اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبازیگران مرد

جولان کرونا در میان هنرمندان / اسامی هنرمندانی که به کرونا مبتلا شدند و هنرمندانی که بر اثر کرونا درگذشتند

در متن زیر نگاهی داشته ایم به بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا که تا حدودی هم واکنش‌هایی را در پی داشت.

نزدیک به یکسال است که از اعلام ورود ویروس کووید ۱۹ به کشورمان گذشته است. پس از یک دوره فروکش کردن بیماری بار دیگر موج کرونا سربرآورده و آمار مبتلایان و درگذشتگان این بیماری، فزونی یافته است. پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضروری، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، از جمله راهکارهایی است که در مدیریت بحران همه‌گیری کرونا، نقشی موثر دارند. تبلیغ و توصیه برای رعایت این نکات، مدتی است که از رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی به گوش و چشم می‌رسد و هنرمندان هم از راه‌های گوناگون در این راه گام برداشته‌اند که در این مورد می‌توان به پویش استفاده از ماسک اشاره کرد.

لابه لای خبر‌هایی که از مبتلایان به کرونا منتشر می‌شوند، یا از محدودیت‌های در حال برگشت شهر‌های مختلف خبر می‌دهند، هر از گاهی خبر ابتلای یکی از چهره‌های معروف را هم می‌شنویم. تفاوتی هم نمی‌کند یک ورزشکار است یا خواننده، یک بازیگر است یا سیاست مدار و در کدام نقطه این کره خاکی زندگی می‌کند. بازیگران ایرانی ، وریا غفوری، اندی کوهن، کیانوش گرامی، کریستوفر هیویو، علی لاریجانی، بوریس جانسون، پائولو مالدینی و پائولو دیبالا و … تنها بخشی از فهرست طولانی میزان قربانیان و مبتلایان سرشناس دنیاگیری کووید ۱۹ در ایران است که اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، طولانی‌تر هم می‌شود.

بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

اگرچه غم از دست دادن عزیزان در همه جای دنیا سخت و دردناک است، اما از دست دادن کسانی که سرمایه فکری و فرهنگی جامعه محسوب می‌شوند این خسران را دو چندان می‌کند. طبیعی است که وقتی آمار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در جامعه رو به افزایش باشد گریبان بازیگران و هنرمندان را نیز خواهد گرفت چرا که اهالی سینما و تلویزیون، تافته جدا بافته نیستند.

از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور ما، هنرمندان زیادی در عرصه سینما و تلویزیون با این بیماری دست و پنجه نرم کرده‌اند و عده‌ای نیز جان خود را از دست داده‌اند. جدای از بازیگران که ابتلای آنها به کرونا پر سر و صداتر است و بازتاب رسانه‌ای بیشتری می‌یابد جمع زیادی از عوامل و هنرمندان پشت دوربین هم به این بیماری دچار شده‌اند که متأسفانه کمتر به آن پرداخته شده است.

خانه سینما در طول این مدت با صدور بیانیه‌هایی خواستار تعطیلی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی شد و تهیه کنندگان پروژه‌ها را مسئول مستقیم حفظ جان افرادی دانست که در این پروژه‌ها مشغول به کار بودند. اما هیچ کدام از این بیانیه‌ها تأثیری نداشت و تعداد اندکی از پروژه‌ها، آن هم برای مدت کوتاهی فعالیت خود را متوقف کردند.

در این میان، از آنجا که بازیگران مجبورند بدون ماسک جلوی دوربین ظاهر شوند بیش از دیگر عوامل در معرض ابتلا به این بیماری هستند. در نظر داشته باشید که رعایت فاصله اجتماعی نیز در محیط‌های فیلمبرداری عملاً ممکن نیست و همین امر خطر ابتلا را دو چندان می‌کند.

بهاره رهنما از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

« بهاره رهنما اجازه نداد شوهر سابقش یک روز هم تو صدر اخبار بمونه و خیلی سریع با ابتلایش به کرونا دوباره تمام توجه‌ها را معطوف خودش کرد.» این متن یکی از توئیت‌هایی بود که طی روز‌های گذشته در شبکه‌های مجازی دست به دست شد. وقتی که خبر ابتلای بهاره رهنما به کرونا با ازدواج دوباره همسر سابقش، پیمان قاسم خانی و آمیخته شد.

او با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام نوشت که روز هفتم قرنطینه و روز چهاردهم علائم کرونا را می‌گذراند. او همچنین نوشت از آنجایی که عادت ندارم جز شادی و خبر‌های خوب چیزی منتشر کنم، خواستم بگم که رو به بهبودی ام. رهنما که مدتی پیش ماجرای درگیری اش با سیروان خسروی و صدور حکمش خبرساز شد، به مخاطبانش گفت که از تجربیاتی که طی این روز‌ها به دست آورده است، در لایوهایش بیشتر صحبت خواهد کرد.

بازیگران مشهور کوتاه قد چه کسانی هستند؟ از سمندون تا اسدالله یکتا

عکسی از بهاره رهنما از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

کیانوش گرامی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

اگر بهاره رهنما دوران درمان را در خانه سپری می‌کند، اما سر و کار کیانوش گرامی، بازیگر باسابقه تلویزیون و سینما، به بیمارستان کشیده شده است.او که بازی در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «میوه ممنوعه»، «آشپزباشی»، «سلطان»، «دایره زنگی»، «خیلی دور، خیلی نزدیک» و «سن پترزبورگ» را در کارنامه دارد، ابتدا در صفحه شخصی اینستاگرامش، خبر ابتلای خود به کرونا را رسانه‌ای کرد و در ادامه، در گفت‌وگویی از روی تخت بیمارستان میلاد، از مردم خواست تا کرونا را شوخی نگیرند .

کیانوش گرامی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

او در گفت‌وگویی از رنج و سختی ابتلا به کرونا گفت که: “فکر نمی‌کردم کرونا گرفته‌ام، روزهای اول فکر می‌کردم سرماخوردگی گرفتم و اتفاق حادی نیفتاده اما رفته رفته این مشکل بیشتر شد و به بیمارستان فجر رفتم.

در بیمارستان فجر آشنایی داشتم و پیش او رفتم و سی‌تی‌اسکن گرفتم و آنجا متوجه شدیم که ریه‌ام درگیر شده است. متأسفانه همسر و دو دخترهایم هم گرفتار شدند. دو روز در خانه ماندم اما یک شب از خواب پریدم و دیدم نفسم بالا نمی‌آید. الان در بیمارستان میلاد بستری‌ام و سی‌تی‌اسکن داده‌ام سی‌درصد ریه هم گرفتار است.

گرامی با اشاره به اینکه کرونا را جدی بگیرید، خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می‌کنم که کرونا را شوخی نگیرند تا مثل من و خانواده‌ام گرفتار این بیماری نشوند. معلوم نیست این بیماری در هر بدنی چطور نشان دهد، من 58 ساله تصور چنین اتفاقی را نداشتم. الان چند روزی در بیمارستان میلادم، بخش‌ها شلوغ است و شاهدِ فوت بیمارانم و از هرجهت تلخی‌ها را به چشم می‌بینم.

وی تصریح کرد: نمی‌توان نفس عمیق بکشم اما واقعاً باید از پزشکان و پرستاران تشکر کرد به خاطر همه اذیت‌ها و آزارهای این بیماری و بیمارانش که آنها با سعه صدر برخورد می‌کنند. آرزوی سلامتی برای همه آنها و خانواده‌هایشان داریم و همه مردم برای صحت و سلامتشان دعا کنند. از مردم می‌خواهم بنده و همه بیماران را دعا کنند. ماسک بزنید به همه نکات پزشکی عمل کنند تا شرّ این بیماری کم شود. می‌خواستیم سریالی را به عنوان تهیه‌کننده شروع کنیم و نشد. همه آنهایی را هم که برای کار آماده کردیم همه اسیر شدند و واقعاً ناراحتم که باعث شدم خانواده‌ام درگیرِ این بیماری شوند؛ خداوند شرّ این بیماری را از سر همه کشورها کم کند.»

منوچهر هادی و یکتا ناصر از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

بلافاصله بعد از بهاره رهنما منوچهر هادی هم در صفحه شخصی‌اش خبر از ابتلای خودش به بیماری کرونا داد.

وی در اینستراگرامش نوشت:«هفته پیش کمی سرفه می‌کردم تماس گرفتم آمدند منزل تست کرونا دادم و فردایش جوابش آمد که مثبت بود. شبش کمی تب و لرز داشتم اما بعدش حالم بهتر شد.دکتر متخصص توصیه کرده است دو هفته در منزل قرنطینه باشم و از منزل بیرون نروم تا دیگران را مبتلا نکنم.»

هادی در پایان گفته است: «ممنون که نگران من بودید. برای همه تان آرزوی سلامتی دارم. تو را به خدا مراقب خودتان باشید.»

منوچهر هادی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

این ماجرا طولی نیانجامید که یکتا ناصر، همسر منوچهر هادی، نیز به کروناویروس مبتلا شد.

یکتا ناصر در صفحه اینستاگرام خود از ابتلا به این ویروس خبر داد و نوشت:

«ممنونم از همه دوستان و عزیزانى که به من لطف دارند و نگران هستند ولى من فعلاً قرنطینه هستم و اصلاً بیماریم وخیم نیست. آرزوى سلامتى، صبورى و استقامت دارم براى همگى و اى کاش باهم مهربانتر باشیم. همه ما در زندگى زخمهایى داریم که علاجش زخم زبان زدن به دیگران نیست. سپاسگزارم از مهر همه شما بزرگواران»

یکتا ناصر از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

  بیشتر بخوانید:عکس هایی از کرونا یکتا ناصر و همسرش

پیمان قاسمخانی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

پیمان قاسم خانی این روزها بیشتر اسمش به واسطه خبر ازداج مجدد شنیده می‌شود. خبری که هم او هم کسی که منتسب به همسر جدید وی بود، این خبر را تکذیب کردند و گفتند صحت ندارد.

معرفی کامل سریال ترکی خانواده زیبای من

در این میان هرچند خود قاسم خانی درباره ابتلایش به کرونا چیزی نگفته اما امیرمهدی ژوله در انتقاد به شایعه پراکنان یک استوری منتشر کرد و گفت در شرایطی که مردم شایعه ازدواج قاسمخانی را دست به دست نشر می‌دهند او دارد با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

عکسی از پیمان قاسمخانی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

تجربه ی وحشتانک لیلا بلوکات

کرونا، در هنگام درگیر کردن فرد، نشانه‌ها و عوارض دردناک و گاه ترسناکی را به همراه خود می‌آورد. یکی از بیمارانی که تجربه‌ای سخت در این زمینه داشته، لیلا بلوکات است.

این بازیگر سینما و تلویزیون، در اینستاگرامش توضیح داد: «بیماری کرونا را دست کم نگیرید. عاجزانه می‌خواهم که رعایت کنید. من سه ماه قرنطینه را رعایت کردم و در آخر که زندگی جریان پیدا کرد و ستاد مبارزه با کرونا یکی یکی مکان‌های عمومی و رفت و آمدها را آزاد کرد، قسمت شد و سفر کردم به مشهد مقدس و به دیدار بچه‌های معلول شتافتم. ولی افسوس با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از جانب خودم باز هم این ویروس منحوس امانم نداد و مرا نیز مبتلا کرد.»

او چند روز بعد، در گفت‌وگویی، درباره تجربه وحشتناک خود در ایام بیماری گفت: «روزی که زنگ زدند و به من گفتند که کرونای شما مثبت است، باورم نمی‌شد، اما نترسیدم. زمانی ترسیدم که بینایی‌ام را از دست دادم. یک روز آن‌قدر سرفه کردم که ناگهان دیدم دیگر نمی‌بینم و جلوی چشمم تار است. آن‌جا بود که ترسیدم و به گریه افتادم. به خودم می‌گفتم که امشب را به صبح نمی‌رسانم. اما بعد از حدود دو ساعت آرام آرام بینایی‌ام برگشت. در آن دو ساعت جهنم را از سر گذراندم.»

لیلا بلوکات با شال مشکی و مانتو قرمز

متنی که لیلا بلوکات در روزهایی که درگیر کرونا بود به اشتراک گذاشت

  بیشتر بخوانید:ماجرای کرونا لیلا بلوکات چه بود؟

گلاب آدینه و نورا هاشمی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

اما همه هنرمندان، با بیماری کرونا، با شدتی که لیلا بلوکات به آن گرفتار شده است، روبه‌رو نشده‌اند.

گلاب آدینه و دخترش (نورا هاشمی) از جمله کسانی بودند که اواخر فروردین، از تجربه ابتلای نسبتا خفیف خود به ویروس کووید ۱۹ پرده برداشتند. این دو در ویدئویی که منتشر کردند، با اشاره به این‌که ویروس کرونا از هرچه فکر کنیم به ما نزدیکتر است، توضیح دادند: «از روز دوم فروردین دچار چند عطسه ساده شدیم اما از فردای آن روز هیچ مزه‌ای را حس نمی‌کردیم. هیچ‌وقت چنین چیزی را در زندگی‌مان تجربه نکرده بودیم.»

در ادامه این ویدئو، نورا هاشمی گفت به احتمال زیاد، دلیل ابتلای او به کرونا، خرید رفتن بدون ماسک بوده است.

گلاب آدینه هم تأکید کرد: «ما بسیار رعایت می‌کردیم. خودمان را قرنطینه کرده بودیم. واقعا فقط شانس آوردیم. می‌خواهم همه بدانند، موضوع جدی است و باتوجه به از بین برده شدن محدودیت‌ها، مردم باید بیشتر رعایت کنند.»

تیپ مشکی گلاب آدینه در کنار نورا هاشمی با مانتو راه راه و روسری قرمز

نورا هاشمی در کنار گلاب آدینه با تیپ زرشکی

بهروز بقایی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

ندا قاسمیان، همسر این بازیگر توضیح داد: «همسرم (بهروز بقایی) از دوم اسفند بود که دچار تب شدید می‌شد به طوری که نمی‌توانستم در خانه تب وی را پایین بیاورم به همین خاطر به بیمارستان مراجعه کردیم و پس از عکس‌برداری از ریه وی، متوجه شدیم که مبتلا به ویروس کرونا شده است. حدود یک هفته در بیمارستان امام خمینی بستری شد تا پزشکان اعلام کردند می‌تواند به خانه منتقل شود.»

او پیرامون این‌که همسرش چگونه به ویروس کرونا مبتلا شده است ، گفت: «بقایی اواخر بهمن برای تمرین نمایش جدید خود به تماشاخانه می‌رفت و بعد از آن بود که دچار این ویروس شد.»

تیپ مشکی بهروز بقایی

کرونای حاد شهره سلطانی

شهره سلطانی از جدیدترین بازیگرانی است که اعلام کرده به نوع حاد و شدید بیماری مبتلا شده است. بر اساس پست اینستاگرامی این بازیگر، سلطانی ۱۹ روز پیش با بروز علائمی به ابتلایش به این ویروس پی برده و پس از انجام تست‌ها و سی‌تی‌اسکن‌های لازم متوجه شده که به کرونا مبتلا است.

ماجرای کشف استعداد فاطیما بهارمست از 7سالگی با یک نقاشی و نامه

او در ویدئویش گفت که کرونا را از نوع شدید و طاقت فرسا تجربه کرده است. او از بهبود حال جسمانیش با مخاطبانش صحبت کرد و از ابراز نگرانی آن‌ها تشکر کرد.

عکسی که شهره لرستانی در روز هایی که درگیر کرونا بود به اشتراک گذاشت

مهران رجبی: کرونا بسیار سخت و جانکاه است

مهران رجبی پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود بعد از ابتلا به کرونا گفت: همچنان در بخش کرونای بیمارستان بستری هستم، وضعیت جسمانی ام به صورت عمومی از گذشته بهتر است، اما همچنان ۲۰ درصد از ریه هایم با بیماری کرونا درگیر است و مجبورم برای تنفس در اکثریت مواقع از دستگاه اکسیژن استفاده کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: به همراه دستگاه اکسیژن قدرت تنفسم به نزدیک ۹۵ درصد می‌رسد، اما اگر نخواهم از این دستگاه استفاده کنم همه چیز برایم سخت خواهد شد. به همین دلیل ترخیصم تا اطلاع ثانوی به دستور پزشک به تعویق افتاده است و مشخص نیست دقیقا در چه زمانی مرخص شوم.

بازیگر سریال «روزگار قریب» با خطرناک خواندن بیماری کرونا اضافه کرد: کمبود اکسیژنی که امروز تجربه می‌کنم بسیار خطرناک است، زیرا اگر این کمبود اکسیژن را کنترل نکنیم ممکن است که به کلیه، قلب و یا مغز برسد و اتفاقات بدتری را به همراه داشته باشد.

وی در همین رابطه اضافه کرد: بیماری کرونا بسیار جانکاه و سخت است، من بی نهایت اذیت شدم و تا شرایط امروزم دردهای فراوانی کشیدم، کرونا مثل سرماخوردگی نیست که به راحتی بهبود پیدا کند، من نزدیک به ۱۲ روز است که در بیمارستان بستری شده ام و هنوز هم زمان ترخیصم مشخص نیست. بیماری کرونا انسان را کاملا زمین گیر می‌کند، شاید برخی این بیماری را جدی نمی‌گیرند، اما باور کنید به عنوان کسی که بیماری را گرفته تا به حال چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم.

بازیگر فیلم «اخراجی ها» کرونا را رنجی طولانی مدت خواند و افزود: شخص من طی این روزها نمی‌توانم دقیقه‌ای از کنار دستگاه اکسیژن دور باشم، اما چاره‌ای نیست، زیرا این بیماری به هیچ وجه شوخی بردار نیست و من هم مجبورم تا بهبود کامل رنج وضعیت کنونی را به جان بخرم تا به امید خدا وضعیتم بهتر شود.

وی در همین رابطه خطاب به مردم افزود: حال که موج سوم کرونا طی چند روز گذشته آغاز شده و رکورد مبتلایان به کرونا بار دیگر شکسته شده از مردم می‌خواهم که تمام و کمال بیماری را جدی گرفته، ماسک بزنند و تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رجبی خاطرنشان کرد: آمار چند روز اخیر کرونا نشان داده که اگر بخواهیم لحظه‌ای غفلت کنیم بدون شک هم خودمان و هم تمامی اطرافیانمان را با خطر روبه رو می‌کنیم، رعایت نکات بهداشتی یک اصل است، اگر امروز ماسک بزنیم بهتر از وقتی است که به دلیل کرونا روی تخت بیمارستان باشیم، باور کنید ماسک زدن بسیار ساده‌تر از بیمار شدن است.

مهران رجبی در بیمارستان با پوشش محافظتی کرونا

  بیشتر بخوانید:هر آنچه که باید درمورد کرونا مهران رجبی بدانید

گوهر خیراندیش از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

او در اینستاگرام نوشت: «جمشید عزیر، من که می‌دانم کرونا را شکست می‌دهم. اگر رفتنی در کار بود که می‌دانم نیست، خودت مواظب نوه‌ها و فرزندانمان باش.»

گوهر خیراندیش و کرونا

حسن معجونی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

در چند ماه اخیر تعدادی از هنرمندان به‌ویژه بازیگران دچار ویروس کرونا شده‌اند. شرایط کار در پروژه های هنری به خصوص برای بازیگران که امکان استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی را ندارند به گونه‌ای است که بسیاری از آنان در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار می گیرند.

حسن معجونی از طریق پیامی که در اینستاگرام خود منتشر کرده بود از ابتلایش به بیماری کرونا طی چند روز گذشته خبر داده است.

عکس هایی از گلشیفته فراهانی بی حجاب پس از مهاجرتش

این بازیگر در صفجه شخصی خود در اینستاگرام با تأیید ابتلای خود به کرونا گفته: خوشبختانه حالم بهتر و رو به بهبودی است و این روزها در خانه مراحل درمان و قرنطینه را طی می کنم.

حسن معجونی و آخرین وضعیت وی بعد از ابتلا شدن به کرونا

حسن معجونی و کرونا

محمدرضا گلزار و نوید محمدزاده از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

نوید محمدزاده از ابتلایش به کرونا خبر داد.

این بازیگر در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام با انتشار پستی کوتاه در این باره اطلاع رسانی کرد و نوشت: «کرونا ببین من خیلی روزهای سختی گذروندم این دو هفته‌ام روش.»

کرونای نوید محمدزاده

روز بعدمحمدرضا گلزار دیگر بازیگر سینما نیز از طریق فضای مجازی خبر ابتلای خود به ویروس کرونا و بستری در بیمارستان را به‌صورت رسمی تأیید کرد.

محمدرضا گلزار نیز پس از بروز علائم بیماری، در منزل شخصی خود قرنطینه شد، اما از 27مهر به دلیل احساس درد سنگین در قفسه سینه، ادامه درمان خود را در بیمارستان پی گرفته است.

  بیشتر بخوانید: عکس هایی از کرونا محمدرضا گلزار به همراه فیلم

امیر کاظمی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

امیر کاظمی درباره مبتلا شدن خود به کرونا گفت: اواخر مهرماه و در حین ساخت سریال «با خانمان» که گریم متفاوتی داشتم، این اتفاق افتاد. به هر حال وقتی یک ساعت و نیم در اتاق گریم هستید و به ویژه اینکه یکی از بازیگران قبل از من مبتلا شده بود امکان سرایت زیاد است. البته ممکن است دلیل دیگری هم داشته باشد.

بازیگر «لیسانسه‌ها» افزود: من به سرعت بعد از اینکه متوجه تب کردنم شدم آزمایش دادم و همین تشخیص سریع باعث شد از این بیماری آسان‌تر گذر کنم. بنابراین از مردم می‌خواهم نسبت به علایم خود بی توجه نباشند تا خدایی نکرده ضمن اینکه از درمان خود غافل نمی‌شوند، زمینه ابتلای دیگران را به کوید 19 را هم فراهم نخواهند کرد.

پست اینستاگران امیر کاظمی در مورد ابتلا به کرونا

فقیهه سلطانی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“امروز دیگه یکی بود یکی نبود فقط مال قصه ها نیست، کی گفته اگه ماسک بزنیم اونم دو تا رو هم نمیگیریم؟

ویروس محترم، انتخابشو از قبل کرده و منتظره پاتو از خونه بذاری بیرون ، حتی با رعایت کامل همه چی ..

پیشنهادم اینه #نریم_بیرون

حداقل یه مدت ..

من هنوز نمیدونم چی گرفتم، آنفولانزا ..کرونا ..ولی خیلی بد دردیه ! منم کم طاقت، ولی مجبورم بخاطر گندم مقاومت کنم ، وقتی مادر یا پدر شدی حق نداری بمیری.

با همه این امیدها و آرزوها ،داداشا .. آبجیا .. اگه ، یه وقت .. دیگه نبودیم و ندیدین، حلال کنین، براتون جهانی بهتر آرزومندم.”

فقیهه سلطانی به کرونا مبتلا شد

کرونا، شهره سلطانی را دست به عصا کرد

شهره سلطانی که چندی پیش دچار کرونا شده بود، می‌گوید به خاطر این ویروس باید خیلی دست به عصا شود ولی آنچنان دلتنگ تئاتر است که هیچ بعید نیست تا چند وقت دیگر پیشنهاد بازی در نمایشی تازه را بپذیرد.

شهره سلطانی درباره ابتلایش به کرونا گفت: خدا را شکر بهتر هستم. خودم هم نمی‌دانم چطور شد. یک روز متوجه شدم یکسری علائم دارم. اول فکر می‌کردم از نوع سرماخوردگی است. علائمی مثل سردرد، گوش درد و گلودرد و سرفه هم داشتم.

وی افزود: ریه‌هایم از بچگی ضعیف بود و همیشه درگیر بوده‌ام. من از کودکی زمینه ریوی دارم و یک دفعه متوجه شدم این علائم را دارم. البته دو بار قبلش تست کرونا داده بودم و مبتلا نبودم. بعد دردهای بدنم بیشتر و علائمم بیشتر شد و نفس تنگی هم گرفتم.

این بازیگر به نکته جالبی درباره تجربه‌اش از کرونا علی رغم آنچه متداول است اشاره کرد: حس بویایی و چشایی‌ام را از دست ندادم! حس بویایی‌ام صد برابر شده بود! با پزشکم صحبت کردم و گفت تست ریه بدهم. بعد دیدند ریه‌هایم درگیر شده است. این روزها اگر سرما هم خورده باشید دکترها آن را به کرونا ربط می‌دهند.

با آثار هالیوودی پیمان معادی بازیگر ایرانی آمریکایی بیشتر آشنا شوید

سلطانی یادآور شد: در حال حاضر خدا را شکر بهتر هستم. در این مدت استراحت کردم و داروهای تجویز شده را استفاده کردم. خدا به من رحم کرد و حدود ۱۶ -۱۵ روز درد داشتم.

لاله اسکندری از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

لاله اسکندری که اواخر مهر ماه 99 به کرونا مبتلا شد در اولین واکنش بعد از کرونایی شدنش گفت: از مردم می‌خواهم کرونا را جدی بگیرند و بیشتر نگران دوستان و همکارانم در سریالم.

او تأکید کرد: واقعاً بیشترین مراقبت‌ها را چه در سر صحنه و چه در بیرون از منطقه فیلمبرداری داشته‌ام اما مشخص نیست با افرادی که سر و کار داریم به این بیماری مبتلا هستند یا خیر. و بسیاری ناقل کرونا هستند حتی خودشان هم نمی‌دانند. در صفحه شخصی‌ام هم نوشتم که زره پوش شدن هم اثر نکرد و متأسفانه متوجه شدم که تست کرونایم مثبت شده است.

اسکندری با اشاره به اینکه از مردم می‌خواهم کرونا را بیشتر جدی بگیرند، افزود: مردم همیشه به ما لطف داشته‌اند و نگران حال و روز ما بوده‌اند. از مردم می‌خواهم کرونا را بیشتر جدّی بگیرند؛ اگر من پستی هم گذاشتم بیشتر برای جدّی گرفتن مردم بوده است. مگرنه هیچ‌وقت دوست نداشته‌ام کسی را ناراحت کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره قرنطینه‌شدن در خانه و یا بستری شدن در بیمارستان، خاطرنشان کرد: الان به پزشک بیماری‌های عفونی مراجعه کرده‌ام تا بدانم مراحل درمان را چگونه باید سپری کنم. خیلی از همکاران ما مثل محمدرضا گلزار و نوید محمدزاده و دوستان دیگر به کرونا مبتلا شده‌اند، باید بیشتر جدی بگیریم و رعایت کنیم. اینکه می‌گویند در شلوغی‌ها و تجمع‌ها نباشید، بی‌راه نیست و کاملاً درست است.

اسکندری گفت: آمارها نشان می‌دهد بازیگران بیشتر از همه گرفته‌اند. اکثر دوستان ما هم سرکار بودند، حتی با وجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی، باز هم این اتفاق افتاده است. اطلاع‌رسانی کردیم تا مردم بیشتر، کرونا را جدی بگیرند.

مبتلا شدن لاله اسکندری به کرونا

دنیا مدنی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

در پی اوج‌گیری کرونا در جامعه و افزایش مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در میان هنرمندان، دنیا مدنی، بازیگر و طراح لباس هم خبر از ابتلای خود به این بیماری داد.

او در این‌باره توییت کرد: «تنها چیز مثبت این روزهایم، جواب کرونام بود، لعنت …»

دنیا مدنی، متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران، به صورت حرفه‌ای در کار طراحی لباس و بازیگری فعالیت دارد. او که دختر رویا تیموریان است، با آثار تلویزیونی و سینمایی چون «دستت را به من بده» ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست» و «نزدیکتر» همکاری داشته است.

دنیا مدنی به کرونا مبتلا شد

روایت دنیا مدنی از علائم ابتلایش به کرونا

  بیشتر بخوانید:ماجرای کرونا دنیا مدنی چه بود؟

اتابک نادری از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

اتابک نادری که اواسط آبان ماه 99 به کرونا مبتلا شد درباره وضعیت جسمانی این روزهای خود گفت: الحمدلله رو به بهبود هستم و به امید خدا طی روزهای آتی مشغول به کار می‌شوم. به توصیه پزشکان اکنون در قرنطینه هستم.

وی اظهار کرد: قبل از ابتلا به ویروس کرونا حضور در یک پروژه هنری به من پیشنهاد شد، پس از بهبودی کامل در خدمت این گروه هنری خواهم بود.

اتابک نادری به کرونا مبتلا شد

محسن تنابنده از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

محسن تنابنده، بازیگر مجموعه تلویزیونی «پایتخت» که در روزهای گذشته خبر ابتلایش به بیماری کرونا منتشر شده بود با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از تجربه ابتلا به این بیماری نوشت و از مردم خواست تا می‌توانند در خانه بمانند. تنابنده در این پست اینستاگرامی نوشت: «ممنون از احوال‌پرسی و محبتتون. کوویدم نوزده نیست خیلی باشه کووید سیزدهه و ضعیف. ولی ابتلا و رفتن به بیمارستان باعث شد به چشم ببینم چه مریضی مهلکیه. التماس می‌کنم در منزل بمانید و اگر مجبور به بیرون رفتن هستید پروتکل‌ها را رعایت کنید.»

داستان آشنایی سروش جمشیدی با مهران مدیری و محبوبیتش چه بود؟

کرونا محسن تنابنده

نیوشا ضیغمی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما در اوایل بهمن ماه 99 با انتشار برگه آزمایش در صفحه اینستاگرام از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

تصویر آزمایش کرونای نیوشا ضیغمی

فرزاد فرزین از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

فرزاد فرزین خواننده و بازیگر نام آشنای کشور در صفحه شخصی اینستاگرامش از مبتلا شدن خود به ویروس کرونا خبر داد و گفت: من در رابطه با کرونا شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کردم، ولی به هرحال آدم نمی‌داند با شخصی که رو به رو می‌شود و ملاقات می‌کند ناقل است یا خیر.
فزاد فرزین به کرونا مبتلا شد

رضا کیانیان از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر با تایید ابتلای خود به کرونا گفت: خوشبختانه کرونای من از نوع خفیف است و حال عمومی‌ام خوب است.
وی ادامه داد: پزشکان به من گفتند ۵ یا شش روز از ابتلای شما می‌گذرد. بدن شما بسیار مقاوم است. الان هم در قرنطینه خانگی می‌توانید تا بهبودی سپری کنید ولی بهتر است بستری شوید تا با تقویت و زیر نظر بودن، نقاهت و بی‌حالی بعد از کرونا را نداشته باشید و بتوانید با انرژی کارتان را ادامه دهید.
کیانیان که این روزها مشغول بازی در یک پروژه تصویری است، افزود: ما سر کار به‌طور مرتب چک می‌شویم و هر چند مدت، تست کامل می‌شویم.
۹ روز پیش سر پروژه، تست کرونا داده بودم و جواب تستم منفی بود. وی افزود: خوشحالم که در یک هفته اخیر، کار ما تعطیل بود و از این جهت آرامش دارم که ویروس را به دیگر همکارانم منتقل نکرده‌ام و امیدوارم بعد از دوره درمان بتوانم به سرعت کارم را از سر بگیرم.
رضا کیانیان به کرونا ویروس مبتلا شد

محمدهادی قمیشی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

حسین سحرخیز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از کرونایی شدنِ محمدهادی قمیشی خبر داد که بیش از 35 درصدِ‌ ریه‌ او درگیر شده و به دلیل نبودن جا، چند ساعت در اورژانس بیمارستان بستری بوده تا بتواند به بخش منتقل شود.

قمیشی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با سرفه‌های شدید به سختی صحبت می‌کرد. او گفت: در بیمارستان محب یاس سه روزی است بستری شده‌ام. بیش از 35 درصد ریه‌هایم درگیر شده است. مشغولِ بازی در سریال “سایه‌های رعنا” به کارگردانی داریوش جهانگیری بودم؛ همچنین در “جیران” حسن فتحی و پیش‌تر از آن در “زخم‌کاری” مهدویان ایفای نقش کردم.

وی درباره وضعیت جسمی‌اش توضیح داد: شب‌های سختی را سپری می‌کنم و پزشکان گفته‌اند از هفته آینده  وضعیت رو به بهبود خواهد بود. سفارش می‌کنم به گروه‌های فیلمبرداری هنگامِ کار، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در خصوص تزریق واکسن،‌ خاطرنشان کرد: در نوبت واکسن بودم 60 سال به بالا که ثبت‌نام کردم؛ دکتر هاشمیان به من گفتند باید شرایط عادی بشود و کرونا رفع بشود و بعد از دو هفته اطمینان حاصل شد واکسن را تزریق کنیم.

محمدهادی قمیشی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا روی تخت بیمارستان

باران کوثری از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

باران کوثری بازیگر سینما، ‌تئاتر و تلویزیون که این روزها در کنار پخش، مشغول بازی در مجموعه نمایش خانگی ملکه گدایان بود، از چند روز قبل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به قرنطینه خانگی رفت.

او مراحل ابتدایی درمان را در منزل پشت سر گذاشت اما بعد از مشخص شدن درگیری ریه او به این ویروس، در بیمارستان بستری شد.

طبق گفته‌ها و صحبت‌های منتشر شده در فضای مجازی (اینستاگرام) میزان درگیری ریه این بازیگر در حد پایینی است اما برای اطمینان از طی شدن روند درمان وی تحت نظر دکتر طبرسی در بیمارستان نیکان است.

گفته‌ها از این حکایت دارد که حال وی خوب است و طبق صحبت‌های تیم درمان ظرف سه روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد تا ادامه روند درمان را در منزل طی کند.

فیلم زنبوردار آخرین فیلم اکشن جیسون استتهام

جهانگیر کوثری پدر این بازیگر خبر ابتلای باران را به کرونا  تایید کرد و اظهار کرد: باران، خدا رو شکر به کرونای خفیف مبتلا شده و با آزمایش و اسکن ریه مشخص شده است  که ریه اش درگیر نشده . 

به گفته این تهیه کننده؛ باران کوثری تا 10 روز آینده در خانه استراحت می کند تا دوران قرنطینه اش را سپری کند.

باران کوثری از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

پانته آ بهرام از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

پانته‌آ بهرام هم یکی دیگر از بازیگرانی است که گرفتار بیماری کرونا شد. او تصویری از خودش با ماسک اکسیژن در اینستاگرام قرار داد و نوشت: «بالاخره کرونا در خانه ما هم نشست.»

پانته آ بهرام از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

  بیشتر بخوانید:عکس هایی از پانته آ بهرام کرونا  

رامبد جوان از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

رامبد جوان، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش، درباره وضعیت سلامتی خود در یازدهمین روز ابتلا به کرونا، توضیح داد.

مجری «خندوانه» که به دلیل کرونا نتوانست قسمت‌های پایانی فصل هفتم این برنامه تلویزیونی را تولید کند، در بخشی از پیام اینستاگرامی خود آورده است:

«کرونا و من، روز یازدهم!
ببخشید که سعی کردم در اطلاع‌رسانی، ضعیف عمل کنم!
مطمئن بودم به اندازه کافی، سوژه‌های نگران‌کننده در اطراف‌تان وجود دارد!
کرونا تمام توانش را برای از بین بردن من خرج نکرد! خدا را شکر ریه‌هام اصلاً درگیر نشد، اما درمان غیربیمارستانی، کفایت نکرد. مقاومت بدنم رو به پایان بود و به تشخیص پزشک در روز هفتم ابتلا، به بیمارستان آمدم.
امروز حالم از تمام روزهای قبل بهتر است و بعید می‌دانم ورق برگردد. تلاش کردم کسی را نگران نکنم. عذرخواهم برای این‌که نتوانستم با «خندوانه» کنارتان باشم و ممنونم از همکارهای خوبم در «مردم معمولی» که نگذاشتند تولید این سریال، متوقف بشود.
قاعدتاً من راوی خوبی برای بیان اتفاقات ابتلا به کرونا نیستم، چون به لطف خدا و تلاش پزشکان و اعضای فداکار کادر درمان، مبارزه‌ام با کوید به راندهای خطرناک نرسید. فقط خیلی خیلی جدی‌تر و محکم‌تر از همیشه به شما می‌گویم: «خیلی مواظب خودتون باشید. لطفاً، هم حواس‌جمع باشید و هم مطالبه‌گر.»
دلم برای خانه، برای خیابان‌ها، برای کار، حتی برای ترافیک، برای روبه‌روشدن با مشکلات روزمره و خلاصه برای یک زندگی عادی تنگ شده است. زود برمی‌گردم.»

رامبد جوان از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

مهران مدیری از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

با تایید صفحه رسمی برنامه دورهمی در اینستاگرام، مهران مدیری بعد از ابتلا به گونه دلتا ویروس کرونا و سپری کردن مراحل نخست درمان، عصر روز جمعه (۸ مرداد) با نظر پزشک معالج در بیمارستان بستری شد.

مدیری این روزها مشغول بازی در سریال خاتون بود و همچنین به شکل همزمان کار ضبط مراحل پایانی دورهمی را نیز پشت سر می‌گذاشت که کرونا او را روانه بیمارستان کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ضبط برنامه دورهمی تا بخش فینال برگزیدگان به پایان رسیده و طبق برنامه روی آنتن خواهد رفت.

حال عمومی مهران مدیری خوب گزارش شده و وی برای سپری کردن روند سریع‌تر درمان و با مشورت پزشک معالج در بیمارستان بستری شده بود.

مهران مدیری از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

مجید صالحی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

مجید صالحی در یک پست اینستاگرامی، تصویری از پیام دوستش را به اشتراک گذاشته که در آن آمده است: «سلام. داداش خوبی؟ دیشب خواب دیدم دور از جونت مرده بودی و همه تو تلویزیون ناراحت بودند و می‌گفتند کرونا گرفته بودی. داداش خیلی مراقب خودت باش.»

صالحی، در شرح پیام دوستش نوشته است:

«این پیغام رو ۲ ساعت پیش یک عزیزی از رفقای قدیم که دیر به دیر باهم تماس می‌گیریم و پیغام می‌گذاریم؛ یهویی برای من فرستاد.
جالبه این‌که جواب تست پی‌سی‌آر من هم مثبت شده است و کرونا گرفته‌ام (البته فعلاً از نوع خفیف) و ایشان طفلی خبر نداشت و گفت که برایم صدقه داده است.
رفتم به فکر این که مرگ چقدر نزدیک است، شاید با همین کرونا رفتنی باشم یا شاید به خاطر ناراحتی قلبی یا بر اثر تصادف و سانحه و علت‌ها و دلایل دیگه.
واقعاً هیچکس از فردای خودش خبر ندارد.
پس با خودم گفتم چه خوب است این‌جا از همه کسانی که ناراحت‌شان کردم، ناخواسته رنجاندم، (مثل عزیزانی که سر صحنه بودم و نتوانستم با لباس و گریم با آن‌ها عکس بگیرم) یا تو فکر بودم و درگیر گرفتاری‌های زندگی بودم متوجه نشدم، برخورد خوبی نداشتم یا لطف و محبت بسیاری از شما دوستان جان را نتوانستم جبران کنم، حلالیت بطلبم…»

قد بازیگران زن سینمای ایران چقدر است + اسامی و تصاویر

پست اینستاگرام مجید صالحی بعد از ابتلا به کرونا

اسدالله یکتا از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

محمد یکتا فرزند اسدالله یکتا بازیگر سینما و تلویزیون ایران که این روزها به کرونا مبتلا شده است درباره وضعیت سلامت پدرش گفت: پدرم چند روز قبل مبتلا به کرونا شده بود و در منزل حال مساعدی نداشت به همین دلیل به توصیه پزشکان تصمیم گرفتیم وی را در بیمارستان نیکان بستری کنیم. از آنجا که پدرم مبتلا به دیابت است و سطح آنزیم‌های قلبش هم از حد نرمال خارج شده بستری شدنش در بیمارستان ضروری بود.

وی ادامه داد: متاسفانه ۴۰ درصد از ریه پدرم درگیر شده است اما حال عمومی‌اش مناسب است و دکترها فعلاً نیازی به بستری کردنش در آی سی یو ندیدند اما همچنان باید تحت مراقبت باشد. همچنین مادرم هم علائمی از بیماری دارد و منتظر هستیم تا جواب تست مشخص شود.

یکتا درباره چگونگی تامین هزینه‌های بیمارستان بیان کرد: درباره هزینه‌ها با چند نفر صحبت کردیم که ابتدا به ما قول همکاری و کمک دادند اما بعد دیگر تلفنشان را هم جواب ندادند. اما هنرمندان دیگری چون پرویز پرستویی، پریناز ایزدیار و حاج رضا فردوس که از افراد خیر است بسیار کمک حال ما بودند که از آن‌ها سپاسگزارم.

وی در پایان صحبت‌هایش متذکر شد: با کمک و همراهی این افراد خیر پدرم توانست در بیمارستان پذیرش و تحت درمان قرار بگیرد و هزینه ۳۰ میلیون تومانی که برای پذیرش ابتدایی‌اش لازم بود، نیز پرداخت شود. البته بیمارستان به ما گفته در صورتی که پدرم نیاز به حضور در آی‌سی‌یو نداشته باشد احتمالاً تا ۱۸ میلیون دیگر هزینه درمانش خواهد شد.

اسدالله یکتا، ۲۰ اردیبهشت‌، با توجه به درگیری بخشی از ریه با ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد و پس از حدود ۱۰ روز به منزل بازگشته است.

او چند روز پیش از ابتلا به کرونا و بستری شدن، در صفحه شخصی خود از شرایط کاری‌اش ابراز تاسف کرده و گفته بود، بعد از ۵۰ سال سابقه بازیگری، آمادگی مشارکت در تبلیغات را دارد.

اسدالله یکتا از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

آرمان درویش از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

رحمان سیفی آزاد تهیه‌کننده سریال «ملکه گدایان» در گفتگویی درباره ابتلای آرمان درویش به کرونا گفت:آرمان درویش متاسفانه چند روزی است به کرونا مبتلا شده است و ما قاعدتا برای گرفتن صحنه‌های او منتظریم که بهبودی حاصل شود. امیدواریم که خیلی زود این اتفاق بیفتد.

وی خبر داد:در حال حاضر مشغول تصویربرداری سکانس‌هایی هستیم که بدون حضور آرمان درویش است.

سیفی آزاد درباره وضعیت جسمانی این بازیگر گفت:آرمان درویش در حال حاضر در منزل تحت درمان است و خوشبختانه ریه‌اش درگیر نشده است.

آرمان درویش از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

  بیشتر بخوانید:ماجرای کرونا آرمان درویش در حین فیلمبرادری ملکه گدایان

بهنوش بختیاری از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

بهنوش بختیاری در استوری اینستاگرام خود خبر از ابتلای خود به کرونا داد و نوشت: کرونای سخت گریبان ما را هم گرفت، واکسن موجود نیست. اگر هم بود نمی‌زدم که مثل همیشه تهمت سرازیر نشود سمتم.

بهنوش بختیاری از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

حسام نواب صفوی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

دکتر هاشمیان پزشک بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری ویدیویی از آخرین وضعیت حسام نواب صفوی منتشر کرده است. در این فیلم دکتر هاشمیان با خنده می‌گوید الویس پریسلی ایران چرا کرونا گرفته است و وضعیت او به چه صورت است.

معرفی فیلم رویای کاغذی که از 25 بهمن روی پرده ی سینما میرود

حسام نواب صفوی نیزمی گوید: سلام می‌کنم به مردم ایران و همچنین پرسنل درمان، این بیماری واقعا سخت است.

یکی از پزشکان گفت: ریه‌ها درگیر بود، دارودرمانی را اغاز کردیم و امیدواریم پاسخ سی تی اسکن ریه نشان از بهبود وضعیت بدهد.

حسام نواب صفوی از بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا

بازیگرانی که بر اثر کرونا جان باختند

بازیگران زیادی در طول یک سال گذشته با کرونا دست و پنجه نرم کردند، عده‌ای نیز ترجیح دادند خانه نشین شوند و به دلیل این شرایط در هیچ پروژه‌ای حضور نیابند. اما متأسفانه تعدادی از آنها پس از ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند و جامعه را در غم و اندوه فرو بردند.

کریم اکبری مبارکه، نخستین بازیگری بود که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، جان خود را از داد. او در سن ۷۹ سالگی و پس از گذراندن یک دوره طولانی بیماری چشم از جهان فروبست.

حجت الله نجف پور، بازیگر اصفهانی بود که در سن ۶۹ سالگی به کرونا مبتلا شد و در بیمارستان الزهرای اصفهان جان سپرد.

چنگیز جلیلوند نیز در سن ۸۰ سالگی و در حالی که مشغول نقش آفرینی در سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری بود به کرونا مبتلا شد و جان خود را از دست داد.

علی انصاریان، فوتبالیست محبوبی که در سال‌های اخیر به بازیگری روی آورده و در این عرصه فعال بود در عنفوان جوانی و بعد از ابتلا به کرونا، ناباورانه جان سپرد.

علی برقی، بازیگر جوان دیگری بود که زمستان گذشته در پی ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

هوشنگ منصور خاکی نیز از بازیگران قدیمی سینما بود که در روزهای اخیر در سن ۷۷ سالگی و بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

اشکان منصوری پورشیرازی در سن چهل سالگی، چشم از جهان فرو بست و با وجود این که علت درگذشت او ابتدا عارضه کلیوی عنوان شده بود اما نهایتاً در گواهی پزشکی کووید ۱۹ به عنوان عامل درگذشت درج شد.

علی سلیمانی تازه ترین هنرمند قربانی کرونا

سید جواد هاشمی بازیگر و یکی از دوستان این هنرمند با تایید خبر درگذشت اش در بیمارستان گفت: شامگاه گذشته، حال او بد می شود و ساعت ۵ بامداد امروز پنج شنبه ۲۱ مرداد ماه به دلیل ایست قلبی از دنیا می رود.

او ادامه داد: متاسفانه به دلیل عوارض ناشی از کرونا، تلاش پزشکان برای احیای او بی نتیجه می ماند.

سهیلا جوادی، همسر علی سلیمانی که خود نیز درگیر ویروس کروناست، چند روز قبل گفته بود:«خوشبختانه دیشب حالش بهتر شد و اکسیژن خونش بالا آمد ولی از همه دوستان می‌خواهم همچنان دعا کنند تا شرایط علی ثابت بماند . همه امیدمان به خداست و مبارزه علی.علی فعلا همچنان به کمک دستگاه تنفس می‌کند و برای این‌که روند درمان آسان‌تر شود و او آرامش بیشتری داشته باشد، بیهوشی خودخواسته‌ای گرفته است. خوشبختانه داروها تاثیر مثبتی بر او داشته و به‌ویژه یک داروی جدید که از دیروز تزریق آن را آغاز کرده‌ایم، سبب شده حال او بهتر شود. به هر حال همه چیز به این دو سه روز بستگی دارد و امیدوارم همچنان روند بهبود ادامه پیدا کند و شرایطش به ثبات برسد.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا همسرش در جریان بازی در پروژه‌ای درگیر کرونا شده است، توضیح داده بود: «علی در این مدت مدام سر کار بود ولی سرعت انتقال این ویروس آن‌چنان بالاست که نمی‌توان گفت هر کسی کجا و در چه موقعیتی درگیر آن شده است. بعد از علی، من و دخترمان هم بیمار شدیم که خوشبختانه ریه صبا درگیر نشده است. با این حال نمی‌توانم کسی را متهم کنم یا جایی را مقصر بدانم و تنها چیزی که خواهان آن هستم، دعای مردم و دوستان است که امیدوارم علی با این دعاها این دو سه روزه را به سلامت بگذارند.»

تجربیات زندگی مائده طهماسبی از آلمان و آمریکا تا ایران و شهرتش

علی سلیمانی تازه ترین هنرمند قربانی کرونا

میرطاهر مظلومی، بازیگر تلویزیون گفت: بسیار دیگری از بازیگران نیز به کرونا مبتلا شده‌اند و این روز‌ها حال خوبی ندارند از جمله آن‌ها سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی هستند که روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند.

علی انصاریان

علی انصاریان (۱۴ تیر ۱۳۵۶ – ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن فوتبال، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. او کار خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز آغاز و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام در سال ۱۳۹۰ از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد. انصاریان پس از فوتبال در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد. او در بیش از ده فیلم و مجموعه تلویزیونی بازی کرد و چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. علی انصاریان همچنین در خرداد ۱۳۹۰ ترانه‌ای به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد. اما پس از آن خوانندگی را ادامه نداد.

انصاریان در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان فرهیختگان در تهران بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ درگذشت.

علی انصاریان بازیگری که بر اثر کرونا فوت کرد

حجت الله نجف پور

حجت الله نجف پور در سن ۶۹ سالگی به علت ابتلا به بیماری کرونا بعداز ظهر امروز در بیمارستان الزهرای اصفهان درگذشت.
حجت الله نجف پور خویگانی بازیگر تئاتر، تلویزیون، سینما، دوبله، نویسنده، تهیه کننده، گوینده و بازیگر نمایش‌های رادیویی و تلویزیونی بود که علاوه بر صدای زیبا، قلم روان، قلبی مهربان و روحی والا داشت.
وی از سال ۱۳۶۴ وارد صدا و سیمای مرکز خوزستان شد و در سال ۱۳۷۱ با ادامه فعالیت‌های خود به مرکز اصفهان آمده و در بخش صدا با نویسندگی، تهیه کنندگی وکارگردانی بیش از ده‌ها نمایش رادیویی خوش درخشید.
مرحوم نجف پور در سیما هم در برنامه‌های مخاطب پسند و سریال‌های خاطره انگیز ایفای نقش کرد.
از جمله فعالیت‌های سینمایی حجت الله نجف پور بالای شهر پایین شهر، روشن‌تر از خاموشی، شیخ بهایی، خانه بخت و ده‌ها اثر دیگر است.

حجت الله نجف پور بازیگری که بر اثر کرونا فوت کرد

حسن عقیقی

تئاتری‌ها در ماه اردیبهشت شاهد سفر بی بازگشت حسن عقیقی هنرمند تئاتر و تعزیه بودند؛ هنرمندی که با بازی در نقش خلبان نمایش «شازده کوچولو» کار علی اصغر دشتی در ذهن بسیاری از آنان ماندگار شده بود. بازیگری جوان که بر اثر کرونا جان باخت. طبیعتا نمی‌شد برایش یادبودی برگزار کرد و علی اصغر دشتی هم به جای هر برنامه‌ای، فیلم تئاتر «شازده کوچولو» را در فضای مجازی اکران کرد تا این بازیگر بار دیگر جان بگیرد.

حسن عقیقی بازیگی که بر اثر کرونا فوت کرد

پرویز پورحسینی

پرویز پورحسینی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران که از ۲۲ آبان ماه به سبب درگیر شدن با ویروس کرونا در بیمارستان فیروزگر بستری شده و تحت مراقبت ویژه قرار داشت در سن ۷۹ سالگی چشم از جهان فروبست.

پرویز پورحسینی بر اثر کرونا درگذشت

چنگیز جلیلوند

چنگیز جلیلوند (زادهٔ ۶ آبان ۱۳۱۴– درگذشتهٔ ۲ آذر ۱۳۹۹) دوبلور، مدیر دوبلاژ، و هنرپیشه اهل ایران بود.

جلیلوند از سال ۱۳۳۶ مشغول به فعالیت بود و در تاریخ ۲ آذر ماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

چنگیز جلیلوند بر اثر کرونا درگذشت

کریم اکبری مبارکه

کریم اکبری‌مبارکه بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون روز ۸ آبان در سن ۶۸ سالگی درگذشت. از بازی‌های ماندگار این هنرمند، ایفای نقش ابن ملجم مرادی در سریال امام علی ساخته داوود میرباقری بود.

فرزند این بازیگر گفت: پدرم در روزهای اخیر مشغول بازی در سریالی بود که یکی از عوامل آن و بعد هم خانم لاله اسکندری مبتلا به کرونا شدند و با توجه به بیماری زمینه‌ای که پدر من داشتند، بیماری تمام ریه‌اش را درگیر کرد.
او افزود: چند روز قبل عکس ریه از ایشان گرفته شد ولی داروها موثر نبودند و دیروز صبح که پدر را در بیمارستان بستری کردیم در فاصله ۲۴ ساعت فوت کردند و همه ما در شوک هستیم.

کریم اکبری مبارکه بر اثر کرونا درگذشت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا