اخبار دیگران

قیمت روز انواع ( ورق استیل ، پروفیل استیل ، لوله استیل ، ضایعات استیل ، نبشی ، ناودانی ) در مرکز استیل

قیمت ورق استیل

برای تولید ورق‌ استیل یا فولاد ضد زنگ عناصر گوناگونی با یکدیگر ترکیب می شوند، اما غالبا عنصر پایه در آلیاژ آن آهن است. در واقع می توان گفت که این ورق از فلز استیل و ترکیب آن با سایر عناصر تولید می شوند. آلیاژ این ورق دارای درصد بالایی آهن و حداکثر ۱٫۲ درصد کربن و کروم است. هر چه میزان کربن به کار رفته در آلیاژ این ورق ها بیشتر باشد در نتیجه میزان سختی آن ها افزایش می یابد ولی از خاصیت شکل پذیری آن ها کاسته می شود. تفاوت این نوع ورق با انواع دیگر آن در وجود عناصر کروم و نیکل در ترکیب آلیاژ آن است. کروم موجود در آلیاژ استیل باعث ایجاد لایه اکسید کروم بسیار چسبنده روی سطح استیل می گردد و از این رو خاصیت مقاومت دربرابر خوردگی در استیل ایجاد می شود همچنین از خوردگی های بعدی نیز جلوگیری شده که عملا موجب ترمیم خوردگی خواهد شد. به همین دلیل ورق های استیل دارای مقاومت و ماندگاری بالا هستند. ورق استیل دارای انواع ورق استیل آستینتی، استیل فریتی و استیل مارنزیتی می‌باشد.

ورق های استیل به دو دسته بگیر و نگیر تقسیم بندی می شوند:

  • ورق استنلس استیل بگیر یا سری 400: ورق استیلی است که دارای خاصیت مغناطیسی بوده از این رو به وسیله آهن ربا جذب می گردد. (آلیاژ آهن و کروم و کربن کم تر از 1 درصد)
  • ورق استنلس استیل نگیر یا سری 300: ورق استیلی می باشد که خاصیت مغناطیسی نداشته و به وسیله آهنربا جذب نمی شود. (آلیاژ آهن و کروم و نیکل و کربن کم تر از 1درصد)
بهترین فالوور واقعی برای اینستاگرام را از کجا با تخفیف های ویژه یلدایی بخریم؟

قیمت ورق استیل در گرید های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. تعیین قیمت این ورق ها طبق عوامل مختلف دیگری چون میزان عرضه و تقاضا، نوسانات قیمت ارز و دلار و ضخامت ورق استیل بر حسب کیلوگرم تعیین می گردد و به صورت روزانه در نوسان است.از این رو لازم است پیش از اقدام به خرید این محصول ابتدا از مراکز و فروشگاه های معتبر قیمت دقیق آن استعلام گرفته شود.

قیمت ورق استیل

 قیمت پروفیل استیل

پروفیل استیل به دلیل  استفاده از آلیاژ استیل در ساخت آن در گروه استنلس استیل و یا فولاد ضد زنگ قرار گرفته است. این مقاطع در شکل های ثابت و اندازه های مختلف ساخته می شوند. که دارای دو مقطع دایره و مربع می باشد. این محصولات در صنعت و همچنین ساختمان سازی و ساخت و ساز کاربرد های فراوانی دارند.و در مقطع دایره، مربع و مستطیل ساخته می شوند.

از پروفیل های مربع و مستطیل شکل در ساخت نرده فلزی درب و پنجره ، کناره راه پله و نرده کشی محوطه استفاده می کنند. از این محصول به دلیل مقاومت بالا، در تولید اسکلت های فلزی و همچنین ساخت میز و صندلی استفاده می شود.

پروفیل استیل از دو روش مستقیم و غیر مستقیم تولید می شود که نوع روش تولید انتخاب شده به امکانات ماشین و همچنین طراحی آن بستگی دارد. اما در حالت کلی این مقطع به روش مستقیم تولید می شود.

از آنجایی که پروفیل استیل نیز همانند ورق استیل از کشورهای چین و تایوان وارد می شود در نتیجه نرخ ارز در تعیین قیمت پروفیل استیل بسیار تاثیر گذار است.

مشاوره شکست عاطفی با دکتر مریم باقری

 قیمت لوله استیل

لوله استیل استوانه هایی توخالی از جنس استیل هستند که از آن ها در صنایع، پتروشیمی و دکوراتیو استفاده می شود.به دلیل استفاده از آلیاژ استیل در ساختار آن تمام ویژگی های استیل مانند استحکام و دوام بالا و همچنین مقاومت در برابر خوردگی را دارد. از آنجایی که این لوله در صنایع گوناگون بسیار پر کاربرد می باشد از این رو قیمت لوله استیل برای این صنایع بسیار پر اهمیت و تاثیر گذار می باشد.به عنوان مثال این لوله ها در بسیاری از کارخانجات، انتقال انواع مایعات را تسهیل می‌کند.و یا از آن در ساخت انواع حفاظ، درب استیل و نرده استیل استفاده می‌شود.این محصول در ابعاد گوناگونی در بازار خارجی و داخلی یافت می شوند. همچنین این لوله ها نیز همانند دیگر محصولات استیل در کشور ما تولید نمی شود و در گروه محصولات وارداتی قرار دارد. این محصول سطح بسیار صاف و صیقلی داشته به همین علت شست‌وشو و نظافت آن بسیار راحت می باشد و تنها با یک دستمال مرطوب می‌توانید سطح آن را به سادگی تمیز کنید.

لوله استیل از نظر شکل ظاهری به دو نوع درزدار و بدون درز تقسیم بندی می شود:

لوله استیل بدون درز از استیل سری ۳۰۰ ساخته می‌شود. لوله استیل بدون درز از حرکت مواد استیل روی یک سطح استوانه‌ای جامد که توخالی است تولید می گردد.

لوله استیل درزدار نیز از استیل ۳۰۰ ساخته می‌شود. با این تفاوت که نوع درزدار این محصول از ورق استیل در حال چرخش ساخته می‌شود و سپس ورق‌ها به یکدیگر جوش داده می‌شوند.

دوره کارگردانی و مشخصات آن | بهترین کلاس‌های کارگردانی ایران کجاست؟

قیمت ضایعات استیل

ضایعات استیل در واقع از برش خوردن ورق استیل، قراضه ها، سوفاره ها و پرتی ها در کارگاه ها و کارخانجات تولیدکننده محصولات استیل و محصولات استیلی که از رده خارج شده اند ساخته می شوند. ضایعات استیل صد درصد قابل بازیافت هستند و سپس به چرخه تولید باز گردانیده می شوند تا از آن ها در تولید محصولات جدید استفاده شود. قیمت ضایعات استیل طبق مواردی چون قیمت استیل، نرخ ارز، قیمت دلار و وضعیت بازار تعیین می گردد. یافتن خریدار مناسب برای  ضایعات استیل کاری سخت است چراکه متاسفانه افراد زیادی در این حوزه وجود دارند که با عیب گذاری بر روی ضایعات فروشنده قصد بر پایین آوردن قیمت آن داشته تا سود بیشتری را برای خود کسب کنند به همین جهت توصیه می شود چنانچه قصد فروش ضایعات خود را دارید پیش از انجام این عمل تحقیقاتی در خصوص خریدار آن داشته باشید.مجموعه مرکز استیل با بیش از 50 سال تجربه همکاری با کارگاه ها و کارخانه های تولیدی از معتبرترین مراکز در این زمینه بوده و از آنجایی که تعامل صادقانه و تداوم در همکاری از اصول و اولویت های این مجموعه است از این رو این مجموعه می تواند خریدار  مناسبی برای ضایعات شما باشد. شما می توانید برای فروش ضایعات استیل از طریق شماره تلفن 55533326-021 , 09125555855 با مجموعه مرکز استیل تماس حاصل فرمایید.

قیمت ضایعات استیل

قیمت نبشی

این نوع پروفیل در دسته پروفیل های مقاطع باز قرار گرفته است که در ساختمان سازی از آن   استفاده می شود. از نظر شکل ظاهری نبشی ها دارای دو ضلع عمود بر هم هستند و به شکل حرف  انگلیسی L می باشند. این  مقاطع در انواع گوناگون به وسیله روش‌های متفاوتی ساخته می‌شود.

تعمیرات موبایل

نبشی ها از نظر روش تولید دارای دو نوع پرسی و فابریک هستند:

نبشی پرسی به روش نورد سرد تولید می شود و ماده اولیه در ساخت این محصول ورق فولادی است.

نبشی فابریک بر خلاف نوع پرسی به روش نورد گرم تولید می شوند و از همان ابتدای فرآیند تولید به شکل نبشی تولید می شود

 

این نوع پروفیل آهنی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می شوند که هر کدام در موارد خاص کاربرد خواهند داشت، از این رو قیمت نبشی در روند ساختمان سازی اهمیت بسزایی دارد. شایان ذکر است که عوامل متعددی مانند طول شاخه، ضخامت، نوع نبشی، وزن و… در تعیین قیمت نبشی اهمیت دارد.

قیمت ناودانی

ناودانی نیز یکی از شناخته شده ترین و پر استفاده ترین پروفیل‌های مقاطع باز است ، این پروفیل که به شکل U و C طراحی می‌شود و در محل اتصال بال ها به جان می تواند دارای انحنا یا بدون انحنا باشد از نظر شکل ظاهری دارای دو نوع ساده و مشبک است که طبق نوع نیاز خریداری می‌شود.

این پروفیل فولادی از لحاظ شکل سطح مقطع به سه نوع که UPN ،UNP و UPE  تقسیم بندی می شود:

  •  ناودانی UPE

نوع UPE بال های صاف و موازی داشته و بر اساس استاندارد دین اروپا تولید می شود. همچنین سطح مقطع این پروفیل به صورت C شکل می باشد و ضخامت بال ها  با یکدیگر برابر است.

  • ناودانی UPN

این محصول بال های مخروطی شکل با ضخامت متغیر و سطح مقطع U شکل دارد و مانند UPE طبق استاندارد دین اروپا تولید می شود.

  • ناودانی اروپایی یا UNP

ناودانی اروپایی طبق استاندارد UNP تولید می شوند و دارای ضخامت بیشتر و وزن بالاتری است که معمولا در پروژه‌های بزرگ و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مرکز فروش کابینت دست دوم در تهران

ناودانی اروپایی

ناودانی در جنس های آلومینیوم، استیل، فولاد کربن و… تولید و به بازار عرضه می گردد. قیمت ناودانی به صورت شاخه‌ای محاسبه می شود و همچنین جنس آن نیز بر روی قیمت نهایی تأثیر خواهد داشت. از مهم ترین کاربرد های ناودانی می توان ساخت انواع چهارچوب، ساخت خرپا، استفاده در نمای ساختمان و بناهای معماری، تیر یا ستون، استفاده از ناودانی در ساخت انواع ماشین آلات.

مجموعه ی مرکز استیل با نزدیک به پنجاه سال سابقه در امر خرید و فروش انواع آهن آلات ساختمانی و صتعتی مانند میلگرد ، نبشی ، ناودانی ، سپری ، انواع ورق ، پروفیل ، تیرآهن ، میلگرد و انواع محصولات استیل به تازگی اقدام به تاسیس سایت مرکز استیل به نشانی اینترنی https://markazsteel.com نموده است . برای دریافت بهترین قیمت میتوانید با کارشناسان مجموعه از طریق تلفن 55533326-021 09125555855 در ارتباط باشید  .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا