اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

رضا بابک؛ از شهرت در آرایشگاه زیبا تا علت کم کاری او

در این بخش بیوگرافی رضا بابک بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی رضا بابک از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال آرایشگاه زیبا به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی رضا بابک آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

رضا بابک متولد چه سالی است؟

رضا بابک زاده ۲۰ اسفند ۱۳۲۴ است.

رضا بابک مجرد است یا متاهل؟

رضا بابک متاهل است ولی اطلاعاتی از همسر او منتشر نشده است.

رضا بابک فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

رضا بابک از سال 1354 تاکنون فعالیت میکند.

تحصیلات رضا بابک چقدر است؟

رضا بابک دانش آموخته رشته بازیگری و کارگردانی است.

خلاصه بیوگرافی رضا بابک

نام اصلیرضا فشنگچی
نام هنریرضا بابک
تاریخ تولد۲۰ اسفند ۱۳۲۴ ‏(۷۶ سال)
تحصیلاتدانش آموخته رشته بازیگری و کارگردانی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۵۴–اکنون
وضعیت تاهلمتاهل
قد170 سانتی متر

بیوگرافی رضا بابک

بیوگرافی رضا بابک

بیوگرافی رضا بابک برای تمام کسانی که با نقش‌ها و صدای او خاطره دارند بسیار جالب است. از نقش «اسد» آرایشگاه زیبا که مردی مجرد و خجالتی بود تا «مش صفر» رفتگر سریال زی زی گولو و صدای «آقا حنایی» خونه مادربزرگه که برای یک نسل خاطره‌ساز است؛ رضا بابک را محبوب و دوست داشتنی کرده است. او برای تئاتر کودک در ایران نیز زحمت زیادی کشیده و پیشرو بوده است. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی رضا بابک با ما همراه باشید.

در بیوگرافی رضا بابک با نام اصلی رضا فشنگچی آمده است:وی متولد 20 اسفند 1323 در تهران، بازیگر است.

زندگی خصوصی لیلا برخورداری بازیگر نقش کبری در خواب و بیدار + عکس های دیدنی او
عکس کودکی رضا بابک
عکس کودکی رضا بابک

در بیوگرافی رضا بابک لازم به ذکر است وی دانش آموخته رشته بازیگری و کارگردانی می باشد، فعالیت خود را قبل از انقلاب شروع کرد و حالا بازیگر صاحب نامی بوده و در کنار بازی، نقاش بسیار ماهری است.

عکس جوانی رضا بابک
عکس جوانی رضا بابک
رضا بابک و مادرش
رضا بابک و مادرش

قد رضا بابک

در بیوگرافی رضا بابک آمده است قد او 170 سانتی متر است.

ازدواج و وضعیت تاهل رضا بابک

بیشترین جستجوها در بیوگرافی رضا بابک درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

رضا بابک سالهاست ازدواج کرده و ساکن فاز 1 شهرک اکباتان است

کمتر در مجامع عمومی ظاهر می شود و به محض اینکه متوجه شود خبرنگاری با وی تماس گرفته به صراحت می گوید قصد مصاحبه ندارد

از همسر و خانواده رضا بابک اطلاعاتی منتشر نشده است.

عروسی رضا بابک و همسرش
عروسی رضا بابک و همسرش
رضا بابک و همسر و دخترش در جوانی
رضا بابک و همسر و دخترش در جوانی
رضا بابک و دخترش
رضا بابک و دخترش
رضا بابک و دختر و نوه اش
رضا بابک و دختر و نوه اش

علایق و حقایقی درباره رضا بابک

در ادامه بیوگرافی رضا بابک مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

رضا بابک در حرفه نقاشی

رضا بابک غیر از بازیگری و صداپیشگی؛ به هنر نقاشی نیز علاقه‌مند است. او در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ یک نمایشگاه نقاشی به نام «زنگ نقاشی» برپا کرد.

خودش درباره این فعالیت هنری‌اش می‌گوید:

“سالهاست نقاشى مى کنم، اما خودم را نقاش نمى‌دانم. من اصولا نقاش نیستم و ادعای نقاشی ندارم. دوستانی که با من در زمینه نقاشی معاشرت می‌کنند، معتقد هستند که این تاکید بر نقاش نبودن است که جالب است.

بابک ادامه می‌دهد: نمی‌خواهم نامم به عنوان نقاش مطرح شود، زیرا این کار، حرفه‌ای است که توانایی‌های خاص خودش را می‌طلبد. نقاشی‌هایی که من ارائه می‌کنم بیشتر، دربردارنده حس و حال من است و تصاویری است که با ترکیب رنگ‌ها خلق شده است. این نقاشی‌ها مانند زمانی که روی صحنه تئاتر می‌روم، به من انرژی می‌دهد.

بازیگران مرد بالای 50 سال ایرانی را بیشتر بشناسید!

من، چون کپی‌کاری بلد نیستم، این نقاشی‌ها در لحظه اتفاق می‌افتد و تصاویری هست که مفاهیمی را نشان می‌دهد. در این سال‌ها انقدر جسارت نداشتم که نمایشگاه بگذارم، اما دوستان اصرار داشتند حالا که نقاشی می‌کشم این‌ها را در معرض دید دیگران قرار بدم تا دوستان دیگر هم این کار‌ها را ببینند.”

بعد از انقلاب یک سالی با آبرنگ نقاشی‌ هایی می‌ کشیدم به دلیل اینکه بازی نمی کردم می‌ خواستم خودم را به نوعی تخلیه کنم

به غیر از نقاشی کارهای دیگری هم انجام می‌ دهم و گاهی شعر می‌ گویم. بازیگری و کارگردانی هم جزو کارهایی هست که انجام می‌ دهم

نقاشی رضا بابک از چهره خودش
نقاشی رضا بابک از چهره خودش

علت کم کاری رضا بابک

رضا بابک که به تازگی در فیلم «بنفشه افریقایی» به ایفای نقش پرداخته است، در یک مصاحبه ای درباره کم کار بودن خود در عرصه بازیگری گفته است: “در شرایط فعلی دوست ندارم در مورد سینما حرفی بزنم. واقعیت امر یا پیشنهاد خوب نبود و یا اگر پیشنهادی بود دوست نداشتم در آن بازی کنم. شما یک آمار بگیرید می بینید که طی بیست سال اخیر تعداد بسیار محدودی در سینما بازی داشته‌اند. بازیگران این سالها خیلی تکراری شده‌اند. در گذشته سه یا چهار نفر مسئول انتخاب بازیگر بودند اما الان این تعداد از صدها نفر هم گذشته است. اکثر این افراد گروه های خودشان را دارند و به همین دلیل به ما بازی نمی رسد.
یا کار نیست و یا اگه کار باشه کار بد است و من ترجیح می دهم کار بد نکنم . ما همیشه می گفتیم کاچی بعض هیچی است ولی حالا همان کاچی هم برای ما پیدا نمی شود . کارخوب نیست ویا کم است و بعضی کارها آنقدر بد است که بیشتر سر شکستگی اش می ماند. هیچ چیزی بد تر از این نیست که آدم یک کار بد بکند و بعد هم پولش را بخورند .
من یک سال و نیم پیش برای تلویزیون کار کردم ولی پول من را خوردند. کارهای من را پخش می کنند ولی پولی به ما نمی دهند. آگهی های بسیاری در کنار این کارها پخش می کنند ولی پول ما را نمی دهند و به نظرم این کار اصلا صحیح و درست نیست و به نظرم حرام است.

مراسم بزرگداشت رضا بابک

چهارم اسفندماه سال ۱۳۹۷ در مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مراسم بزرگداشتی برای رضا بابک و رویا تیموریان برگزار شد و از این دو هنرمند پیشکسوت تقدیر گردید.
مراسم بزرگداشت رضا بابک و رویا تیموریان در جشنواره تئاتر فجر
مراسم بزرگداشت رضا بابک و رویا تیموریان در جشنواره تئاتر فجر

شروع فعالیت هنری رضا بابک

رضا بابک این هنرمند بسیار توانمند و پیشکسوت دنیای هنر ایران زمین با ذوق هنری و استعداد بی بدیل خویش در زمینه های بسیار زیادی از عرصه هنر حضور داشته است و در تمامی مراحل موفق بوده است.

سیر تا پیاز زندگی نوید محمدزاده و جنجال ها و افتخاراتش در سالهای اخیر
رضا بابک و بهروز به نژاد در جوانی
رضا بابک و بهروز به نژاد در جوانی

یکی از فعالیت های مهم و تاثیرگذار رضا بابک در عرصه هنر تشکیل تئاتر کودک است. رضا بابک از آغازگران تئاتر مدرن و متفاوت کودک در ایران است که شیوه ی اجرایی متفاوتی را ارائه داده است که بعدها الگوی کارگردان بسیاری در زمینه تئاتر شده است.

وی با این اقدام خود جلوه دیگر از تئاتر را به صاحبان هنر نشان داد و توانست کودکان و بچه ها را هم با فعالیت‌های هنری آشنا نماید.

بابک فعالیت حرفه ای خود را از یکسال پس از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۵۳ بعنوان بازیگری تئاتر از کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شروع کرد. او در اوایل حضور خود در سینما و تئاتر چندین بار در تئاترهای جنوب کشور و شهر‌‌های مسجدسلیمان و آبادان حضور مستمر داشت.

رضا بابک در سریال قصه های شب
رضا بابک در سریال قصه های شب

ورود رضا بابک به سینما و تلویزیون

اولین بار در سال 1354 با سریال سلطان صاحبقران به کارگردانی علی حاتمی جلوی دوربین رفت سپس در سال 56 با فیلم چریکه تارا وارد سینما شد

رضا بابک و سوسن تسلیمی در فیلم چریکه تارا
رضا بابک و سوسن تسلیمی در فیلم چریکه تارا

از کارگردانی تا شهرت رضا بابک

در نوروز سال 57 سریال گلباران را کارگردانی کرد تا اینکه انقلاب شد و از سال 62 دوباره با تئاتر شروع کرد.

یکی از درخشان ترین بازی های رضا بابک که باعث محبوبیت بیشتر این هنرمند شد بازی در سریال آرایشگاه زیبا در سال ۱۳69 بود.  این سریال به کارگردانی مرضیه برومند با بازی قوی و زیبای رضا بابک باعث شد که آرایشگاه زیبا به سریالی زیبا و جذاب برای بینندگان تبدیل شود.

«آرایشگاه زیبا» یکی از پربیننده ترین و محبوب ترین سریال هایی است که در سال های پس از انقلاب ساخته شده است. رضا بابک در این مجموعه در کنار جمعی از بهترین بازیگران مطرح سینما و تئاتر و تلویزیون نقش آفرینی فوق العاده ای داشت. او با این سریال به چهره محبوب خانواده ها تبدیل شد و از آن به بعد در هر فیلم یا سریالی که بازی می کرد، جزو چهره های مورد توجه مردم بود. کسانی که آثار مرضیه برومند را دنبال کرده اند، بخوبی می دانند که این کارگردان خوب تلویزیونی، در نوع بازی گرفتن از بازیگرانش روش ویژه خود را دارد. او برای رسیدن به واقع گرایی و واقع نمایی موردنظرش، از بازیگران خود می خواهد که هر چه بیشتر به الگوهای عینی نزدیک شوند و شاید مهم ترین دلیل محبوبیت سریال های این کارگردان، علاوه بر نگارش متن های بسیار خوب، همین نحوه کار با بازیگرانش باشد.
فاطمه معتمدآریا و رضا بابک در آرایشگاه زیبا
فاطمه معتمدآریا و رضا بابک در آرایشگاه زیبا
رقیه چهره آزاد ، رضا بابک و پری امیرحمزه در سریال آرایشگاه زیبا
رقیه چهره آزاد ، رضا بابک و پری امیرحمزه در سریال آرایشگاه زیبا
سریال تلویزیونی “قصه های تا به تا”، “راه شب” و ” سریال روزگار قریب ” و سریال خانه ما در نقش “فرهاد” از سریال‌های سرشناس این بازیگر هستند. او چند سالی است که کم کار شده است.
رضا بابک در سریال قصه های تا به تا
رضا بابک در سریال قصه های تا به تا
رضا بابک در سریال خانه ما
رضا بابک در سریال خانه ما

رضا بابک از صداپشگی تا نویسندگی

در بیوگرافی رضا بابک جالب است بدانید او با صدای دل انگیز و رسای خود در عرصه گویندگی و دوبلوری هم فعالیت‌هایی داشته است از نمونه فعالیت های وی در زمینه دوبلوری را میتوان سال ۱۳۶۴ در مجموعه چتر باران نام برد.او سپس در سال 1373 مجموعه آقای شانس با نویسندگی وی ساخته شد

زیبایی چهره تینا آخوندتبار بدون هیچ آرایشی

رضا بابک از چه زمانی رضا بابک شد؟

در پاسخ به این پرسش ابتدا باید گفت که این فیلم ها با همه ضعف ها و مشکلات شان نمایشگر چهره ای تازه بودند که مناسب نقش های مکمل فیلم ها بود و می توانست در قالب های گوناگونی گلیم خودش را از آب بکشد. پس رضا بابک پس از بازی در این فیلم ها دیگر چهره ای ناشناس نبود. اما در همین دوران مرضیه برومند بانوی هنرمند عرصه سریال سازی و کسی که محبوب ترین آثار کودکان را طی این سال ها ساخته، تصمیم می گیرد سریالی درباره روابط مردم در یکی از محله های تهران بسازد. نام این سریال «آرایشگاه زیبا» است و بازیگر اصلی اش رضا بابک.
“الدوز و کلاغ ها” تلفیقی است از سه قصه زنده یاد صمد بهرنگی که متناسب برای گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسال است. بعد از انقلاب یک بار این متن را به روی صحنه بردم و در آن زمان بسیار مورد توجه واقع شد و حالا پس از گذشت سال ها بار دیگر تصمیم گرفتم با تغییراتی در متن، این نمایش را به روی صحنه ببرم. دوست دارم کاری باشد تا همه سنین با آن ارتباط برقرار کنند. از آنجایی که تجربه قبلی موفق بود امیدوارم این تجربه نیز به سرانجام خوبی برسد.

بابک درباره نادیده گرفته شدن گروه سنی کودک و نوجوان از سوی تولیدکنندگان اظهار کرد:

متأسفانه کارهایی که برای بچه ها به روی صحنه برده می شوند اصلاً خوب و شایسته این گروه سنی نیست. اغلب بچه ها را موجوداتی در نظر می گیرند که قدرت درک و تشخیص ندارند و این اصلاً خوب نیست. متأسفانه در سال های اخیر آثاری به روی صحنه برده شده است که اصلاً خوب و شایسته نیست و به همین جهت هم بچه ها را کمتر در سالن های نمایش می بینیم و کودکانی هم که دیده می شوند بیشتر بچه های زیر سن دبستان هستند که به زور خانواده به سالن های نمایشی آورده می شوند. به نظرم زمان آن رسیده است که متحول شویم و فکر می کنم با توجه به تجربیات قبلی که داشتم این توان و قدرت را دارم که کاری درخور و شأن کودک به روی صحنه ببرم. من نمایش “هملت” را برای کودکان به روی صحنه بردم که در زمان خود بسیار از آن استقبال شد. برای این کار نیز چشم اندازی این گونه دارم و فکر می کنم کارم را بلدم و معتقدم کار هنری باید ارتباط تنگاتنگ با مخاطب برقرار کند.

همه چیز در مورد سریال نوروزی نون خ ۳ و بیوگرافی خواندنی بازیگرانش

لیست آثار هنری رضا بابک

در ادامه بیوگرافی رضا بابک بازیگر گاو صندوق باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی رضا بابک

  • ۱۳۹۷ سودابه (محمدعلی سجادی)
  • ۱۳۹۶ بنفشه آفریقایی (مونا زندی حقیقی)
  • ۱۳۸۷ دعوت (ابراهیم حاتمی‌کیا)
  • ۱۳۸۳ به رنگ ارغوان (ابراهیم حاتمی‌کیا)
  • ۱۳۸۴ شوریده (محمدعلی سجادی)
  • ۱۳۷۵ بزرگ خیلی بزرگ (فرزین مهدی‌پور)
  • ۱۳۷۴ مرد آفتابی (همایون اسعدیان)
  • ۱۳۷۴ مصائب عاشق فقیر (حسینعلی لیالستانی)
  • ۱۳۷۴ شریک زندگی (علی خوش نشین)
  • ۱۳۷۲ کودکانی از آب و گل (عطاء الله حیاتی)
  • ۱۳۷۱ چشم‌هایم برای تو (خسرو شجاعی)
  • ۱۳۷۱ لبه تیغ (جمال شورجه)
  • ۱۳۶۹ گربه آوازخوان (کامبوزیا پرتوی)
  • ۱۳۶۷ سفر عشق (ابوالحسن داوودی)
  • ۱۳۶۸ ریحانه (علیرضا رییسیان)
  • ۱۳۶۷ ارثیه (کاظم بلوچی)
  • ۱۳۵۷ چریکه تارا (بهرام بیضایی)
رضا بابک ، اکبر عبدی و حمید جبلی در فیلم مرد آفتابی
رضا بابک ، اکبر عبدی و حمید جبلی در فیلم مرد آفتابی
رضا بابک در فیلم به رنگ ارغوان
رضا بابک در فیلم به رنگ ارغوان
رضا بابک و مرتضی احمدی در فیلم ارثیه
رضا بابک و مرتضی احمدی در فیلم ارثیه
سعید آقاخانی ، فاطمه معتمدآریا و رضا بابک در فیلم بنفشه آفریقایی
سعید آقاخانی ، فاطمه معتمدآریا و رضا بابک در فیلم بنفشه آفریقایی
فاطمه معتمدآریا و رضا بابک در فیلم ریحانه
فاطمه معتمدآریا و رضا بابک در فیلم ریحانه
هما روستا و رضا بابک در فیلم کودکانی از آب و گل
هما روستا و رضا بابک در فیلم کودکانی از آب و گل

آثار تلویزیونی رضا بابک

سالنامسمتکارگردانتوضیحات
۱۳۹۲تله‌فیلم «دنیای آقای سخی»بازیگرمجتبی یاسینیدر نوروز ۱۳۹۳ پخش شد.
۱۳۹۰تله‌فیلم «کار نشد ندارد»بازیگرشاهین باباپورمحصول شبکه استانی خراسان رضوی
۱۳۹۰مهمانان ویژهبازیگرسید جواد رضویانپخش در خرداد ۱۳۹۱ از شبکه تهران
۱۳۹۰تله‌تئاتر «دیوانگان متفکر»بازیگرعلیرضا کوشک جلالیشبکه ۴
۱۳۸۹تله‌فیلم «پسر ارشد من»بازیگرسعید اسدیشبکه ۳
۱۳۸۸گاوصندوقبازیگرمازیار میریشبکه ۳
۱۳۸۸تله‌تئاتر «آخرین گودو»بازیگرداوود رشیدی
۱۳۸۸تله‌تئاتر «شایعه»بازیگرداوود رشیدیکارگردان تلویزیونی: «مسعود فروتن»
۱۳۸۷جستجوگرانبازیگرمحمدعلی سجادیدر سال ۱۳۸۸ از شبکه ۲ پخش شد.
۱۳۸۶–۱۳۸۷پاتوقبازیگرشاهین باباپور
۱۳۸۶روزگار قریببازیگرکیانوش عیاری
۱۳۸۶گل بارون‌زدهبازیگرعباس رنجبر
۱۳۸۶یک وجب خاکبازیگرعلی عبدالعلی‌زاده
۱۳۸۵راه شببازیگرداریوش فرهنگشبکه ۳
۱۳۸۲تله‌تئاتر «نکراسف»بازیگرمحمد رحمانیاننویسنده: «ژان-پل سارتر»
۱۳۸۲بچه‌های خیابانبازیگرهمایون اسعدیان
۱۳۸۲رؤیای ناتمامبازیگرجواد اردکانی
۱۳۸۱–۱۳۸۲این راهش نیستبازیگرنوید میهن دوست
۱۳۸۱مهمان‌پذیر طوبیبازیگر مهمانمنوچهر پوراحمددر نوروز ۱۳۸۳ از شبکه ۱ پخش شد.
۱۳۸۱عسل‌ها و مثل‌هابازیگرسیدمجتبی یاسینیاز برنامه کودک و نوجوان شبکه ۱ پخش می‌شد.
۱۳۸۱تله‌تئاتر «بازرس کل»بازیگرمحمد رحمانیانشبکه ۴
۱۳۸۱دیوانه در شهربازیگرغلامرضا رمضانیدر نوروز ۱۳۸۲ از شبکه ۲ پخش شد.
۱۳۷۹–۱۳۸۱آوایی در گلستانبازیگررامین لباسچی
۱۳۷۹داستان‌های نوروزبازیگرمرضیه برومندشبکه ۱
۱۳۷۹قصه‌های شبانهبازیگرمحمد رحمانیانشبکه ۲
۱۳۷۹گل سرخی برای داوودبازیگرمحمد رحمانیانبرنامه کودک و نوجوان شبکه ۲
۱۳۷۹خانه مابازیگرمسعود کرامتیشبکه ۳
۱۳۷۹آبدار شاهبازیگررحیم رحیمی‌پور
۱۳۷۷–۱۳۷۸روزهای زندگیبازیگرسیروس مقدمدر سال ۱۳۷۹ از شبکه ۳ پخش شد.
۱۳۷۷چشم‌به‌راهبازیگراصغر فرهادیشبکه تهران
کارگردان تلویزیونی: «مهتاج نجومی»
۱۳۷۷ماه آتشبازیگراسماعیل میهن‌دوستدر دهه فجر ۱۳۷۷ از شبکه ۱ پخش شد.
۱۳۷۷روباه و خروسصداپیشهحسن پورشیرازیبرنامه کودک و نوجوان شبکه ۱
۱۳۷۶سلام زندگیبازیگرمسعود شاه‌محمدی
۱۳۷۶زیر یک سقفبازیگرعبدالله صادقیهر روز ظهر از سیمای خانواده پخش می‌شد.
۱۳۷۵–۱۳۷۶تهران ۱۱- ۵۹۵ ج ۴۸بازیگرمرضیه برومندبازی در اپیزود «پولوور بنفش»
۱۳۷۵زندگیبازیگرمحمدرضا اعلامیاین مجموعه در آغاز «قصه‌ها» نام داشت.
۱۳۷۵زیر گنبد کبود – سری دومبازیگرایرج طهماسب، هرمز هدایت
۱۳۷۵هوای تازهبازیگرمحمد رحمانیان، حسن فتحیشبکه ۳
۱۳۷۵فروشگاهبازیگراحمد بهبهانیشبکه ۳
۱۳۷۵خانواده رضایتبازیگرحمید امجد، مازیار میری
۱۳۷۴قصه شب سیمابازیگرمسعود فروتنبازی در اپیزود «خانه عشق»
۱۳۷۳–۱۳۷۴قصه‌های تابه‌تابازیگرمرضیه برومنداز برنامه کودک و نوجوان شبکه ۲ پخش می‌شد.
۱۳۷۳بهاران در بهاربازیگرغلامرضا رمضانیماه رمضان ۱۳۷۴ از شبکه ۲ پخش شد.
۱۳۷۳عاطفهبازیگرحسن فتحیکارگردان تلویزیونی: «محمود رضایی»
۱۳۷۱تله‌تئاتر «بازپرس وارد می‌شود»بازیگر
کارگردان هنری
رضا بابکشبکه ۲
کارگردان تلویزیونی: «مسعود فروتن»
۱۳۷۰آهنگ پنهانبازیگرایرج کریمیشبکه ۲
۱۳۷۰گل پامچالبازیگرمحمدعلی طالبیشبکه ۱
۱۳۶۹آرایشگاه زیبابازیگرمرضیه برومندشبکه ۲
۱۳۶۶تله‌تئاتر «حکایت پررنج حامل»بازیگر، نویسنده
کارگردان هنری
رضا بابکاین تله تئاتر بخشی از مجموعه «راویان اخبار» بود.
کارگردان تلویزیونی: «اسدالله ایمن»
۱۳۶۶این شرح بی‌نهایتبازیگراسماعیل خلج
حمید حمزه
کارگردانان تلویزیونی: «بیژن صمصامی» و «شهریار بدیعی»
۱۳۶۶خونه مادربزرگهصداپیشهمرضیه برومندگویندگی به‌جای «آقا حنایی»
۱۳۶۵آرزوبازیگر
کارگردان هنری
رضا بابک
مسعود کرامتی
گروه کودک و نوجوان شبکه ۱
کارگردان تلویزیونی: «فرانک دولتشاهی»
۱۳۶۵راویان اخباربازیگر
کارگردان هنری
گروه کارگردانانکارگردان تلویزیونی: «اسدالله ایمن»
۱۳۶۵نهضت‌های آزادی‌بخشبازیگراسماعیل شنگلهکارگردانان تلویزیونی: «مسعود پور صبری» و «امیر آقامیری»
۱۳۶۴طنزآورانبازیگرداریوش مؤدبیان
حسین فردرو
۱۳۶۴حکایت مسافر گمنامبازیگرداود میرباقریدر نقش «مُصیب»
۱۳۶۴چتر بارانصداپیشهسیما ایلخانبرنامه کودک و نوجوان شبکه ۱
کارگردان عروسکی: «مهدی میگانی»
۱۳۶۴آئینهبازیگرغلامحسین لطفیشبکه ۱
۱۳۶۳تله‌تئاتر «اسکندر شاه مغلوب»بازیگرداود میرباقریکارگردان تلویزیونی: «امیر آقامیری»
۱۳۶۲تله‌تئاتر «برده رقصان»بازیگرابوالقاسم معارفی
۱۳۶۲تله‌تئاتر «ماه‌پنهان است»بازیگرخسرو شایستهکارگردان تلویزیونی: «مسعود فروتن»
۱۳۵۷گلبارانکارگردانرضا بابکدر نوروز ۱۳۵۷ پخش شد.
۱۳۵۴سلطان صاحبقرانبازیگرعلی حاتمی
۱۳۵۴تله‌تئاتر «دیوان اشعار برانینگ»بازیگر؟«مرضیه برومند» هم در این نمایش تلویزیونی بازی کرده بود.
تصاویر دیدنی بهرام ابراهیمی از کودکی تا به امروز
رضا بابک و سعید پورصمیمی در سریال شرکت
رضا بابک و سعید پورصمیمی در سریال شرکت
رضا بابک و رضا ایرانمنش در سریال بهاران در بهار
رضا بابک و رضا ایرانمنش در سریال بهاران در بهار
رضا بابک و غلامحسین لطفی در سریال پاتوق
رضا بابک و غلامحسین لطفی در سریال پاتوق
رضا بابک و مرتضی احمدی در سریال خونه عشق
رضا بابک و مرتضی احمدی در سریال خونه عشق
رضا بابک و مهین شهابی در سریال آینه
رضا بابک و مهین شهابی در سریال آینه
رویا افشار ، رضا بابک و مسعود کرامتی در سریال آرزو
رویا افشار ، رضا بابک و مسعود کرامتی در سریال آرزو
ژاله علو ، رضا بابک و اصغر فرهادی در سریال چشم انتظار
ژاله علو ، رضا بابک و اصغر فرهادی در سریال چشم انتظار
فخری خوروش و رضا بابک در سریال عاطفه
فخری خوروش و رضا بابک در سریال عاطفه
مریم سعادت ، رضا بابک و حسین کسبیان در سریال سلام زندگی
مریم سعادت ، رضا بابک و حسین کسبیان در سریال سلام زندگی
رضا بابک در سریال مهمانان ویژه
رضا بابک در سریال مهمانان ویژه

رضا بابک در شبکه خانگی

سالنامسمتکارگردانتوضیحات
۱۳۹۳عمو جان هیتلرکارگردانحمید ابراهیمیپخش در شبکه خانگی
۱۳۹۶مرگ نقشبازیگرفرزاد فره وشیشبکه نمایش خانگی
۱۳۹۷ستاره‌های حیرانبازیگرفرزاد فره وشیشبکه نمایش خانگی

صفحه اینستاگرام رضا بابک

رضا بابک ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 304 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی رضا بابک و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی رضا بابک و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی رضا بابک ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام رضا بابک @babakreza20 میباشد و بیش از 14 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام رضا بابک

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا