اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ناگفته های زندگی شخصی ایرج نوذری تا تسلط او به 7 زبان زنده دنیا!

در این بخش بیوگرافی ایرج نوذری بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی ایرج نوذری از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال مسافری از هند به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی ایرج نوذری آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

ایرج نوذری چند سال سن دارد؟

ایرج نوذری زاده 7 اسفند 1342 است و 58 سال سن دارد.

ایرج نوذری مجرد است یا متاهل؟

ایرج نوذری متاهل است ولی اطلاعاتی از او منتشر نشده است.

تحصیلات ایرج نوذری چقدر است؟

ایرج نوذری فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته زبان شناسی است.

ایرج نوذری فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

ایرج نوذری از سال 1370 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی ایرج نوذری

نام اصلیایرج نوذری
تاریخ تولد7 اسفند 1342
تحصیلاتفارغ التحصیل فوق لیسانس رشته زبان شناسی
پیشههنرپیشه، مجری
سالهای فعالیت۱۳۷۰–اکنون
وضعیت تاهلمتاهل
فرزنداندلربا، دلناز
قد182 سانتی متر

بیوگرافی ایرج نوذری

بیوگرافی ایرج نوذری

در بیوگرافی ایرج نوذری آمده است: وی متولد 7 اسفند 1342 در تهران ، هنرپیشه و کونگ‌فوکار است.

در بیوگرافی ایرج نوذری لازم به ذکر است:فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته زبان شناسی می باشد که به زبان‌های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی تسلط دارد و هم‌اکنون ریاست امور بین‌الملل کونگ‌فوی ایران را برعهده دارد.

تحصیل ایرج نوذری در مدرسه فرانسوی

فعالیتم را در زمینه هنر و ورزش از همان كودكی آغاز كردم ، پیشرفت‌ هایم را مرهون تشویق‌ های پدرم منوچهر نوذری هستم

سفر فرشته حسینی به افغانستان

وقتی 3 سال بیشتر نداشتم در مدرسه رازی كه از مطرح ترین مراكز علمی كشور بود و دروس آن توسط اساتید فرانسوی تدریس می‌ شد، شروع به تحصیل علم كردم

قد ایرج نوذری

در بیوگرافی ایرج نوذری بهتر است بدانید قد او 182 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده ایرج نوذری

در بیوگرافی ایرج نوذری درباره ی خانواده اش آمده است:  فرزند اول مرحوم «منوچهر نوذری» هنرپیشه و مجری می باشد و تنها خواهرش نازنین تحصیلکرده دکترای زبان اسپانیایی و نویسنده چندین کتاب است

عکس ایرج نوذری و پدرش
عکس ایرج نوذری و پدرش
ایرج نوذری و مادرش
ایرج نوذری و مادرش
ایرج نوذری در کنار خواهر و دخترانش
ایرج نوذری در کنار خواهر و دخترانش

ازدواج و وضعیت تاهل ایرج نوذری

بیشترین جستجوها در بیوگرافی ایرج نوذری درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ایرج نوذری در سال 1370 وقتی 28 ساله بود با خانمی اهل اسپانیا ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو دختر بنام های دلربا و دلناز می باشد.

همیشه از قدیم می گویند پسر نعمت است و دختر هم نعمت است و هم رحمت. من در زندگی ام بعد از به دنیا آمدن ۲ دخترم به این واقعیت رسیدم.

دختر وقتی به دنیا می آید روزی اش را با خودش می آورد. این حرفی که می زنم، خرافه نیست و من به چشم خودم دیده ام و هر ۲ دختر من وقتی به دنیا آمدند، اتفاق های خوبی در زندگی ام افتاد که به یمن قدم آنها بود.

عکس عروسی ایرج نوذری
عکس عروسی ایرج نوذری
ایرج نوذری و دخترانش
ایرج نوذری و دخترانش

همسر پزشک ایرج نوذری

همسرم مشاور و کارشناس حرفه ای در انتخاب کاری ام بوده و هست و اگر بنده موفقیت و محبوبیتی بین مردم کسب کردم ، سرچشمه آن همسرم بوده و هست

ایشان همسری نمونه و عروسی ویژه و خاص برای خانواده نوذری هستند

معرفی کامل فیلم سیسو | جان ویک در جنگ جهانی دوم

همسرم بی نظیر ، نمونه ، فداکار و حضوری پررنگ در بخش های مختلف زندگی مشترک داشته و دارد ، او استاد زبان آلمانی و متخصص پوست و زیبایی است

تصویری دیدنی از ایرج نوذری و همسرش در ۳۰ سال پیش
تصویری دیدنی از ایرج نوذری و همسرش در ۳۰ سال پیش

دختران تحصیل کرده ایرج نوذری

بله، دخترهایم حالا دیگر بزرگ شده اند و مشغول تحصیل هستند. دختر بزرگم دلناز در مالزی بین تمام همکلاسی هایش شاگرد اول شد و می خواهد تغذیه بخواند و دکترا بگیرد , و دختر کوچکم دلربا هم به موسیقی علاقه مند است و دوست دارد دکترای موسیقی بگیرد.

راستش من هر روز که موی سپیدم را در آینه می بینم پیش خودم می گویم با وجود داشتن این ۲ دختر , موی سپید داشتن چقدر خوب است. گرچه معتقدم باید دلت جوان باشد که خوشحالم این طور هستم.

من هیچ وقت دوست نداشتم به بچه هایم زور بگویم چون به نظرم خودشان باید انتخاب کنند, و برای زندگی شان تصمیم بگیرند، اما اگر می خواهید حس من را بدانید باید بگویم من دوست ندارم در کشور خودمان وارد این حرفه شوند , چون اینجا هنوز هم که هنوز است آن طور که باید و شاید به هنر پرداخته نمی شود, و آن ارزشی که باید برای هنر و هنرمند قائل باشند را قائل نیستند،اما من باز همه همه چیز را بر عهده خودشان گذاشته ام و دوست دارم مسیری که برای زندگی و آینده شان انتخاب می کنند , با اراده و تصمیم خودشان باشد البته که من هم همیشه کنارشان هستم , و راهنمایی ها و پشتیبانی هایم را از آنها دریغ نخواهم کرد.

ایرج نوذری و دخترانش
ایرج نوذری و دخترانش

علایق و حقایقی درباره ایرج نوذری

در ادامه بیوگرافی بیوگرافی ایرج نوذری مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

شباهت عجیب و غریب بنیسیو دل تورو و بهروز وثوقی

ایرج نوذری در عرصه موسیقی

استاد ضرب‌های كوبه‌ ای و ضرب‌ های هندی تبلا و طبله نیز می‌ باشم

نواختن موسیقی فیلم‌ های «بای‌ سیكل ران» ، «گفتگو با باد» و موسیقی متن مسابقه «ستاره‌ ها» و همینطور موسیقی «مسافری از هند» به عهده من بود

توانایی ایرج نوذری در زبان های مختلف

در بیوگرافی ایرج نوذری بهتر است بدانید به واسطه حضور 12 ساله خود در خارج از کشور به زبان‌ های «سانسکریت» ، «هندی» ، «اردو» ، «اسپانیایی» ، «فرانسوی» و «انگلیسی» تسلط دارد

حضور ایرج نوذری در دوبله

با وجود مخالفت پدرم از فروردین سال 1355 که 13 ساله بود کار دوبله را شروع کردم

بیشتر در فیلم های ایرانی که خارج از کشور کار می شد، صحبت می کردم تا امروز که در خدمتتان هستم ، هرچند که کمتر می توانم به این مقوله از هنر بپردازم

کونگ فو کار

از 7 سالگی کونگ‌ فو را شروع کردم و سالهاست کونگ‌ فو کار می‌ کنم ، استادم آقای ابراهیم میرزایی بودند که متاسفانه سال‌ هاست از ایران رفته‌ اند

مدتی هم ریاست امور بین الملل فدراسیون کونگ فوی ایران را برعهده داشتم

ماجرای بیماری ایرج نوذری

ایرج نوذری در سال 1392 سر فیلم سینمایی «لاله» از هوش می رود تا جایی که با تنفس مصنوعی کارگردان و بعدا با حضور اورژانس و شوک سوم بر میگردد

برایمان بگویید چطور شد این اتفاق برایتان افتاد؟

یک بار سر فیلم سینمایی «لاله» بودم که حالم بد شد و راهی بیمارستان شدم. حدود ۲ سال پیش بود که من سر این فیلم بودم.دخترهای من مدتی است خارج از کشور درس می خوانند و من هم چند وقتی بود آنها را ندیده بودم و دلتنگشان بودم. صحنه ای که در فیلم مشغول فیلمبرداری اش بودیم صحنه عاطفی پدر و دختری بود, که من را به شدت تحت تاثیر قرار داد.صحنه ای سخت که باید مونولوگ می گفتم و طبیعی گریه می کردم. همه این عوامل دست به دست هم داد تا من به شدت احساساتی شوم و فقط در یک لحظه دیگر متوجه نشدم چه شد.آن طور که بعدا شنیدم خود کارگردان به من تنفس مصنوعی و شوک داده بود و بعد از سومین شوک برگشته بودم.البته قبل از همه این ماجراها متاسفانه پایم هم آسیب دیده بود و اضافه وزنی که الان پیدا کردم, به همین دلیل است.

ماجرای طلاق آرام جعفری و همسرش

او در ۲۱ مهر ۱۳۹۴ در یک مسابقهٔ اسب‌دوانی دچار سانحه شد.

منوچهر نوذری با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: «اتفاقی افتاد و لطف خدا شامل حالم شد. در چهارنعل کورس برای صحنه ای محیرالعقول که از اسب پرت کردم خودمو و به علت عدم تعویض شن های کف پیست ، انگشت دست و صورت آسیب دید».

حادثه برای ایرج نوذری

او بعدا در سال 1396 هم دچار حمله قلبی شد و مدتی در بیمارستان تجریش بستری بودند ، در چند سال اخیر هم شایعه شده به سرطان مبتلا هستند که صحت ندارد.

اگر من نخواستم موضوع بیماری بسط پیدا کند و همه باخبر شوند به این دلیل بود که اصولا معتقدم , بیماری اتفاق خوبی نیست که بخواهی مدام آن را بگویی و گسترده اش کنی.

از طرفی، مادر، خواهر و حتی شوهرخواهرم اینقدر نسبت به این موضوع حساس هستند و نگران من می شوند ,که دوست نداشتم با انتشار این خبر نگرانی آنها دوچندان شود.

اما به به هر حال از آنجایی که به قول جوان ها من دیگر تابلو شده ام، کافی است پایم به درمانگاه برسد، همه همه چیز را می فهمند و خبر دهان به دهان می چرخد. آن وقت اگر کسی از من بپرسد، دیگر نمی توان دروغ بگویم و حاشا کنم.

مرحوم پدرم همیشه می گفت در شرایط بحرانی که مشکلی برای آدم پیش می آید باید مثل هشت پا بود , که هر دست و پایش را که می زنند، یکی دیگر داشته باشد و تسلیم نشود.

مهم ترین ویژگی ای که در این مدت به من کمک کرد تا هر چه زودتر به شرایط قبلی ام برگردم همین روحیه داشتنم بود. همه افراد که من را از نزدیک می شناسند و با ویژگی ها و خصلت های رفتاری من آشنا هستند، می دانند که من کوه روحیه هستم.

مدل لباس های ترانه علیدوستی در جشنواره کن

بعد از همه این اتفاق ها که برایم افتاد خیلی ها به من گفتند تو واقعا محکم و استواری چون اگر این ماجراها ,برای شخص دیگری پیش آمده بود حتی دیگر با کسی حرف هم نمی زد.

این روزهای ایرج نوذری

این روزها کنار همه فعالیت های هنری اش به فکر ساخت مستند می باشد

مجموعه ای هم در حال نوشتن می باشد که نوذری ها نام دارد و در آن به زندگی محمود نوذری (عمویش) منوچهر نوذری (پدرش) و خودش می پردازد و رمز و رازهایی از زندگی شان را می گوید که تا به حال کسی نشنیده است.

اعتقاد ایرج نوذری به چشم زخم

شاید سال ها پیش کسی قضیه چشم زدن و چشم خوردن را خرافی می دانست اما حالا دیگر این قضیه , جاافتاده و خیلی ها به آن اعتقاد دارند. انرژی آدم ها هم به نظرم همین شکلی است , و کسی حتی بدون اینکه قصد و غرضی داشته باشد ممکن است به تو انرژی منفی بدهد و تو را گرفتار کند.

اتفاقی که برای من هم افتاد و من در کمال سلامت و زمانی که نه می دویدم، نه از جایی پریدم , و نه هیچ حرکت خطرناکی انجام دادم، پایم دچار مشکل جدی شد و تاندونش پاره شد.

من عادت دیگری هم دارم که شاید خیلی خوب نباشد؛ اینکه من را به زور دکتر می برند. راستش خیلی دوست ندارم خودم را درگیر این مسائل کنم و همیشه می گویم با تلقین مثبت همه چیز درست می شود،

اما مشکلی که برایم به وجود آمد جدی بود و امیر باقری عزیز که پسرخوانده و مدیر برنامه های مناست, و در این سال ها همیشه و همه جا کنارم بوده به اصرار من را نزد دکتر برد.

معرفی سریال قهوه ترک جایگزین سریال پوست شیر

با این حال در همه این دوران سعی کردم روحیه ام را حفظ کنم و با قدرت ادامه دهم. من فکر می کنم گاهی اوقات اتفاق های این چنینی که ممکن است هر لحظه در زندگی هر کداممان بیفتد، گوشزدهایی است که بیشتر مراقب خودمان باشیم.

شروع فعالیت هنری ایرج نوذری

شروع ایرج نوذری با رادیو از قبل انقلاب

در بیوگرافی ایرج نوذری میخوانیم: از فروردین 1357 وقتی 15 ساله بودم رسما کنار پدر حضور در رادیو را تجربه کرد

در سال های قبل انفلاب هم وقتی خیلی کوچک بودم در برنامه «شما و رادیو» پدر بازی می کردم ، بعد انقلاب هم در برنامه «صبح جمعه با شما» حضور داشتم

شروع بازیگری ایرج نوذری

بعد از سال ها کار رادیو بصورت رسمی در سال 1370 وقتی 28 ساله بود با فیلم «اوینار» اولین تجربه خود را در زمینه بازیگری در سینما کسب کرد.

فیلمی به کارگردانی شهرام اسدی و با درخشش پرویز پورحسینی و حسین پناهی و آزیتا حاجیان و مهدی فتحی همراه بود

ایرج نوذری در فیلم اوینار
ایرج نوذری در فیلم اوینار

تا اینکه در همان سال مجدداً به او پیشنهاد بازی در فیلم آخرین تلاش را دادند که کارگردانی آن را سیامک اعتمادی برعهده داشت و موفق شد در کنار جمشید هاشم پور یکی از بهترین بازیگران دهه ۷۰ و با حسین شهاب بازی کند

مهاجرت 12 ساله ایرج نوذری

بعد از تجربه دو سینمایی و ازدواج تصمیم گرفت برای ادامه زندگی و تحصیل به خارج از کشور بود که مدتی از مهاجرت 12 ساله اش در کشور هندوستان گذشت

البته در این بین در دو سریال «سرنخ» و «جدی نگیرید» حضور کوتاهی را هم داشت

بیوگرافی بندیکت کامبربچ | بازیگر نقش دکتر استرنج را بیشتر بشناسید

اولین تجربه ایرج نوذری در تلویزیون برای بازی در سریال سرنخ در سال ۱۳۷۵ بوده است که توسط آقای کیومرث پوراحمد کارگردان سرشناس به او پیشنهاد داده شد. اولین تجربه بازیگری در تلویزیون در کنار جهانبخش سلطانی و بهزاد خداویسی و پروین دخت یزدانیان رضا کیانیان و افسانه بایگان تجربه بسیار خوبی برای ایرج نوذری محسوب می شد.

شهرت ایرج نوذری

اولین تجربه او بعد از بازگشت به ایران بازی در سریال «مسافری از هند» بود که یک سریال دراماتیک و عاشقانه بود که از شبکه سوم سیما در سال ۱۳۸۱ پخش شد

سریال مسافری از هند با 96% بیننده ، پربیننده‌ ترین سریال پس از انقلاب در تلویزیون ایران بود که کارگردانی بخش های هندی آن نیز برعهده آقای نوذری بود

در این مجموعه ایرج نوذری نقش عموی سیتا را بازی میکرد داستان این کار درباره دو کاراکتر به نام سروش و سیتا بود سروش در حالیکه نامزد دختر دایی اش می باشد برای تحصیل به هندوستان می‌رود و در آنجا دختر هندی به نام سیتا از او خواستگاری می‌کند و به یکدیگر علاقمند می‌شوند و با  سیتا به ایران میاید که ماجراهای برایش به وجود می آید.

ایرج نوذری در سریال مسافری از هند
ایرج نوذری در سریال مسافری از هند

او همچنین بازیگر نقش اول سریال کلانتر بود و در نقش یک پلیس بازی میکرد سریالی با سناریو دزد و پلیسی و جنایی باعث شد که مردم به او علاقه بسیار زیادی پیدا کند

ایرج نوذری در سریال کلانتر
ایرج نوذری در سریال کلانتر

سریال های ریحانه و گلریزان نیز از دیگر کارهایی بود که باعث درخشش او در تلویزیون گردید

ایرج نوذری در سریال گلریزان
ایرج نوذری در سریال گلریزان

سریال اغما به کارگردانی سیروس مقدم از دیگر کارهای درخشان ایرج نوذری محسوب می شد مجموعه ای بسیار جذاب با موضوعی مذهبی و عرفانی که از شبکه اول سیما در ایام رمضان سال ۱۳۸۶ پخش شد

فیلم این جمعیت قابل کنترل درانتظار صدور پروانه نمایش
ایرج نوذری در سریال اغما
ایرج نوذری در سریال اغما

از دیگر کارهای تلویزیونی او می‌توان به ملکوت و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و جدی نگیرید و سارق روح و خواب زده ها اشاره کرد.

ایرج نوذری در سریال سارق روح
ایرج نوذری در سریال سارق روح
ایرج نوذری در سریال خواب زده ها
ایرج نوذری در سریال خواب زده ها

آثار سینمایی ایرج نوذری

در سال ۱۳۸۲ در فیلم سینمایی ملاقات با طوطی کاری از علیرضا داوودنژاد بازی کرد درخشش او در عرض سینما باعث شد که پیشنهادات بسیار زیادی به او داده شود او در فیلم ملاقات با طوطی نقش طوطی را بر عهده داشت که نقش اول به حساب می آمد

او در کنار مهتاب کرامتی و محمدرضا فروتن و میترا حجار و محیط طوسیان به هنرنمایی پرداخت.

ایرج نوذری در فیلم ملاقات با طوطی
ایرج نوذری در فیلم ملاقات با طوطی

در سال ۸۲ دو فیلم سینمایی دیگری به نام فریاد در شب ساخته کریم رجبی و باج خور ساخته فرزاد متمدن را بازی کرد.

ایرج نوذری در فیلم فریاد در شب
ایرج نوذری در فیلم فریاد در شب
ایرج نوذری در فیلم باج خور
ایرج نوذری در فیلم باج خور

معروف ترین کار های سینمایی ایرج نوذری می توان به این ترانه عاشقانه نیست و آکواریوم اشاره کرد.

ایرج نوذری در فیلم این ترانه عاشقانه نیست
ایرج نوذری در فیلم این ترانه عاشقانه نیست

فیلم سینمایی آکواریوم به کارگردانی ایرج قادری در سال ۱۳۸۴ از پرفروش ترین کار های سینمایی بود که در آن بازیگران شناخته شده همچون ایرج قادری و امین حیایی و مهناز افشار و شیلا خداداد بازی می‌کردند

ایرج نوذری در فیلم آکواریوم
ایرج نوذری در فیلم آکواریوم

فیلم های سینمایی دیگر او می‌توان به قهرمان، کافه ستاره ، رازها ، عاشق ، ملودی ، دوستی از جنس آتش، آخرین سرقت و لاله اشاره کرد

ایرج نوذری در فیلم عاشق
ایرج نوذری در فیلم عاشق
ایرج نوذری در فیلم قهرمان
ایرج نوذری در فیلم قهرمان
ایرج نوذری در فیلم ملودی
ایرج نوذری در فیلم ملودی

لیست آثار هنری ایرج نوذری

در ادامه بیوگرافی ایرج نوذری باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی ایرج نوذری

  • اوینار (۱۳۷۰)
  • آخرین تلاش (۱۳۷۰)
  • ملاقات با طوطی (۱۳۸۲)
  • فریاد در شب (۱۳۸۲)
  • باج‌خور (۱۳۸۲)
  • کافه ستاره (۱۳۸۳)
  • رازها (۱۳۸۳)
  • این ترانه عاشقانه نیست (۱۳۸۴)
  • آکواریوم (۱۳۸۴)
  • عاشق (۱۳۸۵)
  • ملودی (۱۳۸۶)
  • دوستی از جنس آتش (۱۳۸۸)
  • آخرین سرقت (۱۳۸۹)
  • لاله (۱۳۹۲)
  • مرد نقره‌ای (۱۳۹۸ محمد حسین لطیفی)
ماجرای ترور نافرجام علیرام نورایی چه بود؟

مجموعه های تلویزیونی ایرج نوذری

  • جدی نگیرید (١٣٧۴ سعید توکل، صادق عبداللهی)
  • سرنخ (۱۳۷۵ کیومرث پوراحمد)
  • پدر خاک (۱۳۸۰–۱۳۷۹ نادر کجوری)
  • مسافری از هند (۱۳۸۱ قاسم جعفری)
  • نقش بر آب (۱۳۸۱–۱۳۸۲ عبدالله باکیده)
  • کلانتر (۱۳۸۲ محسن شاه‌محمدی)
  • کلانتر ۲ (۱۳۸۴ محسن شاه‌محمدی)
  • ریحانه (۱۳۸۴ سیروس مقدم)
  • گلریزان (۱۳۸۵ مسعود رشیدی)
  • اغما (۱۳۸۶ سیروس مقدم)
  • کلانتر ۳ (۱۳۸۸ محسن شاه‌محمدی)
  • ملکوت (۱۳۸۹ محمدرضا آهنج)
  • شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
  • سارق روح (۱۳۹۶ احمد معظمی)
  • حورا (١۴٠٠ رضا کمالی)
  • روزهای آبی (١۴٠٠ محمدرضا حاجی غلامی)
  • نوار زرد ٢ (١۴٠٠ سروش محمدزاده)

برنامه های تلویزیونی ایرج نوذری

  • ستاره‌ها (۱۳۸۲–۱۳۸۴)
  • از کی بپرسم (۱۳۸۸)
  • کتاب خوب (۱۴۰۰)

ایرج نوذری در شبکه نمایش خانگی

  • شب‌های مافیا (۱۴۰۱) سعید ابوطالب
  • خواب‌زده (۱۳۹٨) سیروس مقدم

صفحه اینستاگرام ایرج نوذری

ایرج نوذری ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 569 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی ایرج نوذری و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی ایرج نوذری و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی ایرج نوذری ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام ایرج نوذری @irajnozarioriginal میباشد و 192 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام ایرج نوذری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا