اخبار دیگران

چرا از فروشگاه اینترنتی معتبر لوازم جانبی موبایل را بخریم؟

با توجه به افزایش لوازم تقلبی و غیر اصلی در بازار می‌بایست به دنبال فروشگاهی معتبر باشیم که جنس اصلی را به فروش برساند.

با توجه به افزایش لوازم تقلبی و غیر اصلی در بازار می‌بایست به دنبال فروشگاهی معتبر باشیم که جنس اصلی را به فروش برساند.

توجه کنید در هنگام خرید شارژرآیفون و خرید کابل شارژ آیفون حتما کالای مورد نظر شما  کیفیت مناسبی داشته باشد تا علاوه بر بازدهی مناسب، آسیبی به گوشی و دیوایس شما وارد نکند. برای افرادی که دائما در حال خراب کردن کابل شارژ می‌باشند.

اکسسوری اپل

باتوجه به صعبی و دشواری که در خرید لوازم جانبی اپل وجود دارد، فروشگاه علی پخش انواع کابل شارژ و هندزفری اپل و خرید آداپتور آیفون را جلورو شما قرار دادیم تا هیچ استرسی و نگرانی در رابطه با خرید آن‌ها نداشته باشید.

نکته مهم  دیگر که در رابطه با خرید لوازم جانبی اپل در سری‌های کابل اپل یا همان کانکتور Lightning یک عدد چیپ بسیار ریز قرار گرفته که اگر کابل خراب را همراهتان دارید تنها با یک کالبد شکافی کوچک  متوجه خواهید شد. در کابل‌های بی کیفیت این چیپ موجود نیست و یا این که آن قدر بی کیفیت می‌باشد که با کوچک ترین جریان زیادی از کار خواهد افتاد اما در سیم‌های Original این چیپست قدرتمند به چشم می‌خورد.

نکاتی در مورد کابل شارژ آیفون

پس از خرید باتری گوشی اگر میخواهید شما زیاد گردد نکته ای که حتما باید به آن توجه نمایید این خواهد بود که به هیچ عنوان در حین عمل شارژشدن دستگاهتان از آن استفاده ننمایید.

مضمون دیگری که در موقع خرید کابل شارژ آیفون توجه به اورجینال بودن کالا است کابل‌های تقلبی و ساخته شده توسط شرکت‌های متفرقه مسبب آسیب رسیدن به باتری هستند، کلیه محصولات موجود نظیر کابل اورجینال آیفون در فروشگاه علی پخش به شرط اورجینال بودن برای شما ارسال خواهد شد.

مرکز فروش کابینت دست دوم در تهران

نکته بعدی در مورد طول کابل است که طول کابل‌های استاندارد یک متر برای کابل‌های معمولی و سی سانت برای کابل‌های پاور بانکی خواهد بود که اگر از کابل‌هایی با درازای بیشتری استفاده نمایید تنها با کندی در شارژشدن دستگاهتان روبرو خواهید شد.

ما در فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل علی پخش سعی بر آن خواهیم داشت تا با در اختیار گذاشتن تنوع بالایی از کابل‌ها در اختیارتان به شما کمک نماییم تا یکی از مهیج و برترین خریدهای خود را تجربه نمایید و همچنین بر اساس نیاز خود یک کابل با کیفیت را بخرید.

نکاتی در مورد کابل شارژ آیفون

روش‌های تشخیص اصلی بودن کابل شارژ:

  • باید بدانید کابل اصلی آیفون حالت منعطفی دارد و حالت خشکی ندارد..
  • پس از خم و باز کردن کوچک ترین اثر تاشدگی در آن دیده نشود.
  • در هر دقیقه 1% به میزان شارژ دیوایس اضافه خواهد شد.
  • چناچه تاکنون قادر به تهیه لوازمی نظیر شارژر و کابل شارژر آیفون و شارژر اپل واچ و هندزفری  Type C در کیفیت اصلی نبودید و با هزینه‌های پیاپی و خرید کابل‌های کپی چینی طاقت خود را از دست داده اید فقط با خرید یک بار از این کابل از فروشگاه علی پخش به این ماجرا خاتمه بدهید.

بررسی و نحوه استفاده از آداپتور آیفون

کله شارژ آیفون، دارای دیزاینی نسبتا مناسبی است. سری شارژر آیفون از توان مطلوبی برخوردارند و وسله مفیدی در خانه، دفتر و مسافرت به حساب می‌آید. این اکسسوری تمام اسمارت فون‌های اپل را پشتیبانی می‌کند.

چیز مهم که باید به آن دقت کنید، مستحکم بودن دوشاخه‌های شارژر است که در خرید شارژر آیفون حتما به یاد داشته باشید.

چرا بازیگران از مزون گالانت لباس خرید می‌کنند؟

یک کابل نیز وجود دارد که به کانکتور لایتنینگ مجهز است و با متصل کردن سری USB آن به پورت داخل آداپتور، برای شارژ کردن گوشی آیفون شما محضور می‌شود.توان خروجی برق آن معادل 5 وات است.

خرید هندزفری اپل

هندزفری و هدفون‌ها نیز حیاتی هستند چونکه مدام به ان‌ها سر و کار داریم. بسیاری از افراد که گیمر بوده یا فعالیت ورزشی خود را با کمک هدست‌ها انجام می‌دهند می‌بایست در خرید هندزفری اپل دقت بالایی نمایند که حتما در کیفیت اصلی خریداری نمایند که مبادا پس از خرید آن دچار پشیمانی نشوند.

حالا شاید بپرسید که منظور از حالت پشیمانی چیست و به چه علت رخ می‌دهد؟ به علت بالا بودن هزینه اجناس اصل و قیمت کاذب لوازم تقلبی و چینی زمینه سوء استفاده افراد سودجو فراهم می‌شود که جنس غیر اصلی به اسم اورجینال می‌فروشند و با توجه به تشابه ظاهری بسیار بالایی که دارند کاربر متوجه کپی بودن آن نخواهد شد اما پس از بازه زمانی کوتاهی متوجه خرابی آن مثل نیمسوز شدن یکی از گوش‌ها خواهند شد.

به همین علت برروی خرید هندزفری اپل تاکید داریم که حتما با نهایت حواس جمعی صورت بپذیرد. از نشانه‌های که apple original earphones این است بر روی جعبه آن سریال نوشته شده باشد که اگر آن را داخل سایت چک کاوریج اپل وارد کنید برایتان محصول نشان داده شود.

از دیگر علامت حتی در هندزفری تایپ سی تست کردن دکمه های تنظیم ولوم است که به خوبی کار کنند و نیازی نباشد که شما آن‌ها را محکم بفشارید، به سازگار بودن آن با سایر دستگاه‌های اندرویدی که از پورت 3.5 میلی متر برخوردار هستند توجه نمایید، همچنین اگر رنگ نمونه‌های مرغوب را مشاهده کرده باشید می فهمید که باید کاملا سفید باشند و کوچک ترین حالت زردی در آن دیده نشود.

در دنیای موسیقی بین المللی چه جنجال هایی برپاست؟

پیش از خرید هندزفری اپل از طریق برقراری تماس و مکالمه تلفنی میکروفون آن را چک نمایید که کوچکترین نقصی در رد و بدل کردن صدا وجود نداشته باشد و شرکت Apple تمامی هندزفری‌های خود را با طول استاندارد یک متر عرضه می‌کند در غیر این صورت اگر تفاوتی در اندازه طول آن دیدید نشانگر طرح بودن آن هست.

مقاومت سری گوش‌ها از دیگر نکات حائز اهمیت است که نباید با کوچکترین فشار جدا شوند برای مثال هدفون‌هایی که توسط برندهای متفرقه تولید شده اند با افتادن و برخوردن با زمین دچار جداشدگی می‌شوند، پس بد نیست حین امتحان کردن سر آن‌‌ها را کمی فشار دهید تا پس از خرید هندزفری اپل خیال راحت تری برای کیفیت آن داشته باشید.

خرید هندزفری اپل

نکاتی در رابطه با هندزفری اصلی اپل

و آخرین مطلب هندزفری های اصلی اپل دارای آی سی بخصوصی هستند که باعث می‌شوند تاثیر مستقیم و شدیدی بر روی طول عمر دارد و اگر با قطع شدن صدای یکی از گوش‌ها مواجه شده باشید به علت نامطلوب بودن آی سی‌های داخل آن هست که 90 درصد در نوع های فیک رخ می‌دهد که تنها با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و کالبد شکافی می‌توان تشخیص داد و اگر آن را از هم باز کنید دیگر مثل اول نخواهد شد.

پس نتیجه‌ای تا انتهای این مطلب به دست می‌آید می فهمیم خرید هندزفری اپل و سایر لوازم دیگر اپل عملا سخت و حتی غیر ممکن است تنها باید خیالتان از فروشگاه راحت باشد.

همانطور که می‌دانید پیدا کردن اکسسوری اصلی برای اپل کار بسیار سختی بود و حتی دانش کافی نیز داشته باشید بازهم ممکن است در این زمینه اشتباه کنید. فروشگاه‌های معتبر و آنلاینی در این زمینه نظیر دیجی کالا، تکنوسان و علی پخش وجود دارند که از نماد اعتماد برخوردار هستند تا اطمینان کامل کاربران برای اصلی بودن جنس خود فراهم سازند. پس برای خرید اکسسوری اصلی اپ استور همین حالا از طریق وبسایت Alipakhsh.ir سفارش خود را انجام دهید.

تعمیرات موبایل
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا