اخبار دیگران

شبکه‌های تلویزیونی رو کجا تماشا کنیم؟

هنگامی که صحبت از شبکه‌های تلویزیونی و شبکه‌های ماهواره‌ای می‌شود، مردم از خود می‌پرسند که در چه پلتفرم‌ها، جایگاه‌ها و مکان‌هایی می‌توان شبکه‌های تلویزیونی را مشاهده کرد! این روزها با توجه به گسترش اینترنت و امکاناتی که به ما ارائه می‌کند، امکان تماشای محتواهای ویدئویی تلویزیونی از طریق پلتفرم‌های مختلف امکان پذیر است، اما کدام پلتفرم یا شبکه یا کانال؟

انتخاب بهترین شبکه برای تماشای شبکه‌های تلویزیونی

اگر قصد داشته باشید که به عنوان مثال پخش زنده شبکه 3 را مشاهده کنید، باید حتماً از برنامه‌ها و سایت‌های مختلفی برای تماشای این شبکه بر روی موبایل یا کامپیوتر خود استفاده کنید. در اینجا معمولاًبه‌جای تماشای ماهواره‌ای یا با کمک آنتن، ما از بستر اینترنت برای تماشای محتوا در بستر سرویس‌هایIPTVاستفاده می‌کنیم. البته این همه ماجرا نیست! در ادامه می‌خواهیم بگوییم که شبکه مورد نظر و ایده آل شما باید چه ویژگی‌ها و امکاناتی داشته باشد!

IPTV چیست؟

در گام اول به توضیح در مورد آی پی تی وی می‌پردازیم.IPTV در واقع نوعی تعامل رسانه‌ای دو طرفه است که با کمک اینترنت و یک دستگاه ست تاپ باکس متصل به تلویزیون قابل دریافت است. شما می‌توانید از رسانه‌ها و شرکت‌های مختلفی که وجود دارند، خدمات تلویزیونی و رسانه‌ای آی پی تی وی را دریافت کنید. دقت کنید که اگر رسانه فام را انتخاب کرده باشید، تنها کافیست با نصب این اپلیکیشن بر روی تلویزیون هوشمند، گوشی، تبلت و … خدمات رسانه‌ای مورد نیاز خود را به راحتی دریافت کنید، اما نکته مهم اینجاست که مزیت این نوع خدمات نسبت به تلویزیون‌های سنتی و یا روش‌های ماهواره‌ای چیست؟

حتی هنرمندان هم با اسکوتر برقی آدرنالین بالا را تجربه می کنند.

شما در سیستم آی پی تی وی امکانات بیشتری دارید و طیف وسیع‌تری از خدمات را دریافت می کنید. از جمله خدماتی که در این حوزه قابل دریافت هستند، عبارت‌اند از:

  • فیلم
  • موسیقی
  • اخبار روز
  • فروشگاه‌های اینترنتی
  • مسابقات ورزشی

احتمالاً برای شمایی که در حال خواندن این مطلب هستید، پخش شبکه‌های تلویزیون به خصوص شبکه سه زنده مهم باشد. باید در نظر بگیرید که این امکان هم توسط این رسانه‌ها قابل ارائه است.

شما می‌توانید با کمک این نوع آرشیوی که در اختیار دارید، برنامه‌ها را از لحاظ زمانی دستکاری کرده و به جلو یا عقب حرکت کنید. همچنین با وجود قابلیت‌هایی همچون پخش زنده، می‌توانید مسابقات ورزشی را با بهترین کیفیت ممکن تماشا کنید.

جدا از موارد بالا، امکان جستجو در اینترنت و هوشمندسازی تلویزیونی که در اختیار دارید هم توسط این سیستم به راحتی تمام وجود دارد.

سرویس OTT، شما را بی نیاز خواهد کرد

سرویس OTT، شما را بی نیاز خواهد کرد

اگر در دنیای رسانه باشید، اصطلاح OTT را شنیده‌اید! اصطلاحی که بیان می‌کند شما تنها به یک وسیله هوشمند نیاز دارید تا از یک آرشیو محتوایی استفاده کنید. در واقع اینترنت و یک دستگاه متصل به آن می‌تواند باعث شود که شما به راحتی هرچه تمام از کلیه خدمات و آرشیوهای موجود در اینترنت استفاده کنید.

سیستم و برنامه‌ای که می‌خواهید برای تماشای شبکه‌های تلویزیونی انتخاب کنید، باید دارای این ویژگی باشد که به شما کمک کند تا به صورت خیلی راحت و آسان قادر باشید هر محتوایی را در بستر اینترنت با موبایل، تبلت یا تلویزیون هوشمند خود مشاهده کنید.

پخش زنده، تماشای محتوا به صورت زنده

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی که برای هر کاربری مهم است، پخش زنده برنامه و محتواهایی است که می‌خواهد تماشا کند. سرویس پخش زنده یا همان Live Streaming یک قابلیت جذاب و ویژه است که می‌توانید در برخی از سیستم‌های ارائه محتوا از آن‌ها استفاده کنید.

برای خرید مودم چه باید کرد؟

شما با این قابلیت می‌توانید کلیه شبکه‌های استانی و سراسری به خصوص پخش زنده شبکه سه را دریافت کنید. شاید جذاب‌ترین امکان این نوع سرویس برای شما و یا سایر افراد این باشد که دیگر حتی برای تماشای یک کنفرانس یا همایش مجبور نیستید کیلومترها حرکت کنید و به جلو بروید! تنها استفاده از این سرویس توسط آن برگزار کنندگان، می‌تواند کار را برای شما راحت کند.

تماشای ویدئوهای درخواستی

شاید این قابلیت برای یک سیستم پخش اضافه به نظر برسد، اما واقعاً جذاب است! پخش ویدئوی درخواستی از سمت شما توسط سیستمی که برای تماشای کانال‌ها و شبکه‌های تلویزیونی استفاده می‌کنید، شاید کار را واقعاً برای شما راحت کند.

شما می‌توانید با کمک سرویس پخش ویدئوی درخواستی از آرشیو متنوع فیلم‌های سینمای ایران، فیلم و سریال‌های روز دنیا که به صورت دوبله یا زیرنویس قابل پخش هستند و حتی انیمیشن‌هایی که کودکان شما علاقه‌مندند آن‌ها را تماشا کنید، نهایت لذت را از یک سرویس پخش ویدئو ببرید. البته پخش فیلم‌ها و ویدئوهای آموزشی، مستند، مهارتی و … هم بهتر است در این امکان وجود داشته باشد.

به صورت خلاصه کانال‌ها و سیستم‌های پخش محتوای درخواستی باید برای هر سلیقه یا مخاطبی آماده باشند.

پخش موزیک دلخواه در محیط خانه یا محل کار

آخرین قابلیتی که می‌خواهیم برای یک پخش کننده شبکه تلویزیونی ایده آل و از جنبه کامل بیان کنیم، پخش موزیک و صدای درخواستی توسط شماست! در آرشیو سیستم‌های برتر پخش شبکه‌های تلویزیونی، باید انواع فایل‌های متنوع و جذاب متناسب با نیاز و خواسته شما وجود داشته باشد. شما باید بتوانید فایل‌های صوتی شامل آخرین موزیک‌های خواننده‌های مطرح، سخرانی اساتید و افراد شاخص، قرآن، ادعیه، مداحی و … را در دسترس داشته باشید.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل هما 1 مشهد

در واقع بهتر است که این امکان هم مانند امکان قبلی برای تمامی سلیقه‌ها وجود داشته باشد تا افراد بتوانند با کمک یک سیستم پخش کننده تمامی امکاناتی که ممکن است به آن نیاز پیدا کنند را دریافت کنند.

حالا که با تمامی ویژگی‌های یک سیستم پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی آشنا شدید، بهتر است با یک سیستم برتر در این حوزه آشنا شوید.

پخش موزیک دلخواه در محیط خانه یا محل کار

دنیای رسانه ای فام، خواستگاه همه نیازهای شما

شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های این حوزه شناخته می‌شود که تمامی خدمات بالا را برای مخاطبان و کاربران خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات این مجموعه به راحتی تمامی شبکه‌ها و کانال‌های مورد علاقه خود را به صورت زنده تماشا کرده و از دیگر امکانات آی پی تی وی و OTTبهره‌مند شوید.

این شرکت از سوی سازمان صدا و سیما دارای مجوزهای لازم است و می‌تواند به عنوان یک ارائه کننده برتر خدمات شناخته شود. نظر شما در مورد سرویس‌ها و پخش کننده‌های کانال‌های تلویزیونی چیست؟ نظرات خود را در این حوزه با ما و سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا