اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

علت مهاجرت و کشف حجاب لادن طباطبایی چه بود؟

در این بخش بیوگرافی لادن طباطبایی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی لادن طباطبایی از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال خواب و بیدار به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.

لادن طباطبایی چند سال سن دارد؟

لادن طباطبایی زاده 9 اردیبهشت 1349 ‏است و52 سال سن دارد.

لادن طباطبایی چند فرزند دارد؟

لادن طباطبایی دو فرزند به نام های شاهین و سها دارد.

تحصیلات لادن طباطبایی چقدر است؟

لادن طباطبایی فارغ‌التحصیل بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

لادن طباطبایی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

لادن طباطبایی از سال 1370 تا 1391 در سینما و تلویزیون ایران فعالیت میکرد.

خلاصه بیوگرافی لادن طباطبایی

نام اصلیسیده لادن طباطبایی ایرانی
نام هنریلادن طباطبایی
تاریخ تولد9 اردیبهشت 1349
محل تولدتهران
محل زندگیلس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
تحصیلاتفارغ‌التحصیل بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۹۱–۱۳۷۰
همسرمحمود نیلچی (همسر اول)سعید تهرانی (همسر دوم)
فرزندشاهین، سها

بیوگرافی لادن طباطبایی

بیوگرافی لادن طباطبایی

در بیوگرافی لادن طباطبایی با نام کامل سیده لادن طباطبائی ایرانی آمده است: متولد 9 اردیبهشت 1349 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

کودکی لادن طباطبایی
کودکی لادن طباطبایی

در بیوگرافی لادن طباطبایی لازم به ذکر است: وی فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که از دو تجربه ازدواج خود و فرزند دارد و حالا بخاطر بیماری اوتیسم دخترش ساکن آمریکا می باشد

بیوگرافی خانواده لادن طباطبایی

در بیوگرافی لادن طباطبایی درباره ی خانواده اش میخوانیم: مادرش دبیر رشته فیزیک بود و گاهی نقاشی رنگ روغن و طراحی لباس کار می کرد ، پدرش سید رضا طباطبایی هم عاشق موسیقی و حافظ شناس بود و تنها یک خواهر به نام مریم دارد

زندگینامه پوراندخت مهیمن بازیگر چپ دست
لادن طباطبایی و پدر و مادرش
لادن طباطبایی و پدر و مادرش
لادن طباطبایی و خواهرش مریم
لادن طباطبایی و خواهرش مریم

صحبت های لادن طباطبایی درباره مادرش

مادرم سؤال‌های امتحان فردا را طرح می‌کرد و روی میز می‌گذاشت؛ من طرف آنها هم نمی‌رفتم. نگو که حالا او از دور مواظب بود و من را امتحان می‌کرد. از آن زمان مادر به من خیلی اعتماد دارد و می‌گوید لادن از بچگی خیلی صداقت داشت و قابل اعتماد است. مادرم دبیر خیلی محبوب و فعالی بود و با بچه‌ها خیلی جور بود. البته بیشتر از آنکه من از نظر احساسی با مادرم نزدیک باشم همکلاسی‌هایم با او نزدیک بودند. آن روزها نفهمیدم و اذیت نشدم. سال‌ها بعد، یعنی بعد از ازدواجم حس کردم خیلی لطمه خوردم. البته مادر برای من و خواهرم خیلی وقت می‌گذاشت اما فاصله را با ما حفظ می‌کرد.

کودکی لادن طباطبایی و مادرش
کودکی لادن طباطبایی و مادرش

مخالفت پدر لادن طباطبایی با بازیگری

دو، سه تا از آدم‌های معتبر فامیل آمدند و پدرم را راضی کردند که اجازه دهند من در دانشگاه هنرهای زیبا ادامه تحصیل دهم و پدرم رضایت داد.

او معتقد بود که محیط بهتر و سالم‌تر شده و این آغاز راه من شد. البته همسرم با هنر مخالفتی نداشت

ازدواج و وضعیت تاهل لادن طباطبایی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی لادن طباطبایی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ازدواج اول لادن طباطبایی

۱۸ساله بودم که در دانشگاه قبول شدم، اما ثبت نام نکردم. در آن زمان دخترها یا باید درس می‌خواندند یا ازدواج می‌کردند.
پس خانواده صلاح دانستند که با پسرعمه‌ای ازدواج کنم که دانشجوی خارج از کشور بود. چون پدرم اجازه نمی‌داد من تنها برای ادامه تحصیل بیرون از ایران بروم.
بعد از مدتی با همسرم به ایران برگشتیم و در دانشگاه ثبت‌نام کردم و در ترم دوم دانشگاه تنها فرزندم بنام شاهین به دنیا آمد.در واقع ما با هم کودکی می‌کردیم. آن موقع بیشتر با پسرم همبازی بودم تا مادر.
مادرم و همسرم برای پسرم خیلی زحمت کشیدند و من یادم می‌آید که آن روزها با شاهین کاردستی درست می‌کردیم و کاغذ قیچی می‌کردیم و عروسک می‌ساختیم.با این حال ادامه تحصیل دادم و وارد رشته تئاتر شدم.

آیا رویا نونهالی عمل زیبایی انجام داده است؟

در نهایت زندگی او با پسر عمه اش به جدایی ختم شد

لادن طباطبایی و پسرش شاهین
لادن طباطبایی و پسرش شاهین
پسرم دوست داشت دکتر شود
پسرم دانشجوی ترم آخر رشته داروسازی است. سال ها قبل، وقتی یک کودک پنج ساله بود به او پیشنهاد دادم تا بازیگری را تجربه کند و او هم پذیرفت، اما وقتی نقشش در آن اثر تمام شد، به من گفت که ترجیح می دهد از بازیگری فاصله بگیرد و دکتر شود!! به نظر او، حرفه بازیگری کار سختی بود، خوشبختانه او در مسیر آرزوهایش گام برداشت و به زودی مدرک دکتری اش را در رشته داروسازی می گیرد.

ازدواج دوم لادن طباطبایی

ایشان برای بار دوم با سعید تهرانی (بازیگر) ازدواج کرد و سال 1387 دخترشان سها بدنیا آمد

همسرش سعید تهرانی کارگردان ، تهیه کننده و بازیگر است.

سعید تهرانی همسر سابق لادن طباطبایی

لادن طباطبایی و همسر سابقش سعید تهرانی
لادن طباطبایی و همسر سابقش سعید تهرانی
تفاوت پسر و دخترم
سها نقطه کاملا مخالف پسرم است و احساساتش را بیرون نمی ریزد. حتی دلتنگی و ناراحتی اش متفاوت است. او هنوز صحبت نمی کند. حرف نزدنش هم، از زمانی تشدید شد که احساس کرد توجه همه را جلب می کند، پس بیشتر مقاومت کرد. فهمید که مرکز توجه است و با حرف نزدن می تواند آوانس بگیرد و این رفتار به عادت تبدیل شد. حالا دیگر ترک آن عادت سخت است ولی امکان پذیر است، من در کل، در مورد بچه هایم و عزیزانم عادت دارم، آنها را همان طور که هستند می پذیرم و ارتباط را به امید این که طرف مقابل تغییر می کند ادامه نمی دهم.

مهاجرت لادن طباطبایی به آمریکا

در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ لادن طباطبایی در برنامه هفت اعلام کرد که قصد دارد برای همیشه از سینما و تلویزیون خداحافظی کند. وی در سال ۱۳۹۴ به همراه دخترش به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد.

رابطه ی سحر دولتشاهی و همایون شجریان به همراه تصاویر دو نفره ی آنها

در نهایت سال 1391 لادن طباطبایی دوره هایی درباره این بیماری را در آمریکا گذراند تا اینکه با گرفتن رضایت و حضانت سها از پدرش ، او را با خود به این کشور برد

ایشان در حالی برای همیشه از ایران مهاجرت کرد که با تجربه بازی در بیش از 40 فیلم و سریال شهرت زیادی داشت

او میگوید: من به خاطر اختلال اوتیسم فرزندم از ایران مهاجرت کردم اما مهمترین مشکلی که در این زمینه وجود داشت و باعث شد مهاجرت کنم، مشکل قانونی بود.
یک کودک مبتلا به اوتیسم نیاز مبرم دارد که آموزش تخصصی داشته باشد و این آموزش است که می‌تواند او را در ارتباط گرفتن با اطرافش کمک کند.
اگر این آموزش‌ها نباشد رفتارهای ناخودآگاهش بیشتر می‌شود و چون نمی‌تواند با اجتماع ارتباط برقرار کند، دچار پرخاشگری میشوند
من نمی‌خواستم این اتفاق‌ها برای دخترم بیفتد، می‌خواستم از کودکی دوره‌های آموزشی را طی کند اما پدر او مخالف این موضوع بود و نظر شخصی ایشان این بود که آموزش فایده‌ای ندارد و مایل نبود که دخترم در فضای آموزشی قرار داشته باشد.‌

لادن طباطبایی و دخترش سها
لادن طباطبایی و دخترش سها

شما در حال مطالعه بیوگرافی لادن طباطبایی در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بیان ناگفته ها

لادن طباطبایی در یک پست اینستاگرامی گفت که شوهر سابقش کمر به نابودی او بسته و تبدیل به دشمن قسم خورده‌اش شده است و به دلیل فعالیت‌هایش در تلویزیون و صحبت درباره کودکان مبتلا به اوتیسم به دنبال پس گرفتن سهاست. همچنین در این پست اینستاگرامی گفته شده که سعید تهرانی او را مورد تهمت قرار داده و تهدید کرده است.

معرفی فیلم خائن کشی و زمان اکران عمومی آن با سکانس های جدید

سعید تهرانی البته ساکت ننشست و گفت لادن با شعار فرزند عزیز است و تربیت آن عزیزتر و با تصور این که سها لجبازی می‌کند او را مورد تنبیه بدنی می‌کرد و کتک می‌زد. تهرانی همچنین گفت که پرستار دخترش نیز اعصاب نگهداری از سها را نداشته و سها از تنبیه بدنی پرستار نیز در امان نبوده است. در نهایت سعید تهرانی از لادن خواهش می‌کند که تربیت کودک را به او بسپارد. لادن به آمریکا می‌رود و با شرکت در سمیناری مربوط به اوتیسم متوجه این بیماری می‌شود. سعید می‌گوید لادن در سال ۹۱ زندگی و دخترش را رها کرده و به آمریکا رفته و فقط او بوده که از کودک مراقبت کرده است.

اما این جنجال به همین‌جا ختم نشد و لادن طباطبایی مجدا در پستی اینستاگرامی نوشت که زخم‌های روح انسان در طول زمان بهبود می‌یابد اما جای این زخم‌ها ابدیست. او با اشاره به مصاحبه همسر سابقش، تلویحا اشاره کرده که او با این حرف‌ها می‌خواهد خود را مطرح کند. او نوشت: این یک جوابیه نیست. اگر می خواستم جواب دهم ، کافی بود یک برگ تعهد محضری را که هنگام تحویل گرفتن سها، پدرشان از من گرفته اند منتشر کنم. تعهدی که شرط آن خروج فوری من و سها از کشور و بازنگشتن ما ، و عدم درخواست نفقه طفل بابت گذشته و آینده بود.

چه بگویم که آبروی دخترم نرود؟ آبروی من اگر با چنین حرف هایی رفتنی است؛ همان بهتر که برود. اما حتی پدری که طی دو سال گذشته حاضر نشده عکس و خبری از دختر خود دریافت کند، باید آبرویش حفظ شود.

فیلم سینمایی «انتخاب» آماده نمایش شد

این موضوع فقط به من یادآوری کرد که از چه جهنمی گذشتم و از چه گردابی دخترم را نجات دادم. یادم آورد که بیشتر شکرگزار درگاه خدا باشم؛ که اگر مانده بودم خودم اکنون زیر خاک و دخترم دست و پا بسته در آسایشگاه بود.

باقی همه حرف اضافه است. واقعیت را هر روز میبینم و با یارانم به اشتراک می گذارم. خداوند همه ارواح پریشان را آرامش دهد.»

لادن طباطبایی در کنار دخترش

تغییر حجاب لادن طباطبایی

در روزهای آخر خرداد ماه سال 1397 ، لادن طباطبایی 48 ساله در یکی از برنامه های شبکه من و تو بدون حجاب حاضر شد و در مورد بیماری اوتیسم صحبت کرد

کشف حجاب لادن طباطبایی
کشف حجاب لادن طباطبایی

علایق و حقایقی درباره لادن طباطبایی

در ادامه بیوگرافی لادن طباطبایی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

لادن طباطبایی چرا بازیگر شد

در مورد بازیگری باید بگویم عاشقانه این کار را دوست داشتم و از ابتدا این کار برایم راه بروز خلاقیت و راه استفاده از فیلترهای درونی ام بود

دنبال چهره شدن و پولدار شدن نبودم ، من در خانواده ای بزرگ شدم که بدون اینکه دلم بخواهد مرکز توجه بودم

محیط ما کاملا پسرانه بود و من اصلا دخترانه رفتار نمی کردم و در فضایی بودم که به جلب توجه فکر نمی کردم ، بیشتر آتش می سوازندم

آن زمان مجله فیلم تازه چاپ می‌شد. من به دلیل علاقه به بازیگری از شماره ۲ آن را داشتم. دور و بر من همه مهندس و دکتر بودند و معلم و پرستار. کسی هنر را به عنوان حرفه اصلی انتخاب نکرده بود. زمانی که من کنکور هنر داشتم دوران سختی را گذراندم. مادرم معتقد بود یک زن باید به همه هنرها آراسته باشد. اما پدرم اصلا موافق نبود من وارد رشته تئاتر شوم.

علت کم کاری اکرم محمدی و دوری او از بازیگری چیست؟

تغییر مسیر زندگی لادن طباطبایی با استاد سمندریان

ترم اول واحد تربیت حس را برداشتم که استاد خدا بیامرز سمندریان استاد ما بودند و من سؤالی از ایشان پرسیدم، نگاهی به من کردند و گفتند: هنر‌جوی بازیگری هستی؟ گفتم هنوز نمی‌دانم. گفت بازیگری برای تو خیلی مناسب است و این سؤالی که از من پرسیدی یک بازیگر بالذات می‌پرسد و در تو یک بازیگر پنهان است؛ به این فکر کن. من اصلا به این قضیه فکر نمی‌کردم. صحنه را دوست داشتم و گرایش اصلی من نمایش عروسکی بود.

چون عاشق کارگاه بودم. اما بعد از یک سال گرایش خودم را تغییر دادم چون متوجه شدم در این رشته آدم‌های جدید را نمی‌پذیرند و کسی را راه نمی‌دهند و این حس را دوست نداشتم. البته در این سال کلی با شاهین عروسک می‌ساختیم و خلاقیت او هم به اینگونه رشد کرد. هر دوی ما دوباره با هم کودکی کردیم و تجربه کسب کردیم. خلاصه ترجیح دادم که رشته تئاتر را ادامه دهم.

تجربه هنرهای دیگر

از رشته های دیگری که پیگیری کردم یکی نقاشی رنگ روغن بود و مدت های نسبتا طولانی هم مجسمه سازی کار کردم ، سفالگری هم جزو کارهایی بود که تجربه اش کردم

لادن طباطبایی از چوب تا پیانو

من همیشه عاشق چوب بودم ، کلا هر چیزی را که برگرفته از طبیعت باشد دوست دارم و برایم لذت بخش است ، این موضوع را می توانید در طراحی خانه من ببینید

سال ها پیش خم پیانو می زدم و حرفه ای هم می زدم اما این روزها کلا یادم رفته است

معرفی فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) جدیدترین فیلم کریستوفر نولان

علاقه لادن طباطبایی به آشپزی

آشپزی را زمانی آموختم که در دوره دبیرستان تحصیل می کردم ، آن زمان در کلاس های آموزشی خام ایراندخت شرکت کردم و دوره پخت غذاهای فرنگی را یاد گرفتم

بیماری دختر لادن طباطبایی

۱۰ سال پیش وقتی دخترم به دنیا آمد، وضعیت اطلاع‌ رسانی در زمینه اوتیسم به قدری ضعیف بود که من و اطرافیانم اصلا نمی‌دانستیم اوتیسم چیست.
این ناآگاهی چند سال طول کشید، آن زمان نمی‌دانستم اوتیسم رشد تصاعدی در سراسر جهان دارد، فکر می‌کردم فقط تعداد محدودی به آن مبتلا می‌شوند و دختر من هم یکی از آنهاست.
حتی منابع علمی و اطلاعات پزشکان در کشورمان محدود بود. آن زمان مثل خیلی‌ها فکر می‌کردم اوتیسم یک بیماری است در حالی که اوتیسم بیماری نیست بلکه یک اختلال است. چند سال پیش که از ایران خارج شدم بیشتر درباره این موضوع تحقیق کردم و نیازهای این افراد و دنیای عجیب و جالب آنها را بیشتر شناختم

مراقبت از پوست به سبک لادن طباطبایی

هیچ‌گاه استفاده از کرم ضدآفتاب را فراموش نمی‌کنم و از کرم‌هایی استفاده می‌کنم که حاوی حداقل SPF 15 باشند.

ماسک صورت من، ماسک عروس نام دارد که از سفیدآب روی و قلع کف دریا همراه با ۲ قاشق شیر تهیه می‌شود. این ماسک پاک‌کننده صورت است و حالت یک لایه‌بردار دارد. البته گاهی اتفاق می‌افتد که در سال فقط یک‌بار از آن استفاده کنم، آن هم وقتی که طولانی‌مدت سرکار هستم و متوجه می‌شوم که پوستم طراوت و شادابی خود را از دست داده است.

نسبت بهنوش طباطبایی و لادن طباطبایی

ظاهرا این دو عزیز نسبت فامیلی با هم ندارند و این موضوع توسط هیچکدام تایید و یا رد نشده است.

ماجرای کشف حجاب و پخش عکس های خصوصی سولماز غنی چه بود؟
نسبت فامیلی لادن طباطبایی و بهنوش طباطبایی
نسبت فامیلی لادن طباطبایی و بهنوش طباطبایی

شروع فعالیت هنری لادن طباطبایی

در بیوگرافی لادن طباطبایی آمده است: قبل از دانشگاه در سال 1366 وقتی 17 ساله بود در کارگاه خصوصی آموزش فیلمسازی فریدون جیرانی (کارگردان) حضور پیدا کرد. او سپس در دانشگاه بصورت حرفه ای با پایان نامه دوستش فرشته سرابندی روی صحنه رفت.

وی میگوید: در آن دوره از توی خیابان بازیگر پیدا نمی‌کردند. کارگردان‌ها به محیط دانشجویی می‌آمدند و چهره پیدا می‌کردند. آن موقع یک سینمای جوان بود و دانشگاه. کلاس بازیگری متداول نبود. اولین کارگاه خصوصی فیلمسازی درایران خیابان وزرا بود. این کلاس به نام آقای فریدون جیرانی تاسیس شد. البته من در ۱۷سالگی این دوره را گذراندم و بعد از ازدواج هم که تئاتر را آغاز کردم.

خانم طباطبایی سال 1370 در 21 سالگی با سریال «عطر و گلاب بپاشید» جلوی دوربین رفت و 4 سال بعد در سال 1374 با فیلم «سایه به سایه» وارد سینما شد

لادن طباطبایی و خسرو شکیبایی در فیلم سایه به سایه
لادن طباطبایی و خسرو شکیبایی در فیلم سایه به سایه

شهرت لادن طباطبایی

در بیوگرافی لادن طباطبایی بهتر است بدانید : او با سریال ولایت عشق (امام رضا) در سال ۷۵ در نقش طاهره و سریال خواب و بیدار مهدی فخیم زاده به شهرت رسید.

لادن طباطبایی در سریال خواب و بیدار با رویا نونهالی
لادن طباطبایی در سریال خواب و بیدار با رویا نونهالی
لادن طباطبایی در نقش طاهره در سریال ولایت عشق
لادن طباطبایی در نقش طاهره در سریال ولایت عشق

لیست آثار هنری لادن طباطبایی

در ادامه بیوگرافی لادن طباطبایی بازیگر خواهران غریب باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی لادن طباطبایی

  • آدم آهنی (رحیم بهبودی فر، ۱۳۹۱)
  • سوت پایان (۱۳۸۹)
  • من همسرش هستم (مصطفی شایسته، ۱۳۹۰)
  • خاطره (نادر طریقت، ۱۳۸۷)
  • شبانه‌روز (کیوان علی‌محمدی، ۱۳۸۷)
  • یک‌وجب از آسمان (علی وزیریان، ۱۳۸۶)
  • زن‌ها فرشته‌اند(شهرام شاه‌حسینی، ۱۳۸۶)
  • ملودی (۱۳۸۶)
  • حکم (مسعود کیمیایی، ۱۳۸۳)
  • ازدواج به سبک ایرانی (حسن فتحی، ۱۳۸۳)
  • تارا و تب توت فرنگی (۱۳۸۲)
  • واکنش پنجم (تهمینه میلانی، ۱۳۸۱)
  • همسر دلخواه من (افشین شرکت، ۱۳۷۹)
  • باد و شقایق (۱۳۷۶)
  • خواهران غریب (کیومرث پوراحمد، ۱۳۷۴)
  • سایه به سایه (۱۳۷۴)
ماجرای طلاق آزیتا حاجیان از محمدرضا شریفی نیا و ازدواج با همکلاس سابق خود
لادن طباطبایی در آدم آهنی
لادن طباطبایی در آدم آهنی
لادن طباطبایی در تارا و تب توت فرنگی
لادن طباطبایی در تارا و تب توت فرنگی
لادن طباطبایی در زن ها فرشته اند
لادن طباطبایی در زن ها فرشته اند
لادن طباطبایی در فیلم ازدواج به سبک ایرانی
لادن طباطبایی در فیلم ازدواج به سبک ایرانی
لادن طباطبایی در فیلم به رنگ برف
لادن طباطبایی در فیلم به رنگ برف
لادن طباطبایی در فیلم حرفه ای
لادن طباطبایی در فیلم حرفه ای
لادن طباطبایی در فیلم ملودی
لادن طباطبایی در فیلم ملودی
لادن طباطبایی در فیلم همسر دلخواه من
لادن طباطبایی در فیلم همسر دلخواه من

مجموعه‌های تلویزیونی لادن طباطبایی

سالعنوان مجموعهسمتکارگردانتوضیحات
۱۳۹۱راز پنهانبازیگرفلورا سام
۱۳۹۰شام ایرانیبازیگربیژن بیرنگ
۱۳۹۰ویدئویی «خیابان یک‌طرفه»بازیگراسماعیل فلاحپور
۱۳۹۰ویدئویی «حرفه‌ای»بازیگرفلورا سام
۱۳۸۹ویدئویی انتظاربازیگرفلورا سام
۱۳۸۹همنشینبازیگرحجت ذیجودی
۱۳۸۹ویدئویی «الم شنگه»بازیگرحسین قناعت
۱۳۸۷روزهای زیبابازیگرجواد افشار
۱۳۸۷فاکتور هشتبازیگررضا کریمی
۱۳۸۵به رنگ برفبازیگرحسن پورستار
۱۳۸۵من نه منمبازیگربهروز خلجی
۱۳۸۰خواب و بیداربازیگرمهدی فخیم‌زاده
۸۰–۱۳۷۹ویدئویی «گام‌های لرزان»بازیگرافسانه منادی
۱۳۷۹نیستانبازیگرحسین مختاری
۱۳۷۷باد و شقایقبازیگرضیاءالدین دری
۷۹–۱۳۷۵ولایت عشقبازیگرمهدی فخیم‌زاده
۱۳۷۵کوتاه ویدئویی «ناگفته‌ها»بازیگر
۱۳۷۵سرنخبازیگرکیومرث پوراحمدیک قسمت
۱۳۷۴عیارانبازیگر
۱۳۷۴دزدان مادربزرگبازیگرمهدی صباغ‌زاده
۱۳۷۳یک داستانبازیگرمحمد رحمانیان
۱۳۷۳نیمهٔ پنهان ماهبازیگر
۱۳۷۲یک سؤال و چند جواببازیگر
۱۳۷۰عطر و گلاب بپاشیدبازیگر

جوایز و افتخارات لادن طباطبایی

  • بازیگر برگزیده از دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر فجر برای نمایش «سورنا و مادر لوک»
  • بازیگر برگزیده جشنواره تئاتر کوثر، برای نمایش «لیلی بی مجنون»
  • بازیگر برگزیده شبکه تهران برای فیلم تلویزیونی «بلند گریه کن»
  • بازیگر برگزیده جشنواره ویدئویی کوثر برای فیلم تلویزیونی«بلند گریه کن»
  • بازیگر برگزیده آفاق فیلم برای فیلم تلویزیونی «گامی در تاریکی»

صفحه اینستاگرام لادن طباطبایی

لادن طباطبایی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 1039 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی لادن طباطبایی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی لادن طباطبایی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی لادن طباطبایی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام لادن طباطبایی @ladantabatabaei میباشد و 296 هزار دنبال کننده دارد.

فصل دوم سریال اهل جهنم (Hellbound) در راه است!

صفحه اینستاگرام لادن طباطبایی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا