اخبار دیگران

14 کتاب پرفروش سایت کتاب‌­وب در سال 1400

میزان فروش یک کتاب یکی از مواردی است که بسیاری از افراد قبل از اقدام به خرید کتاب به آن توجه می­‌کنند. یک کتاب پرفروش توانسته توجه بخش بزرگی از جامعه را به­ خود جلب کند و آزمون تالیف یا ترجمه با­کیفیت و ارتباط با خوانندگان را با موفقیت پشت سر بگذارد. از این جهت لیست سالیانۀ کتاب‌های پرفروش که توسط پلتفرم‌­های مختلف منتشر می­‌شوند حائز اهمیت خواهد بود. پس اگر شما هم قصد خرید کتاب جدیدی برای خود دارید، با ما همراه باشید تا در این مطلب 14 کتاب پرفروش سایت کتاب­‌وب در سال 1400 را به ­شما معرفی کنیم.

 

1. کتاب راهنمای شروع سریع در بازاریابی شبکه­‌ای

کتاب پرفروش حاضر نوشته شده توسط تام شرایتر معروف به بیگ ال است. بیگ ال از بزرگ­ترین مربیان حوزه بازاریابی شبکه‌­ای است و در این کتاب قصد دارد تا اصول اولیه این حرفه را به دانشجویان خود به­ شکلی ساده و سریع آموزش دهد. این کتاب خصوصا برای تازه وارد­ها به این حوزه نوشته شده است و کمک بزرگی به آن­ها در هفته­‌های ابتدایی کارشان خواهد بود. با مطالعه این کتاب می‌­توانید به­‌صورت حرفه‌­ای قرار ملاقات گذاشته، صحبت کنید و بفروشید!

 

2. کتاب گندزدایی از مغز

فیث جی هارپر روانشناس و مشاور برجسته اهل تگزاس در این کتاب پرفروش قصد دارد به خواننده کمک کند تا بر احساسات بد و استرس­‌های درون ذهن خود غلبه کرده و طعم آرامش و حال خوب را بچشد. خانم نویسنده در این کتاب با زبانی طنزآمیز کارکرد ذهن را برای شما تشریح کرده و درس­‌هایی ارزشمند از نحوه کنترل عواطف منفی در اختیار خوانندگان قرار می‌­دهد.

 

لیست کامل کاربردهای تست رغبت سنج استرانگ

3. کتاب پرفروش نقشه­‌هایی برای گم شدن

نقشه‌­هایی برای گم شدن دستورالعملی شاعرانه است تا به مخاطب کمک کند خود واقعی در ضمیر ناخودآگاهش را پیدا کند. ربکا سولنیت در این کتاب دست شما را می­‌گیرد و قدم ­‌به‌ ­قدم در راه یافتن حقایق نهان در ضمیر، شما را راهنمایی خواهد کرد. یکی از زیباترین نوشته‌­های ادبیات غیرداستانی که به خواننده کمک می­‌کند تا به افکار نهان ذهن نویسنده وارد شده و کمی با قسمت­‌های کمتر دیده شده ذهن خود نیز آشنا شود. با استفاده از سرویس ارسال رایگان کتاب در کتاب‌­وب، می­‌توانید این کتاب ارزشمند را سفارش داده و در کوتاه‌­ترین زمان ممکن دریافت کنید.

کتاب پرفروش نقشه­‌هایی برای گم شدن

 

4. کتاب روح اسپینوزا (شفای جان)

کتاب پرفروش روح اسپینوزا توسط نیل گراسمن، فیلسوف آمریکایی تالیف شده است. به ­نظر او اگر فرد بتواند آموزه‌­های اسپینوزا را بفهمد و به آن­ها عمل کند، به روان درمانی برای خود دسترسی پیدا کرده و سلامت روانی و ذهنی خود را تامین خواهد کرد. گراسمن راه عملی زندگی را آشنایی با فلسفه اسپینوزا می‌­داند و او را یک روان­‌درمانگر معنوی می­‌شمارد. نویسنده در لا­به‌­لای فصل­‌های این کتاب تمرین­‌هایی برای خواننده درنظر گرفته است تا به فهم روان­تر او از مسایل کمک کند و او را از تصورات و باور­های مخرب خویش آگاه سازد.

در یادداشتی در ابتدای کتاب، نویسنده نقل می­‌کند: وقتی آینشتاین به آمریکا آمد از او پرسیدند آیا به خدا ایمان داری؟ پاسخ او این بود که به خدای اسپینوزا ایمان دارد و این سرآغازی بود برای گراسمن تا به پژوهش در این زمینه بپردازد.

5. کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست

مگان دیواین نویسنده این کتاب پرفروش، روانشناس برجسته آمریکایی است که پس از مرگ همسرش با دوران طولانی و بلندی از افسردگی و تاریکی مواجه شد. این اتفاق چنان تاثیری بر او گذاشت که طبق گفته خودش بعد از آن می­‌خواست تمامی بیماران قبلی­‌اش را فراخوانده و به خاطر نادانی­‌اش از آن­ها عذرخواهی کند! در این کتاب نویسنده ما را با واقعیت فقدان و از دست دادن آشنا کرده و از زاویه جدیدی به موضوع سوگواری می‌­پردازد. زاویه‌­ای که کمتر درباره آن صحبت می‌­شود و به پشت سر گذاشتن راحت‌­تر آن کمک می­‌کند.

خرید انواع کتاب پرفروش از کتاب‌­وب

کتاب‌­وب یک سایت خرید کتاب به­‌صورت آنلاین است. در این مجموعه انواع کتاب‌های پرفروش از نویسندگان مختلف و در موضوعات متنوع یافت می­‌شود. هر کتابی که مد­نظر شما باشد از ادبیات و تاریخ و فلسفه گرفته تا انواع کتاب­‌های روانشناسی، پزشکی، حقوق، اقتصاد و کتاب کودک در کتاب­‌وب در دسترس است. تخفیف­‌های ویژۀ کتاب‌­وب هزینۀ خرید کتاب برای شما را کاهش می‌­دهد و تجربه خرید بهتری را برایتان رقم خواهد زد. یکی از خدمات مفید و پرطرفدار کتاب­‌وب، ارسال رایگان کتاب به سراسر ایران برای خریداران است. پس سری به این وبسایت بزنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به دنیایی بدیع از ذهن نویسندگان مختلف دسترسی پیدا کرده و تجربه­‌ای لذت­بخش برای اوقات فراغت خود مهیا کنید. (www.ketabweb.com)

6. کتاب پرفروش آیشمن در اورشلیم

هانا آرنت فیلسوف آلمانی آمریکایی در این کتاب، مباحثی در زمینه امکان وقوع شر در تاریخ و نقش عموم مردم در ایجاد آن را مورد بررسی قرار می‌­دهد. او در سال 1993 از ترس حکومت توتالیته نازی آلمان به پاریس گریخت و مشغول نوشتن شد. اما در سال 1941 و پس از اشغال فرانسه توسط نازی‌­ها مجبور شد فرانسه را نیز ترک کرده و با کشتی به نیویورک سفر کند. هانا در آمریکا به تدریس تئوری سیاسی ادامه داد و تا سال­‌ها به‌­عنوان استاد دانشگاه مشغول به کار شد. کتاب پرفروش آیشمن در اورشلیم، عوامل و بستر ایجاد حکومت­‌های تمامیت خواه را بررسی کرده و در قالب روایت داستان محاکمه آدولف آیشمن که از افسران ارشد رژیم آلمان بود، به موضوع ابتذال شر و پلیدی در جوامع بشری می­‌پردازد.

کتاب پرفروش آیشمن در اورشلیم

7. کتاب تکه­‌هایی از یک کل منسجم

یک کتاب پرفروش دیگر این­بار از نویسنده­ای ایرانی! پونه مقیمی نویسنده کتاب تکه‌­هایی از یک کل منسجم، روانشناس و درمانگر با تحصیلات روانشناسی بالینی است. شعار مخصوص این نویسنده این است: تنها بودن نقص نیست! این کتاب آرامشی عجیب را به خوانندگان خود هدیه می­‌دهد و موجب آگاه‌­تر شدن آن­ها نسبت به مسایل و مشکلات روزمره‌­شان خواهد شد. نویسنده در این کتاب نگاهی به مفهوم زندگی و واقعیت‌­های جاری آن می‌­اندازد و سعی دارد تا به شناخت احساسات خواننده کمک کرده و ماهیت روابطش با دنیای اطراف را برای او روشن سازد.

در قسمت‌­هایی از این کتاب پرفروش می‌­خوانید: شاید زندگی پیدا کردن بخش‌­هایی از خودمان در تکه­‌هایی از یک کل منسجم باشد. پیدا کردنی که به‌­اندازه یک عمر طول می­‌کشد و تکه­‌هایی که همه‌­جا حضور دارند.

8. کتاب از قیطریه تا اورنج کانتی

کتاب پرفروش از قیطریه تا اورنج کانتی یک کتاب تکان‌دهنده است! داستان مردی که در مواجهه با مرگ آن را نوشته و تاکید داشته تا بعد از مرگش به چاپ برسد. آخرین کتاب زنده­ یاد حمیدرضا صدر، پژوهشگر سینما و علاقمند به فوتبال که بعد از شنیدن خبر بیماری سرطان به اورنج کانتی آمریکا مهاجرت کرد. صدر تا قبل از 2020 نگارش این کتاب را تمام کرد و پس از آن اقدام به عمل جراحی نمود. بعد از عمل اما دوران سختی را سپری کرد. این کتاب از دو بخش تشکیل شده که بخش اول آن در ایران و توصیف زندگی قبل از مهاجرت او بود و بخش دوم به مسایل بعد از مهاجرتش می­‌پردازد. کتاب پیش ­رو یک اتوبیوگرافی دلخراش و در عین حال دوست­داشتنی از این نویسنده فقید است. اگر مایل به مطالعه این کتاب هستید از سرویس ارسال رایگان کتاب استفاده کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

9. کتاب مغازۀ خودکشی

کتاب پرفروش مغازه خودکشی اثر ژان تولی، نویسنده و کارگردان فرانسوی است که در سال 2007 منتشر شد. این اثر داستانی، رمانی عجیب درباره مرگ و امید به زندگی است که به کسب­ و­کار خانواده تواچ می‌­پردازد. مغازه‌­ای که در آن انواع وسایل و روش‌­های خودکشی ارائه می‌­شود و شعارش این است: آیا در زندگی شکست خورده‌­اید؟ لا­اقل در مرگتان موفق باشید! زمان و مکان وقایع در این رمان نامعلوم است و همه چیز برای کسب­ و­کار خانواده تواچ به­ خوبی پیش می‌­رود تا اینکه فرزند جدیدی در این خانواده به ­دنیا می­‌آید. در این کتاب به ­یاد­ماندنی موضوع مرگ و زندگی به بیانی طنز مطرح می‌­شود و مورد بررسی قرار می­‌گیرد.

10. کتاب ملت عشق

کتاب پرفروش 40 قانون عشق که در ایران با نام ملت عشق انتشار یافته است، اثری از الیف شافاک، نویسنده ترک است که دو داستان جذاب را باهم و به­ صورت موازی پیش می‌­برد. داستان اول دربارۀ رابطۀ زنی میانسال با همسرش است و داستان دوم در قرن 7 میلادی اتفاق افتاده و در ابطه با دیدار شمس تبریزی و مولانا است. 40 قانون عشق درس‌­های شمس به مولانا است و تاثیر زیادی روی شخصیت اصلی داستان یعنی اللا گذاشته و موجب می‌­شود تا تصمیمات مهمی را برای زندگی یکنواخت خود بگیرد و به آرامش درونی دست پیدا کند.

وبسایت کتاب‌­وب مجموعه کاملی از انواع کتاب‌های پرفروش را در اختیار خوانندگان قرار می‌­دهد. اگر قصد خرید کتاب جدیدی برای خود دارید یا یکی از کتاب­‌های معرفی شده در این مطلب نظرتان را به­ خود جلب کرده است، می‌­توانید از سرویس ارسال رایگان کتاب این وبسایت استفاده کرده و کتاب مورد نظرتان را در کوتاه‌­ترین زمان در آدرس پستی خود تحویل بگیرید. (www.ketabweb.com)

11. کتاب بنویس من زن عرب نیستم

کتاب حاضر از مجموعه داستان­‌های کوتاه نوشته شده توسط نویسندگان زن عرب است. عنوان این کتاب در­واقع یکی از همین داستان­‌ها است که توسط سمیه آقاجانی ترجمه شده است. کتاب پرفروش بنویس من زن عرب نیستم به مشکلات پیش­روی این زنان در جامعه پرداخته و مسایلی مانند قوانین طلاق، کمبود آزادی‌­های مدنی و نگاه مردسالارانه را مورد انتقاد قرار می‌­دهد. عنوان اصلی این کتاب کنایه و اشاره­ای به شعر “بنویس من مرد عرب هستم” از محمود درویش است و مشکلات را از زاویه دید یک زن با پدری عرب و مادری فرانسوی بیان می­‌کند.

12. کتاب اثر مرکب

کتاب پرفروش اثر مرکب از آن دسته از کتاب­‌ها است که در کتابخانۀ تمامی افراد موفق و صاحبین کسب­ و­کار یافت می­‌شود. دارن هاردی نویسندۀ این کتاب از سخنران­‌های انگیزشی جامعه آمریکایی است که با زبانی ساده، تاثیر انتخاب­‌های کوچک روزمره افراد در کسب نتایج شگفت‌­انگیز در بلندمدت را به مخاطبین خود توضیح می‌­دهد. او در ادامه به سختی­‌های شروع هر کاری اشاره می­‌کند و یادآور می‌­شود که پس از گذراندن این دوره سخت و با اجرای یک برنامه منظم چگونه می­‌توانیم بهترین نتایج را در زندگی خود به ­دست آوریم. به‌­نظر هاردی ایجاد یک رویه منظم و عادت­‌های درست در زندگی هر فرد می­‌تواند عاملی برای تمایز با دیگران بوده و موفقیت چشمگیری را نصیب آن­ها کند.

کتاب اثر مرکب

13. کتاب کتابخانۀ نیمه شب

مت هیگ نویسنده انگلیسی معاصر، در این رمان داستان دختری با حسرت­‌های بی­شمار در زندگی را روایت می­‌کند که ناگهان به کتابخانه‌­ای با هزاران کتاب دسترسی پیدا می­‌کند. نورا شخصیت اصلی داستان بعد از اخراج از محل کار، گربه­ خانگی­‌اش را هم از دست می‌­دهد و سراسر وجودش را غم و اندوه فرا می­‌گیرد. در یک تجربه نزدیک به مرگ، نورا با یک کتاب­دار آشنا می­‌شود و به یک کتاب اسرارآمیز به نام کتاب حسرت‌­ها دسترسی پیدا می‌­کند. کتاب پرفروش کتابخانه نیمه شب، به بررسی گرفتن تصمیم­‌های مختلف در زندگی هرکس اشاره دارد و رابطه بین این تصمیم­‌ها با نتایج حاصل از آن در زندگی را مورد بازبینی قرار می‌­دهد.

14. کتاب من کم ارزش

کتاب پرفروش من کم ارزش توسط ایلین آرون نگارش شده است و فرناز فرود آن را ترجمه کرده است. در این کتاب با پدیده خود کم­بینی که در وجود همه انسان‌­ها وجود دارد پرداخته شده و این بخش کمتر دیده شده را برای خواننده آشکار می­‌کند. ریشه­‌های خجالت، افسردگی و شک به توانایی‌­های فردی، با مطالعه من کم ارزش بررسی می­‌شود و کمک بزرگی برای افراد در زمینه خودیاری و بهبود اوضاع روانی آن­ها است. من کم ارزش به شما کمک می­‌کند صدای بازدارنده درونی خود را بهتر شناخته و ارزش حقیقی خود را بازیابی کنید.

جمع‌­بندی

مطالعۀ کتاب‌های ارزشمند به شما این امکان را می­‌دهد تا با دنیای ذهنی نویسنده آن آشنا شده و قدم­ به ­قدم در شناخت بهتر خود با او همراه شوید. در این مطلب 14 کتاب پرفروش سال را از نظر سایت کتاب­‌وب، معرفی کردیم و خلاصه‌­ای از هریک را در اختیارتان قرار دادیم. هر­کدام از این آثار توانسته‌­اند با قشر بزرگی از مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و گزینه خوبی برای مطالعه کتاب بعدی برای شما محسوب می‌­شوند. کتاب‌­وب با ارائه انواع کتاب‌­های پرفروش در زمینه­‌های مختلف حتی کتاب‌ کودک و نوجوان در کنار شما خواهد بود و با ارسال رایگان کتاب به مخاطبین خود، تجربه‌­ای آسان از خرید کتاب را برای شما رقم خواهد زد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا