اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

سیر تا پیاز زندگی مهوش وقاری از معلمی تا بازیگری و شهرت

در این بخش بیوگرافی مهوش وقاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی مهوش وقاری از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال امام علی به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و همسرش از معلمی تا بازیگری و شهرتش را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی مهوش وقاری آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

مهوش وقاری چند سال سن دارد؟

مهوش وقاری زاده تیر ماه 1333 است و 67 سال سن دارد.

مهوش وقاری مجرد است یا متاهل؟

مهوش وقاری متاهل است و همسر او محسن قاضی مرادی از بازیگران معروف بود.

تحصیلات مهوش وقاری چقدر است؟

مهوش وقاری لیسانس علوم سیاسی دارد.

مهوش وقاری فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

مهوش وقاری از سال 1367 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی مهوش وقاری

نام اصلیمهوش وقاری
تاریخ تولد1333
تحصیلاتلیسانس علوم سیاسی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1367 تاکنون
همسرمحسن قاضی مرادی(درگذشته ۱۴۰۰)
قد157سانتی متر

بیوگرافی مهوش وقاری

بیوگرافی مهوش وقاری

در بیوگرافی مهوش وقاری آمده است: وی متولد 1333 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی مهوش وقاری بازیگر و همسرش + زندگینامه

بیوگرافی مهوش وقاری بازیگر و همسرش + زندگینامه

فارغ التحصیل لیسانس علوم سیاسی در سال 1355 است و بازی در سینما را از بعد از انقلاب آغاز کرد.

قد مهوش وقاری

در بیوگرافی مهوش وقاری آمده است قد او 157 سانتی متر است.

روز اول مدرسه

روز اول مدرسه بهترین خاطره من را شکل می دهد. به یاد دارم در آن زمان بچه ها را به کودکستان نمی فرستادند و خانواده ها ترجیح می دادند خودشان از بچه هایشان نگهداری کنند. وقتی روز اول مهرماه شد من باید برای اولین بار ، مدت طولانی را در بیرون می گذراندم و وقتی وارد کلاس شدم به جای این که روی صندلی بنشینم روی میز نشستم. با این که سال ها از آن روز ها گذشته اما امروز هم وقتی روز اول مهرماه می شود بشدت دلتنگ آن روز ها می شوم و این بهترین خاطره زندگی من است.

بیوگرافی و عکس بازیگران زمان شاه + عکس قبل و بعد انقلاب

فعالیت مهوش وقاری به عنوان معلم

مهوش وقاری بازیگر سینما و تلویزیون که سابقه فعالیت در شغل معلمی را هم دارد، گفت:درحدود سال 61به دانش آموزان راهنمایی و دبیرستانی درس می دادم. کار معلمی به احساس مسئولیت یک فرد بر می گردد، زیرا معلم ها آینده سازان هر نسلی هستند. آنها تنها درس کلاسیک و مدرسه ای به دانش آموزان نمی دهند، بلکه الگوی آن ها هم هستند. بسیاری ازدانش آموزان بر اساس کارهایی که یک معلم می کند او را الگوی خود قرار می دهند.

آن زمان برای بچه های کلاس دوازده تدریس می کردم. این را هم باید بگویم اولین روزهای استخدام من در آموزش و پرورش جزو خاطرات خوشایندم است؛ زیرا روزانه در یک مدرسه راهنمایی در حوالی میدان خراسان تدریس می کردم و شبانه هم به خانم های سن بالا و افرادی که ترک تحصیل کرده بودند، آموزش می دادم. البته آن موقع آن کلاس برای من خودش یک مدرسه بود زیرا من از آن خانم های سن بالا بسیاری چیزها را یاد گرفتم.

مهوش وقاری

بیوگرافی خانواده مهوش وقاری

در بیوگرافی مهوش وقاری درباره ی خانواده اش آمده است: او در خانواده ای هفت نفره بزرگ شده است که دو خواهر و دو برادر دارد.

عکس مهوش وقاری و مادرش
عکس مهوش وقاری و مادرش
مهوش وقاری و خواهرش
مهوش وقاری و خواهرش

ازدواج و وضعیت تاهل مهوش وقاری

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مهوش وقاری درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

مهوش وقاری 20 شهریور 1359 وقتی 26 ساله بود با همکارش محسن قاضی مرادی که آن زمان 39 سال سن داشت ازدواج کرد اما این زوج در طول 41 سال زندگی خود صاحب فرزندی نشدند.

مجری گری مهران مدیری در جشنواره فجر چگونه بود؟
عکس عروسی مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی در جوانی
عکس عروسی مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی در جوانی

ماجرای آشنایی مهوش وقاری با محسن قاضی مرادی

ما هر دو کارشناس دفترکل تربیت معلم بودیم. از سال 56 که من به تربیت معلم منتقل شدم با محسن قاضی مرادی آشنا شدم و در دوران کار به دو دوست صمیمی تبدیل شدیم ، به طوری که من همیشه در کارها با ایشان به عنوان یک پیرمرد مشورت می کردم.

دو بار بچه دار شدیم

من و محسن دو بار بچه دار شدیم ، اولین فرزندمان با یک بیماری ژنتیکی متولد شد و زمانی که دو ماهه بود از دنیا رفت.

فرزندان دوم را هم زمان بارداری متوجه شدم مشکل دارد و با توصیه پزشکان بچه را سقط کردیم و بعد از آن قید بچه دار شدن را زدیم.

نکته قابل توجه این است که پزشکان به آن‌ها گفته بودند هرکدام از آن‌ها ممکن است در صورت ازدواج با فرد دیگری، صاحب فرزند شوند. اما آن‌ها بیان کردند که به خاطر بچه با هم ازدواج نکرده‌اند و با علاقه‌ای که به هم دارند، زندگی خود را ادامه خواهند داد.

دعوای زن و شوهری

خیلی زیاد دعوا می کنیم ، اما در سن و سال ما دعوا ها بیشتر جنبه دلسوزی دارد. ناراحتی من از این است که محسن باید ورزش کند تا بتواند بهتر راه برود. ناراحت می شوم وقتی می بینم آدمی که تند و فرز بوده و این همه فعالیت داشته الان کند راه می رود و منشا آن بی تحرکی است. متاسفانه محسن دلش برای خودش نمی سوزد.

مهوش وقاری و همسرش
مهوش وقاری و همسرش

بازی مشترک با همسر

در اوایل کار ، خیلی کم همبازی می شدیم ، البته یادم می آید در سریال «نام پرنده ای که رها شد» نقش خواهر و برادر را بازی کردیم ، اما اولین سریالی که در نقش زن و شوهر بازی کردیم همسران بود. در سال های اخیر قبل از مریض شدن محسن تهیه کننده ها و کارگردان ها ما را به عنوان همسر پسندیدند و این اواخر کارهای زیادی را با هم بازی کردیم.

زوج موفق سام درخشانی و پژمان جمشیدی با تگزاس 3 می آیند!

فوت همسر

محسن قاضی مرادی همسر خانم وقاری هنگامی که در سن ۶۲ سالگی بود دستانش شروع به لرزیدن کرد وقتی او را نزد پزشک بردند آگاه شدند که آقای قاضی مرادی به بیماری پارکینسون گرفتار شده است که در نهایت در سال ۱۳۹۱ بیماری همسرش به قدری زیاد شد که علاوه بر لرزش دستانش دیگر نتوانست به خوبی صحبت کند.

محسن قاضی مرادی در این مدت به یک پرستار تمام‌وقت برای نگهداری و رسیدگی احتیاج داشت؛ همسرش تصمیم گرفت که خودش این کار را عهده‌دار شود و همین موضوع نیز سبب شده بود که نتواند در آثار سینمایی طولانی و یا پروژه‌هایی که در شهرستان‌ها فیلم‌برداری می‌شدند، حضور پیدا کند و از طرفی به حضور در نقش‌های کوتاه و تک‌بعدی نیز علاقه چندانی نداشت.

مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی
مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی

سرانجام این هنرمند گرانقدر در ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ و تحمل چندین سال بیماری در سن ۷۹ سالگی دار فانی را وداع گفت.

مهوش وقاری بر سر مزار همسر مرحومش

علایق و حقایقی درباره مهوش وقاری

در ادامه بیوگرافی مهوش وقاری مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

عاشق ساحل دریا

برای مسافرت ، هم سفر به شمال و هم جنوب کشور را دوست دارم ، شمال را به دلیل نشستن کنار ساحل و تماشا کردن آب خیلی دوست دارم. شنیدن صدای آب ، به من آرامش می دهد.

اوقات فراغت

بیشتر پیاده روی می کنم ، زیرا به ورزش علاقه زیادی دارم. در دوران نوجوانی ام عضو تیم فوتبال دخترها و در کنار آن عضو تیم پینگ پنگ مدرسه بودم. همیشه قدم زدن را دوست داشتم و هنوز هم دارم.

ماجرای ازدواج و عشق ستودنی سحر ولدبیگی و نیما فلاح

سینما یا تلویزیون؟

من تلویزیون را بیشتر دوست دارم زیرا بیشتر در این مدیوم کار کردم و دیده شدم. به همین دلیل هم حس خاصی به تلویزیون دارم ضمن این که معتقدم با تلویزیون به خانه همه مردم می رویم.

علاقه به موسیقی

عاشق موسیقی سنتی هستم و باید بگویم از طریق یکی از دوستانم با عرصه موسیقی آشنا شدم. موسیقی از چیزهایی است که با شنیدن آن بسیار به آرامش می رسم و با وجود این که دوره کامل آن را گذرانده ام اما مدت هاست سراغ آن نرفته ام زیرا مشغله های زندگی دیگر اجازه نمی دهد به سراغ علاقه هایمان در زندگی برویم.

مطالعه

عاشق اشعار مولانا هستم و در کنار آن رمان های تاریخی و آثار ذبیح الله منصوری را دوست دارم و جزو ملزومات زندگی من هستند ، اما الان بیشتر مطالعات من در حد خواندن اخبار اینترنت است.

طنز بازی نکردم

من در کارهای طنز حضور نداشتم به همین دلیل هم نمی دانم استعدادش را دارم یا نه اما به جرات می توانم بگویم که در تمام طول سال های زندگی ام طنز را درک کرده ام.

سعید سلطانی

سعید سلطانی را به عنوان یک فرشته می شناسم البته معتقدم روابط انسانی از همه چیز مهم تر است و در چنین شرایطی قطعا کارگردانی که به بازیگر آرامش بیشتری می دهد بهتر است زیرا بازیگر راحت تر می تواند کار کند.

علت کم کاری

من سالهاست که خیلی کم کار شده ام آخرین کاری که در آن به ایفای نقش پرداخت سریال “دوردست ها ” بود البته هنگامی که فیلمنامه را خواندم و سرصحنه بودیم فکر می کردم نقش پررنگی است اما بعد از تدوین متوجه شدم که آن را کوتاه کردم.

معرفی فیلم قاتلان ماه گل(Killers of the Flower Moon)؛وسترن شاهکار استاد سینما

گاهی پیشنهاد هایی به من می شود اما این کارهای تک سکانسی را دوست ندارم البته هنگامی که سن آدم بالا می رود توقعش متفاوت می شود زیرا گاهی کارهایی پیشنهاد می شود که خودمان نمی توانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم و بهتر است حضور نداشته باشیم.

چهار سال پیش هم به دلیل بیماری همسرم فکر می کردم باید در کنارش باشم و خواه ناخواه کارهای طولانی را نپذیرفتم در واقع هنگامی که کارها را رد می کردم کارگردانان فکر می کردند که من دیگر اصلا نمی خواهم در هیچ کاری حضور داشته باشم. پذیرش کارهای شهرستان را هم به دلیل ترک خانه و مسئولیت همسری برایم سخت بود.

غذای مورد علاقه

غذاهای ایرانی مثل قرمه‌سبزی را دوست دارم. البته من هم غذاهای شیرین را بیشتر دوست دارم و رنگ مورد علاقه ام بنفشه

شروع فعالیت هنری مهوش وقاری

مهوش وقاری نخستین فعالیت بازیگری خود را در سال ۱۳۶۷ با یاری و پشتیبانی همسرش توانست در فیلمی به نام نار و نی و با همکاری سعید ابراهیمی‌فر نقش آفرینی کند و همچنین بعدها با همسرش در یک سریالی به نام همسران به ایفای نقش زن و شوهر پرداختند.

مهوش وقاری و همسرش در سریال همسران
مهوش وقاری و همسرش در سریال همسران

از مهم‌ترین آثار مهوش وقاری می‌توان به بازیگری در سریال امام علی (ع)، سریال دزد و پلیس و سریال پهلوانان نمی‌میرند اشاره کرد.

مهوش وقاری نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1370 در 37 سالگی در فیلم سیرک بزرگ به کارگردانی اکبر خواجویی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال امام علی (ع)، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهوش وقاری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون اکبر عبدی، فردوس کاویانی، سرور نجات‌اللهی و غلامحسین لطفی را تجربه کرد.

ماجرای 10 سال خاستگاری علی اوسیوند از حمیرا ریاضی

مهوش وقاری در سال 1375 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 5 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم مهوش وقاری در این سال، بازیگری در فیلم روزی که خواستگار آمد به کارگردانی فریال بهزاد، سریال امام علی (ع) به کارگردانی سید داود میر‌باقری، سریال دبیرستان خضراء به کارگردانی اکبر خواجویی، سریال دزدان مادربزرگ به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و سریال مدرسه مادربزرگ‌ها به کارگردانی غلامرضا رمضانی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهوش وقاری بازی در سریال امام علی (ع) بوده است. مهوش وقاری سال 1375 در 42 سالگی در سریال امام علی (ع) نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سید داود میر‌باقری همکاری داشته است. مهوش وقاری توانست با بازی در سریال امام علی (ع) تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر داریوش ارجمند، مهدی فتحی، بهزاد فراهانی و محمدرضا شریفی‌نیا بر تجارب او افزود.

مهوش وقاری علاوه‌بر سریال امام علی (ع)، سال 1391 در 58 سالگی در سریال دزد و پلیس نیز بازی کرده است. مهوش وقاری این‌بار با سعید آقاخانی یعنی کارگردان سریال دزد و پلیس و هنرمندانی چون غلامرضا کریمی، بهنام تشکر، هومن برق‌نورد و شقایق دهقان همکاری داشت.

لیست آثار هنری مهوش وقاری

در ادامه بیوگرافی مهوش وقاری بازیگر دزد و پلیس باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

معرفی کامل ابراهیم چلیک‌کول بازیگر ترکیه ای فیلم مست عشق

آثار سینمایی

  1. نهنگ عنبر ۲ (۱۳۹۵)
  2. نیش زنبور (۱۳۸۸)
  3. بیداری (۱۳۸۷)
  4. پسر آدم، دختر حوا (۱۳۸۷)
  5. پوست موز (۱۳۸۷)
  6. نطفه شوم (۱۳۸۷)
  7. یک‌وجب از آسمان (۱۳۸۷)
  8. بی‌وفا (۱۳۸۵)
  9. سوغات فرنگ (۱۳۸۵)
  10. تقاطع (۱۳۸۴)
  11. تله (۱۳۸۴)
  12. کوچولوی خوش‌شانس (۱۳۸۳)
  13. چشمان سیاه (۱۳۸۱)
  14. زیر پوست شهر (۱۳۷۹)
  15. شب‌های تهران (۱۳۷۹)
  16. دوستان (۱۳۷۸)
  17. روزی که خواستگار آمد (۱۳۷۵)
  18. گریز از مرگ (۱۳۷۴)
  19. مروارید سیاه (۱۳۷۳)
  20. آنها هیچ‌کس را دوست ندارند (۱۳۷۲)
  21. راز گل شب بو (۱۳۷۲)
  22. سارا (۱۳۷۱)
  23. ماه عسل (۱۳۷۱)
  24. مجسمه (۱۳۷۱)
  25. مستاجر (۱۳۷۱)
  26. سیرک بزرگ (۱۳۷۰)
  27. نار و نی (۱۳۶۷)

آثار تلویزیونی

سالنامسمتکارگردانتوضیحات
۱۳۹۵–۱۳۹۴دوردست‌هابازیگرجواد ارشادشبکه ۱
١٣٩۴کیمیاجواد افشارشبکه ٢
۱۳۹۲یادآوریحجت قاسم‌زاده اصلمحصول شبکه آی‌فیلم
۱۳۹۲تله‌فیلم «آقای عبدی‌نسب و بانو»حمید اکرمیشبکه ۲
۱۳۹۱–۱۳۹۲تله‌فیلم «سورچی گلستان»مجید وحیدیاندر نوروز ۱۳۹۲ پخش شد.
۱۳۹۱دزد و پلیسسعید آقاخانیشبکه ۳
۱۳۹۱تله‌فیلم «یک تصادف ساده»علی‌رضا امینی
۱۳۸۹ستایشسعید سلطانیشبکه سه
۱۳۸۹موج و صخرهمجید صالحیدر نوروز ۱۳۹۰ ازشبکه تهران پخش شد.
۱۳۸۸تله‌فیلم «مهمان حبیب خداست»حسین قاسمی جامیدر نقش «خواهر آقای جنتی»
۱۳۸۸تله‌فیلم «مهمان بابا»جواد مزدآبادیدر عید فطر ۱۳۸۸ از شبکه ۵ پخش شد.
۱۳۸۷تله‌فیلم «پاپوش»اسماعیل فلاح‌پورشبکه ۳
۱۳۸۷زمانی برای پشیمانیاسماعیل فلاح‌پورشبکه ۳
۱۳۸۶–۱۳۸۷پاتوقبازیگر مهمانشاهین باباپورشبکه ۱
۱۳۸۳رسم عاشقیبازیگرسعید سلطانیشبکه ۵ ویژه ماه رمضان
۱۳۸۳رسم شیداییاکبر خواجوییشبکه ۲
۱۳۸۲–۱۳۸۳مسافر پردردسرشاهرخ حمیدی‌مقدمتهیه شده برای سیمای کردی شبکه جهانی سحر
۱۳۸۳اگه بابام زنده بودهمایون اسعدیانپخش در رمضان ۱۳۸۳ از شبکه یک
۱۳۸۳سایه آفتابمحمدرضا آهنج
۱۳۸۱هزاران چشمکیانوش عیاریشبکه ۳
۱۳۸۰عشق سال‌های جنگعلی بهادرشبکه ۳
۱۳۷۹مهر پنهانمحمدنجف اوشانی
۱۳۷۹دخترانبازیگر مهماناصغر توسلیشبکه تهران
۱۳۷۹سفر بارانبازیگربهروز طاهریدر سال ۱۳۸۱ از شبکه ۱ پخش شد.
۱۳۷۸روزگار جوانی (سری دوم)بازیگر مهماناصغر توسلیشبکه تهران
؟عکاس‌خانهبازیگرشاپور قریبدر نیمه دوم دههٔ ۷۰ از شبکه ۱ پخش می‌شد و بخشی از
مجموعهٔ «قصه شب سیما» بود.
۱۳۷۷–۱۳۷۸روزهای زندگیسیروس مقدمدر سال ۱۳۷۹ از شبکه ۳ پخش شد.
۱۳۷۷–۱۳۷۸زیر بازارچهرضا ژیاندر تعطیلات نوروز ۱۳۷۸ از شبکه ۲ پخش می‌شد.
۱۳۷۷ماجراهای خانواده تمدنغلامعباس قنبری
امیرمسعود تیمورخواه
در برنامه «سیمای خانواده» شبکه ۱ پخش می‌شد.
۱۳۷۷صدف و مرواریدمحسن شهابیدر برنامه کودک شبکه ۲ پخش می‌شد.
۱۳۷۶–۱۳۷۷فردا دیر استبازیگر مهمانحسن فتحیشبکه ۳
۱۳۷۶–۱۳۷۷عروسی ۷۷بازیگرمهرداد پوراحمددر نوروز ۱۳۷۷ از شبکه ۱ پخش شد.
۱۳۷۶بازی زندگیمجید بهشتیشبکه ۱
۱۳۷۶تله‌فیلم «چشم‌به‌راه»قدرت‌الله صلح‌میرزایی
۱۳۷۶سفر عشقرضا شالچیدر برنامه «سیمای خانواده» شبکه ۱ پخش می‌شد.
۱۳۷۵مدرسه مادربزرگ‌هاغلامرضا رمضانیشبکه تهران
۱۳۷۴–۱۳۷۵دزدان مادربزرگمهدی صباغ‌زادهشبکه ۱
۱۳۷۴–۱۳۷۵حکایت میرزا یحییحمید لبخندهدر نوروز ۱۳۷۵ از شبکه ۲ پخش شد.
۱۳۷۴مهر خوبانسویف سیدمهدویشبکه ۳
۱۳۷۴قصه شب سیمامسعود فروتناپیزود به سوی زندگی شبکه اول
۱۳۷۴علی‌آقا ۱۲۱محمد صالح علاشبکه ۲
۱۳۷۴راهیانعلی بیابانیشبکه ۱
۱۳۷۳آفتاب و عزیزخانمرضا میرکریمیاز برنامه کودک و نوجوان شبکه ۲ پخش می‌شد.
۱۳۷۳همسرانبازیگر مهمانمسعود رسام
بیژن بیرنگ
شبکه ۲
۱۳۷۲–۱۳۷۳فاصلهبازیگرمجتبی یاسینیشبکه ۲
۱۳۷۲روح‌اللهمحمدمهدی عسگرپوراز برنامه کودک و نوجوان شکه ۲ پخش می‌شد.
۱۳۷۲هفته پرماجراعباس زارعیان
فریدون فکوری
در برنامه «سیمای خانواده» شبکه ۱ پخش می‌شد.
۱۳۷۱بیا تا گل برافشانیمخسرو ملکان
۱۳۹۶-۱۳۹۵مجموعه دیواربه دیواربازیگرمهمانسامان مقدماز شبکه ۳ پخش می‌شد
۱۳۹۷-۱۳۹۶دیوار به دیوار ۲بازیگرسامان مقدمشبکه ۳
نگاهی به فیلم قاتل آخرین ساخته دیوید فینچر

شبکه نمایش خانگی

سالنام مجموعهسمتکارگردانتوضیحات
۱۳۹۰فراموشیبازیگرعباس رزیجیپخش در شبکه خانگی

جوایز و افتخارات مهوش وقاری

  • جایزه اول بازیگری برای نمایش «کلاغ»، جشنواره زاهدان؛ ۱۳۶۵
  • جایزه اول بازیگری برای نمایش «آرمون»، جشنواره فجر؛ ۱۳۶۷
  • جایزه اول بازیگری برای نمایش «امشب باید بروم»، جشنواره فجر؛ ۱۳۷۲

صفحه اینستاگرام مهوش وقاری

مهوش وقاری ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 1158پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی مهوش وقاری و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی مهوش وقاری و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی مهوش وقاری ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام مهوش وقاری @mahvashvaghari میباشد و بیش از 65 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام مهوش وقاری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا