اخبار دیگران

دانلود فیلم جدید

مطمئنا تماشای فیلم و سریال یکی از بهترین و سرگرم کننده‌ترین تفریح‌های دنیای امروزی است. دانلود برترین فیلم‌های روز دنیا و تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها در کنار خانواده می‌تواند اوقات خوشی را برای خانواده رقم بزند. اما با توجه به گستره‌ی فیلم‌ها و سایت‌ها و مراجعی که برای دانلود و تماشای فیلم‌ها وجود دارند، بایستی‌که سایت‌های معتبری را به‌عنوان مرجع خود برای تماشای فیلم‌ها انتخاب کنید تا درگیر سایت‌های نامعتبر نشوید که موجب تضییع زمان و هزینه نشود.

منظور از سایت‌های نامعتبر برای دانلود فیلم جدید این هست که به فرض شما زمان و حجم اینترنت قابل توجهی را برای دانلود یکم فیلم صرف کرده اید و پس از دانلود متوجه می‌شوید که فیلم دانلود شده بر خلاف مشخصات ذکر شده دوبله نیست در حالی‌که مدنظر شما دوبله بوده و به این ترتیب علاوه بر تلف شدن هزینه، شاید با توجه به گذر زمان دیگر فرصت برای دانلود از سایت دیگر و تماشای آن فیلم را در آن روز نداشته باشید!

در این محتوا تلاش می‌کنیم که ویژگی‌های مختلف یک سایت خوب برای دانلود فیلم‌ها را برشماریم و اطلاعات کافی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم.

  1. دسترسی ساده و راحت به انواع فیلم‌ها

گاهی اوقات شما برای دانلود فیلم به‌خصوصی به سایت مراجعه می‌کنید و خب معمولا همه‌ی سایت‌ها بخش جستجو را دارند و به آن فیلم دسترسی پیدا می‌کنید. ولی خب در اکثر اوقات شما فیلم خاصی مدنظر ندارید و با جستجو در سایت‌ها اقدام به گزینش فیلم و دانلود آن می‌کنید و با توجه به تعدد بالای فیلم‌های تولیدی روز دنیا و اینکه اگر بخواهیم همه‌ی فیلم‌ها را بررسی کنیم تا به فیلم‌های مدنظر خود برسیم زمان بسیار زیادی را می‌طلبد؛ این موضوع ایجاب می‌کند که سایت دسته بندی صحیحی را از انواع فیلم در اختیار کاربر قرار دهد. بنابراین سایت بایستی‌که دسته بندی مناسبی در زمینه‌ی ژانر فیلم اعم از اکشن، درام، جنایی، ترسناک، تاریخی، علمی و تخیلی و … داشته باشد تا با جستجو در ژانر مورد علاقه‌ی خود سریع‌تر به فیلم‌های مورد نظر دسترسی پیدا کنیم.

همچنین برای کوچک‌تر شدن بازه‌ی انتخابی چنانچه دسته‌بندی‌های دیگری چون سال تولید فیلم‌ها یا دسته‌بندی‌ بر اساس امتیاز فیلم در سایت‌های معتبر هم داشته باشد طبیعتا در عین کوتاه تر شدن زمان جستجو، در بسیاری از اوقات سبب می‌شود که فیلم انتخابی کاملا مقبول و با ارزش باشد.

حتی گرافیک و ظاهر سایت هم باید علاوه بر جذابیت بصری طوری باشد که یک کاربر جدید با مراجعه به سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند به آرشیوها و فیلم‌های مدنظر دسترسی پیدا کند.

  1. آرشیو جامع سایت برای دانلود انواع فیلم‌ها

یک سایت فیلم باید به طور کامل دارای آرشیو انواع فیلم باشد. در واقع باید این امکان برای کاربران در نظر گرفته شود که هر گاه کاربران خواستند یک فیلم قدیمی حتی از 30 سال پیش هم تماشا کنند، به راحتی در دسترس‌شان قرار داشته باشد. هدف از انتخاب یک سایت مرجع برای مشاهده‌ی فیلم این هست که هر روزه برای پیدا کردن فیلم‌ها درگیر سرچ در گوگل و سایت‌های مختلف نشویم و خب اگر سایت مدنظر دربرگیرنده‌ی اکثریت فیلم‌ها یا لااقل فیلم‌های پر مخاطب نباشد، کامل نخواهد بود.

  1. به‌روز بودن سایت

تقریبا همه‌ی افراد عاشق فیلم معتقدند بایستی‌که فیلم‌ها را تا زمانی که داغ است تماشا کنند. به همین دلیل وب سایت‌های دانلود و تماشای فیلم باید همیشه در حال بروز کردن آرشیو فیلم‌های سینمایی و سریال‌های خود باشند. برای مثال فیلمی که ماه‌ هاست در کشورهای خارجی در حال اکران بوده و تعاریف زیادی از آن شنیده ایم و مشتاق دیدن این فیلم هستیم، خب سایتی که آن را به عنوان مرجع خود قرار داده‌ایم باید جزء اولین سایت‌هایی باشد که فیلم مربوطه را در دسترس قرار دهد تا ما نیاز به جستجو در اینترنت برای پیدا کردن فیلم مذکور نباشیم.

  1. ارائه‌ی اطلاعات دقیق و کاربردی راجع به فیلم

اما یکی از مهم‌ترین ویژگی هایی که یک سایت دانلود فیلم باید داشته باشد، ارائه‌ی اطلاعات کلیدی درست راجع به فیلم است تا بازدید کننده بتواند تصمیم خود را بابت اینکه فیلم ارزش دانلود و تماشا را دارد یا خیر بگیرد.

تشخیص کفش چرم اصل و تقلبی

چندتا از این ابزارها برای دادن اطلاعات لازم به کاربر، خلاصه‌ی داستان فیلم، بازیگران اصلی، پوستر واضح فیلم، کارگردان، کشور سازنده و زبان، سال ساخت، امتیاز فیلم در سایت‌های مرجع امتیاز بندی فیلم مثل IMDB ، و ارائه‌ی تریلر فیلم است؛ برای افراد علاقه‌مند به فیلم ها هر کدام از این ویژگی‌ها بسیار مهم است و به این ترتیب می‌توانید تصمیم بگیرید که اصلا از این فیلم خوش تان می آید یا خیر! اگر به دنبال سایتی هستید که علاوه بر ویژگی دانلود، اطلاعات کامل و دقیقی را در عین گرافیک ساده و خوب در اختیارتان قرار دهد سایت فرا فیلم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین برای لینک‌های دانلود کیفیت‌های مختلف و به روز، لینک‌های دانلود نسخه‌ی دوبله شده و زیر نویس چسبیده هم قرار داده شود تا انواع نیازها را پوشش دهد.

  1. سهولت دانلود فیلم

از دیگر ویژگی‌های یک سایت خوب برای دانلود فیلم می‌توان به کیفیت لینک‌های دانلود آن اشاره کرد. در واقع یک سایت قدرتمند دانلود فیلم، باید لینک‌های دانلود مستقیم و با قابلیت ادامه‌دهنده‌ی دانلود   (Resume) را در اختیار کاربران قرار دهد تا اگر در حین دانلود، مشکلی پیش آمد، کاربر بتواند مجدداً دانلود را از ادامه شروع کند.

همچنین مطمئنا بارها پیش آمده که برای دانلود فیلم از یک سایت با کلیک روی لینک دانلود به صفحات دیگر منتقل می‌شوید و دستیابی به فایل مربوطه زمان بر شده و حوصله سر بَر می‌شود. بنابراین داشتن لینک کاملا مستقیم برای دانلود فیلم و عدم وجود تبلیغات‌ها و پاپ آپ‌های مختلف و کلافه کننده یک مزیت بسیار بسیار مهم برای سایت دانلود فیلم به شمار می‌روند.

طرح تعویض رایگان باتری ماشین‌ توسط امداد باتری

در ضمن امکان تماشای آنلاین فیلم هم قابلیت دیگری است که گاهی اوقات انتخاب مناسب‌تری نسبت به دانلود فیلم است، اما اگر بخواهیم دانلود فیلم و یا تماشای آن را به صورت آنلاین با یکدیگر مقایسه کنیم، باید گفت که هر کدام نسبت به دیگری دارای مزایا و معایبی هستند.

مزایای تماشای فیلم به صورت آنلاین نسبت به دانلود فیلم

  • مشاهده‌ی آنلاین فیلم نسبت به دانلود آن حجم اینترنت کمتری مصرف می‌کند.
  • فضای هارد لپ‌تاپ و گوشی همیشه یک محدودیت بزرگ برای دانلود انواع فایل‌ها است که تماشای آنلاین این محدودیت را به نوعی دور می‌زند!

مزایای دانلود فیلم نسبت به تماشای فیلم به صورت آنلاین

  • معمولا برایتماشای فیلم آنلاین مجبور هستید تا از لپتاپ یا گوشی تلفن همراهتان استفاده کنید و برخی از تلوزیون‌ها هوشمند نیستند و در این صورت لذت تماشای فیلم در صفحه‌ی نمایش بزرگ تلوزیون را از دست خواهید داد.
  • امکان قطع و وصل شدن فیلم در حین تماشای آنلاین وجود دارد بخصوص اگر اتصال اینترنت تان ضعیف باشد، نه تنها فیلم در حین اجرا مدام قطع خواهد شد بلکه وضوح و کیفیت فیلم هم کاهش می یابد.
  • گاهی اوقات طرح‌های نامحدودی از اینترنت برای زمان خاصی دارید که می‌توانید فیلم‌های مدنظر را دانلود کنید و بعدا در زمان‌های فراغت بدون مصرف اینترنت به تماشای آن‌ها بنشینید.
  • ممکن است به دنبال تماشای یک فیلم یا سریالی خاص باشید و فیلم مدنظر برای تماشای آنلاین وجود نداشته باشد، چراکه تنوع آرشیو سایت های تماشای آنلاین فیلم تا حدودی نسبت به لینک‌های دانلود فیلم پایین‌تر است.
  • شما پس از دانلود فیلم مورد نظرتان دیگر نیازی به اتصال به اینترنت نخواهید داشت و با آسودگی و خیال راحت می‌توانید در هر زمان که مدنظرتان باشد به تماشای فیلم بنشینید اما برای تماشای آنلاین اینطور نیست.
  • شاید دل تان بخواهد که بعدا باز هم تکرار یک فیلم یا بخش جذابی از آن را تماشا کنید و دسترسی به اینترنت برای تماشای آنلاین نداشته باشید و یا مصرف دوباره‌ی اینترنت برای دستیابی به آن بخش هزینه‌ی دوباره به شما تحمیل می‌کند.
بهترین سایت خرید و فروش اکانت در ایران کوک سنتر

همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم لینک‌های دانلود کیفیت‌های مختلف، لینک‌های دانلود نسخه‌ی دوبله شده و زیر نویس چسبیده، اطلاعات راجع به ممیزی بودن یا نبودن فیلم هم قرار داده شود تا کسی که می‌خواهد فیلم با کیفیت یا کم حجم، یا کسی که می‌خواهد فیلم بدون مورد ممیزی را به همراه خانواده مشاهده کند، به سهولت مورد مدنظر را با خیال راحت دانلود کند.

  1. معتبر بودن سایت

ممکن است که برای شما هم پیش آمده که یک فیلم را با صرف زمان و حجم اینترنت دانلود کردید و هنگام مشاهده متوجه کیفیت پایین فیلم شده اید در حالی‌که در مشخصات دانلود فیلم این نکته ذکر نشده بود، و مثلا قصد تماشای فیلم بدون سانسور را داشتید که از سایتی دانلود کرده اید و بعد متوجه سانسور بودن فیلم شده اید؛ بنابراین سایتی که انتخاب می‌کنید باید به قولی امتحانش را پس داده باشد!

کلام آخر

سعی کردیم تا همه‌ی ویژگی‌های مورد نیاز یک سایت مرجع خوب را برای دانلود فیلم‌ها بیان کنیم، با این وجود با توجه به تعدد سایت‌های موجود انتخاب آن‌ها تا حدودی سلیقه ای است ولی پیشنهاد ما به شما سایت فرا فیلم می‌باشد که تمامی ویژگی ها مذکور را دارا می‌باشد.

امیدواریم از تماشای برترین و باکیفیت‌ترین فیلم‌های روز دنیا لذت ببرید و اوقات خوشی را تجربه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا