اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ماجرای کاندید شدن سیروس میمنت در انتخابات ریاست جمهوری

در این بخش بیوگرافی سیروس میمنت بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی سیروس میمنت از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال خانه به دوش و متهم گریخت به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی سیروس میمنت آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

سیروس میمنت متولد چه سالی است؟

سیروس میمنت زاده ۲۳ آذر ۱۳۳۹ است.

سیروس میمنت مجرد است یا متاهل؟

سیروس میمنت متاهل است ولی اطلاعاتی از همسر او منتشر نشده است.

سیروس میمنت فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

سیروس میمنت از سال 1375 تاکنون فعالیت میکند.

تحصیلات سیروس میمنت چقدر است؟

سیروس میمنت دانش آموخته دانش آموخته مقطع دیپلم است.

خلاصه بیوگرافی سیروس میمنت

نام اصلیسیروس میمنت رنجبر
نام هنریسیروس میمنت
تاریخ تولد۲۳ آذر ۱۳۳۹
تحصیلاتدانش آموخته مقطع دیپلم
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۷۵–اکنون
وضعیت تاهلمتاهل
فرزند4 فرزند

بیوگرافی سیروس میمنت

بیوگرافی سیروس میمنت

در بیوگرافی سیروس میمنت با نام اصلی سیروس میمنت رنجبر آمده است: وی متولد 1339 در کرمانشاه، بازیگر است.

عکس جوانی سیروس میمنت
عکس جوانی سیروس میمنت

دانش آموخته مقطع دیپلم می باشد در 14 سالگی هنر را با کارگردانی شروع کرد و در ادامه بازیگر سینما و تلویزیون شد، آقای بازیگر در 19 سالگی ازدواج کرده است.

سیروس میمنت از پادویی تا فروش کمپوت

از پادویی تا فروش بلیت بخت آزمایی در قهوه خانه ها گرفته تا آب انجیز و آب آلبالو فروشی و فروختن کمپوت در نزدیکی بیمارستان ها انجام دادم

سریال مامور شب (The Night Agent 2023) | نابودی یک ملت توسط مقامات

بیوگرافی خانواده سیروس میمنت

در بیوگرافی سیروس میمنت وی درباره ی خانواده اش می گوید : در یک محله فقیرنشین کرمانشاه به دنیا آمدم، پدرم معلم مکتب خانه بود و به زبان انگلیسی و فرانسوی تسلط داشت، همه ۱۰ نفر خانواده در یک اتاق ۱۲ متری زندگی می‌کردیم و به دلیل ناتوان بودن پدر برای کار کردن، من که فرزند سوم خانواده بودم به همراه برادر بزرگترم مسئولیت خانه را بر‌عهده گرفته بودیم. و هنوز به سن و سال مدرسه نرسیده بودم که کار می‌کردم.

ازدواج و وضعیت تاهل سیروس میمنت

بیشترین جستجوها در بیوگرافی سیروس میمنت درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

سیروس میمنت در سال 1358 وقتی 19 ساله بود ازدواج کرد که حالا ثمره آن 4 فرزند پسر می باشد او در کنار کار، فیلم می ساخت و در تئاتر هم بازی می کرد

سیروس میمنت در کنار همسرش
سیروس میمنت در کنار همسرش

علایق و حقایقی درباره سیروس میمنت

در ادامه بیوگرافی سیروس میمنت مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

سیروس میمنت 8 سال در جنگ

با شروع جنگ تحمیلی ایران و عراق به جبهه رفت و 8 سال در جبهه های جنگ حضور داشت و هر بار فرصتی می کرد برای رزمندگان تئاتر اجرا می کرد تا اینکه بعد به تهران رفت و شروع به نویسندگی نیز کرد.

سیروس میمنت نامزد ریاست جمهوری

وی در ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ثبت نام کرد اما توسط شورای نگهبان قانون اساسی واجد شرایط برای حضور در رقابت انتخابات نشد.

بعد از ثبت نام گفت : باید بگویم بنده مشکل کیفری ندارم و با نان حلال فرزندانم را بزرگ کردم اما با این وجود می دانم تایید صلاحیت نمی شوم

معرفی کامل سریال پرطرفدار ترکی خواهر و برادرانم (Kardeslerim)

سیروس میمنت نامزد ریاست جمهوری

تفاوت سیروس میمنت در تیپ سازی

سیروس میمنت در یکی از مصاحبه هایش گفته بود، من همیشه تلاش می کنم تفاوت را در تیپ سازی و ایفای نقش هایم داشته باشم. این تلاش پیش از جلوی دوربین رفتن انجام می شود تا شبیه به کاراکترهای گذشته ام نباشم. مخاطب حق دارد نقش ها و کاراکترهای جدیدی از هنرپیشه ببیند. معضلی که این روزها در داستانها ، سوژه ها، کاراکترها و سریال های ما وجود دارد که همه شبیه به هم شده اند. دست کم ما دامنه این تکراری شدن را گسترش ندهیم و در ایفای نقش هایمان به کلیشه نرویم. متأسفانه امروز از نوآوری خبری نیست و کاری که 30 سال قبل مورد استقبال مردم بوده و هست، فیلمساز و نویسنده تلاش دارند آن را تکرار کنند.

اولین تجربه حضور سیروس میمنت در سینما

سیروس میمنت تنها دلیل بازیگر شدن و نویسندگی‌اش را در سال ۱۳۴۶ پیدا می‌کند. همان زمانی که ۸ سال بیشتر نداشت و به دستور استاد کار، رفته بود تا برای او و خانواده‌اش ۴ بلیت سینما بخرد. «جلوی سینما که ایستادم و تبلیغ فیلم روی پرده را که دیدم با خودم گفتم چرا من این فیلم را نبینم، پولی نداشتم اما به ذهنم رسید به جای اینکه برای صاحب کارم و خانواده‌اش بلیت ساعت ۸ شب را بگیرم،
برای خودم بلیت سانس ۶ بعداز ظهر را می‌گیرم و فیلم را می‌بینم و قبل از اینکه او متوجه شود از سینما خارج می‌شوم و نهایتش این است که فردا یک کتک مفصل نوش جان می‌کنم، اما به دیدن یک فیلم می‌ارزد. همین کار را کردم و وارد سینما شدم. انگار به دنیای آرزوهایم پا گذاشته بودم.

علت مجرد ماندن مهرانه مهین ترابی چیست؟

بهترین لحظه‌های زندگی‌ سیروس میمنت

بهترین لحظه‌های زندگی‌ام را در آن ساعات گذراندم. فیلم به پایان رسید، وقتی در حال خارج شدن از سینما بودم استاد کار و خانواده‌اش را دیدم که در جست و جوی من بودند. به خیالم پا به فرار می‌گذارم و آنها مرا نمی‌بینند، اما این طور نشد و خود را در میان دستان صاحب کار دیدم که مرا به باد کتک گرفته بود. میمنت ادامه داد: پول بلیت و یک ساندویچ دو تومان و ۵ ریال شده بود، باقیمانده پول را برگرداندم و با صورتی زخمی یه سمت خانه راه افتادم.

با اینکه گوشه صورتم خونی شده بود، به آن اهمیتی نمی‌دادم، اما در تمام مسیر بازگشت به نقش اول فیلم فکر می‌کردم که چطور برای رسیدن به ماشین خوشبختی‌هایش می‌دوید. از آن روز خود را نقش اول فیلم می‌دیدم که برای رسیدن به آن ماشین از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد. هر بار که به مشکلی برمی‌خوردم با خود می‌گفتم اگر آن بازیگر بود چه واکنشی نشان می‌داد و درست همان کاری را انجام می‌دادم که در ذهنم تداعی کرده بودم.

عشق سیروس میمنت به سینما

از آن شب، عاشق سینما شده بودم. هر کاری انجام می‌دادم تا ضمن تأمین مخارج خانه، هزینه بلیت سینما را هم کنار بگذارم و یک فیلم دیگر ببینم. بارها اتفاق افتاده بود که پول بلیت سینما را از دخل مغازه بر می داشتم زیرا با خودم می‌گفتم، عاشق فیلم دیدن هستم پس به اندازه‌ای پول برمی‌دارم که یک فیلم ببینم و تاوانش را هم که یک کتک مفصل است روز بعد پس می‌دهم. همیشه به نتیجه کارهایم فکر می‌کردم، با خود می‌گفتم درست است در نقطه سیاهی قرار دارم، اما نباید به سمت خلاف بروم زیرا در این صورت قایقم را که وسط دریا اسیر شده است با دستان خود سوراخ می‌کنم،‌ باید پارو بزنم تا به ساحل نزدیک شوم.

جزئیات بیماری لاعلاج امیرمهدی ژوله که باعث شهرت او شد

حرف دل سیروس میمنت

باید دست به کار شد و برای سالم شدن و ساختن دوباره کشور، دیگر فکر نکرد بلکه باید عمل کرد. شرایط کودکان کار امروز با آن زمان که من کودک بودم بسیار متفاوت است. کودکان کار امروز قربانی بی‌توجهی هستند اما در روزگار ما قرار نبود یک خانواده بدبخت، خوشبخت شود. از کودکان کار امروز می‌خواهم که بدانند آنها را خوب می‌شناسم، برای همین می‌خواهم این توصیه‌ام را بپذیرند که تنها به فکر نجات خود باشند نه این‌که به دنبال مقصر بگردند.

زیرا ممکن است گاهی نزدیک‌ترین فرد به خودشان را به عنوان مقصر پیدا کنند و از مواجهه با این واقعیت سرخورده شوند.
از مسئولان هم می‌خواهم توجه داشته باشند که این کودکان بر خلاف تصور سایرین شخصیت‌های مثبتی دارند و اگر قرار است یک فرد یک ماهه تغییر کند، این کودکان ظرف یک روز تغییر می‌کنند چراکه تشنه محبت و تغییر هستند.

نظر سیروس میمنت درباره ی کودکان کار

سیروس میمنت برای کودکان کار آرزوی خوشبختی نمی‌کند زیرا معتقد است این، تنها یک آرزو خواهد بود و خواهد ماند، او از صمیم قلب می‌خواهد که این کودکان هدف خود را بشناسند، زیرا در این صورت خوشبختی برایشان دور از دسترس نخواهد بود.

شروع فعالیت هنری سیروس میمنت

علاقه سیروس میمنت از 8 سالگی به بازیگری

سال 1346 وقتی 8 ساله بود که اتفاقی دیدن یک فیلم سینمایی مسیر زندگی اش را تغییر داد تا در کنار کارگری به دیدن فیلم و آرزوی بازیگر شدن بیاندیشید

فیلمسازی سیروس میمنت از 14 سالگی

14 ساله بودم که نخستین فیلم کوتاهم را با نام خرافات ساختم

معرفی فیلم طلاخون با بازی شهاب حسینی

به قدری فیلم دیده و زیر و بم فیلم ها را بیرون کشیده بودم که بدون گذراندن کلاس یا دوره آموزشی این فیلم را ساختم و در جشنواره منطقه ای کرمانشاه مقام دوم را بدست آوردم

سیروس میمنت در سال ۱۳۷۶ با نقش آفرینی در مجموعه همه بچه های من مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت و این نخستین تجربه جدی او محسوب می شود. او بعد از آن در سال ۱۳۷۶ با بازي در فیلم معجزه خنده وارد دنیای سینما شد و توانست بر پرده سینما نیز حضور پیدا کند.

شهرت سیروس میمنت

شروع شهرت اش در سال 83 ابتدا با سریال خانه به دوش سپس سال 84 متهم گریخت بکارگردانی رضا عطاران بود.سیروس میمنت دست به قلم هم است و او را به عنوان نویسنده هم می شناسند.سریال خانه به دوش که اثری از رضا عطاران بود سیروس میمنت فیلمنامه آن را طراحی کرده بود همچنین فیلم سینمایی «فوتبالی ها» به کارگردانی عباس خواجه وند نویسندگی اش بر عهده این هنرمند بوده است

سیروس میمنت در پشت صحنه خانه به دوش
سیروس میمنت در پشت صحنه خانه به دوش

یکی از مهم‌ترین اثر او بازی در مجموعه نون خ در نقش کیوان است، که کارگردان این مجموعه سعید آقاخانی می‌باشد.

سیروس میمنت که اصلیتش کرمانشاهی است و بابازی اش در نقش کیوان در مجموعه نون خ با زبان شیرین و زیبای کردی، کمک بسیاری به نقشش کرده است، که بسیار جذاب و دیده شد.

سیروس میمنت در سریال نون خ
سیروس میمنت در سریال نون خ

لیست آثار هنری سیروس میمنت

در ادامه بیوگرافی سیروس میمنت بازیگر نون خ باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

معرفی فیلم های ترسناک ایرانی که شما را تا مرز سکته میبرد!

آثار سینمایی سیروس میمنت

  • معجزه خنده (یدالله صمدی، ۱۳۷۵)
  • حرفه‌ای (اسماعیل فلاح‌پور، ۱۳۷۵)
  • مرد عوضی (محمدرضا هنرمند، ۱۳۷۶)
  • جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن، ۱۳۸۶)
  • هندوانه شب یلدا (سعید آقاخانی)
  • فوتبالی‌ها (عباس خواجه‌وند، ۱۳۸۹)
  • جاسم به جبهه می رود(مسعود تکاور،۱۳۸۹)
  • ایران برگر (مسعود جعفری جوزانی، ۱۳۹۳)
  • فیلسوف‌های احمق (سعید چاری، ۱۳۹۴)
  • بن‌بست وثوق (حمید کاویانی، ۱۳۹۵)
  • کویر آرام (سیدمیلاد بنی‌طبا، ۱۳۹۷)

آثار تلویزیونی سیروس میمنت

  • همه فرزندان من (محمد دستگردی، ۱۳۷۶)
  • خانه‌به‌دوش (رضا عطاران، ۱۳۸۳)
  • متهم گریخت (رضا عطاران، ۱۳۸۴)
  • در چشم باد (۱۳۸۸، مسعود جعفری جوزانی)
  • دلنوازان (حسین سهیلی‌زاده، ۱۳۸۸)
  • چاردیواری (سیروس مقدم، ۱۳۸۹)
  • سه دونگ، سه دونگ (شاهد احمدلو، ۱۳۹۰)
  • کسی خوابه؟ (جواد رضویان، ۱۳۹۰)
  • خروس (سعید آقاخانی، ۱۳۹۲)
  • روزهای بد، به‌در (سعید آقاخانی، ۱۳۹۳)
  • بیمار استاندارد (سعید آقاخانی، ۱۳۹۴)
  • دست بالای دست (محسن یوسفی، ۱۳۹۰)
  • میکائیل(سیروس مقدم، ١٣٩۴)
  • نیاز (حسین سهیلی‌زاده، ١٣٩۴)
  • شیوع[۵] (محمود معظمی، ۱۳۹۴)
  • پنچری (برزو نیک‌نژاد، ۱۳۹۶)
  • گسل (علیرضا بذرافشان، ۱۳۹۶)
  • بانوی عمارت (عزیزالله حمیدنژاد، ۱۳۹٧)
  • نون خ (سعید آقاخانی، ۱۳۹٨)
  • دنگ و فنگ روزگار (جواد مزدآبادی، ۱۳۹٨)
  • حکایت‌های کمال (قدرت الله صلح میرزایی، ١٣٩٨)
  • نون خ۲ (سعید آقاخانی، ۱۳۹٩)
  • نون خ۳ (سعید آقاخانی، ١۴٠٠)
سیروس میمنت در سریال حکایت های کمال
سیروس میمنت در سریال حکایت های کمال

نویسندگی سیروس میمنت

  • خانه به دوش (طراح فیلم‌نامه، ۱۳۸۳)
  • فوتبالی‌ها (۱۳۸۹)
  • کسی خوابه؟ (۱۳۹۰)

سیروس میمنت در نمایش خانگی

  • جوکر (۱۴۰۱)

صفحه اینستاگرام سیروس میمنت

سیروس میمنت ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 169 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی سیروس میمنت و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی سیروس میمنت و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی سیروس میمنت ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام سیروس میمنت @sirous_meymanat میباشد و قریب به 30 هزار دنبال کننده دارد.

معرفی کامل ابراهیم چلیک‌کول بازیگر ترکیه ای فیلم مست عشق

صفحه اینستاگرام سیروس میمنت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا