اخبار دیگران

چگونه بهترین جراح بینی را پیدا کنیم؟

یکی از مهم‌ترین تصمیمات به هنگام جراحی بینی، انتخاب جراح مناسب است. جراحی بینی جزو عمل‌های زیبایی دشوار به شمار می‌آید و انجام آن نیازمند دقت و ظرافت بسیار است.

اهمیت انتخاب پزشک در جراحی بینی

انتخاب پزشک حرفه‌ای برای جراحی بینی می‌تواند از به وجود آمدن استرس‌های ناخواسته در افراد جلوگیری کند؛ زیرا پزشکی که در این کار تجربه کافی به دست نیاورده و یا شهرت چندانی ندارد، ممکن است به ظاهر و یا سلامت بیمار آسیب بزند.

به دلیل تاثیری که عمل بینی بر ظاهر و شرایط روحی افراد می‌گذارد، باید در انتخاب پزشک مناسب نهایت دقت را به کار برد. در این جا، به بیان مطالبی می‌پردازیم که در یافتن بهترین جراحان رینوپلاستی به شما کمک می‌کند.

برخی از جراحان زیبایی به قدری در کار خود به شهرت رسیده اند که از سرتاسر جهان متقاضیان جراحی دارند؛ با این حال، ممکن است جراحان چیره دست دیگری نیز وجود داشته باشند که نام آنان در این میان گم شده باشد. با راهنمایی‌هایی که اینجا مطرح می‌شود، می‌توانید این دسته از جراحان ماهر را پیدا کنید.

اهمیت انتخاب پزشک در جراحی بینی

راه های پیدا کردن جراح بینی خوب

در مورد اعتبار پزشک تحقیق کنید

پس از تصمیم به انجام جراحی بینی، درمورد پزشک مناسب تحقیق و پرس و جو کنید. برای این کار می‌توانید به وبسایت‌هایی که در سطح اینترنت وجود دارند، مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید؛ یا اینکه از دوستان و آشنایان خود که جراحی بینی انجام داده اند، پرس و جو کنید. آیا از جراح خود راضی بوده‌اند؟ آیا بینی آنها پس از عمل دارای همان کیفیتی است که پزشک پیش از عمل از آن صحبت کرده بود؟ آیا پس از عمل به مشکلی دچار نشده اند که ناشی از کوتاهی پزشک باشد؟ پرسیدن این گونه سوالات می‌تواند در یافتن جراح مناسب به شما کمک کند تا یک جراحی بینی با رضایت خاطر داشته باشید.

لوازم جانبی موبایل

معمولا در وبسایت‌ کلینیک‌های زیبایی و یا صفحات رسمی جراحان زیبایی در مورد سابقه آنها و مدارکی که دارند توضیح داده می شود. انتخاب پزشکی که دارای مدرک معتبر و سابقه درخشان باشد به افراد اطمینان می‌دهد که انتخاب درستی کرده اند.

 

عکس‌های قبل و بعد از جراحی بینی را مشاهده کنید

شما میتوانید نمونه های جراحی زیبایی بینی گوشتی ، استخوانی، فانتزی و … را در صفحات اجتماعی پزشکان مراجعه کنید.  پزشکان مجربی که جراحی بینی انجام می‌دهند، همواره عکس‌های قبل و بعد از جراحی متقاضیان خود را ثبت می‌کنند. مشاهده این عکس‌ها به مراجعه کنندگان جدید کمک می‌کند اطلاعاتی درمورد سبک جراحی پزشک به دست آورند. جراحانی که در این زمینه به تخصص نرسیده‌اند و یا حرفه‌ای نیستند، معمولا یک نوع جراحی بینی را بر روی انواع مدل‌های مختلف بینی در افراد انجام می دهند. وجود تنوع در مدل بینی‌های عمل شده در عکس‌های قبل و بعد، نشان دهنده مهارت و چیره دستی پزشک است. زیرا می‌تواند با توجه به حالت صورت و جزئیات چهره، شکل بینی را تغییر دهد. کسب اطلاعات در این زمینه می‌تواند شما را به سمت جراح مورد نظر راهنمایی کند.

عکس‌های قبل و بعد از جراحی بینی را مشاهده کنید

دیدن عکس‌های قبل و بعد از جراحی بینی کمک می‌کند که شناختی نسبی از شیوه جراحی پزشک به دست آورید. در اینجا شما می‌توانید ببینید که پزشک در انجام کدام نوع از جراحی‌ها ماهرتر است و حرفه‌ای‌تر عمل می‌کند. ممکن است پزشکی جراحی بینی طبیعی را به خوبی انجام دهد اما بینی فانتزی را با همان کیفیت شکل ندهد.

 

درباره‌ی روند جراحی بینی سوال کنید

پیش از انجام جراحی بینی، جلسات مشاوره برگزار می‌شود. لازم است حتما در این جلسات شرکت کنید تا با پروسه جراحی و اقدامات لازم قبل و بعد از آن آشنا شوید. شرکت در این جلسات به پزشک کمک می‌کند که بهترین فرم را برای بینی شما انتخاب کند. اگر با سوالاتی در زمینه پروسه جراحی و یا اقدامات مربوط به آن رو به رو شدید، حتما آن را در جلسات مشاوره مطرح کنید. همچنین، لازم است پس از رینوپلاستی با تیم پزشکی خود در ارتباط باشید. چنانچه مورد مشکوکی در بینی مشاهده کردید و یا عوارض پس از جراحی بیش از حد طول کشید، با آنها تماس بگیرید و شرایط خود را به آنان اطلاع دهید.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل هما 1 مشهد

 

سوالات خود را صریح و واضح بیان کنید.

اگر می‌خواهید جراحی بینی شما دارای بهترین نتیجه باشد، باید پزشکی که برای این کارانتخاب می‌کنید، سابقه درخشانی داشته باشد. خلاقیت در کنار تجربه می‌تواند در ایجاد بهترین نتیجه به جراح بینی کمک کند. دلایل انجام جراحی بینی در افراد متفاوت است؛ برخی این عمل را صرفا برای افزایش زیبایی و اعتماد به نفس انجام می‌دهند. درحالی که برخی دیگر بنا به دلایل پزشکی و بسته بودن راه‌های تنفس باید تحت عمل جراحی بینی قرار بگیرند. به هنگام انتخاب پزشک، تمام سوالات خود در زمینه جراحی را از وی بپرسید و نقطه‌ی ابهامی باقی نگذارید؛ زیرا نتایج این جراحی بر روی صورت آشکار است و درصورت وقوع اشتباه می‌تواند صدمات بسیاری هم از نظر مالی و جسمی و هم از نظر روحی وارد کند.

 

اطمینان از بهداشت محیط

در مورد محل انجام رینوپلاستی از پزشک سوال کنید. اینکه جراحی در کلینیک یا بیمارستان انجام می‌شود؟ آیا دارای تمامی تجهیزات پزشکی لازم و امکانات رفاهی برای برآورده کردن نیازهای شما پس از جراحی می‌باشد؟ آیا پروتکل‌های بهداشتی لازم جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام می‌شود؟

اطمینان از بهداشت محیط

هدف از انجام جراحی بینی را به یاد داشته باشید.

جراحی بینی دارای انواع مدل‌های مختلف است. جراحی بینی طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی از این قبیل هستند که به روش‌های جراحی باز یا بسته انجام می‌شوند. شما باید شناخت کافی از شرایط فیزیولوژیکی خود داشته باشید، آن را به پزشک توضیح دهید و هدف خود را از جراحی به طور روشن بیان کنید. این کار به جراح کمک می‌کند که بهترین متد را برای انجام جراحی بینی برگزیند؛ حالت صورت و تناسب اجزای چهره نیز در این میان عامل مهمی هستند. ترکیب این موارد در کنار یکدیگر باعث می‌شود پزشک بتواند نتیجه گیری مناسبی انجام دهد. پیش از انجام جراحی، بینی جدید شما توسط برنامه‌های کامپیوتری دیجیتال پردازش می‌شود. اگر پزشک و متقاضی در این زمینه به توافق برسند، جراحی انجام می‌شود.

فصل جدید زخم کاری، سریالی که همه منتظرش هستند در فیلیمو

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت دکتر شبنم شادابی جراح بینی در تهران به آدرس  www.dr-shadabi.com  مطرح کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد سایر جراحی های صورت مانند عمل لیفت ابرو با ما تماس بگیرید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا