اخبار داغ بازیگران
موضوعات داغ

محمدرضا گلزار و ساره بیات + عکس‌های صمیمی

متاسفانه برخی از کاربران فضای مجازی و اعضای شبکه های اجتماعی بدون داشتن اطلاعات کافی و صحیح در مورد موضوعی و با کوچک ترین حدس و گمان دست به شایعه پراکنی در مورد شخصیت های مشهور سینما و تلویزیون می زنند مواردی پرتعداد که در روزهای اخیر با نام دو بازیگر سریال عاشقانه منوچهر هادی ؛ ساره بیات و محمدرضا گلزار منتشر شد.

محمدرضا گلزار در کنار ساره بیات

اما واقعیت, فرسنگ‌ها با شایعات شبکه های مجازی فاصله دارد. ساره بیات با انتشار پستی در اینستاگرام واکنش تندی به این موضوع نشان داد. این بازیگر نوشت; انسان هاي قوی, در مسیر تعالی و پویایی, رو به جلو حرکت می کنند و زندگی خودشان را بی دقت به نظرات پوچ دیگران ادامه میدهند.

 

در مسیر زندگی شان حظ می کنند و لذت میبرند. آن ها به پرت و پلا انسانهای بد طینت تبسم میزنند و همواره کار خودشان را میکنند. بدانیم نظر دادن آدم هاي کوچک و مریض, در روند زندگی بزرگان هیچ تاثیری ندارد. پس سرتون تو زندگی خودتون باشه و دخالت تو کار بزرگترا نکنین که بیهوده هست.

ما زندگی خودمونو می‌کنیم و شما فقط وقت تلف می کنین. احتمالا وقت آن رسیده که کمی واقع بین باشیم و گرچه که حتماً رویِ صحبتم با شمار معدودی بیکار. با احترام به طرفداران بی نظیرم که عاشقانه دوستون دارم. ساره بیات

عکس های محمدرضا گلزار و ساره بیات و رابطه ی دوستانه ی آنها

عکس سیاه و سفید محمدرضا گلزار و ساره بیات

سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهيه كنندگي مهدی گلستانه همچنان در مرحله پيش توليد به سر می برد و براساس برنامه ريزی های انجام گرفته اواخر شهريور مقابل دوربين خواهد رفت.

شباهت آنتونی کویین و عزت الله انتظامی به هم

سازندگان اين مجموعه جذاب سینمای خانگی بعد از قطعی شدن حضور محمدرضا گلزار به عنوان يكي از نقش های اصلي، به تازگي نيز با ساره بيات براي حضور در اين پروژه به توافق رسيده اند.

پیش از این در سایت بازیگرنیوز مطلبی درباره بیوگرافی محمدرضا گلزار منتشر شده است که می‌توانید با کلینک بروی دکمه زیر آن را مطالعه کنید.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار با کت مشکی در کنار ساره بیات

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا