اخبار دیگران

جام جهانی 2022، بهانه‌ای برای سفر به قطر

قطر جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبایی دارد. افراد زیادی از نقاط مختلف دنیا برای دیدن این زیبایی‌ها به قطر سفر می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به قطر را دارید و یا می‌خواهید با جاذبه‌های گردشگری آن آشنا شوید، با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

قطر کشور کوچکی در جنوب غربی آسیا و در جنوب خلیج‌فارس است. جاهای دیدنی قطر با توجه به کوچک بودن آن، بسیار قابل‌توجه است. کشور قطر یکی از کشورهای خاورمیانه است و در شرق شبه‌جزیره عربستان قرار دارد. فرودگاه بین‌المللی این کشور به ١٠٠ مقصد دیگر در دنیا پرواز دارد. پایتخت قطر، شهر دوحه و زبان مردم آن عربی و انگلیسی است. البته باید ذکر کرد که اکثریت مردم عرب‌زبان هستند. قطر یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. سفر با تور قطر و دیدن این جاذبه‌های گردشگری لذت فراوانی به همراه دارد. جام جهانی فوتبال 2022 به میزبانی قطر برگزار می‌شود. به همین دلیل در ادامه می‌خواهیم شما را با چند نمونه از جاهای دیدنی قطر آشنا کنیم. اگر بلیط جام جهانی قطر را تهیه کردید، از دیدن این مکان‌های گردشگری غافل نشوید.

جاهای دیدنی قطر

قطر جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبایی دارد. افراد زیادی از نقاط مختلف دنیا برای دیدن این زیبایی‌ها به قطر سفر می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به قطر را دارید و یا می‌خواهید با جاذبه‌های گردشگری آن آشنا شوید، با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

دهکده فرهنگی کاتارا

این دهکده یکی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی کشور قطر است. داخل این دهکده، دو مسجد، باغ‌ها، تئاتر و تعدادی گالری هنری وجود دارد. همچنین رستوران‌هایی در این دهکده وجود دارد که پس از گشت‌وگذار که گرسنه می‌شوید، به آنجا بروید و غذا بخورید. این دهکده ٢٤ ساعت باز است و هر زمان که بخواهید می‌توانید به آنجا بروید و از دیدن تاریخ آن لذت ببرید.

همه چیز درباره زندگی شخصی سپیده خداوردی و ماجرای طلاقش + عکس های دیدنی

دهکده فرهنگی کاتارا

شهر فیلم

این منطقه محیطی بیابانی و محیطی بسیار آرام است. این شهر پشت یک دره قرار دارد که روستایی قدیمی محسوب می‌شود. زندگی مردم روستایی را در این منطقه می‌توانید مشاهده کنید. افرادی که به قطر سفر می‌کنند، به این جاذبه گردشگری می‌روند و در آن قدم می‌زنند تا به بیابان شبه‌جزیره زکریت می‌رسند. خانه‌های شهر فیلم کاه‌گلی هستند که در اطراف آن‌ها درختان نخل قرار دارد. این روستا و جاذبه گردشگری در شهر دوحه است.

قلعه الزباره

یکی از میراث جهانی یونسکو در قطر، قلعه الزباره است. این قلعه در روستایی با همین نام، در سال ١٩٣٨ بنا شد. سال‌ها پیش مردم این منطقه به تجارت مروارید مشغول بودند. قلعه الزباره، قلعه‌ای نظامی بود که امروزه فعالیتی در آن انجام نمی‌شود. این قلعه ١٥٠ کیلومتر از دوحه فاصله دارد اما جزو بااهمیت‌ترین جاذبه‌های گردشگری قطر است. به همین دلیل افراد زیادی به این روستا می‌روند تا زیبایی‌ها و به‌خصوص این قلعه را ببینند.

بازار سوق

بازار سوق، بازاری قدیمی و سنتی است که در مرکز شهر مدرن دوحه قرار دارد. بازار سوق به معنای بازار ایستاده است. قدمت آن به ٢٥٠ سال پیش برمی‌گردد. بازار سوق هم مانند هر بازار قدیمی، دارای کوچه‌پس‌کوچه‌های پیچ‌درپیچ و راسته‌های فراوانی است. در این بازار رستوران‌های بین‌المللی قرار دارد. می‌توانید پس از خرید و گشتن در بازار سوق، در یکی از این رستوران‌ها غذا بخورید.

اردوگاه بادیه‌نشینان

کشور قطر، بیابانی است و بیشتر جاذبه‌های گردشگری آن در همین قسمت‌های بیابانی قرار دارند. اردوگاه بادیه‌نشینان یکی از همین فضاهای گردشگری است. افراد زیادی برای تماشای ستارگان در شب، به این اردوگاه می‌روند. می‌توانید یک شب از تور قطر را در این منطقه بگذرانید و به تماشای آسمان زیبای آن در شب، بنشینید. در این اردوگاه، آتش روشن می‌کنند و دور هم می‌نشینند و از غذاهای سنتی قطر میل می‌کنند و ستاره‌ها را می‌بینند. با رفتن به اردوگاه بادیه‌نشینان، شب رؤیایی را برای خود بسازید.

خرید رنگ پارس اشن از بازرگانی خدیو

فستیوال سیتی

افرادی که سفر می‌کنند، برای خرید در شهری که در آن اقامت دارند، به بهترین مراکز خرید می‌روند و برای خود و دوستانشان خرید می‌کنند. فستیوال سیتی یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید در قطر است. فروشگاه‌های فراوانی در این مرکز خرید وجود دارد که می‌توانید هر چه می‌خواهید پیدا کنید. داخل این مرکز خرید سرسره‌ای برفی وجود دارد که می‌توانید در بین خریدهای خود به آن هم سری بزنید. همچنین سینما و یک پارک موضوعی مخصوص کودکان در این مرکز خرید وجود دارد. می‌توانید قبل از خرید یک فیلم تماشا کنید یا کودکان خود را به پارک ببرید.

جزیره مروارید قطر

مروارید قطر، جزیره‌ای واقع در دوحه است. این جزیره مصنوعی است که قطر آن را بنا کرد. جزیره مروارید ٤٠٠ هکتار وسعت دارد و دارای هتل‌ها، ساختمان‌ها و مراکز خرید است. این جزیره با الهام از سواحل دریای مدیترانه بنا شد و نام سواحل و ظاهر ساختمان‌های این منطقه شبیه به سواحل دریای مدیترانه است. در جزیره مروارید حدود ٧٠٠ قایق بادبانی وجود دارد که می‌توانید سوار بر آن‌ها شوید و به گشت‌وگذار در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس بروید. مرکز خرید مدینا سنترال، اسکله پورتو عربیا و منطقه ابراج نیز در این جزیره قرار دارند و از جاذبه‌های گردشگری آن محسوب می‌شوند. منطقه ابراج محلی برای تاجران و انجام معاملاتشان است.

تصویر 4

دیگر جاذبه‌های گردشگری قطر

قطر بااینکه کشور بسیار کوچکی است، اما جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. به همراه تور قطر می‌توانید این جاذبه‌های گردشگری را ببینید و لذت ببرید. از دیگر جاهای دیدنی قطر می‌توان موارد زیر را نام برد که هرکدام افراد زیادی را جذب می‌کنند.

بروکر آلپاری بهترین کارگزاری برای ورود به بازار فارکس

سواحل دریا با ذخایر فراوان، بازار طلا در دوحه، شهر مسعید، صحرای دوحه، شهر لوسیل، پارک آبی، موزه هنر اسلامی، خانه رادوانی، کویر قطر، مرکز شهر مشیرب در دوحه و موارد متعدد دیگر

جام جهانی ٢٠٢٢ قطر

حتی اگر اهل فوتبال نباشید و اخبار آن را دنبال نکنید، قطعاً شنیده‌اید که جام جهانی فوتبال ٢٠٢٢ در قطر برگزار می‌شود. جام جهانی فوتبال، مهم‌ترین رویداد این ورزش است که چهار سال یک‌بار در کشوری به‌عنوان میزبان برگزار می‌شود. جام جهانی قطر ٢٠٢٢ ، در پاییز همین سال برگزار می‌شود. افراد زیادی قصد دارند برای دیدن مسابقات هیجان‌انگیز فوتبال به قطر سفر کنند. شما نیز می‌توانید از طریق هم اقلیم، بلیط جام جهانی قطر را تهیه کنید. جام جهانی بهانه‌ای شد تا افراد برای سفر به قطر برنامه‌ریزی کنند. اگر می‌خواهید یکی از آن افراد باشید، باید بدانید که اصلاً دیر نیست. علاوه بر دیدن مسابقات جام جهانی فوتبال، به دیدن جاذبه‌های گردشگری این کشور بروید و زیبایی‌های آن را تماشا کنید. هتل‌های لوکس فراوانی در قطر وجود دارد که در سایت هم اقلیم می‌توانید با هتل هایی که برای جام جهانی آماده شده اند آشنا شوید.

جام جهانی ٢٠٢٢ قطر

استادیوم‌های قطر در جام جهانی 2022

قطر کشور ثروتمندی است که در طی سال‌ها بسیار پیشرفت کرد. استادیوم‌های قطر بسیار پیشرفته و با امکانات کامل است. همین امر باعث شد تا قطر بتواند میزبان خوبی برای جام جهانی 2022 باشد. این کشور برای برگزاری بازی‌های جام جهانی 2022، هشت استادیوم خود را آماده می‌کند. استادیوم بین‌المللی خلیفه، الجنوب، شهرک آموزش، البیت، الریان، الثمامه، رأس ابو عبود و استادیوم لوسیل این هشت استادیوم را تشکیل می‌دهند. تمامی این استادیوم‌ها دارای امکاناتی مناسب جهت برگزاری مسابقات جام جهانی هستند. شما نیز می‌توانید برای تماشای بازی‌های جام جهانی 2022، بلیط جام جهانی قطر را تهیه کنید.

مرکز فروش شمع و دفتر در کشور کجاست ؟ گروه هنری ناچو

بهترین زمان سفر با تور قطر

آب‌وهوای کشور قطر گرم و خشک و بیابانی است. به همین دلیل تور قطر در فصل‌های سرد سال گزینه مناسبی برای سفر به این کشور است. با توجه به آن‌که جام جهانی 2022 در پاییز این سال برگزار می‌شود، می‌توانید همین زمان را برای سفر انتخاب کنید. در فصل بهار نیز آب‌وهوای قطر معتدل و برای تور قطر مناسب است. تفریحات آبی در قطر برای روزهای گرم سال انتخاب خوبی است. یکی از همین تفریحات آبی و گردشگری تور قطر، پارک آبی در منطقه ابو نخلا در دوحه است. اگر با آب‌وهوای گرم و خشک مشکلی ندارید، حتی در فصل تابستان نیز می‌توانید با تور قطر به این کشور سفر کنید و جاهای دیدنی قطر را ببینید و اوقات خوشی داشته باشید.

هزینه‌های سفر به قطر

سفر با تور قطر، هزینه‌های متغیری دارد. این هزینه‌ها وابسته به امکاناتی است که در سفر در اختیار دارید. هتل، گردشگری، غذا، خرید در مراکز خرید لوکس، رفت‌وآمد و مواردی دیگر در هزینه‌های شما تأثیرگذارند. تور قطر با قیمت مناسب‌تر نیز وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. در سایت هم اقلیم می‌توانید هتل، تور قطر و امکانات موردنیاز خود را مشاهده کنید و بر اساس نیاز و توانایی خود، بلیط رزرو کنید.

هزینه‌های سفر به قطر

سخن پایانی

کشور زیبا و ثروتمند قطر برای سفر آن‌هم در زمان جام جهانی گزینه مناسبی است. اگر از علاقه مندان به فوتبال باشید، دیدن مسابقات از نزدیک برایتان هیجان انگیز است. تور قطر امکان گشت‌وگذار در میان شهر و جاذبه‌های گردشگری این کشور را به شما می‌دهد. سایت هم اقلیم با ارائه تورها، هتل، بلیط، هر آنچه برای سفر نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر قصد سفر به قطر را دارید، می‌توانید تورهای مربوط به آن را در هم اقلیم پیدا کنید. تیم هم اقلیم سفر خوبی را برای شما آرزومند است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک: اطمینان از عملکرد امداد خودرو
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا