اخبار دیگران

11 کشور مرفه برای زندگی کردن متخصصان

اگر یک فرد تحصیل کرده هستید یا ثروتمند، زندگی در کشورهای دیگر می تواند کار آسان تری باشد بخصوص اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید یا بخواهید در یک کشور خارجی شرکت ثبت کنید. افراد تحصیل کرده شغلیست که هم می تواند احساسات و عواطف انسانی شما را برای کمک به دیگران به کار بگیرد و هم دارای چشم انداز شغلی عالی، طیف گسترده ای از زمینه ها برای تخصص و حقوق بسیار خوب است. فارغ التحصیلان دانشکده افراد تحصیل کرده در مقایسه با همتایانشان که در مشاغل دیگری کار می کنند از حقوق اولیه بالایی برخوردار هستند، چون الان بیش از هر زمان دیگری، تقاضای استخدام متخصص در کشورهای مختلف وجود دارد.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید به خارج از کشور بروید و به شغل افراد تحصیل کرده ادامه بدهید، ما لیستی از بهترین کشورها برای استخدام متخصصان را تهیه کرده ایم. این کشورها بهترین موارد برای کار و زندگی شما در آینده به عنوان یک متخصص هستند و بدون هیچ ترتیبی از نظر هزینه و برتری لیست شده اند.

 

1- انگلستان (UK)

زندگی برای متخصصان در انگلیس به محض رسیدن به سطوح بالاتر خوب می شود. رستاران در پست های سطح ابتدایی حدود 30 هزار دلار در سال درآمد کسب می کنند ، اما با کسب تجربه می توانند تا 43000 دلار هم درآمد داشته باشند.

برای متخصص شدن در انگلستان باید قبل از ثبت شدن، یک مدرک بگیرید و بعد در شورای افراد تحصیل کرده و مامایی ثبت نام کنید و ارزیابی های مورد نظر را بگذرانید.

مانتو شلوار اداری برند؛ استایل کاری زنان خوش‌پوش

 

2- دبی (Dubai)

متوسط حقوق برای یک متخصص ثبت نام شده (RN) در دبی 83399 درهم آمریکا (معادل 24000 دلار آمریکا) در سال است. یشتر افراد دارای این شغل پس از 20 سال کار کردن در این زمینه، به سمت های دیگری می روند. داشتن سابقه به شدت روی میزان درآمد شما تاثیرگذار است. مهارت هایی که بیشترین درآمد را برای شما به ارمغان می آورند عبارتند از: بخش زایمان و تولد نوزاد و مراقبت حاد.

 

3- ایرلند (Ireland)

افراد تحصیل کرده در ایرلند فرصت و تنوع زیادی برای شغل شما به عنوان یک متخصص فراهم می کند. به خاطر توانایی زیاد متخصصان در انجام بسیاری از خدمات مراقبت های اولیه، تقاضای زیادی برای جذب متخصصان در ایرلند وجود دارد. متوسط ​​حقوق برای یک متخصص ثبت نام شده (RN) در دوبلین، 30540 یورو (تقریبا 34 هزار دلار آمریکا) در سال است. با اینکه سیستم مراقبت های بهداشتی ایرلند مدرن و کارآمد است؛ اما مطمئنا برای بهبود امکانات بیمار، کاهش لیست انتظار و ایجاد شرایط کار بهتر برای کادر پزشکی و به ویژه متخصصان تغییراتی لازم است.

 

4- کانادا (Canada)

کانادا به خاطر برخورداری از سیستم مراقبت بهداشتی جهانی سخاوتمندانه اش مشهور است. چیزی که چندان شناخته شده نیست این واقعیت است که آنها پاداش های خوبی به متخصصانشان می دهند.

متخصصان کانادایی از بهترین حقوق در جهان برخوردارند که بین 48 تا 55 هزار دلار است. آنها بسته به تجربه و تخصصشان می توانند به درآمد باورنکردنی 65 هزار دلار هم دست پیدا کنند. اگر شهروند کانادا نیستید باید ویزای کار بگیرید.

جام جهانی 2022، بهانه‌ای برای سفر به قطر

کانادا (Canada)

5- ایالات متحده آمریکا (USA)

در ایالات متحده ، حقوق یک متخصص ثبت شده (RN) بسیار بالاتر از متوسط درآمد است. یک متخصص رجیستر یا ثبت شده حدود 67490 دلار درآمد کسب خواهد کرد. کمترین درآمد یک متخصص حدود 45000 دلار است. در حالی که 10% از متخصصان بالغ بر 94 هزار دلار در سال درآمد دارند.

متخصصان در ایالت کالیفرنیا بیشترین دستمزد را دریافت می کنند، به ویژه کسانی که در منطقه سانفرانسیسکو و سن خوزه مشغول به کارند. انجمن متخصصان آمریکا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک متخصص مجاز در ایالات متحده را در اختیارتان می گذارد.

 

6- نیوزلند (New Zealand)

نیوزیلند در اقیانوس آرام واقع شده و از دو جزیزه در همسایگی استرالیا تشکیل شده است. این کشور از کیفیت زندگی بالایی برخوردار است و این کیفیت در متوسط حقوق آنها منعکس می شود که حدود 35000 دلار در سال برای کارمندان بخش خصوصی است. یک متخصص در نیوزلند با یک حقوق قابل افزایش به قیمت 32 هزار دلار دریافت می کند و حقوق متخصصان با تجربه و با سابقه نیز 47 هزار دلار است.

 

7- استرالیا (Australia)

میانگین حقوق متخصص سطح متوسط در استرالیا فقط 28 دلاردر ساعت (یا 40 دلار استرالیا) است. با این حال هر چه سابقه متخصصان بیشتر شود حقوقشان هم افزایش می یابد.

متخصصان با بیش از ده سال سابقه کار در بهترین بیمارستان ها می تواند تا 60 هزار دلار در سال باشد. برای کار کردن به عنوان یک متخصص در استرالیا، باید در هیئت افراد تحصیل کرده و مامایی استرالیا ثبت نام کنید، استانداردهای ثبت نام را داشته باشید و یک آزمون ارزیابی مهارت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

مکان های خریدار ضایعات آهن در تهران

 

8- بلژیک (Belgium)

بلژیک کشوری کوچک در اروپای غربی است و به خاطر بروکسل که پایتخت غیر رسمی اتحادیه اروپا شناخته شده است، مشهور می باشد. با اینکه حقوق متخصصان در بلژیک نسبت به بقیه کشورهای این لیست پایین تر است؛ اما متخصصان متخصص در این کشور هنوز هم درآمد خوبی کسب می کنند.

شروع حقوق متخصصان در بلژیک 27 هزار دلار است و می تواند به 50500 دلار هم برسد.

9- لوکزامبورگ (Luxembourg)

لوکزامبورگ کشوری کوچک در اروپای غربی است که بین بلژیک، آلمان و فرانسه واقع شده است. این کشور که عمدتاً به دلیل داشتن پناهگاه مالیاتی شناخته می شود، یکی از کوچکترین کشورهای حاکم در قاره اروپا است. خوشبختانه در این کشور به متخصصان حرفه ای حقوق خوبی داده می شود.

حقوق یک متخصص در لوکزامبورگ در هشت سال اول کار خود تقریباً 60.000 دلار است و بعد از کسب تجربه کافی به 125 هزار دلار هم می رسد. البته به خاطر کوچک بودن این کشور، استخدام شدن در لوکزامبورگ سختی های خودش را دارد.

 

10- نروژ (Norway)

نروژ به عنوان یک سرزمین زیبای نفت خیز، یکی از کشورهای مناسب برای کار و زندگی متخصصان محسوب می شود. این کشور از یکی از بالاترین سطوح زندگی در جهان برخوردار است و افراد تحصیل کرده هم از این قاعده مستثنی نیست. متوسط حقوق برای یک متخصص ثبت نام شده در نروژ تقریباً 50 هزار دلار است اما متخصصان با سابقه می تواند تا 100 هزار در سال هم درآمد داشته باشند.

 

11- شیلی (Chile)

شیلی کشوری در سواحل شرقی آمریکای جنوبی است و به خاطر برخوردی از کیفیت نسبتا بالای زندگی در مقایسه با سایر کشورهای آمریکای جنوبی معروف است. متخصصان سطح ابتدایی در شیلی سالانه 28 هزار دلار درآمد دارند و این مبلغ برای متخصصان سطح متوسط تا 47 هزار دلار افزایش پیدا می کند. همین مساله باعث شده افراد تحصیل کرده در شیلی شغل پردرآمدی تلقی شود. متخصصان ثبت نام شده با سابقه نیز می توانند تا 67 هزار دلار درآمد کسب کنند. متوسط حقوق سالانه در پایتخت شیلی یعنی سانتیاگو، 10 هزار دلار است و به همین دلیل وقتی حقوق متخصصان با این میزان مقایسه می شود، درآمد آنها چشمگیرتر هم به نظر می رسد. اکثر این کشورها به مدرک آیلتس برای پذیرش نیاز دارند که بهترین آموزشگاههای آمادگی آزمون آیلتس در اینجا معرفی شده اند

آنچه باید درباره جراحی بینی گوشتی بدانید

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا