اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای ازدواج مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور و مهریه ی عجیب او!

در این بخش بیوگرافی مینا جعفرزاده بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی مینا جعفرزاده از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال خاله خانم به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی مینا جعفرزاده آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

مینا جعفرزاده چند سال سن دارد؟

مینا جعفرزاده متولد ۱۵ بهمن ۱۳۲۵ ‏است و ۷۵ سال سن دارد.

مینا جعفرزاده با کدام نقش به شهرت رسید؟

اوج شهرت مینا جعفرزاده با سریال خاله خانم بود.

همسر مینا جعفرزاده چه کسی است؟

مینا جعفرزاده همسر بهمن زرین پور بازیگر و کارگردان است.

مینا جعفرزاده فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

مینا جعفرزاده از سال 1348 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی مینا جعفرزاده

نام اصلیمینا بویوک جعفرزاده
نام هنریمینا جعفرزاده
تاریخ تولد۱۵ بهمن ۱۳۲۵ ‏(۷۵ سال)
محل تولدخوی آذربایجان غربی
محل زندگیتهران
تحصیلاتدیپلم
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۴۸–اکنون
همسربهمن زرین‌پور(درگذشت ۱۳۹۵)
فرزندسولماز زرین‌پور
قد157 سانتی متر

بیوگرافی مینا جعفرزاده

بیوگرافی مینا جعفرزاده

در بیوگرافی مینا جعفرزاده با نام اصلی مینا بویوک جعفرزاده آمده است:وی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۲۵ در خوی آذربایجان غربی، بازیگر سینما و تلویزیون است.

عکس جوانی مینا جعفرزاده قبل از انقلاب
عکس جوانی مینا جعفرزاده قبل از انقلاب

در بیوگرافی مینا جعفرزاده لازم به ذکر است : او تا مقطع دپلم تحصیل کرد و از زمان دبیرستان وارد عرصه هنری شد سپس به رادیو رفت و با تلویزیون به شهرت رسید ، همسر مرحومش نیز کارگردان بود

زندگینامه مینا جعفرزاده

قد مینا جعفرزاده

در بیوگرافی مینا جعفرزاده بهتر است بدانید قد او 157 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده مینا جعفرزاده

در بیوگرافی مینا جعفرزاده درباره ی خانواده اش آمده است: در شهر خوی آذربایجان غربی به دنیا آمد اما همان ایام کودکی با خانواده به تهران کوچ کردند و در محله پیچ شمیران بزرگ شد و مدرسه رفت

اصالتا آذری هستم ، اما تا به حال در آذربایجان زندگی نکردم. پدر و مادرم آذری بودند که به تهران آمدند من هم اول زبان فارسی را یاد گرفتم و سپس به زبان ترکی مسلط شدم ، بنابراین همیشه با مادرم و خانواده ام ترکی صحبت می کردیم اما سال هاست که مادرم فوت کرده و یک خواهر دارم که در ایران نیست. دیگر کسی را ندارم که با او ترکی صحبت کنم چرا که همسر و فرزندانم نیز آذری نیستند.

بیوگرافی و فیلم شناسی سر آنتونی هاپکینز، برنده اسکار ۲۰۲۱

ازدواج و وضعیت تاهل مینا جعفرزاده

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مینا جعفرزاده درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

او در مقطع دبیرستان که وارد عرصه هنری و سپس رادیو شد همانجا با بهمن زرین پور کارگردان و نمایشنامه نویس آشنا و بعد از سه سال باهم ازدواج کردند.

فرزند مینا جعفرزاده

حاصل ازدواج بانوی سینمای ایران مینا جعفرزاده و جناب بهمن زرین پور کارگردان و بازیگر سینمای ایران دختری به نام سولماز زرین پور فارغ التحصیل موسیقی از دانشگاه هند می باشد.

مینا جعفرزاده درباره ی دخترش میگوید: او در حال حاضر تدریس موسیقی می کند، ساز اصلی اش پیانو است و به تازگی هم مدرک کارشناسی ارشد از یک دانشگاه معتبر هند گرفته و به زودی تحصیلاتش را در مقطع دکترا، در همین رشته دنبال خواهد کرد. او از چهار پنج سالگی جذب موسیقی شد و از همان سال ها توسط بهترین معلم ها آموزش دید و سپس به هنرستان موسیقی رفت. سولماز که الان 37 ساله است ازدواج کرده و یک فرزند 12 ساله به نام مسیح دارد که شیرینی زندگی من و بهمن زرین پور است. مسیح نه تمایلی به موسیقی دارد و نه به بازیگری و بیشتر علاقمند به نقاشی است.

مینا جعفرزاده در کنار دخترش سولماز
مینا جعفرزاده در کنار دخترش سولماز

نحوه آشنایی مینا جعفرزاده با بهمن زرین پور و ازدواج

آن روزها دو نفر به هم علاقه مند می شدند ، با هم ازدواج می کردند و بین ما این علاقه بیشتر از طرف همسرم بود. ما با هم همکار بودیم. ایشان یک طنز خاصی داشت و آن روزها به همه می گفت ، بالاخره خانم جعفرزاده را عقدش می کنم و مهرش هم کفترهای امام رضا (ع) است.من همیشه متعجب بودم چرا مهریه ام را می گفت کفترهای امام رضا بسیاری از همکارانم وقتی این صحنه را می دیدند به من می گفتند که این از تو خوشش اومده است.

عکس هایی از نیوشا ضیغمی در خارج

یک روز سر ضبط یک کاری بودیم که یک دفعه بهمن زرین پور به من نگاهی کرد و گفت من امروز میام خواستگاری. من بسیار شوکه شدم، اتفاقا همان روز هم آمد اما بدون گل بدون شیرینی و حتی با شلوار لی. پیش پدرم رفت با پدرم صحبت کرد و پدرم مخالفت کرد. وقتی از پدرم دلیل مخالفتش را پرسیدم به من گفت آداب و رسوم را رعایت نکرده است آخه چه کسی با شلوار لی بدون یه دسته گل یا شیرینی به خواستگاری می رود. بعدها دیگران با پدرم صحبت کردم و پدرم قبول کرد بیایند.”

ماجرای مهریه مینا جعفرزاده

در فامیل ما مهریه رسم نیست و پدرم شرط گذاشت تا مهریه داشته باشیم. گفت چون هنرمندان زن نگهدار نیستند ، این مهریه دست و پای طرف را می بندد(خنده) سر سفره عقد پدر گفتند 150 هزار تومان مهریه ، اما بهمن گفت 200هزار تومان. پدرم صدا زد و گفت چرا مهریه را زیاد کردید و بهمن گفت من عدد رند را دوست دارم. (خنده)

همبازی بودن مینا جعفرزاده با همسرش در آوای فاخته

پدرم مخالف فعالیت تصویری من بود و به واسطه احترامی که من و زرین پور برای پدرم قائل بودیم در زمان حیات او کار تصویری انجام ندادم. تا اینکه پدر در سال 59 به رحمت حق پیوست و من از سال 64 تا امروز به طور مداوم در کارهای تصویری اعم از سینمایی، مجموعه تلویزیونی و تله فیلم حضور داشته ام و هر پیشنهاد را که به هر کدام از ما شده، با همدیگر در میان گذاشته و با هم مشورت کرده ایم که آیا پذیرش آن صحیح است یا خیر؟ در واقع هر کاری تا الان انجام داده ام مورد تایید همسرم بوده است. من و همسرم چند کار مشترک داشته ایم که نویسندگی و کارگردانی آنها را هم همسرم انجام داده مثل «عطر گل یاس»، «آوای فاخته»، «حامی»، «زیر گنبد کبود»، «گالش های مادربزرگ»، «هتل پیاده رو»، «ستاره باران» و…

جواب دندان شکن شبنم قلی خانی به شایعات اخیر

همیشه مایل بودم در کارهایی که بهمن زرین پور نویسندگی و کارگردانی آنها را برعهده دارد حضور داشته باشم، منتهی به دلیل ترس از حرف مردم که نگویند پارتی بازی شده کمتر در کارهای او حاضر می شدم. یکی از ویژگی های کار با بهمن زرین پور ضمن دلنشین بودن آن سختگیری های خاص وی است. در هر کاری که زرین پور کلید زده شرایط کاری به قدری خوب و دلچسب بوده که در پایان کار تمام عوامل با بغض از هم جدا شده اند. البته، این اواخر بهمن زرین پور کم کار شده و مقابل دوربین دیده نشده، بیشتر نویسندگی کرده و چند فیلمنامه سینمایی و تلویزیونی نوشته که همه آماده اجراست.

در «آوای فاخته» یکی از کارهای مشترک من و بهمن زرین پور دخترمان سولماز هم حضوری موفق داشت. رشته اصلی سولماز موسیقی است و بعد از پخش مجموعه «آوای فاخته» توسط کارگردانان مختلفی دعوت به کار شد، اما ترجیح داد به جای ادامه بازیگری، موسیقی را دنبال کند، چون معتقد است یک موسیقیدان در 90 سالگی هم می تواند همیشه نقش اول را داشته باشد، در حالی که در بازیگری با اولین خطی که روی چهره بیفتد، بازیگر هر چقدر هم خلاق باشد، دیگر بازیگر نقش اول نخواهد بود.

بیوگرافی بهمن زرین پور همسر مینا جعفرزاده

بهمن زرین پور متولد 1320 در کرمانشاه ، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون می باشد

تحصیلکرده کرده لیسانس رشته کارگردانی بود که فعالیت خود را با دستیاری علی حاتمی شروع کرد و بعدها خود نویسنده و کارگردان بنامی شد

متاسفانه این هنرمند در 17 تیر 95 وقتی 75 ساله بود به علت بیماری ریوی درگذشت

معرفی فیلم سرهنگ ثریا با الهام از یک داستان واقعی
بهمن زرین پور همسر مینا جعفرزاده
بهمن زرین پور همسر مینا جعفرزاده
مینا جعفرزاده و دخترش سولماز زرین پور در مراسم تشییع جنازه بهمن زرین پور
مینا جعفرزاده و دخترش سولماز زرین پور در مراسم تشییع جنازه بهمن زرین پور

کم کاری مینا جعفرزاده بعد از فوت همسرش

بعد از فوت همسرم بهمن ، روحم خسته شده بود و با تاثیری که از این اتفاق گرفته بود خانه نشین بودم ، اما خدا را شکر این روزها حال خوبی دارم

علایق و حقایقی درباره مینا جعفرزاده

در ادامه بیوگرافی مینا جعفرزاده مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

علاقه مینا جعفرزاده به نقش منفی

علاقه ندارم که نقش مادرهای کلیشه ای و تکراری را بازی کنم ، مشتاق هستم که نقش منفی ایفا کنم اما متاسفانه این اتفاق نمی افتاد

برخی می گوید به چهره ام نمی آید که اینگونه نقش ها را بازی کنم ولی نقش مادری که حرفش برو دارد و تصمیم گیرنده است را خیلی بازی کردم

علاقه مینا جعفرزاده به نقش معتاد

من همیشه عاشق این بودم که نقش یک معتاد را بازی کنم و خیلی هم برای آن تمرین کرده بودم. البته در این سن هم اگر پیشنهاد شود قبول می کنم ، چون بامزه تر از جوانی اش می شود.

بهترین نقش مینا جعفرزاده

فیلمی که خیلی برایم خاطره داشت و دلچسب بود و در آن فیلم بسیار به من خوش گذشت بای در سریال خاله خانم در سال 1375 بود

در این مجموعه کنار اکبر عبدی بازی کردم که کارگردانی آن برعهده منوچهر پوراحمد بود

فعالیت مینا جعفرزاده در دوبله

یکی دیگر از فعالیت های هنری من فعالیت در زمینه دوبله بود که توسط زنده یاد تاجی احمدی به سمت آن کشیده شدم، اما چون روحیه ام با رادیو ملموس تر بود صداپیشگی در رادیو را به دوبله ترجیح دادم.
شاخص ترین کار من در عرصه دوبله یک مجموعه تلویزیونی خارجی در ژانر جنگی بود که به جای بازیگر اول فیلم حرف زدم. فیلم سینمایی «دزد عروسک ها» را هم که به زبان آذری دوبله شد یکی از کارهای خوبم در زمینه دوبله می دانم.

بیوگرافی فردوس کاویانی

بازیگران مورد علاقه مینا جعفرزاده

در بازیگران زن جوان نقش های هانیه توسلی و میترا حجار را خیلی دوست دارم و در بازیگران مسن تر نیز کار خانم فاطمه معتمدآریا را خیلی می پسندم

در بین بازیگران مرد هم نقش های آقایان پرویز پرستویی و بازی های مرحوم عزت الله انتظامی را خیلی دوست دارم

خط قرمز مینا جعفرزاده

خط قرمز من این بود که فقط پول را نبینم و برای پول هر کاری انجام ندهم.

بیماری قلبی و آنژیو مینا جعفرزاده

بعد از آخرین بازی در تله فیلم، در یکی دو تله فیلم دیگر هم بازی کردم، که یک دفعه ناراحتی قلبی به سراغم آمد و بعد از مراجعه به دکتر مشخص شد گرفتگی رگ قلب دارم که با عمل آنژیو رفع می شود
بعد از انجام عمل آنژیوگرافی، در یک مجموعه شش قسمتی به کارگردانی حسین تبریزی بازی کردم که در آن با کامبیز دیرباز، پژمان بازغی و فریبا کوثری رودررو هستم و کاراکتر مادر آن را ایفا می کنم.

خیلی سختی کشیده ام

وقتی دانش آموز کلاس دوم دبیرستان بودم پدرم سکته کرد و روزهای خیلی سختی را به واسطه کسالت او من و سایر اعضای خانواده سپری کردیم.

بعد از ازدواجم هم در ارتباط با کار سینما سختی های زیادی را پشت سر گذاشتم. به عنوان مثال مجموعه «تفنگ سرپُر» در محلی ساخته شد که پر از مار و عقرب بود و همیشه نگران بودم که مبادا در حین کار آسیب ببینم، یا در طول ده ها کار دیگر مجبور بودم ماه ها از خانه و خانواده دور بمانم و به واسطه بازی در یک سکانس گاهی از ساعت پنج صبح با گریم و لباسی خاص، آن هم در فصل تابستان منتظر مقابل دوربین رفتن می ماندم. آن هم در مکان هایی که کولر خاموش بود که مبادا صدای کولر شنیده شود و… سختی های کار، یکی دو تا نیست، بی نهایت است، از کجایش بگویم؟

زندگینامه کتایون ریاحی از ازدواج اول و دوم تا ماجرای خودسوزی

شروع فعالیت هنری مینا جعفرزاده با رادیو

در بیوگرافی مینا جعفرزاده میخوانیم: در دوران دبیرستان یک سال به اردوی رامسر رفته بودم و در آمفی تئاتر محل برگزاری اردو نمایشی اجرا شد که من هم در آن بازی داشتم. فریدون توفیقی (مجری رادیو) بازی مرا دید و من هم علاقه مندی خودم را به انجام کار نمایشی رادیو اعلام کردم و با حمایت او ابتدا در بخش نمایش های رادیویی ویژه کودکان مشغول کار شدم و پس از مدتی به بخش نمایشی بزرگسالان راه یافتم.

اولین نمایشنامه ای که در رادیو کار کردم ، نمایشنامه الیور توئیست به کارگردانی زنده یاد صادق بهرامی بود که در آن به جای شخصیت الیور توئیست در کودکی حرف زدم.

مینا جعفرزاده از نمایش تا دوبله

پدرم بازاری بود و خیلی دوست نداشت من در کار بازیگری باشم. کار اول من به کارگردانی شهلا ریاحی بود ، به ایشان گفتم که پدرم مخالف هستند. در نهایت قرار شد حرفی نزنم تا کار پخش شود و پدر به یکباره با بازی من در یک فیلم مواجه شود.

برای پدرم نظر باجناقش مهم بود؛ چون خیلی حاشیه درست می کرد و از او می ترسید. عمویم با من سر تمرین ها می آمد. روزی که قرار شد فیلم پخش شود ، ما هر ترفندی زدیم تا پدر از خانه بیرون برود ، نشد.

آن روز دل در دل من نبود استرس داشتم اضطراب داشتم ولی خب دیگر دیر شده بود من بازی کرده بودم و فیلم هم داشت پخش میشد پدرم و من به صورت خیلی باور نکردنی با هم نظاره گر آن فیلم بودیم او طرز فکر خودش را داشت و طرز فکرش برای من قابل احترام بود.  باجناق پدرم به خانه ما زنگ زد و به پدرم گفت که ما کار را دوست داشتیم ، اما پدرم به من گفت که این اولین و آخرین کار بازیگری من در سینماست. واقعا هم حرف پدرم را گوش کردم و تا مدت ها برای سینما پیشنهاد داشتم اما نپذیرفتم ، نهایتا استخدام صدا و سیما شدم.

فیلم ابلق ؛ جدیدترین اثر نرگس آبیار با حضور درخشان الناز شاکردوست

در ادامه توسط زنده یاد تاجی احمدی به حرفه دوبله کشیده شد

استخدام مینا جعفرزاده بعد از انقلاب

در بیوگرافی مینا جعفرزاده لازم به ذر است: بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب به استخدام صدا و سیما درآمد و در سال 1376 نیز بازنشسته شد ، او از سال 64 در کنار همسرش کار بازیگری را ادامه داد

حضور مینا جعفرزاده در رادیو

روزهای خوش من در رادیو بوده است. حتی زمانی که گفتند به ساختمان شیشه ای برویم ، روی درب تمام استودیوها نوشته بودم که من مینا جعفر زاده دوست ندارم ، به ساختمان شیشه ای بروم.

مینا جعفرزاده در رادیو
مینا جعفرزاده در رادیو

مینا جعفرزاده در جلوی دوربین و سینما

در بیوگرافی مینا جعفرزاده آمده است: اولین حضور جدی و حرفه ای اش با سریال گالش های مادربزرگ در سال 1367 برای تلویزیون بود او در همین سال با فیلم فیل در تاریکی به سینما رفت

مینا جعفرزاده در سریال گالش های مادربزرگ
مینا جعفرزاده در سریال گالش های مادربزرگ

در سال ۱۳۷۴ با فیلم سینمایی برج مینو گام دیگر خود را در سینما برداشت

این فیلم توسط ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردانی شده و بازیگران چهره ای همچون علی نصیریان و نیکی کریمی و علی مصطفی و محمدرضا شریفی نیا در آن حضور داشتند فیلمی که در ۱۷ مرداد ۱۳۷۵ در سینماهای کشور اکران شد

مینا جعفرزاده در سال ۱۳۷۷ در فیلم دختری با کفشهای کتانی به کارگردانی رسول صدرعاملی حضور یافت و با پگاه آهنگرانی و مجید حاجی زاده و اکرم محمدی همبازی شد

آخرین کار سینمایی او فیلم آپاچی بوده که در سال ۱۳۹۷ توسط آرش معیریان کارگردانی شده است.در این فیلم رضا شفیعی جم و سحر قریشی و حمید لولایی و شهره لرستانی بازی می‌کنند

مینا جعفرزاده و دیگر بازیگران فیلم آپاچی
مینا جعفرزاده و دیگر بازیگران فیلم آپاچی

مینا جعفرزاده در تلویزیون

مینا جعفرزاده در تلویزیون نیز سوابق هنری بسیار زیادی دارد که در سال ۱۳۶۹ بازی در سریال عطر گل یاس به کارگردانی بهمن زرین پور موفق شد به شهرت برسد

سریالی که در آن داوود رشیدی و اسماعیل شنگله بازی می‌کردند و از شبکه اول سیما در سال ۱۳۶۹ بر روی آنتن رفت

تا به حال چهره باران کوثری را بدون آرایش دیدید؟

سریال های آوای فاخته و زیر گنبد کبود و جهان وارونه نیز از دیگر کارهای او در دهه هفتاد بود

شهرت مینا جعفرزاده

در بیوگرافی مینا جعفرزاده یکی از ماندگارترین فیلم های او بازی در فیلم خاله خانم به کارگردانی منوچهر پوراحمد است که نوروز سال 76 روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

سریال خاله خانم اولین تجربه همکاری مینا جعفرزاده با اکبر عبدی بود که به یکی از ماندگارترین نقش آفرینی های او تبدیل شد و بسیاری از مخاطبان تلویزیون او را با نقش خاله جان اکبر عبدی به خوبی به یاد دارند.

مینا جعفرزاده و اکبر عبدی در سریال خاله خانم
مینا جعفرزاده و اکبر عبدی در سریال خاله خانم

در بیوگرافی مینا جعفرزاده از نقش های ماندگار او می‌توان به بازی در سینمایی اخراجی ها و سریال نابرده رنج و زیر آسمان شهر اشاره کرد.

مینا جعفرزاده در فیلم اخراجی ها
مینا جعفرزاده در فیلم اخراجی ها
مینا جعفرزاده در سریال نابرده رنج
مینا جعفرزاده در سریال نابرده رنج

آخرین سریالی که در آن حضور داشته چادرگلدار در سال1400 بوده است که توسط محسن یوسفی کارگردانی شد و در شبکه اول سیما پخش گردید.

مینا جعفرزاده در سریال چادرگلدار
مینا جعفرزاده در سریال چادرگلدار

خانم مینا جعفرزاده تا کنون به عنوان بازیگر نقش اول زن بازی نکرده است اما همیشه به عنوان مادر و مادربزرگ در فیلم ها و سریال ها ظاهر شده است و موفق شده افتخارات بسیار زیادی را در این زمینه به دست آورد.

لیست آثار هنری مینا جعفرزاده

در ادامه بیوگرافی مینا جعفرزاده بازیگر اخراجی ها باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی مینا جعفرزاده

  • ۱۳۹۹ – رویای طبقه پایین
  • ۱۳۹۷ – آپاچی
  • ۱۳۹۶ – خوک
  • ۱۳۹۰ – یک سطر واقعیت
  • ۱۳۸۸ – چراغ قرمز
  • ۱۳۸۸ – کیفر
  • ۱۳۸۷ – اخراجی‌ها ۲
  • ۱۳۸۹ – اخراجی‌ها ۳
  • ۱۳۸۷ – چار چنگولی
  • ۱۳۸۷ – چشمک
  • ۱۳۸۷ – دلداده
  • ۱۳۸۷ – یک وجب از آسمان
  • ۱۳۸۵ – اخراجی‌ها
  • ۱۳۸۵ – خدا نزدیک است
  • ۱۳۸۲ – روایت سه‌گانه (اپیزود اول: یک آرزوی کوچک)
  • ۱۳۸۰ – هفت ترانه
  • ۱۳۷۸ – شراره
  • ۱۳۷۷ – دختری با کفش‌های کتانی
  • ۱۳۷۴ – برج مینو
  • ۱۳۶۷ – فیل در تاریکی
ماجرای فلج شدن فک سحر جعفری جوزانی چه بود؟
مینا جعفرزاده در فیلم رویای سهراب
مینا جعفرزاده در فیلم رویای سهراب
مینا جعفرزاده در فیلم سینمایی خوک
مینا جعفرزاده در فیلم سینمایی خوک
انوشیروان ارجمند و مینا جعفرزاده در فیلم کیفر
انوشیروان ارجمند و مینا جعفرزاده در فیلم کیفر

مجموعه های تلویزیونی مینا جعفرزاده

سالنامسمتکارگردانتوضیحات
۱۴۰۰چادرگلداربازیگرمحسن یوسفیشبکه ۱
١٣٩٩چوب خطبازیگرحمید بهرامیانشبکه ٣
١٣٩٩بیگانه ای با من است (فصل اول)بازیگراحمد امینیشبکه ٢
۱۳۹٩دوپینگبازیگررضا مقصودیشبکه ۳
۱۳۹۷زندگی از نو (مجموعه تلویزیونی)بازیگرعلی‌محمد قاسمیشبکه ۵
۱۳۹۲–۱۳۹۳هفت‌سنگبازیگر مهمانعلی‌رضا بذرافشانشبکه ۳
۱۳۹۲–۱۳۹۳نیلی‌تر از مهتاببازیگرمحسن یوسفیشبکه ۳
۱۳۹۲تله‌فیلم «ایستاده در آغاز»بازیگرسیدمحمدرضا میرمحمدشبکه قرآن و معارف
۱۳۹۲رخنهبازیگرحسین تبریزیشبکه ۲
۱۳۹۲بوی بارانبازیگرحسین تبریزیشبکه ۲
۱۳۹۲تله‌فیلم «چهل»بازیگرسعید جلیلی
۱۳۹۱تله‌فیلم «فولاد سرد»بازیگرشاهرخ دولکو
۱۳۹۱تله‌فیلم «روز عزیز»بازیگرمحسن توکلیشبکه ۱٬۲٬۳
۱۳۹۱تله‌فیلم «عشق ساندویچی»بازیگرمجید وحیدیان
۱۳۹۰–۱۳۹۱تله‌فیلم «دردسرهای زیبا»بازیگرپیام صابریمحصول سیمای مرکز کیش
۱۳۹۰شوق پروازبازیگریدالله صمدیشبکه ۱
۱۳۹۰نابرده رنجبازیگرعلی‌رضا بذرافشانشبکه ۳
۱۳۹۰تله‌فیلم «رنگ انتظار»بازیگرسیدمحسن میرحسینی
۱۳۹۰تله‌فیلم «تیک تاک»بازیگرسیدمحسن میرحسینی
۱۳۹۰تله‌فیلم «رؤیای سبز»بازیگرسیدمحسن میرحسینی
۱۳۹۰تله‌فیلم «پدرزن»بازیگرحسین بابائیان
۱۳۹۰تله‌فیلم «مسافر باران»بازیگرداریوش یاری
۱۳۸۹ستاره بارانبازیگربهمن زرین‌پور
۱۳۸۹دوز چورکبازیگرحسین پورستاردر نقش «ملوک»؛
محصول سیمای سهند (مرکز آذربایجان شرقی)
۱۳۸۸بهانه‌ای برای بودنبازیگربابک لطفیمحصول صدا و سیمای استان آذربایجان غربی
۱۳۸۸تله فیلم «صفر مرزی»بازیگرحسین تبریزیتهیه شده برای سیمای آذری شبکه جهانی سحر
۱۳۸۸بانوبازیگرفرید سجادی حسینیشبکه ۳
۱۳۸۸تله‌فیلم «سکه‌های شانس»بازیگرمجید تربتی‌فردشبکه ۱
۱۳۸۸تله‌فیلم «آوای سکوت»بازیگرحسین بلنده
۱۳۸۸تله‌فیلم «دود کعبه»بازیگرسعید شاپوری
۱۳۸۷–۱۳۸۸شب هزار و یکمبازیگرعلی بهادر
۱۳۸۷تله‌فیلم خاطرات فردابازیگرحمیدرضا حافظیتولید گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما
۱۳۸۶تله‌فیلم «شهردار»بازیگرحسین تبریزیشبکه ۲
۱۳۸۶تله‌فیلم «پاسخ رحمان»بازیگرجواد افشاربه سفارش شبکه استانی سمنان
۱۳۸۶تله‌فیلم «تکم‌چی»بازیگریدالله صمدی
۱۳۸۶تله‌فیلم «ضبط صوت»بازیگرکاوه دژاکام
۱۳۸۵–۱۳۸۶تله‌فیلم «با هم در خانه»بازیگربهمن زرین‌پورشبکه ۲
۱۳۸۵آدمخواربازیگرجواد مزد آبادی
۱۳۸۴پایان نمایشبازیگربهمن زرین‌پوردر دهه فجر ۱۳۸۴ از شبکه ۱ پخش شد.
۱۳۸۴برای آخرین باربازیگراکبر منصور فلاحشبکه تهران
۱۳۸۳رسم عاشقیبازیگرسعید سلطانیدر نقش «مادر یوسف»
در رمضان ۱۳۸۳ از شبکه تهران پخش شد.
۱۳۸۲تله‌فیلم «نسخهٔ خطی»بازیگرحسن فتحی
۱۳۸۱خاتونبازیگرفیاض موسویدر نقش «خاتون سادات»
۱۳۸۱حامیبازیگربهمن زرین‌پورشبکه ۵
۱۳۸۱تفنگ سرپربازیگرامرالله احمدجوشبکه ۱
۱۳۸۰زیر آسمان شهر – سری دومبازیگرمهران غفوریانشبکه ۳
۱۳۸۰روزهای آرزوبازیگرشاهرخ حمیدی‌مقدم
۱۳۸۰دیوار شیشه‌ایبازیگرمهدی صباغ‌زادهشبکه ۲
۱۳۸۰نوه عزیزم مریمبازیگرفرشاد اکتسابی
۱۳۷۹–۱۳۸۰خورشید و ماهبازیگرمهدی حسینی‌وند عالی‌پور
۱۳۷۸ویروس ۲۰۰۰بازیگرفریال بهزاددر نوروز ۱۳۷۹ از شبکه ۲ پخش شد.
۱۳۷۸کاشانهبازیگرقاسم جعفریشبکه ۳
۱۳۷۸هتل پیاده‌روبازیگربهمن زرین‌پوردر نوروز ۱۳۷۸ از شبکه ۱ پخش شد.
۱۳۷۷–۱۳۷۸بگذار آفتاب برآیدبازیگر مهمانحسین مختاریشبکه ۳
١٣٧٧گل من گلیبازیگرقاسم جعفریشبکه ۵
۱۳۷۶–۱۳۷۷فردا دیر استبازیگر مهمانحسن فتحیشبکه ۳
۱۳۷۵خاله خانمبازیگرمنوچهر پوراحمددر نوروز ۱۳۷۶ از شبکه ۱ پخش شد.
۱۳۷۴جهان وارونهبازیگربهمن زرین‌پوردر نوروز ۱۳۷۵ از شبکه ۱ پخش شد.
۱۳۷۴زیر گنبد کبودبازیگربهمن زرین‌پورشبکه ۵
۱۳۷۳آوای فاختهبازیگربهمن زرین‌پورشبکه ۱
۱۳۶۹عطر گل یاسبازیگربهمن زرین‌پورشبکه ۱
۱۳۶۷گالش‌های مادربزرگبازیگربهمن زرین‌پوردر نوروز ۱۳۶۸ از شبکه ۱ پخش شد.
کرونا ملیکا زارعی را راهی بیمارستان کرد
معصومه کریمی و مینا جعفرزاده در سریال خاتون
معصومه کریمی و مینا جعفرزاده در سریال خاتون
مینا جعفرزاده در سریال خط ویژه 2
مینا جعفرزاده در سریال خط ویژه 2
مینا جعفرزاده در سریال زندگی از نو
مینا جعفرزاده در سریال زندگی از نو
مینا جعفرزاده در سریال شوق پرواز
مینا جعفرزاده در سریال شوق پرواز

مینا جعفرزاده در نمایش خانگی

  • ۱۳۹۷ نهنگ آبی فریدون جیرانی
  • ۱۳۹۳ ابله کمال تبریزی
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا