اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

سیر تا پیاز زندگی سارا رسول زاده از مجری گری تا شهرت و علایق عجیب او

در این بخش بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی سارا رسول زاده از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال نجلا به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او و ماجرای ورودش به عرصه ی هنری از مجری گری تا شهرتش را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی سارا رسول زاده آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

سارا رسول زاده چند سال سن دارد؟

سارا رسول زاده متولد 18 شهریور 1368 است و 32 سال سن دارد.

سارا رسول زاده مجرد است یا متاهل؟

سارا رسول زاده در حال حاضر مجرد است.

تحصیلات سارا رسول زاده چقدر است؟

سارا رسول زاده لیسانس رشته مدیریت صنعتی و فوق لیسانس کارگردانی دارد.

سارا رسول زاده فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

سارا رسول زاده از سال 1388 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی سارا رسول زاده

نام اصلیسارا رسول زاده
تاریخ تولد18 شهریور 1368
تحصیلاتلیسانس رشته مدیریت صنعتی و فوق لیسانس کارگردانی
پیشهبازیگر و مجری
سالهای فعالیت1388تاکنون
وضعیت تاهلمجرد
قد165سانتی متر

بیوگرافی سارا رسول زاده

بیوگرافی سارا رسول زاده

در بیوگرافی سارا رسول زاده آمده است :وی متولد 18 شهریور 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.او اصالتا تبریزی است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی می باشد که با تئاتر شروع کرد و با شبکه خانگی به شهرت رسید

قد سارا رسول زاده

در بیوگرافی سارا رسول زاده آمده است قد او 165 سانتی متر است.

امید روحانی پزشک، بازیگر و منتقد سینما که هرگز موبایل نداشته است!

بیوگرافی خانواده سارا رسول زاده

در بیوگرافی سارا رسول زاده درباره ی خانواده اش میخوانیم: خانم رسول زاده در یک خانواده 6 نفره به عنوان بچه ی ته تغاری بدنیا آمده و دو خواهر و یک برادر بزرگتر دارد که هیچ کدام رشته ی هنری ندارد.

یکی از خواهرانش فارغ االتحصیل مقطع دکترا و دیگری حقوق و برادرش مکانیک خوانده است

گفتنی است پدر خانم رسول زاده فوت کرده است و خواهران و برادرشان نیز در خارج از ایران زندگی میکنند.

سارا رسول زاده و پدرش
سارا رسول زاده و پدرش

رسول زاده در یکی از مصاحبات خود گفت : با رشد کردن در چنین خانواده ایی من سراغ تحصیل در رشته ی هنر نرفتم و در حال حاضر دانشجوی مدیریت صنعتی هستم، باید بگم که رشته تحصیلی ام را دوست دارم با احترام به تمام کسانی که هنر خوانده اند باور من این است که تحصیل هنر در ایران فایده چندانی ندارد.

البته نباید از این بگذریم که بچه های گروه هنر فیلم زیاد دیده اند و دایره مطالعاتی شان وسیع است که من سعی می کنم این خلا را با مطالعه شخصی جبران کنم. وی با حمایت و تشویق پدرش مدتی در رشته ی ورزشی هندبال فعالیت داشت اما مادرش ترجیح میداد که مانند دیگر فرزندانش تحصیل را الویت قرار دهد.

ازدواج و وضعیت تاهل سارا رسول زاده

بیشترین جستجوها در بیوگرافی سارا رسول زاده درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

سارا رسول زاده تا به حال ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. چندی پیش عکسی از وی در کنار مهدی یراحی در سایت ها منتشر شده بود و اعلام شده بود که وی با این خواننده ازدواج کرده است که شایعه ای بیش نبوده است.او می گوید هنوز کوچولو هست

فیلم این جمعیت قابل کنترل درانتظار صدور پروانه نمایش

شرایط همسر آینده سارا رسول زاده

بیشتر دوست دارم طرف مقابلم شنونده خوبی باشد. به نظرم آدم ها باید تا ابد دوست بمانند؛ زمانی که عشق از بین می رود ، تازه رابطه معنا پیدا می کند. قطعا تا مدتی آدم جذابیت هایی دارد؛ هنر زندگی کردن زمانی شروع می شود که آن جذابیت ها از بین برود. به این معنا که شما خصوصیت یکدیگر را می دانید و دوست دارید ، کنار هم زندگی کنید. اگر چنین اتفاق بیافتد ، من هم ازدواج می کنم.

علایق و حقایقی درباره سارا رسول زاده

در ادامه بیوگرافی سارا رسول زاده مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

بازیگران مورد علاقه سارا رسول زاده

فاطمه معتمد آریا ، رویا تیموریان،  گلشیفته فراهانی ، ریما رامین فر  ، مریم سعادت و تمام بازیگرهایی که به واسطه چهره مطرح نشده اند را دوست دارم.در ایران همه دنبال چهره هستند و به طرز عجیبی صورت ها شبیه به هم شده. از بازیگران مرد نیز سیامک صفری، فرهاد اصلانی، حمید فرخ نژاد، پرویز پرستویی، علی سرابی، احمد مهران فر را دوست دارم.

نقطه قوت و ضعف سارا رسول زاده

بزرگترین نقطه ضعف من این است که روحیاتم خیلی روی کارم اثر می گذارد

گاهی که اتفاق بدی برام می افتد این را نمی توانم پنهان کنم ، نقطه قوتم این است که پشتکار بسیار زیادی دارم و اصلا آدم مغروری نیستم

تئاتر را ترجیح می دهم

من خودم خیلی آدم تصویری نیستم ، تئاتر را خیلی ترجیح می دهم بخاطر اینکه اعتقاد دارم زندگی که در تئاتر است یک هزارم آن در کار تصویری اتفاق نمی افتد

سیر تا پیاز زندگی پرویز پرستویی طلای 21 عیار سینمای ایران

خودم را نمیگیرم

من یک جوری ام که بعضی ها فکر می کنند خجالتی ام و بعضی ها فکر می کنند خودم را می گیرم ولی شاید در ارتباط برقرار کردن مشکل داشته باشم

اما اگر با یکی رابطه دوست برقرار کنم دیگه خیلی صمیمی و راحت می شوم

وسواس انتخاب نقش

من همیشه وسواس زیادی در انتخاب کار داشتم ، فکر می کنم بزرگترین کاری که بازیگری می تواند بکند اینست که به مخاطب خود احترام بگذارد

در فضای مجازی نیستم

اصلا اهل فضای مجازی نیستم و هر روز ازم می پرسند که سارا این پیج اینستاگرام مال تو هست یا نه ، اما من به هیچ وجه صفحه ای در این شبکه ندارم

با اینکه داشتن صفحه لازم هست اما بنظرم با احترام به همه ، استفاده درست از طرف مخاطبین از این صفحات نمی شود

الگوی سارا رسول زاده در بازیگری

الگو ندارم زیرا معتقدم در هنر نباید کسی را الگو قرار داد، هنر برای زنده ماندن نیاز به زایش و کار نو دارد.

تاثیر چهره و لباس در کیفیت اجرا

به نظر من چهره آنقدر مهم نیست مهم توانمندی یک مجری است. اپرا گِیل وینفری از مشهورترین مجری های جهان از دید برخی شاید به لحاظ زیبایی یک زن معمولی باشد اما این مجری با خلاقیت خود به ملکه میزگردها بدل شد، بنابراین توانمندی یک مجری فقط بسته به ظاهر او نیست.

علاقه سارا رسول زاده به جوراب!

علاقه خاصی به جوراب ها دارم. چند وقت پیش یکی از دوستانم خانه ما آمده بود. به دلیل اینکه خانه ما سرد است ، جوراب پشمی به او دادم. زمان خداحافظی با همان جوراب داشت می رفت؛ با کلی معذرت خواهی از او خواستم جوراب را به من پس بدهد. البته جوراب یادگاری خواهرم بود.

معرفی کامل و نقد فیلم رمانتیسم عماد و طوبا

شروع فعالیت هنری سارا رسول زاده با تئاتر

بصورت جدی فعالیت خود را قبل از دانشگاه با تئاتر عروسکی شروع کرد.

سارا رسول زاده از کودکی به تئاتر علاقه داشت و در دوران دانش آموزی در تئاتر در کانون پرورش فکری کودکان فعالیت داشت و ده سال آنجا کار تئاتر عروسکی کرد و جایزه ی عروسک گردان برتر را دریافت کرد. همان سال ها نیز در تئاتر دانشجویی جایزه بهترین بازیگری گرفت، تا اینکه سال 1389 وقتی 21 ساله بود در برای ورک شاپ دکتر علی رفیعی از بین 40 نفر انتخاب شد

او سپس با 14 نفر دیگر در نمایش یرما به کارگردانی آقای رفیعی اولین بار روی صحنه رفت و به مدت دو سال کنار این کارگردان کار کرد

سارا رسول زاده و علی رفیعی
سارا رسول زاده و علی رفیعی

سارا رسول زاده وقتی مجری شد

اولین کار سارا رسول زاده در تلویزیون سال 1388 با برنامه «ترمه طلا» برای گروه کودک به کارگردانی محمدرضا حیدری بود که در آن کار مجری بازیگر بود.

رسول زاده در این مورد می گوید: بسیاری مرا با نام طلا می شناسند.

ورودم به عرصه اجرا اتفاقی بود ، یک روز کسی که هرگز نفهمیدم چطور و از کجا من را میشناخت تماس گرفت و ازم برای تست مجری گری دعوت کرد تست دادم و قبول شدم به این ترتیب اولین بار در سال 1388 وقتی 20 ساله بودم با برنامه ترمه طلا برای گروه کودک به کارگردانی محمدرضا حیدری مجری گری را شروع کردم.

شخصا اجرا را دوست دارم و بسیار مایل بودم کار در این فضا را تجربه کنم چون فکر می‌کردم کار سخت و جذابی است اما اجرا هرگز دغدغه اصلی من نبود و از آن به عنوان سکوی پرتاب برای بازیگری استفاده نکردم و پس از کار اجرا باز هم به دنیای تئاتر بازگشتم.

رسول زاده کار اجرا را بسیار سخت می‌داند و تجربه تئاتری اش را علت موفقیت در حوزه مجری گری میداند. او پس از موفقیت برنامه ترمه طلا در همان شبکه دوم سیما، مجری برنامه زنده آفتابگردان شد.

اولین روز اجرای زنده ی من بدترین روز زندگی ام بود آن روز باید یک متن دانستی علمی را از حفظ اجرا می کردم من با اعتماد به نفسی که از بازی در تئاتر داشتم متن را یک دور خواندم و گفتم آماده ام به محض روشن شدن دوربین تپق ها بود که پشت سر هم می آمد. بعد از آن اجرا از استودیوی جام جم تا ونک اشک ریختم و فکر کردم این پایان کارم در اجرا است. آن شب خانم آیدا کریمی مربی تئاترم در دبیرستان به من گفت که قرار نیست همه از اول خوب باشند. تو پرانتز بگم که من هیچ وقت دوره ی مجری گری یا بازی ندیدم تنها معلم من تا قبل از آشنایی با دکتر علی رفیعی همین خانم آیدا کریمی در دبیرستان بود. رشته من در دبیرستان تجربی بود و تمام زنگ هایی که درس جدی نداشتیم می رفتم تمرین تئاتر این آخری ها سر کلاس های ریاضی و شیمی هم به هوای تئاتر حاضر نمی شدم.

اجرای زنده خیلی به تئاتر شبیه است. مجری باید بتواند برنامه را جمع کند، چالش به وجود بیاورد تا برنامه جذاب شود.

او پس از موفقیت در این برنامه به شبکه جام جم رفت. در این شبکه برنامه دوستان را که پیش از او زهرا عاملی مجری آن بود را اجرا کرد. سارا برای مدتی هم در برنامه مثبت من از شبکه 5 سیما مشغول به فعالیت شد.

معرفی سریال های پرطرفدار کره ای که ارزش تماشا دارند
سارا رسول زاده در برنامه دوستان
سارا رسول زاده در برنامه دوستان

آخرین حضور او در جایگاه مجری به برنامه با کیفیت سپید پر رنگ با تهیه کنندگی الهه بهبودی بار می گردد. این برنامه تا اواسط سال 1393 ادامه داشت و یکی از موفق ترین برنامه های او بوده است.  او الهه بهبودی رابه سبب برنامه «جمع مـا» کـه آن روزها با اجرای آزاده نامداری پخش می شد، می شناخت.

سارا رسول زاده در برنامه سپید پررنگ
سارا رسول زاده در برنامه سپید پررنگ

من الهه بهبودی را از سر برنامه ی «جمع ما» با اجرای آزاده نامداری می شناختم و از همکاری با او بسیار لذت می برم. کم پیش می آید که یک تهیه کننده خانم با یک مجری خانم کنار بیاید ولی خانم بهبودی با وجود این که سن زیادی ندارند کارشان را به خوبی بلدند و حرفه ی خود را به خوبی می شناسند. «سپید پررنگ» برنامه ایی است پیرامون مشکلات جوانان.در این برنامه مشکلات جوانان را مطرح می کنیم و با مهمان هایمان نیز فارغ از چهره و حرفه ایی که دارند راجب موضوع برنامه گفتگو می کنیم. از مهمانانی که در برنامه حضور داشتند می توان به الهام حمیدی، افسانه پاکرو، بهاره رهنما، مژده لواسانی، شقایق دهقان به همراه دخترش می توان اشاره کرد.

بازیگری سارا رسول زاده جلوی دوربین

بعد از اولین تجربه اجرا در سال 1393 زمانی که 25 ساله بود با سریال پرده نشین در نقش هاجر همسر یک طلبه بنام برتعلی با بازی محسن کیایی جلوی دوربین رفت

سارا رسولزاده در پرده نشین
سارا رسول زاده در پرده نشین

در بیوگرافی سارا رسول زاده لازم به ذکر است او هیچ دوره آکادمیکی را در زمینه بازیگری پشت سر نگذاشته اسـت. تنها حضور او در یک دوره آموزش بازیگری، بـه وُرک شاپ هاي استاد علی رفیعی مربوط میشود. او از یک معلم قدیمی در دوران دبیرستان با نام «آیدا کریمی» هم بعنوان تنها استادش قبل از علی رفیعی نام می‌برد.

آقای علی سرابی در یکی از تئاترها کار مـن را دیده بودو بـه آقای شعیبی معرفی‌ام کرد. بـه دفتر آقای شعیبی رفتم ودر جریان کار و قصه سریال «پرده نشین» قرار گرفتم و متوجه شدم برای نقش هاجر انتخاب شده‌ام. قسمت‌هایي از فیلمنامه راکه نوشته شده بود خواندم و چون قبلا کارهای خوب آقای شعیبی فیلم «دهلیز» را دیده بودم و بـه این گروه اعتماد کردم و همکاری با آنها را پذیرفتم.

گروه و عوامل سریال «پرده‌نشین» بسیار حرفه‌اي بودو برای مـن کـه نخستین کار تصویری‌ام را تجربه می کردم، این موضوع باعث خوشحالی‌ام بود ضمن این کـه نقش هاجر را هم خیلی دوست داشتم. هاجر در عین دلسوز بودن سرسخت هم اسـت. مـن نقش هاجر و جسارت این شخصیت را خیلی دوست داشتم. این کاراکتر از خیلی جهات شبیه مـن نبود و از برخی جهات خصلت‌هاي مشترک داشتیم.

نخستین روزی کـه بـه دفتر آقای شعیبی رفتم برای این کـه درباره سریال و نقش صحبت کنیم، آقای محسن کیایی هم حضور داشت ودر همان جلسه از مـا تست گریم و لباس گرفت و عکاسی کرد. در همان جلسه آقای سرابی بـه مـن گفت: «سارا تـو خود هاجری» «می‌خندد».

آقای سرابی گفت در چهره‌ات شیطنت و تیزهوشی وجوددارد کـه تـو را شبیه بـه کاراکتر هاجر میکند. خوشبختانه مـا در اینکار آقای علی صلاحی را بعنوان بازیگردان درکنار گروه داشتیم کـه برای رسیدن بـه نقش کمک میکرد. همچنین قای شعیبی علاوه بر این کـه کارگردانی حرفه‌اي اسـت، در زمینه بازیگری هم بسیار تواناست.

او بازیگران رابه‌خوبی درک می کند و دست آنها را برای اجرای نقش باز می گذارد و بـه خوبی آنچه از نقش و بازیگر میخواهند را توضیح می دهد. او کارگردانی بسیار صبور اسـت و از پیشنهادها استقبال میکند. همه ی این عوامل بـه مـن برای بازی در نقش هاجر کمک‌کرد.

سارا رسولزاده و محسن کیایی در پرده نشین
سارا رسول زاده و محسن کیایی در پرده نشین

شهرت سارا رسول زاده با عاشقانه ها

شهرت اش از اسفند 1395 با سریال عاشقانه ها در شبکه خانگی به کارگردانی منوچهر هادی کنار بازیگرانی چون هومن سیدی ، محمدرضا گلزار و مهناز افشار شروع شد

زندگینامه سارا بهرامی و تصاویر جذاب و دیدنی او در کودکی
رسول زاده در عاشقانه ها
رسول زاده در عاشقانه ها

تجربه کار سارا رسول زاده با چهره ها

در عاشقانه ها بازی کنار رضا گلزار و مهناز افشار نه تنها سخت نبود بلکه لذت بخش بود ، تمام بازیگران عاشقانه ها دوست داشتنی بودند و تجربه خوبی برایم شد

نامزدی بهترین بازیگر

در بیوگرافی سارا رسول زاده آمده است : او در سال 96 برا بازی در سریال شبکه خانگی عاشقانه نامزد بهترین بازیگر زن بخش درام شد که در نهایت جایزه به خانم ساره بیات رسید

بازگشت سارا رسول زاده به تلویزیون

سارا رسول زاده بعد از چند سال دوری از تلویزیون و حضور در سینما و شبکه خانگی در پاییز 99 با سریال نجلا، به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی به قاب تلویزیون بازگشت. این سریال داستانی عاشقانه و پرکشش پیرامون امام حسین (ع) است و سارا رسول زاده در آن نقش اصلی زن یعنی نجلا را بازی می‌ کند و همین امر به شهرت او می افزاید.

رسول زاده در نجلا
رسول زاده در نجلا

این سریال با 35/5 درصد مخاطب و 83/6 درصد رضایت پربیننده ترین سریال با بیشترین میزان رضایت در پاییز 99 شد.

نقش نجلا خیلی از شخصیت من دور بود ، اما به نظرم آمد می توانم شخصیتی که دوست دارم را خلق کنم و برای من چالش داشت. از بازیگرانی که با آن ها در این سریال کار کردم مثل آزیتا حاجیان بسیار آموختم. نجلا تجربه شیرین ، اما بسیار سختی بود.

در بیوگرافی سارا رسول زاده گفتنیست فیلم “هفت” اولین حضور او در سینما خواهد بود.

لیست آثار هنری سارا رسول زاده

در ادامه بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر عاشقانه باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

زندگینامه و بیوگرافی کامل بابک حمیدیان و بررسی فیلم های او تا موضع سیاسی اش

مجری گری سارا رسول زاده

  • ترمه و طلا (شبکه ۲)
  • آفتاب گردان (شبکه ۲)
  • دوستان (شبکه جام جم)
  •  مثبت من (شبکه تهران)
  • سپید پررنگ ( شبکه دو )

سارا رسول زاده در تئاتر

  •  یرما – 1392
  • چشم در برابر چشم – 1394
  • خاطران یک جامه دار – 1394
  •  به مناسب ورود اشکان – 1395
  •  دختر یانکی – 1395
  •  خواب زمستانی – 1395
  •  آپاردی سیللر سارانی – 1395
  •  عروسی خون – 1396
  • یک زندگی بهتر – 1396
  • چلچلا – 1396
  •  شطرنج – 1397
  • خانه برناردا آلبا – 1397
  • مارلون براندو – 1398
  • مادر هزار ساله – 1398

کار تصویری سارا رسول زاده

  • فیلم کوتاه اینجا نه – 1395
  • سریال پرده نشین – 1393
  • سریال عاشقانه – 1395
  • سریال نجلا – 1399
  • فیلم هفت – 1400

صفحه اینستاگرام سارا رسول زاده

سارا رسول زاده اصلا اهل فضای مجازی نیست و پیج اینستاگرامی نیز ندارد تنها فقط چند فن پیج مانند @_sararasolzade_ عکس های ایشان را به اشتراک میگذارند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا