیرضا حبیبی)
  • گنجینه‌های ماندگار گویندهٔ نریشن و دستیار کارگردان(۱۳۸۶ نویسنده و کارگردان علیرضا حبیبی)

جوایز و افتخارات کاوه خداشناس

جایزه دوم بهترین بازیگر مرد از جشنواره تئاتر دانشجویی فجر بابت بازی در نمایش شب آوازهایش را می‌خواند(۱۳۸۱رضا گوران)

صفحه اینستاگرام کاوه خداشناس

کاوه خداشناس ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 459 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی کاوه خداشناس و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی کاوه خداشناس و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی کاوه خداشناس ، به اینستاگرامش کنید. آدرس اینستاگرام کاوه خداشناس @kaveh_khodashenas میباشد و بیش از 30هزار دنبال کننده دارد.

عکس الناز شاکردوست در خارج

صفحه اینستاگرام کاوه خداشناس

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا