اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ماجرای ملاقات مهدی امینی خواه با شاهرخ خان و پیشنهاد بالیوودی به او

در این بخش بیوگرافی مهدی امینی خواه بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی مهدی امینی خواه از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با فیلم شاخه گلی برای عروس به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی مهدی امینی خواه آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

مهدی امینی خواه چند سال سن دارد؟

مهدی امینی خواه زاده 10 مرداد 1353 است و 47 سال سن دارد.

مهدی امینی خواه مجرد است یا متاهل؟

مهدی امینی خواه در حال حاضر مجرد است.

تحصیلات مهدی امینی خواه چقدر است؟

مهدی امینی خواه دکترای رشته نمایش دارد.

مهدی امینی خواه فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

مهدی امینی خواه از سال 1375 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی مهدی امینی خواه

نام اصلیمهدی امینی خواه
تاریخ تولد10 مرداد 1353
تحصیلاتدکترای رشته نمایش
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1375 تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد187 سانتی متر

بیوگرافی مهدی امینی خواه

بیوگرافی مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه بازیگر سریال تلویزیونی “مهمانی از بهشت” است که در ماه رمضان سال ۱۳۷۹ پخش شد و در آن مجموعه در نقش جوانی به نام حمید نیکخواه در کنار هنرمند عزیز، زهره حمیدی، ایفای نقش کرد و مورد توجه همگان قرار گرفت. او با این سریال به شهرت رسید و پس از آن در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی حضور پیدا کرد. اگر می‌خواهید با دیگر فعالیت‌ها و بیوگرافی مهدی امینی خواه آشنا شوید، با ما همراه باشید.

واکنش بازیگران به برد کیمیا علیزاده در المپیک

مهدی امینی خواه متولد 10 مرداد 1353 در شمیران تهران، بازیگر است

عکی کودکی مهدی امینی خواه(سمت چپ تصویر)
عکی کودکی مهدی امینی خواه(سمت چپ تصویر)

فارغ‌التحصیل رشته دکترای نمایش می‌باشد.علاوه بر بازیگری یک تاجر است و به شدت ورزشکار. خوب است بدانید که این هنرمند بسیار باهوش و درس‌خوان بوده و با رتبه ۷۲ وارد دانشگاه شده است.

مدرک دکترای مهدی امینی خواه

قد مهدی امینی خواه

در بیوگرافی مهدی امینی خواه بهتر است بدانید قد او 187 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده مهدی امینی خواه

در بیوگرافی مهدی امینی خواه لازم به ذکر است که مهدی یک خواهر و سه برادر دارد و هنوز ازدواج نکرده است.

او از ویژگی‌های یک همسر خوب گفته است: به‌ نظر من‌ همسر باید یک‌ شریک‌ خوب‌ باشد زن‌ و شوهر یعنی‌ یک‌ رفاقت‌، یک‌ شراکت‌ و یک‌دوستی‌، زن‌ و شوهر باید برای‌ یکدیگر، آرامش‌ فراهم‌ کنند و به‌ هم‌ عشق‌ داشته‌ باشند تا بتوانند مسیر زندگی‌ را طی‌ کنند

علایق و حقایقی درباره مهدی امینی خواه

در ادامه بیوگرافی بیوگرافی مهدی امینی خواه مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

مهدی امینی خواه ورزشکار حرفه ای خفن !

فعالیت ورزشی اش بیشتر از بازیگری است

در بیوگرافی مهدی امینی خواه این نکته خالی از لطف نیست که از نوجوانی در رشته های مختلف ورزشی حضور داشت، کمربند مشکی کاراته دارد، سه دوره قهرمانی اتومبیلرانی را کسب کرد، بوکسر است از داوران افتخاری بولینگ و بیلیارد است، مربیگری اسکی نیز میکند علاوه بر این ها فوتبال بازی میکند و دوچرخه سواری را هم پیگیر است

مهدی امینی خواه ورزشکار حرفه ای
مهدی امینی خواه ورزشکار حرفه ای

آشپزی مهدی امینی خواه

اصلا از آشپزی چیزی نمی دانم و فقط بلدم املت درست كنم و غیر از بادمجان و كرفس همه غذاها رادوست دارم . مانند ماكارونی ، لوبیاپلو، مرغ و…

سوگل طهماسبی را بهتر بشناسید ؛ از مهاجرت و شهرت تا ازدواج و همسرش

غرور آفت بازیگری است

یکی از صفات من اگر خودستایی نباشد این است که خاکی هستم غرور را عامل شکست فرد می دانم این مردم هستند که هنر هنرمند را ارزش می دهند پس غرور جلو مردم معنی ندارد غرور آفت بازیگری است

تاثیر چهره بر بازیگری

من‌ معتقدم‌ برای‌ موفقیت‌ در بازیگری‌ چهره‌ مهم‌ نیست‌ و با داشتن‌ یک‌ چهره‌ خوب‌ مشکل‌ حل‌ نمی‌شود. بازیگری‌ یعنی‌ تلفیقی‌ از هنر و صنعت‌. ما خیلی‌ از بازیگران‌ مطرح‌ دنیا را می‌ شناسیم‌ که‌ چهره‌ جالبی‌ ندارند ولی‌ بازی‌ آن‌ها توصیف‌ ناپذیر است‌ و در تاریخ‌ سینمای‌ جهان‌ ماندگار است‌.

علایق و سلایق مهدی امینی خواه

از خواننده ها ناصر عبداللهی خواننده مورد علاقه اش بود

بعد از بازیگری، در نقاشی و عکاسی تخصص دارد

تجارت و شغل دوم مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه در سال 94 در مراسم تجلیل از صادر کننده های نمونه تهران بعنوان صادر کننده نمونه مورد تقدیر قرار گرفت ولی از فعالیت های اقتصادی وی اطلاعاتی در دست نیست

بازیگر مورد علاقه مهدی امینی خواه

به بازی همه همکارانم احترام میگذارم ولی اگر اسم یک نفر را بخواهم بگویم حتما حامد بهداد را ویژه و خاص میدانم اسم او را خواهم گفت.

ملاقات مهدی امینی خواه با شاهرخ خان و پیشنهاد بالیوودی

من دوستانی در امارات دارم که در کنار تولید فیلم‌های مستند، فیلم‌های کشور هند را خریداری و در خلیج فارس به نمایش می‌گذارند.

یک روز که به آنجا سفر کرده بودم، به اتفاق آنها راهی کشور هند شدیم تا با شاهرخ خان برای خرید فیلم‌هایش مذاکره کنیم.

ماجرای مهاجرت و زندگی امیرحسین صدیق در روستا چه بود؟

در آن ملاقات شاهرخ خان متوجه شد که من در کشور ایران بازیگر هستم. همان جا به من پیشنهاد بازی در بالیوود را داد و گفت تو تا حالا در سینمای ما کجا بودی و ادامه داد اگر می‌خواهی در سینمای هند کار کنی، باید بدانی که فیلم طبق قوانین هند ساخته می شود.

من همان‌جا پیشنهاد بازی در بالیوود را رد کردم و گفتم من طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران عمل می‌کنم و نمی‌توانم قوانین هند را رعایت کنم.

آیا پویا خواننده برادر مهدی امینی خواه است؟

گفته می شود مهدی امینی خواه برادر پویا خواننده لس آنجلسی است که صحت ندارد پویا جلیلی پور با نام اصلی پویا پورجلیل که خواننده پاپ است متولد 15 دی 1354 است و این شایعه به علت شباهت نسبی این دو هنرمند به وجود آمده است.

نسبت فامیلی مهدی امینی خواه و پویا خواننده
نسبت فامیلی مهدی امینی خواه و پویا خواننده

نقش منفی یا مثبت؟

من حدود هشت سالی بود که نقش های مثبت بازی می کردم تا سال 1382 که به پیشنهاد آقای مختاری در سریال نیستان یک نقش منفی را کارکردم که این نقش مورد توجه مردم قرارگرفت و از جاهای مختلف جایزه و لوح تقدیر گرفتم آنجا بود که به من پیشنهاد شد که اگر توانایی بازی در نقش منفی را داری هر دو را بازی کن ، خودم هم عقیده داشتم که بازی بازیگر نباید کلیشه شود به همین خاطر خودم را محک زدم که نقش های مختلف را بازی کنم و سعی کردم در عرصه هنر موثر باشم.

سینما یا تلویزیون؟

هردو را ، چون به هرحال شخصیت ها کاراکترهایی هستند که با آنها زندگی کرده ام و یه جورهایی از فیلترهای درونی و احساسی من رد شده اند به همین خاطر برایم سخت است که بگویم کدام یک را بیشتر دوست دارم

علی انصاریان درگذشت + واکنش بازیگران

نظر مهدی امینی خواه در مورد بازیگران جم

وی درمورد هنرمندانی که به شبکه جم پیوستند گفت: این ها هنرمند هستند و در صنعت فیلم سازی فعالیت می کنند. تنها از یک شبکه به شبکه  دیگری رفته اند و در آنجا کشغول کار شده اند. اکنون که برگشته اند نباید با آنها ناملایمتی کرد. نباید نسبت به آنها جبهه بگیریم.

علت کم کاری مهدی امینی خواه

امینی خواه در ادامه درباره علت کم کاری اش گفت : چند سالی هست که حجم تولیدات صنعت سینمایی پایین آمده است. مثلا اگر سالی 100 تا فیلم تولید می کردیم ، الان این تعداد به 20 الی 30 رسیده است. این حجم کم تاثیر می گذارد و باعث می شود کمتر سرکار باشیم. از طرفی من نباید نقش منفی را بازی می کردم. به این معتقد بودم که اگر در یک نقش بازی کنم ، تبدیل به یک بازیگر کلیشه ای می شدم. ولی شاید از دید مردم نقش منفی مناسب من نبود و آن را دوست نداشتند. اگر مردم همان مهدی امینی خواه نقش مثبت را دوست دارند ، من سعی می کنم دیگر در نقش های منفی بازی نکنم.

گله مهدی امینی خواه از فضای مجازی

مهدی گلایه‌ای از مردم و فضای مجازی کرده و گفته است : “مردم بدانید هنرمندان بدون پشتوانه شما جایگاهی ندارند. در فضای مجازی با حرف‌های ناسزا دل هنرمندان را نشکنید و بی‌مهری نکنید. دست محبت شماست که ما را هنرمند می‌کند. هنرمند با احساس و روح لطیفش کار می‌کند. اگر این احساس را بگیرید، چیزی برای ارائه ندارد. پس در فضای مجازی مهربان باشید و بدون تحقیق قضاوت نکنید.“

واکین فینیکس بازیگر نقش جوکر را بیشتر بشناسید

مافیا در سینمای ایران و کم‌کاری بازیگران

بحث بازیگران چشم رنگی نیست. باید یک فیلتری برای ورود این آدم‌ها باشد تا آنها آموزش ببیند و بعد وارد این حرفه شوند تا بتوانند باعث افتخار سینما شوند. اگر با پارتی و آشنایی وارد این حرفه می‌شوند یا بقا دارند یا ندارند. من این را قبول دارم که یک تعداد آدم‌های چشم رنگی بدون آموزش وارد حرفه بازیگری شدند و به همان تعداد آدم های تحصیلکرده هستند که بیکار هستند. اگر این فیلترها وجود داشته باشد، دیگر شاهد مافیا در سینما نیستیم.

امینی خواه در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره همکاری با محمدرضا شریفی‌نیا گفت: او جزو دوستان خوب من است ولی من محتاج این نیستم که کسی دست من را بگیرد و کار دهد. من کارنامه هنری‌ام مشخص است. فارغ التحصیل این رشته ام و حدود ۳۰۰ فیلم بازی کردم. احتیاجی ندارم که تهیه کننده‌ای را ببینم و بگویم به من کار بدهد. من نه نیازمندم نه التماس می‌کنم. معتقدم رزق و روزی را خدا می دهد. خدا بخواهد، هیچ کس نمی تواند جلوی کار کردن مرا بگیرد.

شروع فعالیت هنری مهدی امینی خواه

بازیگری را بعد از اتمام دانشگاه از سال 71 با تئاتر شروع کرد، چهار سال کارهای نمایشی انجام داد تا اینکه اولین بار در سال 1375 با فیلم صدای زندگی وارد تلویزیون شد و سپس با فیلم شور در سال 76 وارد سینما هم شد

مهدی امینی خواه و بهرام رادان در فیلم شور عشق
مهدی امینی خواه و بهرام رادان در فیلم شور عشق

شهرت مهدی امینی خواه

یکی از نقشهای ماندگار او بازی در سریال تلویزیونی مهمانی از بهشت در ماه رمضان 1379 به کارگردانی عبداله باکیده در نقش جوانی به نام حمید نیکخواه است که در آن سال از شبکه دو سیما پخش و مورد استقبال بینندگان قرار گرفت.

معرفی و دانلود فیلم داستان آمریکایی(American Fiction) که جوایز زیادی گرفت

با سریال هویت در سال 87 شناخته تر شد و با بازی در فیلم به یادماندنی “شاخه گلی برای عروس” در سال ۱۳۸۳ به اوج شهرت رسید.

مهدی امینی خواه در سریال هویت
مهدی امینی خواه در سریال هویت
مهدی امینی خواه در سریال شاخه گلی برای عروس
مهدی امینی خواه در سریال شاخه گلی برای عروس

او در سال 98 در سریال وارش در نقش دکتر خضوعی همکار شکوفه بازی کرده است.

مهدی امینی خواه و نیلوفر شهیدی در سریال وارش
مهدی امینی خواه و نیلوفر شهیدی در سریال وارش

گفتگوی خواندنی با مهدی امینی خواه

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی مهدی امینی خواه می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

شما از طرف‌ خانواده‌ محدودیتی‌ نداشتید ؟

– خیر، به‌ هیچ‌ وجه‌

چرا در زمینه‌ تلویزیون‌ کم‌ کار شدید ؟

– راستش‌ من‌ دو سه‌ کار تلویزیونی‌ دارم‌ که‌ هنوز پخش‌ نشده‌ و این‌ باعث‌ شد که‌ کمی‌ در کارم‌ وقفه‌ بیافتد. مانند سریال‌ های‌ نقش‌ برآب‌، اسی‌ موتوری‌، رفقای‌ خوب‌ و…

شما در کارتان‌ الگو هم‌ داشتید ؟

– ببینید هر کسی‌ که‌ بتواند چیزی‌ به‌ من‌ یاد دهد حتی‌ مردم‌ عادی‌ می‌ توانند برایم‌ الگو باشند. ولی‌ هیچ‌ گاه‌ از کسی‌ کپی‌ نکشیدم‌.

تا الان شده جلوی بازیگری که به حرفه‌ای بودنش معتقدید، دست و پای خود را گم کنید؟
– خوشبختانه، چون من از دوره نوجوانی وارد تئاتر شدم و در همان دوران نوجوانی به مقام‌ها و جوایز زیادی در زمینه تئاتر دست پیدا کردم، زمانی که به صورت حرفه‌ای وارد تلویزیون و سینما شدم، همه این مسائل برایم حل شده بود و تجربه‌هایم به من کمک کرد که دست و پایم را گم‌ نکنم.

برای انتخاب یک نقش چه فاکتورهایی رادر نظر می‌گیرید؟
– خود نقش، فیلمنامه، کارگردان و مهم‌تر ازهمه پیام فیلم.

الان که مشهور شدید چه احساسی دارید؟
– احساس می‌کنم که همان مهدی هستم که‌ خاک پای ملت است و باید باشد.

بازیگران و ستارگان زن موفق متولد دهه 50 چه کسانی هستند؟

در حال‌ حاضر شهرت‌، تکامل‌ و عشق‌ کدام‌ یک‌ برایتان‌ مهم‌ تر است‌ ؟

– تکامل‌ که‌ لازمه‌ زندگی‌ هر آدم‌ است‌ و هر انسانی‌ به‌ دنیا می‌آید که‌ به‌ تکامل‌ برسد. عشق‌ هم‌ نیرو و پتانسیل‌ و انرژی‌ است‌ و می‌ توان‌ آن‌ را موهبت‌ و نعمت‌ الهی‌ دانست‌ که‌ خدا به‌ انسان‌ هدیه‌ می‌ دهد و عشق‌ باید زمینه‌ زندگی‌ باشد و چون‌ عشق‌ انرژی‌ و سوخت‌ برای‌ حرکت‌ به‌ سوی‌ موفقیت‌ است‌. در مورد شهرت‌ باید بگویم‌ که‌ اگر تکامل‌ داشته‌ باشی‌ و از همان‌ نیروی‌ عشق‌ استفاده‌ کنی‌ ناخودآگاه‌ به‌ شهرت‌ می‌رسی‌.

شما تا چه‌ اندازه‌ مردمی‌ هستید ؟

– اگر مردم‌ مرا لایق‌ بدانند فکر می‌کنم‌ خیلی‌ مردمی‌ هستم‌.

شما کار طنز هم‌ کرده‌ اید ؟

– بله‌ و آخرین‌ کار طنزم‌ فیلم‌ سینمایی‌ (شاخه‌گلی‌ برای‌ عروس‌) بود.

چرا تا الان‌ ازدواج‌ نکردید ؟

– نه‌ شرایطش‌ برایم‌ مهیا بوده‌ است‌ نه‌ آدم‌ مدنظرم‌ را پیدا کرده‌ ام‌.

دوست‌ دارید به‌ کدام‌ دوره‌ زندگیتان‌ برگردید ؟

– دوره‌ دبیرستان‌ و دوره‌ ۲۰ تا ۲۵ سالگی‌

بزرگترین‌ افسوس‌ زندگی‌ شما ؟

– از دست‌ دادن‌ موقعیت‌ها

منزلتان‌ کدام‌ حوالی‌ است‌ ؟

– شهرک‌ اکباتان‌

ماشین‌ شخصی‌ تان‌ ؟

– میتسوبیشی‌

به‌ جوانان‌ علاقه‌ مند به‌ بازیگری‌ چه‌ توصیه‌ ای‌ دارید ؟

– من‌ به‌ آن‌ ها توصیه‌ می‌کنم‌ فرق‌ بین‌ آرزو و هدف‌ را بفهمند و بدانند

شعری که همیشه به یاد دارید و زیر لب‌ زمزمه می‌کنید؟
– پرواز را به خاطر بسپار، پرنده مردنی‌ست‌ …

اهل مطالعه هستید؟
– بله، خیلی زیاد؛ کتاب‌های هنری و جغرافیا و علمی را بیشتر دوست دارم.

ماجرای گریه کردن قاضی برای مریم مومن چه بود ؟

دیدگاه شما از زندگی؟
– زندگی یک جاده پرپیچ و خم است که گاهی‌ اوقات هوا ابری، گاهی آفتابی و گاهی صاف است. زندگی یک جریان است.

لیست آثار هنری مهدی امینی خواه

در ادامه بیوگرافی مهدی امینی خواه بازیگر وارش باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلم‌های سینمایی مهدی امینی خواه

عنوان فیلمسال ساخت
انتخاب ویژه۱۴۰۰
هزار سال با تو۱۳۹۸
سرزمین پرسپولیس١٣٩٨
اینجا کجاست؟۱۳۹۶
سندباد و سارا۱۳۹۵
پیچ فرعی۱۳۹۲
انسان‌ها۱۳۸۹
چگونه میلیاردر شدم۱۳۸۹
سوگند۱۳۸۷
احضار شدگان۱۳۸۶
تلافی۱۳۸۶
ملودی۱۳۸۶
زن بدلی۱۳۸۵
قصه دل‌ها۱۳۸۵
چپ دست۱۳۸۴
شغال۱۳۸۴
امپراطور۱۳۸۳
جدا افتاده۱۳۸۳
زن زیادی۱۳۸۳
شاخه گلی برای عروس۱۳۸۳
برگ برنده۱۳۸۲
شور عشق۱۳۷۹
مهدی امینی خواه در فیلم امپراتور
مهدی امینی خواه در فیلم امپراتور
مهدی امینی خواه در فیلم انتخاب ویژه
مهدی امینی خواه در فیلم انتخاب ویژه
مهدی امینی خواه در فیلم پیچ فرعی
مهدی امینی خواه در فیلم پیچ فرعی
مهدی امینی خواه در فیلم جزیره مهربانی
مهدی امینی خواه در فیلم جزیره مهربانی
مهدی امینی خواه در فیلم روح بابات زندست
مهدی امینی خواه در فیلم روح بابات زندست
مهدی امینی خواه در فیلم متین بانو
مهدی امینی خواه در فیلم متین بانو
مهدی امینی خواه و فتح علی اویسی در فیلم چگونه میلیاردر شدم؟
مهدی امینی خواه و فتح علی اویسی در فیلم چگونه میلیاردر شدم؟
مهدی امینی خواه و محمد مختاری در فیلم شغال
مهدی امینی خواه و محمد مختاری در فیلم شغال
مهدی امینی خواه و نفیسه روشن در فیلم انسانها
مهدی امینی خواه و نفیسه روشن در فیلم انسانها
مهدی امینی خواه و یوسف مرادیان در فیلم سوگند
مهدی امینی خواه و یوسف مرادیان در فیلم سوگند
مهدی امینی خواه در فیلم سینمای هزار سال با تو
مهدی امینی خواه در فیلم سینمای هزار سال با تو

مجموعه‌های تلویزیونی مهدی امینی خواه

سالعنوان مجموعهکارگردانتوضیحات
۱۳۹۸وارشاحمد کاوریشبکه سه
۱۳۹٨دنگ و فنگ روزگارجواد مزد آبادیشبکه یک
۱۳۹۶هیچ‌کارهسید میلاد بنی طباشبکه استانی اصفهان
۱۳۹۵در قصه‌ها زندگی می‌کنندداود بیدلشبکه دو
۱۳۹۳گذر از رنج‌هافریدون حسن پورشبکه یک
۱۳۹۲بگو کی هستماکبر منصورفلاح
۱۳۹۱راه رفتن روی خطوطعلیرضا امینیشبکه یک
۱۳۹۰دختری به نام آهوقدرت‌الله صلح‌میرزاییشبکه پنج
۱۳۹۰پنجرهقدرت‌الله صلح‌میرزاییشبکه پنج
۱۳۸۷-۱۳۹۴عملیات ۱۲۵ (فصل دوم)بهروز افخمی، مسعود آب‌پرور، محمدرضا آهنج و راما قویدلشبکه پنج
۱۳۸۷منظومه آتشمرتضی متولیشبکه استانی بوشهر
۱۳۸۷هویتمهدی ودادیشبکه سه
۱۳۸۶–۱۳۸۷خط‌شکنمسعود تکاورشبکه پنج
۱۳۸۵–۱۳۸۶قاب‌های خالیمرتضی احمدی هرندیشبکه دو
۱۳۸۵گلریزانمسعود رشیدیشبکه یک
۱۳۸۵به خاطر مناکبر منصورفلاحشبکه دو
۱۳۸۴برای آخرین باراکبر منصورفلاحشبکه پنج
۱۳۸۳مردان کوچکاکبر منصورفلاحشبکه دو
۱۳۸۴باران بهاریمسعود رشیدیشبکه یک
۱۳۸۲شهر بارانسیدجواد هاشمیشبکه دو
۱۳۸۱-۱۳۸۲نقش بر آبعبدالله باکیدهشبکه یک
۱۳۸۱آبی مثل دریاابوالقاسم معارفیشبکه پنج
۱۳۸۰روشنایی دشتعبدالله باکیدهشبکه دو
۱۳۷۹-۱۳۸۰خورشید و ماهمهدی حسینی‌وند
۱۳۷۹مهمانی از بهشتعبدالله باکیدهشبکه دو
۱۳۷۹کژدم ۳۳مهدی شمساییشبکه سه
۱۳۷۹همسفرقاسم جعفریشبکه سه
۱۳۷۷راه سومقاسم جعفریشبکه سه
صبح فرشتهامیر جاودانی زرین
صدای زندگیعبدالله باکیده
مهدی امینی خواه در فیلم کژدم
مهدی امینی خواه در سریال کژدم
مهدی امینی خواه در سریال دنگ و فنگ روزگار
مهدی امینی خواه در سریال دنگ و فنگ روزگار

صفحه اینستاگرام مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 279 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی مهدی امینی خواه و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی مهدی امینی خواه و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی مهدی امینی خواه ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام مهدی امینی خواه @mehdiaminikhah میباشد و بیش از 85 هزار دنبال کننده دارد.

بیوگرافی کریستین بیل و تغییر وزن او در فیلم های سینمایی مختلف

صفحه اینستاگرام مهدی امینی خواه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا