اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ناگفته های حضور امیر نوری در سوریه و حواشی آن

در این بخش بیوگرافی امیر نوری بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی امیر نوری از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال بدون شرح به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او بعد از لاغری و ناگفته های حضور او در سوریه را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی امیر نوری آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

امیر نوری چند سال سن دارد؟

امیر نوری6 شهریور 1363 است و 37 سال سن دارد.

امیر نوری با کدام نقش به شهرت رسید؟

اوج شهرت امیر نوری با سریال بدون شرح بود.

تحصیلات امیر نوری چقدر است؟

امیر نوری دیپلم دارد.

امیر نوری فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

امیر نوری از سال 1372 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی امیر نوری

نام اصلیامیر نوری
تاریخ تولد6 شهریور 1363
تحصیلاتدیپلم
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1372 تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد168 سانتی متر

بیوگرافی امیر نوری

بیوگرافی امیر نوری

امیر نوری یکی از بازیگران عرصه طنز در کشور است. امیر نوری از کودکی و زمانی که تنها ۹ سال داشت، وارد دنیای بازیگری شده است، اما شهرت او از بازی در سریال‌های یادداشت‌های کودکی و بدون شرح آغاز شد. نوری در سال ۹۹ با انتشار ویدئویی درباره شعار سال، مورد انتقاد شدید قرار گرفت و پس از آن مجبور به عذرخواهی شد. در ادامه بازیگرآنلاین، بیوگرافی امیر نوری را برای شما گردآوری نموده است. اگر شما هم این بازیگر طنز را دوست دارید و بیوگرافی او برای شما جالب است، با ما همراه شوید.

در بیوگرافی امیر نوری امده است:وی متولد 6 شهریور 1363 در تهران، بازیگر است

عکس کودکی امیر نوری
عکس کودکی امیر نوری

تحصیلات امیر نوری

در بیوگرافی امیر نوری لازم به ذکر است او پس از تحصیلات خود تا مقطع دیپلم دیگر درسش را ادامه نداد و شرکت کردن در کلاسهای هنرپیشگی و فن بیان را به ادامه تحصیل در دانشگاه ترجیح داد.

همه چیز درمورد همسر رضا عطاران

دوران ابتدایی را در مدرسه قدس و راهنمایی را در مدرسه شهید منتظری و مقطع دبیرستان را در مدرسه های راهنما و آیت الله سعیدی سپری کرده است.

قد امیر نوری

در بیوگرافی امیر نوری آمده است قد او 168 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده امیر نوری

در بیوگرافی امیر نوری درباره ی خانواده اش میخوانیم: پدرش کارمند شرکت واحد بود که در سال 1391 بخاطر سکته قلبی درگذشت و مادرش نیز خانه دار است، یک خواهر بزرگتر و دو خواهر کوچکتر از خود دارد

خواهر بزرگش ازدواج کرده و یکی از آنان نیز مهندسی می‌خواند و دیگری نیز در دبیرستان درس می خواند.

امیر نوری میگوید: در خیابان وحدت اسلامی تهران متولد شده ام و تا زمانی که سه ساله بودم در آنجا سکونت داشتیم و پس از آن به محل کبریت سازی در نواب تهران رفتیم واکنون در شهرک اکباتان سکونت داریم.هر زمان نیز دلم میگیرد می‌روم در همان محله‌ها و مقابل همان مدرسه ها تا خاطره های گذشته برای من هویدا بشود.

عکسی از امیر نوری و مادرش
عکسی از امیر نوری و مادرش

ازدواج و وضعیت تاهل امیر نوری

بیشترین جستجوها در بیوگرافی امیر نوری درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

امیر نوری در حال حاضر مجرد بوده و هنوز وارد زندگی زناشویی نشده است این بازیگر محبوب که مرز سی سالگی را رد کرده هنوز تمایلی به ازدواج ندارد و می گویند می خواهم زمانی ازدواج کنم و بتوانم وقتم را کاملاً در اختیار خانواده‌ام قرار بدهم.

علایق و حقایقی درباره امیر نوری 

در ادامه بیوگرافی امیر نوری مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

بیوگرافی سروش صحت و ماجرای ازدواج دوم او با ساناز طاری!

از بازیگری راضی ام

فکر می‌ کنم‌ بازیگری‌ بهترین‌ شغل‌ دنیاست

چون‌ در آن‌ واحد می ‌توانی‌ چند شغل‌ داشته‌ باشی‌ وقتی‌ یک‌ بازیگر نقشی‌ را بازی‌ می ‌کند، یعنی‌ برای‌ مدت‌ زمانی‌ شغل‌ آن‌ نقش‌ را می‌ پذیرد

علاقه امیر نوری به سفر

من‌ عاشق‌ سفر کردن‌ هستم‌ و هر وقت‌ فرصتی‌ داشته‌ باشم‌، به‌ سفر می ‌روم‌

تقریباً به‌ تمام‌ ایران‌ سفر کرده‌ ام‌ یعنی‌ به‌ بیشتر استان‌ ها رفته ‌ام‌، اما در کنار ایرانگردی‌، جهانگردی‌ چندان‌ نداشته‌ ام‌ و فقط به‌ چند کشور سفر کرده‌ ام‌

امیر نوری در پاریس

رستوران داری امیر نوری

در بیوگرافی امیر نوری جالب است بدانید آقای نوری حالا در کنار بازیگری از سال 1393 وارد رستوران داری شده است، رستوران شب نشین واقع در دره فرحزاد متعلق به او می باشد

صداگذاری

از دیگر فعالیت‌های این بازیگر می‌توان به انجام کار صداگذاری اشاره نمود. او صداگذاری فیلم‌های «دلقک‌ها» و «پسر آدم، دختر حوا» را بر عهده داشته است.

استقلالی بودم

تا مدت ها طرفدار استقلال بودم اما حالا بی طرف شدم چون در آن مقطعی که استقلال را دوست داشتم، عاشق بازیکنان آن نسل بودم

جالب است بدانید بازی فوتبال یکی از ورزش های مورد علاقه او است و عضو تیم فوتبال هنرمندان است.

امیر نوری میگوید: هفته ای ۴ جلسه زیر نظارت مربی مان «رضا عابدیان» بازیکن اسبق پرسپولیس تمرین می‌کنیم و به غیر از تیم فوتبال هنرمندان، جزءتیم والیبال، تیمی که محمدرضا گلزار تشکیل داده است نیز می باشم.

ارسلان قاسمی و امیر نوری در تیم فوتبال هنرمندان
ارسلان قاسمی و امیر نوری در تیم فوتبال هنرمندان

اوقات فراغت امیر نوری

با کتاب‌ خواندن‌ و گوش‌ دادن‌ به‌ موسیقی‌ و یادگیری‌ آن‌، وقتم‌ را می ‌گذرانم‌ و گاهی‌ اوقات‌ هم‌ با دوستانم‌ هستم‌ و بیشتر در کنار خانواده‌ ام‌ روزها را سپری‌ می کنم

دوستان نزدیک امیر نوری

این هنرمند کشورمان دوستان زیادی در دنیای هنر دارد و رابطه بسیار نزدیک و صمیمانه ای با مجید صالحی، اکبر عبدی، مهران غفوریان، امیر جعفری و بسیاری دیگر از بازیگران دارد و در اغلب مناسبت ها در کنار آنها دیده میشود.

ماجرای کشف حجاب پانته آ بهرام چه بود؟
عکسی از امیر نوری و مهران غفوریان
عکسی از امیر نوری و مهران غفوریان

خاطره شیرین امیر نوری

می‌توانم بگویم اگر بخواهم خاطره تعریف کنم، همه‌ی صفحه‌ های مجله تان پر می‌شود، ولی یک خاطره خوب برایتان می گویم، ولی قبل از آن می خواهم بگویم فریدون حسن پور فردی بود، که مهارت من را در هنر پیشگی کشف نمود.
به من این فرصت را داد تا به این حرفه بیایم، تشکر کنم.

آقای حسن پور قرار بر این بود که در دیلمان،در ناحیه پر پیچ خم در گیلان یک فیلم تولید کند.
من نیز تازه از سر یک کار بسیار سخت فارغ شده بودم.
با من تماس گرفت و گفت که باید بیایم و اینجا نقشی را ایفا کنم، من نیز که تازه همان روز یک ماشین صفر خریداری کرده بودم و حتی فرصت نداشتم نایلون آن را دربیاورم.
ساعت ۵ بعد از ظهر از تهران بیرون زدم و ساعت ۲ شب به گروه پیوستم.
یک پتو به من دادند و گفتند اینجا بخواب تا فردا صبح
راستش با اینکه بسیار خسته بودم، ولی نتوانستم آن شرایط را تحمل کنم و دوست داشتم هر چه زودتر بیخیال فیلم بشوم وچند روزی را استراحت کنم.

صبح روز بعد، اول وقت با دوستم در تهران تماس گرفتم و تلفن حسن پور را به او دادم و گفتم زنگ بزن و بگو که مادربزرگم فوت کرده و من را به تهران بفرستند، و چیزی به من نگویند.

بعد از چند لحظه آقای حسن پور به سراغ من آمد وگفت :

امیر جان معذرت می خواهم لوکیشن‌ها تغییر پیدا کرده‌اند و باید در تهران ایفای نقش کنی! به تهران برو و من نیز که می‌دانستم ماجرا چیست گفتم من می‌خواهم اینجا پیش شما بمانم.

پوشش بهناز جعفری در جشنواره کن

این حرف ها چیست که می‌زنید من می‌خواستم در کار شما ایفا نقش کنم، ولی وی بسیار اصرار نمود که به تهران بروم.
وقتی رسیدم سریع رفتم چابهار تا چند روزی آنجا استراحت کنم.

بعد از چند روز که گذشت آقای حسن پور با من تماس گرفت و گفت امیر جان کجا هستی؟

من صدایم را ناراحت نمودم و گفتم آقا مادربزرگم فوت نموده و شوک بزرگی برای من بود.

ایشان در جواب گفت ما خودمان فیلم می سازیم! برای ما فیلم بازی نکن الان خواهرم تو را در چابهار دیده و به من زنگ زده زود باش بیا دیلمان….

خلاصه آبرو و حیثیتم رفت.

خاطره امیر نوری با علی صادقی

یه ۲۰۶ خریده بودم، با علی تماس گرفتم و گفتم علی یه ماشین خریدم، گفت : بیا دنبالم گفتم : مگه خودت ماشین نداری، می خواهی راننده هم استخدام کنی گفت بیا تا بهت نشون بدم ماشین چیه ؟ وقتی به خانه اش رسیدم، دو تا بلندگو دیدم که اندازه یخچال بود، هر کدومش ۱۵ میلیون تومان قیمت داشت از تعجب داشتم شاخ در می آوردم، منو بگو که کلاس اتومبیلم را می گذاشتم.

رابطه امیر نوری با اکبر عبدی

اکبر عبدی از بازیگران پیشکسوت دنیای هنر است که امیر نوری رابطه بسیار نزدیکی با او دارد.

در اغلب برنامه ها و مراسم هایی که اکبر دعوت میشود، امیر نوری هم در کنار او دیده میشود و رابطه این دو هنرمند فراتر از یک دوستی ساده است و امیر نوری رفت و آمد خانوادگی هم با اکبر عبدی دارد.

امیر نوری اکبر عبدی را بعد از زنده یاد خسرو شکیبایی بهترین بازیگر سینمای ایران میداند و بازیگری را در کنار این هنرمند سرشناس و در دوران کودکی آغاز کرد و درس های زیادی از او آموخته است.

تیپ و لباس نوید محمدزاده در جشنواره کن
امیر نوری در کنار اکبر عبدی
امیر نوری در کنار اکبر عبدی

جراحی امیر نوری

امیر نوری اردیبهشت ماه سال 95 دچار عارضه سینوس پایلونیدال(بازگشت مو به کمر) شده بود و مجبور به انجام یک عمل جراحی شد و بازیگران زیادی برای عیادت از او به بیمارستان رفتند.

عیادت امیر جعفری از امیر نوری در بیمارستان
عیادت امیر جعفری از امیر نوری در بیمارستان

آذر ماه سال 96 بود که امیر نوری بار دیگر تحت عمل جراحی قرار گرفت و تیم پروفسور سمیعی جراحی دیسک کمر او را برعهده داشتند.

عیادت مجید و علی صالحی از امیر نوری
عیادت مجید و علی صالحی از امیر نوری

حضور امیر نوری در سوریه !

از نکات خواندنی بیوگرافی امیر نوری ماجرای حضور او در سوریه است. در سال 1395 امیر نوری مدت به فلوجه سوریه سفر کرد و در توضیح آن گفت :

من نه بخاطر عراق نه سوریه نه پول نه عکس نه کار نه مطرح کردن خودم نه برای سیاست نه تبلیغات، نه یخچال نه کولر نه و … فقط فقط بخاطر ایران و مردمم آمدم

آمدم که از طرف مردم به مدافعان خسته نباشید بگم و دستشون و ببوسم

امیر نوری در فلوجه
امیر نوری در فلوجه

تهدید امیر نوری توسط داعش

حضور او در فلوجه در کنار مدافعان حرم، سرو صدای زیادی به پا کرده تا جایی که او حتی در برخی صفحات مجازی متعلق به اعضای داعش تهدید شد !

انتشار ویدیو دربارهٔ شعار سال ۱۳۹۹

درحالی که رهبر ایران سید علی خامنه‌ای شعار سال ۱۳۹۹ را جهش تولید نام‌گذاری کرد، امیر نوری ویدئویی مربوط به این شعار در فضای مجازی منتشر کرد.انتشار این کلیپ با اعتراض طرفداران رهبر جمهوری اسلامی و حمله به پیج اینستاگرام و تهدید او همراه بود. پس از چند ساعت گزارش‌هایی از بازداشت او در برخی رسانه‌ها منتشر شد، که او یا منبع دیگری صراحتاً آن‌ها را تأیید یا تکذیب نکرد.

روز بعد او با انتشار ویدئوی دیگری از خود، واکنش‌ها به شوخی خود با شعار ‘جهش تولید’ را جوسازی خواند و گفت: «آمدند از آب گل آلود ماهی بگیرند».

زندگینامه بهروز شعیبی و آثار ماندگار او در سینما و تلویزیون

استایل خاص امیر نوری برای بازیگری

ایشان یکی از علت های موفق شدنش را نوع صحبت کردن و استایلش می‌داند و بیان می‌کند:

من به خاطر اینکه چاق می باشم و با چاقی خودم بسیار راحت هستم از نظر کارگردان ها برای هنرپیشگی مناسب می باشم، ولی به دلیل نحوه صحبت کردنم نیز برای کمدی بسیار مناسب می باشم.

نقش جدی به من پیشنهاد نشده و از همان اول که پابه زمینه هنرپیشگی گذاشتم کاراکترهای طنز به من پیشنهاد شد و ایفا نمودم، ولی علاقه دارم نقش جدی را نیز امتحان کنم.

لاغری امیر نوری

او یکی از بازیگران دچار اضافه وزن بود که پس از جراحی کمر خود تصمیم به کاهش وزن گرفت.

امیر نوری پس از کاهش وزن خود تصاویر جدیدی را در اینستاگرامش به همراه اشکان اشتیاق منتشر کرد که تغییرات او کاملا محسوس است.

استایل جدید امیر نوری پس از لاغری
استایل جدید امیر نوری پس از لاغری

شروع فعالیت هنری امیر نوری از 9 سالگی

«امیر نوری» از جمله بازیگران طنز ایران است که با وجود سن کم نامش در وادی طنز ایران به یادگار خواهد ماند. هنوز خیلی از ایرانی‌ها بازی‌هایی که وی در نوجوانی ایفا می‌کرد را به یاد دارند.  به قول خودش عمر چقدر زود می‌گذرد.

بازیگری را بصورت اتفاقی از سال 1372 وقتی تنها 9 سال داشت با سریال “دوستان خوب” به کارگردانی فریدون حسن پور شروع کرد و خیلی زود توانست نظر مخاطب را جلب کند و به دل بینندگان آثارش بنشیند.

برای بار دوم در سال 1376 که 13 ساله بود در سریال جادوی مهتاب بازی کرد

بازیگر شدن امیر نوری برای فرار از مدرسه

امیر نوری از آن دست بازیگران پر از شیطنتی است که ماجرای بازیگر شدن او هم در نوع خودش جالب است.

استعداد امیر نوری توسط فریون حسن پور کارگردان سینما کشف شد و ماجرا از این قرار بود که تیم ساخت فیلم دوستان خوب به کارگردانی فریدون حسن پور مشغول فیلمبرداری بودند و محل فیلمبرداری آنها بامحل فوتبال بازی کردن امیر نوری یکجا بود و همین موضوع سبب شد تا برای اولین بار فریدون حسن پور آنجا امیر نوری را ببیند و به او پیشنهاد بازیگری دهد.

معرفی سریال کره ای ماه در روز Moon in the Day 2023

امیر نوری هم به دنبال راهی برای فرار از درس و مدرسه بود با فهمیدن این موضوع که بچه های این گروه فیلمبرداری مدتی مدرسه نمیروند تصمیم گرفت پیشنهاد فریدون حسن پور را قبول کند و اینگونه بود که وارد دنیای بازیگری شد.

امیر نوری در سینما

امیر نوری در اولین تجربه بازیگری اش در سینما مقابل دوربین فیلم سینمایی دارا و ندار ساخته فریدون حسن پور رفت و اولین تجربه بازیگری او در کنار اکبر عبدی در این فیلم رقم خورد.

این بازیگر کشورمان که همیشه آرزو داشت اکبر عبدی را از نزدیک ببینید همبازی شدن در این فیلم با او برایش یک اتفاق بزرگ بود و به آرزویش رسید و به یکی از کارهای ماندگار او تبدیل شد.

امیر نوری در فیلم دارا و ندار
امیر نوری در فیلم دارا و ندار
امیر نوری و اکبر عبدی در دارا و ندار
امیر نوری و اکبر عبدی در دارا و ندار

شهرت امیر نوری

سریال یادداشت های کودکی به کارگردانی پریسا بخت آور سال 1380 از شبکه پنج سیما پخش شد و امیر نوری یکی از ماندگارترین نقش هایش را در این سریال ایفا کرد. امیر نوری در این سریال بازیگر نقش مملی پسر عزیزآقا و اخترخانم با بازی سیروس گرجستانی و مهرانه مهین ترابی بود که جذابیت های بازی در این نقش در کنار فیزیک بامزه او باعث ماندگاری این نقش شد.

احمد قدکچیان، سیروس گرجستانی و امیر نوری در یادداشت های کودکی
احمد قدکچیان، سیروس گرجستانی و امیر نوری در یادداشت های کودکی

او یکسال بعد در سال 1381 با سریال بدون شرح در کنار بازیگران چون فتحعلی اویسی، امیر جعفری و لیلی رشیدی به اوج شهرت رسید.

سریال بدون شرح به کارگردانی مهدی مظلومی از شبکه سه سیما پخش شد و یکی از سریال های پربیننده تلویزیون بود. بسیاری از بازیگران این سریال با نقش هایشان در این مجموعه ماندگار شدند و امیر نوری هم یکی از آنها بود که نقش حمید دارآبادی پسر دکه داری که مجله شهر قشنگ را می فروخت را بازی میکرد.

بازیگران ایرانی طرفدار پرسپولیس را بشناسید + عکس و فیلم
امیر نوری در سریال بدون شرح
امیر نوری در سریال بدون شرح

امیر نوری در فیلم بعد از ظهر سگی سگی

بعدازظهر سگی سگی نام فیلمی است به کارگردانی مصطفی کیایی و با بازی مجید صالحی، رضا عطاران، بهاره رهنما، علی صادقی، سعید آقاخانی و… محصول سال ۱۳۸۸ است.

امیر نوری در این سریال در نقش کامیار هنرنمایی کرده است.

امیر نوری در بعد از ظهر سگی سگی
امیر نوری در بعد از ظهر سگی سگی

امیر نوری در سریال معراجی‌ها

معراجی‌ها عنوان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مسعود ده نمکی است که در شهریور ۱۳۹۳ در ۲۹ قسمت از شبکه شبکه ۱ پخش شد.

قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند. همین آغاز قصه‌ای می‌شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند.

امیر نوری در این سریال در نقش فرید چاردانگه دوست و همکلاسی عماد هنرنمایی کرده است.

امیر نوری در فیلم معراجی ها
امیر نوری در فیلم معراجی ها

امیر نوری در سریال حکایت‌های کمال

حکایت‌های کمال یک سریال تلویریونی به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی و تهیه کنندگی محسن شایانفر است که در سال ۱۳۹۸ از شبکه دوم سیما پخش شد. این سریال در۳۳ قسمت بر اساس مجموعه داستان حکایت‌های کمال نوشته محمد میرکیانی ساخته شده‌است.

قهرمان داستان پسری نوجوان به نام کمال است. فضای این سریال در دهه ۴۰ در شهرک غزالی می‌گذرد و فضایی طنز و نوستالژی دارد.

بازی مه لقا مینوش زاده و امیر نوری در سریال حکایتهای کمال
بازی مه لقا مینوش زاده و امیر نوری در سریال حکایتهای کمال

امیر نوری در سریال خوش رکاب

خوش‌رکاب سریالی ایرانی ست که به همت گروه حماسه و دفاع شبکه اول سیما و با نویسندگی و کارگردانی علی شاه حاتمی محصول سال ۱۳۸۱ است. این سریال برای اولین بار در نوروز ۱۳۸۲ شبکه ۱ پخش شد.

«خوش‌رکاب» با بازی محمد کاسبی، داستان مردی است که به کامیون خود علاقهٔ بسیاری داشت. دلبستگی او به اندازه‌ای بود که حاضر نبود برای کمک رسانی به جبهه از کامیونش استفاده کند.

اختلاف سنی جواد عزتی و مه لقا باقری چقدر است؟

امیر نوری در این سریال در نقش جواد هنرنمایی کرده است.

امیر نوری در سریال خوش رکاب
امیر نوری در سریال خوش رکاب

لیست آثار هنری امیر نوری

در ادامه بیوگرافی امیر نوری بازیگر معراجی ها باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی امیر نوری

نام فیلمسالکارگردان
دارا و ندار۱۳۷۷
پول۱۳۷۷
پیوند۱۳۷۷
خیمه سبز۱۳۸۱
ازدواج صورتی۱۳۸۳
عاشق۱۳۸۵
در مه بخوان (بالاتر از آسمان)۱۳۸۵
هندوانه شب یلدا۱۳۸۶
بختک۱۳۸۶
شبی در تهران۱۳۸۶
دایره زنگی۱۳۸۶
دلداده۱۳۸۷
پسر تهرانی۱۳۸۷
طلاق به سبک ایرانی۱۳۸۸
بعدازظهر سگی سگی۱۳۸۸
دلقک‌ها۱۳۸۸
خانه به خانه۱۳۸۹
به من نگو دزد۱۳۸۹
من پلیس نیستم۱۳۸۹
کات کلانتری۱۳۸۹
با هم در خانه۱۳۸۹
یک بام و دو هوا۱۳۸۹
اخراجی‌ها ۳۱۳۸۹مسعود ده نمکی
آخرین مجرد۱۳۸۹
من خودم۱۳۹۰
نیش۱۳۹۱
رسوایی ۱۱۳۹۱مسعود ده نمکی
پیش شرط ازدواج۱۳۹۲
مجرد ۴۰ ساله۱۳۹۲
مسابقه ازدواج۱۳۹۲
رد کارپت۱۳۹۲
معراجی‌ها (فیلم)۱۳۹۲
افسونگر۱۳۹۲حسین تبریزی
کی داده؟ کی گرفته؟١٣٩٣علیرضا شاه‌حسینی
ضد ضرب۱۳۹۳
ناردون۱۳۹۴
رسوایی ۲۱۳۹۴مسعود ده نمکی
زیرنظر۱۳۹۷مجید صالحی

آثار تلویزیونی امیر نوری

  • خندوانه
  • دورهمی
  • زنگ آخر
سالعنوان مجموعهسمتکارگردانتوضیحات
١٣٩٩چوب خطبازیگرحمید بهرامیانشبکه سه
١٣٩٩آخر خطبازیگرعلیرضا مسعودیشبکه سه
۱۳۹۸میانبربازیگریزدان فتوحیشبکه پنج
١٣٩٨حکایت‌های کمالبازیگرقدرت الله صلح میرزایی
۱۳۹٧کوباربازیگرفریدون حسن پور
۱۳۹۶سفر در خانهبازیگربهمن گودرزی
۱۳۹۴-۱۳۹۸محله گل و بلبلبازیگراحمد درویشعلی پورشبکه دو
۱۳۹۳تله‌فیلم فرار سرباز شایانبازیگر
۱۳۹۱آماده باشبازیگر
۱۳۹۳ایران برزیلتهبازیگر
۱۳۹۳معراجی‌هابازیگرمسعود ده نمکی
۱۳۹۳زخمبازیگر
۱۳۹۱خانه‌ای روی تپهبازیگر
۱۳۹۰بیدارباشبازیگر
۱۳۹۰موج و صخرهدستیار کارگردان و بازیگرمجید صالحی
۱۳۸۹از یاد رفتهبازیگر
۱۳۸۹شاید برای شما هم اتفاق بیفتدبازیگر
۱۳۸۸تله‌فیلم میشبازیگرمجید صالحی
۱۳۸۷جاده در دست تعمیربازیگرحسین تبریزی
۱۳۸۴-۱۳۸۶من و پوتیبازیگر
۱۳۸۴ارث بابامبازیگر
۱۳۸۳خوش غیرتبازیگرعلی شاه حاتمی
۱۳۸۲بانکی‌هابازیگر
۱۳۸۲پول کثیفبازیگر
۱۳۸۱خوش‌رکاببازیگرعلی شاه حاتمی
۱۳۸۱بدون شرحبازیگرمهدی مظلومی
۱۳۸۱مزرعه آفتابگردانبازیگر
۱۳۸۱همرازبازیگرسامان مقدم
۱۳۸۰ستاره بارانبازیگر
۱۳۸۰یادداشت‌های کودکیبازیگر
۱۳۸۰رستوران خانوادگیبازیگر میهمانحسین سهیلی‌زادهیک قسمت
۱۳۸۰خانه پدریبازیگرفریدون حسن‌پور
۱۳۷۹خانه نیکوبازیگر
۱۳۷۸گنجبازیگر
۱۳۷۸خاطرات طویلبازیگر
۱۳۷۸کاشانهبازیگر
۱۳۷۷سلام کوچولوبازیگر
۱۳۷۶جادوی مهتاببازیگر
۱۳۷۷–۱۳۷۶ ۱۳۷۳پسران عاقلبازیگر
۱۳۷۲دوستان خوببازیگر
فیلم جنجالی زنبور کارگر بعد از 4 سال روی پرده‌ سینما می‌رود

امیر نوری در شبکه نمایش خانگی

  • بالشها
  • سال‌های دور از خانه
  • سریال موچین
علی صادقی و امیر نوری در سریال موچین
علی صادقی و امیر نوری در سریال موچین

صفحه اینستاگرام امیر نوری

امیر نوری ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده ولی پیج قبلی او بسته شد و حالا در صفحه جدیدش 2 پست به اشتراک گذاشته است.برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی امیر نوری و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی امیر نوری ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام امیر نوری @amirnouri1986 میباشد و بیش از 14 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام امیر نوری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا