اخبار دیگران

ضرورت مدیریت حرفه ای پیج های اینستاگرام

امروزه تولید محتوا و مدیریت حرفه ای پیج های اینستاگرام رسمی به قدری مهم است که تاثیر مستقیمی با درآمدزایی بالا دارد. به این صورت که کاربران تنها با جست و جوی چند کلمه در اینستاگرام، می توانند پیج های موفقی را پیدا کنند که با تولید محتوای اصولی و بدون صرف هیچ گونه هزینه ای توانسته اند، مخاطبین زیادی را برای خود پیدا کنند. یکی از مهم ترین راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام، تولید محتوای اصولی است. البته روش های زیادی هم برای افزایش فالوور در اینستاگرام اعم از: استفاده از ربات اینستاگرام، تبلیغات در اینستاگرام، افزایش فالوور به صورت فیک و …. وجود دارند که مستلزم صرف هزینه های اضافه می باشند. اما با کمی وقت گذاشتن و طراحی محتوا به صورت صحیح می توانید  بازدهی زیادی از پست های خود داشته باشید.

اولین کار برای تولید محتوا، تعیین کردن هدف می باشد. باید موضوعی را که قصد تولید محتوای آن را دارید، در ابتدا مشخص کنید و ببینید که برای طراحی پست و استوری  چه چیزی می خواهید زمان و وقت بگذارید. بیشتر کاربران برای مدیریت حرفه ای پیج های اینستاگرام فروشگاهی خود اقدام به تولید محتوا در زمینه ی فروش محصولات خودشان را می کنند. برای تولید محتوا پیج های فروشگاهی باید ابتکار زیاد و خلاقیت بیشتری داشته باشید. در غیر این صورت قطعا اکانت شما پیشرفت آنچنانی نخواهد داشت.

نحوه ی تولید محتوا به صورت اصولی:

در این بخش از مدیریت حرفه ای پیج های اینستاگرام به بررسی نحوه ی تولید محتوا به صورت اصولی می پردازیم. به این صورت که اگر می خواهید در اینستاگرام پیشرفت سریعی داشته باشید باید اقدام به تولید محتوای اصولی و جذاب و فالوور پسندی نمایید. تولید محتوای عکس و فیلم برای پیج اینستاگرام به صورت عکاسی و فیلمبرداری باید به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی به وسیله ی عکاس و فیلمبردار حرفه ای صورت بپذیرد.  محتوایی که تولید می کنید باید چالش برانگیز باشد. باید نحوه ی تولید محتوای شما به گونه ای باشد که، وقتی بازدیدکننده ای وارد پیج شما می شود بداند که با موضوعات و مطالب بسیار جذابی روبرو خواهند شد. در این صورت بازدیدکننده ترغیب به دنبال کردن پیج شما می شود، چون می داند که کدام یک از نیازهایش را می تواند با دنبال کردن پیج شما برطرف نماید.

تاثیرات تقلید کردن در یادگیری زبان

مورد بعدی برای تولید محتوای اصولی  پیدا کردن محتواهای مورد پسند کاربران می باشد، برای این کار می توانید به صفحه ی اکسپلور اینستاگرام مراجعه کرده و با جست و جوی کلمه های متفاوت، پیج های مربوط به آن ها را پیدا کنید. بعد از بررسی آن ها به راحتی می توانید مطالب پر طرفدار را مشخص کنید. از جمله ی مطالب پر طرفدار در اینستاگرام می توان به مطالب انگیزشی، مطالب طنز و خنده دار، مطالب دانستنی و مطالب احساسی و … اشاره کرد. البته موضوعات دیگری هم هستند که شما می توانید با تولید محتوای جذاب و مناسب و مدیریت حرفه ای اقدام به پیشرفت پیج خود در این راستا کنید. موضوعات فروشگاهی با مدیریت حرفه ای پیج های اینستاگرام می‌توانند بهترین موضوع برای محتواسازی برخی پیج ها باشند، مانند مطالب آرایشی  و زیبایی، مطالبی در مورد نحوه ی پوشیدن مناسب لباس و ست کردن آن ها، معرفی غذا و رستوران ها و….

نحوه ی طراحی و آماده سازی محتوا:

در این قسمت از  مدیریت حرفه‌ای پیج‌های اینستاگرام، به نحوه ی طراحی و آماده سازی محتوا می پردازیم. بعد از انتخاب هدف تولید محتوا، باید تعیین کنید که بر چه اساسی قرار است که تولید محتوا را  انجام دهید و روش هایی که موجب می شوند که این کار را به صورت اصولی انجام دهید، کدام ها هستند. البته مجددا در این مورد توصیه می شود که اگر موضوع پیج شما فروشگاهی باشد باید عکس برداری از محصولات را با استفاده از دوربین و به صورت حرفه ای انجام دهید. این کار موجب می شود تا مشتری و بازدیدکننده با کیفیت محصولات شما آشنا شوند. برخی برنامه‌هایی برای طراحی عکس ها و فیلم ها وجود دارند که می توان بر روی انواع گوشی ها و رایانه های شخصی نصب کرد. با استفاده از این برنامه ها می توان شروع به تولید محتوا در اینستاگرام کرد.

کاغذ دیواری مناسب و کاربردی

از جمله‌ی این برنامه‌ها که در مدیریت حرفه‌ای پیج های اینستاگرام به آن اشاره می‌شود به صورت زیر هستند:

  • استفاده از برنامه‌ی فتوشاپ برای تولید و ویرایش تصاویر در کامپیوترها
  • استفاده از برنامه ی کامتاسیا برای تولید فیلم در اینستاگرام
  • استفاده از انواع برنامه‌های ویرایش و ادیت عکس بر روی گوشی های تلفن همراه
  • استفاده از برنامه ی Viva Video برای تولید ویدیو و فیلم در گوشی

 

نحوه ی طراحی و آماده سازی محتوا

استفاده از قالب ها و ابزارهای موجود در اینستاگرام برای تولید محتوا:

البته در اینستاگرام برخی قالب های آماده هم برای تولید محتوا وجود دارند. کاربران می توانند با استفاده از آن ها اقدام به تولید محتوای با کیفیت تر نمایند. ولی هر اندازه طراحی قالب به صورت اختصاصی تر باشد، قطعا ایده آل‌تر خواهد بود. ولی در صورتی که فردی امکان طراحی قالب و لوگوی اختصاصی را نداشته باشد می تواند از همین قالب ها استفاده کند. البته با جست و جوی سایت های دیگر هم می توانید قالب های متفاوت تری را پیدا کرده و بر روی گوشی خود دانلود کنید. برخی از ابزارهایی هم برای تولید محتوای با کیفیت و اصولی در اینستاگرام وجود دارند که می توانند تا حدی برای این کار کاربردی باشند. در قسمت پست گذاری برخی فیلتر ها و ابزارها وجود دارند که می توانید آن ها را بر روی تصاویر و فیلم‌های خود اعمال کنید، یا از قسمت ادیت، تغییرات گرافیکی بیشتری را هم می توانید بر روی پست های خود اعمال کنید.

البته خود اینستاگرام به غیر از اعمال فیلتر، دارای ابزارهای ویرایشی زیادی برای ویدیو ها هم است، برای این کار به بخش Trim رفته و از آن برای برش ویدیو می توانید استفاده کنید. یا از قسمت Cover می توانید بر روی ویدیوی خود  کاور اضافه کنید. بعد از طراحی پست و استوری برای پیج، نوبت به انتشار آن می رسد که در این بخش هم کپشن نویسی صحیح و چالش برانگیز بسیار حائز اهمیت می باشد. در کپشن پست علاوه بر استفاده از مطالب جذاب و استیکرها می توانید از هشتگ گذاری مرتبط هم استفاده نمایید.

چگونه بهترین نیم تنه بچه گانه را تهیه کنیم؟

تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام

نتیجه گیری:

با توجه به مطالب ذکر شده و رعایت آن ها و با مدیریت حرفه ای پیج های اینستاگرام و تولید محتوا می توان بسیار سریع به هدف مورد نظر رسید. برای همین خاطر باید نسبت به جدید ترین اطلاعات و الگوریتم های اینستاگرام آگاهی های لازم را داشته باشیم. ضرورت مدیریت حرفه ای پیج های اینستاگرام این الگوریتم ها را شناخته و مطابق با آن اقدام به تولید محتوای تخصصی می نمایند. البته در تولید محتوا هم باید تخصص حرفه ای در ایجاد تصاویر و فیلم های با کیفیت برتر داشته باشید.

شرکت حیطه نما گستر در زمینه ی خدمات مدیریت و ادمین اینستاگرام و تولید حرفه ای محتوا برای پیج‌های اینستاگرام به صورت پکیج و موردی با عکاس و فیلمبرداری تخصصی می تواند در پیشرفت کسب و کارهای اینستاگرامی کمک زیادی به شما کند. برای استفاده از خدمات شرکت حیطه طراح و مشاهده ی نمونه کارهای متعدد می‌توانید به سایت www.hitetarah.ir مراجعه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا