اخبار دیگران

جنجالی‌ترین عطرهای بازیگران از لیلا حاتمی تا نوید محمد زاده

در سراسر دنیا ما شاهد افتتاح خط تولید و برندهای مختلف عطر و ادکلن از سوی سلبریتی‌ها هستیم. طرفداران هنرپیشه های مشهور همیشه از عطر و اکسسوری های تولید شده تحت نام و برند سلبریتی محبوبشان استقبال کرده اند. در سالهای اخیر هم در کشور ما بسیاری از هنرپیشه ها با ارائه مجموعه عطرهایی با نام برند شخصی شان توانسته اند طرفدارانشان را راضی کنند. خصوصا اینکه همگی این عطرها در کلاس قیمت اقتصادی دسته بندی شده‌اند.

آشنایی با برند عطر لیلا حاتمی

لیلا حاتمی یکی از پیشتازان این عرصه به حساب می‌آید. لیلا، در سال 1396 با همکاری کمپانی تولید عطر و ادکلن فرانسوی «روبرته» خط تولید خود عطرهای را راه اندازی کرد. برند عطر او تا کنون دو عطر را به بازار معرفی کرده و تولید می‌کند. عطری که به صورت جفت زنانه و مردانه عرضه می‌شود و « تهران» نام دارد.

ادوپرفیوم زنانه تهران لیلا حاتمی

ادوپرفیوم تهران از کلکسیون عطر لیلا حاتمی در سال 96 به بازار عطر و ادکلن عرضه شده است. این ادوپرفیوم جفت مردانه‌ای با همین نام نیز دارد. بطری بی‌رنگ و کریستالی عطر زنانه تهران به صورت مینیمال و هنرمندانه‌ای طراحی شده و مایع صورتی رنگ عطر را با درخششی بی‌نظیر در خود جای داده است.

نت ابتدایی عطر تهران ترکیبی از رایحه‌های مرکباتی و ادویه‌ای است؛ هم‌آمیزی هنرمندانه‌ای از عطر ترش گریپ فروت، رایحه خنک و انرژی بخش ترنج، که با قرارگیری در کنار رایحه تند و ادویه‌ای فلفل و عطر شیرین و شرقی هل، ترکیبی خارق‌العاده را به ارمغان می‌آورند.
نت ابتدایی، تضادی از رایحه‌های گرم و خنک و یادواره‌ای از هم‌آمیزی آب و آتش است. این عطر با نت ابتدایی قوی و قدرتمند، در همان وهله اول توجه را به سمت خود جلب می‌کند.

چرا زمستان بهترین فصل سفر به کیش است؟

ادوپرفیوم زنانه تهران لیلا حاتمی

عطر جنجالی و پر هیاهوی تهران در نت ابتدایی، شما را به استشمام رایحه ملایم و دل انگیز نت میانی دعوت می‌کند. در این نت رایحه گلی یاس سفید و گل بنفشه، در کنار عطر شیرین شکلات قرار می‌گیرد. با محو شدن نت‌های بالایی، وقت خودنمایی نت اصلی و پایه عطر فرا می‌رسد.
ترکیب نت پایه عطری ملایم و فوق‌العاده از در هم تنیدگی رایحه‌های سبز و ادویه‌های شیرین دارد. در این نت رایحه خنک و تند نعنا، با قرارگیری در کنار عطر سبز خزه بوی ملایم و فوق‌العاده‌ای را به مشام می‌رسانند.
در ادامه رایحه شیرین و روح نواز کارامل و عطر مخمل‌گون وانیل، نسیم ملایمی از عطر شیرین این عطر را در ذهنتان به یادگار می‌گذارند.

ادوپرفیوم تهران رایحه گرم و شیرینی دارد. بنابراین می‌تواند همراهی مناسب برای روزهای سرد پاییز و زمستان شما باشد. رایحه شیرین و ملایم این عطر، آن را به انتخابی مناسب برای محافل دوستانه و دورهمی‌های کوچک تبدیل می‌کند. عطر زنانه تهران به صورت ادوپرفیوم و با بالاترین درصد اسانس تولید می‌شود. این عطر ماندگاری خوبی دارد و از نظر پخش بو و سیلاژ، می‌تواند رضایتتان را جلب کند.

ادوتویلت مردانه تهران لیلا حاتمی

ادوتویلت مردانه تهران، جفت ادوپرفیوم زنانه این برند از کمپانی تولید عطر لیلا حاتمی ‌است. هر آنچه که از عطر مردانه انتظار دارید، همه و همه در ادوتویلت تهران جمع شده‌اند. بطری عطر مردانه تهران نیز دقیقا مشابه با جفت زنانه خود تولید شده است؛ تنها تفاوت میان این دو، رنگ شیشه کریستالی آنهاست و عطر مردانه تهران برخلاف جفت زنانه خود، بطری تیره و مشکی رنگی دارد.

چه تلویزیون شهری مناسب سالن‌های نمایش و کنسرت‌ها هستند؟

عطر تهران مردانه در نت ابتدایی رایحه‌ای تند و ادویه‌ای دارد که با تازگی عطر مرکبات ترکیب شده است. این نت شامل عطر مرکباتی و جذاب ترنج، رایحه ادویه‌ای و تند فلفل و عطر شیرین و باطراوت هل است. نت ابتدایی در لحظه اول قدرت ترکیب رایحه‌های این عطر را به خوبی نشان می‌دهد. پس از گذر از نت ابتدایی و ورود به نت میانی، ترکیبی خاص از رایحه‌های میوه‌ای و ادویه‌ای مشامتان را می‌‌نوازد. در این نت شاهد در هم تنیدگی عطر شیرین و میوه‌ای سیب و انگور با رایحه تند و سبز نعناع هندی هستیم.

پس از محو شدن عطر نت‌های بالای ادوتویلت تهران، نت پایه تمام توجهات را به سمت خود جلب می‌کند. ترکیبی قوی و مردانه از رایحه‌های سبز و چوبی که عطری گس و مردانه را رقم می‌زنند. در این نت رایحه سبز و جذاب خزه درخت بلوط، با عطر خس خس هم آغوشی شاعرانه‌ای از رایحه‌ها را به وجود می‌آورد؛ در بطن این رایحه‌ها، عطر کمیاب و گرما‌بخش کهربا خودنمایی می‌کند و بیش از پیش شما را مدهوش می‌نماید.

عطر مردانه تهران در دسته ادوتویلت قرار می‌گیرد و درصد بالایی الکل دارد. این ویژگی، قدرت پخش بوی بالایی به این عطر می‌بخشد. عطر مردانه تهران از نظر ماندگاری نیز رضایت شما را جلب می‌کند. ادوتویلت مردانه برند لیلا حاتمی در دسته عطرهای گرم قرار می‌گیرد و انتخابی خاص و مردانه برای روزهای سرد سال است.

با توجه به قیمت مناسب و مقرون به صرفه عطرهای تولیدی این برند در بازار عطر و ادکلن و ترکیب رایحه‌های قدرتمند و بی نظیر آنها، خرید عطر لیلا حاتمی می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده‌های روزانه و محافل دوستانه شما باشد.

فروش دیاگ خودرو

آشنایی با برند عطر نوید محمدزاده

نوید محمد زاده از سال 1399 نیز به حوزه تولید عطر و ادکلن وارد شده است. این سلبریتی محبوب در همان سال 1399 از اولین کلکسیون عطری خود رونمایی کرد. نخستین تولیدات برند نوید در تیر ماه 99 به صورت جفت زنانه «for her» و مردانه «for him» به بازار عرضه شد. در سال جاری نیز، نوید از کلکسیون جفت دیگری از عطرهایش با نام «سواق» پرده برداری کرد.

 

ادوپرفیوم فور هر نوید محمدزاده

عطر فور هر جز نخستین کالکشن برند نوید محمدزاده و عطری فوق‌العاده برای معرفی آینه تمام قد زنی با اراده و قدرتمند است. این عطر به همراه جفت مردانه خود به نام فور هیم به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. فور هر در قالب ادوپرفیوم تولید شده و کمترین میزان الکل را در انواع عطر به خود اختصاص می‌دهد. بنابراین قدرت ماندگاری فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند؛ از نظر پخش بو و سیلاژ نیز کیفیت قابل قبولی دارد.

نت ابتدایی فور هر ترکیبی هنرمندانه و هیجان انگیز از رایحه‌های مرکباتی و میوه‌ای است. درهم تنیدگی عطر ترش و گس نارنج با رایحه خنک لیمو ترش با قرارگیری در کنار عطر خاص و میوه‌ای سیب ترش ترکیبی خارق‌العاده را در نت ابتدایی رقم می‌زنند.

نت میانی عطر هم رایحه‌ای گلی دارد. این نت شامل ترکیبی از عطر به یادماندنی گل صد تومانی، رایحه رمانتیک و خوشبوی گل رز و عطر شیرین و کاراملی پرالین است. پس از گذر از نت‌های بالای عطر، نوبت به نت اصلی و پایه آن می‌رسد. نت پایه ترکیب از رایحه‌های شرقی و ادویه‌ای است و عطر شیرین و مشام نواز مشک، با رایحه گس و ادویه‌ای چوب سدر هم‌آمیزی هنرمندانه‌ای را رقم می‌زنند.

بروکر آلپاری بهترین کارگزاری برای ورود به بازار فارکس

عطر فور هر در دسته عطرهای معتدل و شیرین زنانه قرار می‌گیرد و عطری مناسب برای همه محافل از مهمانی‌های مجلل و باشکوه، تا قرارهای رسمی و اداری است. فور هر می‌تواند نجات دهنده شما باشد؛ این ادوپرفیوم طبع گرمی دارد و برای استفاده در روزهای سرد پاییز و زمستان انتخاب فوق‌العاده‌ای برای خانم‌های حساس و باسلیقه است.

ادوپرفیوم فور هر نوید محمدزاده

ادوپرفیوم مردانه فور هیم نوید محمدزاده

فور هیم، معنای واقعی شور زندگی و انرژی بی‌نهایت است. این عطر نمایانگر مردی با اراده و حمایتگر است؛ مردی که برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهایش از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. فور هیم مانند جفت زنانه خود در قالب ادوپرفیوم ارائه شده و بنابراین قدرت ماندگاری فوق‌العاده دارد. اما از نظر پخش بو و سیلاژ متوسط عمل می‌کند.

ترکیب رایحه‌های نت ابتدایی این عطر شما را شگفت زده می‌کند. در نت ابتدایی هم آغوشی ترکیبی سبز و مرکباتی را شاهد هستیم؛ رایحه سبز برگ بنفشه، عطر پر طراوت و شاداب ریحان با رایحه مرکباتی و ترش ترنج، نت ابتدایی را به درخششی تمام عیار تبدیل می‌کنند.

در نت میانی این عطر ترکیبی گرم و ادویه‌ای به کار برده شده است؛ درهم تنیدگی جذابی از رایحه شیرین و شرقی جوز هندی و عطر تند فلفل صورتی در نت میانی به چشم می‌آید. نت پایه عطر اما بیش از پیش شما را شگفت زده می‌کند.
ترکیبی مختصر و گیرا از رایحه‌های سبز و ادویه‌ای که در مدت زمان کوتاهی، شما را مدهوش می‌کنند. این نت ترکیبی از رایحه خاص خس خس (وتیور) و عطر ادویه‌ای نعناع هندی است. ترکیبی اغواگر و مدهوش کننده که قدرت و جسارت را در روح شما بیدار می‌کند.

زانوبند زاپیامکس یا زانوبند طبی

فور هیم عطری تلخ و مردانه‌ است و انتخابی باشکوه برای شرکت در مجالس مجلل و قرارهای رسمی محسوب می‌شود. این عطر طبع خنک و سردی دارد و همین مساله فور هیم را به گزینه مناسبی برای استفاده در روزهای گرم بهار و تابستان تبدیل می‌کند. عطر خنک فور هیم همچنین می‌تواند انتخاب مناسبی برای ورزشکاران و افراد با  تحرک و فعالیت بالا نیز باشد.
رایحه خنک این ادوپرفیوم، در طول روز با قدرت هرچه تمام‌تر از شما در برابر گرما محافظت می‌کند و روح جسمتان را در پرانرژی‌ترین حالت ممکن‌شان حفظ می‌نماید.

ادو پرفیوم زنانه سواق نوید محمدزاده

سواق دومین کالکشن عرضه شده از برند عطر و ادکلن نوید محمد زاده است. این عطر توصیف‌گر زنانی قدرتمند و جسور است؛ زنان قدرتمندی که اجازه نمی‌دهند هیچ مانعی جلودار رسیدن آنها به اهدافشان شود. سواق به صورت ادوپرفیوم تولید می‌شود و درصد اسانس بالایی دارد. بنابراین ماندگاری رضایت بخشی را رقم می‌زند؛ این عطر از نظر پخش بو نیز توانسته رضایت طرفداران را به خود جلب کند.

نت ابتدایی سواق زنانه با رایحه گلی و خوشبوی خود، یادواره‌ای از رویاهای دور شماست. عطری که خواسته‌ها و آرزوهایتان را به شما یادآوری می‌کند. در نت میانی عطر، رایحه‌ای ‌از اعجاز یاس سامباک به مشام می‌رسد؛ پلی رویایی که به شما جسارت کافی را برای حرکت به سوی اهدافتان می‌بخشد.
این عطر آمیزه‌ای از امید و آرزوست و جسارت وجودی‌تان را بیدار می‌کند. در نت پایه سواق، عطر شرقی ادویه‌ای نعناع هندی به مشام می‌رسد. این رایحه پرده اصلی نمایش است؛ عطر تند نعناع هندی اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای به وجودتان هدیه می‌کند.

محاسبه سن دقیق و تاریخ تولد

سواق جزء عطرهای گلی مشکی است و رایحه نسبتا تند و گیرایی دارد و برای مهمانی‌های رسمی و کاری انتخابی کاملا مناسب به شمار می‌رود. طبع این ادو پرفیوم گرم و تلخ است و نهایت خواسته شما از عطر را، در روزهای سرد سال برآورده می‌کند.

ادوپرفیوم مردانه سواق نوید محمدزاده

سواق مردانه، رایحه‌ای برآمده از جسارت و مدرنیته‌ است. توصیف‌گر مردی مدرن و بی‌باک که به هرآنچه که طلب کند می‌رسد. این عطر نمایی کلی از جسارت و قدرت بی‌انتهای مردی با روح لطیف است. آمیزه‌ای از قدرت، احساس و مدرنیته!
سواق مردانه مانند همتای زنانه خود به صورت ادوپرفیوم عرضه می‌شود و قدرت ماندگاری بالایی ارائه می‌کند.

این عطر در نت ابتدایی خود ترکیب شگفت انگیزی از رایحه گلی میوه‌ای دارد؛ ترکیب رایحه شیرین و میوه‌ای آناناس با عطر گل رز دراین نت شما را هیجان زده می‌کند. در نت میانی عطر ترکیبی ادویه‌ای میوه‌ای را شاهد هستیم. رایحه شیرین و جادویی انگور، با قرارگیری در کنار عطر تند و سبز نعناع هندی وجودتان را سرشار از حس ماجراجویی می‌کند.

نت پایه عطر سواق، از ستاره نمایش پرده برداری می‌کند. ترکیبی فوق‌العاده از رایحه‌های دلپذیر و باور نکردنی که شما را در آسمان رویاهایتان به پرواز درمی‌آورد. این نت ترکیب هنرمندانه‌ای از رایحه سبز و چوبی درخت توس است که با عطر مخمل‌گون و شیرین وانیل درهم تنیده شده است.

سواق، عطر مردانه و ملایمی است که می‌تواند برای هرموقعیتی، انتخاب درست و مناسبی باشد. تمام عطرهای عرضه شده از برند نوید، قیمت بسیار مناسب و اقتصادی دارند. از این رو خرید عطر نوید محمدزاده می‌توانند گزینه مناسبی برای استفاده روزانه و مداوم شما باشند.

نحوه ی تحویل خودروی اجاره ای در تهران چگونه است؟

با سر زدن به وب سایت روژا شاپ به آدرس https://rojashop.com/ شما می‌توانید به سادگی خریدی آسان و مطمئن داشته باشید. عطر سلبریتی محبوبتان را تنها با چند کلیک سفارش دهید و بعد درب خانه تحویل بگیرید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا