اخبار دیگران

خرید ملک در ترکیه با وام بانکی

ترکیه به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته برای مهاجرت ایرانی‌ها شناخته می‌شود که با توجه به موقعیت مکانی مناسبی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. برای مهاجرت به این کشور می‌توان از طریق خرید خانه و ملک به این کار اقدام کرد. خرید ملک در ترکیه با وام بانکی دارای شرایط مخصوص به خود است که در این مقاله قصد داریم تا به بررسی آن بپردازیم.

ترکیه به دلیل داشتن شرایط اقتصادی مناسب و همچنین فاصله نزدیکی که به کشور ایران دارد، مورد توجه افراد سرمایه‌گذار و کسانی که قصد دارند تا یک مهاجرت بدون دردسر را تجربه کنند قرار گرفته است. اگر به دنبال خرید اقساطی خانه در ترکیه هستید، کافی است تا پایان همراه ما باشید.

مزایای مهاجرت به ترکیه را بدانید

مزایای مهاجرت به ترکیه را بدانید

یکی از موضوعات کلیدی که در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد این است که مهاجرت دائمی و یا موقت به ترکیه چه مزایایی را می‌تواند به همراه داشته باشد. ترکیه به عنوان کشور همسایه ایران دارای اقتصاد پویا است که همین امر باعث شده تا بسیاری از افراد قصد مهاجرت به این کشور را داشته باشند. شیوه‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که انتخاب ساده‌ترین آن دارای اهمیت است. خرید قسطی ملک در ترکیه به افراد این امکان را می‌دهد که در زمان کوتاه بتوانند صاحب یک خانه مناسب در این کشور شوند. خرید ملک در ترکیه با وام بانکی امکان‌پذیر است.

در بحث مزایای مهاجرت به این کشور می‌توان گفت که امکان آموزش مشاغل تخصصی به راحتی در ترکیه امکان‌پذیر است. افرادی که دارای تخصص کافی در زمینه‌های مختلف هستند می‌توانند جهت اشتغال به این کشور سفر کنند. امکان صدور مجوز اقامت دائم ترکیه برای کارگران و افراد متخصص در کشور ترکیه امکان‌پذیر است که به عنوان یک مزیت کلیدی شناخته می‌شود.

درمان اضطراب و استرس

خرید ملک در ترکیه با وام بانکی

افرادی که در کشور ترکیه قصد دارند تا صاحب خانه شوند، باید بتوانند از خدمات وام بانکی استفاده کنند. یک‌سری قوانین مشخص وجود دارد که رعایت کردن آن‌ها باعث می‌شود تا بتوان از وام بانکی برای خرید ملک در ترکیه استفاده کرد. کسانی که قصد خرید ملک در کشور ترکیه را دارند، اگر از شیوه اقساط استفاده کنند، قادر خواهند بود تا با پرداخت حدود 30 الی 40 درصد مبلغ اولیه قرارداد خرید مسکن، نسبت به خرید یک ملک مناسب اقدام کنند. پرداخت اقساطی وام‌های مسکن کشور ترکیه به سرمایه‌گذاران و کسانی که قصد دارند تا به این کشور سفر کنند، این اجازه را خواهد داد تا بتوانند متناسب با نیاز خود بهترین ملک را خریداری کنند. پرداخت اقساط با توجه به شرایط تعیین شده به صورت ماهیانه است.

 

سیاست دولت ترکیه در زمینه وام بانکی

باید توجه داشته باشید که خرید ملک در ترکیه با وام بانکی تحت شرایط خاص امکان‌پذیر است. سیاست این دولت برای اعطای تسهیلات مسکن، از طریق سیستم اعتبارسنجی متفاوت است. در این سیستم اعتبار هر فرد از طریق سود خالص کسب و کار، ترنور مالی کسب و کار و موارد مختلف ارزشیابی می‌شود. افراد ایرانی برای این که بتوانند بهترین شیوه برای خرید ملک در کشور ترکیه را انتخاب کنند، نیاز به استفاده از یک مجموعه حرفه‌ای و معتبر دارند تا بتواند آن‌ها را در این زمینه یاری نماید. ایرانیان برای بهره‌مندی از مزایای کریدیت می‌توانند از شیوه ثبت شرکت در کشور ترکیه بهره‌مند شوند. ایجاد یک کسب و کار در کشور ترکیه می‌تواند به افراد این امکان را دهد که بدون دردسر بتوانند از تسهیلات بانکی جهت دریافت وام مسکن استفاده کنند.

جام جهانی 2022، بهانه‌ای برای سفر به قطر

مراحل دریافت وام مسکن در ترکیه چگونه است

برای دریافت وام مسکن در کشور ترکیه باید بتوانید یک‌سری مدارک لازم را تهیه و ارائه کنید. شناخت جزئیات دریافت وام مسکن برای خرید ملک در این کشور به افراد کمک خواهد کرد تا بدون پرداخت هزینه بالا بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند. از مهم‌ترین مدارک لازم برای دریافت وام بانکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه اصل پاسپورت و تکمیل فرم بانکی
  • ارائه شماره مالیاتی که دریافت آن از طریق مراجعه به اداره مالیات ترکیه امکان‌پذیر است
  • تهیه گواهی عدم بدهی بانکی ایران که مورد تایید سفارت باشد
  • پرینت از گردش حساب در ایران
  • ارائه فیش حقوقی در صورت کارمند بودن
  • تهیه گزارش از میزان درآمد ماهیانه
  • تمام مدارک باید توسط سفارت ایران تایید شده باشد

هر کدام از موارد گفته شده به عنوان یک ضرورت برای دریافت وام بانکی شناخته می‌شود. خرید ملک در ترکیه با وام بانکی باعث می‌شود تا افراد بتوانند ضمن پرداخت 30 الی 40 درصد مبلغ خرید مسکن، مابقی را به صورت ماهیانه و اقساط پرداخت کنند. نکته جالب توجه در این بخش این است که اگر فرد بتواند مابقی پول ملک را در کمتر از یک سال پرداخت کند، لزومی به پرداخت سود بانکی نخواهد داشت. در صورت پرداخت هزینه مسکن بیشتر از یک سال، سود بانکی در حدود 10 الی 20 درصد دریافت خواهد شد. در زمینه سند ملک خریداری شده نیز باید خاطر نشان کرد که پس از پرداخت حداقل 50 درصد مبلغ قرارداد، سند در اختیار مالک قرار خواهد گرفت.

همه چیز درباره زندگی شخصی سپیده خداوردی و ماجرای طلاقش + عکس های دیدنی

 

شیوه آسان خرید ملک در ترکیه از طریق شرکت اویم استانبول

با توجه به این که دریافت وام و خرید ملک در ترکیه دارای چالش‌های مختلف است و می‌تواند برای بسیاری از افراد پیچیده باشد، بهتر است از یک مجموعه تخصصی استفاده شود. مجموعه‌های تخصصی با داشتن افراد حرفه‌ای می‌توانند شیوه خرید ملک در ترکیه با وام بانکی را تسهیل کنند. در میان مجموعه‌های مختلف ارائه‌دهنده خدمات مهاجرت به کشور ترکیه، استفاده از شرکت مهاجرتی اویم استانبول پیشنهاد می‌شود. جهت اطلاع از شرایط جدید اقامت توریستی در ترکیه به وبسایت ما مراجعه کنید .

شرکت مهاجرتی اویم استانبول با داشتن تجربه کافی قادر است تا صفر تا صد شروع کار و زندگی در کشور ترکیه را برای شما آسان نماید. این شرکت مجری خرید آپارتمان در استانبول است. اگر به دنبال اخذ انواع اقامت به صورت تضمینی هستید، می‌توانید از تجربه این مجموعه استفاده کنید. در صورت تمایل برای مشاهده خدمات اویم استانبول کافی است به سایت این شرکت به نشانی https://evimistanbul.ir/  سر زده و از خدمات آن‌ها دیدن کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا