اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردعکس بازیگران

سیر تا پیاز زندگی غلامرضا نیکخواه و تصاویر دیدنی کودکی او

در این بخش بیوگرافی غلامرضا نیکخواه بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی غلامرضا نیکخواه از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال راه در رو به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی غلامرضا نیکخواه آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

غلامرضا نیکخواه متولد چه سالی است؟

غلامرضا نیکخواه زاده 1 فروردین 1327 است.

غلامرضا نیکخواه چند فرزند دارد؟

غلامرضا نیکخواه یک دختر به نام نیلوفر و یک پسر دارد.

غلامرضا نیکخواه فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

غلامرضا نیکخواه از سال 1367 تاکنون فعالیت میکند.

تحصیلات غلامرضا نیکخواه چقدر است؟

غلامرضا نیکخواه لیسانس رشته علوم سیاسی دارد.

خلاصه بیوگرافی غلامرضا نیکخواه

نام اصلیغلامرضا نیکخواه
تاریخ تولد1 فروردین 1327
تحصیلاتلیسانس رشته علوم سیاسی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1367تاکنون
وضعیت تاهلمتاهل
فرزندیک دختر به نام نیلوفر

بیوگرافی غلامرضا نیکخواه

بیوگرافی غلامرضا نیکخواه

در بیوگرافی غلامرضا نیکخواه آمده است : وی متولد 1 فروردین 1327 در بوشهر، بازیگر است.

عکس جوانی غلامرضا نیکخواه
عکس جوانی غلامرضا نیکخواه
عکس جوانی غلامرضا نیکخواه
عکس جوانی غلامرضا نیکخواه

در بیوگرافی غلامرضا نیکخواه لازم به ذکر است او فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی از تهران است، برخلاف رشته تحصیلی اش که فضای جدی دار از طنازهای سینما و تلویزیون می باشد.

ازدواج و وضعیت تاهل غلامرضا نیکخواه

بیشترین جستجوها در بیوگرافی غلامرضا نیکخواه درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

همسر رضا نیکخواه از جمله همسران هنرمندانی است که بسیار دور از دوربین و مصاحبه و هرگونه فضاسازی ها و حاشیه بوده است. و این تا حدی است که عکس از همسر رضا نیکخواه در فضاهای مجازی منتشر نشده است. رضا نیکخواه و همسرش که زوجی آرام و بیحاضیه در عرصه هنر هستند دارای دو فرزند هستند. یک فرزند دختر به نام نیلوفر و یک فرزند پسر.

در صفحه اینستاگرام گلزار چه میگذرد؟
غلامرضا نیکخواه و دختر و پسرش
غلامرضا نیکخواه و دختر و پسرش

دخترش راه پدر را پیش گرفته و نقش های گذرا و کوتاهی را نیز بازی کرده است البته او ورزش والیبال رو نیز بصورت حرفه ای دنبال می کند

غلامرضا نیکخواه در کنار دخترش نیلوفر
غلامرضا نیکخواه در کنار دخترش نیلوفر

شروع فعالیت هنری غلامرضا نیکخواه

علاقه ذاتی رضا نیکخواه به عرصه هنر باعث شد از سال ۱۳۴۵ در شهر محل تولدش ایفای نقش در تاتر را شروع کرده و سعی در پیشرفت در این حوزه نماید. اما طبیعی است که کار هنر از جنس تاتر آن هم در دهه ۴۰ و در شهرستانی از ایران آسان نیست و راه پیشرفت را سخت میکند و همین باعث شد تا رضا نیکخواه هم مانند بسیاری از هنرپیشگان از شهر محل تولدش به تهران بیاید و در این شهر رویاهای خود را پی بگیرد.

نیکخواه با آمدن به تهران موفق شد در سال ۱۳۶۷ با یک نقش کوتاه در شبکه ۲، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کند.

تحصیلات رضا نیکخواه در رشته علوم سیاسی ناخودآگاه او را در عرصه های جدی هنر وارد کرده بود و شروع کار هنری وی را به برنامه های مناسبتی کشانده بود.

آشنایی با کاردان و مهران مدیری

در بیوگرافی غلامرضا نیکخواه میخوانیم: او با همکاری اسماعیل پوررضا در سال ۱۳۶۷ کار مناسبتی برای مخاطب کودک و نوجوان ساخت و پس از آن در سال ۱۳۷۱ نیز با معینی یاسینی در کاری همکاری داشت که این برنامه هم مناسبتی بود و از همین طریق با علی عمرانی آشنا شد.

اواخر سال ۷۱ بود که داریوش کاردان و خسروی به فکر ساخت برنامه مناسبتی برای ایام نوروز بیفتند و رضا نیکخواه را نیز که در برنامه معینی یاسینی حضور موفقی داشته دعوت به همکاری نمایند.

با خانواده ی مهناز افشار بیشتر آشنا شوید

علی عمرانی از رضا نیکخواه برای بازی در این کار دعوت کرد و مهران مدیری هم از طریق داریوش کاردان دعوت شد. آشنایی رضا نیکخواه با مهران مدیری نیز سابقه ای به اندازه ساخت نوروز ۷۲ دارد و با ایفای نقش در این کار دریچه همکاریهای بعدی آنها باز شد. پس از نوروز ۷۲، حضور رضا نیکخواه در بسیاری از کارهای مهران مدیری مانند سریال‌های طنز  «پرواز ۵۷»، «جنگ ۷۷» و «مرد هزارچهره» به شهرت رسید.

پرواز ۵۷ مجموعه ی طنز تلویزیونی‌ای به کارگردانی مهران مدیری بود که در دهه فجر سال ۱۳۷۲ از شبکه ۱ سیما پخش شد و مجموعهٔ طنز پرواز ۵۷ را می‌توان دومین نقطهٔ عطف مجموعه‌های طنز تلویزیونی پس از پیروزی انقلاب دانست و حضور بازیگران فوق العاده ای مانند نصرالله رادش نیز با بازی در این طنز تلویزیونی به تلویزیون و طنز ایران رقم خورد. مسیر حضور رضا نیکخواه در تلویزیون ادامه یافت تا اینکه با ایفای نقش در «نوروز ۷۷» در جامعه شناخته شد.

جُنگ ۷۷، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مهران مدیری بود که سال ۱۳۷۷ به صورت روزانه از شبکه ۳ پخش شد. از جمله باریگرانی که در این مجموعه با رضا نیکخواه همبازی شدند می‌توان مهران مدیری، حمید برزگر، عارف لرستانی، بیژن محتشم، لاله صبوری، سروش صحت، علی ابوالحسنی و محمد رضا عرفانی را نام برد.

غلامرضا نیکخواه در جنگ 77
غلامرضا نیکخواه در جنگ 77

رضا نیکخواه : «من تا آن روز کار طنز نکرده بودم و هیچ طنازی‌ای هم در خودم نمی‌دیدم،‌ اما وقتی چند قسمت از کار را ضبط کردیم متوجه شدم که شخصیت من جلوی دوربین و پشت دوربین خیلی با هم متفاوت است. به هر حال نوروز ۷۲ در زمان خودش خیلی گل کرد و جالب است همان سال محمود شهریاری هم برنامه‌ای داشت که در آن برنامه با نوروز ۷۲ شوخی می‌کرد و ما هم با او شوخی می‌کردیم که این مساله با استقبال خوبی از طرف مخاطبان روبه‌رو شد و دیگر از همان زمان جذب کارهای طنز شدم و هر وقت هم که یک کار جدی می‌کردم ناخودآگاه یکجورهایی طنز می‌شد. اما اگر شرایط برایم مهیا نمی‌شد شاید هرگز به این سمت نمی‌آمدم و هنوز هم در کارهای جدی بازی می‌کردم. هنوز هم برایم لذت‌بخش است و به نظرم یکی از آرزوهای هر کسی این می‌تواند باشد که وقتی دیگران او را می‌بینند با لبخند با او برخورد کنند. عکس‌‌العمل‌های مردم که با خنده هم همراه است، همیشه انرژی مضاعفی به من بخشیده است و همین مساله اشتیاقم را برای ادامه این راه صد چندان می‌کند.»

بازگشت به شغل اول

کمی دچار مشکل بودم. آن هم به لحاظ مالی. چون حقوق ما در ابتدا زیاد نبود مثلا برای ۲ ماه کار در نوروز ۷۲، تنها ۲۰ هزار تومان گرفتیم و برای این که بتوانم از عهده مخارج زندگی بربیایم مجبور شدم به کار اولم برگردم، یعنی بازرگانی. مدتی به این کار مشغول بودم تا بالاخره خرج و دخلم به هم نزدیک شد و دیگر مشکل زیادی به لحاظ مالی نداشتم و بعد دوباره مشغول به کار شدم. من باید جوابگوی خانواده‌ام می‌بودم، البته عشق به بازیگری در من همیشه وجود داشته و در این مدت هم بی‌اطلاع از اوضاع نبودم.

نکات خواندنی بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

بازگشت با مرد هزار چهره

در بیوگرافی غلامرضا نیکخواه بهتر است بدانید او بعد از چند سال دوری از بازیگری در سال 81 با سریال مرد هزار چهره در نقش کوتاهی به این عرصه بازگشتم

غلامرضا نیکخواه در مرد هزار چهره
غلامرضا نیکخواه در مرد هزار چهره

حضور رضا نیکخواه در مجموعه راه دررو

رضا نیکخواه : «من و مهران مهام همیشه مترصد این بودیم که باهم کار کنیم، اما هیچ وقت این فرصت پیش نمی‌آمد تا این که این بار و به اصرار مهام بازی در این سریال را پذیرفتم، چون شبکه ۳ سیما هم حق زیادی گردن من دارد. البته بازی در این کار برایم کمی دشوار بود، چون همزمان سر کار دیگری هم بودم و بعضی اوقات هماهنگی بین ۲ کار مشکل بود، اما خوشبختانه با همیاری دوستان از عهده هر دو کار برآمدم. البته در ابتدا قرار بود نقش ناصر را بازی کنم، اما خودم قبول نکردم. چون با توجه به شرایطی که داشتم این کار عملی نبود. بنابراین خواستم نقش کوتاه‌تری به من بسپارند و نقش عمو را هم دوست داشتم و از بازی در این نقش لذت بردم. ۳ قسمت از فیلمنامه را به من دادند و قسمت چهارم به بعد را وقتی در اختیارمان گذاشتند که تصویربرداری سریال شروع شده بود. البته چون این نقش خیلی دور از ذهن و دور از دسترس نبود، از این نظر سریع او را پیدا کردم.»

رضا نیکخواه : «نباید فراموش کنیم که اساسا کار طنز حرکت روی لبه تیغ است. از طرف دیگر مخاطب ما، مخاطب گسترده‌ای است و نمی‌شود نظر همه را جلب کرد و پاسخگوی تمام سلایق بود. همبازی شدن با خانم گلپین هم زیاد سخت نبود چون ما پیش از این سابقه همکاری با یکدیگر داشتیم و ایشان هم خیلی باتجربه هستند و از طرفی می‌دانستیم مخاطب دقیقا از ما چه می‌خواهد و چون عمو خیلی قصه پیچیده‌ای نداشت، هر دو ما براحتی می‌توانستیم نقش‌هایمان را اجرا کنیم.خیلی از بازیگران بودن در این شرایط را دوست ندارند و نمی‌توانند خودشان را تطبیق بدهند، اما به قول شما من دیگر به این مساله عادت کرده‌ام. البته بازی در این شرایط کار بسیار دشواری است. گاهی ما حتی دیالوگ‌ها را تک به تک حفظ نمی‌کنیم و تنها مفهوم آن را می‌گیریم چون باید آن قسمت به آنتن برسد. من همیشه سعی کرده‌ام به متن وفادار باشم، اما به هر حال بداهه‌گویی جزء لاینفک کار ماست. بعضی اوقات به خاطر فشار کار و تند بودن سکانس‌ها دیالوگ‌ها در ذهن آدم نمی‌مانند و تو مجبور می‌شوی از خودت چیزهایی بگویی. البته این مساله یک حسن دیگر هم دارد و آن این است که بازیگر به خلاقیت بیشتر و بهتری دست پیدا می‌کند و به آن واقعی در لحظه می‌رسد.»

پایان معمای بزرگ سریال پوست شیر
غلامرضا نیکخواه در راه دررو
غلامرضا نیکخواه در راه دررو

سینما

آقای نیکخواه در سال ۱۳۸۸ با فیلم ” طهران تهران” کاری از داریوش مهرجویی وارد سینما شد. او درمورد این فیلم می گوید:

این فیلم را خیلی دوست دارم باور کنید در این فیلم یک جاهایی از دست در می رفت و لحظات طنزی را ایجاد می کرد.

او در سال ۱۳۹۷ در فیلم پرطرفدار ” رحمان ۱۴۰۰” به کارگردانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌ کنندگی علی سرتیپی به ایفای نقش پرداخت. در این فیلم بازیگرانی همچون علی سخنگو، مهران مدیری، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری، ساره بیات و … حضور داشتند.

رضا نیکخواه در فیلم رحمان ۱۴۰۰
رضا نیکخواه در فیلم رحمان ۱۴۰۰

وی در جدیدترین کاری که بازی کرده نقش آفرینی در سریال دنگ و فنگ و روزگار می باشد.

رضا نیکخواه در سریال دنگ و فنگ روزگار
رضا نیکخواه در سریال دنگ و فنگ روزگار

نقشی که آرزویش را دارم

نقش خاصی نیست، اما کاری که دلم بخواهد را هنوز نکردم و امیدوارم آن فرصت پیش بیاید. باور کنید خودم هم هنوز دقیق نمی دانم آن چیست اما هنوز رخ نداده و امیدوارم زمینه اش زودتر فراهم شود

گفتگوی خواندنی با غلامرضا نیکخواه

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی غلامرضا نیکخواه مصاحبه ای که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

مصاحبه‌مان را با این سوال آغاز می‌کنیم که چه دلایلی باعث شد به فعالیت در حوزه طنز علاقه‌مند شوید؟
غلامرضا نیکخواه: من در ابتدا کارم را با بازی در آثار جدی آغاز کردم. مانند برنامه‌ای که در سال 67 به اتفاق اسماعیل پوررضا آن را ساختیم که یک کار مناسبتی برای مخاطب کودک و نوجوان بود. تا این که در سال 71 با معینی یاسینی کاری انجام دادیم که آن هم مناسبتی بود و با علی عمرانی و مهران مدیری در آنجا آشنا شدم تا این که قرار شد آقای خسروی و داریوش کاردان یک برنامه مناسبتی برای ایام نوروز بسازند که فکر می‌کنم برنامه نوروز 72 بود. علی عمرانی از من برای بازی در این کار دعوت کرد و مهران مدیری هم از طریق داریوش کاردان دعوت شد. من تا آن روز کار طنز نکرده بودم و هیچ طنازی‌ای هم در خودم نمی‌دیدم،‌ اما وقتی چند قسمت از کار را ضبط کردیم متوجه شدم که شخصیت من جلوی دوربین و پشت دوربین خیلی با هم متفاوت است. به هر حال نوروز 72 در زمان خودش خیلی گل کرد و جالب است همان سال محمود شهریاری هم برنامه‌ای داشت که در آن برنامه با نوروز 72 شوخی می‌کرد و ما هم با او شوخی می‌کردیم که این مساله با استقبال خوبی از طرف مخاطبان روبه‌رو شد و دیگر از همان زمان جذب کارهای طنز شدم و هر وقت هم که یک کار جدی می‌کردم ناخودآگاه یکجورهایی طنز می‌شد.

شایعه عجیب قاچاقچی بودن شهنام شهابی و اعترافات همسرش!

پس در آن سال‌ها به یکباره به کشفی تازه درباره خودتان رسیدید؟
غلامرضا نیکخواه: بله شاید. اما اگر شرایط برایم مهیا نمی‌شد شاید هرگز به این سمت نمی‌آمدم و هنوز هم در کارهای جدی بازی می‌کردم.

حالا پس از این همه سال بازی در کارهای طنز، آیا این مساله برایتان عادت شده یا آن را دوست دارید؟
هنوز هم برایم لذت‌بخش است و به نظرم یکی از آرزوهای هر کسی این می‌تواند باشد که وقتی دیگران او را می‌بینند با لبخند با او برخورد کنند.

عکس‌‌العمل‌های مردم که با خنده هم همراه است، همیشه انرژی مضاعفی به من بخشیده است و همین مساله اشتیاقم را برای ادامه این راه صد چندان می‌کند.

آقای نیکخواه یک زمانی خیلی کم‌کار شدید، چرا؟
غلامرضا نیکخواه: کمی دچار مشکل بودم. آن هم به لحاظ مالی. چون حقوق ما در ابتدا زیاد نبود مثلا برای 2 ماه کار در نوروز 72، تنها 20 هزار تومان گرفتیم و برای این که بتوانم از عهده مخارج زندگی بربیایم مجبور شدم به کار اولم برگردم، یعنی بازرگانی. مدتی به این کار مشغول بودم تا بالاخره خرج و دخلم به هم نزدیک شد و دیگر مشکل زیادی به لحاظ مالی نداشتم و بعد دوباره مشغول به کار شدم.

خب از این مساله نگران نبودید که در شروع دوباره موفق به جذب مخاطب نشوید؟
خب چرا، ولی زندگی با آدم شوخی ندارد. من باید جوابگوی خانواده‌ام می‌بودم، البته عشق به بازیگری در من همیشه وجود داشته و در این مدت هم بی‌اطلاع از اوضاع نبودم.

با چه کاری دوباره فعالیت‌تان را آغاز کردید؟
با سریال مرد هزار چهره. در این سریال نقش کوتاهی داشتم، اما خوشبختانه حرکت و آغاز خوبی برایم بود.

زندگی شخصی و هنری اشکان خطیبی و همسرش ؛ از موسیقی تا بازیگری

آقای نیکخواه چرا در کارهای طنزتان بیشتر درگیر تیپ، تکیه‌کلام یا حرکت‌ خاص می‌شوید؟
چون اینها اساس کار طنز هستند و همیشه هم جواب داده‌اند.

نمی‌خواهید این مسیر را جدی‌تر دنبال کنید؟
خیر. چون حالا مردم هم من را با کارهای طنز می‌شناسند و خودم هم احساس می‌کنم در طنازی پیشرفت بهتری دارم.

راستی هنوز هم شما را نوروزی صدا می‌زنند. چرا؟
چون این تیپ در بین مردم بسیار جا افتاده بود و خودم هم آن را خیلی دوست داشتم و دیگر اسم نوروزی روی من ‌ماند. جالب است بداند این تیپ را از روی یکی از دوستانم گرفتم. او بسیار آدم شیرینی است و نزدیکان بسیار دوست دارند که وقتشان را با او بگذرانند. من هم فکر کردم که نوروزی شبیه به این دوستم باشد و خوشحالم که این اتفاق افتاد.

یک انتقاد از نقش عمو در سریال راه دررو این است که دیالوگ‌هایش بر مبنای سن و سالش نبود. مثلا می‌گفت چاک دهنت را ببند سوز نیاد. به هر حال قبول این نوع حرف از زدن از آدمی مثل او سخت نبود؟

بله شاید، اما زیاد هم نمی‌شود آدم‌ها را شسته رفته و اتو کرده نشان داد چون شعاری می‌شوند و دیگر جذاب هم نیستند.

یعنی باید کاری کرد تا مخاطب را وادار به خنده کنیم؟

خیر، اما نباید فراموش کنیم که اساسا کار طنز حرکت روی لبه تیغ است. از طرفی دیگر مخاطب ما، مخاطب گسترده‌ای است و نمی‌شود نظر همه را جلب کرد و پاسخگوی تمام سلایق بود.

در مورد نقش عمو خودتان چه کردید. در واقع دوست داشتید او را چگونه نشان دهید؟

سرنوشت پردیس افکاری از بازیگری در ایران تا پیوستن به جم تی وی

من کاری که در مورد این نقش انجام دادم این بود که او را آوردم به سنین پایین‌تر و همان‌طور که دیدید عمو در دوران جوانی‌اش باقی‌مانده بود و از این نظر خیلی قابل پیش‌بینی نبود و فکر می‌کنم همین مساله هم موقعیت طنز بیشتری را ایجاد کرده بود.

سعید آقاخانی به عنوان کارگردان چطور دیدید؟

ما قبلا با هم کار کرده بودیم البته هر دو به عنوان بازیگر، اما این بار او در مقام کارگردان در این کار حضور داشت. به هر حال سعید آقاخانی آدم با استعدادی است و آینده روشنی دارد. ضمن این که خیلی خوب هم توانست با توجه به وقتی که در اختیار داشتیم این کار را جمع و جور کند.

لیست آثار هنری غلامرضا نیکخواه

در ادامه بیوگرافی غلامرضا نیکخواه بازیگر آینه بغل باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

سینما

سالنامسمتکارگردان
۱۳۹۷رحمان ۱۴۰۰بازیگرمنوچهر هادی
۱۳۹۶آینه بغلبازیگرمنوچهر هادی
۱۳۸۸طهران تهرانبازیگرداریوش مهرجویی

تلویزیون

سالنامسمتکارگردان
۱۳۹۹چای نتبازیگر
۱۳۹۹میانبر ۲بازیگر
۱۳۹۸میانبر۱بازیگریزدان فتوحی وامیر نوری
۱۳۹۸دنگ و فنگ روزگاربازیگرجواد مزدآبادی
۱۳۹۷راه و بیراهبازیگرداود بیدل
۱۳۹۶پنچریبازیگربرزو نیک‌نژاد
۱۳۹۵–۱۳۹۴قرعهبازیگربرزو نیک‌نژاد
۱۳۹۴آقا و خانم سنگیبازیگرشاهد احمدلو
۱۳۹۴در حاشیهبازیگرمهران مدیری
۱۳۹۲روزهای بد، به‌دربازیگرسعید آقاخانی
۱۳۹۰نقطه سر خطبازیگرسعید آقاخانی
۱۳۸۹راه درروبازیگرسعید آقاخانی
۱۳۸۸تله‌فیلم «خواب‌فروش»بازیگرشهاب عباسی
۱۳۸۷مرد دوهزارچهرهبازیگرمهران مدیری
۱۳۸۷بزنگاهبازیگررضا عطاران
۱۳۸۶مرد هزارچهرهبازیگرمهران مدیری
۱۳۸۶آرزوهای شیرینبازیگرسیدوحید حسینی
۱۳۸۱زیر آسمان شهر – سری سومبازیگر مهمانمهران غفوریان
۱۳۸۰زیر آسمان شهر – سری دومبازیگر مهمانمهران غفوریان
۱۳۷۹به‌همین سادگیبازیگرحامد عنقا
مهری ظریفی
۱۳۷۸آغوش‌های خالیبازیگروحید نیکخواه آزاد
۱۳۷۶جنگ ۷۷بازیگرمهران مدیری
۱۳۷۲پرواز ۵۷بازیگرمهران مدیری
۱۳۷۲–۱۳۷۱نوروز ۷۲بازیگرداریوش کاردان
مهرداد خسروی
اختلاف شدید مدیر شبکه با مریم سلطانی تا کنار گذاشتن بازیگری!

شبکه نمایش خانگی

سالنام مجموعهسمتکارگردان
۱۴۰۱_۱۴۰۰ساخت ایران ۳بازیگربهمن گودرزی
۱۴۰۰جیرانبازیگرحسن فتحی
۱۴۰۰جوکربازیگراحسان علیخانی
۱۴۰۰نیسان آبیبازیگرمنوچهر هادی
۱۳۹۴عطسهبازیگرمهران مدیری
۱۳۹۲شوخی کردمبازیگرمهران مدیری
۱۳۹۱ویلای منبازیگرمهران مدیری
۱۳۹۰چشماتو نبندبازیگرمجتبی چراغعلی
۱۳۹۰–۱۳۸۹قهوه تلخبازیگرمهران مدیری
۱۳۸۹کت تنگبازیگرآرمین و آبتین حشمتی
غلامرضا نیکخواه درقهوه تلخ
غلامرضا نیکخواه درقهوه تلخ

صفحه اینستاگرام غلامرضا نیکخواه

غلامرضا نیکخواه ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 104 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی غلامرضا نیکخواه و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی غلامرضا نیکخواه و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی غلامرضا نیکخواه ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام غلامرضا نیکخواه @reza.nikkhah_official میباشد و بیش از 78 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام غلامرضا نیکخواه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا