اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

حواشی زندگی گلاب آدینه در پی ازدواج مجدد همسرش مهدی هاشمی

در این بخش بیوگرافی گلاب آدینه بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی گلاب آدینه از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با فیلم مهمان مامان به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی گلاب آدینه آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

گلاب آدینه چند سال سن دارد؟

گلاب آدینه زاده ۲۲ آبان ۱۳۳۲ است و ۶۸ سال سن دارد.

گلاب آدینه مجرد است یا متاهل؟

گلاب آدینه همسر سابق مهدی هاشمی است.

تحصیلات گلاب آدینه چقدر است؟

گلاب آدینه فارغ التحصیل لیسانس اقتصاد سیاسی است.

گلاب آدینه فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

گلاب آدینه از سال 1354 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی گلاب آدینه

نام اصلیگلاب مستعان
نام هنریگلاب آدینه
تاریخ تولد۲۲ آبان ۱۳۳۲ ‏(۶۸ سال)
تحصیلاتلیسانس اقتصاد سیاسی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۵۴ تا کنون
همسرمهدی هاشمی (طلاق)
فرزندنورا هاشمی

بیوگرافی گلاب آدینه

بیوگرافی گلاب آدینه

داریوش فرهنگ، سوسن تسلیمی، مهدی هاشمی، رضا بابک، مرضیه برومند، پرویز پورحسینی، بهرام شاه محمدلو، سوسن فرخ‌نیا و … دانشجویانی بودند که در دوره طلایی دانشکده هنرهای زیبا نزد استادانِ بنام تئاتر کشورمان درس تئاتر آموختند. بخت با آنان یار بود که هم از تجربیات استادان فرنگ‌رفته همچون حمید سمندریان، دکتر محمد کوثر، داود رشیدی، علی رفیعی و … بهره‌مند شدند و هم از آموزه‌های استادانی مانند بهرام بیضایی بهره بردند.

آنان در فضایی پرشور کار تئاتر را آغاز کردند و با همین شوق و شور جوانی بود که تعدادی از آنان دور هم جمع شدند و گروهی به نام گروه تئاتر «پیاده» تاسیس کردند. سرپرستی گروه بر عهده داریوش فرهنگ و مهدی هاشمی بود و سوسن تسلیمی هم در کنار آنان یکی از اعضای فعال و خوش‌ایده گروه بود.

ماجرای جالب ازدواج و ورود میرطاهر مظلومی به عرصه ی بازیگری

این گروه اعضای دیگری هم داشت که یکی از آنان دختر آقای مستعان، نویسنده و مترجم بود. «گلاب» گرچه درس هنری نخوانده بود و در رشته‌ای دیگر تحصیل کرده بود اما قریحه هنری انکارناپذیری داشت. پدرش نویسنده بود و مترجم و بسیاری از اهل کتاب او را با ترجمه رمان مشهور «بینوایان» می‌شناختند. دختر جوان هم از ذوق هنری بهره بسیار داشت و با عضویت در گروه تئاتر «پیاده» فرصتی یافت تا توانمندی‌های خود را بروز دهد.

گفته می‌شود که سوسن تسلیمی نام خانوادگی «آدینه» را برای او انتخاب کرد و این نام آن‌چنان بر او نشست که تصور او با فامیلی دیگری، دور از ذهن است.در ادامه بازیگرآنلاین را دنبال کنید تا نگاهی به بیوگرافی گلاب آدینه داشته باشیم.

در بیوگرافی گلاب آدینه با نام مستعار گلاب مستعان آمده است:وی متولد 22 آبان 1332 در تهران، بازیگر است.

عکس قدیمی گلاب آدینه
عکس قدیمی گلاب آدینه

در بیوگرافی گلاب آدینه لازم به ذکر است:او فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد سیاسی از دانشگاه ملی می باشد، قبل از انقلاب با تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و حالا بازیگر بنام این عرصه و تلویزیون است.

بیوگرافی خانواده گلاب آدینه

در بیوگرافی گلاب آدینه درباره ی خانواده اش میخوانیم: او دختر حسینقلی مستعان مترجم و داستان نویس مشهور ایران می باشد که در سال 1361 فوت کرده است.

همسر سابق، فرزند، داماد، برادر شوهر و جاری گلاب آدینه همگی در عرصه هنر سینما و تلویزیون فعالیت دارند. ناصر هاشمی برادر شوهر و سیما تیرانداز جاری او هستند.

ازدواج و وضعیت تاهل گلاب آدینه

بیشترین جستجوها در بیوگرافی گلاب آدینه درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

بیوگرافی بهناز جعفری از طلاق پدرمادرش تا بیماری ام اس و تجربه ازدواج

خانم آدینه در سال 1359 وقتی 27 ساله بود با مهدی هاشمی 34 ساله ازدواج کرد، این دو از گروه تئاتر دانشجویی قبل از انقلاب با هم آشنا بودند

عکس قبل از انقلاب گلاب آدینه و همسرش
عکس قبل از انقلاب گلاب آدینه و همسرش

ثمره این زندگی یک دختر بنام نورا می باشد.آنها یک نوه به نام اوستا دارند.

نورا هاشمی (متولد 1362) تنها فرزند گلاب آدینه و مهدی هاشمی توسط والدینش پا به تلویزیون گذاشت. اما کمی بعد توسط همسرش سیاوش اسعدی(کارگردان) وارد دنیای سینما شد و چند فیلم سینمایی از جمله جیب بر خیابان جنوبی را بازی کرد.

گلاب آدینه در کنار همسر دختر و دامادش
گلاب آدینه در کنار همسر دختر و دامادش
گلاب آدینه و نوه اش
گلاب آدینه و نوه اش
گلاب آدینه و دخترش نورا هاشمی
گلاب آدینه و دخترش نورا هاشمی

طلاق گلاب آدینه !؟

تیرماه سال 98 بود که  که نام مهدی هاشمی و گلاب آدینه بازیگران نامدار کشورمان به یکباره به صدر اخبار آمد.

“مهنوش صادقی” بازیگر سریال دردسر‌های عظیم ازدواج رسمی‌اش با مهدی هاشمی که سال‌ها پنهان بود را علنی کرد! موضوع بسیار عجیبی که خیلی زود با واکنش نورا هاشمی و گلاب آدینه روبه رو شد.

دقایقی پس از رسانه‌ای شدن این خبر مردم به صفحه گلاب آدینه آمدند و در کامنت‌ها از وی در مورد این ازدواج پرسیدند و گلاب آدینه، در اینستاگرامش در پاسخ به کاربری که دراین‌باره پرسیده بود، نوشت: «توجهی نکنید، ببینید و بخندید!»

مهدی هاشمی با انتشار یک ویدئو کوتاه درباره خبر ازدواجش با مهنوش صادقی گفت: چند وقت پیش خانم صادقی حقیقتی را در صفحه خود منتشر کردند که توسط عده‌ای تکذیب شد.

وی افزود: آنان که خبر ازدواج ما را تکذیب کردند مقصر نیستند، چون بی اطلاع بودند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه فضای مجازی فضای پرداختن به مسائل مهم سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… است عنوان کرد: من تعجب می‌کنم که چرا انقدر این مسئله را بزرگ می‌کنید؟ این موضوع یک چیز کاملا شخصی است، لطفا تا این حد بزرگ و شلوغش نکنید.

نگاهی به فیلم اکشن آمریکایی نقشه خانوادگی(The Family Plan)

مهدی هاشمی بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر پس از حواشی ای که به تازگی برایش در فضای مجازی وجود آمد، با ارسال یادداشتی برای بانی‌فیلم درباره برخی از موضوعات توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی هاشمی در این یادداشت متذکر شده که او و گلاب آدینه سال‌هاست که با توافق جدا از یکدیگر زندگی می‌کنند.

متن این یادداشت را در ادامه می خوانید:

سلام مجدد به دوستان فضای مجازی
من یک همسر دارم و او مهنوش صادقی است. این روزها متهم به دو همسری شدم و گویا بواسطه اعلام ازدواجم، خانم آدینه و دخترم نورا را شوکه کردم، در حالی که اینگونه نیست.

ما یعنی من و خانم آدینه سال‌هاست که با توافق جدا از هم زندگی می‌کنیم، زیرا بدلیل عدم تفاهم فکری که با هم داشتیم نمی‌شد زیر یک سقف ماند، و همچنین هیچ رابطه عاطفی هم بین ما نبود که بشود اسمش را ارتباط زناشویی گذاشت، اما به دلایل شخصی و همچنین محدودیت‌هایی که شغلمان برایمان ایجاد می‌کند ترجیح دادیم به این جدایی رسمیت نبخشیم.

از آنجایی که خانم آدینه به ویترین و ظواهر علاقه دارند با منتشر کردن عکس‌هایی دو نفره که مربوط به گذشته بود و همچنین درست کردن صفحه‌ای به نام من در فضای مجازی و منتشر کردن اخباری از طرف من خواستند از زندگی ما اسطوره‌ای بسازند و زندگی عاشقانه‌ای را نمایش دهند.

من در این سال‌ها تنها بخاطر فرزندم و حفظ حرمت‌ها و احترام ایشان سکوت کردم و زندگی شخصی خودم را ادامه دادم، اما حالا دخترم سی و هشت ساله است، شخصی است مستقل که خود دارای همسر و فرزند است و من پس از آن جدایی محرمانه بدون آنکه زندگی آن دیگری را خراب کنم بعد از مدتی با خانم مهنوش صادقی (نویسنده و بازیگر) که همفکر، هم سلیقه و همکار بودیم ازدواج کردم تا به آن جدایی رسمیت ببخشم،

رنگ چشم خاص مصطفی زمانی

آیا این معنی‌اش دو همسری است؟! در تمامی این سال‌ها با سمپاشی و بایکوت کردن مهنوش مانع ادامه کار حرفه‌ای او شدند و او را خانه‌نشین کردند که او به احترام حرفه و گذشته من سکوت کرد ولی حالا بعد از سکوتی طولانی بدلیل اینکه این فشارها و سمپاشی‌ها همچنان ادامه داشت و شدت گرفت در لحظه‌ای عصیان کرد و این ازدواج را علنی کرد که البته من به او حق می‌دهم، و این جنجال به پا شد.

این ازدواج با صداقت و اصالت بود و هست با حفظ حرمت طرف دیگر حقایق پنهان دیگری هم هست که من با حفظ احترام به همه به همین مقدار که با اشاره گفتم بسنده می‌کنم.

مهدی هاشمی و همسر دومش مهنوش صادقی
مهدی هاشمی و همسر دومش مهنوش صادقی

شما در حال مطالعه بیوگرافی گلاب آدینه در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خواستگاری افشین هاشمی از گلاب آدینه

افشین هاشمی ، نویسنده و کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما ، در آخرین اجرای نمایش شیرهای خان بابا سلطنه در سال 1396، با تمهیدی جالب ، در حضور تماشاگران ، بازیگرِ نمایش ماهی سیاه کوچولو که گلاب آدینه بود را خواستگاری کرد.

و گلاب آدینه نیز جواب مثبت داد که در این نمایش بازی کند.

شروع فعالیت هنری گلاب آدینه

در بیوگرافی گلاب آدینه آمده است: او در دوران اوج گروه تئاتر «پیاده» با بازی در نمایش‌هایی مانند  «داستانی نه تازه»، «همشهری»، «خاطرات و کابوس‌های یک جامه دار از زندگی و مرگ امیر کبیر»، «دیوار چین»، «دایره گچی قفقازی»، «پوف!!»، «مادام پی پی» و «در مصر برف نمی‌بارد» روی صحنه رفت.

مصاحبه ای با ارسلان قاسمی چپ دست

اما فعالیت او خیلی فراتر از آثار این گروه بود و در همان دوران با کارگردانی همچون دکتر علی رفیعی که تازه از فرانسه بازگشته بود و ریاست مجموعه تئاتر شهر را بر عهده داشت، شروع به همکاری کرد.

رفیعی علاقه‌مند بود تا با تعدادی از جوانان مستعد، آثاری را به صورت پیوسته در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد.

این استاد تازه‌نفس که ایده‌های بسیاری هم داشت، اولین نمایش خود را با نام «خاطرات و کابوس‌های جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی خان فراهانی» روی صحنه برد که گلاب آدینه هم در آن به ایفای نقش پرداخت.

«شیون و استغاثه پای دیوار بزرگ شهر» و «دایره گچی قفقازی» دیگر نمایش‌هایی بود که آدینه در آن دوران با آن‌ها روی صحنه رفت.

گریم متفاوت گلاب آدینه در یک نمایش
گریم متفاوت گلاب آدینه در یک نمایش

اما این بانوی هنرمند فعالیت خود را به بازیگری محدود نکرد و شوق کارگردانی هم در او وجود داشت، با همین اشتیاق بود که خودش وارد کار شد و این بار دست روی نمایشنامه‌های بهرام بیضایی گذاشت و دو نمایشنامه او را با نام‌های «سلطان مار» و «مرگ یزدگرد» روی صحنه برد و البته خودش هم در آن‌ها بازی کرد.

نخستین تجربه بازی او در فیلم نیمه بلند “رسول پسر ابوالقاسم” به کارگردانی داریوش فرهنگ بود که به عنوان منشی صحنه هم در آن حضور داشت.

شهرت گلاب آدینه

در بیوگرافی گلاب آدینه بهتر است بدانید: او در سال 1359 با فیلم چوپانان کویر بعنوان منشی صحنه و بازیگر جلوی دوربین رفت اما با اولین تجربه اش در تلویزیون با سریال افسانه سلطان و شبان به شهرت رسید

بیوگرافی تام هنکس ، ستاره پولساز هالیوود از کودکی تا به امروز

افسانه سلطان و شبان یکی از سریال های محبوب دههٔ 61 تلویزیون ایران در ژانر کمدی است که تولید آن در سال 1362 توسط گروه فیلم و سریال تلویزیون آغاز و در سال 1363 به پایان رسید. مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ به اتفاق یکدیگر فیلمنامهٔ این سریال را در قالب افسانه ای کهن نوشته و داریوش فرهنگ آنرا کارگردانی کرده است.

گلاب آدینه در سریال سلطان و شبان
گلاب آدینه در سریال سلطان و شبان

گلاب آدینه از سیمرغ تا کارگردانی

در سال 1367 به همراه همسرش مهدی هاشمی در فیلم زرد قناری به ایفای نقش پرداخت و برای بازی در این فیلم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فجر شد.

گلاب آدینه و همسرش در فیلم زرد قناری
گلاب آدینه و همسرش در فیلم زرد قناری

گلاب آدینه پس از بازی در فیلم های شکار خاموش و بهترین بابای دنیا برای بازی در فیلم سینمایی روسری آبی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در دوره 13 جشنواره فیلم فجر در سال 1373 شد. روسری آبی پنجمین فیلم سینمایی رخشان بنی اعتماد و ساخت سال 1373 است.

فاطمه گودرزی در کنار گلاب آدینه در فیلم روسری آبی
فاطمه گودرزی در کنار گلاب آدینه در فیلم روسری آبی

فیلم فرستاده که یکی از آثار تلویزیونی گلاب آدینه می باشد به کارگردانی جواد شمقدری بوده و بازیگران آن جعفر دهقان و محمدعلی کشاورز هستند که در کنار گلاب آدینه به ایفای نقش پرداخته اند.

گلاب آدینه در سال 1382 با بازی در فیلم سینمایی مهمان مامان کاندید بهترین بازیگر نقش اول زن دوره 22 جشنواره فیلم فجر و دوره 8 جشن خانه سینما شد.مهمان مامان یک فیلم کمدی خانوادگی است که داریوش مهرجویی آن را کارگردانی کرده است. این فیلم بر اساس کتاب هوشنگ مرادی کرمانی و توسط سیما فیلم تولید شده است.

گلاب آدینه در مهمان مامان
گلاب آدینه در مهمان مامان

او در این سال در فیلم سینمایی عروس افغان هم هنرنمایی کرده است.

روایت تلخ فرحناز منافی ظاهر از زندگی اش با حسین محب اهری
گلاب آدینه در فیلم سینمایی عروس افغان
گلاب آدینه در فیلم سینمایی عروس افغان
گلاب آدینه برای بازی در فیلم سینمایی دیگو مارادونا هستم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن  دوره 33 جشنواره فیلم فجر سال 1393 شد ولی سیمرغ بلورین را باران کوثری با فیلم کوچه بی نام از آن خود کرد.
گلاب آدینه ، جمشید هاشم پور و سعید آقاخانی در فیلم من دیه گو مارادونا هستم
گلاب آدینه ، جمشید هاشم پور و سعید آقاخانی در فیلم من دیه گو مارادونا هستم

او از سال 1381 بازیگردانی را با سریال فرستاده تجربه کرد.

سال 1389 نیز کارگردان هنری سریال خواستگاران بود.وی همچنین انتخاب بازیگر و بازیگردان تعدادی از مجموعه‌های تلویزیونی بوده‌است. بازی و منشی صحنهٔ فیلم نیمه‌بلند «رسول پسر ابوالقاسم» به کارگردانی داریوش فرهنگ نخستین تجربهٔ سینمایی اوست.

او چند نمایشنامه از بهرام بیضایی را بر صحنه برده، از جمله مرگ یزدگرد و سلطان مار. او مرگ یزدگرد را در سال ۱۳۷۰ کارگردانی کرد و در دهمین جشنواره تئاتر فجر در کنار آثاری نظیر سایه ماه به کارگردانی انوشیروان ارجمند، دلدار به نویسندگی و کارگردانی حسین نوری، واقعه‌خوانی جهاز جادو به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی آتیلا پسیانی و مال‌کنون به نویسندگی و کارگردانی مریم معترف و عزت‌الله مهرآوران به روی صحنه برد.

تدریس بازیگری گلاب آدینه

بانوی هنرمند اما سال‌هاست که در کنار فعالیت هنری، در زمینه آموزش هم فعال است. وی در فاصلهٔ سال‌های ۷۶–۱۳۶۷ به آموزش بازیگری برای گروه‌های مختلف سنی در مدارس و مؤسسات آموزشی مانند مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان وابسته به صدا وسیما پرداخت و نمایش‌هایی مانند «گل دوستی»، «یک روز زیبا»، «خاطره» و «خبر خوش» را اجرا کرد.

آدینه در تازه‌ترین فعالیت خود، با جمعی از هنرجویان تازه خود و البته با همراهی تعدادی از بازیگران حرفه‌ای تئاتر نمایش «بانوی محبوب من» را در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه برده است. این نمایش اولین کاری است که در دوران کرونا، سکوت تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر را شکسته ، یک نمایش موزیکال که امید می‌رود بعد از مدت‌ها تلخکامی، شادی را برای تماشاگران تئاتر به ارمغان بیاورد.

معرفی فیلم بنشی های اینیشرین جذاب‌ترین فیلم مارتین مک‌دونا

نمایشی که برای آماده‌سازی آن مدت‌ها وقت گذاشته و با هنرجویان جوانش تمرین کرده و اجرای آن چندین بار به دلیل شرایط سخت کرونایی به عقب افتاد اما سرانجام طلسم اجرای آن شکسته شد. دیگر ویژگی این نمایش بازی نورا هاشمی، دختر گلاب آدینه و مهدی هاشمی است که نقش اول زن را در این اثر نمایشی ایفا می‌کند.

نمایش «بانوی محبوب من» در شصت و هشت‌سالگی خانم هنرمند روی صحنه می‌رود.

لیست آثار هنری گلاب آدینه

در ادامه بیوگرافی گلاب آدینه بازیگر سلطان و شبان باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی گلاب آدینه

سال تولیدنام فیلمکارگردان
۱۳۹۶دوباره زندگیرضا فهیمی
۱۳۹۵دوازده روزمصطفی قربان‌پور
۱۳۹۴آبجیمرجان اشرفی‌زاده
۱۳۹۴داستان خانواده فرشچینادر تکمیل همایون
۱۳۹۳من دیگو مارادونا هستمبهرام توکلی
۱۳۹۰قصه‌هارخشان بنی‌اعتماد
۱۳۸۴آرامش در میان مردگانمهرداد فرید
۱۳۸۴وقتی همه خواب بودندفریدون حسن‌پور
۱۳۸۲مهمان مامانداریوش مهرجویی
۱۳۸۲عروس افغانابوالقاسم طالبی
۱۳۸۰زندان زنانمنیژه حکمت
۱۳۷۹زیر پوست شهررخشان بنی‌اعتماد
۱۳۷۷بال‌های سپیدمهدی هاشمی وناصر هاشمی
۱۳۷۶بانوی اردیبهشترخشان بنی‌اعتماد
۱۳۷۵فصل پنجمرفیع پیتز
۱۳۷۵معجزه خندهیدالله صمدی
۱۳۷۳روسری آبیرخشان بنی‌اعتماد
۱۳۷۰بهترین بابای دنیاداریوش فرهنگ
۱۳۶۸شکار خاموشکیومرث پوراحمد
۱۳۶۷زرد قناریرخشان بنی‌اعتماد
۱۳۶۰رسول پسر ابوالقاسمداریوش فرهنگ
۱۳۵۹چوپانان کویرحسین محجوب
مهدی هاشمی به همراه همسرش گلاب آدینه در قصه ها
مهدی هاشمی به همراه همسرش گلاب آدینه در قصه ها
گلاب آدینه و همسرش در فیلم شکار خاموش
گلاب آدینه و همسرش در فیلم شکار خاموش
گلاب آدینه و همسرش در بهترین بابای دنیا
گلاب آدینه و همسرش در بهترین بابای دنیا
گلاب آدینه و باران کوثری در فیلم زیر پوست شهر
گلاب آدینه و باران کوثری در فیلم زیر پوست شهر
گلاب آدینه در فیلم دوباره زندگی
گلاب آدینه در فیلم دوباره زندگی
گلاب آدینه در فیلم آبجی
گلاب آدینه در فیلم آبجی

آثار تلویزیونی گلاب آدینه

سالنامسمتکارگردانتوضیحات
۱۳۹۰تله‌تئاتر «آشتی‌کنان»کارگردانگلاب آدینهشبکه ۴
۱۳۸۹–۱۳۹۰تله‌تئاتر «نامه»کارگردانگلاب آدینهشبکه ۴
۱۳۸۸تله‌فیلم «آسان سُر»بازیگرمجید امامی
۱۳۸۶خواستگاران 50 قسمتکارگردان هنریگلاب آدینهکارگردان تلویزیونی: مهدی مظلومی
۱۳۸۶سلامبازیگردانمحمدرضا فرزینشبکه تهران
۱۳۸۵پرواز در حباببازیگردانسیروس مقدمشبکه ۳
۱۳۸۱فرستادهبازیگر و بازیگردانجواد شمقدریدر نقش «پیرزن»
۱۳۷۸آغوش‌های خالیبازیگروحید نیکخواه آزادشبکه ۳
۱۳۷۷–۱۳۷۶کوه‌های سفیدبازیگرابوالقاسم معارفی و مهدی هاشمیگروه کودک و نوجوان شبکه ۱
۱۳۶۳–۱۳۶۰سلطان و شبانبازیگرداریوش فرهنگشبکه ۱
معرفی فیلم موزیکال ماتیلدا محصول جدید نتفلیکس (Matilda the Musical 2022)

تئاترهای گلاب آدینه

  • بانوی محبوب من (گلاب آدینه)، سالن اصلی تئاترشهر – ۱۴۰۰
  • شیرهای خان بابا سلطنه (افشین هاشمی)، پردیس تئاتر شهرزاد – سالن یک، ۱۳۹۶
  • سه‌گانه اورنگ (محمد حاتمی)، مجموعه تئاتر دیوار چهارم، ۱۳۹۵
  • بیوه‌های غمگین سالار جنگ (شهاب‌الدین حسین پور)، تئاترشهر – سالن چهارسو، ۱۳۹۲
  • سیندرلا (جلال تهرانی)، تئاتر شهر، سالن اصلی، ۱۳۹۲
  • خُرده خانم (کیومرث پوراحمد)
  • در مصر برف نمی‌بارد (دکتر علی رفیعی)
  • مده‌آ (محسن حسینی)
  • پوف (هوشنگ سامس)
  • مادام پی‌پی (بابک محمدی)
  • سلطان مار (گلاب آدینه)، فرهنگسرای شفق، ۱۳۷۶
  • خانمچه و مهتابی (هادی مرزبان)
  • همشهری (مهدی هاشمی)
  • مرگ یزدگرد (گلاب آدینه)
  • دایره گچی قفقازی (داریوش فرهنگ)
  • داستانی نه تازه (مهدی هاشمی)
  • آدم‌های ماشینی (مهدی هاشمی)

جوایز و افتخارات گلاب آدینه

  1. کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن (من دیگو مارادونا هستم) [دوره ۳۳ جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) – سال ۱۳۹۳]
  2. کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن (مهمان مامان) دوره ۲۲ جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) – سال ۱۳۸۲
  3. کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن (مهمان مامان)[ دوره ۸ جشن خانه سینما (مسابقه) – سال ۱۳۸۳]
  4. کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن (وقتی همه خواب بودند)[دوره ۲۴ جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) – سال ۱۳۸۴]
  5. کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن (زرد قناری)[دوره ۷ جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) – سال ۱۳۶۷]
  6. کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (فصل پنجم)[دوره ۱۵ جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) – سال ۱۳۷۵]
  7. کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (بانوی اردیبهشت)[دوره ۱۶ جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) – سال ۱۳۷۶]
  8. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (روسری آبی)[دوره ۱۳ جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) – سال ۱۳۷۳]
  9. برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره بین‌المللی فیلم پکن (آبجی) [هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پکن- سال ۱۳۹۶]
  10. برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره بین‌المللی فیلم خروس طلایی و صد گل کشور چین (دوباره زندگی) [بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم خروس طلایی و صد گل – سال ۱۳۹۷
  11. تندیس حافظ یک عمر فعالیت هنری در جشن نوزدهم دنیای تصویر – سال ۱۳۹۸
فلامک جنیدی را بهتر بشناسید ؛ از ازدواج و تولد دوقلوهایش تا مهاجرت به انگلیس

صفحه اینستاگرام گلاب آدینه

گلاب آدینه ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 164 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی گلاب آدینه و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی گلاب آدینه و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی گلاب آدینه ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام گلاب آدینه @golab_adineh میباشد و 142 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام گلاب آدینه
صفحه اینستاگرام گلاب آدینه
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا