اخبار دیگران

معرفی بهترین هدفون ها و هدست های 2021

هدفون و هدست:

امروزه بیشتر افراد در هنگام کار با کامپیوتر، گوشی های موبایل و … به صورت روزمره از وسایل و تجهیزاتی همانند هدفون و هدست استفاده می کنند. هدفون ها وسایلی هستند که که دارای دو بلندگوی کوچک برای پخش صدا در نزدیگترین فاصله به گوش می باشند و محدوده پخش صدا را به گوش فرد محدود می کنند. هدست ها نیز گونه ای از هدفون هستند که به میکروفون مجهز شده اند و افزون بر دریافت صدا امکان برقراری ارتباط را برای فرد استفاده کننده از آن فراهم می سازند.

هدفون ها و هدست ها از نقطه نظر اتصال در دو دسته قرار می گیرند اتصال بی سیم و اتصال با سیم،

  • اتصال بی سیم: اتصال از طریق فناوری های بلوتوث، وایرلس و NFC
  • اتصال با سیم: اتصال از طریق پورت USB، جک 5/3 میلی متری صدا و جک 3/6 میلی متری منبع تغذیه

افزون بر نحوه اتصال، هدفون و هدست ها از نظر شکل ظاهری، محل قرار گیری، نحوه قرارگیری و عملکرد دارای گروه بندی و دسته بندی های مختلفی می باشند که با توجه به نیاز و سلیقه می توان اقدام به خرید هدست یا هدفون کرد.

با خرید هدفون  و خرید هدست با توجه به نیاز و تنوع بی شماری که دارند می توان از امکانات آن ها استفاده کرد.

سایت نوبشو این امکان را در اختیار افراد قرار داده است که از انواع مختلف هدفون و هدست بازدید کنند و در صورت تمایل اقدام به خرید هدفون، هدست و دیگر تجهیزات کنند.

هدفون و هدست

معرفی برخی از برترین هدفون ها و هدست های 2021:

قیمت شیشه سکوریت | محاسبه قیمت شیشه سکوریت 1400

به طور معمول خریداران در هنگام خرید هدست و هدفون با برندها و مدل های متنوعی از این محصولات روبرو می شوند که انتخاب را برای آن ها مشکل می کند. اولین نکته ای که در خرید هدفون، هدست و … باید مورد توجه قرار داد تطابق آن با نیازها و انتظار خریدار می باشد.

در ادامه به چند نمونه از برترین هدفون ها و هدست های سال 2021 اشاره می کنیم.

  • هدفون بی سیم بیتس مدل Decade collection studio3 یکی از برترین و پرطرفدارترین هدفون های سال 2021 در ایران است. این هدفون افزون بر شکل و فرم زیبایی دارد که به وسیله بلوتوث یا جک 5/3 میلی متر به گوشی موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و یا دیگر پخش کننده های صوت وصل می شود. از جمله ویژگی های این مدل می توان به مواردی هم چون ایزوله بودن صدای پخش شونده، عدم دریافت و انتقال صدا از بیرون به گوش به دلیل وجود کاپ های مناسب، داشتن میکروفون روی کابل جهت فراهمی قابلیت مکالمه، ایجاد صدایی گوش نواز به وسیله قطعه ANC و چیپست w1 اپل، داشتن باتری لیتیوم یونی داخلی با سرعت شارژ و دوام بالا تا 40 ساعت اشاره کرد.

با خرید لپ تاپ و تجهیزاتی از این دست می توان با لذت بیشتری از تکنولوژی ها روز دنیا و امکانات آن ها بهره گرفت.

  • هدفون آدیوتکنیکا مدل ATH-M50xBT2 از جمله برترین هدفون های دور گوشی 2021 است که از طریق سیم با دستگاه لپ تاپ، گوشی موبایل و … ارتباط برقرار می کند. اتصال این نوع از هدفون از طریق کابل 5/3 میلی متری USB و همچنین اتصال با بلوتوث می باشد. از جمله ویژگی هایی که باعث برتری این نوع از هدفون می شود، می توان به مواردی هم چون شارژدهی فوق العاده به مدت زمان 50 ساعت، امکات اتصال همزمان به دو دستگاه (لپ تاپ و گوشی موبایل یا ….)، پاسخ در محدوده فرکانسی 15هرتز تا 28 کیلو هرتز، شارژ از طریق درگاه USB-C، کیفیت بالای صدا و مقاومت ایده ال بدنه و … اشاره کرد.
باربری در تهران و اتوبار تهران بارسنتر برترین خدمات حمل بار و اثاثیه

با خرید لپ تاپ و خرید هدفونی از این دست از سایت نوبشو و اتصال همزمان آن به دو دستگاه می توان به سادگی چند کار را با هم انجام داد و از قابلیت های آن ها استفاده کرد.

  • هدفون بی سیم Razer مدل Hammerhead True wireless نیز از جمله برترین هدفون های 2021 است که بیشتر مورد پسند و استفاده ورزشکاران قرار می گیرد. این هدفون از طریق بلوتوث به دستگاه مورد نظر متصل می شود و دارای برد 10 متر می باشد. کیفیت عالی صدا، ثبات مناسب و پایدار در گوش در کنار مقاومت در برابر رطوبت این هدفون را به گزینه مناسبی برای ورزشکاران و یا دیگر افراد تبدیل کرده است. البته این نوع از هدفون دارای نقاط ضعفی نیز می باشد از جمله مدت زمان دوام باتری 4 ساعت و 12 ساعت با محفظه شارژ، ANC ضعیف که البته بسیاری از افراد در هنگام خرید هدفون از این موارد چشم پوشی می کنند.
  • هدست Razer مدل Black Shark V2 Pro یکی از برترین گزینه های خرید هدست 2021 می باشد. از جمله ویژگی های این هدست می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

کیفیت بالای صدا به همراه قابلیت نویزگیری و تمرکز بر موقعیت صدا، باتری قوی با دوام طولانی مدت آن، وزن پایین و داشتن پدهای بسیار نرم بدون احساس خستگی، قابلیت شخصی سازی صدا متناسب با اپلیکیشن و … .

  • هدست Steel Series مدل Arctis 9 wireless نیز از جمله بهترین هدست های 2021 می باشد. کیفیت بالای صدا، اتصال بی سیم با رابط وایرلس 4/2 گیگاهرتز، باتری بسیار قوی در کنار مشخصات فنی متناسب و ظاهر زیبا این هدست را در لیست برترین محصولات برای خرید هدست قرار داده است.
چگونه هزینه های سفر را محاسبه کنیم؟

هدست های Corsair HS60 Haptic، Hyper X cloud Revolver S، Logitech G pro X wireless، Astro A50 Wireless و … از جمله دیگر هدست های برتر 2021 می باشند.

هدفون های AKZ W23 Bluetooth Headset، Amazfit Power buds Pro ، Philips PH 805، Lindy BNX-60 و … از یگر هدفون های برتر 2021 هستند.

در بالا به اختصار به برخی از مدل های هدفون و هدست اشاره شد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید هدست، خرید هدفون و یا خرید دیگر تجهیزات از این قبیل را دارید به سایت نوبشو مراجعه کنید و ضمن بازدید از مدل های مختلف آن، در صورت انتخاب اقدام به خرید کالا کنید.

معرفی برخی از برترین هدفون ها و هدست های 2021

راهکار مناسب خرید هدفون و هدست:

یکی از راهکارهای خرید هدست، هدفون و تجهیزاتی از این قبیل مراجعه به سایت های معتبر می باشد. با مراجعه به سایت نوبشو می توان از مدل های مختلف هدست و هدفون این سایت بازدید کرد و از امکانات خرید آن استفاده نمود. همچنین در صورت تمایل نیز می توانید با خرید لپ تاپ، ماوس، کیبورد، هدفون و … از “فروشندگان سایت نوبشو موتور جستجوی کالا” nobesho.com ضمن خریدی مطمئن و به صرفه از دیگر خدمات آن مانند خدمات مشاوره و خدمات پس از فروش کالا نیز استفاده کنید.

راهکار مناسب خرید هدفون و هدست

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا