اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

علت خداحافظی آفرین عبیسی از سینما پس از ازدواجش چه بود؟

در این بخش بیوگرافی آفرین عبیسی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی آفرین عبیسی از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با فیلم نیمه پنهان به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی قبل و بعد انقلاب و علت خداحافظی او از بازیگری را میخوانیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی آفرین عبیسی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

آفرین عبیسی چند سال سن دارد؟

آفرین عبیسی زاده۲۲ اسفند ۱۳۳۰ ‏است و ۶۹ سال سن دارد.

همسر آفرین عبیسی چه کسی است؟

همسر آفرین عبیسی ایرج صادق پور بود که در سال 1369 فوت کرد.

تحصیلات آفرین عبیسی چقدر است؟

آفرین عبیسی فارغ التحصیل دیپلم ادبی دارد.

آفرین عبیسی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

آفرین عبیسی از سال 1349 تا 1350 و از سال 1378 تاکنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی آفرین عبیسی

نام اصلیصغری عبیسی
نام هنریآفرین عبیسی
تاریخ تولد۲۲ اسفند ۱۳۳۰ ‏(۶۹ سال)
محل تولدلاهیجان
تحصیلاتفارغ التحصیل دیپلم ادبی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1349 تا 1350 و 1378 تاکنون
همسرمرحوم ایرج صادق پور
فرزندانمحمدامین، هادی و لیلی
قد168سانتی متر

بیوگرافی آفرین عبیسی

بیوگرافی آفرین عبیسی

در بیوگرافی آفرین عبیسی با نام اصلی صغری عبیسی میخوانیم:وی متولد 22 اسفند 1330 در لاهیجان، بازیگر است

عکس کودکی آفرین عبیسی
عکس کودکی آفرین عبیسی

در بیوگرافی آفرین عبیسی لازم به ذکر است فارغ التحصیل دیپلم ادبی می باشد، بازیگری را قبل از انقلاب با شرایط آن زمان شروع کرد و حالا بعد از انقلاب هم حضور دارد

قد آفرین عبیسی

در بیوگرافی آفرین عبیسی آمده است قد او 168 سانتی متر است.

ازدواج و وضعیت تاهل آفرین عبیسی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی آفرین عبیسی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

آفرین عبیسی در سال 1350 وقتی 17 ساله بود با همسرش ایرج صادق پور فیلم بردار و تهیه کننده سینما ازدواج کرد و به درخواست همسرش از بازیگری کناره گیری کرد

معرفی و نقد فیلم در جبهه غرب خبری نیست از آثار درخشان بفتا

عکس عروسی آفرین عبیسی

عکس قدیمی آفرین عبیسی در کنار همسرش ایرج صادق پور
عکس قدیمی آفرین عبیسی در کنار همسرش ایرج صادق پور

من اگر در آن سن پایین و با وجود اینکه شوهرم فیلمساز بود سینما را ترک کردم به این خاطر بود که نمی توانستم در سینمای فاسد قبل از انقلاب اسلامی کار کنم و انتخابی هم نداشتم پس تصمیم گرفتم از بازیگری خداحافظی کنم

بیوگرافی ایرج صادق پور همسر آفرین عبیسی

ایرج صادق پور متولد 1319 در تهران ، تهیه کننده ، فیلم بردار ، تدوین گر و عکاس و و برادر منوچهر صادق پور (سینماگر) بوده است ، او در نهایت 1 بهمن 1369 درگذشت.

عکس ایرج صادق پور همسر آفرین عبیسی
عکس ایرج صادق پور همسر آفرین عبیسی

فرزندان آفرین عبیسی

در بیوگرافی آفرین عبیسی میخوانیم: ثمره ازدواج این زوج سه فرزند بنام های محمدامین، هادی و لیلی می باشد، دخترش پزشک می باشد و ازدواج کرده و حالا خانم عبیسی یک نوه نیز دارد

علایق و حقایقی درباره آفرین عبیسی

در ادامه بیوگرافی آفرین عبیسی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

اهل مولانا

عبیسی به شدت اهل مطالعه و کتاب خواندن است، کتابخانه کاملی دارد و در زمانی بیکاری حتما کتاب به دست او را می بینید، عشق مولانا و شعرهایش را هم دارد

علاقه آفرین عبیسی به حجاب

هیچوقت نمی خواهم برای بازی در فیلم از حجاب و پوششم بگذرم

مردم مرا اینگونه دوست دارند، خوشبختانه این پایبندی من به حجاب و ارکان دینی محبوبیت بسیار زیادی را نزد مردم برایم به ارمغان آورده و به آن افتخار می کنم

عکس باحجاب آفرین عبیسی
عکس باحجاب آفرین عبیسی

رک گویی آفرین عبیسی

من از ابتدا همینطور بودم؛ چرا که اعتقاد دارم حرف دلت را می‌زنی و راستش را می‌گویی و راحت می‌شوی حتی خدا هم وعده کرد که راستش را بگو و از پشت سرت هم نترس.

دلخوری آفرین عبیسی از رضا میرکریمی

من هنگامی که با روزنامه بانی فیلم مصاحبه کردم، با خانم خبرنگار صحبت هایی داشتم که فقط درد دل بود اما او آن حرف ها را چاپ کرد .

این ماجرا باعث شد بعد از آن به بعد من با کسی مصاحبه نکردم اما اینکه گفتم از میرکریمی ناراحتم این بود که من در اولین کار او با خاطرات خوبی حضور داشتم ولی برای کار یه حبه قند دستیارش با من تماس گرفت و من گفتم بگویید خود میرکریمی با من تماس بگیرد و بعد از آن میرکریمی با من تماس گرفت و من به او گفتم این رسمش نبود و با او در فیلم سینمایی یه حبه قند همکاری نکردم.

معرفی بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری

ارتباط خوب آفرین عبیسی با جوانان

من جزو نسل گذشته هستم اما ارتباط من با جوان ها بسیار خوب است و در کنار هم فعالیت می کنیم. سر هر کاری که بودم روابط بسیار خوبی با جوان ها داشتم. این بستگی به خود افراد دارد احترام یک بحث دو طرفه است شما وقتی که احترام می گذارید احترام هم می بینید.

کار کردن آفرین عبیسی با فیلم اولی ها

گویا روی پیشانی ما مهر زده اند که هرکسی که کار اولش است به دنبال ما بیاید. بسیاری از کار اولی ها از من برای بازی در کارشان دعوت می کنند .کار کردن با کارگردان های فیلم اولی را دوست دارم چراکه در کار با این افراد احساس می کنم مسایلی را دوباره تجربه می کنم.
جوان بودن کارگردان مهم نیست مهم تر از همه قصه فیلم نامه است و خیلی به این مسائل که ببینم کدام بازیگر مطرح درآن فیلم قرار است بازی کند کاری ندارم اگر قبول کردم در فیلمی بازی کنم در مرحله بعد دوستی با سایر عوامل که آشنا نیستیم به وجود می آید. اصلاً ما مجبوریم که با هم کنار بیاییم تا در کنار هم کار تولید کنیم و این گونه است که می توانیم چیز های بسیار زیادی از هم یاد بگیریم. تا وقت داریم باید از کنار هم بودن مان استفاده کنیم.

علت کم کاری آفرین عبیسی در سینما وتلویزیون

در بیوگرافی آفرین عبیسی او درباره کم کاری اش در تلویزون می گوید:من نه تنها در تلویزیون کم کارم بلکه در سینما هم خیلی کار نمیکنم. باید قصه را بخوانم آن را دوست داشته باشم و با آن ارتباط برقرار کنم در مرحله بعد ببینم که چه کسی قرار است آن فیلم را بسازد، تهیه کننده آن چه کسی است اگر آن مسائلی که برای من مهم بود در عوامل و فیلم نامه دیدم قبول می کنم که در آن فیلم بازی کنم. در ضمن من اصلاً بلد نیستم که پشت سر هم کار کنم. من باید هم کار کنم و هم استراحت کنم.
فیلم نامه های متعددی به دست بنده می رسد چه در سینما و چه در تلویزیون کار های بسیاری پیشنهاد می شود و من سعی می کنم که گلچین کنم و آن هایی را که در مرحله اول قصه خوبی را دارند کار کنم. یک چیز برایم بسیار مهم است و آن هم این است که من آن مجموعه ای که قرار است ساخته شود را دوست داشته باشم. من نمی گویم که اگر کاری را قبول نکردم فیلم نامه مشکل داشته است اصلاً اگر ایراد داشته باشد بقیه که قبول نمی کنند که در آن بازی کنند بنده ایراد دارم که نمی توانم هر فیلم نامه ای را دوست داشته باشم.
من سالهاست که به اکثر کارها “نه” می گویم زیرا حقوق بازنشستگی خود را می‌گیرم و برایم مهم نیست این دوستان سینمایی چه می کنند.
آنها باید بدانند من و امثال من چیزی را از دست نداده ایم بلکه آنها امثال آفرین عبیسی‌ها را سالهاست که از دست داده اند.

ایفای نقش بر اساس سن

اگر نقشی در سن من نوشته شده باشد دوست دارم بازی کنم
اما برخی از بازیگران زن سینما پنجاه سال سن دارند و هنوز می‌خواهند نقش اول بازی کنند. مادربزرگ و غیره نمی خواهد که هنوز در پنجاه سالگی می‌خواهند نقش دختر اول فیلم را بازی کنند؟
بازیگران باید بر اساس سنشان انتخاب شوند تا سینما دارای تنوع و گوناگونی شود

ماجرای افسردگی شدید الناز حبیبی و 4سال دوری او از بازیگری

شروع فعالیت هنری آفرین عبیسی

در بیوگرافی آفرین عبیسی آمده است او فعالیت در عرصه سینما را با لیلی و مجنون در سال ۱۳۴۹ به کارگردانی سیامک یاسمی آغاز کرد. در این فیلم با بهروز وثوقی همبازی بود

آفرین عبیسی در فیلم لیلی و مجنون
آفرین عبیسی در فیلم لیلی و مجنون

آفرین عبیسی قبل از انقلاب

در سال 1349 با فیلم طوقی مرحوم علی حاتمی چهره اش شناخته شد سپس در سال 1350 ابتدا با فیلم کاکو به کارگردانی شاپور قریب و سپس فیلم پل بکارگردانی خسرو پرویزی بازی کرد.

آفرین عبیسی در فیلم طوقی
آفرین عبیسی در فیلم طوقی
آفرین عبیسی در فیلم کاکو
آفرین عبیسی در فیلم کاکو
عکس ناصر ملک مطیعی و آفرین عبیسی در فیلم پل
عکس ناصر ملک مطیعی و آفرین عبیسی در فیلم پل

بازگشت آفرین عبیسی به بازیگری بعد از 28سال

همانطور که در ابتدای مطلب بیوگرافی آفرین عبیسی گفتیم او بعد از ازدواج از بازیگری کناره گیری کرد.

در سال ۱۳۷۸ با تشویق پسرش محمدامین با بازی در فیلم شهرت به کارگردانی ایرج قادری پس از ۲۸ سال دوری از دنیای بازیگری پس از انقلاب ۱۳۵۷ به سینما بازگشت. در همان سال نقش کوتاهی در فیلم کودک و سرباز ساخته رضا میرکریمی ایفا کرد.

آفرین عبیسی در فیلم کودک و سرباز
آفرین عبیسی در فیلم کودک و سرباز

درخشش و شهرت آفرین عبیسی

در سال 79 فیلم همسر دلخواه من را بازی کرد سپس در همین سال با فیلم شهرت ایرج قادری خوش درخشید و با فیلم نیمه پنهان سال 1380 تهمینه میلانی توانایی خود را به اثبات رساند

فاطمه گودرزی و آفرین عبیسی در فیلم همسر دلخواه من
فاطمه گودرزی و آفرین عبیسی در فیلم همسر دلخواه من
آفرین عبیسی در نیمه پنهان
آفرین عبیسی در نیمه پنهان

آفرین عبیسی بسیار کم کار است و قصه فیلمنامه برای او از هر چیز دیگری مهم تر است. بازیگر «تنهایی لیلا» سینما را با فیلم هایی چون «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، «خانه ای کنار ابرها»، «عصر روز دهم»، «تقاطع»، «بید مجنون»، «قدمگاه» ،«نان عشق موتورهزار» و…. تجربه کرده است.

آفرین عبیسی در فیلم عصر روز دهم
آفرین عبیسی در فیلم عصر روز دهم
آفرین عبیسی در نان عشق موتور هزار
آفرین عبیسی در نان عشق موتور هزار

آثار ماندگار آفرین عبیسی

در ادامه بیوگرافی آفرین عبیسی مروری میکنیم بر آثار ماندگار او در تلویزیون.با ما در ادامه همراه باشید.

بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون با ساعت صفر

آفرین عبیسی در برادر جان

سریال برادر جان ملودرامی اجتماعی مذهبی است که برای پخش در ماه رمضان سال ۱۳۹۸ تهیه و تولید شد. آفرین عبیسی در این سریال در نقش الفت در کنار علی نصیریان هنرنمایی کرده است.

آفرین عبیسی میگوید: من براي انتخاب نقش و حضورم در آثار وسواس بسيار زيادي دارم و اگر در سريال «برادرجان» به ايفاي نقش پرداختم به دليل اين است که سريال «برادرجان» فيلمنامه بسيار خاصي داشت و اين سريال گمشده تلويزيون بود و به نظر من تلويزيون نياز داشت که چنين سريالي را بسازد و براي مخاطبانش پخش کند. وي افزود: روايت برادرجان درباره راستگويي و حق و ناحق است و معتقدم پرداختن به چنين موضوعي بسيار لازم است. پيام اصلي اين سريال هماني است که خداوند متعال بارها بر انسان تاکيد کرده است. خداوند مي فرمايند که راستگو باشيم و هيچگاه حق را ناحق نکنيم. ما اين پيام را به مخاطب ارائه مي‌کنيم حال اينکه اين پيام بر دل چه افرادي تاثيرگذار است با ما نيست و هميشه همه‌چيز در دستان پروردگار است. به قول معروف ما آنچه شرط بلاغ است گفتيم.

آفرین عبیسی در سریال برادر جان
آفرین عبیسی در سریال برادر جان

آفرین عبیسی در تنهایی لیلا

تنهایی لیلا یک مجموعهٔ تلویزیونی به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی است که از شبکه سه سیما، مرداد سال ۱۳۹۴ هرشب پخش می‌شد. این سریال شامل ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای است.

آفرین عبیسی در این سریال پر بیننده نقش شریفه خانم را دارد.

مینا ساداتی و آفرین عبیسی در سریال تنهایی لیلا
مینا ساداتی و آفرین عبیسی در سریال تنهایی لیلا

آفرین عبیسی در مهر طوبی

یکی دیگر از هنرنمایی های آفرین عبیسی در تلویزیون در سریال «مهر طوبی»است که نقش اصلی این فیلم و نقش طوبی را دارد. این به کارگردانی سید مجید موسویان و تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی، محصول سال سال 1394 و گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما می باشد.

بازیگران سریال سیاوش از ترلان پروانه تا میلاد کی مرام | عکس،بیوگرافی و خلاصه داستان

این مینی سریال پنج قسمتی برای پخش در ایام فاطمیه (شهادت حضرت زهرا(س)) در نظر گرفته شده است.

داستان سریال :  عادل کیایی وصیت می‌کند پس از مرگش فرزندش محسن زنی به نام طوبی طاهریان را پیدا کند. محسن موظف است پولی را به او برساند و پس از گرفتن رسید پول و اخذ رضایت از طوبی می‌تواند به باقی ارث پدرش دست یابد. محسن که نشانه‌های روشنی از طوبی در اختیار ندارد جستجو را شروع می‌کند اما در این مسیر با واقعیت‌هایی مواجه می‌شود که…

نویسنده سریال نیز گفته است که کار کاملا روایت خطی و رئال دارد و 7 داستان در آن بطور موازی روایت می‌شود که محوریت همه آن‌ها مادر است.

آفرین عبیسی در سریال مهر طوبی
آفرین عبیسی در سریال مهر طوبی

آفرین عبیسی در مختارنامه

از دیگر سریال های آفرین عبیسی هنرنمایی در سریال مختارنامه در نقش صفیه خواهر مختار ثقفی و همسر عبدالله بن عمر است.

مختارنامه یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی و قیام مختار ثقفی به کارگردانی داوود میرباقری است. این سریال به داستان مختار ثقفی مکنی به ابواسحاق، و چگونگی قیام او که پس از حادثه عاشورا به خونخواهی حسین بن علی برمی‌خیزد، می‌پردازد. این سریال در ۴۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید. شروع پخش این سریال در تاریخ جمعه ۹ مهر ۱۳۸۹ از شبکه اول سیما بود.

آفرین عبیسی در مختارنامه
آفرین عبیسی در مختارنامه

آفرین عبیسی در روزگار قریب

روزگار قریب یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی کیانوش عیاری است که نخستین بار از پاییز ۱۳۸۶ به مدت یک سال از شبکه سه سیما به نمایش درآمد. این مجموعه بر پایهٔ زندگی محمد قریب، پزشک ایرانی و بنیان‌گذار تخصص پزشکی اطفال در ایران ساخته شده‌است. روزگار قریب از سال ۱۲۹۵ هم‌زمان با شروع تحصیلات ابتدایی تا مرگ قریب در سال ۱۳۵۳ روایت می‌شود و با وقایع آن زمان مانند کودتای رضاخان، قحطی تهران در زمان جنگ جهانی دوم، حضور متفقین در ایران هم‌زمان است

توقف تولید فصل هفتم پایتخت

در این مجموعه آفرین عبیسی در نقش زری مامان همسر دکتر قریب در کنار بازیگرانی چون مهدی هاشمی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، رضا کیانیان، حسین پناهی، شهاب کسرایی، کاوه آهنگر و پرهام کرمی ایفای نقش می‌کند.

مهدی هاشمی و آفرین عبیسی در سریال روزگار قریب
مهدی هاشمی و آفرین عبیسی در سریال روزگار قریب

گفتگوی خواندنی با آفرین عبیسی

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی آفرین عبیسی مصاحبه ای که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

آفرین عبیسی مدت‌ها است که در محافل حاضر نشده و بسیاری از مخاطبان می خواهند بدانند که حالتون چطور است؟

خدا را شکر. حال عمومی‌ام خیلی خوب است و این روزها مشغول استراحت در خانه هستم و به کارهای شخصی ام می‌رسم.

دلیل دوری شما از بازیگری چیست؟ آیا زندگی شخصی شما را از بازی دور کرده است؟

شما به  فیلمنامه‌نویس ها بگویید فیلمنامه خوب بنویسند و بعد از کارگردانان بخواهید کار خوب کارگردانی کنند تا من هم در آنها بازی کنم. در این سالها خیلی پیشنهاد برای بازی داشته‌ام اما بعد از خواندن قصه تصمیم گرفتم در آن آثار حضور نداشته باشم.

این دوری طولانی مدت باعث نشده تا شما از بازیگری و توانایی های یک بازیگر فاصله بگیرید؟

قطعاً نه. مساله مهم این است که همه چیز کار کردن و بازی قبول کردن نمی باشد. من بازیگر رسالتی دارم که باید آن را به خوبی انجام دهم وگر نه تا دلتان بخواهد پیشنهاد هست تا من هیچ وقت بیکار نباشم.

در این سالهایی که از سینما دور بودید، سینما تغییرات زیادی کرده و به گفته بسیاری دچار افت شده است. مردم از بسیاری از فیلم‌ها استقبال نمی‌کنند. علت این مشکل چیست؟

فیلم تصور با بازی لیلا حاتمی به سینماها می آید

برخی فکر می‌کنند مردم متوجه نیستند اما اشتباه می‌کنند چرا که مردم ما بسیار باهوش هستند و فیلمی را انتخاب می کنند که ارزش داشته باشد. مردم چرا باید به صورت خانوادگی پول زیادی برای بلیت بپردازند؟ مگر فیلم های روی پرده سینما چه پیامی دارند که بابتشان پول هزینه شود. متاسفانه آثار امروز سینما هیچ وجهه آموزشی برای خانواده ها ندارند تا آنها را برای دیدنشان جذب کنند. فیلمساز باید از خودش بپرسد این فیلم چه چیزی دارد که یک خانواده چهار نفره هزینه بلیت داده و به تماشای آن بنشینند؟.

نسل گذشته چطور می‌تواند به جلوگیری از سقوط سینمای این روزها کمک کند؟

کدام نسل گذشته؟ متاسفانه سینمای امروز دیگر هیچ بزرگی ندارد و نسل ما در حال منقرض شدن است. کافی است آثار را به صورت سطحی و گذرا ببینید تا متوجه شوید چه اتفاقاتی در سینمای ایران در حال اتفاق افتادن است. خواسته و ناخواسته نسل پیشکسوت از سینما کنار گذاشته شده اند و تنها همه چیز به جوانان ختم می شود.

آیا نسل جوان باعث شده تا نسل شما کنار گذاشته شود؟

از نظر من اهمیت دادن به جوانان هیچ اشکالی ندارد اما شما به من بگویید نقش جوان فیلم، پدر مادر ندارد؟ بزرگتر ندارد؟ یعنی وقتی شما وارد یک خانواده می‌شوید فقط جوان می بینید؟ چرا در فیلم‌های ایرانی هیچ خبری از پدر و مادر و مادربزرگ نیست؟ این کاملاً ضعف نویسندگی را می رساند که چرا فیلمنامه ای نوشته شده که در آن خانواده به کلی فراموش شده است.

با این وضع دلتنگ بازیگری نمی شوید؟ دوست ندارید دوباره بازی کنید؟

ناگفته های زندگی هنری حسن زارعی بازیگر سریال آفتاب پرست

من سالهاست که به اکثر کارها “نه” می گویم زیرا حقوق بازنشستگی ام را می‌گیرم و دیگر مهم نیست این دوستان در سینما چه می کنند. آنها باید بدانند من و امثال من چیزی را از دست نداده ایم بلکه آنها امثال آفرین عبیسی‌ها را سالهاست که از دست داده اند.

دوست ندارید در نقش اول یک فیلم ظاهر شوید؟

اگر آن نقش در سن من نوشته شده باشد چرا که نه ، دوست دارم. اما برخی از بازیگران زن سینما پنجاه سال سن دارند و هنوز می‌خواهند نقش اول بازی کنند. من نمی فهمم آیا سینما مادر نمی‌خواهد؟ مادربزرگ و غیره نمی خواهد که هنوز در پنجاه سالگی می‌خواهند نقش دختر اول فیلم را بازی کنند؟ بازیگران باید بر اساس سنشان انتخاب شوند تا سینما دارای تنوع و گوناگونی شود.

پس به نظر شما بازیگری که در سن بالا هنوز نقش اول و جوان می پذیرد اشتباه کرده است؟

بله این اشتباه است. البته از نظر من اینکه برخی بازیگران بر خلاف سنشان انتخاب می شوند تقصیر خودشان نیست. سیستم سینما باید تغییر پیدا کند تا برای همه رده های سنی نقش باشد. بازیگر زن سینمای ایران می داند اگر سنش بالا رود مثل من کنار گذاشته می شود و سعی می کند تا آخرین جایی که ممکن است نقش دختر اول سینما را حتی در پیری بازی کند.

این روزها می‌گویند یکی از المان‌های انتخاب بازیگر در سینمای ایران زیبایی است. از نظر شما زیبایی یک بازیگر تا چه حد اهمیت دارد؟

زیبایی در بازیگری یک بخش است اما مهم‌تر از زیبایی خود فرد است. بازیگری این نیست که پول بگیرید و جلوی دوربین بروید. بازیگری شکل و شمایل، زیبایی و قیافه و جوانی نیست بلکه انسانیت است. بازیگر باید الگوی اخلاق جامعه باشد. زیبایی شاید یک بخش از بازیگری باشد اما همه چیز نیست بلکه بخش کوچکی از بازیگری است.

چهره نچرال هدیه تهرانی در گذر زمان

آیا بازیگران جوان امروز الگوهای اخلاقی برای آینده خواهند شد؟

از نظر من جوانان بازیگر ما باید بیشتر مراقب خودشان باشند. نباید اینگونه باشد که به آنها دستور بدهیم این کارها را نکنید و اینها را انجام بدهید. بازیگر باید همه چیزش نمونه باشد. مردم بازیگران را می بینند. وقتی یک بازیگر در یک مجلس عکسی نامناسب می گیرد و در فیلم نوع دیگری خود را نشان می دهند وی را پس می زنند.

شما یکبار سینما را ترک کردید و باز به آن بازگشتید. دلیل رفتن و بازگشت دوباره تان چه بود؟

من اگر در آن سن پایین و با وجود اینکه شوهرم فیلمساز بود سینما را ترک کردم به این خاطر بود که نمی توانستم در سینمای فاسد قبل از انقلاب اسلامی کار کنم و انتخابی هم نداشتم پس تصمیم گرفتم از بازیگری خداحافظی کنم. متاسفانه سینمای امروز ما هم به سمت آن زمان می رود و به همین خاطر این روزها هم کار نمی‌کنم.

من سال هشتاد بعد از سی سال دوباره بازیگری را انتخاب کردم اما در وضع بد سینمای امروز تصمیم گرفتم بسیار سختگیرانه انتخاب کنم. آن زمان هم وضعیت سینما برای من مثل همین الان بود. این مهم است که خودت چه انتخابی کنی. باید در بازیگری تا جایی پیش رفت که به شرفت کاری نداشته باشند. آن زمان من شرایط را برای بازیگری مناسب ندیدم و امروز هم این شرایط تکرار شده است.

لیست آثار هنری آفرین عبیسی

در ادامه بیوگرافی آفرین عبیسی بازیگر تنهایی لیلا باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

زندگی رامین راستاد و علاقه ی شدید او به علی دایی

آثار سینمایی آفرین عبیسی

نام فیلمسال ساختسمتکارگردان
۲۴ سپتامبر۱۳۹۴بازیگرمریم ابراهیم‌وند
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت۱۳۹۳وحید جلیلوند
خانه‌ای کنار ابرها۱۳۹۲سید جلال دهقانی اشکذری
عصر روز دهم۱۳۸۷مجتبی راعی
روزگار قریب۱۳۸۶کیانوش عیاری
انتهای جاده۱۳۸۶فرزاد مؤتمن
تقاطع۱۳۸۴ابوالحسن داودی
بید مجنون۱۳۸۳مجید مجیدی
رستگاری در هشت و بیست دقیقه۱۳۸۳سیروس الوند
شکلات۱۳۸۲افشین شرکت
قدمگاه۱۳۸۲محمدمهدی عسگرپور
ملاقات با طوطی۱۳۸۲علیرضا داودنژاد
مهمان مامان۱۳۸۲داریوش مهرجویی
دختر ایرونی۱۳۸۱محمدحسین لطیفی
واکنش پنجم۱۳۸۱تهمینه میلانی
کاغذ بی خط۱۳۸۰ناصر تقوایی
نان و عشق و موتور ۱۰۰۰۱۳۸۰ابوالحسن داودی
نیمهٔ پنهان۱۳۸۰تهمینه میلانی
شهرت۱۳۷۹ایرج قادری
همسر دلخواه من۱۳۷۹افشین شرکت
کودک و سرباز۱۳۷۸رضا میرکریمی
پل۱۳۵۰خسرو پرویزی
کاکو۱۳۵۰شاپور قریب
طوقی۱۳۴۹علی حاتمی
لیلی و مجنون۱۳۴۹سیامک یاسمی

سریال های تلویزیونی آفرین عبیسی

نام سریالسال ساختکارگرداننقشتوضیحات
برادر جان۱۳۹۸محمدرضا آهنجالفت آذرشبکه ۳
تنهایی لیلا۱۳۹۴محمدحسین لطیفیشریفهشبکه ۳
مهر طوبی۱۳۹۳سیدمجید موسویانطوبیشبکه ۳
مختارنامه۱۳۸۹داوود میرباقریصفیهشبکه ۱
روزگار قریب۱۳۸۶کیانوش عیاریزری مامانشبکه ۳
شهریار۱۳۸۶کمال تبریزیثریا ابراهیمیشبکه ۲
انتهای جاده۱۳۸۶فرزاد مؤتمنشبکه ۱
رقص پرواز۱۳۸۵احمد مرادپورشبکه ۱
بیرون از بهشت۱۳۸۵خسرو معصومیشبکه ۱
مشق عشق۱۳۸۱بهرام بهرامیانشبکه ۱
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا