اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای در آغوش کشیدن لیلا زارع توسط سعید آقاخانی در یک فیلم!

در این بخش بیوگرافی لیلا زارع بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی لیلا زارع از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال ارمغان تاریکی به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او و ماجرای ازدواجش با پیام ایرانی را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی لیلا زارع آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

لیلا زارع چند سال سن دارد؟

لیلا زارع زاده21 مهر 1359 است و 41سال سن دارد.

لیلا زارع مجرد است یا متاهل؟

لیلا زارع در حال حاضر مجرد است.

تحصیلات لیلا زارع چقدر است؟

تحصیلات لیلا زارع کارشناسی مدیریت بازرگانی است.

لیلا زارع فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

لیلا زارع از سال 1382 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی لیلا زارع

نام اصلیلیلا زارع
تاریخ تولد21 مهر 1359
تحصیلاتکارشناسی مدیریت بازرگانی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۸۲–اکنون
وضعیت تاهلمجرد

بیوگرافی لیلا زارع

لیلا زارع" class="index-title">

بیوگرافی لیلا زارع

در بیوگرافی لیلا زارع آمده است: وی متولد 21 مهر 1359 در تهران، بازیگر است

بیوگرافی لیلا زارع

لیلا زارع فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی است. وی علاوه بر بازیگری به عکاسی نیز می‌پرداخته و پیش از بازیگری، آتلیه عکاسی داشت.

ازدواج و وضعیت تاهل لیلا زارع

بیشترین جستجوها در بیوگرافی لیلا زارع درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

لیلا زارع تا کنون ازدواج نکرده و متاهل است.

برخی سایت ها به اشتباه عکس های از لیلا زارع و پیام ایرانی را منتشر کرده و آنها را زن و شوهر اعلام کرده اند ، در صورتیکه این خبر کاملا اشتباه و شایعه است .

پیام ایرانی عکاس بازیگران و هنرمندان است و به زودی آثار او در کتابی بنام گلبرگ ها چاپ می شود .

لیلا زارع و پیام ایرانی

لیلا زارع و پیام ایرانی

لیلا زارع و پیام ایرانی

علایق و حقایقی درباره لیلا زارع

در ادامه بیوگرافی لیلا زارع مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

مزرعه کوچک لیلا زارع در خانه

من انواع سبزی و صیفی ها را در منزل پرورش می دهم

عکس هایی از تیپ بهنوش بختیاری در خارج از کشور

همه چیز را به صورت تازه مصرف می کنم. در واقع من یک مزرعه کوچک در منزل دارم گرایش زیادی به مصرف گوشت ندارم و خیلی کم مصرف می کنم ولی در عوض عاشق غذاهای دریایی و حبوبات هستم

بیشتر وعده های غذایی ام را در طول هفته از حبوبات جوانه زده تهیه می کنم

روح و جسم + ورزش

سعی می کنم سبک زنگی سالمی داشته باشم در نوع تغذیه، خواب، تنفس و ورزش هایی که انجام می دهم و همین طور نوع افکار و گفتار و رفتار خودم شکل سالمی را دنبال می کنم

از طریق مطالعه در نوع زندگی سالم همچنین آگاهی و شناخت از بدن و خلق و خوی خودم سعی می کنم به مرور زمان شکلی کامل تر، مناسب تر و به روزتری برای برنامه زندگی خودم پیدا و اجرا کنم

یک ساعت در روز نرمش می کنم و این ساعت نرمش را در حکم یک وعده غذایی برای بدنم لازم و ضروری می دانم

جراحی زیبایی لیلا زارع

هیچ وقت عمل زیبایی را تجربه نکرده ام چون من طبیعی بودن را دوست دارم

اعتقاد دارم روند زندگی فقط به شکل طبیعی خودش کامل است. هر آنچه در زندگی ام دارم را هدیه ای از طرف خدا می دانم و اعتقاد دارم بهترین راه تشکر کردن از خدا حفظ و مراقبت و استفاده درست از همه نعمت هایی است که خدا به ما داده است

صورت زیبای لیلا زارع

برای مخاطبم احترام فراوانی قائلم

من فكر می كنم بازیگری اصلا شغلی نیست كه با سهل انگاری به آن نگاه كرد

به خاطر این كه من شخصا برای مخاطبم كه وقت می گذارد و كاری را می بیند احترام فراوانی قائلم. اگر بخواهم با سهل انگاری وقت مردم را بگیرم احساس گناه می كنم. بازیگری شغل سختی است و من از اولین كارم این طوری به آن نگاه كرده ام كه باید برایش زحمت بكشم

بازی لیلا زارع بخاطر شرایط مالی

مشکلات مالی من ِ نوعی به خودم مربوط است حتی در شرایط سخت مالی این اجازه را به خودم نداده ام کاری را بازی کنم که به آن ایمان نداشته ام

معرفی سریال ترسناک بچه اشتباهی (The Changeling 2023)

علایق لیلا زارع

من همه ژانرها را دوست دارم، اما عملا با سینمای رئال بیشتر ارتباط برقرار کرده ام

شما در حال مطالعه بیوگرافی لیلا زارع در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

شروع فعالیت هنری لیلا زارع

در بیوگرافی لیلا زارع او می گوید انواع شغل های مختلف را تجربه کرده، دوره و کلاس های متفاوتی رو هم نیز گذرانده؛ همچنین دورهای نقد و بررسی فیلم و کلاس های مربوط به تاریخ سینما رو نیز رفته است

اما او هیچ وقت کلاس تخصصی بازیگری نرفته است، اولین کار خود را با سریالی در سال 1382 شروع کرد، ولی این سریال بدلیل مشکلات تولیدی پخش نشد، سپس با فیلم ما همه خوبیم در سال 1383 درخشید

شهرت لیلا زارع

در بیوگرافی لیلا زارع آمده است: بازی اش در فیلم سوپراستار سال 87 و سریال ارمغان تاریکی سال 89 با آن چهره معصومش، او را به یکی از محبوب ترین کاراکترهای سینما و تلویزیون تبدیل کرد

لیلا زارع در فیلم سوپر استار
لیلا زارع در فیلم سوپر استار
لیلا زارع در سریال ارمغان تاریکی
لیلا زارع در سریال ارمغان تاریکی

در بیوگرافی لیلا زارع آمده است: او پیش از بازی در سریال «ارمغان تاریکی»، در چند فیلم سینمایی مانند «خواب لیلا»، «پستچی سه بار در نمی‌زند» و «کارناوال مرگ» بازی کرده بود و «ارمغان تاریکی» اولین تجربه او نبود، اما او با ایفای نقش در این سریال حسابی دیده و به مخاطب عام معرفی شد. در واقع مخاطبان تلویزیون لیلا زارع را با شخصیت «سارا» در سریال «ارمغان تاریکی» می‌شناسند.

لیلا زارع در فیلم خواب لیلا
لیلا زارع در فیلم خواب لیلا
لیلا زارع در فیلم پستچی سه بار در نمی‌زند
لیلا زارع در فیلم پستچی سه بار در نمی‌زند

لیلا زارع در سریال سرزمین کهن

لیلا زارع در سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی و سید جمال سید حاتمی که از سریال های پر حرف و حدیث رسانه ملی در یک دهه اخیر بود، حضور یافت و هم بازی سلبریتی هایی چون نیکی کریمی، شبنم قلیخانی، پرویز پور حسینی، شهاب حسینی، پژمان بازغی و الهام حمیدی و هنگامه قاضیانی شد.

لیلا زارع در سریال سرزمین کهن
لیلا زارع در سریال سرزمین کهن

لیلا زارع در سریال محکومین

در بیوگرافی لیلا زرع آخرین کار وی در تلویزیون نیز حضور در سریال محکومین می باشد که در نقش یک مددکار اجتماعی زنی به نام گلی در آن به ایفای نقش می پردازد.

معرفی فیلم ترسناک جیغ 6 (Scream VI ) با بازی جنا اورتگا

لیلا زارع که پیشتر در سریال «ارمغان تاریکی» و «سرزمین کهن» به ایفای نقش پرداخته بود، در این سریال ایفاگر کاراکتر اصلی داستان است. او نقش مددکار اجتماعی را عهده‌دار است.

به دلیل اینکه این سریال ساختاری اپیزودی دارد، ۷۰ بازیگر اصلی و چهره و همچنین ۱۰۰ بازیگر دیگر نیز در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت و در هر قسمت ۶ بازیگر حضور دارند. حسین مهری، علی شادمان، محمد حاتمی و … در اپیزودهای دیگر این سریال حضور خواهند داشت.

داستان این اثر پیرامون مجازات جایگزین است. این جرایم سعی دارد تا کاری کند که افرادی که به دلایل غیر عمد مرتکب جرمی شده‌اند، به زندان نیفتاده و آن دوران را در فضایی دیگر سپری کنند. هدف این سریال فرهنگ‌سازی در بخش مجازات جایگزین است.

در سریال محکومین در هر قسمت یک پرونده برای هر یک از محکومین تشکیل می‌شود و به جایتنبیه و زندان نگاه جدیدی فرهنگ سازی خواهد شد. این موضوع مت یکسال است که توسط قوه قضائیه تائید شده اما در جامعه کنونی هنوز جایگزین نشده است.

لیلا زارع در سریال محکومین
لیلا زارع در سریال محکومین

لیلا زارع در فیلم خون شد

یکی از جنجالی ترین فیلم ها در بیوگرافی لیلا زارع سکانسی از فیلم خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی است که برای اولین بار در سینمای ایران بعد از انقلاب ، صحنه ای از در آغوش کشیدن زن و مرد را به نمایش میگذارد.

در این صحنه که با نقش آفرینی سعید آقاخانی و لیلا زارع همراه است ، مسعود کیمیایی با استفاده از ترفندهای سینمایی و در حقیقت به کارگیری بدل بازیگران ، لحظه ی در آغوش کشیدن دو شخصیت زن و مرد داستان را به تصویر کشیده است.

« خون شد » فیلمی درام و جنایی است که همچون آثار قبلی مسعود کیمیایی با فیلمنامه ای از خود وی ساخته شده است.

در این فیلم بازیگران مشهور زیادی نقش آفرینی کرده اند ، از جمله : سعید آقاخانی ، نسرین مقانلو ، سیامک صفری ، لیلا زارع ، هومن برق نورد و سیامک انصاری.

چرا سیاوش خیرابی علاقه ای به ازدواج کردن ندارد؟

گفتگوی خواندنی با لیلا زارع

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی لیلا زارع مصاحبه ای که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

چطور به عرصه بازیگری وارد شدید؟ رشته اصلی‌تان كه مربوط به بازیگری نبود!
من چندین بار برای نقش‌های مختلفی انتخاب شدم و حتی قرارداد هم بستم ولی این اتفاق برایم نیفتاد كه آنها را بازی كنم. قبل از اینكه به سمت بازیگری بیایم خیلی نسبت به آن علاقه‌مند نبودم ولی با همان اولین كاری كه بازی كردم در حین بازی به بازیگری علاقه‌مند شدم و بعدها كه با تجربه‌تر شدم و نسبت به آن علاقه‌مندتر. رشته اصلی‌ام هم مدیریت بازرگانی بود ولی در ایران دیزاین خواندم. نقاشی و عكاسی هم انجام می‌دهم و عكاسی را بیشتر دنبال می‌كنم. به نظرم در این دنیا همه‌چیز به هم ربط پیدا می‌كند و رشته تحصیلی من هم بی‌ربط به بازیگری نبود.

چه شد كه مسیرتان را از سینما به سمت تلویزیون تغییر دادید و در چند تله فیلم هم بازی كردید؟
من بعد از سینما وارد تلویزیون نشدم و بین فیلم‌های سینمایی‌ام كارهای 90 دقیقه‌ای هم انجام دادم. تفاوتی بین سینما و تلویزیون قائل نمی‌شوم. اگر كار تلویزیونی باشد كه فیلمنامه خوبی داشته باشد و مرا به خود جذب كند تا با آن ارتباط برقرار كنم و از كارگردان و گروه حرفه‌ای برخوردار باشد، مسلما آن را قبول می‌كنم.

ترجیح می‌دهید كه با چه نوع كارگردانانی همكاری كنید كه دیدگاهشان نزدیك به دیدگاه شما باشد؟
هیچ زمانی ما طراحی نمی‌كنیم كه چه اتفاقی برایمان می‌افتد و باید فلان نقش را بازی كنیم یا با فلان كارگردان همكاری كنیم. آدم با هر كارگردانی كه كار می‌كند یكسری تجربه به دست می‌آورد.
هر چقدر هم نقش‌های متفاوت‌تری را یك بازیگر بازی كند و هر چقدر نقش‌هایی كه كار می‌كند دورتر از هم باشند حداقل برای خود بازیگر این مزیت را دارد كه می‌تواند ابعاد بیشتری از وجود و توانایی‌هایش را بشناسد و در معرض نمایش قرار دهد.
 
بازی‌هایی كه تابه‌حال از شما دیدم به نوعی نقش‌های آرام و بی‌سر و صدایی بوده كه توانایی زیر پوستی بازی كردن‌شان را هم داشتید. می‌خواستید همیشه در قالب این گونه نقش‌ها ظاهر شوید؟
همه نقش‌هایم هم آرام نبوده و نقش‌های متفاوتی هم تجربه كردم. به نظرم امكان دارد كه در كل نقش‌هایی كه یك بازیگر آنها را ایفا می‌كند، ویژگی‌های آن نقش در وجود خود آدم هم باشد. شاید یك مقداری‌اش مربوط به شخصیت خود بازیگر هم باشد ولی وقتی نقشی را بازی می‌كنی بیشتر آن ویژگی نمایان‌ می‌شود. من نقش‌های متفاوتی بازی كردم و در نقش زنان عصبی هم ظاهر شدم.

بیوگرافی مارلون براندو ؛ پدرخوانده سینمای جهان

پس نقش منفی هم اگر پیشنهاد بشود بازی می‌كنید؟
بله. اگر جذابیت‌های ممكن را كه تا حدودی به ذهن من هم نزدیك باشد و جای كار بیشتری داشته باشد آن را بازی می‌كنم.

برای انتخاب یك نقش به چه چیزهایی سعی می‌كنید كه بیشتر توجه كنید؟
كارگردان، فیلمنامه، نقشی كه هر كدام‌شان خوب باشند.

قصد دارید كه همیشه در فیلم‌ها و سریال‌های خاص‌تری بازی كنید و به نوعی به سراغ كارهای گیشه و مخاطب‌پسند هم می‌روید؟
امیدوارم كه اینطوری باشد. ولی اگر شخصیت جالبی باشد كه كارگردان آن كار كارگردان خوبی باشد و فیلمنامه هم نظرم را جلب كند، امكان دارد كه كاری فانتزی را هم بازی كنم. مهم این است كه كار در همان ژانری هم كه قرار دارد با قرینه و چارچوب درستی پیش برود.

بازی در سینما و تلویزیون را چقدر با یكدیگر متفاوت می‌بینید؟
سینما و تلویزیون مدیوم‌شان كاملا با هم فرق می‌كند و خیلی با یكدیگر تفاوت دارند. یعنی نمی‌خواهم بگویم كه سینما بهتر از تلویزیون است یا تلویزیون بهتر از سینما. هر كدام جنس بازی خودشان را اقتضا می‌كنند و صد درصد با هم متفاوتند.

قبل از بازی در «ارمغان تاریکی» پیشنهاد بازی در سریالی را هم داشتید؟

بله پیشنهاد که زیاد داشتم اما مشکل این بود که یا زمانم با بازی درآن سریال‌ها هماهنگ نمی‌شد یا برنامه سفری بود و با کارهای دیگر تداخل داشت. هیچ وقت این زمان را نداشتم که برای یک سریال بگذارم اما این فرصت برای «ارمغان تاریکی» پیش آمد.

لیلا زارع که به خاطر «ارمغان تاریکی» بهترین بازیگر نقش اول جشنواره جام جم شد . زارع در «سرزمین کهن» باز هم سریالی تاریخی را تجربه کرده است.در این باره توضیح دهید:

زندگینامه سارا بهرامی و تصاویر جذاب و دیدنی او در کودکی

من در فاز دوم «سرزمین کهن» با آقای تبریزی همکاری داشتم و نقش کاراکتری را ایفا کرده ام که ترلان پروانه کودکی آن را بازی کرده است. این کاراکتر در فاز سوم سریال هم حضور دارد که البته کار فعلا متوقف است. آقای تبریزی کارگردان مسلطی هستند که به خاطر آرامشی که در کار دارند همکاری با ایشان بسیار لذتبخش می شود.

با این سریال بیش از پیش شناخته شدید. این سریال در تغییر نگاهتان به مدیوم تلویزیون تاثیری داشته؟ مشخصا کجای کارنامه حرفه ای تان قرار می گیرد؟

تا قبل از سریال «ارمغان تاریکی» پیشنهادهای خوبی برای بازی در سریال داشتم اما با وجه شهرت که ماهیت بازیگری است چندان کنار نیامده بودم، در این باره تردید داشتم که البته فکر اشتباهی بود. ضمن اینکه روند کاری ام در سینما مسئله شهرت را به تاخیر می انداخت؛ نوع سلیقه ام در سینما به گونه ای است که در هر فیلمی بازی نکرده ام.

چیزی که همیشه برایم مهم بوده اینکه خود اثر فارغ از مدیومش (سینما، تلویزیون، تئاتر) دارای کیفیت باشد. در واقع آنچه حائز اهمیت است فیلمنامه، کارگردان، گروه تولید و کاراکتر است و من سعی می کنم این نگاه را در آینده هم داشته باشم. «ارمغان تاریکی» همه این ویژگی ها را داشت و دلم نیامد در آن حضور پیدا نکنم چرا که متنش خوب و کامل بود. چیزی که کمتر به آن پرداخت می شود عشق نابی است که بعد از تعهد به وجود می آید. کارهای زیادی درباره خیانت ساخته می شود اما این سریال خیلی زیبا عشق را نشان می داد. همان موقع حس می کردم «ارمغان تاریکی» کار خوبی خواهد شد و با تمام انرژی رفتم که کارم را خوب انجام دهم.

بیوگرافی کامل روزبه حصاری از فعالیت در موسیقی تا شهرت در سینما + ماجرای ازدواج صوری با ریحانه پارسا

فیلم «پستچی سه بار در نمی‌زند» آخرین حضور پررنگ شما در سینما بود و بعدها کمتر در سینما ظاهر شدید. چه شد که مسیرتان را از سینما به سمت تلویزیون تغییر دادید و در چند تله فیلم هم بازی کردید؟

من بعد از سینما وارد تلویزیون نشدم و بین فیلم‌های سینمایی‌ام کارهای 90 دقیقه‌ای هم انجام دادم. تفاوتی بین سینما و تلویزیون قائل نمی‌شوم. اگر کار تلویزیونی باشد که فیلمنامه خوبی داشته باشد و مرا به خود جذب کند تا با آن ارتباط برقرار کنم و از کارگردان و گروه حرفه‌ای برخوردار باشد، مسلما آن را قبول می‌کنم.

شخصیت سارا چه شاخصه‌ای داشت که توانست شما را به خود جذب کند؟

من اگر بخواهم به این سوال جواب بدهم انگار که تمام داستان را لو دادم و نمی‌خواهم که این اتفاق بیفتد. وقتی سریال را تا آخر دنبال کنید متوجه می‌شوید که چرا این نقش را بازی کردم. چون در واقع سریال پر چالشی است. ولی خودم به خاطر اینکه سارا شخصیتش جای کار بیشتری را داشت به آن علاقه‌مند شدم و البته داستان سریال هم خیلی زیبا بود.

همکاری با جلیل سامان چگونه شکل گرفت. ایشان که خودشان تجربه‌ای در سریال‌سازی نداشتند چطور به او اعتماد کردید؟

خود من هم تجربه بازی در سریال را نداشتم. به هر حال با صحبت‌ها و مشورتهایی که با کارگردان شکل گرفت دیدگاه‌های یکدیگر را شناختیم و از نقطه نظرات هم اطلاع پیدا کردیم. چون با این مشورت‌ها بود که می‌توانستیم تصمیم بگیریم با یکدیگر همکاری داشته باشیم یا نداشته باشیم. این گفت‌وگوها خیلی به من کمک کرد تا به آقای سامان اعتماد کنم و متقابلا ایشان هم به من اعتماد کردند که در نتیجه این همکاری شکل گرفت.

خودتان ترجیح می‌دهید که با چه نوع کارگردانانی همکاری کنید که دیدگاهشان نزدیک به دیدگاه شما باشد؟

هیچ زمانی ما طراحی نمی‌کنیم که چه اتفاقی برایمان می‌افتد و باید فلان نقش را بازی کنیم یا با فلان کارگردان همکاری کنیم. آدم با هر کارگردانی که کار می‌کند یکسری تجربه به دست می‌آورد.
هر چقدر هم نقش‌های متفاوت‌تری را یک بازیگر بازی کند و هر چقدر نقش‌هایی که کار می‌کند دورتر از هم باشند حداقل برای خود بازیگران این مزیت را دارد که می‌تواند ابعاد بیشتری از وجود و توانایی‌هایش را بشناسد و در معرض نمایش قرار دهد.

رضا عطاران و حسن معجونی با دفتر یادداشت به نمایش خانگی می آیند

برای نزدیک شدن به شخصیت سارا که دختری قدیمی و سنتی است از چه منابعی کمک گرفتید؟

مشورت با خانواده، دوستان و کارگردان کمک زیادی به من کرد. در واقع از آنها حالاتی که یک دختر در آن زمان از خود نشان می‌داد و در کل رفتارهایی که انجام می‌داد را می‌پرسیدم. پرس و جو می‌کردم و می‌گشتم تا بدانم در آن دوره چه چیزی به این شخصیت از همه بیشتر نزدیکتر بوده. به رفتارهای این گونه دخترها در فیلم‌های قدیمی توجه می‌کردم و فیلم‌های خانوادگی قدیمی بیشتر می‌دیدم. یعنی اینقدر با آنها ارتباط برقرار کردم که مثلا راجع به خیلی از ریزه کاری‌هایی که در صحنه اتفاق می‌افتاد و اگر اصلا شباهتی به آن دوران نداشت من اظهار نظر می‌کردم و می‌گفتم که مثلا در قدیم چنین مسائلی نبوده. اینقدر راجع به آن دوره اطلاع پیدا کردم که دوست داشتم دقیقا در سریال بگویم که چه شکلی بود.

شخصیت سارا از ابتدا در فیلمنامه به این صورت نوشته شده بود که راهی برای هدایت شخصیت اصلی داستان باشد؟ در طول کار هم این نقش برخلاف فیلمنامه اصلی تغییراتی هم پیدا کرد؟

ما خیلی به فیلمنامه متعهد بودیم. البته یک جاهایی خود کارگردان فیلمنامه را تغییر می‌دادند و فکر می‌کنم بیشتر این تغییرات در بازنویسی شکل می‌گرفت. حالا امکان داشت یک چیزهایی در حد ریزه کاری‌های دیالوگی و میزانسن باشد که در صحنه اتفاق می‌افتاد. ولی تغییرات خیلی زیاد نبود و همانطور که گفتم همه به فیلمنامه متکی بودیم. خود من هم به آن معنی که چیزی را بداهه کنم یا کم کنم، نداشتم چون خط شخصیت همانطور که در فیلمنامه وجود داشت دنبال می‌شد. بالاخره اگر بازیگر دیگری این نقش را بازی می‌کرد تغییر پیدا می‌کرد. طبیعتا برخی از نقاط شخصیت سارا را من با توجه به ذهن و توانایی‌های خودم ساختم و به آن شکل در آوردم.

بیوگرافی رابرت پتینسون بازیگر فیلم تنت و بتمن

فیلمنامه هم کامل به دست شما می‌رسید؟

فیلمنامه قبل از شروع کار به دست ما رسید و سعی کردیم دورخوانی کاملی را هم انجام دهیم. تا انتهای داستان را هم می‌دانستیم و بعد کار را شروع کردیم.

برای انتخاب یک نقش به چه چیزهایی سعی می‌کنید که بیشتر توجه کنید؟

کارگردان، فیلمنامه، نقشی که هر کدام‌شان خوب باشند.

قصد دارید که همیشه در فیلم‌ها و سریال‌های خاص‌تری بازی کنید و به نوعی به سراغ کارهای گیشه و مخاطب‌پسند هم می‌روید؟

امیدوارم که اینطوری باشد. ولی اگر شخصیت جالبی باشد که کارگردان آن کار کارگردان خوبی باشد و فیلمنامه هم نظرم را جلب کند، امکان دارد که کاری فانتزی را هم بازی کنم. مهم این است که کار در همان ژانری هم که قرار دارد با قرینه و چارچوب درستی پیش برود.

لیست آثار هنری لیلا زارع

در ادامه بیوگرافی لیلا زارع بازیگر محکومین باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی لیلا زارع

سال تولیدنام فیلمکارگردان
۱۴۰۰ضدامیرعباس ربیعی
١٣٩٩لاک‌پشت و حلزونرضا حماسی
۱۳۹۸خون شدمسعود کیمیایی
۱۳۹۸روز بلوابهروز شعیبی
۱۳۹۸پسرکشیمحمدهادی کریمی
۱۳۹۷معکوسپولاد کیمیایی
۱۳۹۶غیر مجازحسین یکتا پناه
۱۳۹۶جن زیبابایرام فضلی
۱۳۹۵یک کیلو و بیست و یک گرمرحیم طوفان
۱۳۹۵آذرمحمد حمزه ای
۱۳۹۵کمدی انسانیمحمدهادی کریمی
۱۳۹۴خانه دیگریبهنوش صادقی
۱۳۹۴سمفونی تولدمحمد پرویزی
۱۳۹۴امتحان نهاییعادل یراقی
۱۳۹۳شیفت شبنیکی کریمی
۱۳۹۲ذوب شدن پادشاههوتن زنگنه پور
۱۳۹۲با دیگرانحسین محجوب
۱۳۹۲شیفتگیعلی زمانی عصمتی
۱۳۹۲گنجشکک اشی مشیوحید نیکخواه آزاد، غلامرضا رمضانی و مسعود کرامتی
۱۳۹۰به امید دیدارمحمد رسول اف
۱۳۸۷کارناوال مرگحبیب‌الله کاسه ساز
۱۳۸۷پستچی سه بار در نمی‌زندحسن فتحی
۱۳۸۷سوپراستارتهمینه میلانی
۱۳۸۶خواب لیلامهرداد میرفلاح
۱۳۸۴باغ آلوچهبهروز شعیبی
۱۳۸۴خانه روشنوحید موسائیان
۱۳۸۳ما همه خوبیمبیژن میرباقری
بازیگران مرد بالای 50 سال ایرانی را بیشتر بشناسید!
لیلا زارع و پولاد کیمیایی در معکوس
لیلا زارع و پولاد کیمیایی در معکوس
لیلا زارع در فیلم ضد
لیلا زارع در فیلم ضد
لیلا زارع در فیلم روز بلوا
لیلا زارع در فیلم روز بلوا
لیلا زارع در فیلم غیرمجاز
لیلا زارع در فیلم غیرمجاز
لیلا زارع و سحر قریشی در فیلم شیفت شب
لیلا زارع و سحر قریشی در فیلم شیفت شب

فیلم کوتاه های لیلا زارع

  • ۱۱ (مسعود حاتمی)
  • زیر پلک (بیژن میرباقری)
  • اتاق خالی (سید علی قاسمی)
  • حلوا

تله فیلم های لیلا زارع

  • ملاقات در جاده
  • برای دومین بار (منوچهر هادی)
  • جمعۀ داغ
  • یک داستان کوتاه و چند داستان دیگر
  • داستان دوست ( سعید عقیقی)
  • بچه های اسفرورین

آثار تلویزیونی لیلا زارع

  • ارمغان تاریکی (۱۳۸۹)
  • سرزمین مادری (۱۳۹۲)
  • محکومین (۱۳۹۶)

لیلا زارع در شبکه نمایش خانگی

سالنام سریالکارگرداننقش
۱۳۹۷ممنوعهامیر پورکیانرها سلطانی
۱۳۹۸دلمنوچهر هادیمرسده پروین‌حسینی
لیلا زارع در سریال دل
لیلا زارع در سریال دل
لیلا زارع در سریال ممنوعه
لیلا زارع در سریال ممنوعه

جوایز و افتخارات لیلا زارع

در پایان بیوگرافی لیلا زارع مروری میکنیم بر جوایز و افتخارات او:

  • سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر برای فیلم ما همه خوبیم از بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر
  • دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم شیفت شب از سی و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر
  • نخل زرین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در سریال ارمغان تاریکی از سومین جشنواره جام جم
  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن جشنواره فیلم فجر برای فیلم خون شد از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر
لیلا زارع در فیلم خون شد
لیلا زارع در فیلم خون شد

صفحه اینستاگرام لیلا زارع

لیلا زارع ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 75 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی لیلا زارع و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی لیلا زارع و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی لیلا زارع ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام لیلا زارع @leilazare80 میباشد و 170 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام لیلا زارع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا