اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ناگفته های زندگی شخصی مریم سعادت و شهرت او با زی زی گولو

در این بخش بیوگرافی مریم سعادت بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی مریم سعادت از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال قصه های تا به تا به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی مریم سعادت آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

مریم سعادت چند سال سن دارد؟

مریم سعادت زاده 24 شهریور 1337 است و63 سال سن دارد.

مریم سعادت مجرد است یا متاهل؟

مریم سعادت متاهل است ولی اطلاعاتی از همسر او منتشر نشده است.

تحصیلات مریم سعادت چقدر است؟

مریم سعادت لیسانس رشته تئاتر عروسکی را دارد.

مریم سعادت فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

مریم سعادت از سال 1364 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی مریم سعادت

نام اصلیمریم سعادت
تاریخ تولد24 شهریور 1337
تحصیلاتلیسانس رشته تئاتر عروسکی
پیشهبازیگر و عروسک گردان
سالهای فعالیت۱۳۶۴-اکنون
وضعیت تاهلمتاهل
فرزنداندو فرزند پسر
قد152 سانتی متر

بیوگرافی مریم سعادت

بیوگرافی مریم سعادت

مریم سعادت بازیگر و عروسک گردان موفق ایران به شمار می‌رود که تا کنون در فیلم‌ها و سریال‌های متنوعی حضور داشته است. یکی از به یاد ماندنی‌ترین کارهایش را باید حضور در مجموعه قصه‌های تا به تا (زی زی گولو) در نقش اعظم خانم بوده بدانیم که علاوه بر بازیگری، عروسک گردانی زی زی گولو را نیز بر عهده داشته است. در ادامه بازیگرآنلاین را دنبال کنید تا نگاهی به بیوگرافی مریم سعادت داشته باشیم.

در بیوگرافی مریم سعادت آمده است:وی متولد 24 شهریور 1337 در تهران ،بازیگر و عروسک گردان است

عکس جوانی مریم سعادت
عکس جوانی مریم سعادت

در بیوگرافی مریم سعادت لازم به ذکر است او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر عروسکی از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد که در 36 سالگی با نقش اعظم جمالی در مجموعه زی زی گولو به شهرت رسید

ایشان خودش را اینطور معرفی می کند؛ من یک زن میانسال و مادر دو فرزند هستم.خوشبختانه پدر من آدم خیلی روشنی بود و یکی از مشوق‌های اصلی من در زندگی پدرم بودند.

قد مریم سعادت

در بیوگرافی مریم سعادت بهتر است بدانید قد او 152 سانتی متر است.

ازدواج و وضعیت تاهل مریم سعادت

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مریم سعادت درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

سیر تا پیاز زندگی آتیلا پسیانی و خانواده هنرمندش

مریم سعادت سال هاست ازدواج کرده و زندگی متاهلی دارد که اطلاعات زیادی در مورد خانواده اش منتشر نشده است.

من صاحب پسر هستم. حس مادری حس کم نظیری است که شما نظیر آن را در جایی دیگر تجربه نمیکنید.
رابطه من و پسرانم بسیار دوستانه است و سعی میکنم بیشتر از اینکه رابطه مادر و پسری با یکدیگر داشته باشیم با هم رفیق باشیم.
من اهل نصیحت کردن نیستم حتی پسر خودم را هم نصیحت نمیکنم چون معتقدم نسل امروز کم حوصله تر از این حرفهاست که حوصله شنیدن حرفهای ما را داشته باشند به همین خاطر ترجیح میدهم تنها راه را به آنها نشان دهم تا چگونگی طی کردن مسیر را به آنها آموزش بدهم.

من خودم مادر هستم هر چند دختر ندارم ولی براین باورم که مشکلات جوانان عین هم است و پسران من هم همین مشکلات را دارند.

علایق و حقایقی درباره مریم سعادت

در ادامه بیوگرافی مریم سعادت مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

نقشی که دوست دارم

سال 1380 یک قسمت از سریال «کارآگاه شمسی و دستیارش مادام» نقش زن کلاهبردار را بازی کردم که به دروغ احضار روح می‌ کرد ، آن نقش را خیلی دوست داشتم

مردم علاوه بر زی زی گولو نقش مرا در سریال «دردسرای عظیم» بخصوص بخش دوم آنرا بی نهایت دوست داشتند ، این نقش کمی وجه ملودارم داشت و فقط طنز نبود

علاقه به سفر

وقتی خیلی خیلی خسته می‌ شوم ، هم از کار و هم از نظر روحی و ذهنی دلم آن موقع خیلی سفر می‌ خواهد و در کل سفر را خیلی دوست دارم

دوست ندارم زندگی‌ ام را عوض کنم و جای دیگری زندگی کنم ؛ حتی بهترین جاهای دنیا ، دوست دارم به همه جا سفر کنم ، اما دوباره برگردم همین جا که هستم

اهل رمان و نمایشنامه

قدیم‌ ها زمانی که کار نمایش انجام نمی‌ دادم ، خیلی رمان می‌ خواندم و بعد وقتی وارد کارهای نمایشی شدم، نمایشنامه‌ خوانی جای هرگونه مطالعه‌ ای را گرفت

ولی اخیرا به مسائل تحقیقی بیشتر اهمیت می‌ دهم و بیشتر مقاله‌ های متنوع از اینترنت می‌ خوانم

معرفی سریال 1923 پیش‌درآمد Yellowstone

رابطه با تکنولوژی

خیلی از تکنولوژی به دورم و زیاد بلد نیستم، اما با همین تلگرام و دیگر فضاهای مجازی اموراتم را می‌ گذرانم ! و با اینترنت هم در سطح معمولی کار می‌ کنم

خیلی وقت‌ ها از سوی فرزندانم شماتت می‌ شوم که می‌ گویند چرا یاد نمی‌ گیری ؟

تاریخ های پراهمیت زندگی

تولد فرزندانم و در کل تولد نزدیکانم را خیلی دوست دارم ، تولد خودم را هیچ‌ وقت فراموش نمی‌ کنم ، همین‌ طور تاریخ‌ هایی هم که اتفاق‌ های بدی افتاده است

برنامه 90 و خندوانه

بسیار زیاد اهل تماشای تلویزیونم ، بعضی برنامه‌ ها مانند خندوانه را دوست دارم که یک خرده برخلاف نرم و جریان معمول است

شاید باورتان نشود، اما من برنامه نود را هم می‌ دیدم و با اینکه آدم خیلی فوتبالی‌ ای نیستم ولی یک ساختارشکنی دارد این برنامه داشت که از آن خوشم می‌ آمد

در سریال‌ ها هم من کلا از کارهای غمگین و سیاه بدم می‌ آید و سریال‌ هایی که شاد هستند را دوست دارم

رد پیشنهاد تکراری

تکرار را دوست ندارم ، اگر دو تا از نقش هایم مثل هم باشد آن را بازی نمی کنم ، به همین جهت خیلی از پیشنهادها را رد کرده ام

در کل سریال طنز را بسختی قبول می کنم چون هر طنز و کارگردان طنزی را دوست ندارم و بر سر قضیه کمدی با خیلی ها اختلاف نظر دارم

آدم شادی هستم

من به شدت عاشق شادی هستم و از غم و ناراحتی فراری هستم برای همین همیشه سعی کردم طوری زندگی کنم که انرژی بدهم و اگر هم که شد انرژی بگیرم. به نظرم باید شادی به یک بیماری مسری بدل شود و ما هر روز این ویرویس را به یکدیگر منتقل کنیم.

در سال های اخیر سعی کردم بیشتر در آثار طنز بازی کنم چونکه از کارهای غمگین بدم می آید. معتقد هستم همه ما در زندگی واقعی خود به اندازه کافی با مشکلات مواجه هستیم و باهاشون دست و پنجه می کنیم برای همین وقتی تلویزیون را روشن می کنیم احتیاج به تماشای یک کار شاد داریم تا برای لحظاتی هم که شده ما را بخنداند.

در واقع برای همین بوده که من در چند سال اخیر کارهایی که داستانش پر از اشک و آه بوده قبول نکردم و جای تاسف دارد که کارهای ناراحت کننده حجم زیادی از برنامه تلویزیون و سینمای ما را گرفته است.

عکس های عزت الله انتظامی قبل از انقلاب

رابطه وقت شناسی با شهرت

تعهد به قول و قرار و سر وقت رسیدن وظیفه انسانی هر کسی است. این صفت باید طبیعی باشد اما آنقدر که این روزها نمی بینیم به نظر غیرطبیعی می آید! آدم که سروقت کارش را انجام می دهد، برای خودش اعتباری به وجود می آورد و با همان اعتبار سنجیده می شود. قبول دارم وقت شناسی مخصوصا در تهران سخت است اما هر کسی باید از خودش شروع کند. وقت شناس بودن اجازه می دهد در مقابل کسانی که وقت شناس نیستند، اعتراض کنیم. اما خب دست کم در حرفه ما وقت نشناس بودن با شهرت ارتباط دارد؛ مثلا اگر کار ساعت 8 شروع می شود و بازیگری ساعت 2 بیاید یعنی خیلی معروف است و مثلا من که سر وقت می روم لابد اصلا معروف نیستم.

لحظه های سرشار

سنم را دوست دارم و همین طور گذشته ام را. خاطرات زیبایی دارم اما اصلا دلم نمی خواهد به عقب برگردم. دوست دارم در لحظه ها زندگی کنم و همان جایی باشم که هستم. هفت یا هشت سال پیش از جایی خواستند که رزومه خیلی کاملی از کارهایم تحویل بدهم. چند روز با تمرکز تک تک کارهایم را نوشتم و در مواردی از دوستان و همکارانم پرس و جو کردم تا این که بالاخره این رزومه آماده شد. وقتی به آن نگاه کردم به خودم گفتم این روزمه کاری یک نفر دیگر است، واقعا من در زندگی این همه کار کرده ام؟!

البته حالا دیگر باور کرده ام، ولی آن زمان وقتی یکباره مجموع همه کارهایم را کنار هم دیدم، باورم نمی شد. آدم تا وقتی جوان است متوجه حجم و میزان تاثیر کار هایی که انجام می دهد نیست.

زی زی گولو چیز دیگری است

عروسک گردانی زی زی گولو به عهده من بود، طراحی عروسک های خونه مادربزرگه را انجام دادم و همراه یک گروه همه آنها را ساختم؛ مخمل کار خودم است و نوک طلا را هم عروسک گردانی کردم و هم به جایش حرف زدم ولی زی زی گولو را یک جور عجیبی دوست دارم. زی زی گولو اولین تجربه عروسک گردانی من همراه با صدا سر صحنه بود. خانم آزاده پورمختار سر صحنه به جای زی زی گولو حرف می زد و صدا بعدا ضبط نمی شد. او یک گوشه پشت میکروفن می نشست و من گوشه ای دیگر زی زی گولو را بازی می دادم اما هماهنگی ما به حدی بود که احساس می کردم یکی شده ایم و فاصله بین من و آزاده پورمختار کاملا از بین رفته است و هر دو در هماهنگی کامل به یک عروسک جان می دهیم.

ازدواج لاله صبوری با مردی 17 سال بزرگتر از خود و ماجرای طلاق و ازدواج مجدد او

عروسک هایی که پلک می زنند

با این که سریال سازی متحول شده و امکانات و تجهیزات برنامه سازی خیلی به روز شده اما تاثیری بر برنامه های کودک نداشته و هنوز هم برنامه های دهه 60 جزو بهترین برنامه های تلویزیون هستند. حتی در سینما هم همین طور است. به نظرم کارهای امروز با دهه 60 قابل قیاس نیست. برنامه های عروسکی گران هستند بخصوص امروز که تکنیک های عروسک سازی تغییر کرده، می توان عروسک هایی ساخت که پلک می زنند و قابلیت های زیادی دارند. اما همه اینها نیازمند بودجه کافی است. شاید اگر مدیران تلویزیون کمی جدی تر و مسئولانه تر به برنامه سازی برای بچه ها فکر کنند، اتفاقات خوبی رخ بدهد. واقعیت این است که با یک پلاتو، یک عروسک ارزان، یک خاله و تعدادی بچه که دارند چرت می زنند، نمی توان به نتیجه خوبی رسید.

علت کم کاری

واقعیت را بخواهید و بدون تعارف باید بگویم پیشنهاد کار خیلی نیست. اکثر پیشنهادها در حد تله‌فیلم است. من حتی اگر کاری را دوست نداشته‌ام و فقط به دلیل مسائل مالی سر آن کار رفته‌ام، هیچ‌گاه کم نگذاشته‌ام. هیچ وقت این‌گونه برخورد نکرده‌ام که حالا بروم یک کاری بکنم پولم را بگیرم و بروم. بازیگر انتظار دارد وقتی به او پیشنهاد کار می‌دهند، به این‌توجه کنند که بازیگر با جان و دل نقش را بازی می‌کند به همین دلیل باید به او احترام بگذارند و نقش‌های دم‌دستی به او پیشنهاد ندهند.

شباهت به همسر وینفرد شفر مربی فوتبال

شباهت‌های ظاهری بین افراد مختلف در همه جای دنیا وجود دارد و این شباهت‌ها گاهی موجب سوءتفاهم‌هایی جالب می‌شود. همانطور که مدتی در فضای مجازی به خاطر شباهت خیلی زیاد مریم سعادت به همسر وینفرد شفر شایعه کردند که مریم سعادت با وینفرد شفر ازدواج کرده است که پس از مدتی این خبر تکذیب و به شباهت بسیار زیاد این دو خانم ختم شد.

معرفی فیلم کمدی دو روز دیرتر با هنرنمایی سینا مهراد و پردیس احمدیه
شباهت مریم سعادت به همسر وینفرد شفر مربی فوتبال
شباهت مریم سعادت به همسر وینفرد شفر مربی فوتبال

شروع فعالیت هنری مریم سعادت

من کارم در حقیقت عروسک گردانی بود و سال 1360 در 23 سالگی با یک تئاتر عروسکی شروع کردم و تحصیلاتم هم در این زمینه است

سال 1366 با صداپیشگی نقش نوک طلا در مجموعه «خونه مادربزرگه» حضور داشتم و سال 1367 هم عروسک گردان و صداپیشه مجموعه «عطر و گلاب بپاشید» بودم.

شروع بازیگری

خانم سعادت در سال 1369 اولین بار با نقش کوتاهی در سریال آرایشگاه زیبا به کارگردانی مرضیه برومند در کنار پری امیر حمزه و مرتضی احمدی جلوی دوربین رفت و دیده شد.

خودش می گوید یک روز در خانه زمانی که با مرضیه برومند کار طراحی عروسکی را بررسی می کردیم یهویی گفتم برای کار جدید به من هم نقش بدهید بازی کنم

خانم برومند گفت بازی می کنی؟ گفتم بله ، گفت جدی میگویی : گفته بله خوب ، حاصلش نقشی شد که در آرایشگاه زیبا بازی کردم

شهرت مریم سعادت

خانم مریم سعادت در سال 1373 وقتی 36 ساله بود با مجموعه «قصه های تا به تا» علاوه بر عروسک گردانی زی زی گولو بعنوان شخصیت اعظم جمالی بازی کرد

می گوید لحظه هایی که بازی داشتم آقای عادل بزدوده کار عروسک گردانی را انجام می داد و وقتی بازی نداشتم خودمو عروسک گردان زی زی گولو می شدم

او خودش معتقد است که به دلیل بازی در این سریال بیشتر دیده شد و معروف شد. او می گوید پیش آمده که مثلا رفته ایم بیمارستان برای عیادت و حال خوشی ندارم اما یکی می گوید:مگر شما زی زی گولو نیستید؟ می گویم نه، من در سریال زی زی گولو بازی می کردم. هنوز خیلی ها مرا زی زی گولو یا اعظم خانم صدا می کنند و اصرار دارند مانی نوری که نقش پسر مرا بازی می کرد، پسر واقعی من است! هر چه می گویم نه این طور نیست قبول نمی کنند و آنقدر اصرار دارند که انگار آنها می دانند پسر من است و خودم نمی دانم! البته شاید هم حق داشته باشند آنقدر که مانی شبیه من است، دو پسر خودم اینقدر شبیه نیستند.

نکات خواندنی بیوگرافی محسن افشانی و ماجرای ازدواج اول و دومش+حواشی اخیر
مریم سعادت در قصه های تا به تا
مریم سعادت در قصه های تا به تا

طراحی عروسک خونه مادربزرگه

او طراحی عروسک های مجموعه خونه مادربرزگه را هم بعهده داشته است و مخمل را خودش درست کرده و البته نوک طلا را هم عروسک گردانی کرده است و به جایش حرف زده است ولی بازم به طرز عجیبی به زی زی گولو علاقه دارد یرا اولین تجربه عروسک گردانی او بوده است.

البته او هنوز هم عاشق عروسک گردانی است و این کار را انجام می دهد.

مریم سعادت و عروسک های خونه ی مادربزرگه
مریم سعادت و عروسک های خونه ی مادربزرگه

در دردسرهای عظیم

دردسرهای عظیم یک مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به کارگردانی برزو نیک نژاد است که در تابستان ۱۳۹۳ از شبکه ۳ سیما پخش شد.

مریم سعادت در این سریال در نقش فیروزه خانم، مادر بهار و نوید هنرنمایی کرده است و جز نقش های اصلی است.

مریم سعادت میگوید: مردم نقش مرا در سریال «دردسرهای عظیم» بخصوص بخش دوم آن را بی نهایت دوست داشتند. این نقش در مقایسه با کارهای دیگرم، کمی وجه ملودرام داشت و فقط طنز نبود. حداقل نقش من این طور بود اما مردم برخوردهای حیرت انگیز می کنند. من در این سریال نقش زنی را بازی می کردم که کارگر بیمارستان بود. اتفاقا آن روزها به خاطر حال برادرم زیاد به بیمارستان می رفتم. از خانم هایی که همین حرفه را داشتند، حرف های انرژی بخش زیادی می شنیدم. چون نقشم مثبت بود و نقش زن شریف و زحمتکشی را بازی می کردم، خانم های این حرفه خیلی به من لطف می کردند. برای همین حس خاصی به نقشم در سریال «دردسرهای عظیم» دارم.

مریم سعادت در دردسرهای عظیم
مریم سعادت در دردسرهای عظیم

گفتگوی خواندنی با مریم سعادت

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی مریم سعادت می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

یکی از ویژگی‌هایی که در کار‌های شما وجود دارد، عدم تکرار و کلیشه است. این قضیه اتفاقی بوده یا برای آن تلاش کرده اید؟
تکرار را دوست ندارم، اگر دوتا از نقش هایم مثل هم باشد آن را بازی نمی‌کنم. به همین جهت خیلی از پیشنهاد‌ها را رد کرده ام. مثلا بعد از کار زی زی گولو بلافاصله نقشی عین اعظم خانم از من خواسته شد ومن نپذیرفتم. از همان ابتدا با این قضیه مقابله کردم. اگر هم گاهی نقش‌ها شبیه هم شده اند، به دلیل این است که دارم بازی می‌کنم، ولی در کل سعی کردم هر کاری را عین واقعیت ببینم، طوری که مثلأ این مادر چه فرقی با دیگری دارد.

عکس هایی از مرحوم ماهچهره خلیلی با چادر

در انتخاب کار‌های دیگر چه طور؟ چه ملاک‌هایی دارید؟
در کل سریال طنز را به سختی قبول می‌کنم، چون هر طنز و کارگردان طنزی را دوست ندارم، بر سر قضیه کمدی با خیلی‌ها اختلاف نظر دارم. طنز موقعیت طنزی است که در عین جدی بودن آدم‌ها لحظات کمدی ایجاد می‌شود، این طنز دلخواه من است. این که گاهی عده‌ای را می‌آورند که دارند جان می‌کنند تا مردم را به زور و به هر قیمتی بخندانند، نمی‌پسندم و طنز انتخابی من نیست.

کار درام و طنز چه طور؟ کدام شان سخت‌تر است؟
به نظر من کار طنز خیلی سخت‌تر است. بر خلاف خیلی‌ها که معتقدند هر بازیگری قابلیت طنز دارد اصلأ این طوری نیست، یک سری از بازیگران بی نظیر در همه دنیا، نه تنها ایران در طنز خراب می‌شوند، چرا که کمدی کار هر کسی نیست.

محدودیت‌ها و چهارچوب‌هایی که وجود دارد چه قدر روی این دشواری تأثیر می‌گذارد؟
این مسائل منجر به سخت‌تر شدن شرایط برای خانم‌ها می‌شود، اما نه درحدی که آن را به شکل یک درد و معضل مطرح کنیم. خیلی چیز‌ها دست و پا گیر است، مثلا شرایط سینما با تلویزیون تفاوت دارد و اینکه چنین موضوعی را به عنوان یک دغدغه مد نظر قرار دهیم مورد نظر من نیست.

شما دستی هم بر کارگردانی دارید، آیا به فکر ادامه این مسیر هستید؟
بیشتر در حوزه کودک این تجربه را داشتم. بازهم اگر کار خوبی و مجموعه چیز‌هایی که دوست دارم باشد، قطعا از آن استقبال می‌کنم، چون کارگردانی کار کودک را خیلی دوست دارم.

این روز‌ها حال و اوضاع کار‌های کودک را چه طور می‌بینید؟
شرایط موجود افتضاح است. شما مگر در سال در تلویزیون و یا سینما کار خوب برای دنیای کودکان می‌بینید؟ اصلأ اثری وجود ندارد که بگوییم کیفیت آن خوب است یا بد! من برنامه کودک تلویزیون را زیاد دنبال می‌کنم، چون دغدغه ام است، اما متأسفانه هر روز نسبت به کار‌های کودک در این رسانه دلگیرتر و رنجورتر از روز‌های قبل می‌شوم.

خانم سعادت مانند سال‌های گذشته در سریال‌ها حضور پررنگ و چشمگیری ندارید. پیشنهادی نبود یا برای انتخاب سختگیری می‌کنید؟
واقعیت را بخواهید و بدون تعارف باید بگویم پیشنهاد کار خیلی نیست. اکثر پیشنهاد‌ها در حد تله‌فیلم است. من حتی اگر کاری را دوست نداشته‌ام و فقط به دلیل مسائل مالی سر آن کار رفته‌ام، هیچ‌گاه کم نگذاشته‌ام. هیچ وقت این‌گونه برخورد نکرده‌ام که حالا بروم یک کاری بکنم پولم را بگیرم و بروم. بازیگر انتظار دارد وقتی به او پیشنهاد کار می‌دهند، به این‌توجه کنند که بازیگر با جان و دل نقش را بازی می‌کند به همین دلیل باید به او احترام بگذارند و نقش‌های دم‌دستی به او پیشنهاد ندهند.

هنرمندانی که به خارج مهاجرت کردند، از گلشیفته فراهانی تا مهناز افشار

رابطه تان با تکنولوژی چطور است؟
خیلی از تکنولوژی به دورم و زیاد بلد نیستم، اما با همین تلگرام و دیگر فضا‌های مجازی اموراتم را می‌گذرانم! و با اینترنت هم در سطح معمولی کار می‌کنم و به همین خاطر خیلی وقت‌ها از سوی فرزندانم شماتت می‌شوم که می‌گویند چرا یاد نمی‌گیری؟

تاریخ‌های پراهمیت زندگی تان چه تاریخ‌هایی هستند؟
تولد فرزندانم و در کل تولد نزدیکانم را خیلی دوست دارم. تولد خودم را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. همین طور تاریخ‌هایی هم که اتفاق‌های بدی افتاده است فراموش نمی‌کنم، اما زیاد درگیرش هم نمی‌شوم، اما یادشان می‌کنم؛ مثل تاریخ‌های ازدست دادن عزیزانم…

لیست آثار هنری مریم سعادت

در ادامه بیوگرافی مریم سعادت بازیگر دردسرهای عظیم باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

سینمایی

سال تولیدنام فیلمکارگرداننقش
۱۴۰۰شب طلایییوسف حاتمی کیا
۱۳۹۹شهر گربه‌هاسید جواد هاشمی
۱۳۹۸زن ها فرشته اند ۲آرش معیریان
۱۳۹۷گروه آلماعباس مرادیان
۱۳۹۶دشمن زنکریم امینیشمسی
۱۳۹۵متولد ۶۵مجید توکلیمنیژه
۱۳۹۳پدر آن دیگرییدالله صمدی
۱۳۹۱عملیات مهد کودکفرژاد اژدری
۱۳۹۰چککاظم راست گفتارپروین خانم
۱۳۹۰آخرین سرقتپدرام علی‌زاده
۱۳۹۰آقا یوسفعلی رفیعی
۱۳۸۷از ما بهترونمهرداد فریدمادام
۱۳۸۶کلاغ پرشهرام شاه حسینی
قاعده بازی
۱۳۸۴یک بوس کوچولوبهمن فرمان آرا
۱۳۸۳در به درهاامیرحسین صدیقزن وکیل
۱۳۸۳ماهی‌ها عاشق می‌شوند‍علی رفیعی
۱۳۸۰تارزن و تارزانعلی عبدالعلی زاده
۱۳۷۷شهر زنانعطاالله حیاتی
۱۳۶۷کارآگاه ۲بهروز غریب پور
میهمان ناخوانده

مجموعه تلویزیونی

سالنامسمتکارگردانتوضیحات
۱۴۰۰دودکش۲بازیگربرزو نیک نژادشبکه ۱
۱۳۹۹یکی بود ، یکی نبودبازیگرمرضیه منصوریتهیه شده در گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن
۱۳۹٨شرایط خاصبازیگروحید امیرخانیشبکه ۳
۱۳۹۶محکومینبازیگرسیدجمال سیدحاتمیحسین قناعتشبکه ۱
۱۳۹۶پنچریبازیگربرزو نیک نژادتابستان ۱۳۹۶شبکه ۳
۱۳۹۶قطارچیانبازیگربهار ۹۶
۱۳۹۵–۱۳۹۴قرعهبازیگربرزو نیک‌نژاددر نوروز ۱۳۹۵ از شبکه ۳ پخش شد.
۱۳۹۴دردسرهای عظیم ۲بازیگربرزو نیک نژادشبکه ۳
۱۳۹۳دردسرهای عظیمبازیگربرزو نیک‌نژادشبکه ۳
۱۳۹۲باغ سرهنگبازیگرفلورا سامدر نقش «روح‌انگیز» شبکه ۵
۱۳۹۱آب‌پریابازیگر مهمانمرضیه برومنددر نوروز ۱۳۹۲ از شبکه ۲ پخش شد.
۱۳۹۱تعطیلات دوست‌داشتنیبازیگرسیدوحید حسینی۱۰ قسمت تابستان ۱۳۹۳ شبکه ۵
۱۳۹۱تله‌فیلم «ضیافت‌نامه»بازیگرآرش معیریان
۱۳۹۱تله‌فیلم «به سلامت بانو»بازیگرمرتضی متولی
۱۳۹۱تله‌فیلم «آد»بازیگرکمال مقدم
۱۳۹۱تله‌فیلم «زن‌ها نمونه‌اند»بازیگرمصطفی خانلقی
۱۳۹۰تله‌فیلم «گنج پنهان»بازیگربابک محمدیمحصول صدا و سیمای مرکز کیش
۱۳۹۰نقطه سر خطبازیگرسعید آقاخانیشبکه ۳
۱۳۸۹تله‌فیلم «شغل شریف»بازیگرسید احمد حسنی‌مقدم
۱۳۸۶آرزوهای شیرینبازیگرسید وحید حسینیدر نقش «عمه مهین»
۱۳۸۵کتاب‌فروشی هدهدبازیگر مهمانمرضیه برومندشبکه ۳
۱۳۸۴تله‌فیلم «اسب»بازیگربابک محمدیاین فیلم تلویزیونی، از محصولات «سیمافیلم» است.
۱۳۸۳مجموعه عروسکی «ماجرای تقی جان»بازیگرمرضیه محبوب
۱۳۸۳باجناغ‌هابازیگرفرهاد آئیششبکه ۵
۱۳۸۳خوش‌غیرتبازیگرعلی شاه‌حاتمیشبکه ۱
۱۳۸۲بانکی‌هابازیگرمهدی مظلومیدر نقش «مادر» و «معاون بانک» / شبکه ۲
۱۳۸۱خوش‌رکاببازیگرعلی شاه‌حاتمیدر نقش «همسر تقی»؛
در نوروز ۱۳۸۲ از شبکه ۱ پخش شد.
۱۳۸۱دیوانه در شهربازیگرغلامرضا رمضانی
۱۳۸۱بدون شرحبازیگرمهدی مظلومیشبکه ۳
۱۳۸۰کارآگاه شمسی و دستیارش مادامبازیگر مهمانمرضیه برومندبازی در اپیزود «روح سرگردان» شبکه ۵
۱۳۸۰رستوران خانوادگیبازیگرحسین سهیلی‌زادهدر نقش «عمه خانم» / شبکه ۵
۱۳۷۹داستان‌های نوروزبازیگرمرضیه برومندشبکه ۱
۱۳۷۹کمینبازیگرمسعود کرامتیدر ۱۳ قسمت از شبکه ۳ پخش شد.
۱۳۷۹کلبه سپیدبازیگرمهرداد رایانی مخصوص
رحمان سیفی‌آزاد
۱۳۷۹خانه نیکوبازیگرمسعود کرامتیتابستان ۱۳۷۹ از شبکه ۲ پخش شد.
۱۳۷۸–۱۳۷۷دانی و من (سری دوم)بازیگرعلی عبدالعلی‌زادهشبکه ۵
۱۳۷۷تولدی دیگربازیگرداریوش فرهنگشبکه ۵در نقش روانشناس
۱۳۷۶سلام زندگیبازیگرمسعود شاه‌محمدیشبکه ۵
۱۳۷۶این زمینی‌هابازیگرمسعود شاه‌محمدیشبکه ۵
۱۳۷۶یک مرد آبیبازیگرمحسن شاه‌محمدیاز برنامه «سیمای خانواده» پخش می‌شد.
۱۳۷۶–۱۳۷۵تهران ۱۱- ۵۹۵ ج ۴۸بازیگر مهمانمرضیه برومندبازی در اپیزود «تصادف» شبکه ۵
۱۳۷۶–۱۳۷۵سیاه، سفید، خاکستریبازیگرسیامک شایقیشبکه ۲
۱۳۷۵مدرسه مادربزرگ‌هابازیگرغلامرضا رمضانیشبکه ۵
۱۳۷۵فروشگاهبازیگراحمد بهبهانیشبکه ۳
۱۳۷۵چون سرو قد کشیدنبازیگرفریدون حسن‌پورگروه کودک و نوجوان شبکه ۲
۱۳۷۵فرزندم بزرگ شدهبازیگرغلامرضا رمضانیشبکه ۵
۱۳۷۴–۱۳۷۳قصه‌های تابه‌تابازیگر
عروسک‌ گردان
مرضیه برومنداز برنامه کودک و نوجوان شبکه ۲ پخش می‌شد.
۱۳۷۳دوستان خوببازیگرفریدون حسن‌پوراز برنامه کودک و نوجوان شبکه ۲ پخش می‌شد.
۱۳۷۳برگی از زندگیبازیگرهرمز هدایتشبکه ۲
۱۳۷۰–۱۳۷۱بازگشایی مدارسکارگردان هنریمریم سعادتنمایش‌های عروسکی گوناگون، ویژه بازگشایی مدارس، که از
برنامه کودک و نوجوان شبکه ۱ پخش شد.
۱۳۷۰بچه‌های عروسکیکارگردان عروسکیژاله صدری
مریم سعادت
برنامه کودک و نوجوان شبکه ۱
۱۳۶۹آرایشگاه زیبابازیگرمرضیه برومندشبکه ۱
۱۳۶۸سلامتی چه خوبه!بازیگرعلی‌رضا خمسهشبکه ۱
۱۳۶۷عطر و گلاب بپاشید!عروسک‌گردان
صداپیشه
ایرج طهماسبدر دهه فجر ۱۳۶۷ از برنامه کودک و نوجوان شبکه ۱ پخش شد.
۱۳۶۶خونه مادربزرگهصداپیشهمرضیه برومندگویندگی بجای «نوک طلا»
ناگفته های حضور امیر نوری در سوریه و حواشی آن

شبکه نمایش خانگی

سالنامسمتکارگردانتوضیحات
۱۳۹۸دلبازیگرمنوچهر هادینقش کوتاهی بعنوان خاله رستا به‌صورت افتخاری در این سریال بازی کرده.
۱۳۹۰آوازخوان‌های کوچککارگردانمریم سعادتاین میان‌پرده‌های عروسکی، بخشی از مجموعهٔ «خنده، گریه، یک قصه»
است که در ۵۲ قسمت ۵ دقیقه‌ای ساخته شد.
۱۳۸۴خاطرات الاغ مهربانکارگردانمریم سعادتپخش در شبکه خانگی در سال ۱۳۸۸

تئاتر

۱۳۹۷خانه برناردا آلبابازیگردکتر علی رفیعیتهران تالار وحدت
۱۳۹۵تقدیر بازانبازیگرسیما تیراندازتهران، تئاترشهر – سالن چهارسو
۱۳۹۴خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از
زندگی و قتل میرزا تقی خان فراهانی
بازیگرعلی رفیعیتهران، تالار وحدت
۱۳۸۹کنسرت حشرات (نمایش عروسکی)کارگردان و نویسندهمریم سعادتتهران، تئاتر شهر، تالار اصلی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا