اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

با آثار هالیوودی پیمان معادی بازیگر ایرانی آمریکایی بیشتر آشنا شوید

در این بخش بیوگرافی پیمان معادی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی پیمان معادی از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال درباره ی الی به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او را میخوانیم و مروری بر آثار ماندگارش میکنیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی پیمان معادی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

پیمان معادی چند سال سن دارد؟

پیمان معادی زاده 9 تیر 1349 ‏و 51 سال سن دارد.

پیمان معادی با چه کسی ازدواج کرده است؟

پیمان معادی با فرانک قوانلو ازدواج کرد و زندگی مشترکشان همچنان پابرجاست.

پیمان معادی چند فرزند دارد؟

پیمان معادی یک دختر به نام باران و یک پسر به نام یاران دارد.

پیمان معادی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

پیمان معادی از سال 1368 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی پیمان معادی

نام اصلیپیمان معادی
تاریخ تولد9 تیر 1349
محل تولدنیویورک آمریکا
محل زندگیتهران،لس آنجلس
تحصیلاتمهندسی متالوژی دانشگاه آزاد کرج
پیشهبازیگر ، فیلم‌نامه‌نویس ، کارگردان
سالهای فعالیت۱۳۶۸–اکنون
همسرفرانک قوانلو
فرزندانک دختر بنام باران و یک پسر بنام رایان
قد170سانتی متر

بیوگرافی پیمان معادی

بیوگرافی پیمان معادی

پیمان معادی را می‌توان جهانی‌ترین ستاره سینمای ایران در حال حاضر به حساب آورد. این بازیگر با تکیه بر چهره شرقی و کاریزمای قابل توجه خود علاوه بر حضور در برخی از مطرح‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر ایرانی، در فیلم‌ها و سریال‌های خارجی جالب توجهی نیز بازی کرده است. جالب است بدانید معادی ابتدا کار خود را با فیلمنامه‌نویسی در سینما آغاز کرد. در ادامه بازیگرآنلاین را دنبال کنید تا نگاهی به بیوگرافی پیمان معادی داشته باشیم.

در بیوگرافی پیمان معادی آمده است: او متولد 9 تیر 1349 در آمریکا بازیگر ، نویسنده و کارگردان است

معادی همچون بسیاری از ستارگان موفق،‌ علاقه خود به دنیای هنر را از زمان کودکی با نگارش شعرها و متن‌های کوتاه نشان داد. این بازیگر پس گذراندن دوران هنرستان، به تحصیل در رشته مهندسی متالورژی در دانشگاه آزاد کرج پرداخت.

او پس از دریافت مدرک کارشناسی خود در این رشته، شروع به نوشتن فیلمنامه کرد.

قد پیمان معادی

در بیوگرافی پیمان معادی آمده است قد او 170 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده پیمان معادی از آمریکا تا ایران

در بیوگرافی پیمان معادی درباره ی خانواده اش میخوانیم:وی در شهر نیویورک سیتی آمریکا از یک زوج ایران به دنیا آمد ، پدرش آن زمان دانشجوی رشته حقوق دانشگاه کلمبیا بود و آنجا کار هم می کرد.

در بیوگرافی پیمان معادی لازم به ذکر است او یک برادر بزرگتر به نام ارسطو و یک خواهر کوچک تر به نام پریسا دارد ، در نهایت این خانواده سال 1355 وقتی پیمان 6 ساله بود به دلیل شرایط کاری پدرش به ایران بازگشتند

پیمان معادی در کنار مادر و خواهر برادرش
پیمان معادی در کنار مادر و خواهر برادرش
پیمان معادی و پدر و فرزندش
پیمان معادی و پدر و فرزندش

ازدواج و وضعیت تاهل پیمان معادی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی پیمان معادی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

پیمان معادی در سال 1384 با همسرش فرانک قوانلو (که برخی از سایت ها اسم همسر پیمان معادی را به اشتباه رعنا حمیدی نوشته اند) ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام باران و یک پسر بنام رایان می باشد

معرفی سریال ترکی پربیننده دختر پشت پنجره

این خانواده بخاطر تابعیت آمریکایی و ایرانی پدر بین لس آنجلس و ایران در رفت و آمدند

عکس همسر پیمان معادی
عکس همسر پیمان معادی
عکس فرزندان پیمان معادی
عکس فرزندان پیمان معادی

اولین بازی پیمان معادی با دخترش باران

در بیوگرافی پیمان معادی لازم به ذکر است او در نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی همایون غنی زاده با دخترش باران همبازی شد. باران معادی نقش پسر بچه این نمایش را ایفا کرد.
پیمان معادی و دخترش باران
پیمان معادی و دخترش باران

معادی تجربه همکاری با دختر هشت ساله‌اش را بسیار خوب را ارزیابی می‌کند و توضیح می‌دهد: « البته باران در فیلم «برف روی کاج‌ها» و حتی فیلم کوتاهی که قبلا ساخته‌ام‌، حضور کوتاهی داشت. احساس خوبی دارم که در تئاتر همبازی من است اما اصلا اصرار ندارم بازیگر شود. کاملا به خودش بستگی دارد. اصلا این طور نیست که من یا مادرش او را به سمت پروژه‌های هنری هل بدهیم، کما اینکه تا به امروز از حضورش در پروژه‌هایی که چیزی برایش به همراه ندارد، پرهیز کرده‌ایم.»

او ادامه می‌دهد:« اما به هر حال باران روحیه هنری دارد‌، نقاشی و طراحی می‌کند،‌ شعر و کتاب می‌خواند. در او یک قوه تمیز دیدن می‌بینم که فردا خودش بتواند انتخاب کند. بدم نمی‌آمد به تئاتر هم سری بزند و خودش ببیند می‌تواند بازی کند یا نه. با این حال، این گزیده کاری را که بر او تحمیل شده، دوست دارم و فکر می‌کنم برای خودش خوب است.»

پیمان معادی هم مانند هر پدر دیگری اضطراب‌های زیادی برای دخترش دارد و شبهایی که با «باران» همبازی است، بیش از شب‌های دیگر دچار استرس می‌شود و خود درباره این استرس‌ها می‌گوید:«شب‌هایی که باران روی صحنه است، هم بیشتر اضطراب دارم و هم لذت بیشتری می‌برم چون به غیر از خودم باید به کس دیگری هم فکر کنم ولی به محض اینکه وارد صحنه می‌شود و شروع به اجرا می‌کند،‌استرسم از بین می‌رود چون حس می‌کنم خیلی خوب اجرا می‌کند و همین، استرس مرا کم می‌کند.»

ظاهرا شباهت باران به پدرش فقط در ظاهر او نیست چراکه پیمان معادی می‌گوید: «روحیه‌ باران شبیه روحیه من است. معمولا اصراری به انجام هیچ کاری ندارد مگر اینکه حس کند در آن کار، خوب است. همانطور که من خود همیشه معتقدم برای انجام هر کاری باید بهترینش را انجام بدهی چون برای تمرین و تحقیق وقت زیاد است. خود من هم دیر شروع کردم ولی حس می‌کنم اگر در پروژه‌ای هستم، باید آن را دوست داشته باشم و چیزی به آن اضافه کنم. دلم می‌خواهد باران هم این گونه باشد.»

علایق و حقایقی درباره پیمان معادی

در ادامه بیوگرافی پیمان معادی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

پیمان معادی نکته سنج اجتماعی سیاسی

در بیوگرافی پیمان معادی خیلی از دوستان اش از قدرت تجزیه و تحلیل او حرف می زنند به همین خاطر او در بسیار از مطالبی که در فضای مجازی به اشتراک می گذارد رد پایی از کاریکاتور و عکس های معنادار سیاسی و اجتماعی دیده می شود

پیشنهادهای هالیوودی پیمان معادی

هیچ‌ کس از پیشنهادات درخشانی کـه هالیوود بـه مـن می‌ دهد خبر ندارد و خودم هم علاقه‌ اي بـه در میان گذاشتن آن ندارم اما بعنوان یک بازیگر ایرانی برای خودم چارچوبی دارم.

ناگفته های زندگی شخصی و هنری حسین یاری و تصاویر دیدنی او

مـن چارچوب‌ هاي بسیار محکمی دارم و همواره برای پذیرش هر پیشنهاد با خانواده و دوستانم مشورت می‌ کنم اگر احساس کنم بازی‌ ام دریک فیلم باعث رنجش بخشی از مردم کشورم می‌ شود، هرگز چنین پیشنهادی را نخواهم پذیرفت.

پیمان معادی در چارچوب زندگی هنری

ولع این را ندارم که خارج از کشور به ستاره تبدیل شوم ، از سن من هم گذشته که چنین اشتیاقی داشته باشم

اما خوشبختانه خانواده و دوستان خوبی دارم که هرگز اجازه نمی‌ دهند ذره‌ ای از چارچوب زندگی‌ هنری‌ ام دور شوم

شخصیت شناسی پیمان معادی

از فیلم‌ ها و کتاب‌ هاي معرفی شده پیمان معادی در اینستاگرام شخصی‌ اش می‌ توان دریافت کـه او طبق معمولً استاندارد‌ هاى بالایى براى خود و دیگران تعیین می‌ نماید و بـه‌ ا صطلاح ساده‌ تر انتظار نگرشی ایده‌ آل نسبت بـه مسائل و رویداد هاي سینمایی، ادبی و هنری از دیگران دارد.

چالش های مورد علاقه پیمان معادی

من چالش‌ ها، گشتن و پیدا کردن چیزهای جدید را دوست دارم ، همه چیز می ‌خوانم هر چیزی که اکران شود تماشا می ‌کنم

فیلم‌ های تمام ژانرها و ملیت ‌ها  را می بینم این کنجکاوی برای من به عنوان بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان، دستاورد بسیاری داشته است

این دیدن ها و شنیدن ها وقتی می نویسم یا سر صحنه هستم به من اجازه می ‌دهند که بتوانم از عهده تصویر کشیدن چیزهای متعدد برآیم‌

شغل دوم پیمان معادی

در بیوگرافی پیمان معادی میخوانیم: وی علاوه بر فعالیت در عرصه هنر و بازیگری، مالک یک گالری ساعت در تهران است.

آموزگار پیمان معادی

آموزگار من در زندگی و فیلمسازی عباس کیارستمی است که در تمام فیلم ‌هایش زندگی را از حلقوم مرگ بیرون می ‌کشید ، بودن آدمی را برتر از یادبود او می ‌دانست

مرگ را برای مردگان می ‌خواست و زندگی را برای زندگان …

انصراف پیمان معادی از جشنواره فجر

پیمان معادی بعد از حوادث آبان و سقوط هواپیمایی مسافربری با شلیک اشتباهی سپاه پاسداران با نوشتن متن زیر از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داد:

همه سایه پوشیم و عزاداریم ، دل هایمان شکسته ، من با کدام دل شاد برم جشواره که جشن بگیریم ؟! نمی توانم

من بازیگرم و تار و پودم را مردم سرزمین بهم بافته اند ، سرزمینی که داغ زیباترین فرزندانش را به سوگ نشسته است ، جشنواره باشد برای روزهایی روشن که بتوانیم همه با هم زندگی را و عشق را ، براستی جشن بگیریم

شروع فعالیت هنری پیمان معادی با فیلمنامه نویسی

در بیوگرافی پیمان معادی همانطور که گفتیم او بعد از اتمام تحصیل خود شروع به نوشتن فیلمنامه کرد.نخستین اثری که به قلم پیمان معادی خلق شد فیلم «آواز قو» به کارگردانی سعید اسدی در سال 79 بود که در آن ستارگان مشهوری چون بهرام رادان، جمشید هاشم‌پور و ساره آرین بازی کردند.

معادی در تا سال 1386 فیلمنامه آثار دیگری چون «کافه ستاره»، «کما» و «عطش» را به رشته تحریر درآورد که تمامی آن‌ها، دست کم از منظر روایی، در سطح قابل قبولی قرار داشتند.

پرستو صالحی عمل زیبایی اش را تکذیب کرد

ورود پیمان معادی به عرصه بازیگری

پیمان معادی در دهه هشتاد شروع نسبتا طوفانی را آغاز کرد و در فیلم‌های زیادی به عنوان نویسنده و بازیگر ظاهر شد که در بیوگرافی پیمان معادی از مهمترین آن‌ها می‌توان به فیلم هایی، چون کما، شام عروسی و کافه ستاره اشاره کرد.

اما شروع بازیگری این بازیگر را می‌توان با فیلم درباره الی اثری خوش‌ساخت و جذاب از اصغر فرهادی و سکوی پرتاب این بازیگر به قله محبوبیت دانست. فیلمی که توانست بعنوان نماینده ایران در کشورهایی، چون آلمان، فرانسه، آمریکا و… به نمایش در آمد و توانست جوایز بسیار زیادی را مال خود کند.

معادی در سال 1387 بعنوان نویسنده فیملنامه به اصغر فرهادی معرفی شد اما فرهادی بجای نوشتن او را دعوت به بازی در فیلم درباره الی کرد.

به این ترتیب او با نقش پیمان کنار چهره هایی چون گلشیفته فراهانی ، ترانه علیدوستی و شهاب حسینی اولین تجربه بازیگری اش را که توام با شهرت بود بدست آورد

پیمان معادی و شهاب حسینی و احمد مهرانفر و رعنا آزادی ور در فیلم درباره الی
پیمان معادی ،شهاب حسینی ،احمد مهرانفر ،رعنا آزادی ور در فیلم درباره الی

شهرت پیمان معادی با جدایی نادر از سیمین

دومین تجربه بازیگری اش سال 1389 دوباره با اصغر فرهادی در فیلم جدایی نادر از سیمین بود که اینبار جایزه خرس نقره ای بهترین مرد جشنواره برلین را هم گرفت

فیلم جدایی نادر از سیمین اولین فیلم ایرانی بود که توانست در سال ۲۰۱۱ جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را مال خود کند.

معادی بعد از بازی در این فیلم و شهرت فراوانی که بدست آورد در سال ۲۰۱۴ در کنار بازیگر شناخته شده سینمای هالیوود کریستن استوارت (Kristen Stewart) به کارگردانی پیتر ستلر به ایفای نقش بپردازد.

پیمان معادی در فیلم جدایی نادر از سیمین
پیمان معادی در فیلم جدایی نادر از سیمین

این بازیگر که چند سالی را در سینماهای خارج از کشور سپری کرد بار دیگر به ایران آمد و در فیلم‌های متوسط «ملبورن» و «قصه‌ها» هنرنمایی کرد.

او در سال ۱۳۹۵ در فیلم ابد و یک روز به ایفای نقش پرداخت و بازی وی مورد توجه منتقدان قرار گرفت و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما را به دست آورد.

نوید محمدزاده و پیمان معادی در فیلم سینمایی ابد و یک روز
نوید محمدزاده و پیمان معادی در فیلم سینمایی ابد و یک روز

وی در سال 1397 در دو فیلم «ناگهان درخت» و «متری شیش و نیم» بازی کرد. «ناگهان درخت» دومین ساخته صفی یزدانیان و یکی از ضعیف‌ترین آثار سال‌های گذشته سینمای ایران به حساب می‌آید.اما «متری شیش و نیم» در نقطه مقابل آن اثر قرار داشت.

سعید روستایی بعد از موفقیت بسیار زیادی که برای ساخت فیلم ابد و یک روز بدست آورده بود سرانجام در سال ۱۳۹۷ فیلم متری شیش و نیم را که تشکیل شده از همان بازیگران قبلی بود را بر روی پرده سینما‌ها برد که با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بود.

معادی در فیلم متری شیش و نیم برنده تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ شد.

پیمان معادی در فیلم متری شیش و نیم
پیمان معادی در فیلم متری شیش و نیم

درخت گردو به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌ کنندگی سیدمصطفی احمدی با بازی پیمان معادی , مهران مدیری , مینا ساداتی می باشد.

اما پیمان معادی. بهترین بازی عمرش را گذاشته بود برای فیلم درخت گردو. او که هیچ ریشه کردتباری ندارد، چنان توی روح قادر رفته بود که گفتند حین ضبط فیلم چند روزی را در بیمارستان بستری شده است و به زور آمپول و سِرُم رفته بود جلوی دوربین. طوری کُردی حرف می‌زد که گویی توی همان روستای قادر به دنیا آمده و بزرگ شده است.

کلیپ هایی از خوانندگی رویا نونهالی داور عصر جدید

در پایان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم «درخت گردو» به پیمان معادی اهدا شد. این بازیگر برای دریافت جایزه‌اش در سالن حضور نداشت. او با ارسال پیامی ویدئویی در مراسم حضور پیدا کرد و جایزه‌اش را به نیابت از او محمدحسین مهدویان و بازیگر خردسال فیلم گرفتند.

پیام پیمان معادی برای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

معادی از طریق پیامی ویدیویی گفت: به همه همکارانم خسته نباشید می گویم به دلیل حضور در پروژه خارج از کشور شانس نداشتم درخشش شما را بینم از مهدویان به خاطر راهنمایی هایش تشکر می کنم از مصطفی احمدی ممنونم که کمک کرد به خاطر روایت یک قصه مهم شریک باشم تشکر می کنم.

پیام ویدئویی پیمان معادی برای اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را می بینید که پس از اعلام نامش به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در مراسم پخش شد.

چرا پیمان معادی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر حاضر نشد؟

سعید راد عضو هیأت داوران در هنگام اهدای سیمرغ بهترین بازیگر نقش اصلی مرد با اشاره ضمنی به برگزیدگان غایب مراسم گفت: سینما هستی است. حرکت رو به جلو است. دوست داشتم  استادانی که با آن‌ها کار کرده‌ام اینجا باشند. ما شکست خورده نیستیم.

تعجب می‌کنم استادان بزرگی مثل احمدرضا درویش، ابراهیم حاتمی کیا و مسعود کیمیایی که با آن‌ها کار کرده‌ام چرا امروز نیستند؟ قهر برای چیست؟ کجای دنیا برای ما دست زده‌اند به جز اینجا؟ این بچه‌ها (بازیگران فیلم خورشید) به ما درس می‌دهند.‌ کسانی که این بالا جایزه گرفتند برای آن‌ها دست زدیم. حالا این کارها برای من غریبه است که چرا نمی‌آیند و جایزه های خود را بگیرند؟

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد به پیمان معادی برای «درخت گردو» رسید. بنابر اعلام محمدرضا شهیدی‌فرد معادی به دلیل حضور در خارج از کشور در مراسم غایب بود و محمدحسین مهدویان کارگردان «درخت گردو» این تندیس را به جای بازیگر اصلی فیلمش تحویل گرفت.

مهدویان حین دریافت جایزه پیمان معادی گفت: به دلایلی در جشنواره نبود ولی حضورش را از ما دریغ نکرد، از ابتدای جشنواره پیمان اعلام کرد در کنار شما هستم. از طریق صفحه‌اش ما را حمایت کرد از طریق تلفن در نشست ما حضور داشت. خوشحالم که برای فیلم من اولین سیمرغش را گرفت.

پیمان معادی در درخت گردو
پیمان معادی در درخت گردو

کارگردانی

پیمان معادی پس از موفقیت بی‌نظیر «جدایی نادر از سیمین»، تصمیم به ساخت نخستین فیلم سینمایی خود گرفت. این فیلم «برف روی کاج‌ها» نام داشت و در آن بازیگران مشهوری چون مهناز افشار، صابر ابر و حسن معجونی به ایفای نقش پرداختند. «برف روی کاج‌ها» را می‌توان اثری جسورانه و قابل قبول دانست که در آن زمان به دلیل موضوع حساس خود زیر تیغ سانسور رفت. جنجال‌های پیرامون این فیلم آن را در فهرست آثار تحریمی حوزه هنری قرار داد. معادی این اثر را کاملا به شکل سیاه و سفید فیلمبرداری کرده است. این فیلم در سی‌امین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

بیوگرافی همایون ارشادی بازیگر ایرانی موفق در عرصه بین المللی

پس از جنجال‌های برف روی کاج‌ها، معادی به آمریکا رفت تا در نخستین فیلم خارجی خود بازی کند.

بمب؛ یک عاشقانه دومین فیلم اوست که در سی و ششمین جشنواره فجر، جایزه ویژه هیئت داوران، جایزه بهترین کارگردانی در ششمین دوره جشنواره فیلم بسفر و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در چهارمین دوره جشنواره فیلم سینه ایران تورنتو و جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره آسیا پاسیفیک در سال ۱۳۹۳ دریافت کرده‌است.

النی کاریندرو، موسیقی ساز مطرح سینمای جهان که موسیقی متن بسیاری از فیلم‌های تئو آنگلوپولوس را ساخته با حضور در پروژه بمب؛ یک عاشقانه برای نخستین بار موسیقی یک فیلم از سینمای ایران را ساخته‌است

حضور پیمان معادی در هالیوود و آثار جهانی

حضور پیمان معادی در هالیوود و آثار جهانی
حضور پیمان معادی در هالیوود و آثار جهانی

بعد از تجربه موفق آقای معادی در فیلم جدایی نادر از سیمین در عرصه بین المللی ، توانست در سال ۲۰۱۴ در سریالی به نام آن شب محصول شبکه اچ‌بی‌او به کارگردانی استیون زایلیان بازی کرد که در سال ۲۰۱۶ پخش آن آغاز شد، معادی در این سریال در کنار جان تورتورو و مایکل کی ویلیامز نقش شخصیتی به نام سلیم خان را ایفا می‌کند. زایلیان یکی از نویسندگان فیلم‌نامه فهرست شیندلر اثر استیون اسپیلبرگ بوده‌است.

فیلم شش زیر زمین (six underground) دومین همکاری پیمان معادی با مایکل بی بعد از فیلم «۱۳ ساعت» است که روز بیست و سوم آذرماه در نتفلیکس پخش شد. این چندمین فیلم هالیوودی پیمان معادی محسوب می‌شود. پیمان معادی در این فیلم با بازیگرانی، چون رایان رینولدز و ملانی لوران همبازی شده است.

نام کاراکتری که پیمان معادی در این فیلم نقش‌اش را بازی می‌کند مورات عالیم‌اف است. این تریلر اکشن کمدی داستان شش نفر از یک گروه ضربت است که برای به زیر کشیدن مجرمان بدنام، مرگ خودشان را جعل کرده‌اند تا به این ترتیب راحت‌تر بتوانند به آن‌ها ضربه بزنند.

رهبر گروه هم رینولدز است که هر کدام از آن‌ها را بابت یک توانایی منحصر به فرد دور هم جمع کرده است. کسانی که تمایل دارند گذشته‌شان را پاک کنند و آینده را بسازند. نقش پیمان معادی البته فرعی است، اما در یکی دو صحنه‌ی اکشن حضور خوبی دارد.

البته نه فیلم «۱۳ ساعت» و نه «شش زیر زمین» هیچ‌کدام به مذاق منتقدان خوش نیامدند. منتقدان درباره‌ی این اکشن آخر مایکل بی معتقدند که بیش از اندازه پر سر و صدا و قابل پیش‌بینی است.

پیمان معادی در هالیوود
پیمان معادی در هالیوود
پیمان معادی در هالیوود
پیمان معادی در هالیوود

معادی در سال ۲۰۱۴ به عنوان بازیگر نقش اول در کمپ ایکس ری در نقش علی به ایفای نقش پرداخت. کریستن استوارت به عنوان نقش مکمل وی در این فیلم ظاهر شد. تا همین امروز هم آن فیلم طولانی‌ترین نقش‌آفرینی‌اش خارج از سینمای ایران و در هالیوود به شمار می‌رود. در آن فیلم معادی نقش زندانی را بازی می‌کرد که توسط آمریکایی‌ها در خاورمیانه دستگیر شده بود و با کاراکتر آرامش موفق می‌شود با استوارت که زندانبانش است رابطه‌ی دوستانه‌ای برقرار کند.

کمپ ایکس ری در جشنواره فیلم ساندنس رونمایی شد و بازی معادی مورد توجه منتقدان و عموم قرار گرفت.

پیمان معادی و بازیگران فیلم کمپ ایکس ری
پیمان معادی و بازیگران فیلم کمپ ایکس ری

معادی در سال ۲۰۱۵ به پروژه آخرین شوالیه‌ها پیوست و همبازی مورگان فریمن و کلایو اوون شد. او نقش پادشاه ظالم را داشت و البته آن‌قدر فیلم فاجعه‌ای بود که حتی بازی معادی را هم تحت‌تاثیر خودش قرار داد.

معرفی فیلم باغ کیانوش؛ داستانی جنگی برای مخاطبان نوجوان
پیمان معادی در فیلم آخرین شوالیه ها
پیمان معادی در فیلم آخرین شوالیه ها

آخرین نقش‌آفرینی پیمان معادی در سطح جهانی، حضوری کوتاه در سریال Westworld بوده است.

پیمان معادی در Westworld
پیمان معادی در Westworld

پیمان معادی جایزه صدا ، وجدان حقیقت

مرکز عمومی امور مسلمانان هالیوود (MPAC) پس از اکران فیلم کمپ ایکس ری از پیمان معادی با اهدای جایزه صدا و وجدان حقیقت و متن زیر تقدیر کرد

ما این افتخار را داریم از شما به عنوان مسلمانی که با بازی در فیلم کمپ ایکس ری فضای مناسبی را برای اعتراض به رفتارهای ضدبشری نسبت به یک مسلمان زندانی شده ، رقم زدید تقدیر کنیم

پیمان معادی در فیلم کمپ ایکس ری
پیمان معادی در فیلم کمپ ایکس ری

مصاحبه خواندنی با پیمان معادی

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی پیمان معادی مصاحبه ای که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

پیمان معادی جدا از بازیگری، دو فیلم هم کارگردانی کرده؛ «برف روی کاج‌ها» و «بمب؛ یک عاشقانه». هردو فیلم قابل‌تأمل بودند، بـه‌خصوص فیلم اخیر کـه اینروزها در سینماها اکران شده و درباره یکی از مهم ترین دهه‌ها از تاریخ انقلاب؛ یعنی دهه 60 خورشیدی حرف‌هایي دارد. با پیمان معادی بـه بهانه اکران فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» مصاحبه کرده‌ایم کـه می خوانید.

شش سال از ساخت نخستین فیلمتان؛ «برف روی کاج‌ها» می‌گذرد. چرا ساخت فیلم جدید این‌قدر برایتان طول کشید؟

بخاطر حضورم در پروژه‌هایي کـه مجبورم می کرد مدام سفر کنم. چهار فیلم خارج از ایران و یک سریال در نیویورک بازی کردم کـه مورد اخیر یک‌سال‌ونیم زمان برد. در ایران هم فیلم «ابد و یک روز» را بازی کردم و البته پیش‌تولید فیلم «بمب…» هم سه سال طول کشید. منتها از هم اکنون برای فیلم بعدی آماده هستم و سعی میکنم فاصله بین فیلم‌هایم بیشتر از یک سال نشود.

بیشتر بـه کارگردانی علاقه‌مند هستید یا این کـه قصد دارید بـه‌طور موازی با بازیگری آنرا پیش ببرید؟

درحال‌حاضر برای چند پروژه بـه‌عنوان کارگردان خیلی جدی مشغول برنامه‌ریزی هستیم. اگرهم نقش مناسبی در فیلم خوبی پیشنهاد شود سعی می کنم برنامه‌هایم را کمی جابجا کنم. در غیر این صورت طبق برنامه‌ریزی‌ام پیش خواهم رفت.

بدون‌شک دهه 60 یکی از پرتلاطم‌ترین و درعین‌حال کشف‌نشده‌ترین دوره‌هاي انقلاب اسـت و با این کـه سن کمی داشتیم، این دوره را از نزدیک درک کرده‌ایم.ایده مرور وقایع این دهه از کجا می آید؟

جمله‌اي از مایا آنجلو خوانده بودم کـه می گفت: «رنجی بزرگ تر ازآن نیست کـه داستانی ناگفته را در درونت تاب بیاوری». خب خیلیها این رنج درون از دهه‌ 60 را روایت شخصی کرده‌اند، چون دهه 60 در ذهن همه ی مـا حضور فعالی دارد. البته خیلیها میخواهند ازآن تصویری نوستالژیک بسازند یا همه ی آن محدودیت‌ها را فرصت نمایش دهند.

خیلیها هم ظاهراً دوست دارند دوباره همان شرایط تکرار شود و «صفا و صمیمیت» برگردد؛ اما بـه قول سعدی: «حدیث عشق چـه حاجت کـه بر زبان آری/ ‏بـه آب دیده خونین نوشته صورت حال». بـه‌هر حال این قصه بیش از 10 سال در ذهنم بود؛ مثل خیلی از قصه‌ها کـه چندین‌سال در ذهنم جای گرفته بود. همیشه طرح‌هایي با خود همراه دارم تا زمان ساخت آن ها فرابرسد. قصه «بمب…» هم سالها در ذهنم بود.

ماجرای مهاجرت و زندگی امیرحسین صدیق در روستا چه بود؟

اتفاقا دوران موشک‌باران را خودم از نزدیک تجربه کرده بودم. بهمین دلیل در تولید، همه ی‌چیز بـه نزدیک‌ترین و واقعی‌ترین شکل ممکن ساخته شد؛ مثلاً مدرسه هزارو 300 متری گرفتیم و مدرسه 300 متری مشابه همان مدرسه‌اي کـه خودم می‌رفتم را در آن ساختیم. لباس‌ها و گریم‌هاي معلم‌ها را از روی عکس‌هایي کـه داشتیم انجام دادیم. حتی از اسامی واقعی افراد استفاده کردیم و رفتارهای آن ها رابه نمایش گذاشتیم.

سیامک انصاری در آن دوره هم‌کلاس مـن بودو مدیر و ناظم مدرسه‌مان را خوب می‌شناخت و مـا تقریباً تمام آن رفتارها را تجربه کرده بودیم. حتی برادرم برخورد خشونت‌آمیز ناظم را کاملا تجربه کرده بود! کوچه‌ها، ‌ساختمان‌ها، ‌حتی منزل محل زندگی‌مان همان‌گونه بود کـه در فیلم شاهدش هستید. درواقع احساس میکردم اتفاقی افتاده و شانس آوردیم کـه زنده ماندیم و حالا وقتش رسیده کـه آن دوران را روایت کنیم تا مردم ببینند.

جالب اسـت بدانید خیلی از جوانان تصوری ازآن دوران ندارند! با افراد بسیاری دراین مورد صحبت کرده‌ام؛ مثل پسر 27 ساله‌اي کـه کوچکترین اطلاعی از زمان موشک‌باران تهران نداشت! پس واجب دیدم کـه این اتفاقات رابه تصویر بکشم. اصلا نسل جدید خبری ازآن دوران ندارد و فقط چیز‌هاي کمی شنیده!

طبیعتا وقتی میخواهی چنین داستانی را تعریف کنی، کار سخت‌تر میشود، چون نمیخواهی فیلم جنگی صرف بسازی، بلکه قصد این اسـت فیلم شهری درباره یک خانواده بسازی. پس باید پرهیز کنی کـه اطلاعات نوستالژیک آن دوران رابه رخ بکشی. فقط باید بستری آماده کنی تا قصه روایت شود و مـا چنین کردیم.

شـما در فیلم تان وجه عاطفی بـه فیلم افزوده‌اید. درواقع سؤالم این اسـت کـه مگر می شود بین «بمب» و «عشق» رابطه همدلانه برقرار کرد؟

مـا ملت رنج‌کشیده‌‌اي هستیم کـه بلدیم سخت‌ترین دوران رابه شرایط قابل تحمل تبدیل کنیم. آموزگار مـن در زندگی و فیلم‌ سازی، عباس کیارستمی‌ اسـت کـه در تمام فیلم‌هایش زندگی را از حلقوم مرگ بیرون می کشید. بودن آدمی را، برتر از یادبود او میدانست. مرگ را برای مردگان می خواست و زندگی را برای زندگان.

در میانه خرابه‌هاي زمين لرزه در فیلم «زندگی و دیگر هیچ» سنگ دستشویی برای زندگان میبرد ودر «زیر درختان زیتون» عاشق در چادر بی‌خانمان‌هاي زمين لرزه، در پی معشوق می‌دوید. شـما با هر آدمی کـه آن مقطع و حوادثش را تجربه کرده صحبت کنید، لبخندی روی صورتش می آید و طوری از خاطرات آن روزهایش برایتان تعریف می کند کـه فکر میکنید چقدر بـه او خوش گذشته اسـت!

تقریباً شبیه بیان خاطرات سربازی اسـت کـه همه ی با اشتیاق و خنده تعریفش میکنند، ولی میدانیم کـه در آن دوسال برای پایانش روزشماری می‌کرده‌اند، چون موشک‌باران کـه محدود بـه یکی، دو روز نبود. تکرار می ‌شد و مردم برایش برنامه‌ریزی میکردند؛ مثلاً عده‌اي می‌رفتند فلان باغ در کرج یا جایی خارج از تهران و بچه‌ها آنجا دور هم خوش می‌گذراندند یا می‌رفتند خانه یکی از دوستان کـه زیرزمین بزرگ‌تری داشت.

تجمع شان تبدیل می ‌شد بـه دوستی و آدم‌ها در آن شرایط بـه‌هم نزدیک‌تر می شدند. اما در فیلم «بمب…» رابطه ایرج و میترا رابطه سردی اسـت. مرد نمی تواند با گذشته و اتفاقات آن کنار بیاید یا با کسی درباره آن صحبت کند. آن ها حتی اتاق‌هایشان جدا شده و حالا با موشک‌باران شهری اتفاق جدیدی در زندگی‌شان رقم می خورد. اگر بخواهم نکته‌اي اضافه کنم، یادآوری این نکته اسـت کـه مـا در فیلم پنج شب داریم.

شوک بزرگ ماجرای پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

شب اول زن و شوهر هریک در اتاق‌هاي خودشان‌اند. موشکی می آید و شیشه‌ها در دیوار فرو می روند. شب دوم بـه اتاق بدون پنجره می روند و بـه ناگزیر کنار هم مینشینند. شب سوم پدر دختر می آید و مجبورشان می کند بـه زیرزمین بروند. شب چهارم حرف میزنند و بلافاصله دعوایشان می شود.

خب این ها در طول روز فکر می کنند شب بـه یک دیگر چـه بگویند. روز پنجم اسـت کـه لیلا بـه شاگردش می گوید آدم‌ها باید باهم حرف بزنند و همان جا کلاه کاسکت را می خرد. در واقع با خرید آن دو کلاه می خواهد تمهیدی بیندیشد کـه دیگر بـه زیرزمین نروند چون اگر بروند می داند کـه باهم حرف نخواهند زد.

شما در دو فیلم درجه یک اصغر فرهادی کار کرده‌اید؛ با رخشان بنی‌اعتماد «قصه‌ها» را کار کرده‌اید؛ اما حتی نامزد هم نشدید و جایزه هم نگرفتید. بالاخره سالم کارکردن تبعاتش را هم دارد.

حتی مشکل هم برایت ایجاد می‌کنند! مجوزی که دیگران در دو هفته می‌گیرند برای من شش ماه طول کشید! مجوز اکرانی که همه دو ماهه می‌گیرند، من یک‌ساله می‌گیرم. ناراحت هم نیستم.

از این به بعد هم همین رویه را خواهم داشت. ۱۰ سال بعد هم جایزه ندهند، اشکالی ندارد. اما امروز سرم را بابت رزومه کاری‌ام بالا می‌گیرم. اگر سیمرغ داشته باشم و شما اسم فیلم‌هایم را به خاطر نداشته باشید یا فروش نکرده بودند، سیمرغ‌هایم را دوست نخواهم داشت؛ ولی وقتی به فیلم‌هایم نگاه می‌اندازم، کیف می‌کنم.

چرا از لیلا حاتمی در فیلم بمب یک عاشقانه استفاده کردید؟

ایشان بهترین انتخاب برای فیلم بود و الان که به گذشته برمی‌گردم، می‌بینم حتی انتخاب دومی برای این نقش وجود نداشت. به چند دلیل؛ اول اینکه میترای این فیلم مثل ایرج، آدم کم‌گو و درون‌گرایی بود که خیلی به جنس بازی لیلا نزدیک بود.

بخش زیادی از موفقیت لیلا حاتمی نگاه‌های خوب و سکوت‌هایش است. نکته دوم این است که ایشان چهره‌ای دارد که در مهم‌ترین قسمت‌های فیلم من که تاریکی است و رنگ‌مایه‌ای از نور روی چهره ایشان مناسب به نظر می‌رسید.

از استقبال مردم برای دیدن فیلم بمب؛ یک عاشقانه راضی هستید؟

خیلی خوشحالم. زمان خوبی برای اکران نیست؛ اما سالن‌ها پر هستند. بیشتر از فروش فیلم، رضایت مردم برایم مهم است. به‌هرحال شما فیلم را برای مردم می‌سازید، جشنواره، منتقد و داور همیشه به‌مثابه کادو هستند.

شما هیچ کاری در جهان را برای گرفتن کادو انجام نمی‌دهید. فیلم را می‌سازید که مردم کشورت ببینند و دوست داشته باشند و با وجود مشکلات و ناملایمات ترغیب شوی فیلم بعدی‌ات را هم بسازی. اگر این نبود و فقط چند جایزه اضافه‌تر می‌گرفتم، دیگر سخت می‌توانستم به ساختن فیلم بعدی فکر کنم.

پیمان معادی درباره قدرت چشم‌ها گفت:

من ساعت‌ها مقابل آینه گذراندم و سعی کردم بیشترین عبارت ممکن را بیان کنم. چشم‌ها برای یک بازیگر ابزار مهمی‌اند که می‌توانند جایگزین گفتار شوند… من باید در نقش هایم غرق شوم.

علت مرگ آزاده نامداری چه بود؟

معادی برای یادگیری زبان جدید به‌منظور ایفای نقش‌های خود گفت:

من مشکلی با یادگیری یک زبان جدید ندارم. در مورد فیلم «پلیس» به‌دلیل نزدیکی زبان تاجیکی با زبان مادری‌ام فارسی، یادگیری‌اش بسیار ساده بود، اما در فیلم «آخرین شوالیه‌ها» یا وقتی روی زبان انگلیسی‌ام کار می‌کردم یا به هنگام کُردی حرف زدن در فیلم «درخت گردو» سختی‌های زیادی متحمل شدم. روش من برای یادگیری زبان همیشه یکسان است‌. یک معلم خوب پیدا می‌کنم و چنان با وسواس تمرین می‌کنم تا بتوانم تمام متنم را بدون فکر کردن بگویم.

او در ادامه از کارگردان‌های زن گفت:

پس از رخشان بنی اعتماد، یکی از بزرگ‌ترین سینماگرهای ایرانی، دومین بار است با یک کارگردان زن (آن فونتین) کار می‌کنم. با اینکه هیچ وقت سینماگرها را از زاویه جنسیت‌شان قضاوت نکرده‌ام، می دانم که آن‌ها از مردها دقیق‌ترند. دنیای آن‌ها را دوست دارم. در فیلم اولم به‌عنوان کارگردان «برف روی کاج‌ها» از مشکلات یک زن معلم پیانو گفتم. احساس کردم که انگار یک زن را صحنه آرایی کرده‌ام. اگر امور کارها را به دست زن‌ها بسپاریم، ممکن است همه چیز بهتر شود.

معادی به پروژه‌های آینده خود نیز اشاره‌ای کرد:

من چالش‌ها، گشتن و پیدا کردن چیزهای جدید را دوست دارم. همه چیز می‌خوانم. هر چیزی که اکران شود تماشا می‌کنم. فیلم‌های تمام ژانرها و ملیت‌ها. این کنجکاوی برای من به‌عنوان بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان، دستاورد بسیاری داشته است. وقتی می نویسم یا سر صحنه هستم، به من اجازه می‌دهند که بتوانم از عهده تصویر کشیدن چیزهای متعدد برآیم‌. بیش از یک سال است که در حال کار روی یک فیلم کمدی و یک فیلم ترسناک هستم.

پیمان معادی از تلاش خود برای پشت‌سر گذاشتن محدودیت‌های جغرافیایی گفت:

سبک، حقیقت و عمق یک پروژه است که مرا به خود جلب می‌کند. مهم نیست که در ایران اتفاق بیفتد، هالیوود یا فرانسه. همیشه تلاش کرده‌ام که محدودیت‌های جغرافیایی نداشته باشم.

لیست آثار هنری پیمان معادی

در ادامه بیوگرافی پیمان معادی بازیگر متری شیش و نیم باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی پیمان معادی

سالعنوانکارگردانفیلمنامه نویسبازیگرنقشتوضیح
۲۰۰۶شام عروسینهآرینهمشاور کارگردان
۲۰۰۷ماتیکآریآرینهفیلم کوتاه
۲۰۰۲عطشنهآرینهطراح لباس
۲۰۱۳برف روی کاج‌هاآریآرینهبرنده سیمرغ بلورین
۲۰۰۰آواز قونهآرینهبا سعید اسدی
۲۰۰۴کمانهآرینه
۲۰۰۶کافه ستارهنهآرینه
۲۰۱۶اسب‌های پنجره‌ای: مکاشفهٔ رزی مینگ در اشعار فارسینهنهآریپیمانصدا
۲۰۱۷خوکنهنهآریخودشحضور افتخاری
۲۰۱۷بمب؛ یک عاشقانهآریآریآریایرجتهیه‌کننده
۲۰۱۸ناگهان درختنهنهآریفرهادتهیه‌کننده
۲۰۱۱جدایی نادر از سیمیننهنهآرینادربرنده خرس نقره ای
۲۰۰۹دربارهٔ الینهنهآریپیمان
۲۰۱۱سوگنهنهآریمسعود (فقط صدا)
۲۰۱۴کمپ ایکس رینهنهآریعلی امیر
۲۰۱۴ملبورننهنهآریامیر
۲۰۱۴قصه‌هانهنهآریراننده تاکسی
۲۰۱۵آخرین شوالیه‌هانهنهآریامپراتور
۲۰۱۶۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازینهنهآریآمال
۲۰۱۶ابد و یک روزنهنهآریمرتضی
۲۰۱۸متری شیش و نیمنهنهآریصمد
۲۰۱۹درخت گردونهنهآریقادر
۲۰۱۹شش زیرزمینینهنهآریمورات آلیموف، برادر رئیس‌جمهور تورگستان
۲۰۲۰پلیسنهنهآریمهاجرِ غیرقانونی تاجیک
چرا حال فریبا نادری در شب های عید بد است ؟
پیمان معادی و مهناز افشار در فیلم ناگهان درخت
پیمان معادی و مهناز افشار در فیلم ناگهان درخت

آثار تلویزیونی پیمان معادی

سالعنواننقششبکهتوضیحات
۲۰۱۶آن شبسلیم خاناچ‌بی‌اومینی سریال، ۸ اپیزود
۲۰۲۰وست‌ورلدالیوتاچ‌بی‌او۳ اپیزود

بازیگری تئاتر

  • خشکسالی و دروغ (۱۳۹۰) – (محمد یعقوبی)
  • در انتظار گودو (۱۳۹۲) – (همایون غنی‌زاده)

جوایز و افتخارات پیمان معادی

سالجایزهدستهاثر نامزدشدهنتیجه
۲۰۱۱جوایز اسکرین آسیا پاسیفیکبهترین بازیگر مردجدایی نادر از سیمیننامزدشده
نظرسنجی ویلج ویسبهترین بازیگر مردنامزدشده
شصت و یکمین دورهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم برلینخرس نقره‌ای بهترین بازیگر مردبرنده
جوایز بین‌المللی انجمن سینه‌فیلبهترین بازیگر نقش اول مردبرنده
۲۰۱۳سی‌امین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجرسیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگرانبرف روی کاج‌هابرنده
۲۰۱۳سی‌امین دورهٔ جشنواره فیلم فجرسیمرغ بلورین بهترین کارگردانینامزدشده
۲۰۱۴جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آسیایی وزولچرخ طلایینامزدشده
جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم اربیلبهترین کارگردانبرنده
۲۰۱۶سی و چهارمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجرسیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مردابد و یک روزنامزدشده
هجدهمین دورهٔ جشن خانهٔ سینمای ایرانبهترین بازیگر نقش اول مردبرنده
دهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایرانبهترین بازیگر نقش اول مردبرنده
۲۰۱۸سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجربهترین فیلمبمب؛ یک عاشقانهنامزدشده
۲۰۱۸سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجرجایزه ویژه هیئت داورانبمب؛ یک عاشقانهبرنده
۲۰۱۸سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجربهترین فیلمنامهبمب؛ یک عاشقانهنامزدشده
۲۰۱۸جشنواره بین‌المللی بسفربهترین کارگردانیبمب؛ یک عاشقانهبرنده
۲۰۱۸جشنواره فیلم سینه ایران تورنتوبهترین فیلم از نگاه تماشاگرانبمب؛ یک عاشقانهبرنده
۲۰۱۸جشنواره فیلم آسیا پاسیفیکبهترین طرح فیلمنامهبمب؛ یک عاشقانهبرنده
۲۰۱۹جایزه حافظبهترین بازیگر مردمتری شیش و نیمبرنده
۲۰۱۹سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجربهترین بازیگر نقش اول مردمتری شیش و نیمنامزدشده
۲۰۱۹جشنواره فیلم استکهلمبهترین بازیگر مردمتری شیش و نیمبرنده
۲۰۲۰سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجربهترین بازیگر نقش اول مرددرخت گردوبرنده
۲۰۲۱جشن حافظبهترین بازیگر مرددرخت گردوبرنده

صفحه اینستاگرام پیمان معادی

پیمان معادی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 545 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی پیمان معادی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی پیمان معادی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی پیمان معادی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام پیمان معادی @paymanmaadi میباشد و 2میلیون و200 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام پیمان معادی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا