اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ماجرای جالب عشق و عاشقی بیژن امکانیان در کودکی چه بود؟

در این بخش بیوگرافی بیژن امکانیان بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی بیژن امکانیان از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با فیلم گل های داوودی به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و همسرش و علایقش را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی بیژن امکانیان آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

بیژن امکانیان چند سال سن دارد؟

بیژن امکانیان زاده 27 مرداد 1332 ‏است و 68 سال سن دارد.

بیژن امکانیان چند فرزند دارد؟

بیژن امکانیان دو دختر به نام های یلدا و دنا دارد.

بیژن امکانیان فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

بیژن امکانیان از سال 1359 تاکنون فعالیت میکند.

تحصیلات بیژن امکانیان چقدر است؟

بیژن امکانیان فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر است.

خلاصه بیوگرافی بیژن امکانیان

نام اصلیبیژن امکانیان
تاریخ تولد27 مرداد 1332
محل تولدآبادان
محل زندگیتهران شهر آرا
تحصیلاتفارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران
پیشهبازیگر و تهیه کننده
سالهای فعالیت1359 تاکنون
وضعیت تاهلمتاهل
فرزندانیلدا و دنا
قد178 سانتیمتر

بیوگرافی بیژن امکانیان

بیوگرافی بیژن امکانیان

ستاره دهه ۶۰ سینمای ایران که این روزها بیشتر از هر زمان دیگری در سکوت خبری و کمرنگ شدن در عرصه بازیگری فرو رفته است در زمانی نه چندان دور مرد همیشه ستاره سینمای ایران بود و همیشه منتظر عکسش روی پرده سینماهای کشور بودیم . مرد آرام و بی حاشیه ای که بر خلاف همه هیاهوهایی که امروز دامن اهالی سینما را گرفته است چه در گذشته و چه در حال با لبخندی همیشگی تنها به باورپذیری نقشش برای ما مخاطبان فکر کرده است و با بازی های محکم و قوی خود نقش هایش را برای همیشه در یادمان حک کرده است .

چرا سیاوش خیرابی علاقه ای به ازدواج کردن ندارد؟

او در سال های در اوج بودنش فیلم های تجاری بسیاری بازی کرده و به موقعیتی رسیده بود که بسیاری از بازیگران جوان آرزویش را داشتند اما ناگهان در اوج موفقیت چند سالی از بازیگری کناره گرفت تا اینکه با دیدگاه و روند کاری متفاوتی نسبت به قبل برگشت. این بار امکانیان گزیده کارتر از همیشه شد. دیگر برای او جذابیت بازیگری فقط چالش هایی بود که نقش ها برایش بوجود می آوردند. نقش هایی سخت که در محدودیت های اجرایی باید به بهترین نحو به نمایش درمی آمدند. در ادامه بازیگرآنلاین را دنبال کنید تا نگاهی به بیوگرافی بیژن امکانیان داشته باشیم.

در بیوگرافی بیژن امکانیان امده است:او متولد 27 مرداد 1332 در آبادان ، بازیگر و تهیه کننده می باشد

5سالگی بیژن امکانیان
5سالگی بیژن امکانیان

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران است، همچنین در زمینه تهیه کنندگی ، کارگردانی تئاتر نیز فعال است ، وی بعد از 27 سال فعالیت توانست یک جایزه در این حوزه بگیرد.

در بیوگرافی بیژن امکانیان لازم به ذکر است : او با استادان زیادی از جمله استاد محمدرضا شریفی نیا هم دوره بوده است.

عکس قدیمی از بیژن امکانیان
عکس قدیمی از بیژن امکانیان

قد بیژن امکانیان

در بیوگرافی بیژن امکانیان امده است قد او 178 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده بیژن امکانیان

در بیوگرافی بیژن امکانیان درباره ی خانواده اش میخوانیم: در آبادان به دنیا آمدم ، پدرم کارمند شرکت نفت بود و ما بنا به شغل پدرم به شهرهای مختلف منتفل می شدیم. در آن سالها در مسابقات سراسری بازیگری استان کرمان مقام اول و سپس در سطح استان خراسان مقام اول بازیگری تئاتر را کسب کردم سپس جذب تئاتر شدم.

تیپ متفاوت عمار تفتی و همسرش در مراسم عروسیشان

او سالهاست پدر خود را از دست داده است.همچنین مادر این هنرمند در 16 بهمن 1400 دار فانی را وداع گفت.

بیژن امکانیان و پدرش
بیژن امکانیان و پدرش
بیژن امکانیان و مادرش
بیژن امکانیان و مادرش

همیشه دوست داشتم که در زادگاه تولدم یعنی آبادان زندگی کنم اما به دلیل شغل حرفه ای که دارم حدود 50 سال است که در تهران زندگی می کنم

ازدواج و وضعیت تاهل بیژن امکانیان

بیشترین جستجوها در بیوگرافی بیژن امکانیان درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

اردیبهشت ۵۸ازدواج کردیم. دو دختر دارم که مجردند، یلدا و دنا دخترهای خوبی هستن ولی نمی دانم چرا نسل جدید به ازدواج بها نمی‌دهند. دختر بزرگم فارغ التحصیل تغدیه است و دومی در کار تدوین است.

دنا امکانیان دختر بیژن امکانیان متولد دهه شصت در تهران دستیار تدوین است . دنا امکانیان در آثاری همچون ردکارپت به عنوان دستیار تدوین حضور داشته است.

بیژن امکانیان و همسرش
بیژن امکانیان و همسرش

ماجرای عاشقی بیژن امکانیان

دو بار در زندگی عاشق شدم ، یکبار زمان دبستان در آبادان همسایه‌ای داشتیم که پسرشان رفتار خوبی با من نداشت، مدام زور می‌گفت . تااینکه بالاخره یک روز بلندش کردم و زدمش زمین.

پسرک گریه کرد و دو ساعت بعد با مادر و خواهرش برای دعوا به خانه ما آمدند، من همانجا محو خواهر شدم، باور کنید نه قیافه داشت نه خوش تیپ بود( یه جورایی سیا سوخته بود). بعد از آن روز خیلی سعی کردم به برادرس نزدیک شم حتی می گفتم فری جون بیا منو بزن!

و بار دوم عاشق همسرم شدم.

علایق و حقایقی درباره بیژن امکانیان

در ادامه بیوگرافی بیژن امکانیان مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

کلیپ هایی از خوانندگی مهران مدیری

لطمه فيلم‌ پرفروش را خوردم

من بخاطر اینکه در فیلم هایی حضور داشتم که صرفا تجاری بودند و از نظر تجاری موفق بودند از بازی در بسیاری فیلم های خوب محروم شد

تهیه کنندگی بیژن امکانیان

از زمان فیلم سفر جادویی در سال 1369 و فیلم‌ های پوتین ، دیوانه وار و ناهید تهیه ‌کنندگی برایم جدی بوده و با اتفاقاتی خوبی که افتاد مصمم‌ تر شده‌ ام

بازیگر یا تهیه کنندگی

معتقدم هنوز حرف‌ های زیادی در بازیگری دارم اما باید به سراغت بیایند

بازیگری منافاتی با تهیه‌ کنندگی ندارد و در طول این سالها به نوعی فهمیدم تهیه‌ کنندگی کار خلاقه است و می‌ توان در آن مفید بود و درست عمل کرد

فقط یک جایزه

امکانیان در طول فعالیت هنری خود بجز دو کاندیدای نقش دوم و یک جایزه که برنده تندیس بهترین نقش دوم مرد برای فیلم تقاطع از جشن خانه سینما در سال 1385 شد هیچ موفقیت چشمگیری نداشت

راز جوانی بیژن امکانیان

می‌ترسم چشمم بزنند، ۶۵ ساله‌ام و جوانی من راز خاصی نداره، خیلی اهل خانواده هستم، وفادارم به خانواده و معتقدم به این وفاداری.

به علاوه اینکه من سالهاست باشگاه می‌روم و حقیقتا ورزش سلامتی می‌آورد و استرس و اضطراب ها را دور می‌کند. در یکی از فیلم‌هایم با همین باشگاه رفتن در عرض یک ماه هشت کیلو وزن کم کردم، آن زمان گریم به شکل امروزی نبود، و من در یک فیلم حدود ۸ کیلو اضافه وزن پیدا کردم و دقیقا بعد از آن اتفاق برای پایین آوردم اضافه وزنم به صورت مداوم و برنامه ریزی شده به ورزش روی آوردم.

معرفی سریال ایرانی سوری «حبیب» ؛ ماجرایی در دلِ داعش

عصبانیت بیژن امکانیان

حالم خیلی بد میشه و زیر لب بد و بیراه می‌گویم. حرف‌های …. می‌زنم، نمونه اش هم همین چند وقت پش بود که در ترافیک وقتی یک راننده جلویم پیچید همین رفتار را کردم که ناگهان راننده مقابلم جلو آمد و گفت از شما انتظار نداشتم. قبلا چیزی کنار دستم بود می‌شکاندم اما خب بعدها ک بزرگتر شدم آرام تر شدم و خودم را بیشتر کنترل بیشتر می‌کنم.

شروع فعالیت هنری بیژن امکانیان

من دانشجوی رشته تئاتر دانشکده هنرهای زیبا بودم و در همان زمان در روزنامه اطلاعات به عنوان منتقد فیلم نقد می نوشتم.

بیژن امکانیان دوران خبرنگارى در تحريريه روزنامه اطلاعات
بیژن امکانیان دوران خبرنگارى در تحريريه روزنامه اطلاعات

با فعالیت در سینمای آزاد یکی دو فیلم کوتاه ساختم و در فیلمهای کوتاهی هم بازی می کردم که با پیروزی انقلاب اسلامی و با فراهم شدن زمینه ورود نسلی جدید به سینمای حرفه ای به همراه مهدی صباغ زاده فریدون جیرانی و موسوی تعاونی را به نام “ایفا” تشکیل دادیم و کار اول سینمایی مان را از آنجا آغاز کردیم.

دوران دانشجویی بیژن امکانیان
دوران دانشجویی بیژن امکانیان

کار شرکت تعاونی ما در سینما با این فیلم“آفتاب نشین ها” آغاز شد و من نیز در این فیلم نقش مقابل علی نصریان را بازی می کردم. دو سال بعد در سال 62 صباغ زاده فیلم سینمایی “پرونده” را برای بنیاد مستضعفان و جانبازان ساخت که من نقش کوتاه اما مهمی را در آن بازی کردم و بعد از آن ، جیرانی “سناتور” را براساس طرحی از من نوشت .

شهرت بیژن امکانیان

بعد از تعطیلی شرکت فیلمسازی سال 1363 در فیلم گل های داوودی رسول صدرعاملی کنار مرحوم جمشید مشایخی و داوود رشیدی بسیار دیده شد

بازیگران متولد ماه تیر از الناز شاکردوست تا نیوشا ضیغمی

می گوید نمایش این فیلم  از نظر حسی خیلی روی تماشاگرام تاثیر گذاشت تا جایی که خیلی ها فکر می کردند من نابینا هستم

بیژن امکانیان در فیلم گل های داوودی
بیژن امکانیان در فیلم گل های داوودی

“گل های داودی” کار ملودرامی بود که از نظر حسی خیلی روی تماشاگر تاثیر گذاشت و به همین دلیل هم فیلم ماندگاری شد . بعد از «گل های داوودی» ده ها پیشنهاد مشابه آن را رد کردم و در فیلم هایی حاضر شدم که حس می کردم می توانند چیز تازه ای به کارنامه ام اضافه کنند. مثلا در یک فیلم فقط به این انگیزه بازی کردم که صدابرداری سر صحنه داشت و به من فرصت می داد که با صدای خودم بازی کنم.
البته دوبلورهایی که به جای من صحبت کرده اند، نقش مهمی در موفقیتم به عنوان بازیگر داشته اند، اما می خواستم بازیگری با صدای زنده را تجربه کنم.

فیلم های بیژن امکانیان و اولین جایزه اش

نقش های دیگری هم بودند که در زمان خودشان موفق بودند تا این که رسیدیم به اواخر دهه 1370 با تحولاتی که در عرصه مدیریت فرهنگی و سیاست های سینمایی کشور پدید آمد، سینمای ایران وارد مرحله جدیدی شد. در این دوران واقعا انتخاب چندانی برایم وجود نداشت.
اغلب فیلم ها قصه های سطحی دختر و پسری داشتند و در آن سینما جایی برای من نبود یا دست کم نقش جذاب و وسوسه کننده ای پیشنهاد نشد. پس باید منتظر پیشنهادهای خوب می ماندم که در نهایت با “سربازهای جمعه” این اتفاق افتاد .
بیژن امکانیان در فیلم سربازهای جمعه
بیژن امکانیان در فیلم سربازهای جمعه
وی “تقاطع” را فیلم بسیار خوبی در کارنامه کاریش می داند و از اینکه بعد از 27 سال حضور در سینمای حرفه ای ، “تقاطع” باعث شده ،اولین جایزه اش را برای بازیگری بگیرد می گوید :این جایزه و تشویق برای هر بازیگری که این معنا برایش جدی باشد بسیار ارزشمند خواهد بود.
بیژن امکانیان در فیلم تقاطع
بیژن امکانیان در فیلم تقاطع

ورود بیژن امکانیان به تلویزیون

بعد از 11 سال بازی در سینما در نهایت سال 1371 با فیلم لبه تیغ به کارگردانی جمال شورجه در کنار گوهر خیراندیش و رضا بابک وارد قاب تلویزیون شد

معرفی بانیپال شومون بازیگر مسیحی سینمای ایران
فیلم لبه تیغ به کارگردانی جمال شورجه
فیلم لبه تیغ به کارگردانی جمال شورجه

بیژن امکانیان در نقش توفیق در سریال پدر

بیژن امکانیان در سریال پدر در نقشی متفاوت حضور داشت او در این سریال نقش توفیق خواستگار لیلا پس از مرگ حامد را بازی می کرد.

توفیق در سریال «پدر» یکی از جدیدترین بَدمَن‌های تلویزیون ایران است؛ فردی که با کارهایش حرص هر بیننده‌ای را درآورد و حسابی برای خودش از سوی مخاطبان این سریال و دوستداران حاج علی تهرانی ناسزا خرید.

او خودش معتقد است مجبور بوده اینقدر این نقش منفی را خوب بازی کند تا نقش‌های مثبت سریال بیشتر به چشم بیایند.

بیژن امکانیان و ریحانه پارسا در سریال پدر
بیژن امکانیان و ریحانه پارسا در سریال پدر

بیژن امکانیان در سریال گسل

بیژن امکانیان در سریال گسل در نقش محسن اعتبار که معاون وزیر نیز بود ایفای نقش کرده است. سریال گسل که در سال 96 در تلویزیون به نمایش درآمد سریال پرطرفداری بود که بیژن امکانیان در آن نقش مهمی را ایفا کرده است. سریال گسل را استاد علیرضا بذرافشان ساخته است و با 39 قسمت جذاب و پربیننده توانست مخاطبان زیاد را جذب کند. محسن چگینی تهیه کننده سریال گسل بوده که می گوید برای ساخت این سریال پول زیادی هزینه شده است اما خداروشکر بازده خوبی داده است.

بیژن امکانیان در سریال گسل
بیژن امکانیان در سریال گسل

او اخیرا در شبکه نمایش خانگی فعالتر شده است و در سریال گیسو و سریال دل و سریال خاتون هم هنرنمایی کرده است.

بیژن امکانیان در سریال گیسو

گیسو در ادامه فصل اول مجموعه نمایش خانگی ایرانی عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری است. این مجموعه به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از پلتفرم نماوا پخش میشد. اولین قسمت این سریال چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد.

ناگفته های زندگی امین تارخ بازیگر پیشکسوت و مدرس بازیگری و علت فوت

در این سریال بیژن امکانیان در نقش هوشنگ جابری هنرنمایی کرده است.

بیژن امکانیان در سریال دل

بیژن امکانیان در سریال ” دل “به عنوان یک ملودرام اجتماعی و به کارگردانی منوچهر هادی و و به تهیه کنندگی جواد فرحانی حضور دارد. او در این سریال، در نقش ” اتابک ” (همسر توران . پدر آرش) به جلوی دوربین رفته است.

بیژن امکانیان در سریال دل
بیژن امکانیان در سریال دل

بیژن امکانیان در سریال خاتون

بیژن امکانیان در این سریال در نقش «اسفندیار بختیاری» در سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان به ایفای نقش می‌پردازد.

اسفندیار بختیاری، پدر خاتون، فردی آزادی خواه است که در راه هدفش مدتی را در تبعید و زمانی را در حبس گذرانده است.

بیژن امکانیان در سریال خاتون
بیژن امکانیان در سریال خاتون

تئاترهای بیژن امکانیان

به دلیل اینکه بسیاری از کارهای هنری بیژن امکانیان در عرصه تئاتر بوده است جوایز زیادی از سینمای ایران دریافت نکرده است اما همه می دانند که یک بازیگر موفق در تئاتر بسیار خوب و ایده آل مردم است. وی می گوید کار کردن و بازیگری در تئاتر بسیار سخت تر از کار در سینما است و به دلیل زنده بودن تئاتر بازیگر هرگز نباید مرتکب اشتباه شود و یا اگر دیالوگ در تئاتر از یاد بازیگر برود بسیار آبروریزی خواهد شد اما در سینما اینطور نیست.

لیست آثار هنری بیژن امکانیان

در ادامه بیوگرافی بیژن امکانیان بازیگر کلبه عمو پورنگ باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی بیژن امکانیان

سال تولیدنام فیلمکارگرداننقش
۱۳۹۳کمینشهرام شاه حسینی
۱۳۹۳رخ دیوانهابوالحسن داوودی
۱۳۸۹قصه پریافریدون جیرانیپدر حدیث
۱۳۸۸زیر آبسپیده فارسی
۱۳۸۴تقاطعابوالحسن داودیحمید
۱۳۸۴قلقلکمسعود نوابیامیر/خسرو
۱۳۸۳غروب شد بیاانسیه شاه حسینی
۱۳۸۲سربازهای جمعهمسعود کیمیایی
۱۳۷۶آخرین نبردحمید بهمنی
۱۳۷۶خفاشعلی اصغر شادروان
۱۳۷۶هفت سنگعبدالرضا نواب صفوی
۱۳۷۵فرار از جهنمشفیع آقا محمدیانسیامک
۱۳۷۵نابخشودهایرج قادری
۱۳۷۳حسرت دیدارمحرم زینال زاده
۱۳۷۳دیوانه وارکامران قدکچیان
۱۳۷۳راه افتخارداریوش فرهنگ
۱۳۷۳سال‌های بی‌قراریمسعود نوایی
۱۳۷۲راز گل شب بوسعید خورشیدیان
۱۳۷۰آواز تهرانکامران قدکچیانفریدون
۱۳۶۹در آرزوی ازدواجاصغر هاشمی
۱۳۶۸صنوبرهای سوزانعباس شیخ بابایی
۱۳۶۷شب حادثهسیروس الوند
۱۳۶۶سیمرغاکبر صادقی
۱۳۶۶صعودفریدون جیرانیشهاب افشارپناه
۱۳۶۶گمشدگانمحمدعلی سجادی
۱۳۶۵دبیرستاناکبر صادقیعلی ناصری
۱۳۶۳گل‌های داوودیرسول صدرعاملی
۱۳۶۲پروندهمهدی صباغ زاده
۱۳۶۲سناتورمهدی صباغ زاده
۱۳۶۰آفتاب نشینهامهدی صباغ زاده
حادثه ای تلخ که به بستری شدن الناز شاکردوست در بیمارستان منجر شد
بهزاد جوانبخش ، بیژن امکانیان در فیلم نابخشوده
بهزاد جوانبخش ، بیژن امکانیان در فیلم نابخشوده
بیژن امکانیان ، فریبا کوثری در فیلم آواز تهران
بیژن امکانیان ، فریبا کوثری در فیلم آواز تهران
بیژن امکانیان و ماهایا پطروسیان در فیلم راز گل شب بو
بیژن امکانیان و ماهایا پطروسیان در فیلم راز گل شب بو
بیژن امکانیان در فیلم شب حادثه
بیژن امکانیان در فیلم شب حادثه
بیژن امکانیان و صابر ابر در رخ دیوانه
بیژن امکانیان و صابر ابر در رخ دیوانه

آثار تلویزیونی بیژن امکانیان

  • ۱۳۷۱ لبه تیغ (جمال شورجه)
  • ۱۳۷۹ جاده‌های سبز شمالی (عباس رافعی)
  • ١٣٧٩ ولایت عشق (مهدی فخیم زاده)
  • ۱۳۸۰ دردسر والدین (مسعود نوابی)
  • ۱۳۸۱ روزهای بیاد ماندنی (همایون شهنواز)، (تورج منصوری)
  • ۱۳۸۶ ساعت شنی (بهرام بهرامیان)
  • ۱۳۸۷ سایه تنهایی (بیژن شکرریز)
  • ۱۳۹۳ جاده چالوس (احمد معظمی)
  • ۱۳۹۳ گذر از رنج ها (فریدون حسن پور)
  • ۱۳۹۶ گسل (علیرضا بذرافشان)
  • ۱۳۹۷ پدر (بهرنگ توفیقی)
  • ۱۳۹۸ پناه آخر (داریوش یاری)
بیژن امکانیان در فیلم پناه اخر
بیژن امکانیان در فیلم پناه اخر
بیژن امکانیان در گذر از رنج ها
بیژن امکانیان در گذر از رنج ها

بیژن امکانیان در نمایش خانگی

سالنام سریالکارگرداننقش
۱۴۰۰خاتونتینا پاکرواناسفندیار بختیاری
۱۳۹۸دلمنوچهر هادیاتابک سپنتا
۱۳۹۹گیسو (عاشقانه۲)منوچهر هادیهوشنگ

جوایز و افتخارات بیژن امکانیان

  • برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای فیلم تقاطع در دهمین دوره جشن خانه سینما (۱۳۸۵)
  • کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم تقاطع در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۴)
  • کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای فیلم سربازهای جمعه در بیست و دومین دوره جشن خانه سینما (۱۳۸۲)

صفحه اینستاگرام بیژن امکانیان

بیژن امکانیان ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 291 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی بیژن امکانیان و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی بیژن امکانیان و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی بیژن امکانیان ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام بیژن امکانیان @bijanemkanian میباشد و بیش از 30 هزار دنبال کننده دارد.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند

صفحه اینستاگرام بیژن امکانیان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا