اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

فریبرز عرب نیا داستان زندگی پر فراز و نشیب زندگی اش را مینویسد

در این بخش بیوگرافی فریبرز عرب نیا بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی فریبرز عرب‌ نیا از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال مختارنامه به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی فریبرز عرب‌ نیا آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

فریبرز عرب نیا زاده 25 فروردین 1343 است و 58 سال سن دارد.

فریبرز عرب نیا کجا ساکن است؟

فریبرز عرب نیا در حال حاضر در آمریکا ساکن است.

فریبرز عرب نیا فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

فریبرز عرب نیا از سال 1368 تاکنون فعالیت میکند.

تحصیلات فریبرز عرب نیا چقدر است؟

تحصیلات فریبرز عرب نیا لیسانس رشتهٔ ارتباط تصویری است.

خلاصه بیوگرافی فریبرز عرب نیا

نام اصلیفریبرز عرب‌ نیا
تاریخ تولد25 فروردین 1343
تحصیلاتدانشجوی انصرافی رشته مدیریت دانش آموخته ی تئاتر و لیسانس رشتهٔ ارتباط تصویری
پیشهبازیگر و کارگردان
سالهای فعالیت۱۳۶۸–اکنون
همسرآتنه فقیه‌نصیری (همسر سابق) ، عسل بدیعی (همسر سابق)
فرزندیک پسر به نام جانیار
قد175سانتیمتر

بیوگرافی فریبرز عرب‌ نیا

بیوگرافی فریبرز عرب نیا

در بیوگرافی فریبرز عرب‌ نیا آمده است: وی متولد 25 فروردین 1343 در تهران، بازیگر و کارگردان است.

جوانی فریبرز عرب نیا
جوانی فریبرز عرب نیا

وی در سال ۱۳۶۰ موفق به اخذ مدرک دیپلم ریاضی و فیزیک شد.

قد فریبرز عرب نیا

در بیوگرافی فریبرز عرب نیا بهتر است بدانید قد او 175 سانتی متر است.

تحصیلات فریبرز عرب‌ نیا از ایران تا ترکیه

او پس از طی کردن دوره خدمت سربازی در سال ۱۳۶۴ به ترکیه رفت و در دانشگاه خاورمیانه آنکارا مشغول به تحصیل رشته مدیریت شد، اما آن را نیمه تمام رها کرد و به ایران بازگشت تا در رشته مورد علاقه‌اش مشغول شود.

ناگفته های زندگی شخصی نیکی کریمی از ماجرای ازدواج نکردن تا جوایز بین المللی

دوره های بازیگری فریبرز عرب‌ نیا در ایران

او پس از گذراندن تحصیلات دانشگاهی و دوره‌های تخصصی تئاتر و سینما به شکل حرفه‌ای وارد کار شد و تئاتر را در کانون تئاتر تجربی زیر نظر حمید سمندریان و سینما را در دوره‌ای دو ساله در مجتمع آموزشی سینما تحصیل کرد. او همچنین در رشتهٔ ارتباط تصویری (گرافیک) موفق به اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاه هنر شد. او علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی گرافیک نیز فعال می‌باشد.

بیوگرافی خانواده فریبرز عرب‌ نیا

در بیوگرافی فریبرز عرب‌ نیا درباره ی خانواده اش آمده است: این هنرمند کشورمان فرزند محمدحسن عرب نیا و افتخار صداقت طلب است و اطلاعات بیشتری از خانواده این هنرمند در اختیار نیست و تنها تصویری از برادر فریبرز عرب نیا که در مراسم ختم عسل بدیعی حضور داشت در دست است که نشانگر شباهت عجیب این دو برادر به یکدیگر است. یک برادر به نام فرامرز عرب‌نیا و دو خواهر به  نام های فرناز عرب‌نیا و فریبا عربنیا دارد.

فریبرز عرب نیا و برادرش در کنار پسرش جانیار
فریبرز عرب نیا و برادرش در کنار پسرش جانیار

ازدواج و وضعیت تاهل فریبرز عرب‌ نیا

بیشترین جستجوها در بیوگرافی فریبرز عرب نیا درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ازدواج اول فریبرز عرب‌ نیا با آتنه فقیه نصیر

فریبرز عرب نیا در سال 1370 با آتنه فقیه‌ نصیری بازیگر ازدواج کرد و به مدت 8 سال زندگی مشترکی داشتند اما در نهایت سال 87 این زندگی به طلاق منجر شد

در سال 95 آتنه فقیه‌ نصیری اعلام کرد به بیماری MS مبتلا شده است

عکس قدیمی آتنه فقیه نصیری و فریبرز عرب نیا در فیلم کاکادو
عکس قدیمی آتنه فقیه نصیری و فریبرز عرب نیا در فیلم کاکادو
عکس قدیمی آتنه فقیه نصیری و فریبرز عرب نیا
عکس قدیمی آتنه فقیه نصیری و فریبرز عرب نیا

ازدواج دوم فریبرز عرب‌ نیا + طلاق و مرگ همسر

عرب نیا برای بار دوم در سال 79 با عسل بدیعی بازیگر ازدواج کرد اما این زندگی هم 4 سال بیشتر دوام نیاورد و سال 83 به طلاق ختم شد

آیا باران کوثری ازدواج کرده؟

عسل بدیعی 11 فروردین 1392 مرگ مغزی شد و پس از چن روز کما دار فانی را وداع گفت، بعدها گفته شد ضایعه نخاعی در پشت گردن عامل مرگ او بود، عرب نیا در مراسمات وی حضور داشت

عکس قدیمی فریبرز عرب نیا و عسل بدیعی
عکس قدیمی فریبرز عرب نیا و عسل بدیعی
فریبرز عرب نیا در ختم عسل بدیعی
فریبرز عرب نیا در ختم عسل بدیعی

پسر فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا از ازدواج با عسل بدیعی یک پسر به نام جانیار دارد که متولد سال 81 است و در کنار پدرش زندگی میکند.

فریبرز عرب نیا در کنار پسرش جانیار
فریبرز عرب نیا در کنار پسرش جانیار

علایق و حقایقی درباره فریبرز عرب‌ نیا

در ادامه بیوگرافی فریبرز عرب نیا مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

فعالیت های روزمره فریبرز عرب‌ نیا

بیشتر وقتم صرف آشپزی و خانه‌ داری می‌ شود و سامان دادن به کارهای جانیار و کمک به او در کارهایش اولویت زندگی‌ ام است اوقات فراغتم را نیز به ورزش و مطالعه می‌ پردازم

مهاجرت فریبرز عرب‌ نیا از ایران

در بیوگرافی فریبرز عرب نیا بهتر است بدانید وی حدود دو سال بعد از درگذشت همسر سابقش عسل بدیعی به همراه پسرش جانیار به آمریکا مهاجرت کرد و اعلام کرد که تا پایان دوران تحصیلی پسرش دوری از وطن را تحمل خواهد کرد.

این بازیگر کشورمان در خارج از کشور به تحصیل در رشته گرافیک در مقطع فوق لیسانس پرداخت و مشغول انجام کارهای مورد علاقه خودش است.

وی گفته است: هرگز قصد مهاجرت دائمی از ایران را ندارم و دلیل من از سفر طولانی‌ مدت، شرایط زندگی شخصی‌ ام است و اینکه می‌ خواهم در کنار پسرم باشم که قرار است تحصیلش را در کشور دیگری ادامه بدهد

تصمیم فریبرز عرب نیا برای نوشتن داستان زندگی اش

فریبرز عرب نیا بعد از مهاجرت از ایران، در یک پیام ویدئویی درباره نوشتن داستان زندگی اش صحبت کرد و گفت:

شاید روزی داستان آن چه را که بر من گذشت برای همگان بنویسم، آن چه که در سرزمین مادری ام و در سال هایی که کار فرهنگی کردم، آن چه که در سال های پیش از مهاجرت بر من و خانواده ام گذشت، و آن چه که در سال های دوری از میهن؛ شاید….

چند وقتیه که خیلی کم فرصت میکنم یادداشتی بذارم یا حتی به صفحه ام سری بزنم و همین باعث شده تا شماری از دوستان گله مند باشند. براتون خواهم گفت که چرا نه تنها نمیتونم به صفحه سر بزنم بلکه به کارهایی که خیلی خیلی دوست دارم مثل کتابخوانی ، ورزش و رفتن به طبیعت هم نمیتونم بپردازم ، حتی به آرایشگاه هم نمیتونم برم و این از ظاهرم معلومه.

ااما پیش از اینکه دلیلش رو بگم باید بگم جای تک تک شماها توی قلب منه ، دلیل ایکنه فرصتم کمتر شده اینه که من به عنوان تک والد ،سرپرستی پسر نوجوانم رو برعهده دارم و رسیدگی به مسائل پیچیده سن خاص و تحصیلش وقت زیادی از من میگیره و به جز اون من نیمی از ساعات روز سرکار هستم و بخش زیادی از اوقات را به درس می پردازم و در دانشگاه مشغول تحصیل در رشته گرافیک در مقطع فوق لیسانس شدم.

حقیقت این است که شک داشتم که آیا اساسا این نکته را عنوان کنم، ولی بعد به این نتیجه رسیدم که عنوان کردنش، کار خوبی است تا لااقل آنهایی که من و سرنوشتم برایشان مهم است، بدانند که یک انسان ممکن است در طول زندگی، بارها از صفر شروع کند. از صفر شروع کردن هدف بسیار والایی می خواهد، می تواند برگشت به کشور و استفاده از تحصیلات باشد، یا می توان در هر جای دنیا قدمی کوچک برای بهتر شدن این دنیا و مردمش برداشت.

رویدادهای فریبرز عرب‌ نیا

از نکات جالب در بیوگرافی فریبرز عرب نیا این است که نام فریبرز عرب نیا پس از بازی وی در مجموعه مختارنامه، با ۱۸۸۰۰۰ بازدید، در رتبه ۳۶ در بین ۱۰۰ صفحه فارسی پربازدید ویکی‌پدیا در سال ۲۰۱۳ به چشم می‌خورد.

بازیگران و هنرمندان معروف متولد ماه شهریور چه کسانی هستند؟

جنجال‌های فریبرز عرب‌ نیا

انتقادها و گفتار وی در سه برنامهٔ تلویزیونی هفت که در تاریخ‌های ۳۰ اردیبهشت و ۶ خرداد و ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ به صورت زنده پخش شد جنجال‌هایی به‌دنبال داشت.

همچنین در سال ۱۳۹۱ به دلیل اختلاف با ابراهیم حاتمی کیا، در سکانس پایانی فیلم چ حاضر نشد و کارگردان مجبور به استفاده از بدل به جای وی گردید.

اختلاف و جنجال‌های فریبرز عرب نیا و حامد بهداد بعد از فیلم سینمایی پرتقال خونی جنجال‌های زیادی را به پا کرد و بعد از حضور عرب نیا در برنامهٔ تلویزیونی هفت به اوج خود رسید و باعث موضع‌گیری‌های بسیار این دو علیه یکدیگر شد.

در آبان 1399 عکسی از فریبرز عرب نیا با موی بلند منتشر شد که غیرواقعی و فتوشاپ می باشد، پس از آن شایعاتی پیرامون تغییر جنسیت فریبرز عرب نیا در فضای مجازی پخش شد. انتشار این عکس در شبکه های اجتماعی باعث عصبانیت شدید فریبرز عرب نیا شد و با انتشار یک ویدئو شایعات منتشر شده درباره خود را تکذیب کرد.

فریبرز عرب نیا با موی بلند

کارگردانی فریبرز عرب‌ نیا

بنا به نقل روزنامه همشهری، فریبرز عرب نیا قرار بود پیش تولید فیلم سینمایی اش آمبولانس را به تهیه‌کنندگی محمود فلاح و مشاور کارگردانی داوود میرباقری در سال ۹۰ آغاز کند که به دلیل نبود سرمایه‌گذار موفق به این امر نشد. وی اولین کارگردانی خود را در قالب یک سریال ۵ قسمتی به نام «رنگ شک» کلید زد. این مینی سریال مهرماه ۹۲ وارد مرحله تصویر برداری شد.

شروع فعالیت هنری فریبرز عرب‌ نیا

از کلاس های کانون تئاتر تجربی وارد کارگردانی تئاتر شد سپس بعنوان بازیگر نقش دوم و سوم از سال 1369 تا 74 ظاهر شد و هیچگاه نتوانست توانایی‌ هایش را به معرض نمایش بگذارد

بازیگران مردی که نقش بد را خوب بازی میکنند

این هنرمند کشورمان حضور در دنیای هنر را با بازیگری و کارگردانی چند نمایش آغاز کرد و در سال 69 با بازی در فیلم آهوی وحشی ساخته حمید خیرالدین به سینما آمد.

اولین تجربه موفق فریبرز عرب‌ نیا

در بیوگرافی فریبرز عرب نیا آمده است: بعد از بازی در چند فیلم سینمایی، سال 74 برای بازی در فیلم ضیافت به کارگردانی مسعود کیمیایی انتخاب شد و این فیلم نقطه عطفی در کارنامه بازیگری او محسوب میشود.

این بازیگر کشورمان در فیلم مسعود کیمیایی یکی از بهترین نقش هایش را بازی کرد و در چهاردهمین دوره جشنواره فیلم فجر دیده شد.

بازی فریبرز عرب نیا در ضیافت
بازی فریبرز عرب نیا در ضیافت

در بیوگرافی فریبرز عرب‌نیا آمده است او در فاصله بین ضیافت و سلطان سه فیلم بازی کرد. سه فیلم حادثه‌ای فیلم‌هایی که نه ارزش ماندگاری داشتند و نه عرب‌نیا نشانی از خود داشت. فریبرز عرب‌نیا پس از سلطان، سه چهار بازی خوب هم در کارنامه سینمایی خود ثبت کرد تا همچنان خیلی‌ها به او امیدوار باشند.

شما در حال مطالعه بیوگرافی فریبرز عرب نیا در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

شهرت فریبرز عرب‌ نیا

بازی قابل قبول او در فیلم جهان پهلوان تختی سال 1376 و بخصوص شوکران در سال 1377 هر دو ساخته بهروز افخمی و بازی متفاوت و بسیار دشوارش در فیلم شیفته فریبرز عرب نیا را به عنوان یکی از چهره‌ های برتر دهه هفتاد سینمای ایران معرفی کرد

نیکی کریمی و فریبرز عرب نیا در فیلم جهان پهلوان تختی
نیکی کریمی و فریبرز عرب نیا در فیلم جهان پهلوان تختی
فریبرز عرب نیا در فیلم شوکران
فریبرز عرب نیا در فیلم شوکران
فریبرز عرب نیا در فیلم شیفته
فریبرز عرب نیا در فیلم شیفته

اما سکوی پرتاب فریبرز عرب نیا به سمت شهرت و موفقیت فیلم سینمایی سلطان بود که وی تا مدت ها با همین نام هنری معرفی و شناخته می شود‌.

ماجرای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن چه بود؟

در واقع قبل از بازی در مختارنامه و در نقش مختار ثقفی ، شناسنامه هنری وی سلطان بود. اما با نقش آفرینی در مختارنامه همه وی را با نام مختار ثقفی یاد می‌کنند .

هدیه تهرانی و فریبرز عرب نیا در فیلم سلطان
هدیه تهرانی و فریبرز عرب نیا در فیلم سلطان

بازی فریبرز عرب‌ نیا در مختارنامه

در بیوگرافی فریبرز عرب نیا بهتر است بدانید او بیش از پنج سال از عمر هنری خود را برای بازی در سریال پربیننده مختارنامه به کارگردانی داوود میرباقری صرف کرد که به گفته اکثر کارشناسان در ایران و کشورهای عربی یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داده‌است

او از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ در این سریال پرمخاطب نقش مختار ثقفی را بازی کرد سپس تجربه موفقی را در فیلم چ در نقش شهید چمران در سال 92 به معرض نمایش گذاشت

به گفته خودش برای بازی در مختارنامه ۶۰۰ میلیون تومان دستمزد گرفته که رقم بسیار کمی می باشد.

اين بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون در پاسخ به اين پرسش كه نقش مختار برايش چقدر به لحاظ مالي و معنوي ارزش داشت كه قبول كرد چندين سال از عمرش را صرف آن كند؟ گفت: در مورد امكانات مالي به جرأت مي‌گويم كه بازيگر توانا و صاحب سبك هميشه در ايران ضرر مي‌كند؛ در اين باره شك نكنيد؛ من با فكت(دليل) مشخص و مسلم علمي، در يك سميناري حتما در اين باره صحبت خواهم كرد.

بازيگر تواناي صاحب سبك و دانش‌آموخته، همواره در سيستم سينما و تلويزيون ايران در حال ضرر مالي و جاني است؛ اما اين بحث به كنار است.از حيث ارزش‌هاي كار، من به عنوان يك بازيگر همواره مجموعه‌اي از فاكتورها برايم در انتخاب دخيل هستند كه پيش از هرچيز كارگردان و فيلم‌نامه‌ قرار مي‌گيرد و بعد از آن جمع همكاران است كه باعث مي‌شود ببينيم پيش‌بيني ما نسبت به آينده كار آيا مثبت است يا خير.در سريال “مختارنامه” هم وضعيت به همين منوال بود؛ حساسيت‌هاي اين كار و اين كه از همان ابتدا حدس مي‌زدم كه سال‌ها از سينما دور مي‌افتم، برايم يك‌جور به معناي خودكشي حرفه‌يي بود.منتها من شخصا زندگي را با فراز و فرودهايش دوست دارم و باورم نيست زندگي بدون سختي و ريسك، زندگي باشد و در حقيقت يك‌جور تكرار روزمرگي است.

معرفی بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی از دهه های گذشته تاکنون

در عرصه بازيگري هم هستند گروهي كه دوست دارند موفقيت‌هايشان همواره تكرار شود و يك مسير بي‌فراز و نشيب را طي كنند؛ اما من چون باور ندارم چنين مسيري، مسير پويايي باشد، از ابتدا خوشبختانه به دنبالش نبودم كه حالا هم از تركش ناراحت شوم.

فريبرز عرب‌نيا طي شش سالي كه ساخت “مختارنامه” به طول انجاميد، به ندرت در فيلمي حاضر شد و به گفته‌ي خودش يك “خودكشي حرفه‌يي” را تجربه كرد. او معتقد است در چنين شرايطي يك بازيگر حرفه‌يي همواره به لحاظ مالي ضرر مي‌كند؛ با اين حال عرب‌نيا خوشحال است كه سيستم غيرقابل پيش‌بيني فيلمسازي در ايران، سال‌هايي كه او صرف اين سريال كرده بود را به هدر نداد و در گفت‌وگوهايي كه در مقاطع مختلف ساخت سريال “مختارنامه” داشت، بارها اعلام كرد كه احساس مي‌كند از اين انتخاب (بازي در سريال داوود ميرباقري) راضي است.

فریبرز عرب نیا با گریم فیلم مختارنامه
فریبرز عرب نیا با گریم فیلم مختارنامه

شما در حال مطالعه بیوگرافی فریبرز عرب نیا در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بازی فریبرز عرب نیا در فیلم چ

در بیوگرافی فریبرز عرب نیا او در طول سالهای فعالیت های هنری اش در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخت و موفق ظاهر شد که فیلم چ ساخته ابراهیم حاتمی کیا هم یکی از آنها بود.

ابراهیم حاتمی کیا از کارگردان های سرشناس سینمای ایران است که فریبرز عرب نیا در سالهای ابتدایی حضورش در سینما با او همکاری کرد و بعد از گذشت بیش از 20 سال بار دیگر در سال 92 در فیلم چ مقابل دوربین رفت و ایفاگر نقش اول قصه این فیلم یعنی مصطفی چمران شد.

علت مجرد ماندن نگین صدق گویا چیست؟
فریبرز عرب نیا با گریم فیلم چ
فریبرز عرب نیا با گریم فیلم چ

لیست آثار هنری فریبرز عرب‌ نیا

در ادامه بیوگرافی فریبرز عرب نیا بازیگر فیلم چ باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی فریبرز عرب نیا

 
سالنام فیلمکارگردان
۱۳۹۴آخرین بار کی سحر را دیدی؟فرزاد مؤتمن
۱۳۹۴گاهیمحمدرضا رحمانی
۱۳۹۲چابراهیم حاتمی‌کیا
۱۳۸۹پرتقال خونیسیروس الوند
۱۳۸۹پنهانمهدی رحمانی
۱۳۸۹خاک و آتشمهدی صباغ‌زاده
۱۳۸۸شکلات داغحامد کلاهداری
۱۳۸۷صندلی خالیسامان استرکی
۱۳۸۷طاووس‌های بی‌پرجواد مزدآبادی
۱۳۸۲باج‌خورفرزاد مؤتمن
۱۳۸۲برگ برندهسیروس الوند
۱۳۸۲پروانه‌ای در بادعباس رافعی
۱۳۸۱دختری در قفسقدرت‌الله صلح‌میرزایی
۱۳۸۱ستاره‌های سربیمهدی ودادی
۱۳۸۱عطشمحمدحسین فرح‌بخش
۱۳۷۹از صمیم قلببهرام کاظمی
۱۳۷۹رنگ شبمحمدعلی سجادی
۱۳۷۹شیفتهمحمدعلی سجادی
۱۳۷۹هزاران زن مثل منرضا کریمی
۱۳۷۹هفت‌پردهفرزاد مؤتمن
۱۳۷۸بادام‌های تلخکاظم معصومی
۱۳۷۸دلباختهخسرو معصومی
۱۳۷۸سحرگاه پیروزیحسین بلنده
۱۳۷۷شوکرانبهروز افخمی
۱۳۷۷طوطیاایرج قادری
۱۳۷۶جهان پهلوان تختیبهروز افخمی
۱۳۷۶شاهرگعلی غفاری
۱۳۷۵بالاتر از خطرسعید عالم‌زاده
۱۳۷۵سلطانمسعود کیمیایی
۱۳۷۴ضیافتمسعود کیمیایی
۱۳۷۴فرار مرگبارتورج منصوری
۱۳۷۳بوی خوش زندگیابوالحسن داوودی
۱۳۷۳سال‌های بی‌قراریمسعود نوایی
۱۳۷۳کاکادوتهمینه میلانی
۱۳۷۳مرد پنجمسیدمحسن شهابی
۱۳۷۲من زمین را دوست دارمابوالحسن داوودی
۱۳۷۱خسوفرسول ملاقلی‌پور
۱۳۷۰مسافرانبهرام بیضایی
۱۳۷۰وصل نیکانابراهیم حاتمی‌کیا
۱۳۶۹آهوی وحشیحمید خیرالدین
فریبرز عرب نیا، نیوشا ضیغمی، حامد بهداد و ویشکا آسایش در پرتقال خونی
فریبرز عرب نیا، نیوشا ضیغمی، حامد بهداد و ویشکا آسایش در پرتقال خونی
فیلم کاکادو با بازی فریبرز عرب نیا و آتنه فقیه نصیری
فیلم کاکادو با بازی فریبرز عرب نیا و آتنه فقیه نصیری

مجموعه‌های تلویزیونی فریبرز عرب نیا

 
سالنام مجموعهکارگردان
۱۳۹۳رنگ شکفریبرز عرب‌نیا
۱۳۹۰مختارنامهداود میرباقری
۱۳۷۹وکیلسیروس مقدم
۱۳۷۱مزد ترسحمید تمجیدی
۱۳۷۱چشمه زندگیحمید خیرالدین
ماجرای جالب ازدواج برزو ارجمند چه بود؟
بازی فریبرز عرب نیا در سریال رنگ شک
بازی فریبرز عرب نیا در سریال رنگ شک
فریبرز عرب نیا و گریم مختار در مختارنامه
فریبرز عرب نیا و گریم مختار در مختارنامه

فیلم‌های تلویزیونی فریبرز عرب نیا

 
سالنام فیلمکارگردان
۱۳۸۷عملیات مانگرومهدی صباغ‌زاده

جوایز و افتخارات فریبرز عرب‌ نیا

فریبرز عرب نیا در جشن بزرگ سینمای ایران

سالفیلمردهجایزهنتیجه
۱۳۷۹شیفتهبهترین بازیگر نقش اول مردتندیس زریننامزد
۱۳۷۷جهان‌پهلوان تختیبهترین بازیگر نقش اول مردتندیس زریننامزد

فریبرز عرب نیا در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

سالفیلمردهنتیجه
۱۳۹۱خاک و آتشبهترین بازیگر مردنامزد

رتبه های فریبرز عرب نیا

دومین بازیگر برتر سال به انتخاب نویسندگان و منتقدان سینمایی ایران در سال ۱۳۷۹ برای بازی در فیلم شوکران
دومین بازیگر برتر سال به انتخاب نویسندگان و منتقدان سینمایی ایران در سال ۱۳۷۶ برای بازی در فیلم سلطان

صفحه اینستاگرام فریبرز عرب‌ نیا

فریبرز عرب نیا ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 325 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی فریبرز عرب نیا و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی فریبرز عرب نیا و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی فریبرز عرب نیا ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام فریبرز عرب نیا @fariborzarabnia4public میباشد و 294 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام فریبرز عرب‌ نیا

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا