اخبار دیگران

ایمپلنت فوری دندان و همه چیز درباره آن

ایمپلنت دندان یک روش کاشت دندان است که بلافاصله پس از کشیدن دندان ، ایمپلنت در فک قرار می گیرد. معمولاً می تواند طی دو هفته پس از کشیدن دندان انجام شود و هنوز هم یک ایمپلنت دندان فوری در نظر گرفته می شود.

ایمپلنت فوری برای هر موقعیتی که دندانهای از دست رفته وجود داشته باشد توصیه نمی شود. یک بررسی جامع از وضعیت دندان های شما توسط متخصص لمینت دندان در تهران انجام می شود که مشخص می کند آیا شما واجد شرایط درمان هستید یا خیر.

“کاشت دندان در یک روز” یک روش برای جایگزینی دندان های از دست رفته است که طی آن ، کل مراحل ایمپلنت دندان در یک جلسه در کلینیک دندانپزشکی دکتر بلندیان در تهران انجام میگیرد. مراحل ایمپلنت دندان شامل قرار دادن پایه ایمپلنت، وصل اباتمنت و تاج دندان می باشد. در ایمپلنت دندان معمولی بین مراحل اول و دوم یک وقفه ی ۳ تا ۶ ماهه وجود دارد. در ایمپلنت فوری این مراحل در یک جلسه توسط متخصص ایمپلنت دندان انجام می شودانجام می شود.

ایمپلنت فوری دندان و همه چیز درباره آن

برای بیمارانی که دندان هایشان شکسته و یا در حال از دست دادن دندان های خود هستند (به این معنا که هنوز ریشه دندان را دارند) ، قرار دادن ایمپلنت فوری یک گزینه مناسب برای جایگزینی دندان است. هیچ کس نمی خواهد بدون دندان باشد و ایمپلنت دندان فوری یک راه حل سریع ، مقرون به صرفه و با دوام ارائه می دهد.

 

آیا همه می توانند ایمپلنت دندان فوری انجام دهند؟

به طور کلی ، فقط بیمارانی که دارای تراکم کافی استخوان فک هستند و هیچ عامل خطرناک دیگری مانند عفونت وجود ندارد ، می توانند ایمپلنت فوری (کاشت دندان در یک روز) انجام دهند.

بررسی هوشمندانه صرافی بینگ ایکس bingx و خرید با ریال در آن

اگر در مورد اینکه کاندیدای خوبی برای (کاشت دندان در یک روز) هستید، اطمینان ندارید ، بهتر است با متخصص ایمپلنت دندان  مشاوره کنید تا وضعیت خاص شما را بررسی و ارزیابی کند.

مهمترین مزیت ایمپلنت فوری این است که دوره درمان را کاهش می دهد ، و این باعث می شود برای بیمارانی که وقت زیادی برای انجام مراحل طولانی ندارند و یا نمی خواهند به مدت طولانی منتظر بمانند ، انتخاب مناسبی باشد.

در روش “کاشت دندان در یک روز” بیشترین خطر ممکن در صورتی است که عدم ادغام کافی استخوان با فلز ایمپلنت رخ دهد. این موضوع در شرایطی اتفاق می افتد که فک بیمار استخوان کافی برای پیوند با ایمپلنت نداشته باشد. برای جلوگیری از هرگونه احتمال نارسائی ایمپلنت دندان ، متخصص ایمپلنت دندان درمورد شرایط شخصی شما ، در مورد جوانب منفی و مثبت روش ایمپلنت فوری با شما گفتگو خواهد کرد.

 

ایمپلنت فوری بهتر است یا ایمپلنت معمولی؟

تعدادی مزایا برای ایمپلنت فوری نسبت به سایر انواع ایمپلنت دندان وجود دارد. به عنوان مثال ، نیازی به ماهها انتظار برای جایگزینی دندان نیست و کاهش تعداد مراجعه شما باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد. همچنین می توانید مطمئن باشید که ایمپلنت فوری دندان دقیقاً مانند دندانهای طبیعی ظاهر و عملکرد خواهد داشت.

ایمپلنت فوری بهتر است یا ایمپلنت معمولی؟

ایمپلنت دندان معمولی با وجود طولانی بودن دوره درمان ، در بیشتر شرایط هنوز هم یک گزینه عالی است.  در روش ایمپلنت معمولی در طی دوره ۳ تا ۶ ماهه ی انتظار برای بهبود محل کاشت ایمپلنت ، می توان از پیوند استخوان فک با ایمپلنت مطمئن شد. قابل ذکر است که عدم فیوز شدن ایمپلنت با استخوان فک اصلی ترین دلیل ایمپلنت دندان ناموفق است. بطور کلی این که برای شرایط دهان و دندان شما ایمپلنت فوری بهتر است یا ایمپلنت معمولی دندان بستگی به نتیجه ی ارزیابی متخصص ایمپلنت از وضعیت دهان شما دارد.

روش های اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران

 

طول عمر ایمپلنت دندان فوری چقدر است؟

ایمپلنت دندان شما ممکن است به مرور زمان مقداری سایش را تجربه کند ، اما این موضوع در هر بیمار متفاوت است. به طور کلی می توان انتظار داشت که ایمپلنت فوری شما بین ۱۵ تا ۲۰ سال به طول انجامد ، به خصوص اگر از طریق بهداشت دهان و دندان و معاینات منظم  متخصص ایمپلنت هر شش ماه یکبار، از ایمپلنت فوری خود مراقبت کنید.

 

ایمپلنت فوری چگونه انجام می شود؟

ایمپلنت فوری شما پس از کشیدن یک دندان آسیب دیده یا چند دندان آسیب دیده قرار می گیرند.(کاشت دندان در یک روز) را می توان در یک جلسه دندانپزشکی پس از کشیدن دندان انجام داد. اگر شما قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید مهم است که در انتخاب متخصص ایمپلنت دندان خود دقت کنید. ایمپلنت دندان یک روش پیچیده جراحی است و انجام آن توسط متخصص ایمپلنت دندان می تواند تضمینی برای موفقیت ایمپلنت باشد.

یک متخصص ایمپلنت دندان ، علاوه بر دانش قراردادن ایمپلنت دندان، توانایی لازم را در تقویت استخوان، درمان بیماری های لثه و نیز لیفت سینوس دارد. مهمترین دلیل برای یافتن بهترین متخصص ایمپلنت دندان کاهش عوارض ایمپلنت می باشد.مرکز تخصصی دکتر بلندیان تمامی خدمات خود را شامل کامپوزیت دندان، لمینت دندان و ایمپلنت توسط متخصصین باتجربه ارائه می دهد.

برای ویزیت و مشاوره رایگان با کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر بلندیان با شماره ۰۹۳۰۲۵۴۵۲۸۴ تماس بگیرید یا در واتس‌اپ پیام ارسال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا