اخبار دیگران

معرفی محصولات رنوس

گروه رنوس یک تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتلی می‌باشد. ما در زمینه تجهیز هتل‌ها، مراکز اقامتی، آسایشگاه‌ها و خوابگاه‌ها با یک سبد متنوع از کالای خواب هتلی، پوشش کف، حوله هتلی، ملزومات هتلی، مبلمان و ظروف هتلی فعالیت می‌کنیم. تلاش ما برای تامین نیازهای راه اندازی، روزمره و بهسازی مراکز اقامتی و هتل بدون دغدغه برای مدیران و مسئولان خرید می‌باشد. میخواهیم تجربه‌ای جدید را با بهینه کردن فرآیندها، در سریعترین زمان ممکن و با هزینه‌های کاهش یافته برای شما ایجاد کنیم. برای خرید تجهیزات و ملزومات هتلی خود از رنوس کافی است ازشماره تلفن‌های زیر اقدام فرمایید.

 

لبخند بزن و میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-66908358

0912-9533543

معرفی کالاهای خواب هتلی

 

منظور از کالای خواب هتلی آن دسته از محصولاتی هستند که در هتل‌ها برای هر مهمان درهتل در اتاق قرار داده شده است. این دسته از کالای خواب هتلی شامل:

  • ملحفه هتلی
  • پارچه هتلی
  • تشک هتلی
  • محافظ تشک
  • تخت باکس هتلی
  • بالش هتلی
  • محافظ بالش
  • تخت باکس هتلی

ما در زمینه کالای خواب هتلی سال‌هاست به صورت تخصصی در حال فعالیت هستیم. سرعت ما در تحویل سفارش‌های کالای خواب بالاترین سرعت است. همچنین امکان سفارشی سازی کالای خواب  شما مانند بسته بندی، سایز و سایر ویژگی‌ها را داریم. دارند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با کالای خواب هتلی با گروه تجهیزات هتلی رنوس در ارتباط باشید.

پارچه هتلی

 

اگر بخواهیم از کاربرد پارچه در هتل‌ها بگوییم میتوانیم از پرده و ملحفه هتل صحبت کنیم تا دستمال‌های تنظیفی که برای نظافت در هتل به کار می‌رود. در واقع زمانی که از پارچه هتلی صحبت می‌کنیم ذهن ما نا خودآگاه به سمت رنگ سفید و ملحفه کشیده می‎شود. برای خرید پارچه هتلی باید به یکسری نکات توجه کرد که مهمانان هتل در راحتی و آسایش به سر ببرند. نکاتی که در خرید پارچه هتلی باید به آن توجه کرد عبارتند از:

  1. باید دارای وزن سبک باشد.
  2. ترجیحا دارای رنگ سفید باشد زیرا هتل‌ها معمولا از رنگ سفید در کالای خواب خود استفاده می‌کنند.
  3. کیفیت رنگ و بافت آن در برابر شستشو مقاوم باشد ( ضدآبژاول).
  4. قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد.
لزوم خرید ادکلن اصل و معرفی فروشگاه عطریوم جهت خرید عطر

همچنین تنها پارچه‌ای که هتل‌ها ممکن است بخرند همان پارچه برای ملحفه است. ما در رنوس می‌توانیم انواع پارچه‌های پر مصرف در هتل را برای مجموعه هتل ها تامین کنیم. تخصص ما منسوجات و انواع پارچه هتلی با بهترین کیفیت است. ما می‌توانیم برای شما هم پارچه ملحفه هتلی و هم ملحفه دوخته شده را تامین نماییم. برای خرید پارچه لازم است نکات زیادی را مورد توجه قرار دهید. پارچه‌های هتلی با نام‌های تترون، پلی استر پنبه، پارچه پنبه ای هتلی، پارچه راه راه هتلی نامیده و توسط هتل‌ها جستجو می‌شود. اما اگر بخواهیم به درستی پارچه های ملحفه هتلی را تفکیک نماییم میتوانیم بر اساس شکل ظاهری آن که ساده، راه دار (راه راه) یا جنس نخ آن مثل: پلی استر ویسکوز، پلی استر پنبه یا پنبه ای آنها را دسته بندی نماییم.  شما می‌توانید پارچه هتلی را از تامین کنندگان مختلفی تهیه نمایید. اما ما می‌توانیم این کار را برای شما با دقت بیشتر، سریع‌تر و با قیمت مناسب تری انجام دهیم. همانطور که برای بسیاری از پروژه‌ها در تامین منسوجات آن‌ها تلاش کرده‌ایم تا منسوجات و نیازهای خود را با بهترین کیفیت ازما تهیه کرده اند. همچنین اگر تولید کننده پارچه هتلی که مصرف ملحفه ای دارد هستید، می‌توانید با ما برای عرضه محصولات خود در هتل‌ها ارتباط بگیرید. ما خوشحال می‌شویم که تامین کنندگان بیشتری را در جهت پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود در صنعت گردشگری و اقامتی داشته باشیم. کافی است با بخش بازرگانی ما تماس بگیرید تا کار را با هم ادامه دهیم.

پارچه هتلی

حوله هتلی

 

چقدر اضافه وزن دارم؟

حوله هتلی از اقلام پر مصرف و پر طرفدار هتلی می‌باشد که برای هر اتاق هتل لازم و ضروری است. حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین و پر طرفدارترین  محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله‌های هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. مقدار تراکم و جنس نخ استفاده شده در این حوله‌ها از مرغوب‌ترین آن‌ها استفاده شده است. از ویژگی‌های یک حوله هتلی مناسب میتوان به چند مورد اشاره کرد:

  • جنس الیاف به کار رفته در حوله‌های هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.
  • حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می‌باشد.
  • قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان است.
  • برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت در یک هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند. ما می‌توانیم برای هتل و اقامتگاه شما حوله هتلی را با بهترین قیمت و با کیفیت تامین کنیم. برای خرید حوله هتلی تنها قیمت عامل انتخاب نیست بلکه الزامی است به چند نکنته خیلی دقت کنیم: جنس نخ، بافت، وزن و سایز حوله هم توجه نمود. همیشه حوله هتلی را در انبار موجود داریم و خیلی سریع می‌توانیم به شما تحویل دهیم. ما شرکت بازرگانی هستیم ولی می‌توانیم بدون دغدغه برای شما اقلام مورد نیاز شما را تامین کنیم و کنترل کیفیت و خدمات آن را به ما بسپارید.
    امکان اینکه لوگو و سایز دلخواه شما را نیز سفارشی سازی کنیم را داریم.
دانلود جدیدترین انیمیشن های دوبله فارسی دنیا با ترافیک نیم بهاء

حوله هتلی

موکت هتلی

پوشش کف برای هر اقامتگاه و هتلی بسیار پر اهمیت است زیرا هم در زیبایی و کارایی اثر بخش است و هم اینکه  قابلیت نظافت آسان بسیار عامل مهمی در انتخاب برای یک مجموعه پر رفت و آمد است. یکی از انواع پوشش کف هتلی، موکت هتلی می‌باشد. به موکت هایی که برای به کارگیری در هتل‌ها طراحی می‌شود، موکت هتلی گفته می‌گویند. امروزه موکت‌های هتلی که یکی از لوازم هتلی مهم به حساب می‌آید در طرح‌های بسیار متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. بخش وسیعی از هتل توسط موکت پوشانده می‌شود.مثلا می‌توان به کف اتاق، لابی، آمفی تئاتر، رستوران، راهرو و حتی راه پله اشاره کرد. با توجه به این که موکت‌ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستند و از طرف دیگر دارای بافت و جنس‌های بسیار متفاوتی هستند به راحتی با عناصر دیگر هتل آمیخته و هماهنگ می‌شوند. از مزایای انتخاب موکت هتلی مناسب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جلوگیری از پخش شدن سروصدا داخل اتاق‌ها: سر و صدا یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی است که برخی مهمانان هتل گزارش می‌دهند. یکی از روش‌های کاهش این مشکل، استفاده از موکت مناسب در هتل است. موکت‌ها عایق قدرتمندی در مقابل سر و صدا هستند. بنابراین می‌توانند آسایش مهمانان هتل را از این لحاظ فراهم کنند.
  2. امنیت برای مهمانان: موکت یک گزینه ایمن در مقابل کفپوش‌های سخت همانند سنگ یا پارکت است، بخصوص برای مسافرانی که به طور خانوادگی و با فرزند کوچکشان به هتل مراجعه می‌کنند. زمین خوردن بچه‌ها امری طبیعی است و آن‌ها ممکن است در هتل حین راه رفتن زمین بخورند. وجود موکت، آسیب های ناشی از این اتفاق را کاهش می‌دهند و راه رفتن را برای افراد داخل هتل راحت‌تر سازند.
  3. کنترل دمای اتاق و صرفه جویی در انرژی: الیاف به کار رفته در موکت هتلی به عنوان عایق‌های حرارتی طبیعی عمل می‌کنند. منظور این است که موکت‌ها احساس گرمای بیشتری به فضا می‌بخشند و راه رفتن روی آن‌ها موجب سرد شدن بدن نمی‌شود. بخصوص اگر در فصول سرد سال مسافران در هتل اقامت کنند، گرمای داخل اتاق به بیرون درز نکرده و نیاز به افزایش دائمی دما در اتاق وجود ندارد. به طور تقریبی دمای اتاق موکت شده را می‌توان 2 الی 3 درجه سانتیگراد کاهش داد بدون اینکه اتاق سردتر شود. موکت‌ها در هتل سبب صرفه جویی در مصرف انرژی زیاد می‌شوند.
  4. مقاومت بالا: برخی تصور می‌کنند مقاومت موکت‌ها پایین است و ممکن است زود آسیب ببینند، یک موکت هتلی باکیفیت با نصب صحیح می‌تواند 10 سال به بالا دوام داشته باشد. همچنین تمیزکردن موکت نیز با جاروبرقی و شامپوهای مخصوص امکان پذیر است. بنابراین مشکلی از این بابت نیز وجود نخواهد داشت.
  5. سازگاری با محیط زیست: امروزه موضوع پایداری و سازگاری با محیط زیست به امر مهمی در هر صنعتی تبدیل شده است. هر روز افراد بیشتری به سمت طراحی‌های پایدار می‌روند. این امر به این منظور است که در تلاشند در طراحی دکوراسیون فضاهای داخلی شرکت، خانه و هتل خود از اقلام سازگار با محیط زیست استفاده کنند که یکی از شاخص‌ترین آن‌ها موکت است.
سه عادت روزانه میثم شکری ساز مدیر موفق و پر تلاش

تخصص اصلی ما در زمینه منسوجات است. به همین دلیل ما تمام منسوجات مورد نیاز هتل مانند موکت هتلی را می‌توانیم با بیشترین دقت و مطابق پروژه شما با بهترین شرایط تامین کنیم .موکت های مسیرهای پر رفت و آمدی مثل راهرو ها و ورودی ها باید مورد توجه باشند .نوع بافت، جنس نخ، تایل یا رول و طرح و رنگ حداقل مواردی هستند که باید در هنگام خرید و مقایسه بین موکت ها مورد توجه قرار گیرند. همچنین می‌توانیم هر نوع اختصاصی سازی از قبیل سایز، رنگ و حتی طرح موکت را برای شما را انجام دهیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا