اخبار دیگران

آموزش خرید رویال پس کلش رویال

خرید رویال پس در بازی هایی مانند کلش رویال امکانات زیادی را برای پلیر به ارمغان می آورد. این مقاله، آموزشی برای خرید رویال پس کلش رویال و فعال سازی آن می باشد.

راه های خرید رویال پس کلش رویال

به طور کلی دو راه برای خرید رویال پس در کلش رویال وجود دارد. راه اول اقدام از داخل بازی برای خرید رویال پس و راه دوم استفاده از سایت هایی است که در این زمینه خدمات ارائه می کنند.

راه های خرید رویال پس کلش رویال

خرید از داخل بازی

به دلیل این که امکان پرداخت پول در حساب های بین المللی برای کاربران داخل ایران فراهم نیست، نمی توان از کردیت کارت یا پی پال در ایران استفاده کرد. در نتیجه امکان خرید در کلش رویالی که از پلی استور یا اپ استور دانلود شده باشد، وجود ندارد.

برای خرید رویال پس در داخل بازی باید کلش رویال خود را از سایت یا اپلیکیشن بازار دانلود کنید تا امکان پرداخت درون برنامه ای برایتان فعال شود. در این صورت امکان پرداخت به صورت ریالی داخل بازی وجود دارد.

  • برای خرید رویال پس در داخل بازی، روی بخش Pass Royale در بالای صفحه اصلی کلیک کنید.
  • پس از آن باید روی گزینه Activate کلیک کنید تا پاپ آپی همراه با قیمت برای خرید ظاهر شود.

خرید از داخل بازی

  • با کلیک بر روی آن صفحه ای ظاهر می شود که شامل دو گزینه است. یکی از گزینه امکان خرید با اعتبار اپلیکیشن بازار و دیگری خرید مستقیم اینترنتی است. بهتر است خرید خود را به صورت مستقیم انجام دهید.

روش فعال سازی رویال پس در کلش رویال

  • پس از آن تنها کاری که باید بکنید، وارد کردن اطلاعات کارتتان است. سپس رویال پس برای اکانتتان فعال خواهد شد.
روش های اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران

روش فعال سازی رویال پس در کلش رویال

 سایت های مختلفی رویال پس می فروشند که آسان جم نیز یکی از آن ها است. خریدن رویال پس از این سایت کار ساده ای بوده و تنها لازم است آیدی و نوع اکانت خود را مشخص کنید. سپس با پرداخت مبلغ رویال پس، در کمترین زمان اکانتتان فعال می شود.

در این سایت می توانید فعال سازی رویال پس در کلش رویال و خرید آن را به صورت مستقیم، بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

نکته مهم در هنگام خرید رویال پس

یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید، این است که بدانید پس از پایان هر فصل در بازی، اعتبار رویال پس نیز به اتمام می رسد. با آغاز فصل جدید در بازی باید رویال پس جدیدی خریداری کنید تا از امکانات ویژه آن بهره مند شوید. هر سیزن بازی یک ماه طول می کشد.

مزایای خرید پس رویال

جوایز بیشتر

در هر سیزن از بازی جوایزی وجود دارد که با افزایش میزان تاج میتوان آن ها را به دست آورد. خرید پس رویال در بازی باعث می شود تا جوایزی بهتر و ویژه تر از جوایز عادی برای بازیکن فعال شود.

جوایز رویال پس:

  • 40 هزار سکه طلا
  • شش صندوق لایتنینگ
  • سه صندوق نایاب
  • چهار صندوق اپیک
  • یک صندوق افسانه ای

 

در حالی که بازی در حالت عادی و بدون رویال پس تنها شامل یک جعبه افسانه ای در ردیف آخر است و بقیه ردیف ها شامل صندوق های عادی هستند.

از جوایز دیگر رویال پس می توان به اسکین جدیدی برای تاور در ردیف 10 و یک ایموت جدید در ردیف 20 اشاره کرد. این موارد در حالت رایگان وجود ندارند.

بازیگرهای ایرانی کجای شمال ویلا دارند؟

در چالش ها و رویدادهای فصل نیز جوایز بهتری برای کاربران دارای رویال پس در نظر گرفته می شود.

امکان باز کردن صندوق های بیشتر

در حالت رایگان تنها امکان باز کردن 1 صندوق در یک زمان وجود دارد و پس از آن فرایند باز کردن صندوق ها متوقف می شود. در حالی که با خرید پس رویال می توانید برای باز شدن صندوق ها ترتیبی تعیین کنید تا حتی در زمان آفلاین بودنتان این روند ادامه یابد.

طلایی شدن اسم

خریدن پس رویال باعث می شود تا اسمتان در مبارزه ها به صورت طلایی و براق نشان داده شود که جلوه زیبایی به بازی می دهد.

انجام چالش های مخصوص

برخی از چالش ها وجود دارند که مخصوص بازیکنان پس رویال هستند و جوایز ویژه ای دارند. با خریدن رویال بلیت می توان در این چالش ها شرکت کرد.

سخن پایانی

در کلش رویال نیز می توانید با پرداخت مقدار کمی پول، شرایط بهتری داشته باشید و از امکانات ویژه تری بهره مند شوید. خریدن رویال پس این شرایط را فراهم کرده و باعث می شود در زمانی کوتاه پیشرفت بزرگی در بازی داشته باشید. در این مقاله آموزش هایی برای فعال سازی رویال پس آورده شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا