اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

سیر تا پیاز زندگی شیرین بینا و علت کم کاری او

در این بخش بیوگرافی شیرین بینا بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی شیرین بینا از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال مسافری از هند به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او و خواهر بازیگرش و علایقش را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی شیرین بینا آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

شیرین بینا چند سال سن دارد؟

شیرین بینا زاده ۲۹ مرداد ۱۳۴۳است و 57 سال سن دارد.

شیرین بینا مجرد است یا متاهل؟

شیرین بینا متاهل است و همسر او مجتبی بینا نام دارد.

تحصیلات شیرین بینا چقدر است؟

شیرین بینا لیسانس علوم تربیتی از دانشگاه آزاد را دارد.

شیرین بینا فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

شیرین بینا از سال 1372 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی شیرین بینا

نام اصلیشیرین صدق‌گویا
نام هنریشیرین بینا
تایخ تولد۲۹ مرداد ۱۳۴۳ ‏(۵۷ سال)
محل تولدمرند آذربایجان شرقی
محل زندگیتهران
تحصیلاتلیسانس علوم تربیتی از دانشگاه آزاد
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۷۲-اکنون
وضعیت تاهلمتاهل
فرزندیک دختر به نام پریناز
قد161 سانتی متر

بیوگرافی شیرین بینا

بیوگرافی شیرین بینا

شیرین بینا با نام اصلی شیرین صدق‌گویا متولد 29 مرداد 1343 در مرند آذربایجان شرقی، بازیگر است

فارغ التحصیل کارشناسی رشته علوم تربیتی از دانشگاه آزاد است، کتاب خواندن رو خیلی دوست دارد، خواهر او نیز از بازیگران معروف است، ازدواج کرده ولی زیاد اهل آشپزی و خانه داری نیست

قد شیرین بینا

در بیوگرافی شیرین بینا آمده است قد او 161سانتی متر است.

سیر تا پیاز زندگی هدایت هاشمی از فوتبال تا بازیگری و مُخ زنی او از همسرش

بیوگرافی خانواده شیرین بینا

دو خواهر با فامیلی متفاوت

شیرین بینا خواهر نگین صدق گویا می باشد و دلیل تفاوت فامیلی دو خواهر این است که شیرین بینا نام فامیلی همسرش را برای نام هنری خود برگزیده است.شیرین بینا خواهر دیگری نیز به نام الهام دارد.

شیرین بینا و خواهرش نگین صدق گویا
شیرین بینا و خواهرش نگین صدق گویا

از مرگ پدر شیرین بینا تا ناراحتی قلبی همسرش

بینا می گوید:هشتم عید بود ، همه فامیل جمع شده بودند. فکر کنم 40 نفری می شدند، هر کسی از هر دری حرف می زد و پدرم هم مثل همیشه شاد و سرحال از این همه آشنای دور و برش… همه چیز عادی و عالی بود. سفره ناهار پهن شد… هیاهویی توی خانه برپا بود که بیا و ببین، یکی پارچ دوغ به دست وارد حیاط می شد و آن یکی سینی کباب را از روی سر مهمان ها می چرخاند و می گذاشت میان سفره… پدرم یک لحظه آرام و قرار نداشت.او ادامه داد:از موقعی که مادرم فوت کرد، پدرم تمام روزهایش را با من و همسرم می گذراند، به قول خودش یار و غارش همسرم شده بود…. آن روز وقتی مهمان ها رفتند، پدرم رفت استراحتی کند و برای پذیرایی از مهمان های عصر آماده شود، بقیه فامیل برای بعدازظهر همان روز قرار بود به خانه ما بیایند….
این بازیگر افزود:وقتی آمدند، به اتاق پدر رفتم تا او را صدا کنم، بیدار نشد، سریع او را به بیمارستان رساندیم، پزشک ها اعلام کردند پدرم در اثر سکته قلبی فوت کرده است، وقتی شوهرم به بیمارستان آمد و چشم های گریان مهمان ها را دید موضوع را متوجه شد، فشارش بالا رفت و….
بینا اشک هایش را پاک کرد و گفت:می گویند فشار بالا به قلبش فشار زیادی آورده، باید عمل شود، تحمل از دست دادن او را ندارم، از خدا می خواهم این مرا تنهاتر از این نکند….

ازدواج و وضعیت تاهل شیرین بینا

بیشترین جستجوها در بیوگرافی شیرین بینا درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

علت مجرد ماندن مهرانه مهین ترابی چیست؟

شیرین بینا با مجتبی بینا ازدواج کرده و صاحب یک دختر بنام پریناز بینا است که او نیز بتازگی متاهل شده است.

شیرین بینا به همراه دخترش و خواهرش
شیرین بینا به همراه دخترش و خواهرش
مجتبی بینا همسر شیرین بینا
مجتبی بینا همسر شیرین بینا

علایق و حقایقی درباره شیرین بینا

در ادامه بیوگرافی شیرین بینا مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

علاقه شیرین بینا به تئاتر

برای من الان فعالیت های تئاتری دلپذیرتر است و بهتر می توانم با آن ارتباط برقرار کنم. همین طور با همکاران و مخاطبان، چرا که فضای گرم تر و بهتری دارد و خالصانه تر است. در مرحله بعدی سینما و تلویزیون قرار دارند

علاقه شیرین بینا به سفر

در بیوگرافی شیرین بینا آمده است که سفر رفتن را خیلی دوست دارد و فکر می کند بزرگ ترین چیزی که می تواند خوشحالش کند دوست دارد مانند توریست ها با یک کوله راحت سفر کند، همه دنیا را بگردد.

ورزش کردن شیرین بینا

بینا می گوید ورزش را خیلی دوست دارم و از بچگی هم همیشه ورزش کردم و به آن علاقه مندم. خیلی تخصصی ورزش انجام نمی دهم اما در تیم والیبال هنرمندان بوده ام و از بچگی در مدرسه والیبال، بسکتبال و پینگ پنگ بازی می کردم، همچنین تا پارسال که زیاد مشغله نداشتم همراه با خانم آدینه کوهنوردی می کردیم و هفته ای یک بار به کوه می رفتیم. در باشگاه های ورزشی هم به صورت مرتب ورزش می کنم.

کتاب خواندن شیرین بینا

سعی می کنم روزی حداقل 10 صفحه کتاب بخوانم

آدم باید همیشه برای کتاب خواندن وقت بگذارد. من تلاش می کنم این وقت را داشته باشم و قبل از خوابیدن همیشه چند صفحه ای کتاب می خوانم و بعد می خوابم

سختی های نقش فریبا کوثری در سریال مختارنامه چه بود؟

موسیقی مورد علاقه شیرین بینا

از موسیقی هایی در سبک آقای مانی راهنما و آقای حامی لذت می برم. البته در موسیقی سنتی هم کارهای آقای همایون شجریان و قربانی را دوست دارم

آشپزی وغذای مورد علاقه شیرین بینا

خوردن غذا را خیلی دوست دارم بخصوص خورشت فسنجان را خیلی دوست دارم اما برعکس خیلی خانم ها که آشپزی را دوست دارند من خیلی حوصله نمی کنم که زمان برای آشپزی بگذارم مگر اینکه مهمان داشته باشم که آن موقع با عشق و علاقه غذا می پزم.

خاطره شیرین بینا از دوران مدرسه

شیرین بینا:خاطره جذابی که از دوران مدرسه در ذهن من همیشه مانده است که معمولا با شاگرد کناری دوست می شدیم و زمانی که معلم درس می داد,چون نمی توانستیم با هم صحبت کنیم,گوشه کتاب ها برای هم می نوشتیم و حرفهایمان را اینطوری به گوش هم می رساندیم و حالا که به آن فکر می کنم,احساس خوبی به من دست می دهد و برایم تبدیل به یک خاطره به یاد ماندنی شده است. فرزندان ما هنوز هم در این سال ها همان قصه های پرخاطره زمان مدرسه مادرها را در کتاب های درسی شان دارند.همه ما از زمان مدرسه تصمیم کبری و چوپان دروغگو را به یاد می آوریم.این قصه ها تا امروز و فرداها همراه بچه ها هستند.تنها شاید به نسبت تغییر بعضی از متون درسی,قصه های جدیدی برای بچه ها نوشته شده تا آنها هم مثل مادرهای خود این قصه ها را تا زمان فرزندانشان ببرند و برایشان ایجاد خاطره کنند.دخترم پریناز با اینکه چندین سال پس از من به مدرسه رفته,هنوز هم داستان های زمان مدرسه ما مثل دهقان فداکار و تصمیم کبری را دوست دارد و از آن خاطره دارد.حتی به خاطر دارم چند سال پیش وقتی فریدون حسن پور فیلم این قصه را ساخت,پریناز با ذوق و شوق آن را تماشا می کرد.فکر می کنم امروزه زمانی که بچه ها به سن 17 و 18 سالگی می رسند دوران تحصیل برای آنها جذابیت خاصی داشته باشد ولی ناگهان استرس کنکور و سخت گیری های بی مورد این دوران را برای بچه ها زجر آور می کنند.باید با روش های خاص خود با بچه ها رفتار کنیم تا بتوانند بدون هیچگونه زجر و ناراحتی این دوران را با خاطرات شیرین سپری کنند و به تحصیلات خود ادامه بدهند.

دلیل کم کاری شیرین بینا

نقش‌هایی که بعد از «مسافری از هند» به من پیشنهاد می‌کردند نقش‌های بزرگسال شد؛ چون نقش مادر سروش گودرزی را در آنجا بازی کردم، پس از آن تمام کارهای پیشنهادی من نقش مادر و مادربزرگ و مادرشوهر می‌شد که فرزندان بزرگ دارد و چون دیدم که نقش‌های پیشنهادی‌ام کلیشه‌ای و تکراری شده است از بازی امتناع کردم. آن زمان که من نقش مادر سروش گودرزی را بازی می‌کردم شش سال اختلاف سن داشتیم و نکته دیگر آنکه نقش بسیار خوبی بود و جای کار داشت؛ ولی متأسفانه در سینما اینگونه جا افتاده که اگر نقش بزرگسال بازی کنی، دیگر نمی‌توانی در نقش های دیگر بازی کنی

قد بازیگران مرد سینمای ایران چقدر است + اسامی و تصاویر

ما در تمام دنیا می‌بینیم بازیگری که یکبار نقش خانم مسن را بازی می‌کند، بعدتر نقش یک دختر جوانتر را ایفا می‌کند ولی همین محدودیت در اینجا باعث می‌شود که خیلی از بازیگرهای ما جرأت اینکه نقش یک زن بزرگسال را در جوانی بازی کنند از دست می‌دهند و در همان سن، خودشان را نگه می‌دارند. کارگردان‌ها به این فکر نمی‌کنند که فیزیک، چهره و اکت بازیگر طوری است که می‌تواند نقش های متفاوت در ژانر های متفاوت را هم بازی کند و متأسفانه اگر یک بازیگر حتی نقش کمدی را بازی کند مجبور است تا آخر همان گونه باشد.

شروع فعالیت هنری و شهرت شیرین بینا

بازیگری را با خواهرش در سال 1371 با فیلم تیک تاک شروع کردند که هردو بازیگر این فیلم بودند.او برای بازی در فیلم تیک تاک، نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن در دوازدهمین دورهٔ جشنواره فیلم فجر شد.

اما شهرت شیرین بینا به سریال های پرطرفدار چون گوهر کمال در سال 1378 و مسافری از هند در سال 1382 بر میگردد البته او در سریال مریم مقدس نیز در سال 1379 بازی کرده بود.

شیرین بینا در سریال گوهر کمال
شیرین بینا در سریال گوهر کمال
شیرین بینا در سریال گوهر کمال
شیرین بینا در سریال گوهر کمال
شیرین بینا در سریال مسافری از هند
شیرین بینا در سریال مسافری از هند
شیرین بینا در سریال مریم مقدس
شیرین بینا در سریال مریم مقدس

آخرین فعالیت او در سینما فیلم “عشقولانس” به کارگردانی و نویسندگی محسن ماهینی و تهیه‌کنندگی عبدالله باکیده بود که در این فیلم در نقش ثریا در کنار بازیگرانی چون اکبر عبدی ، علی صادقی،سحر قریشی،لعیا زنگنه و بهاره افشاری هنرنمایی کرده است.

شیرین بینا در فیلم عشقولانس
شیرین بینا در فیلم عشقولانس

او اخیرا در سریال جزیره که یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی علی طالب‌آبادی و در شبکه ی نمایش خانگی توزیع شد نیز هنرنمایی کرده است.

فیلم لامینور ؛ اثر نه چندان موفق داریوش مهرجویی

گفتگوی خواندنی با شیرین بینا

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی شیرین بینا مصاحبه ای که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

بین کارهایی که در تمام این سال ها در آنها بازی کرده اید ، کدام ها را نقطه عطف کاری تان می دانید؟

سریال گوهر کمال را خیلی دوست داشتم که در سال ۷۸-۷۹ پخش شد و مخاطبان فراوانی پیدا کرد و بعد از آن مسافری از هند. این کارها جزو کارهایی بود که مخاطبان زیادی داشت و مردم هم دوست شان داشتند و من هم دوست شان دارم.

میانه تان با سفر چگونه است؟

سفر رفتن را خیلی دوست دارم و فکر می کنم بزرگ ترین چیزی که می تواند مرا خوشحال کند و دوست دارم اوقاتم را با آن پر کنم، سفر است. دوست داشتم مانند توریست ها با یک کوله راحت سفر کنم، همه دنیا را بگردم و با همه آدم ها و موقعیت های جغرافیایی و محیطی آشنا شوم اما مشغله زندگی روزمره نمی گذارد.

غذای کدام یک از مناطق ایران را بیشتر دوست دارید؟

در سفر خیلی علاقه ندارم غذاهای تکراری بخورم و دوست دارم به هر جا که سفر می کنم حتما غذاهای آنجا را امتحان کنم به خصوص همیشه جویای غذاهایی هستم که مخصوص آن منطقه است تا بچشم و امتحان کنم. چون پدر من کرمانشاهی بوده اند غذاهای کرمانشاهی را خیلی دوست دارم. غذاهای خیلی خوشمزه ای مثل خورشت خلال دارند، همچنین غذاهای آذربایجانی را هم خیلی دوست دارم به خصوص که گوشت های شان فوق العاده خوش طعم و لذیذ است، غذاهای مشهد هم خیلی خوب است و به لحاظ مزه خوبی که گوشت های شان دارد غذاهای خوشمزه ای هم دارند.

فیلم بدون قرار قبلی اثر جدید بهروز شعیبی؛ سفری از آفاق به انفس

اهل رستوران گردی هم هستید؟

حقیقتش نه خیلی چون این کارها پا و همراه می خواهد، یعنی یک نفر باید باشد که بتوانی با او هماهنگ کنی تا به جاهای مختلف بروید. رستوران گردی و کافه گردی هم بیشتر مخصوص آدم های مجرد و آزادتر است.

رستوران مورد علاقه تان کجاست؟

من چون به غذاهای کبابی علاقه مندم رستوران نایب را دوست دارم.

چقدر اهل سینما و تئاتر رفتن هستید؟

سینما که معمولا فیلم های خوبش را در جشنواره ها می بینم اما تئاترها را بیشتر می بینم و خانم آدینه همراه و همپای من در تماشای تئاتر هستند و معمولا ۸۰ درصد نمایش های روی صحنه را با خانم آدینه می رویم و می بینیم.

میانه تان با کتاب خواندن چطور است؟

کتاب خواندن را خیلی دوست دارم و سعی می کنم روزی حداقل ۱۰ صفحه کتاب بخوانم و آدم باید همیشه برای کتاب خواندن وقت بگذارد. من تلاش می کنم این وقت را داشته باشم و قبل از خوابیدن همیشه چند صفحه ای کتاب می خوانم و بعد می خوابم.

میانه تان با خرید کردن چطور است و خرید مورد علاقه تان کدام است؟

خرید کردن را خیلی دوست دارم. بیشتر دوست دارم برای دیگران خرید کنم و سوغات بخرم به خصوص چیزهای مورد علاقه شان را. برای خودم هم دوست دارم مانتو و شلوار و کفش بخرم.

عجیب ترین شایعه ای که تاکنون درباره خودتان شنیده اید چه بوده؟

عجیب ترین شایعه این بوده که یک تعداد از خبرنگارها از من مرتب سوال می کردند که شما همسر آقای رضا توکلی هستید؟ نمی دانم این شایعه از کجا آمده و برایم جالب است.

نکات خواندنی زندگی الیزابت اولسن Elizabeth Olsen از کودکی تا به امروز

میانه تان با موسیقی چطور است و موسیقی مورد علاقه تان کدام است؟

موسیقی را خیلی دوست دارم و از موسیقی هایی در سبک آقای مانی راهنما و آقای حامی لذت می برم. البته در موسیقی سنتی هم کارهای آقای همایون شجریان و قربانی را دوست دارم.

دل تان که می گیرد چه کار می کنید؟

سعی می کنم در مرحله اول با کسی که خیلی راحت هستم مشکلم را در میان بگذارم و اگر با کسی که صحبت می کنی آدم صادقی باشد حرف هایش خیلی کمک می کند و می تواند راه حل جلوی پایت بگذارد و فضا را تلطیف کند. من معمولا با همسرم و خانم آدینه صحبت می کنم که خیلی کمکم می کنند.

لیست آثار هنری شیرین بینا

در ادامه بیوگرافی شیرین بینا بازیگر جزیره باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی شیرین بینا

  • عشقولانس (۱۳۹۵)
  • پنج ستاره (مهشید افشارزاده ۱۳۹۲)
  • سگ‌های پوشالی (رضا توکلی ۱۳۹۲)
  • هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند (۱۳۹۱)
  • تو و من (محمد بانکی ۱۳۹۱)
  • حریم (۱۳۸۷)
  • شیرین (۱۳۸۷)
  • دایناسور (پرویز شیخ طادی ۱۳۸۶)
  • تسویه‌حساب (تهمینه میلانی ۱۳۸۶)
  • ماه شب چهارده (۱۳۸۵)
  • محاکمه (ایرج قادری ۱۳۸۵)
  • جای او دیگر خالی نیست (۱۳۸۴)
  • سرخی سیب کال (محمدعلی طالبی ۱۳۸۴)
  • رؤیای خیس (۱۳۸۴)
  • تب (رضا کریمی ۱۳۸۲)
  • روزگار سپری شده (۱۳۸۲)
  • فرش باد (کمال تبریزی ۱۳۸۱)
  • سهراب (سعید سهیلی ۱۳۷۸)
  • کیسه برنج (۱۳۷۵)
  • بوی پیراهن یوسف (۱۳۷۴)
  • تیک تاک (۱۳۷۱)

مجموعه‌های تلویزیونی شیرین بینا

سالعنوان مجموعهکارگردانتوضیحات
۱۳۷۴کارآگاهحسن هدایتشبکه ۱
۱۳۷۵تصویر یک رؤیااحمد امینیشبکه ۱
۱۳۷۶در پی فاختهمسعود آب پرور
۱۳۷۷گوهر کمالعباس رنجبرشبکه ۱
۱۳۷۷روزهای زندگیسیروس مقدمشبکه ۳
۱۳۷۸مریم مقدسشهریار بحرانیشبکه ۲
۱۳۷۹کودکی یک نویسندهامیر فیضیشبکه ۲ –
۱۳۸۰پرونده‌های مجهولجمال شورجهشبکه ۲
۱۳۸۱مسافری از هندقاسم جعفریشبکه ۳
۱۳۸۲مشق عشقبهرام بهرامیانشبکه ۱
۱۳۸۲برگه‌های سفیدشفیع آقا محمدیانشبکه ۲
۱۳۸۳کمکم کنقاسم جعفریشبکه ۲ – پخش در ماه رمضان
۱۳۸۳ماه شب چهاردهمحمدعلی طالبیشبکه ۱۱۳ قسمت از این سریال یک فیلم سینمایی به همین نام تهیه شد
۱۳۸۴چه کسی به سرهنگ شلیک کرد؟جواد اردکانیشبکه ۱ – پخش در دهه فجر
۱۳۸۵سلاممحمدرضا فرزینشبکه تهران
۱۳۸۵شکر تلخاحمد کاوریشبکه ۲
۱۳۸۶خواستگارانگلاب آدینهشبکه ۱
۱۳۸۶جایی نزدیک آسمانسامان سالورشبکه ۱
۱۳۸۸عبور از پاییزمسعود شاه محمدیشبکه ۲ – پخش در ماه رمضان
۱۳۸۹قفسی برای پروازیوسف سید مهدویشبکه ۱
۱۳۹۰تقدیرعبدالرضا فیروزانشبکه ۳
۱۴۰۰جزیرهسیروس مقدمشبکه نمایش خانگی
اظهار نظرهای جنجالی داریوش ارجمند درباره ی زنان

تله فیلم های شیرین بینا

سالفیلم، سمتکارگردانتوضیحات
۱۳۸۹تله‌فیلم «ارتباط خانوادگی»بازیگرنادر مقدس
۱۳۸۸–۱۳۸۷بهشت و بهاربازیگرجمشید بیات‌ترکنوروز ۱۳۸۸ شبکه ۱
۱۳۸۷تله‌فیلم «قصیده شب بارانی»بازیگرعلیرضا سبزواری
۱۳۸۶تله‌فیلم «پازل»بازیگرعلی غفاری
۱۳۸۶تله‌فیلم «در انتهای نیزار»بازیگرمصطفی صفاری
۱۳۸۶تله‌فیلم «عروس زندان»بازیگرپرند زاهدی
۱۳۸۴تله‌فیلم «جای او دیگر خالی نیست»بازیگرمهرداد خوشبخت
۱۳۸۲تله‌فیلم «برگه‌های سفید»بازیگرشفیع آقا محمدیان
۱۳۸۲تله‌فیلم «جای توخالی»بازیگرمحسن قصابیان
۱۳۸۰تله‌فیلم «خشم و قضاوت»بازیگرمهرداد خوشبخت

کوتاه

  • دفاع مقدس؛ (عبدالله باکیده ۱۳۷۸)
  • تکه‌ای از آسمان؛ (امیر فیضی ۱۳۷۹)
  • گلی برای نرگس؛ (عبدالرضا فیروزان ۱۳۸۳)
  • جنس دوم؛ لاله مستوفی (۱۳۸۲)

تئاترهای شیرین بینا

  • بر پرده افلاک؛ (حسن سرچاهی ۱۳۸۴)
  • امپراتور و آنجلو؛ (امیر دژاکام ۱۳۸۶)
  • برگشتن (حسین مسافر آستانه ۱۳۹۸)

صفحه اینستاگرام شیرین بینا

شیرین بینا ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 265 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی شیرین بینا و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی شیرین بینا و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی شیرین بینا ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام شیرین بینا @shirin_bina میباشد و 76 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام شیرین بینا
صفحه اینستاگرام شیرین بینا
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا